<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Fóka | Adatlap | 143029 | 2012. november 10. 13:22 | ||
vackor | Adatlap | 143028 | 2012. november 10. 13:17 | ||
Szia Fóka ! Én tegnap az esti tv-híradókban hallottam erről az újabb "költségcsökkentő" megoldásról, és az jutott eszembe, hogy akár a fapadosoknak le sem kellene szállniuk, az utasok menet közben ugorjanak ki- és be a gépekbe... sőt repülőtér sem kellene ilyenkor, csak figyelni kell az aktuális légtér-forgalmat, hogy a kérdéses gép merre jár... No, több ökörséget nem mondok, nehogy meghallja egy "illetékes döntéshozó". Erről az elszomorító ötletről nem a repülőgépek, nem a repülőtér és - gondolom - nem a Hozzád hasonló elkötelezett szakemberek tehetnek. Tudom, ez nem vigasz. | |||||
Fóka | Adatlap | 143027 | 2012. november 10. 13:09 | ||
Magyarázatképpen annak, aki nem ismer: amióta az eszemet tudom, a repülőtéren akartam dolgozni, a Malévtól nyugdíjba menni, és erre minden reményem meg is volt: repülőmérnöki egyetem, maléves munkaviszony - csak hát közbejött az 1989-es ellenforradalom és a kapitalizmus buzgó építői jóvoltából végignézhettem, amint sz@rt csinálnak a munkahelyemből és vele az egész magyar repülésből, 29 éves törzsgárda-tagság után senkiházi hullarablók jóvoltából munkanélkülivé váló hitvesem révén pedig a Cég kinyírását, minden gusztustalan részletével együtt. És most Ferihegy - hát ebből elég :-( | |||||
Fóka | Adatlap | 143026 | 2012. november 10. 13:02 | ||
Nos, MOST ment el a kedvem az egész repüléstől, megvan az utolsó csepp a pohárban. Sajnálom, bizonyára túlérzékeny vagyok. De akinek élete értelmét, szerelmét, lényegét ilyen mértékben meggyalázzák, sőt: kinyírják, annak nemcsak a döntéshozó sejthalmazoktól lesz herótja, hanem mindentől, en bloc. nol.hu/velemeny/20121109-liszt_ferenc_satortabor | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 143025 | 2012. november 6. 08:49 | ||
Vedd fel a kapcsolatot Vándor Karesszel a www.keletiblokk.com oldalon. Ő forgalmazza is az EE meg Amodell gépeket, mivel jó kapcsolatokkal rendelkezik a veletek is szomszédos országban. Biztosan más helyről is beszerezhetőek a gépek, de mivel nekem személyes ismerősöm, és rendszeresen szoktam tőle rendelni is, bátran merem ajánlani, és reklámozni is. Talán még el is postázza neked LHNY-ra... Az átfutási idő 1-2 hónap, de legalább kényelmesen, és jó áron hozzájuthatsz a gépekhez.. | |||||
Richyke90 | Adatlap | 143024 | 2012. november 5. 21:17 | ||
Szia dzsoniendoszkop! Nem volt makettem hozzá, csak a matricát rendeltem meg külön. Amikor megvettem, azt gondoltam, hogy jó lesz az átalakított 738-ra. Tévedtem. Ezért is szeretném elpasszolni azokat. Sajnos olyan helyen lakom (Nyíregyháza), ahol nem nagyon tartanak modell-makett börzét. Sőt a környéken se nagyon tudok hasonló eseményről sem. Valamikor olvastam, hogy Baktalórántházán is volt már, bár az időpont rejtélyes. Ha valakinek van elfekvőben egy B733 Eastern vagy Skyline készlet, vevő lennék rá! Árban megegyezünk! Köszönöm az eddigi jó tanácsokat! Elérhetőségem: richyke90@gmail.com | |||||
Tjoe | Adatlap | 143023 | 2012. november 5. 13:56 | ||
Sajnos nem láttam. | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 143022 | 2012. november 5. 13:01 | ||
Hááát én nem szeretnék ünneprontó lenni, de az Eastern Express, vagy Skyline gyártmányait kb. ugyanannyiért kapod meg szinte bármelyik magyarországi makettkiállÍtás börzéjén, mint amennyiért a Revellt vennéd meg. Kb.4-5000Ft-ért bármelyik beszerezhető még postával is! Nézz utána. A Revellből pedig szinte sehogyan sem fogsz tudni klasszikot csinálni, mert a törzset, a futóművet, a hajtóműveket, a szárnyakat, a függőleges vezérsÍkot, a vÍzszintes vezérsÍkot kell csak átalakÍtanod, az pedig igen nagy meló lenne szerintem azért, hogy spórolj kb. egy ezrest! :-O Fontold meg szerintem! A másik fórumon is, ahol szoktál még kérdezni, szÍvesen segÍtenek neked szerintem a beszerzésben, vagy az összeállÍtásban. Vagy akár itt is... Ui.: azokhoz a matricákhoz amiket itt is árultál, nem volt véletlenül EE klasszik modelled? Csak mert a matricák abból valóak... | |||||
Richyke90 | Adatlap | 143021 | 2012. november 4. 21:39 | ||
Szia harold! Az a baj azokkal a makettekkel, hogy nehezen beszerezhető vagy nagyon drága... Ezért is gondolkodtam egy Revell B738 átalakításán. | |||||
harold | Adatlap | 143020 | 2012. november 4. 21:30 | ||
Szia! skyline és eastern gyárt 733, 734, 735 típusokat, minicraft pedig 733, 734-et. | |||||
Lapi | Adatlap | 143019 | 2012. november 4. 20:53 | ||
Szia Tjoe ! Én most adtam el egyet... nem láttad a hirdetést ? Igazából van még egy itthon, de nem feltétlen akarom eladni... | |||||
Tjoe | Adatlap | 143018 | 2012. november 4. 18:47 | ||
Az még kevés ha megrövidíted a törzset. Más a szárnya, kisebb a vízszintes és a függőleges vezérsík is. | |||||
Richyke90 | Adatlap | 143017 | 2012. november 4. 12:53 | ||
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek! Hogyan lehet egy Revell Boeing 738-ból B733 Classic-ot csinálni? Hol kell levágni a gép törzséből? Régebben, mintha láttam volna erről egy prezentációt, csak nem találom... Előre is köszönöm! | |||||
Tjoe | Adatlap | 143015 | 2012. november 2. 09:39 | ||
Keresek 1:100-as B747-est. Ha valakinek van ne tartsa magában! :) | |||||
Lala | Adatlap | 143014 | 2012. november 1. 20:53 | ||
:-)Köszike!Látom a társulat itt is jelen van...:-) | |||||
PETI | Adatlap | 143013 | 2012. november 1. 20:40 | ||
Dájó lett Lacci! :) | |||||
zoli1989 | Adatlap | 143012 | 2012. november 1. 18:28 | ||
Jóféle lett! ;-) Grat! | |||||
Lala | Adatlap | 143011 | 2012. november 1. 13:08 | ||
vatya1 | Adatlap | 143010 | 2012. október 31. 20:28 | ||
Benedek | Adatlap | 143009 | 2012. október 29. 21:46 | ||
Cébés barátom! Pedig a valóságban ez így áll!Emiatt keletkezik a lehajtóerő,ami mint tudjuk leszálláshoz kell.Mert felszálláskor kell a felhajtóerő a rengeteg kerozin miatt.Amikor leszállásra kerül a sor,a gép már elfogyasztott pár tonna tüzelőanyagot,amit a már említett lehajtóerővel kell ellensúlyozni.Ha nem így lenne,akár az űr határáig is felemelkednének az utasszállítók. | |||||
Fodi | Adatlap | 143008 | 2012. október 29. 21:31 | ||
Koszi! Szepnek azert nem neveznem, de ez lett belole. Majd legkozelebb jobban odafigyelek. :) | |||||
Tjoe | Adatlap | 143007 | 2012. október 28. 15:52 | ||
kelair74 | Adatlap | 143006 | 2012. október 27. 21:22 | ||
Fóka | Adatlap | 143005 | 2012. október 27. 10:25 | ||
...persze Fokker 27 és nem 70 - freudi elszólás lehetett, bizonyára még mindig kísért a Malév emléke. | |||||
Fóka | Adatlap | 143004 | 2012. október 27. 10:21 | ||
Sziasztok! Még két utolsó utáni makettet készítettem, ezeknek nem bírtam ellenállni. Kedvenc időszakom, kedvenc kategóriám megtestesítői. Az egyik a Revell 1:94-es Fokker 70-ese, a másik az Azur 1:72-es MD-312 Flamantja. A kompresszorom viszont végleg kilehelte a lelkét, úgyhogy következhet a régen várt és többször beharangozott passzivitás. Derűs napot, Fóka | |||||
Cébés | Adatlap | 143003 | 2012. október 26. 09:33 | ||
Cébés | Adatlap | 143002 | 2012. október 26. 09:31 | ||
Tetszetős darab! Jól néz ki! Gratula! | |||||
Tjoe | Adatlap | 143001 | 2012. október 25. 23:01 | ||
A Revell csinálhatna már egy új szerszámot a B744-hez, mert brutál kaki már amit használ. | |||||
Tjoe | Adatlap | 143000 | 2012. október 25. 22:59 | ||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142999 | 2012. október 25. 18:41 | ||
Fodi: Na! Csak szép lett a végeredmény! Mindig öröm látni számomra szovjet vasat. Különösen, ha magyar vonatkozása is van a dolognak... Nagy - nagy gratula mindenkinek egyébként... A 767-eshez is, meg a többihez is. A Tu-104-es meg egyenesen fenomenális ötlet. Remélem, nem rejtegeted el a végeredményt sem... Üdv. D. | |||||
Tjoe | Adatlap | 142998 | 2012. október 25. 15:24 | ||
Örülök, hogy jó lett.;) | |||||
Lapi | Adatlap | 142997 | 2012. október 23. 19:04 | ||
ok, keresek megoldást... | |||||
kelair74 | Adatlap | 142996 | 2012. október 23. 18:20 | ||
Szia Lapi! Örülnék a lajstromnak,nagyban megkönnyítené a dolgot. Találkozni persze lehetne,csak én Szeged környékén lakom és sajnos Pestre nem tudok sűrűn feljutni. Üdv: Laci | |||||
Csaszi | Adatlap | 142995 | 2012. október 21. 20:18 | ||
Nem, azok a saját alkatrészei. Valamiért sárgás színű műanyagból készültek, amik mostanra olyan kemények, mintha gyanta alkatrészek lennének... Hiába, kb. 30-40 éves a makett... Üdv Csaszi | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 142994 | 2012. október 21. 19:34 | ||
Helló! Azt szeretném kérdezni, hogy a hajtóműgondolák és a vízszintes vezérsík valami kiegészítő? Nekem is van 1 Jak-40 és elég rosszul illeszkedik a hajtómű. Kösz a választ. Simon Károly | |||||
Chrisi | Adatlap | 142993 | 2012. október 21. 19:30 | ||
Fodi | Adatlap | 142992 | 2012. október 21. 18:10 | ||
Meg finomitani kell a koszolason, de valami ilyesmi lesz a vege. Az ablaksoron latszik az elcsuszas, az orr gagyi lett, a Malev logo nem kovette a panelvonalakat a vezersikon, hanem teljesen kifeszult (kellett volna matricalagyito, pedig az elejen jol nezett ki, de reggelre kifeszult). A hatterben a Revell A340-es torzse, erdekes latni a meretkulonbseget. Az lesz a kovetkezo project, remelem jobban sikerul majd. A 134-essel szemben ott lesz szemelyes kotodes is, sokat repultem a SAS 340-esekkel es azokbol szeretnem az egyiket elkesziteni. | |||||
Lapi | Adatlap | 142991 | 2012. október 21. 17:45 | ||
Szia ! van megfelelő méretbe hozzá gyártott lajstromom ! jó lenne találkozni ! :) | |||||
Csaszi | Adatlap | 142990 | 2012. október 21. 17:22 | ||
kelair74 | Adatlap | 142989 | 2012. október 21. 15:15 | ||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142988 | 2012. október 20. 18:06 | ||
Ha van energiád, akkor egy rézdrótból, mert az elég merev a művelethez. Az egész nem nagyobb, mint kb.3 mm. Ha van esetleg otthon korábbról rézmaratott alkatrész kerete, akkor abból kivághatod. Az még jobb talán... | |||||
dudola124 | Adatlap | 142987 | 2012. október 19. 09:37 | ||
És miből csináljam az ablaktörlőt? Húzott szálból? Kösz! | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142986 | 2012. október 19. 08:33 | ||
Ha van időd és kedved, akkor mindenképpen. Ha nem matricával csinálod, akkor mindenképpen látványos... szerintem... Ebben a méretarányban is jól látszik, de igazán akkor mutat csak jól, ha a gép többi részletét is kidolgozod. Pl. antennák, esetleg pitot-csövek, stb... Üdv. D. Ui.: @ : kelair74... Nagyon szép lesz az a 767-es, nagyon kíváncsi leszek a végeredményre is. | |||||
Lapi | Adatlap | 142985 | 2012. október 18. 23:11 | ||
Nagyon szép az a Malév 767-es ! Simán alkudnék rá ! :) :) | |||||
dudola124 | Adatlap | 142984 | 2012. október 18. 20:14 | ||
Sziasztok! Készülőben van nálam egy 737-800 Malév gép 1/144 méretarányban,kérdésem az lenne van értelme a szélvédőre megcsinálni az ablaktörlőket?Vagy ennél a méretaránynál inkább hagyjam? Köszi a segítségeket. | |||||
Tjoe | Adatlap | 142983 | 2012. október 18. 19:07 | ||
Szépen alakul! | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 142982 | 2012. október 18. 18:27 | ||
Helló! Eladó 1/72-es Heller DC-6B. Ára 6000Ft. Címem: simonkaroly9@t-online.hu | |||||
kelair74 | Adatlap | 142981 | 2012. október 18. 18:23 | ||
kelair74 | Adatlap | 142980 | 2012. október 18. 18:16 | ||
Nem adtam fel,csak összejöttek ezek a feltöltések,csupán másik számítógép kellett hozzá.:)Tehát így áll most,de hamarosan kész,persze ahogy az időm engedi. | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 142979 | 2012. október 18. 17:24 | ||
Én nagyon kíváncsi leszek a végeredményre, már csak személyes nosztalgiából is... Mindig jó látni egy szép nagy gépet... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134. |
Lehet, hogy majd mi leszünk, akik újraépíhetjük Rákosmezőt, ha ezt túléljük.