<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
kató | Adatlap | 373589 | 2012. július 5. 22:00 | ||
HADvezér Feri forgalmazza a Master-t . Előzmény: (373588) lacipapa 2012. július 5. 13:49 | |||||
lacipapa | Adatlap | 373588 | 2012. július 5. 13:49 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 373587 | 2012. július 5. 13:38 | ||
Hali Ezek ugyanígy jók bármelyik más 21-re és a Szu-7-re Szu-9-re is. Sőt, jók a Szu-17/22, Szu-15 változatokra is, csak ezeknél még \"néhány apró bajuszt\" (plusz antennát) is fel kell illeszteni a tartórúdra lapátok mögött. Üdv R. | |||||
juge75 | Adatlap | 373586 | 2012. július 4. 03:47 | ||
piratvitorla | Adatlap | 373585 | 2012. június 26. 06:46 | ||
Szia Én hajózó vagyok, így mellettem nem dolgozhattál... üdv | |||||
hörbi | Adatlap | 373584 | 2012. június 25. 23:17 | ||
Sziasztok! Ez a munkanélküli egyrészt igaz, de másrészt ha jobban körül nézel nálunk akik vagyunk 50en szerelők meg Ti is műszerészek, nem mindenkit érdekel ez a dolog, sőt mondhatni alig akad nálunk az 50ből 6-7 aki ebben szeretne elhelyezkedni. Tehát igazából az a maradék 45 ember már a beiratkozáskor tudta hogy nem ebben fog/szeretne elhelyezkedni...És vannak akik jobban is teszik hogy nem nyúlnak többet géphez! Az hogy nagy gépes vonalon nincs meló az ugye nem az ő hibájuk, a kisgépes vonal meg abból a 8 emberből is csak 4et mozgat meg... de AZ hogy a hatóság és az EASA nem fogadja el a papírt amit megszerzünk nah az már az ő hibájuk és ezzel van a probléma, de ezt nem kell részletezni... Zoli Terveim között szerepelt nekem is hogy esetleg a seregben folytatom a repülős vonalat, épp ezért voltam múlt nyáron ott, Szolnokon és ott töltöttem le a 3hetes kötelező nyári gyakorlatot. Az a 3 hét jól telt, jól éreztem magam, de egyelőre inkább a polgári vonalat választanám. A 3 hét alatt hangárban voltam végig, lehet hogy épp a Te felügyeleted alatt is dolgoztam? :) üdv.: Hörbi | |||||
piratvitorla | Adatlap | 373583 | 2012. június 25. 21:14 | ||
Sziasztok Engem is felvettek a Kossuthba aztán végül Szolnokon kötöttem ki... Viszont nagyon sok ismerős, barát ott végzett... Ha nem találtok munkát gyertek be műszakinak a seregbe. Nincs sok lóvé és sok a csesztetés, de legalább gépközelbe kerülhettek. És akár felkerülhettek fedélzeti technikusnak is... Ha érdekel valakit nézzétek meg az adatlapomat... üdv Zoli | |||||
futár | Adatlap | 373582 | 2012. június 25. 19:47 | ||
Ki mondta, hogy Kossuthos vagyok? Nem is érdekelnek a repülők... Komolyra fordítva a szót, örüljünk a sikeres vizsgának, meg annak hogy szeretett iskolánk idén is kiképzett vagy 60 munkanélkülit, elvéve 2-3 évet az életükből. Köszönjük Kossuth, nagy királyok vagytok! | |||||
hörbi | Adatlap | 373581 | 2012. június 25. 18:57 | ||
Szia! Köszi! Akkor ezek szerint Te műszerész vagy. :) | |||||
futár | Adatlap | 373580 | 2012. június 24. 16:03 | ||
Szia! Sok sikert a szóbelihez, mi már szerdán túl voltunk rajta... | |||||
hörbi | Adatlap | 373579 | 2012. június 23. 23:18 | ||
Szia Hát tudod milyenek a diákok! Mindig, mindent azt utolsó pillanatban. De igazából ez nem egy olyan nagyon fontos dolog, enélkül is kaphatok max pontot,ez nem tananyag, csak érdekesség... :) Ment a mail. Előre is köszi. üdv: Hörbi | |||||
piratvitorla | Adatlap | 373578 | 2012. június 23. 22:02 | ||
Szia Azért hamarabb is eszedbe juthatott volna... Küldd el a talált anyagot vagy a linket a piratvitorla@freemail.hu vagy piratvitorla@citromail.hu mélre... Megnézem, hátha le tudom gyorsan fordítani neked holnap, bár az aero kemény dió... Meg azért próbálkozz más vonalon is... üdv Zoli | |||||
hörbi | Adatlap | 373577 | 2012. június 23. 21:16 | ||
Sziasztok! A következő kérdésemért előre is elnézést kérek, mert nagyon nem ehhez a témához tartozik, (OFF TOPIC),de itt eddig is sok és hasznos tanácsot/segítséget kaptam tőletek. Néhány \"kolegát\" is sikerült felfedeznem köztetek... Hétfőn fogok szóbelizni a Kossuthban és ha olyan tételt húzok amiben szó van a szárny kialakításásról, profilokról,stb. akkor azt a feleletet egy kicsit \"színesebbé téve\", illetve amúgy is érdekel a téma, nagyon megköszönném, ha valaki tudna egy gyorstalpalót a szárny profilok kialakításáról (a húr, íveltség, stb azokat tudom azzal nincs probléma). Ilyenek érdekelnének hogy a NACA 2412-nél pl a 2412 szám az mit takar, mert ha jól tudom annak is van a profil jellemzőire való utalás, vagy a Götlingen profiloknál mire utalnak a számok vagy az \"csak\" sorozat szám? Előre is köszönöm a segítséget és mégegyszer elnézést hogy nem idevaló témában kérdezek, de most perpillanat nem jutott eszembe hogy kihez fordulhatnék ilyenkor... ui.: Google-ben találtam infókat róla, de angolul... ahhoz meg sajnos nem értek | |||||
Tibor | Adatlap | 373576 | 2012. június 23. 08:18 | ||
www.makettinfo.hu/index.php Ebben az írásban találhatsz részletes véleményt a Revell Mig-21F-13 makettről. | |||||
Murmuc | Adatlap | 373575 | 2012. június 22. 19:49 | ||
Üdv Mirazsmarci! Egyszer én is így jártam. Azóta ha hosszabb a mondandóm, megírom \"Word\" alatt és egyszerűen bemásolom.Ez bevált! :) | |||||
Zoli | Adatlap | 373574 | 2012. június 22. 18:42 | ||
Szia, Köszi szépen az infot! Megvolt nekem is ez a makett és gyanta beömlő is, de már eladtam... Tényleg nagyon szép, és egy korábbi ProModell-ben volt egy nagyon jó cikk is róla. Én sem hiszem, hogy lesz ebből jobb makett, legfeljebb egy másik, más bontással. z | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 373573 | 2012. június 22. 18:36 | ||
Szia Zoli Nálam a Revell 21F-13 épülget. Nagyon jó, részletes, gyönyörű futóaknákkal és kabinbelsővel, gyönyörű felületekkel gyártott kit, néhány hibával: - az orrgyűrű és az orrkúp nem igazán csúcs, a gyűrűnek ráadásul pocsék az illeszkedése a törzs orrához(kis idő-ráfordítással és tömítővel javítható, de van Quickboost gyártmányú gyanta-feljavító is) - a törzs alján kétoldalt a gépágyú-burkoló dudorokat, meg a vizszintes vezérsík fölötti áramvonal-idomokat erősen túlzásba vitték, de ezt laposabbra csiszolni nem egetverő meló - a kabintető mögötti plexi alatt a gerinc túl üres, ezt azért nem árt kissé berendezni, na itt viszont lehet pipeckedni, ez nem egy egyszerű játék - a törzs alatti pótvezérsík túl vastag, ezt sem árt vékonyabbra csiszolni Egyenlőre ennyi a tapasztalatom, biztos lehet még tuningolni itt-ott az igényesebbeknek. Ami szerintem biztos : toronymagasan ez a legjobb F-13 kit, és 72-ben szerintem egyhamar nem is lesz másik, tehát vagy nekilátunk ennek, vagy még a koporsóban is várhatjuk a kitudja mikor várható még ennél is jobbat! Üdv R. | |||||
Zoli | Adatlap | 373572 | 2012. június 22. 18:35 | ||
Szia, Én is így jártam néha... Azóta mentem az írásokat, aztán újra belépve beillesztem. Azért ha lesz időd, majd írj, köszönöm! z | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 373571 | 2012. június 22. 18:25 | ||
Szia! KB fél órán keresztül írogattam a MiG-21 makettekről, és amikor el akartam küldeni, akkor kiírta hogy jelentkezzem be (be voltam), és az egész kitörlődött. Bocs, de most nem írogatom be újra, majd valamikor máskor. | |||||
Zoli | Adatlap | 373570 | 2012. június 22. 16:04 | ||
Szia, Jó lenne, ha a MiG-ek jobban láthatók lennének, ezért én nem is mentettem le a fórumról. Egyébként ha előző kérdésemre lenne valami hozzáfűzni valód, ne kímélj! A többiek nem nagyon tolongtak... z | |||||
sanyi | Adatlap | 373569 | 2012. június 22. 15:53 | ||
Zoli | Adatlap | 373568 | 2012. június 20. 11:29 | ||
A 4+ rajzai miatt elég nagy botrány volt, úgy emlékszem. Ettől függetlenül a 21-es rajza lehet jó, ha az alakhű KP makett illeszkedik rá. Én csupán azt szerettem volna tudni, hogy a többi 72-es 21-es mennyire pontos. A két hozzászólásodban a kulcsó a \"mai\". Először azt írtad, hogy \"A legtökéletesebb MiG-21 a mai napig...\" Majd a kérdésemre a válaszod az volt, \"nem mai gyerek\". Mindkét makettet ismerem, a KP-t régen meg is építettem, de már eladtam, nem tudom összevetni a kettőt. Csak arra voltam kíváncsi, hogy melyik a legjobb, illetve legpontosabb? Minden elismerésem, hogy a KP-ból építetted meg a főbb változatokat, de azóta már vannak sokkal szebb és tudomásom szerint hasonlóan pontos makettek (Revell F-13, Bilek F-13/PF/PFM/U/UM, Zvezda PFM/bis). Tehát csak arra lennék kíváncsi, hogy melyik mennyire pontos, vagy éppen használható, javítható hibákkal. Elég sokan nagyon jól és közelről ismerik a típust, így más véleménye is érdekel, de természetesen a tiéd is. z | |||||
juge75 | Adatlap | 373567 | 2012. június 20. 10:54 | ||
Tedd rá a 4+ kiadvány rajzaira, szinte teljesen el lehet rajta igazodni, minden ott van, ahol lennie kell. Azt se feledjük el, hogy nem mai gyerek, a Zvezda bőven utána készült. | |||||
Zoli | Adatlap | 373566 | 2012. június 20. 10:02 | ||
Szia, Nekem a KP kabinteteje elég furcsa, és a részletek is gyengék. Biztos ez a legjobb? A Zvezda MiG-ek sokkal szebbek, vagy azok pontatlanok? És a Bilek? Az is alakhűnek tűnt nekem. A Fujimi szerintem az egyik legrosszabb, akármilyen jó minőségű is. Pontatlan szinte az egész. z | |||||
juge75 | Adatlap | 373565 | 2012. június 20. 07:25 | ||
Ennek a készletnek óriási baja, hogy pozitív panel osztású. A legtökéletesebb Mig-21 a mai napig (pontosak a méretei). Én ebből az alapmakettből csináltam meg a többi változatot: PF, F-13, U, UM és Bisz. Sajnos, ezekből alig maradt meg (ami igen, mind barátoknál van). A Fujimi is jó lenne, ha kijavítanák az orr rövidségét és a törzs futómű dudor helyzetét, az is szép. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373564 | 2012. június 20. 06:47 | ||
Kösz! :) Igen, mindkettő KP, csak a tarka kb. 20 éve készült el, az ezüst meg tegnap. :) A tarkáról cikket is írtam ide: www.makettinfo.hu/A_nepszuper | |||||
juge75 | Adatlap | 373563 | 2012. június 20. 04:56 | ||
KP? Hátul, a beömlőket én laposabbra reszeltem, elöl az ablakmosót meg picit kerekítettem. Tetszik a tarka. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373562 | 2012. június 19. 15:27 | ||
makettes | Adatlap | 373561 | 2012. június 19. 12:56 | ||
mcs | Adatlap | 373560 | 2012. június 11. 16:55 | ||
Murmuc! Tökkéletes! :D azért kicsit belátni a lemez alá... ;-) Üdv: mcs | |||||
Murmuc | Adatlap | 373559 | 2012. június 11. 15:40 | ||
mcs | Adatlap | 373558 | 2012. június 11. 13:06 | ||
Neo és Rumcájsz! Köszönöm a képet és a részletes infót. Igen már én is böngésztem a Hunaviat,de csak hasonlót találtam én is. Igazából egy olyan fotóra pályázom, ahol burkolat nélkül látható a tartály és környéke.. esetleg egy PG-s fotó... ;-) Üdv:mcs | |||||
Neo954 | Adatlap | 373557 | 2012. június 11. 12:18 | ||
Szia Rumcájsz! Köszönöm a hasznos infókat! :) Üdv.:Neo | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 373556 | 2012. június 11. 11:48 | ||
Szevasztok Egész pontosan, a gép orrán a pitotcső-tartórúd mellett baloldalt látható nyílásban a világosbarna hengeres test a jégtelenítő rendszer szesztartálya, ehhez tartozik egy szesz-kollektor a szélvédő mellső-alsó részén, ahonnan a sűrített levegő felspricceli a jégtelenítő alkoholt a kabintetőre (ezen a képen, ebből a pozícióból ez nem látszik). A rendszerhez még hozzátartozik egy levegőszelep a műszerfal és a kabin mellső fala között, aminek a gombját megnyomva hozzuk létre a szeszt kinyomó túlnyomást a szesztartályban(ez kb. 2 cm átmérőjű a gomb a célzókészüléktől balra van, Neo fotóján is látható kissé szürkés színben). A lényeg, hogy teljes rendszer egy fényképen sajnos nemigen szemlélhető. Üdv R. | |||||
Neo954 | Adatlap | 373555 | 2012. június 11. 11:08 | ||
Szia! Ilyet találtam (a kabin előtti nyílás az) , a hunavia-t böngészgesd, elég sok kép van MF-ről. Üdv.:Neo | |||||
mcs | Adatlap | 373554 | 2012. június 11. 09:45 | ||
Sziasztok! Tud vki fényképet küldeni a MiG-21 Mf jégtelenítő rendszeréről? Előre is köszönöm. Üdv: mcs | |||||
lacipapa | Adatlap | 373553 | 2012. május 28. 14:42 | ||
migi | Adatlap | 373552 | 2012. május 27. 20:23 | ||
lacipapa | Adatlap | 373551 | 2012. május 27. 20:13 | ||
migi | Adatlap | 373550 | 2012. május 27. 19:55 | ||
pintair | Adatlap | 373549 | 2012. május 23. 22:33 | ||
Daala | Adatlap | 373548 | 2012. május 19. 19:52 | ||
Ja, egyszer volt Tökölön is ez a gép, azt mondták, előtte a Honeckeré volt. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373547 | 2012. május 19. 18:40 | ||
Nem. Hanem a Nyitott Égbolt nevében fényképeztek vele. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 373546 | 2012. május 19. 18:39 | ||
Nem tudom pontosan, gondolom mindenféle utasszállításra. VIP-re leginkább valószínűleg a business jeteket használják... A 154-es katasztrófánál sportolókat szállítottak üdv | |||||
polomalev | Adatlap | 373545 | 2012. május 19. 18:06 | ||
Sziasztok. Tudom, a typhoon, a gripen, a Su-30 4+, a MiG-29A,B, az F-16A 4. Köszi, a MiG-21-eses kiigazítást. Akkor jól gondoltam, hogy használták a Mi-8-asokat. A Tu-154-eseket VIP feladatokra használták? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 373543 | 2012. május 19. 17:15 | ||
A Tu-154-esek biztos hogy tovább repültek mint 92. 1997 szeptemberében egy levegőben katasztrófa után vonták ki a megmaradt 1 példányt. de.wikipedia.org/wiki/Tupolew_Tu-154M,_Deutsches_Open_Skies | |||||
Murmuc | Adatlap | 373538 | 2012. május 19. 15:06 | ||
Üdv Polomalev! Idézet Tobak Tibor cikkéből: "Csak 24db MIG-29-es kerül tartósan rendszerbe. Egyébként 3db Tu-134-es 2db Tu-154-es és 3db Il-62-es marad '92-ig üzemben. Viszont '94-ig repülni fog 20db Mi-8T és 6db Mi-8S, mint futár és összekötő szolgálatot teljesítő helikopter." A Szu-22-est nem említi de sok még repültek a tengerészeti változatai. | |||||
polomalev | Adatlap | 373536 | 2012. május 19. 13:50 | ||
Sziasztok! Úgy látom mindenki mond mindent. Mé hozzátenném, hogy a német légierőnek a tajfunig nem volt, a néhány MiGet leszámítva 4. generációs gépe. Tehát ezért is megérte nekik rendszeresíteni. 21-esek, 23-asok már nem jelenthettek gondot, de a 29-esek, akkor még komoly ellenfelei voltak a NATO gépeknek, így nem ártott, ha vannak saját MiG-29-eseik. Én nem tudok róla, hogy más típust is átvettek. Bár ha néhány Mi-8-ra, még az SAR feliratot is ráfestetették, akkor valószínű, azokat nem csak tesztelték. Egyébként, akinek megtetszett ez a kamó, a KP-modelsnek gyárt Mi-8-ast, ezzel a festéssel makettje. | |||||
Murmuc | Adatlap | 373534 | 2012. május 19. 09:46 | ||
Szia! Hát, szerintem abban az időben az lehetett a nagy kérdés, hogy mi az amivel a "Luftstreitkräfte" rendelkezett és ami jobb volt a Luftwafféban repülő technikáknál. A MIG-29-es egyértelmű volt a F-4-esekkel szemben. De, a SZU-22-esnek a Tornadoval szemben úgy látszik nem volt esélye. :( Itt komoly mennyiségű vasakról volt szó, így gondolom a Luftwafféban már nem jutott hely a legkorszerűbb 22-eseknek sem. A Lengyelek viszont örültek neki! :) Mi ezt máshogy csináltuk, komplett selejteztük a technikát, minden váltótípus nélkül! Ajjaj! Ez már régen "Off topic"! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 373533 | 2012. május 19. 07:14 | ||
Szia A Szu-22 esetében elismerték képességeit. Nekik az M-4-es volt meg ami nagyon komoly gép, a miM-3-asunknál is többet tudott. Viszont a németeknek nem volt ilyen gépre szükségük; nem is emlékszem, hogy az NSZK-nak lett volna hasonló típusa korábban. üdv Zoli |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |