<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
Wrecker | Adatlap | 513492 | 2011. július 26. 20:28 | ||
Sempi | Adatlap | 513491 | 2011. július 26. 19:45 | ||
Ott van még a HA-MKB is, nem? | |||||
Wrecker | Adatlap | 513490 | 2011. július 26. 19:39 | ||
bekem | Adatlap | 513489 | 2011. július 26. 18:04 | ||
A-3, Laci bácsi van megosztható híretek a gépről? Mi történt az utóbbi napokban? | |||||
st_patrick | Adatlap | 513488 | 2011. július 26. 11:54 | ||
Hát igen... Nem lett volna szégyen tanulni az öreg MiG-15 hajózóktól, no meg konzultálni a lengyel berepülő pilótával! Megjegyzés: ha az ausztrálok tényleg M0.95 körül voltak, akkor erősen feszegették a határokat. Mindenestre a No fear felirat jobboldalt a hátsó kabin alatt erősen oda... vág :-D | |||||
bekem | Adatlap | 513487 | 2011. július 26. 11:07 | ||
Szegeden is áll egy érdekes történetű An-2. Van a story-ban, hamis sorozatszám, izraeli vadászpilóták, hamis ukrán lajtstrom, VPOP, minden :) | |||||
Bagheera | Adatlap | 513486 | 2011. július 26. 07:38 | ||
Nem :)En a Bagheera nevet az autoimrol kaptam.Lesznek fotok az Ancsarol is,csak megtanulom hogykell rendesen belinkelni. Ez a MIG nemfog repulni .Amolyan kiallitasi darab . Alkatresz fog kelleni biztossan. Olyan embert is keresunk a boritas felujjitasaban tud segiteni. Erdekes a tortenete a gepnek. | |||||
st_patrick | Adatlap | 513485 | 2011. július 25. 23:40 | ||
Szia! Én is ezt írtam :-) | |||||
mkrasz | Adatlap | 513484 | 2011. július 25. 21:08 | ||
Bagheera: An-2 alkatresz van? Ha kellene vmi, itt nalunk meg lehet egyet s mast talalni... | |||||
bekem | Adatlap | 513483 | 2011. július 25. 21:07 | ||
Hmmm csak nem Bagira rokona vagy? Szép ez a Mig amit linkeltél! Az első 3 karónál megállt a francia nyelv tanulása nálam, úgyhogy ekszküzé moá, de repül már ez a repcsi? Sok sikert kívánok az An-2-eshez! Képek vannak róla? | |||||
Bagheera | Adatlap | 513482 | 2011. július 25. 19:09 | ||
Elejetol fogva kovettem a madarka felujitasat. Csaladomban van illeto aki repulte ezt a tipust is. Franciaorszagban is van egy peldany. Rajtam keresztul szeretnek kifelyezni legnagyobb sajnalatukat a baleset miatt. Itt van info a madarkarol. http://www.aatlse.org/?coll=mig15 En magam egy AN-2-es felujitasaban segedkezek,ami remelhetoleg hamarosan a levegobe emelkedik. Ha mentheto a madar akkor sok sok kitartast hozza,ha pedig nem akkor drukkolok hogy egy masik ilyen, valoban a hazai,es a nemzetkozi repnapok szereploje legyen![ | |||||
zkalos | Adatlap | 513481 | 2011. július 25. 18:45 | ||
bekem | Adatlap | 513480 | 2011. július 25. 17:44 | ||
Igencsak... Azért ezeken a képeken már látszik pár részlet. Ez a törzs már nem valószínű, hogy a levegőbe emelkedik :( | |||||
mkrasz | Adatlap | 513479 | 2011. július 25. 17:23 | ||
Ejjj... De szomoru... | |||||
HUJBI | Adatlap | 513478 | 2011. július 25. 17:01 | ||
bekem | Adatlap | 513477 | 2011. július 25. 16:08 | ||
VML_Zeb | Adatlap | 513476 | 2011. július 25. 14:54 | ||
mkrasz | Adatlap | 513475 | 2011. július 25. 09:58 | ||
st_patrick: nem szeretnek a pilotarol rosszat mondani, mivel nem ismerem, de azt a tobbezer orat a MiG-21-esen nagyon is jol lehet latni... Es nem feltetlenul pozitiv ertelemben... Ha ketseged van, javasolom az index.hu -rol leszedett uj filmet az elso repulesrol Tokolon. www.youtube.com/watch Kulonoskepp 2:03-tol kezdve... Ez mar akkor rossz volt! | |||||
st_patrick | Adatlap | 513474 | 2011. július 25. 00:43 | ||
Félreértettél: akik 1975-ig repülték a 15-öst, nyilván nem szállhatnának fel vele, bár ki tudja... Viszont 15-ösön szerzett rutinjuk miatt tudnának hasznos tanácsokkal szolgálni a berepülő számára. | |||||
st_patrick | Adatlap | 513473 | 2011. július 25. 00:33 | ||
Gondolom a kiképzése idején párszáz órát, amit felülírt a többezer órás rutin a 21-esen... | |||||
bekem | Adatlap | 513472 | 2011. július 24. 21:50 | ||
szabotomi: az emberi életnél nincs fontosabb, ez vitán felül áll A-3: Úgy néz ki, kedden vagy pénteken ha lesz rá időjárás, megyünk Tökölre egy kollégával a délutáni órákban. Ha nem zavarunk, beugranánk egy pár perce hozzátok | |||||
szabotomi | Adatlap | 513471 | 2011. július 24. 21:13 | ||
Nem kérdeztem tőle. A HA-UTI-ról folytatott rövid beszélgetéseink alkalmával nem esett erről szó. Számomra egy a fontos, túlélték. | |||||
bekem | Adatlap | 513470 | 2011. július 24. 20:39 | ||
A-3: Köszönöm a válaszodat! Így már teljesen tiszta. Akkor ez hasonló, mint a remanens hő probléma a turbo feltöltőknél, csak sokkal nagyobban. | |||||
A-3 | Adatlap | 513469 | 2011. július 24. 19:11 | ||
Igaz a kérdést nem nekem címezted de engedelmeddel megválaszolnám: Tekintettel arra, hogy a gépet visszahűtés nélkül állították meg, a maradékhő teljesen kiszárította azt tehát a fémtiszta száraz felület korrózióra hajlamos. Egyben nagy valószínűséggel főleg a felső égőterek a fokozott hőhatás miatt megrepedhettek. A további kármegelőzés érdekében konzerválni kell a madárkát amit csak forgó hajtómű mellett lehet. A konzerváló anyag a szivattyúk által megtáplált rendszerekbe csak így tud bejutni. A szivattyú pedig csak akkor viszi a portékát, ha az forog a hajtómű. | |||||
mkrasz | Adatlap | 513468 | 2011. július 24. 19:04 | ||
bekem: pontosan. De szerintem ugy is varja egy szep nagy javitas :) szabotomi: azt vajon tudod hany orat repult Pinkoczy ezredes ur MiG-15 tipuson? | |||||
bekem | Adatlap | 513467 | 2011. július 24. 18:35 | ||
szabotomi: a mig-15-öt tudtam! köszi! mkrasz: ha úgyis át kell szerelni, akkor miért kell így megjáratni? lehet hülyeséget kérdezek, de egyáltalán azért, hogy átfordul-e? | |||||
szabotomi | Adatlap | 513466 | 2011. július 24. 18:12 | ||
Pinkóczi József ezredes úr egészen tavaly novemberig aktív szolgálatban volt amennyire én tudom. Folyamatosan repült a 21-es után Albatroson és repült a 29-en is. Repülte még a 70-es évek elején a Mig-15-öt is. | |||||
mkrasz | Adatlap | 513465 | 2011. július 24. 16:04 | ||
bekem: hideg inditas vagy hideg atforgatas - a turbina indul, de nincs szikra - ergo nincs egesi folyamat. Szerintem az otlet az, hogy A-3 megnezi, epsegben van-e elso ranezesre a hajtomu. Persze az ipari atszereles szerintem aktualis - ki tudja mekkora erok hatottak ra... | |||||
bekem | Adatlap | 513464 | 2011. július 24. 14:04 | ||
Nem sok embernek van berepülő jogosítása... Pinkó mennyit repült az elmúlt években sugárhajtású polgári gépeken? Egyébként pedig abból, amit Rohács nyilatkozott és abból amit írt, bőven csinálhatná ő is. A fáklyáról: Nagyon jól megfoglamaztad. Ez a stílus tipikusan fáklyás volt. Csakhogy nem volt :( A pénzről: Sokan készen állnak rá, hogy támogassák ezt az ügyet, de azért ne felejtsük el, hogy amit a lelkes és segítőkész magánemberek hozzá tudnak tenni az ügyhöz, az sajnos csepp a tengerben. Személy szerint én is fogok hozzá pénzt adni, de azt hiszem, nagyobb segítség lesz ha megkeresem azokat a cégvezető ismerősöket, akik érdemben is hozzá tudnak tenni ehhez. mkrasz: Mit jelent a hideg indítás? A-3 azt írta korábban, hogy a hajtóműre minimum ipari szintű átszerelés vár. Akkor gondolom ez a hideg indítás nem azt jelenti, hogy feltüzelik a csövet? | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513463 | 2011. július 24. 13:29 | ||
Pinkó repült valaha 15-ösön. | |||||
st_patrick | Adatlap | 513462 | 2011. július 24. 12:28 | ||
Én úgy gondolom, hogy aki eddig anyagilag támogatta az UTI feltámasztást, az ezután is fogja. Sőt, lehet hogy több lesz, ez majd kiderül. Szerintem sokan várunk a szándéknyilatkozatra a folytatáshoz, amihez kitartást kívánok! Viszont: ha folytatódik a projekt, lenne egy kérdésem. P. tapasztalt MiG-21-es hajózó, a videón az állásszöget nézve szinte vártam, hogy mikor gyújtja be a fáklyát, ami sajnos nem volt... Nem lehetne a következő körnél olyan hajózókat is bevonni, akik repülték a MiG-15-öt? Szolnokon több ilyen ember is van, nem tudom, akár csak egyvalakit is felkértek-e közülük. Koruknál fogva természetesen nem repülhetnénnek és a tudásuk sem naprakész. Viszont ha kapnának néhány napot a géppel egy hangárban, akkor az évtizedek rutinja visszatérne és biztosan sok hasznos reptechnikai tanáccsal tudnának szolgálni... | |||||
mkrasz | Adatlap | 513461 | 2011. július 24. 12:27 | ||
Torzsbusz: na ez persze vilagos :) De ha a hajtomu jo lesz (amiert nagyon szurkolok), akkor ha Janiek is ugy akarjak majd, nem kell remelem 5 evet varni a kovetkezo repulesre :) | |||||
törzsbusz | Adatlap | 513460 | 2011. július 24. 12:18 | ||
Azért annál kicsit bonyolultabb a helyzet,hogy "mehetnek át bele" a cuccok. | |||||
VML_Zeb | Adatlap | 513459 | 2011. július 24. 10:18 | ||
Értem!Köszi! | |||||
mkrasz | Adatlap | 513458 | 2011. július 24. 10:10 | ||
VML_Zeb: szerintem meg tul korai, hogy valaszt kapjunk erre. Ahogyan azt A-3 mondta, hideginditast szeretne, de ehhez szaritani kell az elektromos reszt. Csak ezutan fog kiderulni mi van a hajtomuvel. Ugyhogy varjunk A-3 mit mond. De ez meg eltarthat egy jo par napig. | |||||
VML_Zeb | Adatlap | 513457 | 2011. július 24. 09:47 | ||
Urak!Arról beszéljünk,mi van a MiG 15 -el?Tud valaki valamit róla?Szerintem az a gép már nem fog repülni,de abban reménykedem,hogy vásárolnak egy másikat és mehetnek át bele a cuccok.Én mindenképp támogatom a dolgot ,ha lehet a következő évben az adóm 1%-át az alapítványnak fogom ajánlani.Nem szabadna ezt a dolgot annyiban hagyni...A fiúk kitűnő munkát végeztek! | |||||
bekem | Adatlap | 513456 | 2011. július 24. 08:10 | ||
van egy Murphy törvény: Mindegy kire szavazol, a kormányt megválasztják. Különösen igaz ez Magyarországra. De hagyjuk a politikát | |||||
Friderikusz | Adatlap | 513455 | 2011. július 24. 08:08 | ||
Itt voltam az elmúlt húsz évben, és tisztában vagyok vele hogy egyik sem volt jobb a másiknál, mind egyformán szarul végezte a dolgát, és mindegyik keze benne van a mai szintre süllyedt állapotokhoz.De az a hogy a kivonás után egy gép sem kerül múzeumban az a mostani vezetés bűne.Kedves "törzsbusz" egyetértek hagyjuk a politikát, én sem szeretem, sőt. | |||||
PETI | Adatlap | 513454 | 2011. július 24. 07:51 | ||
Azért finoman szólva nem lennétek egy súlycsoportban... | |||||
Miggyuri | Adatlap | 513453 | 2011. július 24. 07:17 | ||
nekem az alsó link nem működik. | |||||
törzsbusz | Adatlap | 513452 | 2011. július 23. 23:06 | ||
"Orbán-Hende" Mert a többi mit csinált? Itt voltál az elmúlt 20 évben? Volt itt mulasztás és baj bőven. Hagyjuk a politikát máshová...kérlek | |||||
bekem | Adatlap | 513451 | 2011. július 23. 22:49 | ||
a fedélzeti kamerák és hangrögzítő anyaga egyébként mit mutat? használható egyáltalán? | |||||
The_Ori | Adatlap | 513450 | 2011. július 23. 21:00 | ||
www.airportal.hu/spotter-forum/viewtopic.php
Úgy látszik AdamS elfelejtette hogy portáljának ezt a részét nem csak az általa meghatározott csoport olvashatja. Illetve azt, hogy a "bakterházak, meg néhány csókos és sumák"-nak köszönhető, hogy ez a gép egyáltalán létezik. Igenis szép fotók kerültek fel a gépről a világhálóra: www.airliners.net/search/photo.search | |||||
mkrasz | Adatlap | 513449 | 2011. július 23. 13:42 | ||
Vlevi: azok a gepek nem lehetnek vmi jo allapotban. Egyfolytaban viz eri oket... | |||||
Monox | Adatlap | 513448 | 2011. július 23. 12:31 | ||
Ezzel a Chris Loftinggal egyszer szívesen elbeszélgetnék. Én is eljutottam már egy pár helyre életemben, de ez az ember mindent lehajaz. | |||||
bekem | Adatlap | 513447 | 2011. július 23. 10:23 | ||
vlevi | Adatlap | 513446 | 2011. július 22. 23:48 | ||
Indexes fórumra linkelte be valaki ezeket a fotókat : www.airliners.net/photo/Albania---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-15UTI/1052619/&sid=6f4f99ad6d31bcc53769e08a4cc611bf www.airliners.net/photo/Albania---Air/Mikoyan-Gurevich-MiG-15UTI/1183229/&sid=db3e868386f92af38d3c3b0812e411d6 | |||||
The_Ori | Adatlap | 513444 | 2011. július 22. 18:49 | ||
És azt az egyet ami marad, ha szerencsénk lesz, majd láthatjuk a 3-5 évente megrendezésre kerülő kecskeméti repülőnapon kiállítva. | |||||
Friderikusz | Adatlap | 513443 | 2011. július 22. 18:22 | ||
Elvileg 24 darabot akarnak eladni, tehát marad egy ami gondolom kecsón lesz. Sajnálatos hogy legalább a szolnoki múzeumnak nem adnak 1-1-et. De ez megint csak az Orbán-Hende stb. maffia szegénységi bizonyítványa. Persze az már megint más kérdés hogy ebből valaha is lesz üzlet egyáltalán(több 10 milliárdos). Emlékezzünk az egykori NDK 1 euró képletes árért adta őket melyek lehet sokkal jobb állapotban voltak mint a mi gépeink nagy része. | |||||
ati27 | Adatlap | 513442 | 2011. július 22. 18:22 | ||
Nem tudom mennyire inspiráló, de 3 éves lányom (aki szintén repülés barát) végignézte a videót és így kommentálta:"Szegény-szegény repülőgép, lezuhant! Kitört a kereke! De ugye majd megjavítják és, újra repül!" Erre most mit mondjak neki? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Jó öreg barátunk a HA-MKB.