<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90. |
páncélos | Adatlap | 501968 | 2012. július 23. 08:41 | ||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501967 | 2012. július 17. 16:50 | ||||||||||||
A 6TDFMA motort nem csak a T-90-esbe ajánlották fel, hanem az Arjunba is. A V-92-essel kapcsolatban meg nincs információm. Hogy mennyire jó üzlet a T-72-es ( ezek szerint csak az ukránoknak ) 2010-ben Etiópiának 200 db-ot, míg 2011-ben szintén Etiópiának adtak el 250 T-72-est és T-55-öst vegyesen. Annak is eladják, akinek kilóg a segge a gatyából... Az utóbbi 10 évben összesen kb. 700 db 72-est adtak el és nem az általad említett modernizációkat, hanem a régi klasszikus verziókat nagyjavították és festették le. | |||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 501966 | 2012. július 17. 13:31 | ||||||||||||
A T-72-essel nagy üzleteket lehet csinálni, sok helyen rendszerben áll, így az ukránok szinte évente jönnek ki egy új modernizációs csomaggal. :) Nekem az tetszett, amikor legutóbb felajánlották valamelyik államnak (talán India?) a T-90-esek átépítését 6TDF motorral. Egyébként tényleg ennyire gáz lenne az a V-92-es? Azt már hallottam, hogy az eredeti V-46-hoz képest brutálisan lecsökkent az élettartama (kb. 2/3-ra), de lehet, hogy más bajok is vannak vele? | |||||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501965 | 2012. július 17. 07:53 | ||||||||||||
Kenya, Dél-Szudán, Jemen. Ide adtak el az ukránok T-72-eseket. Szerintem ez a trend folytatódni fog. Bár abban egyetértek, hogy a 64-eseket nem fogják exportálni, lassan-lassan alakítgatják át őket BM változatra. Az idén 12 db-ot adnak át az ukrán hadseregnek. | |||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 501964 | 2012. július 16. 19:52 | ||||||||||||
Hát jó kérdés, hogy mi lesz velük. Szerintem szétvágni nem fogják őket egy jó darabig, a kutya sem törődik ezekkel. Afrikába tuti nem adják el őket, a T-64 üzemeltetése az ő képzettségi szintjükön lehetetlen. Mondjuk becserélhetnénk a 72-eseinket a telepen található T-64BV-kre, (persze felújítás után) azok a gépek sokkal többet tudnak. (csőből indítható rakéta, komoly tűzvezető rendszer, belülről irányítható NSzVT géppuska, stb.) :) | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501963 | 2012. július 16. 19:35 | ||||||||||||
Szia!Az jó hír ha nem akarják szétvágni őket:)De minek ezeket még felújítani?Kiknek akarják eladni--Afrikába?Vesz még valaki ilyet?Vagy saját célra--M zárolva? | |||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 501962 | 2012. július 16. 19:22 | ||||||||||||
Hali! Ezek nagy része 64-es, és nem Oroszországban van, hanem Ukrajnában. Állítólag ez egy harckocsijavító bázis... | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501961 | 2012. július 16. 17:42 | ||||||||||||
antarktika | Adatlap | 501960 | 2012. július 13. 18:55 | ||||||||||||
Szerintem itt semmi másról nincs szó, mint karbantartás folyik éppen. Véleményem szerint motorolajos hordó és abból töltik fel a rendszert. A földről nehezebb lenne felpumpálni, vagy felvödrözni. | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501959 | 2012. július 13. 17:02 | ||||||||||||
kopcos | Adatlap | 501958 | 2012. július 11. 21:06 | ||||||||||||
A REAKTÍV PÁNCÉLZAT.Szíria.Az első T-72 kilőve,a másodikat épphogy megmenti 0.08 az RPG-7 találattól...www.youtube.com/watch | |||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501957 | 2012. június 25. 20:29 | ||||||||||||
Cseh T-72: forum.valka.cz/viewtopic.php/t/37829 | |||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 501956 | 2012. június 24. 22:39 | ||||||||||||
Köszönöm szépen, azt már jó időben lementettem :) | |||||||||||||||
Excessor | Adatlap | 501955 | 2012. június 24. 18:25 | ||||||||||||
Szia Jimbow! Korábban már szó volt ezen a fórumon erről, pont én írtam egy ilyen listát 2010.03.28.-án, a 1604/2933 hozzászólásban. Remélem kezdésnek jó lesz. | |||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 501954 | 2012. június 14. 19:44 | ||||||||||||
09:13-tól MAGYAR T-72, álcafestéssel, Csillagos felségjellel! | |||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 501953 | 2012. június 14. 12:46 | ||||||||||||
academy3 | Adatlap | 501952 | 2012. június 8. 07:04 | ||||||||||||
Kérem a rendszer gazdát hogy törölje erről az oldalról e 2 hirdetést köszönöm. | |||||||||||||||
academy3 | Adatlap | 501951 | 2012. június 8. 06:12 | ||||||||||||
Elnézést nem ide akartam felrakni a hirdetést | |||||||||||||||
academy3 | Adatlap | 501950 | 2012. június 8. 06:09 | ||||||||||||
academy3 | Adatlap | 501949 | 2012. június 8. 06:03 | ||||||||||||
Hali! Eladó makettek vagy cserebere harckocsira ár és egyéb tudni valók a képek alatt vétel esetén+posta. cserébe érdekel: T-34/85 T-80 M-48 M-60 vagy nagy testű harckocsik. érd: academy3@indamail.hu | |||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501948 | 2012. június 7. 22:33 | ||||||||||||
Szia! Olyan, hogy T-72M2 nincs! Pontosabban létezik egy szlovákiai modernizáció, amit úgy hívnak, hogy: T-72M2 Moderna. Amire te gondolsz az a T-72B. Nagyon leegyszerűsítve, létezik a T-72, T-72A, T-72B, és ezeknek különböző évjáratai és modifikációi. Az M1 a T-72A export változata. De, hogy válaszoljak is: A T-72B erősebb toronnyal, más motorral, modernebb löveggel rendelkezik. De ez sem igaz már, mert a 2A46M újabb változatait a modernizálások során, régebbi kocsikba is beépítették. | |||||||||||||||
academy3 | Adatlap | 501947 | 2012. június 7. 20:16 | ||||||||||||
Sziasztok! Meg szeretném kérdezni hogy a T-72M1 és a T-72M2 között mi a különbség? üdv...academy3 | |||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 501946 | 2012. június 5. 10:32 | ||||||||||||
Tankos játék...:-DDD...www.youtube.com/watch | |||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 501945 | 2012. június 4. 13:48 | ||||||||||||
Sziasztok! A Tamiya T-72 cikkem mellé, a jármű fontossága miatt szeretnék csinálni egy hibalistát a komolyabb makettezőknek, ehhez szeretném kérni a segítségeteket, több szebb többet lát alapon. Tehát szívesen veszek bármilyen hibát/hiányzó, köpködjétek csak jól körbe a Tamiya készletét :) én is feldobom a listám hamarosan. Általános hibákra gondolok elsősorban, nem pedig a különböző altípusok közti különbségekre. Itt szeretném még egyszer megköszönni páncélos kolléga eddigi segítségét! Előre is köszönöm! | |||||||||||||||
Jimbow | Adatlap | 501944 | 2012. június 3. 21:16 | ||||||||||||
Sziasztok! Nem tudja valaki, hogy a Bolyairól kikerült vasak merre pihennek? Piszkálják a fantáziámat a korai T-72-esek, amik ott voltak, főleg az optikai távmérős. A megmaradt komplexumban mi látható vajon ezekből? A villamosról a múltkor láttam egy T-72-est. Előre is köszönöm! Üdv, Ádám | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501943 | 2012. május 26. 21:16 | ||||||||||||
Csak lesz valami videó ha érdekel.Youtobeon KMT- trals.mpg így keresd. | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501942 | 2012. május 26. 20:38 | ||||||||||||
Szia Grande!Pont azért nem írtam a 7-est mert az nekem nem tetszik(ez teljesen saját vélemény)de egy KMT-8 szívesen megnéznék felrakva.A BMP-T promós képek között még keresgélek.Annyira egyértelműen látszik a dolog de annyira nincs róla anyag hogy van pontosan felrakva,hova vannak bekötve a dolgok.Se videó se jó rajzok-fotók.Kár. | |||||||||||||||
Grande | Adatlap | 501941 | 2012. május 26. 17:51 | ||||||||||||
KTM 7-esből van piacon MIG migproductions-usa.com/russian-kmt-7-mine-roller.html Model Point is talán kijött KMT-7-el. Persze beszerezni nehéz lenne... www.model-point.ru/index.php Akkor KMT-8 elvileg Miniarm, valamikor... | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501940 | 2012. május 26. 14:21 | ||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501939 | 2012. május 25. 08:03 | ||||||||||||
Sennás! Bíztam benne, hogy valaki előbb megválaszolja majd, de nem... Az első képhez valóban nem kell egy atomkatasztrófa, vegyi mentesítés létezik ma is minden hadseregben. A második kép egy VSZ-en belül alkalmazott festés (jelzés) volt, ma is alkalmazható lenne, de úgy tudom nem használja senki. Lényeg a megkülönböztetés volt (röviden, leegyszerűsítve, hogy tudják ki az ellenség, ki nem). A harmadik képnek a lényege az aknamentesítés. | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501938 | 2012. május 24. 10:36 | ||||||||||||
Ide el tudnám képzelni.Beállítani az úttal szemben amikor odaér az ellenség. Annyit se érkezne mondani mint Tom Hanks--HOUSTON,BAJ VAN! | |||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 501937 | 2012. május 24. 09:41 | ||||||||||||
1.) Minden valószínűség szerint. De nem kell ehhez Csernobil, mind a vegyi csapatoknak, mind a harckocsiknak rendszeresen gyakorolniuk kell az ilyesmit. A Békeőrségben c. könyvben a MN harcjárműveiről is van több ilyen kép (az egyiken még Ka-26-ost is bevetnek) | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501936 | 2012. május 23. 21:35 | ||||||||||||
Itt inkább kérdeznék. 1.kép Ez valami gyakorlat ahol vegyitámadás esetén(nagyon zárójeles de lehet hogy még Csernobil után a hátár környékén csináltak ilyet)? 2.kép Nem új kép de még használnak ilyen festést a csehek? 3.kép Ez megint Cseh,ilyen van?Ez meg mi?Mekkora dög amit húz. | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501935 | 2012. május 23. 21:22 | ||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501934 | 2012. május 23. 21:17 | ||||||||||||
Jó dioráma alap az első kép.A T-80 rettentő kreatív!És időigényes mire így megcsinálod.Gondolom a környéken(itt az erdőben)van még egy pár.Viszont megnézném 50-100-200 méterről menyire simul a környezetébe.Viszont ide ki a franc megy be tankkal(mármint az ellenség)?De ha ez az útszélén van tuti halálos aki arra jár. | |||||||||||||||
TPilu | Adatlap | 501933 | 2012. május 23. 16:14 | ||||||||||||
Ha ez nálunk történt volna, a zöldek foggal-körömmel harcolnának a MH jogutód nélküli felszámolásáért. (A mohára gondolok.) | |||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501932 | 2012. május 23. 07:59 | ||||||||||||
Az első képen látható Akácia sem rossz, főleg a háttér, de a T-80-as lövegcsöve a beborított fakéreggel, nagyon jól néz ki. | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501931 | 2012. május 22. 20:53 | ||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501930 | 2012. május 20. 15:52 | ||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501928 | 2012. május 18. 20:36 | ||||||||||||
Mondtam én hogy vannak akik jobban ismerik a témát:) 3.kép(én nem vettem észre hogy T-62)igazából ezért került fel látszódjon mennyire kell hátra rakni hogy elforduljon a torony. "UD"képeket keresgéltem ezért is írtam "és tényleg UD amiket mutat". De így le van tisztázva minden! | |||||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 501927 | 2012. május 18. 20:17 | ||||||||||||
Hali! A harmadik kép egy T-64 makett, bár az is jól mutatja a hordók helyét, mivel nagyon hasonló. Az utolsó előtti viszont egy T-80U! UD-nál csak a motortér tetején van a hordók tartója. | |||||||||||||||
cooper | Adatlap | 501926 | 2012. május 18. 20:02 | ||||||||||||
igen én is nézegettem a netes képeket,,igazából megerösitést akartam szerezni mert hallottam olyan véleményt hogy teljesen hibás a "motorházra erösitett hordó,de másrészröl pedig az UD verzió sok mindenben különbözik a normál T80 tól(már amit én tudok róluk) azért köszi a segitséget | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501925 | 2012. május 18. 18:06 | ||||||||||||
Szia cooper!Igazából én nem vagyok egy nagy T-80 "hozzáértő" de ahogy nézegetem a képeket és tényleg UD amiket mutat akkor vegyesen lehet használni.Tuti levehető ha nem kell ugyanúgy mint a T-72 vagy T-90 nél.Alaphelyzetben viszont oda kell rakni őket. | |||||||||||||||
cooper | Adatlap | 501924 | 2012. május 18. 11:46 | ||||||||||||
üdv mindenkinek azt szeretném megtudni hogy a revell által kinált T80 UD rajza jól mutatja e a pót üzemanyag hordók helyét ,azaz a motorházon van? | |||||||||||||||
páncélos | Adatlap | 501923 | 2012. május 15. 07:30 | ||||||||||||
"a jobb első tároló rekesz zsanérjait itt is meg kellett volna fordítani vagy csak az "eredeti" gépeken van így?" Igen. Fordított nyithatósággal kellett volna elkészíteni. De létezik házi sufni-tuning, amikor így néz ki. | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501922 | 2012. május 13. 10:27 | ||||||||||||
Köszi a linket Grande!Kemény a srác!Most látom mennyivel másabb a hátsó rész(meghosszabbítva). Építés közben kiderülnek a részletek.A "más" típusú motor igényelte vajon ezt a többlet helyet? Illetve az nem jól tudom a jobb első tároló rekesz zsanérjait itt is meg kellett volna fordítani vagy csak az "eredeti" gépeken van így? | |||||||||||||||
Grande | Adatlap | 501921 | 2012. május 12. 20:45 | ||||||||||||
Egy lengyel modifikáció igen-igen durva tálalásban. Eszméletlen mennyiségű és minőségű szkreccsmunka egy lengyel sráctól. Jelenleg festére készen. www.modelwork.pl/viewtopic.php | |||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 501920 | 2012. május 11. 21:44 | ||||||||||||
gaunt1 | Adatlap | 501919 | 2012. május 10. 13:18 | ||||||||||||
Az a Verlinden torony borzalmas! Senki ne vegye meg, az eredeti Tamiya sokkal jobb! Ha meg mégis új torony kell, (A,M1,B) akkor ott a Miniarm. Persze nem magyar fizetéshez való, de akkor is az a legjobb. | |||||||||||||||
Grande | Adatlap | 501918 | 2012. május 9. 22:28 | ||||||||||||
Most vedd meg, mert a Verlinden e-bay store-ban 30%-al olcsóbb... 40 helyett 28 dollár. stores.ebay.com/Verlinden-Productions/_i.html |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90. |
Túl sokat olvasol (csak) a netről. A \"V\" típusú motorok nem olyan rosszak sőt, mint amit a nyugati firkászok jegyeznek róla, csak tudni kell megfelelően üzemeltetni. Azt, hogy egy ország - mint általad említett Ukrajna -, milyen motorokkal kínálja a gépeit, nem a \"V\" motor hibája, hanem a saját gyártási lehetőségeire vezethető vissza. Ne feledjük, hogy a T-72 alapját adó V-46 \"Trasutin\" motor orosz, a gázturbinás hajtóműfejlesztés pedig ukrán oldalon történt. A SZU szétesését követően, mindenki maradt a saját gyártási lehetőségeinél.