/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.
Simi 435775 2012. december 9. 21:08
Válasz erre
Kedves Gábor Barátom!

Ugye, te is belátod, hogy azért ez így sokkal szebb lett. Igazából ez egy apróság, mégis sokat hozzátesz a hajó fílingjéhez - ami szerintem nagyon jó. Ha javasolhatom, ne kisérletezz festékkel való lefestéshez, hanem inkább egy jó alkoholos fekete filccel (pl Edding M)húzd át néhányszor, ha jó minőségű a filc, tökéletesen be fogja fedni és pár perc alatt végzel az egésszel; nem is beszélve arról, hogy nem fogja megvastagítani a drótot. Különben nagyon jól néz ki ez a hajó!
Sebi 435774 2012. december 9. 20:52
Válasz erre
082
082
083
083
084
084
085
085

Kedves Barátom!

Látom ismét hozod a szokott minőséget, akárcsak Gyuri is. Én pedig a múltkor adott tanácsod alapján változtattam a kötélzeten.
zs180 435773 2012. december 9. 15:48
Válasz erre
Kedves Tamás, szívesen megmutatom, hogy dolgozom, eljöhetsz hozzám, ha előzőleg időpontot egyeztetünk. Attól tartok, nem lesz túl látványos, mert 1. lassan dolgozom, kevés időm van, 2. semmi különös nincs benne, csak kisebbek az alkatrészek, mint általában és én is sokat szenvedek emiatt, pl. gyakran leejtem, utána nehezen találom meg, nem tudom megfogni, mert túl kicsi, stb. Mindig megpróbálom a komplex formájú alkatrészeket egyszerű geometriai összetevőkre bontani és ezeket külön-külön kialakítani, majd, ha több egyforma dolgot kell készíteni, egy-egy alkatrésztípust egy lépésben felrakni a készülő sorozatra, és csak ha mindegyiken rajta van, akkor áttérni a következőre - de ezt biztosan Te is így csinálod.
P.Gy.
zs180 435772 2012. december 9. 15:40
Válasz erre
REPULSE IN DRYDOCK 1935 mi
REPULSE IN DRYDOCK 1935 mi

Szépen alakul a fedélzet jók a szellőzők és a bakok.
Kérdésedre válaszolva: szerintem a Conning Tower szintjén és eggyel felette is kétsoros, fix korlát volt, mint ahogy a melléklet képen is (valamennyire) látható (a kép benne van a Raven-Roberts könyvben is). 
A legtöbb képen vászon borítja ezeket a korlátokat, itt nem.
P.Gy.
Gonzo 435771 2012. december 8. 21:20
Válasz erre
Szia Tyimosenko!

Ment a levélke az adatlapon lévő címedre.

Egyébként egy friss anyag a HTKA-ról, akiket esetleg érdekelnek az USA modern felszíni egységek:
htka.hu/2012/12/08/ticonderoga-osztaly/

Üdv: Gonzo
Simi 435770 2012. december 8. 14:42
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6

Szia zs180! Sziasztok!
Ígértem képeket a folytatásról: íme. Ez a fedélzet-rész a hátsó kémény körül helyezkedik el, ezen dolgozok manapság. Előszöris levagdostam a csónakbakok öntvényeit ill. a kétoldalt található mellvédeket. A csónakabakok ugyanis szerepelnek a WEM maratásában. A mellvédek pedig csúnyák és vaskosak voltak. A levágott elemek helyét elcsiszoltam 600-as papírral aztán a Gunze szürke 1200-as alapozójával lefújtam. Erre azért van szükség, hogy a csiszolás helye teljesen eltűnjön, különben a festés kifoltosodna, hiszen a csiszolt helyeken másként tapad a festék, mint a sima felületeken. A kémény előtti szellőzőket kinyitottam; a mellvédeket alulemezből készítettem el, úgy, hogy a felső része kifelé dőljön. Maratásból származik a két szellőzőház a csónakbakokkal. Az utóbbiak nem igazán akartak passzolni a helyükre, még a csiszolópapír is elégtelennek bizonyult, reszelővel (!) kellet őket kezelésbe vennem. Egyelőre itt tartok...
Gyuri! Az a kérdésem volna hozzád, hogy a Schelter deck feletti részen, a CT körül is dönthető volt a korlát? Mert akkor azt úgy kell lefestenem.
TAMÁS78 435769 2012. december 7. 19:50
Válasz erre
Köszönöm, közben elkészült mind a hat, és úgy néz ki, a 21 centis lövegcsövek is meglesznek nemsokára egy kolléga jóvoltából.

Egyszer nagyon megnézném, ahogy dolgozol. Sok esetben nem tudom elképzelni, hogyan folyik az ilyen apró részletek kivitelezése, mármint tecnikailag hogyan oldható meg.

Mellesleg ezt láttátok már? (Le kell görgetni kb. a feléig, ott kezdődik a lényeg.)

www.shipmodels.info/mws_forum/viewtopic.php
tyimosenko 435768 2012. december 7. 14:56
Válasz erre
Szia Gonzo,

De persze, keress meg légyszi magánban.

Közben helyrehozta a dolgot a webmester.
Üdv
Gonzo 435767 2012. december 7. 08:12
Válasz erre
Szia tyimosenko!

A WEM-es rendeléshez estleg nem lehet betársulni? Olcsóbb lehet a posta...
Meg sajnos gyakorlatom sincs a WEM-es rendelésekhez, nem szeretnék elkefélni valamit :) :). Természetesen előrre utalnék.

Előrre is köszönöm!

Üdv: Gonzo
tyimosenko 435766 2012. december 6. 20:46
Válasz erre
Köszi Sebi, jó ötlet, megírtam neki.
Sebi 435765 2012. december 6. 19:57
Válasz erre
Szia!

Az előbb megpróbáltam vásárolni tőlük. Úgy néz ki, hogy kissé figyelmetlenek voltak. Magyarországot ugyanis simán kihagyták a listából és valószínűleg ezért nem lehet ide rendelni.
Ha már úgy is leveleztél a webmesterrel és szerinte működnie kell a dolognak, akkor az a szerény javaslatom lenne, hogy kérd meg, írja be szép hazánkat a listára. Utána biztos működni fog.
tyimosenko 435764 2012. december 6. 16:41
Válasz erre
Sziasztok,

A white ensign models honlapjáról próbáltam rendelni egy gold medal models maratást, azonban Magyarországra nem tudtam beállítani a postázást, ha bankkártyával fizetnék. Megnéztem, paypal fizetésnél engedné, sima kártyással nem. Leveleztem a honlap webmesterével, szerinte működnie kéne sima kártyás fizetéssel is. Nem tudja valaki esetleg, hogy tényleg csak paypal-os lehetőség van ezen a honlapon, próbálta valaki mostanában?
Vagy honnan lehetne még gold medal models termékeket rendelni sima kártyás fizetéssel, lehetőleg EU-n belülről? 
Köszi szépen.
zs180 435763 2012. december 5. 21:36
Válasz erre
DSC04896
DSC04896
DSC04897
DSC04897

Szia, Imi!
Az íveket 0,2 mm-es sztirolból vágtam ki egy körzőkés segítségével. Egy-egy drót lett ragasztva a szélekre. Jó a sablon, én is néztem, de ez a körző se rossz.
A Combrig kit egy álom, ilyen szép makettet még nem építettem. Tökéletes az alkatrészek kidolgozása, a maratás viszont nem nagy szám, csak kevés alkatrészt fogok hasznosítani belőle. Ebben a méretarányban mégis mindig van lehetőség a feljavításra, ennek mértékét legalább annyira megszabja az elérhető dokumentáció minősége, valamint az építő mazochizmusa, mint maga a makett. 
Láthatod, hogy időközben kivájtam a C és D barbettáknál levő dobozokat, a B barbettánál levőkkel együtt - ez utóbbiak csak oda vannak téve, kis lábakon fognak állni. Minden doboznak és világítóablaknak fedele lesz, már kivágtam vagy hatvanat...
P.Gy.
Simi 435762 2012. december 5. 18:43
Válasz erre
Szia!
Nem lehetett könnyű dolog kivágni azokat az íveket, mindenesetre jól sikerült. A minap a modelwarships.com-on láttam az ujdonságok közt egy Hasegawa által készített acél-sablont, azzal biztosan könnyebben készíthetted volna el. Különben mi a véleményed erről a Combrig kitről? Ezt is annyira fel kell javítani? Milyenek a hozzá adott maratások?
zs180 435761 2012. december 4. 23:47
Válasz erre
DSC04895
DSC04895
DSC04894
DSC04894

Nagyon szépek a tornyaid! Én megértem, hogy nem öntetted le őket; amit lehet, az ember szeret egyedül megcsinálni. 
Bár alig haladtam, azért megosztom veletek a csekély eredményt: a fedélzetet a kivetőtöltetek hüvelyeitől védő ívelt vasalatokat lefelejtette a makettről a Combrig - ezeket készítettem el, illetve kinyitottam egy-két fedélzeti lejárót. A horgonylánc pedig csak egy kicsit túl vastag, ha nem találnék vékonyabbat (fogok), ez is elmenne...
P.Gy.
TAMÁS78 435760 2012. december 3. 19:48
Válasz erre
cache_2415836009
cache_2415836009

Sziasztok!

Valakinek nincs meg véletlenül a Marine Arsenal Alte deutsche Panzerkreuzer c. kötete? Akár kézzelfogható valójában, akár elektronikus formában, szükségem lenne rá, persze ellenszolgáltatás fejében gondoltam.

panzerschiff@freemail.hu

Köszönettel:
Tamás
TAMÁS78 435759 2012. december 1. 16:22
Válasz erre
Blücher 010 másolata
Blücher 010 másolata

Ha újra nekifutnék, valószínűleg inkább gyantából másoltatnám, de most már átverekszem magam rajtuk.
Tommy 435758 2012. december 1. 16:09
Válasz erre
Hát akkor nem marad más hátra, mint a gyűjtögetés...:) Így, hogy 'SIKO', még nem kérdezősködtem nálunk. Van néhány művészbolt, hátha nem néznek rám bután.:)
TAMÁS78 435757 2012. december 1. 10:08
Válasz erre
Emlékeim szerint hasonló árakon volt itt is, mikor utoljára vettem, a 0,5-ös 1600 körül, aztán a vastagság duplázódásával duplázódik az ár is. Szerintem viszonylag baráti, hiszen így 11-12 ezerből (egy 0,5-ös, egy 1-es és egy 2-es) kijön 6 négyzetméternyi anyag, az meg azért mérettől függően akár 5-10 1/200-as hajóra, vagy másképp számolva jópár évre is elég lehet.
Tommy 435756 2012. november 30. 23:00
Válasz erre
Meg lehet kérdezni mennyi az a baráti ár? Mert nézegettem a neten 2mm 1000x2000-es táblában 6000Ft. Hm...
TAMÁS78 435755 2012. november 30. 21:05
Válasz erre
Hirtelen fellángolás volt, viszonylag gyorsan lanyhult az érdeklődésem, bár egy-két alkalommal azóta is megfordult a fejemben, hogy folytatni kellene. Az enyém is 200-as.

Vp-ben az OBI-ban még nem láttam sztirolt, csak A/4-es, mindenféle figyelmeztető és tájékoztató szöveggel festett táblák alapanyagaként, elég drágán, viszont a sétálóutcától kb. 100 méterre van egy művészellátó üzlet, ott baráti áron beszerezhetőek a Siko lemezek. Én mindig ott veszem. (Sokféle karton is kapható.) Ha akarod, átbogarászom az itthoni készletem, hogy tudnék-e most egy hajóra valót nélkülözni. Meg amúgy is, ha bármiben tudok segíteni, szívesen.
Tommy 435754 2012. november 30. 20:48
Válasz erre
Tommy 435753 2012. november 30. 20:48
Válasz erre
1/200. Az első próba műanyagból volt, de puha fajtából, de számítási hibák miatt félbehagytam. A második papír (karton), amikor már megcsináltam a teljes testet, palánkozva, szépen megcsiszolva, de kiderült, hogy a papír nem szereti a vizet...
Most akarok nekiállni ismét, de most már sztirolból, nagyjából, ahogy te is csinálod. Ezért érdeklődtem a technológia után.
Csak az a baj, hogy ebben a városban (Szfvár) nem lehet kapni sztirol lemezt, mindenhol csak a "Hobbyglass" néven emlegetett anyagot ajánlják. Az meg szerintem túl rideg, és kemény. Ha jól tudom hozzánk legközelebb Veszprémben van az OBI-ban. De ott meg nem vagyok ismerős, meg nem is nagyon jutok el oda.
TAMÁS78 435752 2012. november 30. 19:57
Válasz erre
Na, az is szép feladat, én is nekifutottam egyszer. Milyen a méretarány, és hogyhogy harmadszor, ha nem vagyok indiszkrét?
Tommy 435751 2012. november 30. 14:54
Válasz erre
Persze:) A Szent István. El akarom kezdeni harmadszor is. Nem adom fel...:)
TAMÁS78 435750 2012. november 29. 21:49
Válasz erre
Az Evergreenről nem is tudtam, hogy gyárt ilyet is, a generikus fafedélzetről tudtam, ezt épp az ára miatt hagytam ki a számításból. Most rákerestem, én sem találtam 1/350-nél nagyobbat, pedig korábban láttam valahol.
TAMÁS78 435749 2012. november 29. 21:47
Válasz erre
zs180 435748 2012. november 29. 21:01
Válasz erre
d)evergreen lap - nem kell bekarcolni
e)generikus fafedélzet, bár ez drága és és nem találtam 1:350-esnél nagyobb
méretarányban.
zs180 435747 2012. november 29. 20:59
Válasz erre
Hát igen, jó lett volna találkozni, bár elég feszes volt a program.
Tommy 435746 2012. november 29. 20:49
Válasz erre
Köszi!

Én is nekiállok szerintem ismételten (harmadszor) a művemnek. Csak sztirolt kéne beszereznem.
TAMÁS78 435745 2012. november 29. 04:50
Válasz erre
Ja, és a tat kicsit íveltebb formájánál balzát is használtam, valószínűleg fogok az orrnál is, meg még később is pár helyen.
TAMÁS78 435744 2012. november 29. 04:43
Válasz erre
Szia, Tommy!

Ennél az építésnél eddig 2 és 1 mm-es sztirolt és 3 mm-es kartont használtam. Sztirolból csak hajó "alja", tehát a vízvonalszint 2-es, az összes többi lemez 1-es. A későbbiekben még 0,5-öst biztosan fogok használni, és különböző vastagságú réz-, ill. alumíniumlemezeket is. A sztirolt általában fémvonalzó mellett, sniccerrel kb. félig bevágom és a vágás mentén eltöröm. Vannak esetek, amikor teljesen átvágom, és csak ha a már beépített részegységből kell vmit kivágni, akkor fűrészelek.

Tamás
Tommy 435743 2012. november 28. 22:34
Válasz erre
Tamás!

Milyen vastag anyagokból építkezel? Fűrészeled a sztirolt vagy vágod?

Üdv
Tommy
TAMÁS78 435742 2012. november 28. 22:18
Válasz erre
Szia, Simi!

Köszönöm szépen! Természetesen nekem is megfordult a fejemben, hogy ezeket és néhány további többpéldányos részegységet is leöntetek valakivel, minden bizonnyal gyorsítaná a dolgot, de ebben az esetben úgy döntöttem, hogy a váratlanul jött szabadidőt kihasználva így csökkentem a költségeket. Meg most épp kedvem is volt az egyforma tornyokkal bíbelődni. A későbbiekben aztán valószínű, hogy igénybe veszek majd efféle segítséget is (talán pl. Luckytól, ha hajlandó lesz rá :) ). Már rég a kazamatalövegeket kellene csinálnom, de valahogy nem tudtam rávenni magam.

A fedélzeten is erősen töröm a fejem. Az a) verzió lenne a bekarcolt, majd a képességeimhez mérten élethűen festett sztirollemez. A b) lehetne az ugyanígy bekarcolt furnérlemez, ezesetben ezt még be kellene szereznem valami ide megfelelő minőségben, a c) pedig - bevallom, erre egészen minimális az esély - a deszkánként felépített fedélzet, valami megfelelő anyagból (furnér, vagy extra minőségű élfólia).
Simi 435741 2012. november 28. 21:52
Válasz erre
Nagyon korrekt az eddigi munkád! Nem gyorsítana egy kicsit az építésen, ha a sok, egyforma alkatrészt (jelesül: lövegtornyok) leöntenéd műgyantából? Ha nem értesz hozzá, biztosan elvállaná valaki pl a "műgyanta öntés" topicban (talán pl lucky).
TAMÁS78 435740 2012. november 28. 19:20
Válasz erre
Blücher 007 másolata
Blücher 007 másolata
Blücher 008 másolata
Blücher 008 másolata

Sziasztok!

Eltérően a megszokottól, az elmúlt két napban volt egy kis szabadidőm, így a főtüzérség lövegtornyai is elindultak a megvalósulás felé. Persze még a csiszolások is nagyon nyersek.
Simi 435739 2012. november 28. 18:48
Válasz erre
+ és még legalább kb 20-30 ezer forint vám is, mert nem az EU-ból érkezik...sőt hallottam már olyan esetről is, hogy a drága vámosok autómatikusan vissza is fordították a csomagot, mondván, hogy nem fizették meg a vámot. Mindezt a rendelő ügyfél pedig a cégtől tudta meg. Nagyon édesek...
Batka 435738 2012. november 28. 15:27
Válasz erre
Sziasztok!

A Hobbyeasy-nél előrendelhető az 1/200-as Trumpeter Bismarck. 57 ezer jómagyar forint plusz posta.

www.hobbyeasy.com/en/data/wtzh24wcwrwepghpbrvc.html
narn08 435737 2012. november 28. 07:56
Válasz erre
185151_10151130068244550_1051201273_n
185151_10151130068244550_1051201273_n
222169_10151130063569550_79515163_n
222169_10151130063569550_79515163_n
408591_10151130063479550_454859988_n
408591_10151130063479550_454859988_n
417264_10151130063834550_1892069524_n
417264_10151130063834550_1892069524_n
528584_10151130063719550_1433302368_n
528584_10151130063719550_1433302368_n

Ha tudtam volna, hogy itt jársz ... Porstmouthban lakunk még egyenlőre. 

Ezt főleg Lacinak ajánlom inspirációként :)
korenpityu 435736 2012. november 26. 22:49
Válasz erre
Gonzo, köszi a tippet.
Jah, nézegettem már én is a dolgokat, valóban nem aprópénzbe kerülnek:) Szerencsére most nemnagyon vagyok időmilliomos, így az összerakás még várat magára.
Gonzo 435735 2012. november 26. 20:44
Válasz erre
Szia Korenpityu!

A Ticonderoga nagyon hasonlatos a Spruance osztályhoz, a hajós cikkek között van egy dobozbontásom, ott megnézheted a VeteranModels-es cuccokat, amikre szükséged lehet.
A beszerzésük a luckymodel.com-ról a legolcsóbb. A WEM maratás tényleg jó, bár sajnos nincs a kezemben, de minden évben várom a télapótól (kissé drága)

Üdv: Gonzo

Szia Sebi!

A fiatalemberből még admirális is lehet, biztos alapokon nyugszik (~100.000BRT)
korenpityu 435734 2012. november 26. 19:18
Válasz erre
Kapitány lesz én már látom:) Tökjófej:)
Sebi 435733 2012. november 25. 20:33
Válasz erre
015
015

Szia!

Hát egy Tico 350-ben még nem foglal túl sok helyet. Majd mikor elkezdesz csatahajókat építeni, akkor kell sok hely. Egyébként köszönöm, jól vagyunk. A gyerek még nem épített 350-es Tomcatet, de már nézte a dobozt, kívül-belül :)
TAMÁS78 435732 2012. november 25. 20:18
Válasz erre
No, honnét szedted a Derfflingert? :) Előfordulhat, hogy igénybe veszem még a segítségedet, úgyhogy előre is köszönöm!
zs180 435731 2012. november 25. 20:00
Válasz erre
Simi, Kálmán a WEM maratását és az Artwox fafedélzetét használta a Bismarckhoz. A lövegcsövek eredetiek, csak a 37 és 20 mm-es csövek lettek kicserélve Master rézcsövekre.
P.Gy.
lucky 435730 2012. november 25. 19:58
Válasz erre
Hogy honnét szedtem a Derfflingert... :)
 Ha esetleg tudok segíteni papírhajó fronton szólj nyugodtan.
TAMÁS78 435729 2012. november 25. 19:54
Válasz erre
Gyuri, remélem dinamikusan tudom folytatni az építést és lesz mit mutatnom.

Lucky, a Derfflinger pont azok közé a - számomra - túl modern külsejű hajók közé tartozik, amik kevésbé mozgatják meg a fantáziámat, mint egy Nassau- vagy Helgoland-osztály.
lucky 435728 2012. november 25. 19:21
Válasz erre
Szabi!  
Szép a Tegetthoff!
Tömítésre meg használd az Akrilin-t!

 Gödöllőn miért nem láttuk a hajód? :)
lucky 435727 2012. november 25. 19:19
Válasz erre
Tamás!
 A HMMV 1/250-es Derfflinger készlete érdekel-e?
korenpityu 435726 2012. november 25. 18:59
Válasz erre
Szia:)
Hát... igen:) Az az igazság, hogy már most jobban tetszik ez a téma, helykihasználás szempontjából (is) világbajnok. Köszi a tippeket!
Remélem jól vagytok és a Kis Trónörökös is készített már egy 1/350-es Tomcat-et;)
Nimitz-et várom én is, szoktam is sasolni hogy állsz vele.

TAMÁS78,
Köszönöm az ötletet!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306.