<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91. |
juge75 | Adatlap | 502002 | 2012. szeptember 11. 22:07 | ||
T-62 készletekre értve! Előzmény: (502001) juge75 2012. szeptember 11. 22:06 | |||||
juge75 | Adatlap | 502001 | 2012. szeptember 11. 22:06 | ||
A T-55 hajtókereke szinte majdnem azonos a Tamiya t-55 hajtókerékkel, a Friul 55-ös lánc szépen passzol rá. A 72-es hajtó kerekére szintén nagyszerűen passzol a T-72 Friul lánc (de ahhoz adnak). | |||||
juge75 | Adatlap | 502000 | 2012. szeptember 11. 22:02 | ||
Egyáltalán mit akarsz építeni? Mert a Trumpi 62-es 3 verzióban létezik jelenleg: 1962-es, T-55 lánc és hajtókerék. 1972-es T-72-es lánc és hajtókerék (a kereten pedig az 55-ös hajtókereke is rajta van) Valamint a legfrissebb, szemöldökös verzió, gyanítom ezen is a 72-es lánc és hajtókerék van. | |||||
juge75 | Adatlap | 501999 | 2012. szeptember 11. 21:53 | ||
Javaslom, számolj utána. A Miniarm készlete 3900.- Forint, posta 350.-. Nincs külön hajtós készlet, csak hajtókerék és feszítő görgő egyben. Milyen láncot teszel rá? Lehet hogy amikor megvetted a 3 készlet kereket 12 ezer forintért, és a 3 készlet Trumpi láncot (3x 2.200.- és 3x 1.300.-posta ), kiderül, hogy nem passzolnak egymásba... És elköltöttél, mennyit is? 22 ezer forintot. | |||||
Sennás | Adatlap | 501998 | 2012. szeptember 11. 21:53 | ||
Kojak75 | Adatlap | 501997 | 2012. szeptember 11. 21:46 | ||
Oppsz mégsem jó. T-62-eshez nem ok | |||||
Kojak75 | Adatlap | 501996 | 2012. szeptember 11. 21:42 | ||
Alakul ez! Köszönöm Sennás! Üdv kojak! | |||||
Sennás | Adatlap | 501995 | 2012. szeptember 11. 21:31 | ||
Szeva!A Miniarm készlet nem jó?Abból elméletileg van külön csak meghajtós készlet. | |||||
Kojak75 | Adatlap | 501994 | 2012. szeptember 11. 21:08 | ||
Szia juge75! 3 garnitúra kéne a gatyám is rámenne! Occókínai? Üdv kojak! | |||||
juge75 | Adatlap | 501993 | 2012. szeptember 11. 20:49 | ||
Vegyél Friul-t, abban van kerék is és lánc is! :-) | |||||
Kojak75 | Adatlap | 501992 | 2012. szeptember 11. 20:45 | ||
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Honnét tudnék szermányolni 1/35 T-72 meghajtó kereket? A trumpi ad láncot de kerék nincs a készletben. Üdv kojak! | |||||
antarktika | Adatlap | 501991 | 2012. szeptember 11. 19:57 | ||
Semmi nem változott szinte és megkövetem magam, mert az 55-ösnél is a kipufogórendszerbe fecskendezik a gázolajat. Nem mentegetni akarom magam, de még emlékszem, ahogy a kipák ( kinevezett polgári alkalmazott ) tökéletlen égésről beszéltek. Na, mindegy, mérvadó a Pc19-es szabályzat mely egyértelműen leírja a ködfejlesztő berendezés működését és ugyanezt a rajzot mellékeli hozzá. Mea culpa. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 501990 | 2012. szeptember 10. 19:02 | ||
tesztpilota | Adatlap | 501989 | 2012. szeptember 10. 15:56 | ||
Sziasztok! Csak annyit szólnék a témához,hogy a T-72 nél biztosan a kipufogóba fecskendezik a gázolajat mivel ilyen megoldás van az ex-Yu. M-84 tankon ami a T-72 feljavított licencgyártott típusa! Anno volt szerencsém a típus műszaki mentője ( M-84ai) melett szolgálni s annak azonos berendezése volt a \"harci\" M-84 el! Üdv.Tesztpilóta | |||||
piratvitorla | Adatlap | 501988 | 2012. szeptember 9. 20:10 | ||
Az 55-öst nem ismerem, bár egyszer egy AM-hez raktak statikus bemutatóra május 21-én...Aztán magyarázhattam a szélérzékelő szenzor működését a Városligetben kiránduló finn harckocsizó tiszteknek:) üdv | |||||
antarktika | Adatlap | 501987 | 2012. szeptember 9. 19:40 | ||
Hogy a T-72-esnél hova megy a gázolaj, azt nem tudom pontosan, de a T-55-ösben így működött. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 501986 | 2012. szeptember 9. 19:37 | ||
\"Ilyenkor nagy mennyiségű gázolajat fecskendeznek a motorba, amit nem tud elégetni és hatalmas füstfelhőt okád a gép. \" Ha jól emlékszem a kipufogóba megy a gázolaj... üdv | |||||
Sennás | Adatlap | 501985 | 2012. szeptember 9. 19:32 | ||
Szia antarktika!Mind két választ köszönöm! | |||||
antarktika | Adatlap | 501984 | 2012. szeptember 9. 19:20 | ||
Azt minek írjuk meg, hogy nincs. Illetve nekem van képem a doboz belsejéről, de azon üres. A másik, ismerve a pici tankosok szokásait, hidd el, biztosan nem az van benne, ami a listán szerepel. Az, hogy magyar-e, nem tudom, akár lehet az is, de az biztos, hogy a ködfejlesztőt tolják éppen. Ilyenkor nagy mennyiségű gázolajat fecskendeznek a motorba, amit nem tud elégetni és hatalmas füstfelhőt okád a gép. Ennek a lényege a rejtés egyrészt. Főleg szétbontakozás során használják, de kitűnően alkalmazható a lézeres távolságmérők ellen, mert a füstköd szétszórja a lézersugárt. | |||||
Sennás | Adatlap | 501983 | 2012. szeptember 9. 19:13 | ||
Sennás | Adatlap | 501982 | 2012. augusztus 22. 10:52 | ||
páncélos | Adatlap | 501981 | 2012. augusztus 2. 12:54 | ||
Na még egy jó kis 72-es: savepic.net/1365824.htm | |||||
páncélos | Adatlap | 501980 | 2012. augusztus 2. 12:51 | ||
72-es el megy úszni:militaryrussia.ru/forum/download/file.php | |||||
páncélos | Adatlap | 501979 | 2012. augusztus 2. 12:48 | ||
Jó a kötényezése... otvaga2004.mybb.ru/uploads/000a/e3/16/28383-1-f.jpg | |||||
antarktika | Adatlap | 501978 | 2012. augusztus 2. 07:07 | ||
A \"Bevetés\" című RTL-s, Stohl Bucis sorozathoz festették így a gépeket. Nem azt mondom, hogy ezek a műsorban szereplő gépek, de azok is így néztek ki. | |||||
Jimbow | Adatlap | 501977 | 2012. augusztus 1. 23:38 | ||
2002-es kép elvileg. | |||||
Jimbow | Adatlap | 501976 | 2012. augusztus 1. 23:38 | ||
Sennás | Adatlap | 501975 | 2012. július 28. 11:34 | ||
Okos ötlet az ólom:)! | |||||
Grande | Adatlap | 501974 | 2012. július 26. 21:00 | ||
Sennás | Adatlap | 501973 | 2012. július 26. 12:14 | ||
Sziasztok.Kérdeznék az uraktól,T-72 és egyéb orosz tankokhoz használt vonószemeket lehet-e 1:35 méretben kapni műanyag-gyanta,réz kivitelben.Olyan titkos alkatrész lehet hogy szinte semmilyen fotót nem találni róla.(ez csak vicc)de érdemesebb házilag nekiállni meghajtani(és ami a lényeges különbség ELLAPÍTANI az elejét). | |||||
páncélos | Adatlap | 501971 | 2012. július 25. 14:45 | ||
Ma van a harckocsizók napja. Pár ex-magyar 72-es: bemil.chosun.com/nbrd/gallery/view.html | |||||
páncélos | Adatlap | 501970 | 2012. július 24. 07:35 | ||
Gaunt1! Amit leírtál, abban egyetérthetünk. Annyival egészíteném ki, hogy a gyártási minőség valóban hanyatlott (nem keveset) a SZU szétesését követően, viszont a talpon maradás érdekében mára már utolérték magukat, mert a piac ezt követeli meg tőlük is. Ami még a minőséget illeti, a rendszerváltást megelőzően is volt KGST piac, hazai (SZU) gyártás, és egyéb (nyugat, és a 3. világ). Ha már az MTZ-t említetted, akkor kékre festették a saját (hazai) eladásra szánt gépeiket, és pirosra a KGST piacra. A minőségről még annyit, hogy a silányság nem csak egy társadalmi helyzet (SZU szétesés, emberek életkörülményeinek romlása...stb.) eredménye, hanem egy verseny, amiben egyes alkatrészeket és részegységeket az olcsóbb előállítás érdekében átalakítanak, és sajnos a tapasztalat nem hozza a várt minőséget. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 501969 | 2012. július 23. 13:22 | ||
Üdv Páncélos! Sajnos mivel más lehetőségem nincs, így kizárólag a netről tudok olvasni. Egyébként nem azt mondom, hogy a \"V\" motorok rosszak, sőt, nagyon is jónak tartom őket. De minden motornál van egy határ, amit ha átlépnek, az élettartam erősen csökkenni kezd. Gondoljunk csak bele: A V92 őse, a V2 eredetileg kb 450 LE-nél kezdte a pályafutását valamikor a 30-as években. Ehez képest a V92 már 1000LE-t tud, több mint duplája az eredetinek, nem lehet csodálkozni rajta, hogy az \"agyontuningolás\" miatt rövidebb ideig bírja mint a \"csak\" 780 LE-s (mellesleg kiváló) V-46. Másik dolog: a SZU szétesése utáni időkben (amikor a T-90 és a V92 is gyártásra került), a gyárakból kikerülő termékek minősége csökkenni kezdett a felügyelet hiánya miatt. Sokszor olvastam már, hogy pl. az 1990-91 után gyártott UAZ terepjárók mennyivel problémásabbak a korábbiaknál, vagy pl az újabb MTZ traktorokkal is sokkal több gond van mint a régiekkel. Csak úgy mellékesen, ezt az élettartam problémát egy orosz fórumon olvastam. | |||||
páncélos | Adatlap | 501968 | 2012. július 23. 08:41 | ||
Gaunt1! Túl sokat olvasol (csak) a netről. A \"V\" típusú motorok nem olyan rosszak sőt, mint amit a nyugati firkászok jegyeznek róla, csak tudni kell megfelelően üzemeltetni. Azt, hogy egy ország - mint általad említett Ukrajna -, milyen motorokkal kínálja a gépeit, nem a \"V\" motor hibája, hanem a saját gyártási lehetőségeire vezethető vissza. Ne feledjük, hogy a T-72 alapját adó V-46 \"Trasutin\" motor orosz, a gázturbinás hajtóműfejlesztés pedig ukrán oldalon történt. A SZU szétesését követően, mindenki maradt a saját gyártási lehetőségeinél. | |||||
antarktika | Adatlap | 501967 | 2012. július 17. 16:50 | ||
A 6TDFMA motort nem csak a T-90-esbe ajánlották fel, hanem az Arjunba is. A V-92-essel kapcsolatban meg nincs információm. Hogy mennyire jó üzlet a T-72-es ( ezek szerint csak az ukránoknak ) 2010-ben Etiópiának 200 db-ot, míg 2011-ben szintén Etiópiának adtak el 250 T-72-est és T-55-öst vegyesen. Annak is eladják, akinek kilóg a segge a gatyából... Az utóbbi 10 évben összesen kb. 700 db 72-est adtak el és nem az általad említett modernizációkat, hanem a régi klasszikus verziókat nagyjavították és festették le. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 501966 | 2012. július 17. 13:31 | ||
A T-72-essel nagy üzleteket lehet csinálni, sok helyen rendszerben áll, így az ukránok szinte évente jönnek ki egy új modernizációs csomaggal. :) Nekem az tetszett, amikor legutóbb felajánlották valamelyik államnak (talán India?) a T-90-esek átépítését 6TDF motorral. Egyébként tényleg ennyire gáz lenne az a V-92-es? Azt már hallottam, hogy az eredeti V-46-hoz képest brutálisan lecsökkent az élettartama (kb. 2/3-ra), de lehet, hogy más bajok is vannak vele? | |||||
antarktika | Adatlap | 501965 | 2012. július 17. 07:53 | ||
Kenya, Dél-Szudán, Jemen. Ide adtak el az ukránok T-72-eseket. Szerintem ez a trend folytatódni fog. Bár abban egyetértek, hogy a 64-eseket nem fogják exportálni, lassan-lassan alakítgatják át őket BM változatra. Az idén 12 db-ot adnak át az ukrán hadseregnek. | |||||
gaunt1 | Adatlap | 501964 | 2012. július 16. 19:52 | ||
Hát jó kérdés, hogy mi lesz velük. Szerintem szétvágni nem fogják őket egy jó darabig, a kutya sem törődik ezekkel. Afrikába tuti nem adják el őket, a T-64 üzemeltetése az ő képzettségi szintjükön lehetetlen. Mondjuk becserélhetnénk a 72-eseinket a telepen található T-64BV-kre, (persze felújítás után) azok a gépek sokkal többet tudnak. (csőből indítható rakéta, komoly tűzvezető rendszer, belülről irányítható NSzVT géppuska, stb.) :) | |||||
Sennás | Adatlap | 501963 | 2012. július 16. 19:35 | ||
Szia!Az jó hír ha nem akarják szétvágni őket:)De minek ezeket még felújítani?Kiknek akarják eladni--Afrikába?Vesz még valaki ilyet?Vagy saját célra--M zárolva? | |||||
gaunt1 | Adatlap | 501962 | 2012. július 16. 19:22 | ||
Hali! Ezek nagy része 64-es, és nem Oroszországban van, hanem Ukrajnában. Állítólag ez egy harckocsijavító bázis... | |||||
Sennás | Adatlap | 501961 | 2012. július 16. 17:42 | ||
antarktika | Adatlap | 501960 | 2012. július 13. 18:55 | ||
Szerintem itt semmi másról nincs szó, mint karbantartás folyik éppen. Véleményem szerint motorolajos hordó és abból töltik fel a rendszert. A földről nehezebb lenne felpumpálni, vagy felvödrözni. | |||||
Sennás | Adatlap | 501959 | 2012. július 13. 17:02 | ||
kopcos | Adatlap | 501958 | 2012. július 11. 21:06 | ||
A REAKTÍV PÁNCÉLZAT.Szíria.Az első T-72 kilőve,a másodikat épphogy megmenti 0.08 az RPG-7 találattól...www.youtube.com/watch | |||||
páncélos | Adatlap | 501957 | 2012. június 25. 20:29 | ||
Cseh T-72: forum.valka.cz/viewtopic.php/t/37829 | |||||
Jimbow | Adatlap | 501956 | 2012. június 24. 22:39 | ||
Köszönöm szépen, azt már jó időben lementettem :) | |||||
Excessor | Adatlap | 501955 | 2012. június 24. 18:25 | ||
Szia Jimbow! Korábban már szó volt ezen a fórumon erről, pont én írtam egy ilyen listát 2010.03.28.-án, a 1604/2933 hozzászólásban. Remélem kezdésnek jó lesz. | |||||
juge75 | Adatlap | 501954 | 2012. június 14. 19:44 | ||
09:13-tól MAGYAR T-72, álcafestéssel, Csillagos felségjellel! | |||||
Jimbow | Adatlap | 501953 | 2012. június 14. 12:46 | ||
academy3 | Adatlap | 501952 | 2012. június 8. 07:04 | ||
Kérem a rendszer gazdát hogy törölje erről az oldalról e 2 hirdetést köszönöm. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91. |