<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43. |
Kferro | Adatlap | 513746 | 2012. augusztus 21. 11:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 513745 | 2012. augusztus 21. 10:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro! Imádlak! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 513744 | 2012. augusztus 21. 10:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 513743 | 2012. július 22. 20:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513742 | 2012. július 22. 20:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513741 | 2012. július 22. 20:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
In Memoriam! Majdnem pont egy éve 2011.07.18.-án törték rommá a mi kis UTI-nkat! Emlékezzünk rá, mert sajnos nem lesz még egy ilyen kis Hazánkban! Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
geriand | Adatlap | 513740 | 2012. július 18. 21:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nemrég kaptam egy Trombitás 48-as MIG-15bis-t. Gyönyörű darab, de szeretném megépíteni magyar felségjellel, számozással. Találtam matricaszettet, de több modellhez és elég húzós áron, ami most nem fér a keretbe. Nem tud valaki elfekvőben? Persze nem ingyen:-) (bocs, ha offtopic...) Köszönettel: geriand | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati75 | Adatlap | 513739 | 2012. július 11. 20:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Mig-15 külső színéhez (Aluminium) mit ajánlanátok? Eddig a Modelmaster 1401 \"Aluminium plate\" és a 1418 \"Aluminium\" között örlődöm. Mi lehet a különbség? Köszi előre is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 513738 | 2012. június 14. 09:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SzuhÁkos | Adatlap | 513737 | 2012. június 13. 19:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tisztelt Uraim! Egy pár kép Mig-19Pm-ről,nemrégiben Kecelen készültek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TOmCSI | Adatlap | 513736 | 2012. június 13. 14:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A modell átépítés.Meghajtása impelleres. Bővebb infót a következő linken találsz: scalemodels.hu/forum/viewtopic.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
denkmeyer | Adatlap | 513735 | 2012. június 13. 09:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia TOmCSI! A Mig saját építés? Milyen hajtómű van benne? (propeller, v sugárhajtómű? gondolom az elöbbi az akkuk miatt) d | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TOmCSI | Adatlap | 513733 | 2012. június 12. 21:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TOmCSI | Adatlap | 513732 | 2012. június 12. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Modellező szempontból kicsit odafigyelős de nem rossz indulatú!Sokat jelent, hogy a futóművek(rúgós lengés csillapításúak) behúzható és sokat csökken a légellenállása.Felszálláskor kicsit nyomni kell az orrát hogy sebességet gyűjtsön különben felágaskodna.Kis sebességnél kicsit billegős és sebességtől függetlenül kerülni kell a hirtelen nagy állásszögű manővereket akkor nagyon élethűen akar átesni.De a közepes és \"nagy\" sebességű repüléskor igazi öröm.A nálamnál jóval idősebb modellező kollégák akik láttak még 15-östlevegőben azt mondják nagyon szépen mozog élethűen és szerencsére a hajtómű hangja is nagyon szép. Sajnos meg van a hátul ütője a nagyobb teljesítményű hajtóműnek.Egy egy repülés maximum 3-3.5 perc motoridőt enged a 22V-os 3A-es akkumulátor. Ebből szerencsére többel rendelkezem így gyors akku csere után megint készen álla repülésre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513731 | 2012. június 12. 21:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gratulálok hozzá, nagyon szép! És hogy repül? Jól mutatnak egymás mellett/alatt (bár a Múzeumi példány sokáig 512-es oldalszámmal volt látható, nem az eredetileg viselt 912-vel). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TOmCSI | Adatlap | 513730 | 2012. június 12. 21:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A berepülési fázis után amit sikeresnek mondhatok elkészültem a kis 15-ös cicomázásával is. Ellátogattam vele Szolnokra és mi után engedélyt kértem rá (Nem volt egyszerű találni valaki illetékest) oda is tettem a nagy testvére mellé. Nézzétek el ha nem egészen makett jellegű de így is ~150 munkaórám van benne és elsődleges szempont azon volt hogy működjön (repüljön). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513729 | 2012. június 6. 22:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rolls-Royce Nene, 1/72: EXK7207 Extratech. 7167 CMK. AIR7164 Aires. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513728 | 2012. június 6. 21:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ptamas | Adatlap | 513727 | 2012. május 17. 15:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Urak! Köszönöm a segítséget! Üdv Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 513726 | 2012. május 14. 09:56 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Murmuc | Adatlap | 513725 | 2012. május 13. 22:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Nem tudom mekkora az esélye hogy találsz, de Rolls Royce Nene hajtóművet is kereshetsz. Erről készült a Klimov. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 513724 | 2012. május 13. 21:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ptamas | Adatlap | 513723 | 2012. május 13. 20:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ptamas | Adatlap | 513722 | 2012. május 13. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv Urak! Mig 15 hajtóművet keresek (Klimov VK-1) gyantából vagy bármiből 1:72-ben. Igazából valami olyasmit, mint a képen látható. Ki gyárt ilyet, merre keresgéljek szerintetek? Köszi! Üdv Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TOmCSI | Adatlap | 513721 | 2012. május 2. 20:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Uraim! Nagyon szépen köszönöm a segítséget! Több mint kielégítő! Ami azt illeti Építeni,átépíteni (RC) jobban szeretek mint kész dolgot csak használni így voltam a most készülővel is.(Ez már a harmadik MIG-15-öm) Vásároltam egy olyan szettet aminek viszonylag pontos az alakja kidobtam belőle mindent csak a sárkány maradt! Drasztikusan megerősítettem kapott jóval erősebb hajtóművet,futószettet,elektronikát most már "csak" a cicomázás,"scalesítés" része van hátra. Ha esetleg valakit érdekel itt talál az átalakításról egy-két fotót. scalemodels.hu/forum/viewtopic.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 513720 | 2012. május 2. 19:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A felségjelzésre, méreteire, elhelyezésére és arányaira külön szabályzat van. Más kérdés, hogy sokszor lesza..ák, és eltérően csinálták. Figyeld a szegecseket és főbb vonalakat a gépen, az segíteni fog! Pl. a törzsön, a felségjel a törzs hossz tengelyének és a lehúzható farokrész-törzs találkozási vonalának metszésében van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 513719 | 2012. május 2. 18:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 513718 | 2012. május 2. 18:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia TOmCSI! AZ Aero Historiák Típusismertető Mig-15 szerint: "1953-ban Jugovics János szds. javaslatára a 25.vadászrepülő hadosztálynál a hadosztály törzs,valamint az ezredek gépeit megkülönböztető betűjelzéssel látták el.A függőleges vezérsík felső részére festett A,B,C és D betűk,valamint egy fehér keretes háromszög volt a megkülönböztető jelzés. A Sármelléki 24.vadászrepülő ezred B Taszári 35.vadászrepülő ezred C Taszári 50.vad.rep ezr. D Taszári 25.Hadosztálytörzs gépei." Megemlíti,hogy" a gépek hamar lerepülték a hajtómű 100 óra javításközi idejét,a kiképzés viszont nem szenvedhetett hátrányt,ezért az ezredek között gyakori volt a gépek átadása,...",ezért nem sokáig volt a megkülönböztető jelzéseknek jelentősége. Ha érdekel ez az irodalom,lehet,hogy még talán beszerezhető.Nagyon jó kis anyag.Ha be tudod szerezni,biztos veszel,vagy 20 MIG-15-öst -:) Elérhetőségük:Magyar Repüléstörténeti Társaság 1066 Bp. Teréz krt.28 E-mail:zsakferenc@freemail.hu,zsaludek@yahoo.com Sok sikert,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TOmCSI | Adatlap | 513717 | 2012. május 2. 16:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Abban tudnátok segíteni, hogy pontosan hová,hogyan kell elhelyezni a felségjelzéseket a tizenötösön.Illetve fel tudna-e világosítani valaki arról, hogy milyen színű volt és egyáltalán mi célt szolgát miért volt jelzés a függőleges vezérsík tetején? www.avia-info.hu/Kep/Katonai2/Mikojan-Gurjevics-MiG-15-060.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 513716 | 2012. április 13. 10:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönet Kamovos itt már elböngészek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 513715 | 2012. április 13. 10:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sennás! Szerintem fordulj bizalommal Horváth Balázs Barátomhoz, és nézzél be a honlapjára is! horac.freeweb.hu/ Sok segítséget kaphatsz tőle! Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 513714 | 2012. április 13. 10:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok!Kérdezném az uraktól ha Mig15 építenék milyen lajstromú MAGYAR gépek közül lehet(ne) választani?Láttam itt fényképet elég sok gépről van olyan lista ahol lehet választani?Köszönet! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sjoca69 | Adatlap | 513713 | 2012. április 13. 05:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem is mindenképpen stencil sablon segítségével fújd fel rá, sokkal életszerűbb lesz a végeredmény. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Taylor2 | Adatlap | 513712 | 2012. április 12. 20:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia TOmCSI! Szerintem érdemesebb lenne ebben a méretarányban, ha egy sablont csinálnál és ráfújnád a színeket. Sokkal élethűbb lenne, hiszen az eredeti gépekre is sablonok segítségével fújták föl a számokat, és a felségjelet is. Úgy gondolom olcsóbb és jobban is fest. Üdv:Taylor2 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 513711 | 2012. április 12. 20:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
En ekkora meretben mar inkabb fujnam - macerasabb a maszkolas miatt, de sokkal szebb a vegeredmeny. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TOmCSI | Adatlap | 513710 | 2012. április 12. 20:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Érdeklődöm, hogy valaki el tudná-e vállalni készülő 1/9-es méretarányú MIG-15-ös modellemhez oldalszámok 0-9-ig két készlet és 10 db 80-90 mm átmérőjű Magyar csillag felségjelzés matrica készlet elkészítését. Természetesen nem a két szép szememért kérném. Üdv:Tamás | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 513709 | 2012. március 14. 13:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! Ide is írok,tudom,hogy nem cserebere,de hátha! Keresek MIG-15UTI-t 1:48-ban.Maratást és gyanta katapultot! Köszi,Laci Elérhetőségem az adatlapon. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 513708 | 2012. március 14. 08:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez jó hír. :) 72-ben és 48-ban is lesz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HADvezér | Adatlap | 513707 | 2012. március 14. 07:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, ha ez segít: nem sokára készül egy MIG-15 matrica, amin a HA-UTI is szerepel majd. Megjelenés kb Május közepe. üdvözletel:HADvezér | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 513706 | 2012. március 13. 23:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nagyon jó,köszönöm! Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
MrTiff | Adatlap | 513705 | 2012. március 13. 21:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Keresek magyar MIG-17F-ről vagy hazánkban szolgáló hasonló típus szovjet gépről képet,vagy "festés rajzot". Tudom,hogy magyarról nem sok kép készült,de én rajznak is nagyon örülnék,legalább a felségjel és oldal szám elhelyezés miatt. Előre is köszönöm! Tisztelettel: Tiff tihanyigyuri@gmail.com | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513704 | 2012. március 13. 21:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Itt is van egy pár kép, amiket egy barátom készített! www.flickr.com/photos/hacsi/sets/72157624908822959/ Jó böngészést. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 513703 | 2012. március 13. 06:26 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pillanatnyilag nincs átlátszó matricaívem. Ha lesz - rövidesen - megcsinálom. Ha kész, keresni foglak. Jó így? Miggyuri | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 513702 | 2012. március 12. 23:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! 1:48-ban meg tudnád nekem csinálni?Nincs hozzá semmim,csak a számítógép,meg nem is értek hozzá.Ha igen,magámban folytassuk.Az adatlapomon az elérhetőségem. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513701 | 2012. március 12. 21:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Laci-bacsi | Adatlap | 513700 | 2012. március 12. 20:54 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 513699 | 2012. március 12. 13:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Örülök, hogy a dolog nem akadt el! Szomorú lettem volna. Szorítok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 513698 | 2012. március 12. 13:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A helyzet ennél egyszerűbb. Átlátszó marticalapra nyomtattam egy az eredetiről készült fénykép megfelelően kicsinyített részét. Szerencsére mindkét oldaláról készült kép anno. Az egészet lelakkoztam, aztán matricaként felraktam. Ez egyébkét 1/72-es makett. Szal nagyítás kérdése az egész. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A-3 | Adatlap | 513697 | 2012. március 11. 20:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves vackor és Miggyuri! Köszönöm szépen a képeket amik nagyon tetszenek. Természetesen minden olyan esemény örömmel tölt el ami egy magyar Mig-15 UTI "témakörét" a felszinen tartja hisz nem lett elvetve egy új gép építése. Lehet ez akár írásos anyag vagy egy makett illetve egy új géppel kapcsolatos bármilyen információ. A háttérben gőzerővel dolgozik egy repülés iránt elkötelezett személy annak érdekében, hogy újra szántsa az eget magyar felségjelű Mig-15 UTI. Lengyel barátaink látva a HA-UTI-nál elkövetett hibákat igen szigorú feltételek mellett rendelkezésünkre bocsájtják, természetesen pénzért, a tartalék gépüket. A jövő héten nagy valószínűséggel eldől a kérdés, Szorítsatok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 513696 | 2012. március 11. 20:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gyuri! Légy szíves áruld el,hogy a nemzeti csíkot és a lajstromot hogy csináltad?Már másodszor mosom-csiszolom le,mert nem sikerül szépre.Nincs kompresszorom,ecsettel és spray-el festek.Vagy ez matrica?Az enyém 1:48-as. Üdv,Laci |
<<< Vissza | Tovább >>> |
Én meg irigyellek téged, hogy eljutottál oda. :)