/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
notarius 423572 2012. augusztus 31. 11:23
Válasz erre
Egy jó pisztoly szerintem megéri azt a néhány makettnyi árat, amibe kerül. Takarékosabb is mint a spray, meg ég és föld az elérhető rétegvastagság és felület.
lacipapa 423570 2012. augusztus 31. 11:16
Válasz erre
Ez volt az első koptatott,koszolt páncélosom.Általában ujszerű állapotban szoktam (a moderneket főleg)őket ábrázolni.A sorjákra,legközelebb jobban figyelek (3-as szemüvegem van+szürke hályog -:( ),Sajnos nincs kompresszorom,igy ecsettel,meg spray-el festek. A következő WC-51+Dshk a platón lesz(szintén magyar).38(t)-volt mindkét jelzéssel, a keresztesből csak a fehér szegéllyel is láttam képeket.Kaptam egy pdf-et róluk,abban van minden tipus,rendszámok ,jelzések.
Üdv,Laci
Kamovos 423569 2012. augusztus 31. 09:44
Válasz erre
Szia lacipapa!

M38(t)csak ezzel a hadi jellel volt ellátva, vagy esetleg a fekete alapon fehér keresztel is létezett?

Üdv: kamovos
notarius 423568 2012. augusztus 31. 07:37
Válasz erre
Általánosságban látni a festékréteg vastagságát, jobban körülírni nem tudom.
A kanna rendben, hogy két félből sajtolt és hegesztett, de az esetek zömében visszaperemezett a két fél, és közte - a felületből nem kiállóan - van a varrat. Aztán ott van a kormánykerék, ahol a küllőkön és a koszorún is ott a sorja.
A festékre és a kopásokra rátárve: ezüstösen a kopás ritkán csillog, legfeljebb csak ott, ahol valami állandóan hozzáér. Vagyis egy lepattogzott helyen (pl sárvédőél) a lemez hamar besötétedik. A szárazecsetes koptatás helyett más technikát is használhatnál, és vegyíthetnéd őket.
usatika 423567 2012. augusztus 31. 07:27
Válasz erre
Üdv!

Ismervén téged és munkásságod,szépek lettek, én javaslom a dodge-on cseréld le kissebre a csörlő kampóját és a ponyva hevedere tűnik vastagnak.
lacipapa 423565 2012. augusztus 30. 23:36
Válasz erre
A kannák direkt nem lettek lecsiszolva,csak a tartók sorjái.A benzines kannákat úgy gyártják,hogy két félből sajtolják és utána össze hegesztik és az látszik.Ma is olyanok,nekem is van belőle a garázsban.Melyiken gondolod,hogy vastag a festék? 
notarius 423564 2012. augusztus 30. 22:16
Válasz erre
A vastag festékréteg, az itt-ott előtűnő sorja, és az összecsiszolatlan kannák, amik lerontják a képet.
lacipapa 423563 2012. augusztus 30. 20:21
Válasz erre
Igazad van,most utána néztem.Volt olyan ToldiI ,amelyiken ilyen volt.Kicserélem,ez még belefér. 
Freddy 423562 2012. augusztus 30. 18:17
Válasz erre
Szépek lettek, de a Pz38-on a felségjel szerintem rossz, a zöld és a fehér fel van cserélve.
lacipapa 423561 2012. augusztus 30. 18:05
Válasz erre
DODGE STAFF CAR No 228 ITALERI
DODGE STAFF CAR No 228 ITALERI
DSCF1443[1]
DSCF1443[1]
DSCF1444[1]
DSCF1444[1]
DSCF1445[1]
DSCF1445[1]
DSCF1446[1]
DSCF1446[1]
DSCF1453[1]
DSCF1453[1]

DODGE STAFF CAR  No 228 ITALERI
Ezek készültek az elmúlt hónapokba. A DODGE disszemlére felkészitve, rendszám még nem az övé, most készül. Ez egy WC 51-es magyar DODGE rendszáma. Mondjátok... :D Minden házi tuning!
lacipapa 423560 2012. augusztus 30. 17:56
Válasz erre
PzKpfw38(t) No 212 ITALERI
PzKpfw38(t) No 212 ITALERI
DSCF1435[2]
DSCF1435[2]
DSCF1436[1]
DSCF1436[1]
DSCF1438[1]
DSCF1438[1]
DSCF1440[1]
DSCF1440[1]
DSCF1441[1]
DSCF1441[1]

PzKpfw38(t) No 212 ITALERI. Ezt lehetett kihozni ebből a készletből. Csak az RB csöveket sajnálom, hogy beleraktam. Későn vettem észre a készlet hibáit, amit lehetett kijavitotta. Kritizáljatok bátran. Ha lehet épitő jellegű legyen. Ezt már szét nem szedem. :)
Toth_Gabor 423559 2012. augusztus 30. 17:18
Válasz erre
Szia!
Emlékszem rá, megtanultam :-)!
A kép egyébként elég rendezett állapotot mutat. Az egyik katapulton indítás zajlik, és a normál helyzetben elképzelhető személyek állnak ott, bár lehet, hogy többen mint kéne. Ennyire véletlenül sem értek hozzá
A másik katapult nem indító zóna. Itt gépek tologatása folyik - a pilóta bent ül, tehát talán felszálláshoz készülnek. A két gép egyszerűen ezen a részen parkolt - v. itt hozták fel őket a fedélzetre - és onnan tolják ki őket az indító zónába. Körülöttük csak a tolatást végzők tartózkodnak: vontató és vontatás-felügyelő v. startszerelő. Csak a kép legalján láthatók \"bámészkodók\" a parkoló gép és helikopterek mellett.
De távol álljon tőlem, hogy megint okoskodni kezdjek! :-)
A tavalyi vita során sokkal kompromittálóbb képeket is beraktatok.
Üdv,
T.G.
moki89 423558 2012. augusztus 30. 16:48
Válasz erre
a befuttatás h a jó? mert amikor hig festéket csepegtetek a panelokba ahol odaér az ecset mindig fekete pöttyök maradnak :S
ma még barnával megfujkáltam ittott a szárnyat a kipufogót, majd dobok fel képeket, meg lemaradt a kabinról is a kép:S Örülök h tetszik remélem a vége is jó lesz
zkalos 423557 2012. augusztus 30. 16:29
Válasz erre
A link nem jó helyre visz, úgyhogy menjetek vissza 2011. november 12-ére vagy a 61-62-ik oldalra, ahol az eszmecsere folyt anno.
zkalos 423556 2012. augusztus 30. 16:23
Válasz erre
CarrietrDeck
CarrietrDeck

Sziasztok !
Nemrég kezembe akadt egy fotó a neten egy hasonló szituról a fedélzeten, ami olyan nagy port és vitát vetett fel annak idején, hogy elképzelhető-e a szituáció így a fedélzeten. Gondolom emlékeztek, vagy visszanézhetitek a képeket esetleg. Alig hittem a szememnek . Itt a fotó, de arra kérlek benneteket, hogy ne indítsunk el erről egy újabb vitát, szópárbajt, nem azért teszem fel, hanem mert azért a 30 év alatt, mióta makettezek, kialakult bennem egy kis egészséges büszkeség(nem nagyképűség !), és gondolom másnak is hasznos lehet. ez igazolja, hogy egy fedélzeten majdnem bármi előfordulhat egy ilyen szűk és forgalmas helyen, mégha nem is logikus, vagy szabályszerű. Mindenki magába eldöntheti, hogy jó-e ez így, vagy egy scifi szituáció.
Kálmán
Lucky13 423555 2012. augusztus 30. 14:15
Válasz erre
Szia!

Nagyon jó lett a felület, nekem tetszik. Panelvonalakat befuttatod még?
ANT 423554 2012. augusztus 30. 12:48
Válasz erre
Szia, Tibi!
Köszi. A bokrok alapja izlandi moha, a levélzet pedig majoranna. Végül az egészet lefújtam zölddel.
üdv.
atyitibi 423553 2012. augusztus 30. 11:33
Válasz erre
Szia ANT!
Nekem nagyon tetszik a növényzet,egészen valóságosra sikerült.A bokrokat miből és hogyan csináltad?
ANT 423552 2012. augusztus 30. 09:39
Válasz erre
Jogos a felvetés, a talajt még korrigálom.:-)
Roadblock 423551 2012. augusztus 30. 09:28
Válasz erre
Jo lesz, 1 dolog csak...
Belebegett a Tigris, hogy nem hagyott nyomott maga mogott? ;)
ANT 423550 2012. augusztus 30. 09:09
Válasz erre
P8300037
P8300037
P8300038
P8300038
P8300039
P8300039
P8300040
P8300040
P8300041
P8300041
P8300042
P8300042
P8300043
P8300043
P8300044
P8300044

Sziasztok!
Némileg dúsítottam a bocage növényzetét, jön még hozzá két fa.
üdv.
Charger 423549 2012. augusztus 30. 08:00
Válasz erre
Avenger
Avenger
Avenger2
Avenger2
Avenger3
Avenger3
Avenger8
Avenger8
Avenger9
Avenger9

Szia!

Nekem tetszik!A nagy testvére nemrég készült el nálam.Én is hasonló gondokkal küszködtem mint te.Némi kopással meg kormozással jó lesz!/Bár én az enyémnél kicsit túlzásba estem,de gyakorlásnak jó volt! :) /
Figaro 423548 2012. augusztus 29. 22:39
Válasz erre
Ye_08_1
Ye_08_1
Ye_08_2
Ye_08_2

Sorry!
Úgy látom a link nem lett teljes, pedig a LINK gombbal próbáltam.
A képek eredetileg a MiG-21 topicban vannak.
Figaro 423547 2012. augusztus 29. 22:27
Válasz erre
92-05
92-05

A link 62-es hozzászólásban van két fotó.
A makett ötletét a TopGun 1992/5-ös számában lévő cikk adta.
KP MiG-21 MF-ből készült, még 1993-ban.

http://makettinfo.hu/index.php

Üdv
Figaro
Marv85 423546 2012. augusztus 29. 20:04
Válasz erre
Én kerestem azon, de nem találtam rendelhető dolgokat... :S
Roadblock 423545 2012. augusztus 29. 19:56
Válasz erre
Hali,

Haat a Kek Kobranal az utobbi idoben (ertsd alatta 1-1.5 ev, amiota a makettes srac lelepett) a raktarkeszlet hagy kivannivalok maga utan, de eleg jo eselyekkel palyazol arra hogy a teljes nemet RLM festekeket megtalalod meg igy is...
moki89 423544 2012. augusztus 29. 17:40
Válasz erre
DSC_0067
DSC_0067
DSC_0068
DSC_0068
DSC_0070
DSC_0070
DSC_0072
DSC_0072

Haladtam némit a géppel. csináltam pár képet a belsőről bár sok nem látszik belőle...
Lucky megpróbáltam a hig sötétitést a paneoknál és a festék fakítását amit javasoltál.
Elsőre ennyi sikerült remélem valami ilyesmire gondoltál...
Valami ötlet h mivel lehet jobb?
Építő jellegű öszinte véleményeket szeretnék :)
J_K 423543 2012. augusztus 28. 22:59
Válasz erre
Igen tényleg. A forráskritikát egy festési rajzzal szemben is alkalmazni kell. Az Eduard tévedett. \'41 késő tavaszán, kora nyarán kezdték csak el alkalmazni a 76-ot. Hivatalosan pedig még később, \'41 őszén jelent meg az RLM utasításában.
Cosworth1981 423542 2012. augusztus 28. 22:20
Válasz erre
Kék kobra kft... Ott van dögivel.:)
Marv85 423541 2012. augusztus 28. 20:43
Válasz erre
C360_2012-08-28-20-41-11-1
C360_2012-08-28-20-41-11-1

Tényleg?
Marv85 423537 2012. augusztus 28. 17:43
Válasz erre
mint ez? i6.photobucket.com/albums/y204/DrummyBoy/FinalTopRear.jpg

nem rlm sárga, de már orvosoltam...

Nem tehetek róla, hogy a replica-nal nem tudnak olvasni.

De ha valaki tud egy megbízhatóbb boltot ahonnan lehet gunze festékeket vásárolni, annak megköszönném a segítséget.
juge75 423536 2012. augusztus 28. 17:22
Válasz erre
Érdekes színek, a sárga szerintem túl citromos, az RLM sárga nem ilyen.
silent8 423535 2012. augusztus 28. 15:49
Válasz erre
Szia! Tegnap már néztem én is, hogy ott a színekkel valami nem ok. Nem vagyok egy nagy makettes, de meg szoktad nézni, hogy mivel festesz? Mert hát, ha valamelyik festékben nem vagy biztos, akkor illik előtte egy próbát fújni. Már csak az árnyalat miatt is.
Bocs, hogy bele pofázok. Remélem nem sértődtél meg! 
Marv85 423534 2012. augusztus 28. 14:08
Válasz erre
...
...

Szóval ezeket...
Marv85 423533 2012. augusztus 28. 14:08
Válasz erre
Ezeket küldték és én ezeket kértem...:

G-H417 RLM 76 Light blue 1
G-H70 RLM 02 Gray - German aircraft WWII 1
G-H18 Steel 1
G-H65 RLM 70 Black green 1
G-H64 RLM 71 Dark green 1

Elnézést az offolásért!
Marv85 423532 2012. augusztus 28. 13:47
Válasz erre
Szia!

Az a legnagyobb bajom, hogy a replica.hu ról rendeltem a gunze festékeket. A leírás alapján azokat a színeket rendeltem amit Te is írtál, de mást küldtek és volt egy festék amit el sem küldtek... panaszlevelet is írtam de válaszra sem méltattak.
Lucky13 423531 2012. augusztus 28. 11:15
Válasz erre
DSC_0038
DSC_0038
előtte-utána
előtte-utána
motorok
motorok

Nálam pedig ez a madár készülget. Italeri f7f-3n 1/48. Elég munkás makett, mert az én példányomon rengeteg az öntéshiba. A légcsavarokon elég sok utómunkát kell végezni emiatt. Tegnap lettek kész a motorok, hamarosan nekiállok a festésnek.
Lucky13 423530 2012. augusztus 28. 11:03
Válasz erre
Egyet értek az előttem szólóval. Még nem késő javítani, mert amúgy szépen megfújtad a kamót!
J_K 423529 2012. augusztus 28. 09:36
Válasz erre
Szia!

Rögtön nem lenne annyira \"furi\", ha a szárnyakon 70/71 alapra 02-vel festettél volna.
Ha jól látom, akkor ez a Priller-gép lenne. Elég jól dokumentált Emil, a svancról még színes fotó is van. Miért nem nézted meg az eredeti fotókat?
Marv85 423528 2012. augusztus 26. 12:41
Válasz erre
C360_2012-08-26-03-50-27
C360_2012-08-26-03-50-27
C360_2012-08-26-03-50-44
C360_2012-08-26-03-50-44
C360_2012-08-26-03-51-16
C360_2012-08-26-03-51-16

A képek lemaradtak. Elnézést!
Marv85 423527 2012. augusztus 26. 12:40
Válasz erre
Sziasztok!

Készülget a messer, elég furi lett ez a kamuflázs, remélem majd a panelvonalak kiemelése és matricák után, jobban fog tetszeni...

Szerintetek?

Üdv!
McFrost 423526 2012. augusztus 26. 10:40
Válasz erre
Helló!
Így az életlen képek miatt nem lehet ítéletet mondani, de ami feltűnő, hogy a zimmerit réteg marha vastag, és ráadásul ez egy 72-es gép ha jól gondolom.
Rommel93 423525 2012. augusztus 26. 10:28
Válasz erre
Szia!
Mindenképp új képekre lenne szükség, a zimmerit pont az a dolog, amit csak az éles képek képesek teljes valójukban felfedni. Így a képek alapján nem rossz, én is nemrég készítettem el a revell-tigrisemre.
Én Uránusz gittet használtam, a mintát kóláskupakkal vittem fel, te hogy oldottad meg?
German42 423524 2012. augusztus 26. 10:13
Válasz erre
DSCF3387
DSCF3387
DSCF3389
DSCF3389
DSCF3396
DSCF3396
DSCF3395
DSCF3395

Sziasztok!
Szeretnék tőletek véleményt kérni a házilag készített zimmeritemre a trumpeter Elefántomon.
Bocsi a képek minőségéért, de a fényképezőgépem valami hajmeresztő dolgokat produkál mostanában:D
Szerintetek milyen?
Köszi
G42
glitter 423523 2012. augusztus 23. 11:17
Válasz erre
Tibi, ANT: Köszi srácok!
Zoli 423522 2012. augusztus 23. 09:37
Válasz erre
Szia,
A Te műved is tetszik, szeretem a szürke járgányokat. A színen esetleg még lakkal sötétíthetsz, de így is nagyon jó. A koszolás mellett viszont szerintem nagyobb hangsúlyt fektess a koptatásra! Ha egy-két helyen ekkora kopások vannak, akkor szinte minden részét kellene kicsit koptatni, főleg az éleket, sarkokat, a felniket, a felépítmény alsóbb részeit (amit a személyzet vagy a terepakadályok elérnek). Így is nagyon tetszik, de sokkal életszerűbb lenne.
z
Zoli 423521 2012. augusztus 23. 09:26
Válasz erre
Szia,
Szerintem ez is normális lett, legalábbis nekem tetszik. Mondjuk ebből a képből nehéz megítélni, de szerintem nincs sok hibája. Kicsit a kopásokat hiányolom, és ha jól látom, a matricák körvonalai is látszódnak. Szóval egyáltalán nem reménytelen, ne hagyd abba!
z
SSZABI 423520 2012. augusztus 22. 22:27
Válasz erre
Lorco, Atyitibi köszi a dicsérő szavakat:)
ANT 423518 2012. augusztus 22. 20:26
Válasz erre
Igen jól néz ki.
\"Kétfunkciós\" bocage, egyszerre álca és csapda!
atyitibi 423517 2012. augusztus 22. 20:12
Válasz erre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.