/ Fórumok /

Segítség!!!

A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.
migi 519127 2012. december 19. 16:21
Válasz erre
De ha ha vissza olvasgatod a Dioráma készítés topik beivásait ott oldalakon keresztül ki van ez a téma vesézve , és rengeteg jó ötletet lehet olvasni ,
vincus80 519124 2012. december 19. 16:17
Válasz erre
Ahham...igen, oda már nagy. Még a szitált homok is...a kávédaráló pengéjét pedig szerintem tuti megeszik a homokszemek. :)

Kísérletezgetni kellene, de a fúgapor, vagy a csemperagasztó is jó lehet. A vakolat lehet, hogy túl durva. A gipsz meg ugye túl egyenletes felületet ad...

Üdv:
V
ANT 519118 2012. december 19. 15:12
Válasz erre
Szia.
Használj homok helyett pl. fugaport.
Phoenix89 519117 2012. december 19. 15:10
Válasz erre
Ez mind nagyon hasznos és szép, csak a másik probléma a homok szemcsenagyságával van. :S Mert ami nekem egy homokszem, az pl egy 48-as figurához már nagy, a valóságban már egy öklömnyi kavicsnak is megfelelhet akár, na jó talán kisebb. : ) Lehet valahogyan szerezni/előállítani kisebb szemű homokot? Kávéőrlő?
vincus80 519115 2012. december 19. 15:02
Válasz erre
Szia!

suli ragasztó + homok, vagy sűrű tapétaragasztó + homok, vagy a lentebb is említett fehér, barkács/faipari ragacs + homok keveréke.
Mint a vakolatot, felviszed a felületre :)

Üdv:
V
Phoenix89 519113 2012. december 19. 14:07
Válasz erre
Én ahhoz szeretnék segítséget kérni, hogy hogyan tudnék homokos talajt készíteni diohoz. Úgy értem, hogy nem csak úgy odaszórni, aztán jól van, hanem valami ragasztásos technikára lennék kíváncsi.
gaborka 519110 2012. december 19. 13:32
Válasz erre
Hogy szétessenek? Ahhoz nem kell ragasztani:)

Fehér barkács- v. faipari ragasztóval, egyébként, de lényegében bármivel ami elég sűrű ahhoz hogy a gipsz ne szívja be.

c[ ]
Balintka 519032 2012. december 18. 20:32
Válasz erre
Sziasztok, gipsz dioráma elemet mivel érdemes egymáshoz ragasztani, h stabilak legyenek és essenek szét?
Fóka 519011 2012. december 18. 19:39
Válasz erre
Köszönöm a tippet!
Holnap utánanézek.
Freddy 518976 2012. december 18. 15:15
Válasz erre
Művészellátókban érdeklődd meg szerintem, a Móriczon, vagy az Iparművészetivel szemben.
Fóka 518973 2012. december 18. 14:26
Válasz erre
Sziasztok!

Lányom szeretne egy ajándéknak szánt bőr aktatáskára valamit festeni. A minta már megvan: "univerzum", azaz csillagok, bolygók, tejútrendszer, ilyesmi.

Csinált már valaki ilyet? Vajon milyen festékkel lehetne megcsinálni? Létezik valami speciális bőrfesték - lehetőleg spray kivitelben? Bármilyen infót megköszönnék (technológia, anyag stb.)

Esetleg ha valaki vállalna ilyesmit, természetesen megfelelő tiszteletdíjért Bp.-en vagy környékén, e-mail az adatlapon.

Köszönettel,
Fóka
migi 518949 2012. december 18. 09:01
Válasz erre
Sziasztok
Esetleg nincs valakinek egy 1/48as Mig-27 es roncsa ? nekem a orrészre lenne szükségen belőle ,
üdv: migi
Sanjurjo 518948 2012. december 18. 08:50
Válasz erre
Sziasztok!

Pár napja ez egyik aukciós honlapon hirdettek, kb. 21 roncs, de láthatóan javítható repülőgép makettet. Keresem azt a szerencsést, akinek, sikerült megvennie, (már ha látogatja ezt a honlapot) volt azok között egy talán frog, vagy airfix canberra roncs is, arra alkudnék, persze csak ha nem kell neki.
A többiektől, előre is bocsánat, hogy ilyenekkel terhelem a fórumot.

Elérhetőségem: isiasz@freemail.hu vagy 06 30 543 9785

Köszönök előre is mindent!

Sziasztok!
Propellerfanatic 225519 2012. december 15. 19:14
Válasz erre
Hali!
Ajánlott a fényes lakk! A nagyon jó minőségű matricák lakk, és folyadékok nélkül is belesimulnak a felületbe, de ez lutri! A lakk, és a folyadék azért kell, hogy bizos legyen.
Set alá, Sol fölé.
Set-et szétkensz a felületen ecsettel, majd erre teszed rá a matricát. Beállítod, és a folyadékot/levegőt kisimítod alóla. Erre cseppentesz Sol-t. A Sol-t meg lehet ismételni szükség esetén, ha vastag a matrica, vagy, ha nem egyenes felületre használod. A nagyon vékony matricák összegyűrődhetnek. Nem kell izgulni, kisimul.
Kb ez a lényeg.
DGabi 225518 2012. december 15. 18:49
Válasz erre
Sziasztok!A micro sol-t és a micro set-et hogyan kell alkalmazni? Tudnátok mondani valamit róla! A matricá alá akkor is kell fényes lakk ha ezeket használom vagy ez lakkozás nélkül is a festés részévé teszi a matricát?És melyiket kell a matrica alá és melyiket fölé felvinni?Előre is köszi mindent!
Varjúbácsi 225517 2012. december 8. 10:44
Válasz erre
Tyimosenko!
Szerintem elég sokan vagyunk már, akik rendszeresen "gyantázunk". Az ilyen munkáknál leginkább az a gond, hogy egy öntvény visszi az összes költséget, gumi, gyanta, stb. De megoldható, privátban megbeszélhetjük. 
varjasikukacyahoo.com
tyimosenko 225516 2012. december 7. 22:17
Válasz erre
Sziasztok,

Érdeklődni szeretnék, hogy van-e itt valaki, vagy tudtok-e olyan makettezőről, aki vállal eseti műgyantaöntést. Egy kb. 1X1 centis makettalkatrész leöntéséről lenne szó, 1 példányban. Természetesen megfelelő anyagi kompenzáció fejében.
Üdv
DGabi 225514 2012. december 6. 14:31
Válasz erre
Köszönöm gaborka! megfogadtam a tanácsaidat a melegvizbe raktam a tégelyt jól felkavartam jól felhígotottam és egy fehér papíron beálítottam stukkert a határolócsavarral mielőt a makettre mentem volna vele épphogy 9 psi vel dolgoztam és kb 2-3 cm ről fúlytam, gyönyörű szép lett a felület köszönöm!A cserén azért még gondolkodom!
Zoli 225513 2012. december 6. 13:59
Válasz erre
Szia,
Szerintem nem nagyon fog látszódni a különbség. Eleve gyakran a makettek mérete is eltér annyival (pár mm), hogy az már nem 72, hanem inkább 76 vagy épp 70. Szóval elhanyagolható a probléma. Ha nagyon zavar, próbálj meg olyan Lancaster kitet venni, ami kicsit kisebb a kelleténél, bár ha a tanker is kisebb 76-nál, akkor passzolom... Na komolyan, semmit nem számít, nem veszi észre senki.
z
BÉPÉ 225512 2012. december 6. 12:54
Válasz erre
Tisztelt Kollégák!

Arra lennék kíváncsi, hogy az 1/72 méretarányú repülőgéphez (tételesen egy Avro Lancaster) mennyiben társítható egy 1/76 méretarányú üzemanyagszállító jármű. Tudniillik egy tankolási műveletet (diorámát) szeretnék elkészíteni, és sajnos üzemanyagszállítót nem találtam 1/72 méretarányban. Nagyon látszana a méretkülönbség? Előre is köszönöm a választ. Üdv: BÉPÉ
gaborka 225511 2012. december 6. 08:27
Válasz erre
Először tanulj meg festékszóróval festeni, azután filózz cserén. Egyik pisztoly se fúj magától, mindegy mennyit költesz rá. Az AlDER-ek meg a Chromaxok egyébként műszakilag lényegében ugyanolyanok tehát nincs nagyságrendi különbség köztük.

c[ ]
DGabi 225510 2012. december 5. 18:21
Válasz erre
Csak arra akoarok kilyukadni hogy érdemes e váltani chromaxról erre vagy inkább még spóroljak valami komolyabra ami már lényegesen jobb fontos lene hogy erre mielőbb választ kapjak köszi!
DGabi 225509 2012. december 5. 18:03
Válasz erre
Sziasztok Az Alder Ad-340 0.2-es düznivel menyire felel meg 1:35 -ös tankokhoz elöször csak egyszínüeket csinálnék vele aztán persze némi gyakorlás után ha minden jól megy terepmintást is!Köszi!Egyeltalán menyivel jobb ez a piszoly a jelenlegi pisztolyomnál Chromax Bd 130 as om van!
Phoenix89 225508 2012. december 5. 09:51
Válasz erre
Jah, hogy itt már le van írva a megoldás. :D Akkor a másik topicban nem szóltam. Jó festést!
gaborka 225507 2012. december 5. 08:24
Válasz erre
Igen ez is lehet. A határolócsavarral be lehet állítani a megfelelő szórásképet.
A 9psi nem sok egyáltalán.

c[ ]
tyimosenko 225506 2012. december 4. 17:28
Válasz erre
Lehet, hogy túl sok festéket fújsz ki. Vagy az adott festékmennyiséghez túl kevés levegőt. Túlságosan hátra van húzva a billentyű. Legalábbis nálam akkor jelentkezett a "porozásos"-probléma.
DGabi 225505 2012. december 4. 17:08
Válasz erre
Köszönöm gaborka!a nyomás most már nem hiszem hogy magas lenne épp hogy 9 psi vel fúlytam(vagy még ez is magas?) és kb 2-3 cm ről.A higitás már jó lehet mert egyszer nem köpött a tűvédőt nem használom! inkább tényleg a hideg lehetett az oka ezután már erre is figyelek!Köszi!
gaborka 225504 2012. december 4. 12:53
Válasz erre
Vsz. túl messziről fújsz és a levegőben megdermed a festék. Az is lehet hogy túl nagy a nyomás, vagy kicsit hideg van nálad.

c[ ]
HUJBI 225503 2012. december 4. 12:01
Válasz erre
króm leszed, horpadást megcsinál, krómoz.
DGabi 225502 2012. december 4. 10:39
Válasz erre
Sziasztok most hogy nem köpköd végre a piszolyom próbálgattam festeni de most meg néhol olyan lett a felület mintha poros lenne, mintha por lett volna a festék amit a felületre szórt de nem mindenhol ez az érdekes! megint mit csinálhattam roszul?Mitől lehetett ez!Előre is köszi minden jó tanácsot!
Rad 225501 2012. december 3. 21:49
Válasz erre
Sziasztok! 

Azt szeretném kérdezni hogy az autón a  krómozott lökhárítót melegítéssel deformálhatom-e és ha nem akk hogy tudom megcsinálni hogy úgy nézzen ki mintha behorpadt volna?
trungelistvan 225500 2012. december 3. 18:31
Válasz erre
helló
Keresek 1:72-es Hurricane MIIb-hez kabintetőt.Ha van valakinek bontott,felesleges,másolat,egyéb az kérem jelezze nekem e-mailben...
Köszönöm
Csobi21 225499 2012. december 3. 18:02
Válasz erre
Cr-32
Cr-32

Üdv Urak !

Ezt keresném jobb felbontásban!
tüzér 225498 2012. december 3. 05:09
Válasz erre
Üdv Mindenki!

Köszönöm a segítséget mindenkinek!A Meng féléből talán át lehet faragni.

üdv,
tüzér
AronHun 225497 2012. december 2. 20:59
Válasz erre
Köszi szépen! :D
jerry82 225495 2012. december 2. 20:53
Válasz erre
DSCN9112
DSCN9112

hello Áron

az a bizonyos alkatrész "levegőszürőcső" ,de mivel a késein már nem használták ezért nem irja a használati útmutató
TAMÁS78 225494 2012. december 2. 20:50
Válasz erre
DSCN9111
DSCN9111

Nem a Feifel-szűrők csövei a korábbi változatokhoz?
AronHun 225493 2012. december 2. 20:36
Válasz erre
trumpeter 1:72 tiger I late parts
trumpeter 1:72 tiger I late parts

Hali!
Valaki tudna segíteni abban, hogy a trumpeter 1:72 tiger I late kitjében az alábbi jelzett alkatrészek micsodák, hová kellenek, mert az összeállítási útmutatóban nem szerepelnek.
HUJBI 225492 2012. december 2. 20:30
Válasz erre
egy biztos, nem Auris, mert olyanom van. :)

amikor a PM-be írtam a Meng-hez a cikket, körülnéztem, de már nem emlékszem.
Kamovos 225491 2012. december 2. 20:23
Válasz erre
Sziasztok!

Aki nem ismeri a típust, az a külseje alapján próbálja be azonosítani.
Azonosságokat keres.
Ilyen pl: a vezető mögötti hosszúkás ablak aminek az alja lentebb lóg mint az ajtóban lévő.
Következő jellemző a küszöbnél elhelyezett cső küszöb.
Ezt követi az első sárvédő íve, majd a hátsó sárvédő íve a plató alatt.
Majd próbáljuk meg össze hasonlítani a hűtőmaszkot, és az első lámpákat.
Illatve vizsgálhatjuk még karosszéria elemekbe belevitt íveket domborításokat.

www.google.hu/imgres
1988-as Toyota Pickup.

www.google.hu/imgres

1993-as Toyota Pickup

www.google.hu/imgres
1993-as Toyota Hilux

www.google.hu/imgres

www.google.hu/imgres

Üdv: kamovos
HUJBI 225490 2012. december 2. 20:21
Válasz erre
de f@sz vagyok, ezek britek. de ettől még lehet hilux vagy tacoma.
Zoli 225489 2012. december 2. 19:51
Válasz erre
Nézd meg jobban a két autót! Nemcsak pár apróság eltérő, hanem minden! Ennyivel F150 is lehetne, vagy akármi... Ha ugyanaz a típus, csak eltérő generáció, akkor is teljesen más.
z
HUJBI 225488 2012. december 2. 19:03
Válasz erre
HUJBI 225487 2012. december 2. 19:03
Válasz erre
HUJBI 225486 2012. december 2. 18:47
Válasz erre
HUJBI 225485 2012. december 2. 18:38
Válasz erre
nem feltétlenül, mert az USA változat egy kicsit más és simán Toyota Pick up-nak hívják, nem Hiluxnak. na most ezeknek akkor már jó régieknek kellene lenniük, de pl. Latin-Amerikában a korábbi változatok is gyártásban vannak. ami az évjáratot illeti, szerintem ezek későbbiek ('94-'95?).
Zoli 225484 2012. december 2. 18:17
Válasz erre
Szia,
Ezt szerintem csúnyán elnézted, szinte minden része különbözik a két autónak, csak hasonlóak egymáshoz.
z
Kamovos 225483 2012. december 2. 17:26
Válasz erre
Szia Dgabi!

A festékhígításon nagyon sok múlik.
Én csak Tamiya festéket használok, és majdnem vízfolyósra hígítom.

Nekem nincsen csoda kompresszorom.
Egy hűtőgép kompresszor a nyomóágán szűrővel földre dobott csengőkapcsolóval.
Ennyi az egész.
Nincs nyomásszabályozó, nincsen tartály.
A kompresszor 0,9-1 atmoszféra, nyomást ad.
Ez bőségesen elegendő a festéshez.

Van egy Tomi Boy nevű inhaláló kompresszorom is, erre csak a csövet kel rádugni, és lehet festeni.
Ezt azért szeretem, mert ha megyek látvány makettezni, könnyebb szállítani, és nincsen benne olaj.
Viszont van egy kis problémám is vele.
1,2 bár nyomáson dolgozik, és ezen már pazarolja a festéket. :(
Szerintem nagy nyomáson, nem lehet gazdaságosan festeni.

A nyolcvanas évek közepén Börgöndön a kamov század műszaki épülete előtt lecsiszoltam a biciklim vázát, majd világos kék festékbe kalapácslakkot kevertem, és a nagyobbik makettező pisztolyommal 150! Atmoszférával kezdte festeni, kettő palackot, és 1,5 l festéket fújtam ki mire kész lettem.

Sok levegő, és sok festék fogyott nagy nyomáson.
Ha lett volna reduktorunk, akkor elég lett volna 0,5l festék is bőségesen, és 2 levegő palack sem ürült volna ki.

Tehát azt javaslom, kis nyomással, híg festékkel, és 2-3 cm közelről kevés festékadagolással próbáljál festeni.
Ha mintát kell fújni, akkor 1-2 cm távolságról, és kevés festékadagolással.

Üdv: kamovos
juge75 225482 2012. december 2. 17:21
Válasz erre
toyota 3
toyota 3

89' sas toyota pick up.
juge75 225481 2012. december 2. 17:16
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637.