<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
hatvanilaci | Adatlap | 522928 | 2013. január 23. 11:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 522908 | 2013. január 22. 22:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Imikém, de gyönyörűek a lövegtornyaid! Számomra ezek a 15"-es brit lövegtornyok a legszebbek a világon... P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 522904 | 2013. január 22. 22:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Gyuri és barátaim! Végre elkészült a fő fegyverzet, és ezzel elkészültem a teljes fegyverzettel is. Először kicsit meglepett, hogy a Master nem rézből, hanem alumíniumból esztergálta ki a csöveket. Aztán jöttem rá - kicsit lasssú a felfogásom - hogy csak segíteni akartak: a csőszájakat ugyanis nem szokták lefesteni - valószínűleg a festék lepatogzódás miatt - hanem inkább ki szokták gyönyörűen polírozni, mármint az igazi brit csatahajókon. A Repulse-ról is sok ilyen kép van. Így nekünk csak le kell maszkolni festés előtt... érdekes, hogy ez az ötlet csak nekik jutott eszükbe. A legtöbb melót az A és az Y lövegtotony távmérői adták az alátámasztások és a tisztítóplatformok "személyében". Érdekes, hogy csak a Repulse A lövegtornya kapott távmérőt, a Renown A tornya már nem, valószínűleg a felcsapódó vízpermet miatt. A fotók alapján így a legegyszerűbb mekülönböztetni a két testvért. | |||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 522852 | 2013. január 22. 16:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Mivel a kábeldob rozsdamentes acél, nem réz, ezért elég merev. Azért nem olyan könnyű rá feltekerni a drótot, mert olyan kicsi, hogy szinte lehetetlen ez alatt a művelet alatt rögzíteni. Végül az ujjaim közé fogtam nagyon óvatosan. A Master Oerlikon nagyon szép; én csak láttam, de 1:350-es lévén nincs vele gyakorlati tapasztalatom. | |||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 522851 | 2013. január 22. 16:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Gyuri! Eddig ilyet nem is láttam, hogy a kábeldobnak mem csak a két végét adják a maratásban, hanem magát a dob részt is! A drót felcsavarásakor nem akar behajlani ez a dob rész? Persze, ha jó erős ragasztóval sikerül megmerevíteni... de gondolom, akkor is csak finoman lehet csévélni. Igen, az Oerlikonok a Master készletéből származnak. Anno kb 2 éve még te fedezted fel Móváron és javasoltad a beszerzését. Csak egy baja van: a hajlíthatóság miatt nagyon vékony a maratás lapja, ezért a válltámaszok (ez a legvékonyabb alaktrésze) már pusztán a behajlítástól letörnek; úgyhogy sajnos lesz néhány ilyen félkarú példány... | |||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 522849 | 2013. január 22. 16:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
kép = két | |||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 522848 | 2013. január 22. 16:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 522844 | 2013. január 22. 16:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Csatlakozom Imihez, az Academy Warspite-ja egy másik kategória, mint az Airfixé. Ha rá tudod szánni a pénzt és helyed is van hozzá, ne habozz. És igen, kell hozzá a Pontos szett. Egyébként kösz, de az igazség az, hogy a fényképezőgépem nem éppen az extrém makrózásra való - kis automata gép. Laci, a Te tornyod se semmi... Nekem is nagyon tetszenek ezek a kiegészítők; a létrák Flyhawk, a kábeldobok Lion Roar gyártmányúak. Volt velük munka rendesen, főleg, hogy pl. a létrákból kettőt nemcsak hosszában, de széltében is kisebbre kellett szabni, hogy elférjenek. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 522836 | 2013. január 22. 15:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Gondoltam teszek fel képet az első felépítményen lévő toronyról.Sajnos ide nem lehet nagyméretű képet feltenni,(bár régebben bírtam feltenni 8 mp-s képeket) így a kép minősége nem a legszebb 1080x1920.Csináltam egy 14 mp-s felbontottságút is 4320x3240,az sokkal de sokkal szebb minőségű,élesebb képet ad(na). Simi! Nagyon érdekes ez az ágyútorony.1:350-hez képest le a kalappal,nagyon szép aprólékos munka. Zs180! És ezeket nagyítóval fogod feltenni?Engem is ámulatba tudtok rendesen ejteni! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 522825 | 2013. január 22. 13:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia SSZABI! Nekem megvan ez az Academy 1/350-es Warspite. Szerintem jobb. ,mint az Airfix-é, már csak a méretarány különbség miatt is. Persze gyengéi ennek is vannak (de melyiknek nincsenek?)A hajótest, felépítmenyék, fő alaktrészek pontosak, a kis kütyük pesze itt is felejtősek; ha megveszed hozzá a Pontos kiegészítőjét, professzionális makett építhető belőle. Nekem ez lesz a következő hajóm... | |||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 522794 | 2013. január 22. 08:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdvözlet! Szép kis kompozíció: www.modellversium.de/galerie/14-schiffe-modern/10277-hms-illustrious-und-manchester-revell.html Zs180! Az a csoda, hogy Te meg tudod ilyen kicsibe ilyen szépre csinálni, hogy a gép se tudja már követni :P Nézegettem a napokban az Academy 1/350 Warspite makettjét, van valakinek dolga ezzel a szépséggel? Mert ha annyira nem nagy szám, akkor maradok a 1/600-nál. | |||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 522784 | 2013. január 22. 01:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Imi,nagyon jó ez a torony! Különösen tetszik az - egyébként gyönyörű (azt hiszem, Master) Oerlikonok alatti "tread pattern", mert ezt Te csináltad. Sajnos én is egyre inkább hajlok rá, hogy minden lehetséges feljavítót összevásároljak egy-egy hajóhoz, mint a Repulse építője tette. Maga a böngészés és vásárlás is örömet okoz. Lassan haladok, itt van néhány létra és kábeldob. Sajnos a méret közelíti a gépem felbontóképességének határait... Neo954, nem könnyű beszerezni, de én adhatok Neked valamennyit jelképes áron. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522723 | 2013. január 21. 16:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy 1:700-as HMS korlátot itthon tudok venni valahol? Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522698 | 2013. január 21. 11:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nem tudjátok véletlenül, hogy ez a film magyarul létezik-e? www.youtube.com/watch Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 522669 | 2013. január 20. 22:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Gyuri! Igen, láttam azt a bizonyos Repulse-t. Nagyon tetszett nekem is, de nem lennék én, ha nem kritizálhatnám meg egy kicsit. Őszintén mellbevágó volt viszont a felsorolás, hogy milyen feljavítók hadát használta fel. Ha ezeket tényleg beszerezte, akkor kb vagy 200.000 fT-ot elkölthetett rá, de lehet is, hogy keveset írtam. A komplett Repulse-szettek sora: "WEM, Lion Roar, Eduard (3 sets for Repulse) Alliance Modelworks, FlyHawk, Ka Models." És még kisebb, általános kiegészítők sokasága... Erre szokták mondani, hogy "így könnyű" - persze ügyesnek is kell hozzá lenni, és a jó ember tényleg nem dolgozik rosszul. A te hajód shelter deckje pl szerintem kidolgozottab. A 3 ágyús 4' -es tornyokról lemaradt a jellezgetes blast bag stb. De ezek persze nem nagy dolgok. Összességében az eddigi legszebb Repulse 1/350-ben, amit láttam. Én éppen a fő fegyverzetet építgetem, csinosítgatom; már a végén tartok. Az Y toronyról íme néhány kép... hamarosan végzek, és akkor teszek még fel további képeket. | |||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 522599 | 2013. január 20. 13:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Imi! Láttad a Repulse-t a modelwarships.com-on? Elég jó szerintem, érdemes alaposan megnézni. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522557 | 2013. január 19. 21:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 522544 | 2013. január 19. 19:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
De jó képek!Köszönöm szépen!Mentem is le őket sorban! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 522522 | 2013. január 19. 16:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Laci! Találtam pár képet a gépemen. Igaz nem biztos, hogy mind a 20 mm C30-as ról készült. Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522515 | 2013. január 19. 15:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Sebi! Jelenleg így áll. :) Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 522488 | 2013. január 19. 10:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hergert! Úgy látom ez hasznosabb lesz!Nagyon köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 522485 | 2013. január 19. 09:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Laci! A Marine Arsenal Sonderheft Band 18 Leichte und mittlere Artillerie auf deutschen Kriegschiffen c. füzetben van pár fotó a C 30-as ról. Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 522483 | 2013. január 19. 09:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Sebi! Köszönöm a fáradozásaid,bár ez nekem is megvan!Keresgéltem a neten de sajnos nem sok információ van képpel illusztrálva.Próbáltam makettképeket is,de nem sok sikerrel. Mindenesetre köszi! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522476 | 2013. január 19. 00:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szerintem úgy se lesz rossz. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522475 | 2013. január 18. 23:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 522470 | 2013. január 18. 23:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Tudna e nekem valaki segíteni nekem abban,hogy hol keressek "Flak C/30" típusú ágyúhoz részletes leírást vagy képekkel illusztrált nézeti rajzokat? Köszönöm előre is a segítséget! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522410 | 2013. január 18. 14:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Sebi! Akkor ez most októberi, mert már eltávolítottam az ágyúkat. :) Köszi a segítséget! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522409 | 2013. január 18. 14:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Neo! Jól haladsz, csak egyvalamit gondolj ki. Azt, hogy '44 áprilisi vagy októberi Musashit szeretnél. Ha áprilisit, akkor csak azt a bizonyos középső három gépágyúállást szedd ki a fedélzet két oldaláról. Ha októberit, akkor az összeset, amit piros ponttal jelöltél és ahogy az általad feltöltött második képen is látszik. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 522404 | 2013. január 18. 13:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nem mondtam, hogy nem túlzás, viszont a linkelt kép valódi hajó. Ami számomra érdekes, az az, hogy a valószínűleg a parton szerzett sérülései is eléggé rozsdásak, holott ott nem feltétlenül érte túl sok víz a sérülés óta. Azaz előfordulhat, hogy egy tengeren szerzett sérülés, pláne ronda időjárási körülmények között sokkal gyorsabban és erőteljesebben rozsdásodik, mint azt feltételeznénk. | |||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 522395 | 2013. január 18. 12:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ha már én is beleszólhatok! Az biztos,hogy a tengervíz sós mivolta véget szépen meg tudja kezdeni a hajó fém részeit.Viszont az említett makett rozsdásítása egyértelmű túlzás. | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 522394 | 2013. január 18. 12:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kezd olyan hangulatúvá válni az eszmecsere, mintha azt állítottam volna, hogy hajókón ilyen jelenségek nem fordulhatnak elő, pedig az általad előzményezett hsz-omban kb. az ellenkezőjét tettem. Azt viszont fenntartom, hogy a linkelt dvd-n látható koszolás és sérülések az én ízlésemnek nem élethűek, nem lepukkant fémfelület, hanem túlzó effektekkel festett műanyag benyomását keltik. | |||||||||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 522393 | 2013. január 18. 12:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szerintem a csupasz fémfelületet semmi perc alatt megeszi a roszda, függetlenül a "frisseségétől" | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 522380 | 2013. január 18. 11:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Itt egy kép egy Fukushimában partravetett hajóól. Érdekes, hogy a valószínűleg elég új sérülések dacára milyen rozsdásak a felületek. kep.index.hu/1/0/376/3766/37661/3766160_49d91d24c97b2d452fb1c2ee57251ae6_wm.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522372 | 2013. január 18. 10:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522358 | 2013. január 17. 22:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tamás! köszönöm hasznos olvasmány! :) Sebi! Én is egyből ezeket a gépágyúállásokat szúrtam ki az átépítés részeként! Köszönöm mégegyszer! Majd nyomatok képeket. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522331 | 2013. január 17. 19:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Neo! Ja, hogy csak egy ilyen picit szeretnél! Ez így más. Akkor igazából egy dolgot kell tenned. Van a két oldalon, a fedélzet szélén 5-5 gépágyúállás. Azokból operáld ki a középső hármat. A fő lövegekhez pedig a sima tornyokat használd. És máris lesz egy príma 1944 áprilisi Musashid. | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 522284 | 2013. január 17. 09:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Musashi ügyben sztem olvasd át ezt, és sok mindent tudni fogsz a hajóról: www.acelmonstrum.host22.com/mus.html | |||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522267 | 2013. január 17. 06:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Sebi! Köszönöm! A fordítási segítséget elfogadom, bár nagyjából érteni vélem, azért biztos ami biztos. :) Nemrég vettem egy 1:1200-as revell Yamato-t és feltűnt, hogy 5db fő lövegtorony van hozzá, 2 tetején van légvédelmi ágyú a többi sima, és a Yamato-hoz a légvédelmi ágyúsat írja. Na ezt a hajót szeretném Musashi-ként elkészíteni. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522262 | 2013. január 16. 23:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nem tudom mennyire vagy jó angolos, de lényegében ennyi volt a különbség a két hajó közt. Ha kell, segítek a fordítással. | |||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522257 | 2013. január 16. 22:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a YAMATO és a MUSASHI között milyen szembetűnő különbségek voltak? Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 522245 | 2013. január 16. 21:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522236 | 2013. január 16. 21:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Hát, ahogy mondani szokták, ízlés kérdése. Én majd lehet, hogy egyszer beszerzem ezt a dvd-t. Érdekel ez a koszolásos technika. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522234 | 2013. január 16. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Legközelebb nehezebbet kérdezek :D Azért vigyázz! A Tirpitzet volt ideje a legénységnek "fényesíteni". Legalábbis nem láttam róla olyan képet, ahol annyira leharcolt lett volna, mint mondjuk a Prinz Eugen. Tudom, hogy nehéz eltalálni az egyensúlyt a koszolásban és koptatásban. De ha nem egy adott kép alapján dolgozol, akkor nem feltétlenül kell minden rozsdafoltot megjeleníteni. | |||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 522233 | 2013. január 16. 20:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ennek hatására újra átnéztem a linkelt videót, a kérdéses részeknél ki is kockáztam, de továbbra is azt mondom, az én ízlésemnek sok helyen túl nyers, határozott körvonalú és éles a koszolás és a sérülések imitációja. Nem illik a méretarányhoz, nem tűnik életszagúnak - nekem. | |||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 522231 | 2013. január 16. 20:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
De jó nyertem :) Most ezen így elgondolkodva, lehet, hogy a készülő revell Tirpitzet kicsit jobban koszolom mint eredetileg akartam, de nem esek azért annyira túlzásba, a végeredményt majd megosztom veletek (ha nagyon gáz lesz, inkább újrafestem...) | |||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522230 | 2013. január 16. 20:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Bingo. A kép, a Brestbe érkező Prinz Eugent mutatja 1941 06.01.-én. Ez miért érdekes? Ezzel a képpel azt szerettem volna érzékeltetni, hogy a "leharcolt" állapot milyen rövid idő alatt beállhat. Ugyebár a Prinz Eugen a Bismarckkal futott ki és a kép elkészültekor ért először kikötőbe. | |||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522225 | 2013. január 16. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Nem, sajnos nem nyert. Még valaki? Egyébként Neo képein is látszik, hogy mennyire élethű ez a fajta koszolás (pontosabban a romboló oldalán, szerintem egy találatot imitáltak). A videón is ezt a két hajót mutatták és így, egy diorámába illesztve már egész jó, nem? | |||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 522223 | 2013. január 16. 20:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Csatlakozom Tamáshoz, szerintem is 1941 első fele, legalábbis ez a festési minta illene rá: www.admiral-hipper-class.dk/prinz_eugen/paint_schemes/pictures/1941/04_eugen_22_may_41_starboard_big.jpg Valóban nekem is az volt a furcsa, hogy nem sűrűn láttam olyan hajót, ami agyon volt ilyen módon harcolva, valahogy nekem úgy tűnik "szépnek" ha minimális a kosz rajta... Bár az kétségtelen hogy látványosak ezek a megoldások. | |||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522215 | 2013. január 16. 19:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 522211 | 2013. január 16. 18:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Talán a '42 év eleji festésére emlékeztet leginkább, de lehet, hogy hülyeség. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Üdv mindenkinek!
Én próbáltam befejezni a horgonyláncot,de fel kellett adnom.A lényege az,hogy egy kakukkos óra lánca tökéletes méret lett volna,ha tudnám forrasztani.Ugyanis a láncszemek közé egy ilyen "bizgentyű" kell,gondolom azért,hogy a lánc ne tekeredjen össze vagy azért,hogy szép egyenletesen fusson leeresztésnél illetve felszedésnél.
A problémát végül is (minimális csalással) 0,8 mm-s rézhuzallal oldottam meg.Mivel a két horgony nem lesz leeresztve,gy nem kell "csak" 120 láncszemet csinálnom.Ha megleszek vele teszek fel képeket.
Simi!
...ezek a tornyok eszméletlen jók lettek!