<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Gabusch | Adatlap | 522404 | 2013. január 18. 13:31 | ||||||||||||||||||||
Nem mondtam, hogy nem túlzás, viszont a linkelt kép valódi hajó. Ami számomra érdekes, az az, hogy a valószínűleg a parton szerzett sérülései is eléggé rozsdásak, holott ott nem feltétlenül érte túl sok víz a sérülés óta. Azaz előfordulhat, hogy egy tengeren szerzett sérülés, pláne ronda időjárási körülmények között sokkal gyorsabban és erőteljesebben rozsdásodik, mint azt feltételeznénk. | |||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 522395 | 2013. január 18. 12:32 | ||||||||||||||||||||
Ha már én is beleszólhatok! Az biztos,hogy a tengervíz sós mivolta véget szépen meg tudja kezdeni a hajó fém részeit.Viszont az említett makett rozsdásítása egyértelmű túlzás. | |||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 522394 | 2013. január 18. 12:23 | ||||||||||||||||||||
Kezd olyan hangulatúvá válni az eszmecsere, mintha azt állítottam volna, hogy hajókón ilyen jelenségek nem fordulhatnak elő, pedig az általad előzményezett hsz-omban kb. az ellenkezőjét tettem. Azt viszont fenntartom, hogy a linkelt dvd-n látható koszolás és sérülések az én ízlésemnek nem élethűek, nem lepukkant fémfelület, hanem túlzó effektekkel festett műanyag benyomását keltik. | |||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 522393 | 2013. január 18. 12:14 | ||||||||||||||||||||
Szerintem a csupasz fémfelületet semmi perc alatt megeszi a roszda, függetlenül a "frisseségétől" | |||||||||||||||||||||||
Gabusch | Adatlap | 522380 | 2013. január 18. 11:30 | ||||||||||||||||||||
Itt egy kép egy Fukushimában partravetett hajóól. Érdekes, hogy a valószínűleg elég új sérülések dacára milyen rozsdásak a felületek. kep.index.hu/1/0/376/3766/37661/3766160_49d91d24c97b2d452fb1c2ee57251ae6_wm.jpg | |||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522372 | 2013. január 18. 10:18 | ||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522358 | 2013. január 17. 22:28 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tamás! köszönöm hasznos olvasmány! :) Sebi! Én is egyből ezeket a gépágyúállásokat szúrtam ki az átépítés részeként! Köszönöm mégegyszer! Majd nyomatok képeket. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522331 | 2013. január 17. 19:02 | ||||||||||||||||||||
Szia Neo! Ja, hogy csak egy ilyen picit szeretnél! Ez így más. Akkor igazából egy dolgot kell tenned. Van a két oldalon, a fedélzet szélén 5-5 gépágyúállás. Azokból operáld ki a középső hármat. A fő lövegekhez pedig a sima tornyokat használd. És máris lesz egy príma 1944 áprilisi Musashid. | |||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 522284 | 2013. január 17. 09:28 | ||||||||||||||||||||
Musashi ügyben sztem olvasd át ezt, és sok mindent tudni fogsz a hajóról: www.acelmonstrum.host22.com/mus.html | |||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522267 | 2013. január 17. 06:53 | ||||||||||||||||||||
Szia Sebi! Köszönöm! A fordítási segítséget elfogadom, bár nagyjából érteni vélem, azért biztos ami biztos. :) Nemrég vettem egy 1:1200-as revell Yamato-t és feltűnt, hogy 5db fő lövegtorony van hozzá, 2 tetején van légvédelmi ágyú a többi sima, és a Yamato-hoz a légvédelmi ágyúsat írja. Na ezt a hajót szeretném Musashi-ként elkészíteni. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522262 | 2013. január 16. 23:36 | ||||||||||||||||||||
Nem tudom mennyire vagy jó angolos, de lényegében ennyi volt a különbség a két hajó közt. Ha kell, segítek a fordítással. | |||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522257 | 2013. január 16. 22:45 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy a YAMATO és a MUSASHI között milyen szembetűnő különbségek voltak? Előre is köszönöm a válaszokat! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 522245 | 2013. január 16. 21:40 | ||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522236 | 2013. január 16. 21:08 | ||||||||||||||||||||
Hát, ahogy mondani szokták, ízlés kérdése. Én majd lehet, hogy egyszer beszerzem ezt a dvd-t. Érdekel ez a koszolásos technika. | |||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522234 | 2013. január 16. 20:49 | ||||||||||||||||||||
Legközelebb nehezebbet kérdezek :D Azért vigyázz! A Tirpitzet volt ideje a legénységnek "fényesíteni". Legalábbis nem láttam róla olyan képet, ahol annyira leharcolt lett volna, mint mondjuk a Prinz Eugen. Tudom, hogy nehéz eltalálni az egyensúlyt a koszolásban és koptatásban. De ha nem egy adott kép alapján dolgozol, akkor nem feltétlenül kell minden rozsdafoltot megjeleníteni. | |||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 522233 | 2013. január 16. 20:46 | ||||||||||||||||||||
Ennek hatására újra átnéztem a linkelt videót, a kérdéses részeknél ki is kockáztam, de továbbra is azt mondom, az én ízlésemnek sok helyen túl nyers, határozott körvonalú és éles a koszolás és a sérülések imitációja. Nem illik a méretarányhoz, nem tűnik életszagúnak - nekem. | |||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 522231 | 2013. január 16. 20:29 | ||||||||||||||||||||
De jó nyertem :) Most ezen így elgondolkodva, lehet, hogy a készülő revell Tirpitzet kicsit jobban koszolom mint eredetileg akartam, de nem esek azért annyira túlzásba, a végeredményt majd megosztom veletek (ha nagyon gáz lesz, inkább újrafestem...) | |||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522230 | 2013. január 16. 20:24 | ||||||||||||||||||||
Bingo. A kép, a Brestbe érkező Prinz Eugent mutatja 1941 06.01.-én. Ez miért érdekes? Ezzel a képpel azt szerettem volna érzékeltetni, hogy a "leharcolt" állapot milyen rövid idő alatt beállhat. Ugyebár a Prinz Eugen a Bismarckkal futott ki és a kép elkészültekor ért először kikötőbe. | |||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522225 | 2013. január 16. 20:13 | ||||||||||||||||||||
Nem, sajnos nem nyert. Még valaki? Egyébként Neo képein is látszik, hogy mennyire élethű ez a fajta koszolás (pontosabban a romboló oldalán, szerintem egy találatot imitáltak). A videón is ezt a két hajót mutatták és így, egy diorámába illesztve már egész jó, nem? | |||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 522223 | 2013. január 16. 20:10 | ||||||||||||||||||||
Csatlakozom Tamáshoz, szerintem is 1941 első fele, legalábbis ez a festési minta illene rá: www.admiral-hipper-class.dk/prinz_eugen/paint_schemes/pictures/1941/04_eugen_22_may_41_starboard_big.jpg Valóban nekem is az volt a furcsa, hogy nem sűrűn láttam olyan hajót, ami agyon volt ilyen módon harcolva, valahogy nekem úgy tűnik "szépnek" ha minimális a kosz rajta... Bár az kétségtelen hogy látványosak ezek a megoldások. | |||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522215 | 2013. január 16. 19:29 | ||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 522211 | 2013. január 16. 18:35 | ||||||||||||||||||||
Talán a '42 év eleji festésére emlékeztet leginkább, de lehet, hogy hülyeség. | |||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522207 | 2013. január 16. 18:16 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szerintem reális a dolog. Csak azért lehet furcsa a számunkra, mert esetleg mi nem megyünk bele ennyire részletesen a koszolásba. Tulajdonképp nem kell sok idő, hogy egy igazi hajó úgy nézzen ki, mint a Szabi által mutatott filmen a makett. Itt ez a kép a Prinz Eugenről: www.asisbiz.com/Battles/Operation-Donnerkeil/pages/Kriegsmarine-Cruiser-KMS-Prinz-Eugen-09.html Ezen is elég jól látszik, hogy kissé le van harcolva. Kinek mi a tippje? Mikor készült a kép? Annyit elárulok, hogy a felette lévő felirat "operation Donnerkeil" téves, tehát ne vegyétek figyelembe. | |||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 522145 | 2013. január 16. 10:27 | ||||||||||||||||||||
Ez már szerintem is túlzás, ráadásul nem is felel meg a méretaránynak. De azért tény, hogy az állandóan vízben álló hadihajók állaga karbantartás és rendszeres - gyakori - újrafestés nélkül nagyon gyorsan romlik, akár már 1-2 év alatt is. Érdemes megnézni a háború legvégén ill. a Scapa Flow-i internálás alatt készült képeket a német Hochseeflottéról, ezek kb. 2 év alatt rohadtak le ennyire. Csak egy példa, egy kép a Badenről (1917 márciusában történt meg az átadása - gondolom, akkor elég tiptop állapotban lehetett): | |||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522137 | 2013. január 16. 09:37 | ||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem 5-10 év dokkban állás után nézhet így ki egy csatahajó amit nem használnak, illetve ha sérül a hajó azt a háborúban a lehető leggyorsabban megpróbálják kijavítani, nem marad az oldalán rozsdás tátongó lyuk. :) Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 522136 | 2013. január 16. 09:15 | ||||||||||||||||||||
Azért ez már túlzás! | |||||||||||||||||||||||
Batka | Adatlap | 522135 | 2013. január 16. 09:14 | ||||||||||||||||||||
Szerintem nem, de mostanában ez a divat. Azt hittem a hülyére koptatás, meg "festéklepattogás" megmaradt a szárazföldi eszközöknél. | |||||||||||||||||||||||
lucky | Adatlap | 522134 | 2013. január 16. 09:13 | ||||||||||||||||||||
Max ha pár éve áll gondozás nélkül.. A csurgások ok, de az a nagy nemtudommi az oldalán... | |||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 522128 | 2013. január 16. 07:48 | ||||||||||||||||||||
Hajósok, létezik az, hogy egy hajó ilyen ramaty állapotban nézzen ki? Mármint a németek sokszor átfestették őket, ennyire elhanyagoltnak szabadna lenniük? www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 521987 | 2013. január 14. 18:43 | ||||||||||||||||||||
Két villogó fény a tengeren, és a rádió forgalmazás. Térjenki! Térjen ki maga. Ismételten felszólítóm! Térjenki előlem! Térjenki maga. Térjen ki előlem! Én az amerikai haditengerészet anyahajója vagyok! Én meg a világító torony. | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 521986 | 2013. január 14. 18:40 | ||||||||||||||||||||
Nem hajó, de úszik! www.haborumuveszete.hu/rovatok/fegyverek/hadihajok/halaszhajoval_utkozott_egy_amerikai_atommeghajtasu_tengeralattjaro_/ Ez azért nem sámli! | |||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 521959 | 2013. január 14. 16:02 | ||||||||||||||||||||
Sebi! Köszi a segítséget,jobban mondva a felvilágosítást! Épp az imént néztem a szolnoki verseny dátumát.Ma este megyek Svájcba dolgozni,de remélhetőleg a verseny idejére hazajövök,és el tudom vinni a Bismarckot.Az még kérdés,hogy mivel,de ezen a kérdésen még "dolgozok". Üdv! | |||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 521859 | 2013. január 13. 19:39 | ||||||||||||||||||||
Szia Laci! Amennyire tudom, ez a szín, a békebeli festés része. A németek minden hajót a békebeli festéssel indítottak még a háború alatt is. Majd mikor a hajó szolgálatba állt, a sapkát átfestették feketére vagy az aktuális álcaszínre. Persze nem azonnal, mert például vannak képek a Gneisenauról '41 márciusából a "Berlin" művelet idejéről, szép fényes sapkával. A Bismarck esetében feltételezhetjük, hogyha beért volna Brestbe, előbb-utóbb átfestik az övét is. Másrészt valami olyasmit olvastam, hogy a sapka anyaga ezzel az ezüst festéssel együtt, a hőszigetelésben játszott szerepet. Meggátolta a kémény felső részének átmelegedését. De ez nem 100%, mert teljes leírást még nem találtam sehol, csak itt-ott olvastam fórumokon. | |||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 521834 | 2013. január 13. 18:02 | ||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 521769 | 2013. január 13. 12:18 | ||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Van egy észrevételem és a következő kérdést tenném fel hozzá.Mint tudjuk minden hadihajó matt színű festést szokott kapni,ezzel is jobban rejtve magát.A Bismarck is matt szürke festést kapott a felépítményen,kivéve a kémény sapkát.Ez ugyanis RAL 9006 (White Aluminium),és fényes.Ki tudja erre a választ,hogy ez vajon miért olyan amilyen? Köszönöm a válaszokat előre is. Üdv! | |||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 521743 | 2013. január 13. 10:12 | ||||||||||||||||||||
Imi,én is láttam a Pontos feljavítót és el is gondolkodtam, valóban érdemes-e az eredeti tervem szerint belefogni az 1:600-as Airfix KGV Howe-ként történő megépítésébe, vagy inkább vegyek egy 1:350-es Tamiya KGV-t meg egy Pontos szettet... Sebi, köszönöm, de én valóban csak felügyeltem a munkát és Kálmán volt, aki elvégezte. A festéshez az útmutatóban ajánlott Revell festékeket használta - aggódtam is, hogy túl sötét lesz a felépítmények szürkéje, de végül is elég jók lettek a színek. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 521552 | 2013. január 11. 16:25 | ||||||||||||||||||||
Uraim, gyönyörűek ezek a munkák! Ha időm engedi, akkor próbálom a Rurik hajótestét kipofozni, aztán teszek fel képeket. Minden jót! | |||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 521549 | 2013. január 11. 15:27 | ||||||||||||||||||||
Szia Gyuri! Sehr gut, ahogy a bölcs angol mondja, a német megszállás alatt. Látszik, hogy ki felügyelte a munkát :) Egyébként WEM festékkel lett festve? Imi barátom! Ne bánkódj! Ha mindig arra várna az ember, hogy milyen kiegészítőt adnak majd ki, akkor ki építene makettet? A te kezed ráadásul van olyan jó, mint amit ezek gyárilag csináltak. Laci! Szép munka! | |||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 521528 | 2013. január 11. 12:01 | ||||||||||||||||||||
Simi! Ez nem fotomaratott,hanem mind kézi.Lényegében "pofon egyszerű" (annak aki tudja természetesen a fortélyait),a műszert kirajzoltam egy 0,1 mm-s rézlapra,majd kifúrtam 0,8 mm-s fúróval.Az órát pedig egy 0,15 mm-s rézdrótból hajtottam a 0,8-s fúró köré majd,elvágtam körömcsipesszel.Ezt egy maszkolószalagra ragasztottam,majd egy egyenes 0,15mm-s rézhuzalt odaforrasztottam.Az így kapott "mutatót" középen elvágtam szikével,és lényegében kész is lett az óra.Egy csepp pillanat ragasztóba csipesszel belemártottam,majd felragasztottam a helyére. Üdv! | |||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 521514 | 2013. január 11. 08:59 | ||||||||||||||||||||
Gyuri! Ez a Bismarck egy igazán szép alkotás, nem hiszem, hogy jobbat tudnék én is kihozni belőle. Nagy elismerésem Kálmán barátodnak! Képzeld, a Pontos Model elkészítette a (Tamiya 1/350-es) KGV-k feljavító készletét! Egyszerűen fantasztikus! Kicsit el is szomorodtam, hogy nem vártam még néhány évet a POW építésével; bár ehhez is kell némi plusz munkát hozzátenni, de az szinte elenyésző. Laci! Köszönöm az elismerő szavakat! Nagyon klassz az a fordulatszám-mérő. Ez úgy lett kimarva? Gondolom, ezt majd a hídon kell elhelyezni. | |||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 521508 | 2013. január 11. 03:58 | ||||||||||||||||||||
Laci, nagyon ötletes! Alig lehet összeszámolni, mennyi minden fog mozogni és világítani ezen a hajón... Időközben Kálmán barátom tovább haladt a Revell 1:350-es Bismarck-jával, íme a jelenlegi állapot. Már nem sok hiányzik ahhoz, hogy elkészüljön vele. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 521503 | 2013. január 10. 22:58 | ||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 521438 | 2013. január 9. 19:52 | ||||||||||||||||||||
Üdvözlöm a hajósokat! Elkészült a Bismarck hajócsigáinak fordulatszám mérőjének a műszere.Ahhoz,hogy mindez sikerült sok embernek köszönhetem itt.Ezúton is megköszönném a segítségetek,mert nélkületek ez nem jött volna létre! Üdv! | |||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 521291 | 2013. január 8. 12:53 | ||||||||||||||||||||
Simi, nagyon szépek lettek a légvédelmi lövegek! Az hogy a Minnesota végre felkerült a mws.com-ra hosszú levelezgetés eredménye, Jim Baumann segítségével. Ismét nagyon segítőkésznek bizonyult a Mester. Remélem, az ottani fórumozóknak is tetszik majd a kis hajó. A Blue Tack-et elfelejtettem a múltkor. Bár még ki sem bontottam, de elmondhatom róla, hogy ez egyfajta gyurma-ragasztó, amit pl. David Griffith arra használ, hogy megfeszítse a Caenis-ből készülő köteleket, amíg a ragasztó megköt. Én egyfajta sablonként szeretném használni, pl. árbocok és keresztrudak összeragasztásánál: belenyomod az árbocot és gondosan beállítva a keresztrudat, majd ragasztót pöttyintesz a kettő közé. Így pontosan beállított lehet a pillanatragasztós kötés; de még biztosan jó lehet még ezer más dologra is. | |||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 521272 | 2013. január 8. 09:57 | ||||||||||||||||||||
Simi! Ez egyszerűen fantasztikus!Érdemes volt feltenni a két ágyú összehasonlítását.A különbség fenomenális.Jól látható,hogy egy fröccsöntött forma egyáltalán nem adja vissza azt a hatást,mintha igazi volna,mint a te általad feljavított.Gratula hozzá!Nagyon szépek lettek a "pom-pom" légvédelmi ágyúk is,és ügyesen megoldottad a felmerülő "csőhosszúság" problémát! Nekem van egy elképzelésem a Bismarck külső műszereivel kapcsolatban,bár nem tudom hogy fogom még kivitelezni,de Lucky barátunk segítsége -smd led- nagyon sokban hozzájárult ahhoz,hogy nyitott szemmel vizsgáljam az előttem kínálkozó lehetőségeket.Azt hiszem ez azért elárult némi információt... Üdv! | |||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 521270 | 2013. január 8. 09:45 | ||||||||||||||||||||
Na végre fel tudtam tenni én is néhány képet! Az első képeken az egycsövű 4'-es (105 mm-es) ágyú látható. Az esztergált lövegcső szép és könnyen beépíthető. Némi nehézséget a kezelői platformok és annak korlátai jelentettek.A további képeken a Pom Pom gépágyú (40 mm-es) 8 csövű verziója látható. Az egyik legnagyobb gondot az adta, hogy az esztergált csövecskék egyforma hosszúak, márpedig a középső 4 cső hosszabban kiáll, mint a szélsők. Ezt a problémát úgy hidaltam át, hogy egy 0.6-os injekciós tűbe beleragasztottam a csöveket és így hosszabbítottam meg azokat. Gyuri! Először is gartulálok a Minnesota-hoz, hogy végre ma megjelent a modelwarships.com-on.Szépek a fotók! Ilyen klassz 1/1200-as hajót még nem láttam! A Blue Tack-ról nem írtál... A DVD-t köszönöm, majd visszajuttatom; volt néhány kép, amit nem ismertem. | |||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 521252 | 2013. január 8. 00:56 | ||||||||||||||||||||
Simi, miután beszereztem 5-6 féle maratást ehhez a hajóhoz, plusz ott a sajátja és legalább háromféle generikus (korlát, eresz, perforált háromszög alakú dúc), naná, hogy kihasználom a bennük rejlő lehetőségeket. Az internálva veszteglő hajón akármennyi ajtót ki lehet nyitni, igaz,a tömör műgyanta maketten ez nehezebben kivitelezhető, mint a fröccsöntöttön. Amit látsz, azon csak a parancsnoki híd ablaksoros mellvédje a kit saját maratása, az ajtók Lion Roar, a többi Flyhawk gyármány. Egyik szebb, mint a másik, élvezet velük a munka. A Flyhawk lépcsők (még nincsenek fent) pl. egyenként megfelelő síkba állítható lépcsőkkel, az oldalukon perforációt imitáló reliefmaratott szárakkal rendelkeznek - ez inkább 1:350-ben természetes, nem 1:700-ban. Használható a DVD? | |||||||||||||||||||||||
Gonzo | Adatlap | 521236 | 2013. január 7. 22:01 | ||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 521233 | 2013. január 7. 21:24 | ||||||||||||||||||||
P.Gy.! Úgy tudom,hogy a hajó még az első világháborúból való,és a maga idején híres hajó volt.A képeket elnézegetve vannak hasonlóságok a Bismarckkal kapcsolatban.Például a híd felépítése tűnt egyből fel,hogy a Bismarcké is hasonló.Azon éppen el is gondolkodtam,hogy ez ismerős valahonnan nekem. Köszönöm az elismerő szavakat,bár nagyon rajtam van,hogy csináljam,hiszen már nem sok lenne a kész felépítményhez (leszámítva a kisebb fegyverzetet),de időm,mint írtam nincs rá sajnos! További jó építgetést kívánok! Üdv! | |||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 521199 | 2013. január 7. 17:44 | ||||||||||||||||||||
Szia! Látom, jó sok ajtót kinyitottál. A fedeles ablakok külön maratásból vannak, vagy ezt adták hozzá? Mindenesetre nagyon jól néz ki az eddig elkészült rész. Engem az ilyen látványtól szokott elkapni a gépszij és akkor már jobban megy az építés. A múltkor írtad, hogy vettél Blue Tack-ot. Mi ez az anyag? Valahol azt olvastam, hogy maszkoláshoz használják. Én közben végeztem az egycsövű 4'-es ágyúkkal és ma a Pom Pom-okkal is; ha még lesz egy kis időm, teszek fel róla én is képeket. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |