<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
gumikacsa | Adatlap | 522890 | 2013. január 22. 20:40 | ||
ubul111 | Adatlap | 522847 | 2013. január 22. 16:25 | ||
gordon24 | Adatlap | 522835 | 2013. január 22. 14:44 | ||
Sziasztok! Nagyon régen jártam erre, látom baromi szép munkák vannak itt. Gratulálok nektek. Nekem is van 2 darab szépségem, engedjétek meg, hogy bemutassam őket! Nem olyan pro mint a tietek, de büszke vagyok rájuk... Ime: sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/386761_554974407864551_599452058_n.jpg sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/307643_554974347864557_220127171_n.jpg sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/557550_554974344531224_2110542759_n.jpg sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/390185_539575569404435_2074115350_n.jpg sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/12608_539575589404433_694910338_n.jpg sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/526680_539575676071091_1890453669_n.jpg | |||||
rpsmith | Adatlap | 522752 | 2013. január 21. 20:18 | ||
Sziasztok! Jelenleg ezek a kamionok vannak eladósorban nálam. Árak a képek alatt, elérhetőségek az adatlapon. Ha érdekel valakit az újrakiadott Mercedes 2238 vagy a DAF 95 vagy valami akciós dolog Heinztől, szóljon nekem és rendelek. Üdv, Rp | |||||
Nagytalpú | Adatlap | 522694 | 2013. január 21. 10:42 | ||
Szia Roli! Szerintem teljesen jó lesz ez így. Jól néz ki és élethű.Nekem tetszik. Üdv . Talpi | |||||
rolikacsa | Adatlap | 522648 | 2013. január 20. 20:05 | ||
Üdv! Hát kiemelés ide, vagy oda, maradtam az eredeti verziónál.Nekem egyre jobban tetszik, bár még töröm a buksimat mivel is lehetne még feldobni.A korláton kivül valószinűleg járda lesz, legalábbis nekem az tetszene oda.Videót elnézve, amit Talpi tett fel, lehet az én kupacom egy kicsit kevéske, de a makettet jócskán megrakva is ekkora kupac jött ki belőle.Egész délelőtt játszottam a homokkal mint egy kis óvodás :), hogy majd mekkora kupacot csináljak a dióra.Végül ennyi lett... Véletlen nincs valakinek elfekvőben egy fehér schmitz felirat a váz oldalára?Valahogy elveszett sajnos.Bár több a kettőnél fehér matricalapból meg tudom oldani, de gyári az mégis csak gyári. Roli Roli | |||||
Nagytalpú | Adatlap | 522643 | 2013. január 20. 19:40 | ||
lukács zsolt | Adatlap | 522617 | 2013. január 20. 16:22 | ||
szia nem kiemeled a húzót hanem azon is lesüllyeszted a légrugót a fegyverzetre.így azok sem durranhatnak ki rosszkor és nagyobb terhelés marad a húzón,mert hiába tol a lecsúszó anyag gyakran a megsüllyedt autót nem képes kitolni és kellene egy kis vonóerő pluszba. | |||||
rolikacsa | Adatlap | 522608 | 2013. január 20. 14:35 | ||
Szia Mad Nick! "kula bácsi" igen lesz.Italeris figurát alakítottam rá a budira a lábát láng alatt beljebb kellett idomítani. Íme a kép amikor küzd :)... Roli | |||||
Mad_Nick | Adatlap | 522602 | 2013. január 20. 13:58 | ||
Szia! Az emberke kezén az órát és a karkötőt se felejtsd el kifesteni. Amúgy frankó lesz! A pottyantósban lesz "kula bácsi"? ;) | |||||
rolikacsa | Adatlap | 522576 | 2013. január 20. 10:17 | ||
Sziasztok! Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat.Igen ezeken jómagam is gondolkodtam, csak hát mikor a pótot építettemnem gondolkodtam diórámán.Húzó kiemelésére én is gondoltam, de már a scania is készen volt mire jött az alapötlet.Akkor ezen a billentés dolgon még gondolkodom.Maximum billentés utáni állapot, bár lehet maradok az eredeti elképzelésnél, fizikát meghazudtolva :), hisz látványba jobb lenne. Gazdagodott az építkezés egy kis épülettel. Roli | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 522572 | 2013. január 19. 23:54 | ||
sziasztok,csatlakoznék az előttem szólókhoz.azért nem akartam eddig írni a billencs témához mert gondoltam már úgysem lesz szét vagdalva.így nem leengedett légrugókkal inkább egy elakadt,épp kiásás közbeni állapotot kellene megörökíteni.én leszoktam billentésnél engedni a húzót is mert miközben lecsúszik az anyag egyúttal..jó esetben..ki is tolja az autót.viszont már jártam úgy,hogy felfújva hagytam és billentés közben a húzó elemelkedett legalább 30 centire.meg ha billentés közben eldurran az egyik rugó szinte biztos eldől a műszer.talpi kolléga magát meg kiabáltam rádión karácsony előtt a soroksári végén...de hiába.jó bütykölést mindenkinek! | |||||
usatika | Adatlap | 522542 | 2013. január 19. 19:25 | ||
Sziasztok! Csak megjegyezném ezen tipusú (schmitz Sk sorozat) billencsei egyszerre engedik le a három tengelyre az alvázat. Gyakorlatilag alig emeled a platót és már engedi is el a légrugókból a levegőt igy teszi stabilabbá a billentést.A többi meg úgy van ahogy az előttem szóló leirta | |||||
Atis | Adatlap | 522534 | 2013. január 19. 18:18 | ||
Szia Roli.. Első ránézésre ígéretesnek tűnhet, de mint szakmabeli.. szeretném felhívni a figyelmedet, hogy ha rakományöntésről gondolkodol, olyankor az utolsó tengely teljesen leül, az első pedig felemelkedik. Gondolom a beragasztott tengelyeket már nem akarod szétaprítani, így viszont nem a legélethűbb. Ugyanakkor még 2 apróság amit csak a billencspótosok tudnak: az első hogy ömlesztett árunál sosem tudják egy kupacra leönteni az anyagot, a tetejét mindig lelaptja a platóajtó, s egy hosszúkásabb kupac lesz belőle.. oldalról nézve trapéz forma. a másik hogy az aláfutásgátló, rendszerint kap az anyagból, szal legalább odáig alácsurog a cucc. Nekem tetszik.. beindította a fantáziám.:) | |||||
rolikacsa | Adatlap | 522432 | 2013. január 18. 18:24 | ||
Sziasztok! Elkezdtem egy kis diórámát ,minden fajta ötlet nélkül, csak jött ami jött.Persze semmi sem végleges, meg semmi sincs lefestve.Az alapötlet az volt, hogy a billencs pótom ha egyszer kész lesz,(két éve úgy áll) akkor nem szimpla polcra kellene tenni.Ezért is van hogy kisérletezek koszolás terén, meg kérdezősködök annyit.Aztán mikor megcsináltam a nyomvájúkat, és ráhelyeztem a szerelvényt, még így üresnek tünt.Mivel borított állapotban akarom megjeleníteni, jött az ötlet hogy építési terület legyen.Persze még hiányzik a leboritandó árú, és még pár apróság.Legfőképp a koszolás ami aggaszt hisz még gyakorlom bár szerintem ezt a legnehezebb megtanulni.Egyenlőre így állok. Roli | |||||
Zabos | Adatlap | 522414 | 2013. január 18. 15:11 | ||
Sziasztok! Segítségetekre lenne szükségem. Keresem az italeri 785 freightliner aerodyna gépcsodát. Ugyan is nem lelem sehol/ez az 1 hiányzik a FREIGHTLINER gépparkból/ezt a típust. Ha van valakinek 1 elvétve, megvenném. Nagyon szépen köszönöm.:Zabos | |||||
Keri | Adatlap | 522285 | 2013. január 17. 09:30 | ||
Kusti | Adatlap | 522265 | 2013. január 17. 00:03 | ||
Keri | Adatlap | 522263 | 2013. január 16. 23:37 | ||
500 tonna körüli összgördülő! Az már valami! Ha már így belelendültetek az ausztrál témába,Kenworth S-modelt(S-900) gyárt valaki vagy tudtok átalakítóról hozzá 1:24-es méretben? Keri | |||||
exec | Adatlap | 522256 | 2013. január 16. 22:44 | ||
tömören: nincs :D | |||||
DrJoci | Adatlap | 522254 | 2013. január 16. 22:37 | ||
Sziasztok ! Akkor felteszem a mindent eldöntő kérdést :D Létezik olyan kitt ami beszerezhető (nem 50k-ért) félpotkocsi makett amit egy ausztrál Western Starra párosítani lehet ? :) (linket is PLZ) Válaszokat előre is köszönöm ! | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 522226 | 2013. január 16. 20:14 | ||
sziasztok exec kolléga úrnak igaza van!a legnagyobb bűn keverni az észak amerikai kombinációkat és járműveket az ausztrálokkal!rengeteg idétlenséget lehet találni a neten komolynak gondolt makettes oldalakon.ki vagyok tőlük.a h kombináció van általában használatban tartályosnak.a k jelű magánterületen mászkál általában 500t körüli összgördülővel,billencsként.az érdekessége,hogy gyakran 3 méteres nyomtávval építettek. j.smith&sons márkájú a legfelkapottabb.különleges megoldásuk a cummins signature 600 lóerős motorjával hajtott pótkocsijuk és dolly-juk.ezek is besegítenek rakottan.általában kenworth c510 húzza 19 literes cummins-szal 750 lóerővel.valóban ha már van ilyen extrém tankered az elé kell egy tripla difis westernstar bordáslemez sárvédőkkel,a pót alá meg legalább 3fix+1 bogie tengely szépen behavazva! | |||||
exec | Adatlap | 522152 | 2013. január 16. 11:22 | ||
Sziasztok, A revell extrém tartályát nehogy ausztrál gépre rakd! Az inkább alaszka, meg az usa úttalan északi részein van használatban. Ausztrália valóban a nagy gépek hazája, de ott nagyon szigorú tengely szám/elrendezés/súly korlátozások vannak érványben, amelyek ráadásul még útvonal függőek is! | |||||
DrJoci | Adatlap | 522112 | 2013. január 15. 22:03 | ||
Szia Ádám16x Én is hasonló cipőben járok :D Én egy üzemanyagoson vagy autószállítón gondolkodok :D Meg a régi revelles extrém nehéz tartályosát néztem... :D | |||||
Ádám16x | Adatlap | 522110 | 2013. január 15. 21:28 | ||
A vontató már kész van, az egy Western Star. (az italeri australian truck-ja) Az a bajom vele, hogy így egymagában nem néz ki jól szegény. :( | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 522107 | 2013. január 15. 21:20 | ||
szia nagyon szép az öreg turbina,csak annyit,hogy a motorja egyszínű paradicsom piros.kissé narancspiros.ilyen műszerrel billencsezek csak a soros 14 literessel.rusnya de brutálisan masszív jószág.az olasz ipar egyetlen terméke amiért érdemes pénzt adni!360 lóerővel 52 tonnában sem jön zavarba,közel sem!a futómű ránézésre olyan mint akármelyik más kamioné de amit kibír embertelen!nem tagadja meg a nevét.a 80,90-es években csak szörnyetegnek hívták európában!ausztrálban az iveco-acco forgalmazta international turbostar néven,az amerikai international emblémájával,dupladifisben a 18literes v8-assal 480 le-vel. | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 522105 | 2013. január 15. 21:09 | ||
szia,én is két ausztrál vontatót építek szimultán-soha nem készülnek el-!kár nyűglődni az ntfs pót beszerzésével mert legyártható sztirol lapokból és evergreen cuccokból.gumit felnit lehet külön venni.a hossza 40 láb kb 12m20cm +-20 cm.az állatosok-cattle roadtrain- 4,5 méter magasak,angol és ausztrál dili.nagyon melegen néznek ki szemből.a tengelyek régebben általában kör keresztmetszetű bpw,york stb.leginkább laprugósak és a tengelyek közt himbákra fekszenek fel a rugólapok.rossz úton ezek próbálják kiegyenlíteni a tengelyek nyomás különbségét.a másik régies ausztrál megoldás a 2-3 hurkás légrugó ami kéttagos laprugókötegre támaszkodik amik hátrafelé túl nyúlik két acél fül közé.a fülek funkciója annyi,hogy nagy súllyal történő kanyarodásnál nem engedi túlságosan csavarodni a rugókötegek első bekötési pontját.nem rossz megoldás mert ahogy exec írta sokat járnak offhighway-en az ottani kollégák!egyébként a 25 méteres max75 tonnásak még olyan környékre is be mehetnek mint pesten a blaha lujza tér és a nyugati környéke!picike túlzással!milyen vontatót építesz? | |||||
Neo954 | Adatlap | 521978 | 2013. január 14. 17:28 | ||
Sziasztok! Sikerült megoldanom a szíj problémámat, közben kiderült, hogy a T600-asba NTC400 Big Cam motor van, szóval most már egyenesben lesz a motor további építése. Pár kép még festés előtt, végül is a gyártó csak egy spannolókereket hagyott ki, mert a főtengelyről az adagoló fogaskerekekkel hajtódik meg( milyen szép mondat :) ), én meg azt a szíjat hiányoltam. Üdv.:Neo | |||||
fékkulcs | Adatlap | 521556 | 2013. január 11. 17:36 | ||
Sziasztok! Köszönöm a véleményeket,igyekszem megfogadni és tanulni belőlük. | |||||
Neo954 | Adatlap | 521548 | 2013. január 11. 15:25 | ||
Sziasztok! Haladtam a motorral, viszont most elakadtam, az történt, hogy egy szíjjal több van amit nem ír az összerakási sehova (képen a középső), viszont ha így rakom össze nem lesz hajtása az adagolónak, meg a klímakompresszornak. Szóval, ha valaki rakott már össze ilyen amt/ertl cummins ntc blokkot, legyenszíves segítsen nekem feltenni a szíjakat. Köszönöm előre is. Pár kép az eddigi állásról. Üdv.:Neo | |||||
exec | Adatlap | 521527 | 2013. január 11. 11:52 | ||
fékkulcs, szép, tiszta muinkának tűnik, főleg amennyiben egy nagyon új gép a cél. Ha használtabbat akarsz megjeleníteni, akkor egyre figyelj oda. Még az agyon ápolt gépeknél is megfilyelhető, hogy pár ezer kilóméter utána a turbó kipuff oldali ága, és a kipuff cső egy része rozsdás. Egyszerűen nem nagyon van festék, ami bírná ezt a hőterhelést (illetve nem éri meg alkalmazni.) A homlokfal mögötti rész viszont kifejezetten tetszik. Üdv. exec | |||||
exec | Adatlap | 521525 | 2013. január 11. 11:49 | ||
Ádám Ausztráliában elég pontosan meghatározzák a szerelvényeket, mi és hol járhat. A tripel A dupble B doulbe, etc. mindre és a különbségeikre nem emlékszem pontosan. Általánosságban a tengely kiosztásáról és a nyeregszerkezet helyéről szól a leírás, ráadásul ezek a gépek elég sokat gördülnek földutakon. Az AMT kiadványa egyértelműen amerikai országúti modell ( a konvjban még látható is egy belőle), és az általam leírt kerékképleteknek sem felel meg, szóval én azt nem tenném ausztrál gép mögé. A másik viszont szinte beszerezhetetlen... Ördögi kör... Szia! exec | |||||
Ádám16x | Adatlap | 521520 | 2013. január 11. 11:20 | ||
Exec! Egy ausztrál vontató kerülne elé. Ádám | |||||
sziklakks | Adatlap | 521518 | 2013. január 11. 10:32 | ||
Helló! Nem kényeztetnek el kommentekkel... :/ Laikusként: nekem tetszik. Kicsit túl tiszta az ízlésemnek, de egyébként szép, tiszta munka.Egy kis kábelezés ráférne még viszont. | |||||
Tibchi | Adatlap | 521501 | 2013. január 10. 22:33 | ||
Szia! Lehet hülye kérdés, de megvan még a Heli? Üdv: H | |||||
exec | Adatlap | 521499 | 2013. január 10. 21:01 | ||
Ádám, az első ausztrál, a második amerikai. Mi kerül majd elé? A másodikat nem rég adták ki újra, itt is árulta valaki, nem is olyan régen. Az első az már más tészta. Kb beszerezhetetlen. Ha mégis van belőle, akkor mostanság bőve 100EUR fölé lövik be az árát... Üdv. exec | |||||
Ádám16x | Adatlap | 521480 | 2013. január 10. 19:01 | ||
Neo954 | Adatlap | 521475 | 2013. január 10. 18:08 | ||
Sziasztok! Köszönöm az infót! :) Kicsit vastagnak találom a cső anyagát, megpróbálkozom vele elöször saját erőből, aztán majd kiderül ha beborul. :) Üdv.:Neo | |||||
George | Adatlap | 521462 | 2013. január 10. 13:43 | ||
Kipufogót lehet kapni a KFS honlapján szereplő, e-mail címen. Aki gyártja annak van külön elérhetősége, azt az alkatrész felsorolásban megtalálod. www.kitformservices.com/metal.html | |||||
Kusti | Adatlap | 521460 | 2013. január 10. 13:20 | ||
Neo954 | Adatlap | 521458 | 2013. január 10. 11:28 | ||
Sziasztok! Nagyon szépek a munkák! A minap leporoltam a T600-as dobozát, és egy kicsit kedvet kaptam építkezni, haladgatok a motorral, illetve összeragasztottam az aerocab hálófülkét is. Majd rakok fel képeket. Olyan kérdésem lenne, hogy nem tudja véletlenül valaki, hogy ilyen( a képen látható) kipufogót gyártanak-e illetve hol lehet beszerezni? Üdv.:Neo | |||||
Yuki | Adatlap | 521432 | 2013. január 9. 19:24 | ||
94-es Norbi | Adatlap | 521367 | 2013. január 8. 21:45 | ||
Nagyon szép :) Gratula még egyszer ;) Rolikacsa: Brüsszelin voltál? ha igen hagy kérdezzem már meg hogy volt valami újdonság bent? Értem pótkocsi,kamion :) Tervezem hogy elnézek felé csak sosincs időm :( | |||||
rolikacsa | Adatlap | 521344 | 2013. január 8. 19:29 | ||
Ja persze bontatlan csak más képet nem találtam neten róla... | |||||
rolikacsa | Adatlap | 521343 | 2013. január 8. 19:28 | ||
Lacika09 | Adatlap | 521311 | 2013. január 8. 16:43 | ||
94-es Norbi | Adatlap | 520777 | 2013. január 3. 21:49 | ||
Hmm... Megfontolandó :) E-mail-en írd le hogy mennyibe fájna és milyen állapotban van :) fékkulcs: Nagyon jól néz ki :) | |||||
Tami | Adatlap | 520751 | 2013. január 3. 19:53 | ||
fékkulcs | Adatlap | 520741 | 2013. január 3. 18:58 | ||
94-es Norbi | Adatlap | 520598 | 2013. január 2. 23:14 | ||
Üdv. Első sorban utólag mondanám hogy Boldog Új Évet minden makettezőnek :) Érdeklődnék pótkocsik után hogy esetleg a közel jövőben vennék a következőkből No.3835 No.3813 No.3809 Ezekből bármelyik érdekelne. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Evergreen profilt keresnék, két félét:
2X1,5mm 5cm-es darabot
1X1mm 15cm-es darabot
tibi_1978@hotmail.com
Üdv: kacsa