<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Gis80s | Adatlap | 523931 | 2013. február 1. 05:39 | ![]() | |
zsorzsy | Adatlap | 523928 | 2013. január 31. 23:21 | ![]() | |
zsorzsy | Adatlap | 523927 | 2013. január 31. 23:20 | ![]() | |
Sziasztok! Tud valaki valami érdemit erről a kamionról? Gyereként volt egy kamionos magazin ,ilyen kis lapzos abban láttam ezt ill a testvérét egy csöröst aminek már nem emlékszem a tipusára! Viszont arra igen ,hogy egy texasi milliomosé,és 18,ill.24 karátos arany van rajtuk bizonyos helyeken! Érdekelne a sztori ! Ha tud valaki valamit képet riportot szivessen müvelődnék! Tisztelettel zsorzsy! | |||||
usatika | Adatlap | 523920 | 2013. január 31. 22:17 | ![]() | |
Hali! Ez jó téma én is ilyeneket építek de ez a fajta sárvédő üvegszálból készül általában... Krómozva dög nehéz lenne. Én sztirolból csinálom a sajátjaimra...ha megcsinálod müanyagból én letom krómoztatni de nem olcsó... ü | |||||
Zabos | Adatlap | 523918 | 2013. január 31. 21:28 | ![]() | |
Szia Vincus 80! Ilyen sárvédőre gondoltam.Csak épp krómozottan. Mellékesen megjegyezném, erről a Keniről olvastam. De gondolom te is. Üdv:Zabos | |||||
vincus80 | Adatlap | 523908 | 2013. január 31. 20:34 | ![]() | |
Szia Zabos! Igazán nincs mit, nagyon szívesen! Ilyesmit szeretnél? (ami a sárhányót illeti): www.wettringer-modellbauforum.de/forum/index.php Üdv: V | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 523887 | 2013. január 31. 18:47 | ![]() | |
ok,örülök neki.ausztrálra mint írtam szinte egyáltalán nem jellemző a típus.az usában és kanadában inkább a mindkét tengely kerekeit fedő egy darabos sárvédő a jellemző. vagy az a fajta amelyik az első húzót takarja ívesen utána pedig egyenesen folytatódik és akét tengely közt félúton véget ér.ezt azért is csinálják így mert a pótkocsi ott kezdődik ahol a sárvédő véget ér.amerikai dili,hogy a királycsap majdnem a pót elején van. | |||||
Zabos | Adatlap | 523868 | 2013. január 31. 17:10 | ![]() | |
Helló! Zsolti segítségével helyesbítenék, kerekenkénti sárvédőt keresek. Ha valakinek van eladó, vásárlója lenék. Üdv:Zabos | |||||
Zabos | Adatlap | 523866 | 2013. január 31. 16:52 | ![]() | |
Szia Zsolti! Nem baj ha ilyen észrevételeid vannak, mert ez jó szándékú. Észak amerikai gépet szeretnék építeni. És amiket említettél az hasznos számomra. Nagyon szépen köszönöm.:Zabos | |||||
Zabos | Adatlap | 523865 | 2013. január 31. 16:48 | ![]() | |
Szia Vincus 80! Köszönöm a segítséget. Megnézem az oldalt amit ajánlasz. Köszi még egyszer.:Zabos | |||||
vincus80 | Adatlap | 523768 | 2013. január 30. 19:56 | ![]() | |
Hello Zabos! Esetleg a kfs oldalán tudsz böngészni kiegészítőket "customizáláshoz" :) Üdv: V | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 523757 | 2013. január 30. 19:13 | ![]() | |
szia zabos.nem tudok alkatrészben segíteni csak beledumálnék a tervedbe.nem tudom,hogy ausztrál verziót vagy észak amerikai kivitelben gondolkodsz-e?mert ezt a típust nagyon ritkán használták ausztráliában,de ha mégis akkor kerekenkénti sárvédője van hátul.az észak amerikai tipusoknak meg nem nagy sztori a hátsó lámpája mert csak két piros lámpa az alváz gerendák végén.helyzet jelző,index,féklámpa egyben.sokkal élethűbb ha valamilyen alumínium vagy króm festékkel te fújod le az alkatrészeket.eleve azok az alkatrészek amiket csillogó krómmal adnak ki a makettgyártók általában polírozott rozsdamentes acélból v alumíniumból vannak az igazi kocsikon.legritkábban krómozottak.túl sterilek azok a csillogó cuccok!ha mindenképp rácsot akarsz rátenni akkor valami kanadai v észak nyugat usa-beli autót kell építeni.pl fűrészárú szállító.ha usa akkor 2 tengelyes póttal ha kanada 3 tengelyes.usában 36.3 tonna kanadában 60 tonna az általános összgördülő. | |||||
Zabos | Adatlap | 523744 | 2013. január 30. 16:46 | ![]() | |
Sziasztok! Van egy freightliner flc 1/24-es gépem. Azt szeretném egyedivé faragni.Gondolok én,kenguru rácsra,plusz tárolok oldalra, lámpák az első sárvédőn, más matrica. De amim hiányzik, az a hosszított sárvédő/1 vagy mindkettő kereket fedő/ illetve a hátsó lámpák újítására valami alkatrész.Persze csak crómban gondolkozok. Ha lenne valakinek eladó sárvédői, illetve hátsó lámpa garnitúrája,,megvenném. Előre is köszönöm. | |||||
rpsmith | Adatlap | 523171 | 2013. január 25. 13:19 | ![]() | |
Ja és persze Budapesten. köszi! | |||||
rpsmith | Adatlap | 523169 | 2013. január 25. 13:18 | ![]() | |
Sziasztok! Kis segitséget szeretnék kérni tőletek! Aki tud nyomtatni jó minőségben tintasugaras nyomtatóval, légyszi jelezze nekem. Egy kis matricáról lenne szó, matricalapot azt én vinném. A többit meg megbeszéljük. Elöre is köszi! Rp | |||||
rpsmith | Adatlap | 523137 | 2013. január 24. 22:20 | ![]() | |
Sziasztok! Elvileg ezek lesznek az Italeri 2013-as újdonságai. www.flickr.com/photos/9428481@N06/8391165768/sizes/k/ Üdv, Rp | |||||
Betyár | Adatlap | 523080 | 2013. január 24. 17:10 | ![]() | |
Trucker | Adatlap | 523072 | 2013. január 24. 16:25 | ![]() | |
Sziasztok! Henger alakú tartály félpótkocsit keresek, akár összeépitve is érdekel, megvételre. truckerist@gmail.com | |||||
usatika | Adatlap | 523014 | 2013. január 23. 21:42 | ![]() | |
Hali! Nekem van origi jó állapoiban felajánlom a vevőnek ingyen... usatika1@gmail.hu | |||||
gordon24 | Adatlap | 523010 | 2013. január 23. 21:22 | ![]() | |
Szia! Hát igen! Baromi rég jártam erre. Igazából ami ugye a kamionokon most újdonság, az az hogy végre készek:) A Scaniát talán láttatok már kész állapotban, de talán csak a fülkét. A Volvo pedig most lett waberer's-es. Az elkészítése a Volvónak igazából nagyon sokat agyaltam rajta, hogy milyen anyagból és matricából legyen. Szerintem Gumikacsa írt is nekem ezért.. de egyszerűen nagyon nehézkesen tudtuk volna megoldani és elég durva árakon a matricázást. Mert ugye a kékre a sárga matrica nagyon nehéz, mert átüt, plusz egyedi stb stb.. Ezért egy elég egyszerű megoldást választottam, egy dekoros emberkével kivágattam matricából:)) A pótot lefestettük kékre, tetejét fehérre, és bematricáztam. Persze sok minden nem egyezik az igazi waberer's es kamionokkal, de annyira nem vagyok még benne a témában, hogy ilyen szinten bele merjek vágni. Nagyon sok átalakítás, és a stb:)) Én nagyon örülök neki, hogy ilyen jól összejött a 2 kamzi:) De majd szeretnék még építeni ilyeneket. Hát kb ennyi.. Hogy hol voltam eddig? Jujj:) Nem egyszerű annyi minden történt. Apuka leszek nős leszek huhh botrány:)) Na jó nem.. Erre felé mi a helyzet? | |||||
gumikacsa | Adatlap | 522951 | 2013. január 23. 12:54 | ![]() | |
Sziasztok! Volna egy eladó szerelvényem: Italeri 3817 DAF XF95 & Topas Tank Trailer Meg lett kezdve, a cápás matrica elég megviselt, nem garantálom, hogy felrakható. Ennek megfelelően a vontató, és a pótkocsi ára együtt 8000Ft. További infó az állapotról, illetve képek e-mailben: tibi_1978@hotmail.com Üdv: kacsa | |||||
Kusti | Adatlap | 522910 | 2013. január 22. 22:48 | ![]() | |
Kusti | Adatlap | 522909 | 2013. január 22. 22:47 | ![]() | |
Szia Gordon! Hát megkerültél? Hol bujkáltál, tessék építeni! Mondjuk annak a Wabis Volvo-nak egy tesót, TG-X-et mondjuk... :D Nekem a makettjeid nem újak, emlékszem rájuk. Mondjuk a félpót és a dekor új, mesélhetnél róla. Kusti | |||||
gumikacsa | Adatlap | 522890 | 2013. január 22. 20:40 | ![]() | |
Sziasztok! Evergreen profilt keresnék, két félét: 2X1,5mm 5cm-es darabot 1X1mm 15cm-es darabot tibi_1978@hotmail.com Üdv: kacsa | |||||
ubul111 | Adatlap | 522847 | 2013. január 22. 16:25 | ![]() | |
gordon24 | Adatlap | 522835 | 2013. január 22. 14:44 | ![]() | |
Sziasztok! Nagyon régen jártam erre, látom baromi szép munkák vannak itt. Gratulálok nektek. Nekem is van 2 darab szépségem, engedjétek meg, hogy bemutassam őket! Nem olyan pro mint a tietek, de büszke vagyok rájuk... Ime: sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/386761_554974407864551_599452058_n.jpg sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/307643_554974347864557_220127171_n.jpg sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/557550_554974344531224_2110542759_n.jpg sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/390185_539575569404435_2074115350_n.jpg sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/12608_539575589404433_694910338_n.jpg sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/526680_539575676071091_1890453669_n.jpg | |||||
rpsmith | Adatlap | 522752 | 2013. január 21. 20:18 | ![]() | |
Sziasztok! Jelenleg ezek a kamionok vannak eladósorban nálam. Árak a képek alatt, elérhetőségek az adatlapon. Ha érdekel valakit az újrakiadott Mercedes 2238 vagy a DAF 95 vagy valami akciós dolog Heinztől, szóljon nekem és rendelek. Üdv, Rp | |||||
Nagytalpú | Adatlap | 522694 | 2013. január 21. 10:42 | ![]() | |
Szia Roli! Szerintem teljesen jó lesz ez így. Jól néz ki és élethű.Nekem tetszik. Üdv . Talpi | |||||
rolikacsa | Adatlap | 522648 | 2013. január 20. 20:05 | ![]() | |
Üdv! Hát kiemelés ide, vagy oda, maradtam az eredeti verziónál.Nekem egyre jobban tetszik, bár még töröm a buksimat mivel is lehetne még feldobni.A korláton kivül valószinűleg járda lesz, legalábbis nekem az tetszene oda.Videót elnézve, amit Talpi tett fel, lehet az én kupacom egy kicsit kevéske, de a makettet jócskán megrakva is ekkora kupac jött ki belőle.Egész délelőtt játszottam a homokkal mint egy kis óvodás :), hogy majd mekkora kupacot csináljak a dióra.Végül ennyi lett... Véletlen nincs valakinek elfekvőben egy fehér schmitz felirat a váz oldalára?Valahogy elveszett sajnos.Bár több a kettőnél fehér matricalapból meg tudom oldani, de gyári az mégis csak gyári. Roli Roli | |||||
Nagytalpú | Adatlap | 522643 | 2013. január 20. 19:40 | ![]() | |
lukács zsolt | Adatlap | 522617 | 2013. január 20. 16:22 | ![]() | |
szia nem kiemeled a húzót hanem azon is lesüllyeszted a légrugót a fegyverzetre.így azok sem durranhatnak ki rosszkor és nagyobb terhelés marad a húzón,mert hiába tol a lecsúszó anyag gyakran a megsüllyedt autót nem képes kitolni és kellene egy kis vonóerő pluszba. | |||||
rolikacsa | Adatlap | 522608 | 2013. január 20. 14:35 | ![]() | |
Szia Mad Nick! "kula bácsi" igen lesz.Italeris figurát alakítottam rá a budira a lábát láng alatt beljebb kellett idomítani. Íme a kép amikor küzd :)... Roli | |||||
Mad_Nick | Adatlap | 522602 | 2013. január 20. 13:58 | ![]() | |
Szia! Az emberke kezén az órát és a karkötőt se felejtsd el kifesteni. Amúgy frankó lesz! A pottyantósban lesz "kula bácsi"? ;) | |||||
rolikacsa | Adatlap | 522576 | 2013. január 20. 10:17 | ![]() | |
Sziasztok! Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat.Igen ezeken jómagam is gondolkodtam, csak hát mikor a pótot építettemnem gondolkodtam diórámán.Húzó kiemelésére én is gondoltam, de már a scania is készen volt mire jött az alapötlet.Akkor ezen a billentés dolgon még gondolkodom.Maximum billentés utáni állapot, bár lehet maradok az eredeti elképzelésnél, fizikát meghazudtolva :), hisz látványba jobb lenne. Gazdagodott az építkezés egy kis épülettel. Roli | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 522572 | 2013. január 19. 23:54 | ![]() | |
sziasztok,csatlakoznék az előttem szólókhoz.azért nem akartam eddig írni a billencs témához mert gondoltam már úgysem lesz szét vagdalva.így nem leengedett légrugókkal inkább egy elakadt,épp kiásás közbeni állapotot kellene megörökíteni.én leszoktam billentésnél engedni a húzót is mert miközben lecsúszik az anyag egyúttal..jó esetben..ki is tolja az autót.viszont már jártam úgy,hogy felfújva hagytam és billentés közben a húzó elemelkedett legalább 30 centire.meg ha billentés közben eldurran az egyik rugó szinte biztos eldől a műszer.talpi kolléga magát meg kiabáltam rádión karácsony előtt a soroksári végén...de hiába.jó bütykölést mindenkinek! | |||||
usatika | Adatlap | 522542 | 2013. január 19. 19:25 | ![]() | |
Sziasztok! Csak megjegyezném ezen tipusú (schmitz Sk sorozat) billencsei egyszerre engedik le a három tengelyre az alvázat. Gyakorlatilag alig emeled a platót és már engedi is el a légrugókból a levegőt igy teszi stabilabbá a billentést.A többi meg úgy van ahogy az előttem szóló leirta | |||||
Atis | Adatlap | 522534 | 2013. január 19. 18:18 | ![]() | |
Szia Roli.. Első ránézésre ígéretesnek tűnhet, de mint szakmabeli.. szeretném felhívni a figyelmedet, hogy ha rakományöntésről gondolkodol, olyankor az utolsó tengely teljesen leül, az első pedig felemelkedik. Gondolom a beragasztott tengelyeket már nem akarod szétaprítani, így viszont nem a legélethűbb. Ugyanakkor még 2 apróság amit csak a billencspótosok tudnak: az első hogy ömlesztett árunál sosem tudják egy kupacra leönteni az anyagot, a tetejét mindig lelaptja a platóajtó, s egy hosszúkásabb kupac lesz belőle.. oldalról nézve trapéz forma. a másik hogy az aláfutásgátló, rendszerint kap az anyagból, szal legalább odáig alácsurog a cucc. Nekem tetszik.. beindította a fantáziám.:) | |||||
rolikacsa | Adatlap | 522432 | 2013. január 18. 18:24 | ![]() | |
Sziasztok! Elkezdtem egy kis diórámát ,minden fajta ötlet nélkül, csak jött ami jött.Persze semmi sem végleges, meg semmi sincs lefestve.Az alapötlet az volt, hogy a billencs pótom ha egyszer kész lesz,(két éve úgy áll) akkor nem szimpla polcra kellene tenni.Ezért is van hogy kisérletezek koszolás terén, meg kérdezősködök annyit.Aztán mikor megcsináltam a nyomvájúkat, és ráhelyeztem a szerelvényt, még így üresnek tünt.Mivel borított állapotban akarom megjeleníteni, jött az ötlet hogy építési terület legyen.Persze még hiányzik a leboritandó árú, és még pár apróság.Legfőképp a koszolás ami aggaszt hisz még gyakorlom bár szerintem ezt a legnehezebb megtanulni.Egyenlőre így állok. Roli | |||||
Zabos | Adatlap | 522414 | 2013. január 18. 15:11 | ![]() | |
Sziasztok! Segítségetekre lenne szükségem. Keresem az italeri 785 freightliner aerodyna gépcsodát. Ugyan is nem lelem sehol/ez az 1 hiányzik a FREIGHTLINER gépparkból/ezt a típust. Ha van valakinek 1 elvétve, megvenném. Nagyon szépen köszönöm.:Zabos | |||||
Keri | Adatlap | 522285 | 2013. január 17. 09:30 | ![]() | |
Kusti | Adatlap | 522265 | 2013. január 17. 00:03 | ![]() | |
Keri | Adatlap | 522263 | 2013. január 16. 23:37 | ![]() | |
500 tonna körüli összgördülő! Az már valami! Ha már így belelendültetek az ausztrál témába,Kenworth S-modelt(S-900) gyárt valaki vagy tudtok átalakítóról hozzá 1:24-es méretben? Keri | |||||
exec | Adatlap | 522256 | 2013. január 16. 22:44 | ![]() | |
tömören: nincs :D | |||||
DrJoci | Adatlap | 522254 | 2013. január 16. 22:37 | ![]() | |
Sziasztok ! Akkor felteszem a mindent eldöntő kérdést :D Létezik olyan kitt ami beszerezhető (nem 50k-ért) félpotkocsi makett amit egy ausztrál Western Starra párosítani lehet ? :) (linket is PLZ) Válaszokat előre is köszönöm ! | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 522226 | 2013. január 16. 20:14 | ![]() | |
sziasztok exec kolléga úrnak igaza van!a legnagyobb bűn keverni az észak amerikai kombinációkat és járműveket az ausztrálokkal!rengeteg idétlenséget lehet találni a neten komolynak gondolt makettes oldalakon.ki vagyok tőlük.a h kombináció van általában használatban tartályosnak.a k jelű magánterületen mászkál általában 500t körüli összgördülővel,billencsként.az érdekessége,hogy gyakran 3 méteres nyomtávval építettek. j.smith&sons márkájú a legfelkapottabb.különleges megoldásuk a cummins signature 600 lóerős motorjával hajtott pótkocsijuk és dolly-juk.ezek is besegítenek rakottan.általában kenworth c510 húzza 19 literes cummins-szal 750 lóerővel.valóban ha már van ilyen extrém tankered az elé kell egy tripla difis westernstar bordáslemez sárvédőkkel,a pót alá meg legalább 3fix+1 bogie tengely szépen behavazva! | |||||
exec | Adatlap | 522152 | 2013. január 16. 11:22 | ![]() | |
Sziasztok, A revell extrém tartályát nehogy ausztrál gépre rakd! Az inkább alaszka, meg az usa úttalan északi részein van használatban. Ausztrália valóban a nagy gépek hazája, de ott nagyon szigorú tengely szám/elrendezés/súly korlátozások vannak érványben, amelyek ráadásul még útvonal függőek is! | |||||
DrJoci | Adatlap | 522112 | 2013. január 15. 22:03 | ![]() | |
Szia Ádám16x Én is hasonló cipőben járok :D Én egy üzemanyagoson vagy autószállítón gondolkodok :D Meg a régi revelles extrém nehéz tartályosát néztem... :D | |||||
Ádám16x | Adatlap | 522110 | 2013. január 15. 21:28 | ![]() | |
A vontató már kész van, az egy Western Star. (az italeri australian truck-ja) Az a bajom vele, hogy így egymagában nem néz ki jól szegény. :( | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 522107 | 2013. január 15. 21:20 | ![]() | |
szia nagyon szép az öreg turbina,csak annyit,hogy a motorja egyszínű paradicsom piros.kissé narancspiros.ilyen műszerrel billencsezek csak a soros 14 literessel.rusnya de brutálisan masszív jószág.az olasz ipar egyetlen terméke amiért érdemes pénzt adni!360 lóerővel 52 tonnában sem jön zavarba,közel sem!a futómű ránézésre olyan mint akármelyik más kamioné de amit kibír embertelen!nem tagadja meg a nevét.a 80,90-es években csak szörnyetegnek hívták európában!ausztrálban az iveco-acco forgalmazta international turbostar néven,az amerikai international emblémájával,dupladifisben a 18literes v8-assal 480 le-vel. | |||||
lukács zsolt | Adatlap | 522105 | 2013. január 15. 21:09 | ![]() | |
szia,én is két ausztrál vontatót építek szimultán-soha nem készülnek el-!kár nyűglődni az ntfs pót beszerzésével mert legyártható sztirol lapokból és evergreen cuccokból.gumit felnit lehet külön venni.a hossza 40 láb kb 12m20cm +-20 cm.az állatosok-cattle roadtrain- 4,5 méter magasak,angol és ausztrál dili.nagyon melegen néznek ki szemből.a tengelyek régebben általában kör keresztmetszetű bpw,york stb.leginkább laprugósak és a tengelyek közt himbákra fekszenek fel a rugólapok.rossz úton ezek próbálják kiegyenlíteni a tengelyek nyomás különbségét.a másik régies ausztrál megoldás a 2-3 hurkás légrugó ami kéttagos laprugókötegre támaszkodik amik hátrafelé túl nyúlik két acél fül közé.a fülek funkciója annyi,hogy nagy súllyal történő kanyarodásnál nem engedi túlságosan csavarodni a rugókötegek első bekötési pontját.nem rossz megoldás mert ahogy exec írta sokat járnak offhighway-en az ottani kollégák!egyébként a 25 méteres max75 tonnásak még olyan környékre is be mehetnek mint pesten a blaha lujza tér és a nyugati környéke!picike túlzással!milyen vontatót építesz? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ennyit találtam Neked:
Az American Truck Driving School (ATDS) reklámkamionja volt még a '80-as években. Ára röpke 400.000$ :)
A translate így fordította (bocs, de nem gépeltem be, a lényeg érthető):
Aerodyne Kenworth K 100-superluxe Limuzin között teherautók. Ez talán a legnagyobb és legjobban felszerelt kabin a világon. Ez a fax, számítógép, nyomtató, fénymásoló, telefon, konyha tábla, chat, fürdőszoba, WC és ágy.
Egyes elemei borították 24-karátos arany. A jármű ára 400.000 $, és egy texasi milliomos, aki szolgál egy mobil hirdető cég ATDS (American Truck Driving School).
Előre dönthető fülke elég lapos "orr". 1984-ben kissé modernizált, megtartva jellegzetes stílust Kenworth, még a krómozott hűtőrács.
Ezt támasztja alá a K 100 - abban az esetben, egy egyszerű alváz (rácsostartó) és a meghajtó megoldások - az ugyanaz, mint a minta-ben 900. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek több lehetőség közül választhatnak. Minden alkatrész is fel lehet szerelni a csavar vagy az oldalsó és a keresztrudaknál. Sok járművezetők lehet győződve arról, hogy a K 100 egy szinte "feltörhetetlen", a jelenlegi vezető Hank "Highway" Hilton vezettem összesen 9 millió mérföldet!
Néhány kép:
www.hankstruckpictures.com/pix/trucks/david_miller/2002/sept/atds_kw.jpg
v8cars.hu/forumimages2/48fa1dbc980e1.jpg svarilka.users.photofile.ru/photo/svarilka/1347652/xlarge/28623313.jpg
Csőrös tesó:
v8cars.hu/forumimages2/48fa1e532a669.jpg
Együtt :) (nem túl jó minőségű kép)
www.the-truckers-page.com/slideshows/misc/Nevada-US93-ATDS%20Convoy-Lake%20Powell.jpg
...és egy "elmebeteg" már csinált belőle makettet is:
photo.qip.ru/users/svarilka/1347652/all/
Remélem tudtam segíteni :)
üdv.
Péter