<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Kamovos | Adatlap | 365082 | 2012. november 14. 16:48 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 365081 | 2012. november 14. 16:43 | ![]() | |
Sziasztok! Hát ígér aztán tudunk! www.jetfly.hu/rovatok/tipusok/jas39/magyar_gripenek_fognak_jarorozni_szlovenia_es_a_balti_allamok_folott/ A kérdésem csak az! Hogy oda is települnek? Mert nem hiszem, hogy légi után töltés nélkül olyan komoly reptetéseket tudnak majd csinálni a balti országok légterében! Üdv: kamovos | |||||
piratvitorla | Adatlap | 365080 | 2012. november 12. 19:11 | ![]() | |
Szia "A Yak-52 özvegy csinálókat már réges-régen ki kellet volna vonni!" Azért nem nevezném özvegycsinálónak, mert közel 20 év alatt volt vele egy katasztrófa! "Mikori tervezésű is? 1977?" Tehát kb. egyidős a Mi-17-essel vagy a Mig-29-essel... üdv | |||||
vlevi | Adatlap | 365079 | 2012. november 12. 18:55 | ![]() | |
És ahogy az Aranysasban is szó volt róla, rendszeresen járnak Litvániába, készültségi szolgálatot adni. Állítólag 2015-től Magyarország is megy. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 365078 | 2012. november 12. 16:55 | ![]() | |
A lengyelekhez nem szabad hasonlítani magunkat. Más a mentalitás és az anyagi-technikai lehetőségek rendszere. A cseh és a szlovák ami közelebb áll hozzánk minden tekintetben. Én a cseheket szoktam példának venni. Dupla fizetés, CASA, Mi-171, Mi-35, Mi-2, L-159 stb... üdv | |||||
piratvitorla | Adatlap | 365077 | 2012. november 12. 16:53 | ![]() | |
"Tehát légi szállításhoz UH-1, egy szakaszt elvisz, ennyi elég egyszerre." Elég az rajnak is, pláne cuccokkal. A szakasz már Mi-8/17, de nyári melegben már az is necces a 8-asnak... | |||||
piratvitorla | Adatlap | 365076 | 2012. november 12. 16:51 | ![]() | |
Szia "Tárgyalhatnának a lengyelekkel, hogy közösen vegyünk helikoptert. Nemrég olvastam, hogy ők nem kis mennyiséget vennének és nem hiszem, hogy a mi igényeink teljesen eltérnek." A lengyelek megnézik mit vesznek, áldoznak a minőségre, mert hosszú távon olcsóbb. A lengyelek nem húzzák-halogatják a dolgokat... Amúgy jó ötlet lenne, de csak lenne :( | |||||
piratvitorla | Adatlap | 365075 | 2012. november 12. 16:49 | ![]() | |
Szia "az mind szép, hogy a még üzemképes 2db An-26 a közelmúltban végrehajtott nagy távolságú szállítási feladatott. Nem is értem miért volt ez akkora csoda? Hiszen, mind a repülőink, mind pedig a személyzetük alkalmasak voltak a feladatra. Szép teljesítmény nem cáfolom. Gratulálok nekik hozzá! De... amikor még századnyi gépünk volt, akkor is rendszeresen szállítottak árut! Igaz nem a NATO-nak." A régebbi repülések teljesen mások voltak. Némelyik jelenlegi repülés bizony túltesz a típus képességein, csak a személyzet áldozatos munkája és a "muszály" ami miatt sikerült... Könnyű helikopternek a Mi-2 teljesen megfelelt... A Jak egyelőre az évi néhány fő kiképzésére teljesen alkalmas...Lóvé amúgy sincs cserére... Taszáron nincs már sz@r se... üdv | |||||
Ati75 | Adatlap | 365074 | 2012. november 12. 15:43 | ![]() | |
elírtam. "jobbra kanyarodni" a helyes felirat... | |||||
Ati75 | Adatlap | 365073 | 2012. november 12. 15:13 | ![]() | |
Hát igen... Meg lehet nézni a lengyeleket pl... Náluk még működik a repülőgép és helikopterjavítás,szervizelés(mint a PG volt itthon),meg a többi "hadiüzem", sőt az "elavult" Mig-29eseket is hadrendben tartják az F-16osok mellett.Hiába no, gazdag ország vagyunk,nagyon hozzáértő vezérekkel.. :( Az amikon meg nem szabad csodálkozni,seggbuták többségben. Egy olyan ország,ahol az úton a belső sávba ki kell írni,hogy balra kanyarodni tilos!Ennyit róluk.. | |||||
Kamovos | Adatlap | 365072 | 2012. november 12. 13:06 | ![]() | |
Szia Ati75! Tudod mindez azért van, mert az amcsiknak csak lövészekre van szükségük a háborúihoz tőlünk. Mi biztosítottuk a tűzszerészeket, a vegyivédelmes csapatot, az orvosi csoportot. Ez az elmúlt időszakban, az amcsik nyomására megváltozott. Bedumálták nagyjainknak, hogy nincs szükségünk a harckocsira, roham lövegekre, légvédelmi rakétára, lokátor állomásokra, ágyúkra, semmire, mert ezek csak eszik a pénzt használni meg nem fogjuk, mert ők nem kérik, van nekik jobb. Na jó egy két lokátorállomást követelnek. Mert ugye egyenjogú NATO tagállam ként mindenki azt visz amit akar. Mi meg amit az amcsik mondanak. Mivel tőlünk csak a lövészekre lenne szükségük, ezért csak olyan eszközöket hajlandók átadni, amik ehhez nekünk kellenek. Tehát légi szállításhoz UH-1, egy szakaszt elvisz, ennyi elég egyszerre. Nem kérnek a Grippenjeinkből, sőt Mig-29 is miattuk lett leállítva nehogy valahol lelőjék őket, mert a jól képzet amcsi elitkatona, lelő mindent, még ha az övé is akkor is, sőt képesek egymást lőni az utca két végéről, és az idióta elől járóik még erősítést is küldtek az utca mindkét végére! Most meg hogy cuccolnak haza Afganisztánból (Készülnek az újabb háborúra, biztos megint az illegális atom fegyvergyártás lesz a kifogás. Ez bevált a múltkor is, csak akkor sem találtak. Az Angolok ki is akadtak a végére rendesen.) otthagynak minket, hogy biztosítsuk a hátukat! Na jó azt meg kell hagyni, hogy elismerik a NATON belül inkább ránk támaszkodnak, és védetik velünk a hátukat mint másra. Ez sem véletlen! Már a második világ háború után az Oroszok megmondták, hogy mi voltunk a legkeményebb ellenfelük. Ezért kellünk mi nekik. Az UH-1 meg azért kellet volna, hogy a következő konfliktusnál már minket küldjenek ne a sajátjaikat. Lehet, hogy ez így most futurisztikus, de csak figyeljetek, hogy mik történnek a nagy világban. Üdv: kamovos | |||||
myROB | Adatlap | 365071 | 2012. november 12. 12:42 | ![]() | |
Hello! Nagyrészt egyetértek veled, kivéve a helikopter típusváltással kapcsolatban. meg lehetne oldani a váltást okosan is csak sajnos a honvédségnek nem erőssége a logika. Tárgyalhatnának a lengyelekkel, hogy közösen vegyünk helikoptert. Nemrég olvastam, hogy ők nem kis mennyiséget vennének és nem hiszem, hogy a mi igényeink teljesen eltérnek. | |||||
Ati75 | Adatlap | 365070 | 2012. november 12. 12:31 | ![]() | |
Hali! Teljesen egyetértek Kamovos úrral,ez szégyen ami itt folyik... | |||||
Kamovos | Adatlap | 365069 | 2012. november 12. 10:02 | ![]() | |
Sziasztok! Légi erőlködés van és nem légi erő! Az mind szép, hogy a még üzemképes 2db An-26 a közelmúltban végrehajtott nagy távolságú szállítási feladatott. Nem is értem miért volt ez akkora csoda? Hiszen, mind a repülőink, mind pedig a személyzetük alkalmasak voltak a feladatra. Szép teljesítmény nem cáfolom. Gratulálok nekik hozzá! De... amikor még századnyi gépünk volt, akkor is rendszeresen szállítottak árut! Igaz nem a NATO-nak. A kérdés csak az! Most, hogy ország világ megcsodálta mire is képesek! Meddig is lesznek képesek rá? Menyi üzemidejük maradt? Lehet-e őket még nagy javítani? Meddig tudjuk még rendszerben tartani őket? Mi lesz helyettük? A Yak-52 özvegy csinálókat már réges-régen ki kellet volna vonni! Korszerűbb hajtóműves gépeket kellett volna helyettük rendszerbe állítani! Én átéltem azt mikor lekellet konzerváljuk a Kamovokat mert csillagmotorosak voltak, és valaki azt mondta. Most, hogy itt vannak a Mi-2-sek nehogy már második világháborús motoros szarokat üzemeltessünk, reptessünk. 1 évig álltak a Múzeumban mire újra elővettük őket. Azóta eltelt 30-év! Akkor most mit várunk ezektől a pöcs köszörűktől? Mikori tervezésű is? 1977? Kik is gyártották? No jó azért nem Dacia minőségűek, az igaz. El kéne gondolkodni azon is, hogy mibe kerül az üzemanyag ellátásuk. Mert benzin csak az anya reptéren van van hozzájuk. Illetve lehet üzemeltetni drágábbal is, de megéri? Tehát azoknak akik nem teljesen vannak képbe. külön üzemanyag tároló kel hozzá. Külön üzemanyag szállító, töltő kocsi kell hozzá. Holott, ha hajtóműves gépek lennének mehetnének ugyan azzal az üzemanyaggal mint a többi gépünk, és akkor nem csak Szolnok környékében repkedhetnének, hanem repülhetnének más útvonalakat is, akár Pápára, vagy Taszárra. (Taszáron van még valami?) Kiképző helikopter ami több feladatra is alkalma? Emlékeztek még arra az agyalágyult ötletre, hogy Robinzon R-44 kell a seregnek! Hát az milyen több feladatú helikopter lett volna! Egyetlen feladatot tud, hogy valahogy a levegőbe tartsa magát! Csak szél ne legyen mert akkor már az sem megy. A másik nagy ölet az UH-1. Hát ha az amcsik nem tudják ránk erőltetni az agyon használt 30 éve UH-1-et akkor az sem lesz! De jobb is! Szállító helikopterek? Ezzel kapcsolatban már többször le írtam! Vannak Orosz szállító helikoptereink! Ezek korszerűsített változatait kellene megvásárolni, akár a le állított Mig-29 repülőinkért cserébe, akár pénzért! Miért? Mert a Magyar katonáknak Műszakiaknak, Pilótáknak erre van kiképzésük, ( Kiliánon mindig is a Mi-8 volt a fő típus 1960-sa évek elejétől ezt tanították mindenkinek. Az hány ember is lehet?) és erre adják a kiképzést Afganisztánban az amcsiknak, és az Afgánoknak is. Tehát nem kellene 400 milliót kifizetni, hogy ismét egy új típust belehessen hozni 5-6 évre! Úgy gondolom, hogy a Mi-8 és változatai, bizonyították a világ előtt többször is, hogy az egyik legjobb helikopter a világon szállítási feladatokra. Tehát ki képzettségünk van rá, felszerelésünk szerszámaink az üzemeltetéséhez, javításához meg vannak. Akkor miért kellene típust váltanunk, jó sok pénzért? Ja! Majd el felejtettem! Hogy is van az, hogy az amcsik ránk akarják erőltetni a kivont technikájukat, az Afgánoknak meg vadi új Orosz helikopterszázadot vesznek! No és milyen típust? Hát Mi-171! Na gratulálok a típus váltást váróknak! Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 365065 | 2012. november 11. 16:23 | ![]() | |
NORAD | Adatlap | 365064 | 2012. november 9. 22:45 | ![]() | |
Altengernagy | Adatlap | 365060 | 2012. november 9. 15:14 | ![]() | |
Még trianon után néhány évvel is több gépünk volt... ez a (rossz) vicc. Érdekes a párhuzam az akkori és a mostani fegyverzetleépítés között, szinte teljesen azonosak a módszerek, a cél és az eredmény. Légierő minimális, tüzérség vontatott, harckocsi nulla, helikopter nulla, sorkatonaság felfüggesztve, flotilla mutatóba és az se sokáig. És megint egy katonai blokkban a kis-antanttal... ))) hát nem érdekes? | |||||
badboy | Adatlap | 365059 | 2012. november 9. 14:00 | ![]() | |
Sziasztok! Igazat adok notarius kollégának, annyival kiegészítve, hogy az a szám egy konfliktus nélkül is nevetségesen alacsony. Azért szomorú, hogy eddig eljutott a légierőnk, annak ellenére, hogy a lehetőségek meg voltak arra, hogy kicsit komolyabb légierőnk legyen (pl.Alca). Ennyi gépet a pápai búcsúrepülésen is láttunk a levegőben, sőt még plusz kettőt is... | |||||
NORAD | Adatlap | 365057 | 2012. november 9. 12:58 | ![]() | |
Milyen kicsit komolyabb konfliktusra gondolsz? Kivel? | |||||
notarius | Adatlap | 365056 | 2012. november 9. 12:27 | ![]() | |
Azért olyan nevetséges ez a szám: egy bármilyen, kicsit komolyabb konfliktus esetén légirendészetünk kb. két-három nap alatt nullázná a képességeit. :( | |||||
mcs | Adatlap | 365055 | 2012. november 9. 10:10 | ![]() | |
Ezt mindenkinek látni és hallani kell! Isteni zene füleimnek a 14 Gripen hangja! | |||||
NORAD | Adatlap | 365054 | 2012. november 8. 20:20 | ![]() | |
Ma mind a 14 magyar gripen egyszerre volt a levegőben és még egy nagy alakzatba is összeálltak. A még repülőképes két An-26-osunkból meg fotózták őket. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.371373812950012.91695.203389926415069&type=1 http://vimeo.com/53077208 http://legiero.blog.hu/2012/11/08/100_szazalek_a_levegoben (Most láttam este a hírekben. Jó lett volna élőben is látni.) | |||||
piratvitorla | Adatlap | 365053 | 2012. november 8. 19:57 | ![]() | |
Sziasztok Köszi mindenkinek a Jak-9-es dolgokat, különösen Kamovosnak. Sajnos még nem volt időm megnézni:( Azt hittem az Amodelé gáz... üdv Zoli | |||||
Tibor | Adatlap | 365052 | 2012. november 8. 08:10 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 365051 | 2012. november 7. 23:11 | ![]() | |
Szervusz Podva! Semmi bajom az Amodellel,piratvitorla fejtette ki a nézeteit,nem én.Megépítettem én is a Jak 9P-t,de ha volna egy Amodel készletem,nekifognék még egyszer.A Jak-7V,viszont Alagerből van,de rettenetes sorjás volt.Azt egy kínszenvedés volt kifaragni. Üdv,Laci | |||||
Podva | Adatlap | 365050 | 2012. november 7. 19:28 | ![]() | |
Szia lacipapa Én nagyon nem írnám le a az Amodellt a helyedben zongorázni lehet a különbséges a két készlet között és minden az Amodell melltt szól: lehelletfinoman szegecselt, felület, jó kabinbelső, több részből álló futóakna, a kerekek gumiján még a márkajelzés is olvasható... szerintem hiperübertuti A honlapon a makettek címszó alatt talán találsz egy leírást a kittről, én a helyedben átgondolnám az ICM átfaragást. Ha abból mindenáron magyar gépet akarsz építeni, és elhatároztad hogy átfaragod, akkor inkább a Jak-9V-t javaslom neked Üdv VIktor | |||||
Kamovos | Adatlap | 365048 | 2012. november 7. 16:46 | ![]() | |
Szia lacipapa! A Szolnoki Múzeum képei tuti, hogy jók! A másik Hsz-ben lévő első link képei szerintem jók! A második linken lévő biztosan Yak. :) Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 365047 | 2012. november 7. 14:50 | ![]() | |
Köszönöm,meg próbálom el spájzolni. | |||||
Muzzy | Adatlap | 365045 | 2012. november 7. 14:23 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 365044 | 2012. november 7. 13:21 | ![]() | |
Szervusz János! Igen ismerem a képet,de én a háromnézeti rajz miatt ajánltam.Amit feltettél megbízható forrásból van?Mint ahogy tudjuk,nagyon kevés anyag,főleg kép van a magyar Vércséről. Üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 365043 | 2012. november 7. 13:10 | ![]() | |
Még egy kis Yak-9 1-4 ig képforrás: wp.scn.ru/en/ww2/f/15/131/0 Ez itt pedig egy eredeti Yak. www.geo.arizona.edu/dgesl/research/regional/asian_monsoon_dynamics/yak.htm Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 365042 | 2012. november 7. 12:43 | ![]() | |
Szia lacipapa! Szolnoki barátaink oldalán is vannak képek! www.repulomuzeum.hu/ARCHFOTO/Jak-9.htm Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 365041 | 2012. november 7. 11:48 | ![]() | |
Szia! A Magyar Repülés-Hungarian Aviation honlapján is van egy három nézeti rajz a P-ről.Fénykép,csak sajnos 1db van,polgári lajstrommal. Üdv,Laci | |||||
Muzzy | Adatlap | 365040 | 2012. november 7. 11:30 | ![]() | |
A JAK-9-esek gyártása során többször változott a szárny és a pilótafülke helyzete. A sima JAK-9-es a JAK-7 DI-hez hasonló volt. A T-nél hátrább vitték a kabint 400 mm-errel (nagy kaliberű gépágyú miatt), a D-nél visszatértek a sima változatra, a JAK 9 U (M 105 motor) változatnál a Jak-9 T-t vették alapul, és a JAK 9 U ból fejlesztették ki a P-t (M 107-es motorral) Ekkor a kabint előréb tolták 100 mm-errel. A P teljesen fémborítást kapott, illetve a 107-es motor beépítése miatt a motorbekötés változott, illetve a JAK-3-ashoz hasonló volt a radiátor beépítése. Szóval az Alanger/ICM gépből igen nehéz az általunk használt P változatot elkészíteni. További infókairfield.narod.ru/yak/yak-9/yak-9.html Muzzy | |||||
migi | Adatlap | 365039 | 2012. november 6. 19:14 | ![]() | |
Azt hiszem erről a rajzról dolgoztam az én gépemnél, | |||||
migi | Adatlap | 365038 | 2012. november 6. 18:17 | ![]() | |
Nem teljesen lesz jó , mert a súly elosztás miatta P verzió kabinja jóval hátrább került , szerezz be 1-2 rajzot mielőtt neki ülsz , meg át kell karcolnod az egész gépet , én ezt bár 1/48 as méretben elkövettem . üdv: migi | |||||
piratvitorla | Adatlap | 365037 | 2012. november 5. 22:10 | ![]() | |
Köszi! Legfeljebb "feltöltöm" a vászonborítás miatti bemélyedéseket... A P betű rémlett... Az Amodel gondolom úgyis gáz... A magyar gépet is bolgárnak írják... A Hellerből Jak-3-ból gondoltam átalakítani, de az ICM-mel jóval előrébb vagyok... köszi Zoli | |||||
migi | Adatlap | 365036 | 2012. november 5. 22:03 | ![]() | |
migi | Adatlap | 365035 | 2012. november 5. 21:59 | ![]() | |
Akkor nem lehet ugyan az , mert a P a fém burkolatú gép volt , ezeket meg megnézve nem azok , | |||||
piratvitorla | Adatlap | 365034 | 2012. november 5. 21:55 | ![]() | |
Sziasztok Ha jól látom ennek ugyanez az öntőkerete, mint az ICM-nek: http://www.model-making.eu/products/Yakovlev-Yak-9K-Russian-Fighter-WWII.html http://www.model-making.eu/products/Yakovlev-Yak-9-Russian-Fighter-WWII.html http://www.model-making.eu/products/Yakovlev-Yak-9B-Russian-Fighter-WWII.html Tehát ugyanaz a műanyag több változathoz is. Ezért kérdezem, hogy melyik törzsből lehet magyart építeni... köszi Zoli | |||||
vatya1 | Adatlap | 365030 | 2012. november 5. 20:54 | ![]() | |
Szia!T.Csaba Ez nem is tudtam hogy gyártja a 2000est is de köszi az infót utána is nézek. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 365029 | 2012. november 5. 20:12 | ![]() | |
Sziasztok Az 1/72-es ICM Jak-9-esből melyik törzs felhasználásával lehet magyar gépet csinálni? köszi Zoli | |||||
T.Csaba | Adatlap | 365028 | 2012. november 5. 17:59 | ![]() | |
Gyárt az Italeri 2000-est is. Előbb - utóbb egyet beszerzek én is belőle. :) | |||||
myROB | Adatlap | 365027 | 2012. november 5. 17:24 | ![]() | |
Kíváncsi vagyok mennyi pénzt költöttek azokra a vackokra. Valakinek az ismerőse biztos jól járt... | |||||
TOmCSI | Adatlap | 365026 | 2012. november 5. 16:59 | ![]() | |
Tapasztalt repülőmodellezőként mondom ez komolytalan.Tiszta vicc hogy mit el lehet adni a honvédségnek fejlett technológia néven. Aki egy kicsit is ismeri az FPV repülést az nem tudja hogy röhögjön-e vagy sírjon. | |||||
kopcos | Adatlap | 365025 | 2012. november 5. 16:34 | ![]() | |
Hivatalosan is bemutatták a Bora és Ikran Magyar fejlesztésü UAV-okat...www.honvedelem.hu/cikk/34663_tavolba_lato_szemek | |||||
piratvitorla | Adatlap | 365024 | 2012. november 1. 16:30 | ![]() | |
Szia Az már nincs hadrendben. Valaki kitalált egy képzeletbeli festést. Kb mintha a kertemben lenne egy gép és átfesteném lilára. üdv | |||||
Murmuc | Adatlap | 365023 | 2012. november 1. 16:15 | ![]() | |
túrósbatyu | Adatlap | 365022 | 2012. november 1. 15:27 | ![]() | |
Sziasztok, én láttam egy Mi-8-ason is, Pesten. Azt hiszem egy nem repülőképes, gyakorlásra használt példány. | |||||
vatya1 | Adatlap | 365021 | 2012. november 1. 14:03 | ![]() | |
Szia!Ennyire sok a különbség a kettő gép között? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Az agyam eldobom!
Lengyelország nem rendelkezik légierővel!
Hát megy a paraszt vakítás de rendesen ám!
Hát a Mig-29 meg az F-16 tán vízibicikli?
Üdv: Dulifuli kamovos