<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
juge75 | Adatlap | 373565 | 2012. június 20. 07:25 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 373564 | 2012. június 20. 06:47 | ![]() | |
Kösz! :) Igen, mindkettő KP, csak a tarka kb. 20 éve készült el, az ezüst meg tegnap. :) A tarkáról cikket is írtam ide: www.makettinfo.hu/A_nepszuper | |||||
juge75 | Adatlap | 373563 | 2012. június 20. 04:56 | ![]() | |
KP? Hátul, a beömlőket én laposabbra reszeltem, elöl az ablakmosót meg picit kerekítettem. Tetszik a tarka. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373562 | 2012. június 19. 15:27 | ![]() | |
makettes | Adatlap | 373561 | 2012. június 19. 12:56 | ![]() | |
mcs | Adatlap | 373560 | 2012. június 11. 16:55 | ![]() | |
Murmuc! Tökkéletes! :D azért kicsit belátni a lemez alá... ;-) Üdv: mcs | |||||
Murmuc | Adatlap | 373559 | 2012. június 11. 15:40 | ![]() | |
mcs | Adatlap | 373558 | 2012. június 11. 13:06 | ![]() | |
Neo és Rumcájsz! Köszönöm a képet és a részletes infót. Igen már én is böngésztem a Hunaviat,de csak hasonlót találtam én is. Igazából egy olyan fotóra pályázom, ahol burkolat nélkül látható a tartály és környéke.. esetleg egy PG-s fotó... ;-) Üdv:mcs | |||||
Neo954 | Adatlap | 373557 | 2012. június 11. 12:18 | ![]() | |
Szia Rumcájsz! Köszönöm a hasznos infókat! :) Üdv.:Neo | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 373556 | 2012. június 11. 11:48 | ![]() | |
Szevasztok Egész pontosan, a gép orrán a pitotcső-tartórúd mellett baloldalt látható nyílásban a világosbarna hengeres test a jégtelenítő rendszer szesztartálya, ehhez tartozik egy szesz-kollektor a szélvédő mellső-alsó részén, ahonnan a sűrített levegő felspricceli a jégtelenítő alkoholt a kabintetőre (ezen a képen, ebből a pozícióból ez nem látszik). A rendszerhez még hozzátartozik egy levegőszelep a műszerfal és a kabin mellső fala között, aminek a gombját megnyomva hozzuk létre a szeszt kinyomó túlnyomást a szesztartályban(ez kb. 2 cm átmérőjű a gomb a célzókészüléktől balra van, Neo fotóján is látható kissé szürkés színben). A lényeg, hogy teljes rendszer egy fényképen sajnos nemigen szemlélhető. Üdv R. | |||||
Neo954 | Adatlap | 373555 | 2012. június 11. 11:08 | ![]() | |
Szia! Ilyet találtam (a kabin előtti nyílás az) , a hunavia-t böngészgesd, elég sok kép van MF-ről. Üdv.:Neo | |||||
mcs | Adatlap | 373554 | 2012. június 11. 09:45 | ![]() | |
Sziasztok! Tud vki fényképet küldeni a MiG-21 Mf jégtelenítő rendszeréről? Előre is köszönöm. Üdv: mcs | |||||
lacipapa | Adatlap | 373553 | 2012. május 28. 14:42 | ![]() | |
migi | Adatlap | 373552 | 2012. május 27. 20:23 | ![]() | |
lacipapa | Adatlap | 373551 | 2012. május 27. 20:13 | ![]() | |
migi | Adatlap | 373550 | 2012. május 27. 19:55 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 373549 | 2012. május 23. 22:33 | ![]() | |
Daala | Adatlap | 373548 | 2012. május 19. 19:52 | ![]() | |
Ja, egyszer volt Tökölön is ez a gép, azt mondták, előtte a Honeckeré volt. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373547 | 2012. május 19. 18:40 | ![]() | |
Nem. Hanem a Nyitott Égbolt nevében fényképeztek vele. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 373546 | 2012. május 19. 18:39 | ![]() | |
Nem tudom pontosan, gondolom mindenféle utasszállításra. VIP-re leginkább valószínűleg a business jeteket használják... A 154-es katasztrófánál sportolókat szállítottak üdv | |||||
polomalev | Adatlap | 373545 | 2012. május 19. 18:06 | ![]() | |
Sziasztok. Tudom, a typhoon, a gripen, a Su-30 4+, a MiG-29A,B, az F-16A 4. Köszi, a MiG-21-eses kiigazítást. Akkor jól gondoltam, hogy használták a Mi-8-asokat. A Tu-154-eseket VIP feladatokra használták? | |||||
zoli1989 | Adatlap | 373543 | 2012. május 19. 17:15 | ![]() | |
A Tu-154-esek biztos hogy tovább repültek mint 92. 1997 szeptemberében egy levegőben katasztrófa után vonták ki a megmaradt 1 példányt. de.wikipedia.org/wiki/Tupolew_Tu-154M,_Deutsches_Open_Skies | |||||
Murmuc | Adatlap | 373538 | 2012. május 19. 15:06 | ![]() | |
Üdv Polomalev! Idézet Tobak Tibor cikkéből: "Csak 24db MIG-29-es kerül tartósan rendszerbe. Egyébként 3db Tu-134-es 2db Tu-154-es és 3db Il-62-es marad '92-ig üzemben. Viszont '94-ig repülni fog 20db Mi-8T és 6db Mi-8S, mint futár és összekötő szolgálatot teljesítő helikopter." A Szu-22-est nem említi de sok még repültek a tengerészeti változatai. | |||||
polomalev | Adatlap | 373536 | 2012. május 19. 13:50 | ![]() | |
Sziasztok! Úgy látom mindenki mond mindent. Mé hozzátenném, hogy a német légierőnek a tajfunig nem volt, a néhány MiGet leszámítva 4. generációs gépe. Tehát ezért is megérte nekik rendszeresíteni. 21-esek, 23-asok már nem jelenthettek gondot, de a 29-esek, akkor még komoly ellenfelei voltak a NATO gépeknek, így nem ártott, ha vannak saját MiG-29-eseik. Én nem tudok róla, hogy más típust is átvettek. Bár ha néhány Mi-8-ra, még az SAR feliratot is ráfestetették, akkor valószínű, azokat nem csak tesztelték. Egyébként, akinek megtetszett ez a kamó, a KP-modelsnek gyárt Mi-8-ast, ezzel a festéssel makettje. | |||||
Murmuc | Adatlap | 373534 | 2012. május 19. 09:46 | ![]() | |
Szia! Hát, szerintem abban az időben az lehetett a nagy kérdés, hogy mi az amivel a "Luftstreitkräfte" rendelkezett és ami jobb volt a Luftwafféban repülő technikáknál. A MIG-29-es egyértelmű volt a F-4-esekkel szemben. De, a SZU-22-esnek a Tornadoval szemben úgy látszik nem volt esélye. :( Itt komoly mennyiségű vasakról volt szó, így gondolom a Luftwafféban már nem jutott hely a legkorszerűbb 22-eseknek sem. A Lengyelek viszont örültek neki! :) Mi ezt máshogy csináltuk, komplett selejteztük a technikát, minden váltótípus nélkül! Ajjaj! Ez már régen "Off topic"! | |||||
piratvitorla | Adatlap | 373533 | 2012. május 19. 07:14 | ![]() | |
Szia A Szu-22 esetében elismerték képességeit. Nekik az M-4-es volt meg ami nagyon komoly gép, a miM-3-asunknál is többet tudott. Viszont a németeknek nem volt ilyen gépre szükségük; nem is emlékszem, hogy az NSZK-nak lett volna hasonló típusa korábban. üdv Zoli | |||||
Murmuc | Adatlap | 373532 | 2012. május 18. 23:54 | ![]() | |
Üdv Piratvitorla! Így van, jól tudod. A 29-est kivéve ha nem is sokáig de repültek ezek a típusok. A keletnémet örökség technikáit kivizsgáló "bizottság" a MIG korábbi verzióit azonnal selejtezte, de a 22-es kicsit tovább repült, mert nem tudták eldönteni hogy a képességeihez képest megtartsák e! Ha jól emlékszem akkor nem is ők döntöttek a továbbadásukról. Így ha nem is sokat de repültek az egyesítést követően. www.youtube.com/watch | |||||
piratvitorla | Adatlap | 373531 | 2012. május 18. 22:07 | ![]() | |
Szia Én úgy tudo, hogy a Szu-22-est sem vették át... MiG-29, Mi-8, Tu-154, talán Mi-14. Mintha még lett volna még egy nem harci típus, de nem jut eszembe... A többit max. tesztelték kicsit illetve csak felfestették a közös jelzést... üdv Zoli | |||||
Murmuc | Adatlap | 373529 | 2012. május 18. 12:43 | ![]() | |
Üdv Migi! Közvetlenül az egyesítés után a még hadrendbe álló 21. 23-asokra, lehet hogy festettek vaskeresztet, de hogy már készültséget nem adtak az biztos. Talán a repültetésük is csak a "nyugati" pilóták miatt volt, ha volt! + még készült a búcsúrepülésre díszfestésű változat. Én személy szerint másról nem tudok. Az átvett típusok a MIG-29, és a SZU-22 volt. | |||||
migi | Adatlap | 373528 | 2012. május 18. 11:45 | ![]() | |
Nem tudom , ,de akkor mi célból festettek át pár gépet és került rá a felségjelzés és az oldalszám , | |||||
Murmuc | Adatlap | 373527 | 2012. május 17. 22:34 | ![]() | |
Üdv Migi! Én úgy tudom csak a MIG-29-est integrálták a Luftwafféba. Amúgy mit teszteltek volna a 21, 23-asokon? | |||||
migi | Adatlap | 373526 | 2012. május 17. 14:31 | ![]() | |
Sziasztok Lenne egy kérdésem , szerintetek e Német egyesítés után adtak e a 21 esek és a 23 asok készültséget , vagy csak tesztelték őket ? üdv:migi | |||||
Marcell0708 | Adatlap | 373525 | 2012. május 10. 14:58 | ![]() | |
Köszi az infot a MiG-ről! | |||||
futár | Adatlap | 373524 | 2012. május 7. 12:35 | ![]() | |
A nagy MiG Csepelen, a Kossuth L. iskola tanhangárában áll. Szeretném megköszönni a KP Models magyar csapatának a makett általam elrontott kabintetőjének pótlását. Üdv. | |||||
Marcell0708 | Adatlap | 373521 | 2012. május 4. 20:31 | ![]() | |
Szia! Jól néznek ki egymás mellett. Egyébként hol van kiállítva a MiG? Marcell | |||||
zkalos | Adatlap | 373520 | 2012. május 1. 19:18 | ![]() | |
rrobbie | Adatlap | 373519 | 2012. május 1. 16:54 | ![]() | |
Kálmán! Kapcsold be, hogy lásd az OFF hozzászólásokat. Ott vagyon leírva. Üdv! R | |||||
zkalos | Adatlap | 373518 | 2012. május 1. 15:59 | ![]() | |
Milyen tragikus esemény történt az eduard-dal ? | |||||
rrobbie | Adatlap | 373512 | 2012. május 1. 11:13 | ![]() | |
Az Eduardnál már pedzegették a 72-es 21-es-sort. Bár most, ezután a sajnálatos és tragikus esemény után nem tudom hogyan fognak alakulni a szerszámfejlesztések. :( De mivel profik, biztosan megoldják... | |||||
vlevi | Adatlap | 373511 | 2012. május 1. 11:10 | ![]() | |
Én is szívesen beszereznék egy UM-et 1/72-ben, ha lenne. Vagy bármely 2 üléses 21-est. Persze azért a minőség sem mindegy, ezért lenne jó, ha a Zvezda ráfeküdne, és Mi-24 minőségben előállna egy darabbal... | |||||
Zoli | Adatlap | 373510 | 2012. május 1. 09:59 | ![]() | |
Levix | Adatlap | 373509 | 2012. május 1. 09:35 | ![]() | |
Ja lehet. Bár nem tudom a Zvezda mennyire fogyhat. MF akkor is jó lenne, meg SzMT is. Majd meglátjuk :). | |||||
rrobbie | Adatlap | 373508 | 2012. április 30. 22:47 | ![]() | |
Csak idő kérdése Levix. Hamarosan biztos lesz 72-es is. ;) | |||||
polomalev | Adatlap | 373507 | 2012. április 30. 21:01 | ![]() | |
Szia! A hunavia nevű oldalt láttad már? | |||||
albatrosz | Adatlap | 373506 | 2012. április 30. 14:37 | ![]() | |
Folyamatosan figyelem a fórumot, de most szántam el magam, hogy megosztom keresgéléseim eredményét, mivel úgy gondolom, hogy szakértők véleményeire számíthatok. A Mig-21 utáni keresgélésem célja, hogy egy megfelelő életképet, diorámát készíthessek. A téma egy magyarországi reptér valamely hangárja, vagy építménye előtt parkoló Mig-21mf. Amit eddig kikutattam: Taszáron 1973 és 76 között, Pápán 1971 és 80 között, Kecskeméten 1976 és 94 között üzemeltettek Mig-21mf gépeket. A kecskeméti gépek 94-ben kerültek Pápára és 1997 -ig szolgáltak ott. 1981 előtt fém színűek voltak a gépek, majd terepszínre festették a tököli javítások után. Az eredetileg 1971-ben érkezett gépek felülete ezüst festésű illetve natur fém színűek voltak burkolati panelenként változóan, majd az első tököli nagyjavítás után egységes ezüst festést kaptak. Pár képet találtam terepszínű gépekről amik Pápán egy rendkívül kopott ( talán még 1945 előtt épült raktár előtt állnak. Továbbá a légi fotók alapján beazonosított pápai hangárt is megtaláltam ami az előbbi kopott építmény mellett készült. Talán a hetvenes években épült ( magas redőnynyitású alumínium kapuval és felső kopilit bevilágító sávval ). Taszárról is találtam egy pár képet melyen két földszintes nyeregtetős raktárépület mellett egy olyan épület áll melynek közepén egy nagy belmagasságú hangár és szélein két szintes épületszárnyak láthatók. Tovább kutatva kiderítettem, hogy a GAZ 69 es parancsnoki terepjárókat a Magyar Néphadsereg 1957-ben rendszeresítette, de még 1980-ban is több mint ezer üzemelt. A fentiek alapján arra a következtetésre jutottam, hogy amennyiben korhűen akarom ábrázolni a repülőt egy eredeti gyári fém színű mig-21mf gép mellé rakhatom a GAZ 69A terepjárót valamelyik hangár elé. A pontosítás érdekében szeretnék segítséget kérni abban, hogy ha valaki birtokában a fenti eredeti fém festésű gépekről vagy az épületekről képek vannak azokat juttassa el számomra. Továbbá olvastam arról, hogy nem feltétlenül javasolják a szegecsek megjelenítését a maketteken, de én mégis erre törekszem amennyiben valakitől meg tudom kapni a háromnézeti rajzokat. Várom a segítő válaszokat, előre is megköszönve azokat! Keresztes Béla Pécs címem: glagyimir@gmail.com | |||||
piratvitorla | Adatlap | 373505 | 2012. április 22. 06:33 | ![]() | |
Szia Szép lett. Egy ilyen nekem is tervben van Mastercraft/KP-ból... üdv | |||||
futár | Adatlap | 373504 | 2012. április 21. 18:12 | ![]() | |
Mastercraft, ami a KP negatív vonalas verziója. A KP valamivel részletesebb. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 373503 | 2012. április 21. 17:52 | ![]() | |
Kafa lett! Milyen makett? KP-nak látszik, de lehet, hogy tévedek... | |||||
futár | Adatlap | 373502 | 2012. április 21. 17:36 | ![]() | |
PPetya | Adatlap | 373501 | 2012. április 21. 09:59 | ![]() | |
Sziaztok, nálam most készül egy Eduard 1:48 BISZ Weekend edition.. Köszönet érte Csitei Bélának:) Kár,hogy a Magyar felségjel, és az oldalszám eldobós.(nem mérethelyes) Amit még hiányolok a Weekend csomagból, a Pitot csövön lévő DUASZ-lapátokat, illetve a szívócsatorna alatt, illetve a függőleges vezérsík tetején lévő SZRO antennát. Persze lehet kapni Exteriol feljavítót, vagy meg lehet venni a duplájáért a Profi packot, abban benne vannak ezek is fotomaratásból. Üdv.Petya |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A legtökéletesebb Mig-21 a mai napig (pontosak a méretei).
Én ebből az alapmakettből csináltam meg a többi változatot: PF, F-13, U, UM és Bisz.
Sajnos, ezekből alig maradt meg (ami igen, mind barátoknál van).
A Fujimi is jó lenne, ha kijavítanák az orr rövidségét és a törzs futómű dudor helyzetét, az is szép.