/ Fórumok /

Mi készül éppen?

Átfutottam a topikokat, ilyet nem nagyon találtam. Kinek éppen mi készül? H a valaki veszi a fáradságot, pár fényképpel összefoglalhatja éppen mit csinál/hogyan csinálja! Szerintem sok embernek tanulságos.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.
iikk 423698 2012. szeptember 11. 10:14
Válasz erre
De amúgy tényleg nagyon ötletes.
iikk 423697 2012. szeptember 11. 10:13
Válasz erre
Ez igaz is, csak a kereket valószínűleg fából készítette volna el :)
Saját tapasztalat,de mi a méhtelepen 125 ccm-es ETZ-ből guberáltuk ki a kereket talicska gyanánt.
Bulba 423696 2012. szeptember 11. 08:47
Válasz erre
Szerintem zseniális, nagyon jót nevettem... :-)
Cosworth1981 423695 2012. szeptember 11. 07:41
Válasz erre
Most nagy butaságot írtatok... Az, hogy Pz,IV-es görgőből készült, nem jelenti azt, hogy a maketten is ezt szerettem volna érzékeltetni. Ha nem írom le, hogy miből csináltam, fel sem tűnne... A másik dolog, hogy 1943-ban nem igen volt pénze az orosz parasztnak csinos, új, szabványos gyári talicskára. Összetákolta amiből tudta, nem törődve az arányokkal, design-nal...
Zolko 423694 2012. szeptember 11. 06:16
Válasz erre
Hello,

szerintem is ötletnek jó, de kisebb görgőt keresnék..

Zolko
Kuolema 423693 2012. szeptember 10. 23:57
Válasz erre
Szia!
Jól néz ki, öteltenek sem rossz, de egy ilyen futógörgő elég nehéz (pontos adatot nem tudok, de nagy darab, tömör fém...), nem tartom valószínűnek, hogy felhasználták volna ilyen célokra. Megnézném azt a gazdát, aki eltolja az üresen is száz kilónál nehezebb talicskát ;)
Üdv.: Kuolema
tank 423692 2012. szeptember 10. 21:36
Válasz erre
Cosworth1981 423689 2012. szeptember 10. 12:48
Válasz erre
DSC_0112
DSC_0112
DSC_0113
DSC_0113
DSC_0115
DSC_0115

Talicska, Panzer IV-es alkatrészekből...:)
Zoli 423688 2012. szeptember 10. 11:14
Válasz erre
Nem is beszélve az Academy járgányok pontatlanságáról... A fél mm tényleg semmi.
z
Cosworth1981 423687 2012. szeptember 10. 10:23
Válasz erre
Egyet értek... Azért sem írtam pontos számot, mert 0,5mm lópikula.. Már csak abból kiindulva, hogy pl. az AFV club és az Italeri Tiger-I között is 1-2 millis eltérések vannak.
Zoli 423686 2012. szeptember 10. 09:33
Válasz erre
Szia,
Az Ural kivétel, és példának kicsit sarkított. Annak a makettnek több baja is van, mégis elég népszerű a pontosságra érzékenyek között is. Egyébként nagyon sok makett van, ami arányosan kicsinyített. Lehet, hogy 1-2mm eltérés van a méretarányhoz képest, de attól még arányos. És találkoztam már méretileg teljesen pontos makettel is, legalábbis 72-es repülőknél (35-ös járművel már nem foglalkozom). Ugyanakkor azzal is legyünk tisztában, hogy pl a repülők összeszerelésénél is engednek tűrést. Asszem a B-2 esetében olvastam arról, hogy a fesztávnál mennyi a megengedett. És olyan típus is van, aminek dilatáció miatt nő a mérete, pl az SR-71 esetében asszem 12cm. (Remélem most valakinek adtam ötletet...)
A lényeg szerintem az lenne, hogy 1-2mm-es eltérésen ne akadjunk fent, ha egyébként a makett arányos.
z
Törzsbusz 423685 2012. szeptember 9. 22:59
Válasz erre
Ja! Az Ural-4320 fülkéje pedig 5 mm-el alacsonyabb 35-ben. Tizenhét és félcenti. Mint egy top-chop. A kerékátmérőről nem is beszélve. 0,5 - 0,6 mm - szerintem - bár egy kicsinyített plakátnál - de...nem tartom nagy eltérésnek. Nincs olyan makett ami tök arányban kicsinyített. Minden makett méretaránya megközelítőleg adott. Szerintem.
juge75 423684 2012. szeptember 9. 20:39
Válasz erre
35-ben fél (0,5, de inkább már 0,6) mm, az elég nagy difi.
Kamovos 423683 2012. szeptember 9. 20:39
Válasz erre
100/35=28,57143
Tibcsi 423682 2012. szeptember 9. 20:38
Válasz erre
juge75 423681 2012. szeptember 9. 20:38
Válasz erre
gaben21 423680 2012. szeptember 9. 20:37
Válasz erre
Helló.A félreértés végett ezek újságok és nem plakátok.
juge75 423679 2012. szeptember 9. 20:36
Válasz erre
juge75 423678 2012. szeptember 9. 20:35
Válasz erre
Ha A/4 a valós újság mérete (1 oldala), az A/4 8,48mm x 5mm 35-ben.
Tibcsi 423677 2012. szeptember 9. 20:34
Válasz erre
Ja, már értem: fordítva fogalmazott. :)
Tibcsi 423676 2012. szeptember 9. 20:34
Válasz erre
Pedig kb. annyi: 28mm x 35 = 980 mm
juge75 423675 2012. szeptember 9. 20:30
Válasz erre
Cosworth1981 423674 2012. szeptember 9. 20:17
Válasz erre
Kiszámolható... 1/35-ben az 1 méter a valóságban 28mm...
gaben21 423673 2012. szeptember 9. 19:27
Válasz erre
Kép1839
Kép1839
Kép1843
Kép1843
Kép1844
Kép1844
Kép1845
Kép1845
Kép1846
Kép1846
Kép1848
Kép1848
Kép1850
Kép1850
Kép1852
Kép1852
Kép1853
Kép1853
Kép1855
Kép1855

Helló.Itt a mai eredmény. :D Végre már látom a cél szalagot. ;D Felkerült a vontatókábel a jobb oldali sárvédő, a pótláncszemek is. A figurák kezébe készítettem zsebkendőt és egy rongyot is ami a nyitott ajtón lesz kiterítve majd koszosan olajosan. A szerelő és a parancsnok elé vagy mellé tervezek újságokat is. A mellékelt képen látható nyomtatvány mérete megfelel az 1:35-ös méretnek?
ANT 423672 2012. szeptember 9. 18:21
Válasz erre
Szia Laci!
Köszi a tippet, kipróbálom.
Rommel93 423671 2012. szeptember 9. 17:38
Válasz erre
Egyrészt igen, másrészt biztos ismered azt a jelenséget, amikor kissé bezöldül, öreg pajtákon és deszkakerítéseken lehet megfigyelni :) 
lacipapa 423670 2012. szeptember 9. 14:04
Válasz erre
Szia ANT!
Ha van Humbrol ClearFix (28ml) az még jobb,átlátszó,fényes,sűrűbb,minta Tamiya clear.
Vékony damilt bele mártasz az megadja a csepp formát.Legalább 2 napig száradni hagyod,vagy mig kellően ki nem keményedik, és az átlátszó piros clearral megfested.Én igy csinálnám,de Te döntsd el.De,ha a cigit átlátszó öntő keretből húzod,vagy damilból csinálod,akkor egyben tudod ki alakitani a cigit a lánggal.
Üdv,Laci
Cosworth1981 423669 2012. szeptember 9. 13:55
Válasz erre
Arra gondolsz, amikor kissé szürkévé korhad a fa?
ANT 423668 2012. szeptember 9. 13:52
Válasz erre
Szia Kamovos.
Nagy hordót semmiképpen nem pakolnék rá, mint korábban írtam, olyanom nincs is.
Egy-két 20 literes kannára gondoltam, azok azért gyakrabban előfordultak a német járműveken. A helyüket is még átgondolom.

glitter: a \"vattából füstöt\" trükköt már ismertem, a másik cigiző katonánál fogom is alkalmazni. A láng anyagával kapcsolatban viszont faragasztóra gondoltam. Átlátszóra szárad, csak valami elnyújtott csepp alakot kellene alkotni egy vékony drót végére, ami a gyufa lenne.

Cosworth1981: gondolom, üvegfesték helyett jó lesz az átlátszó (clear) makettfesték is. Abból van is sárga, piros. Jó lesz a tanya.:-)
Rommel93 423667 2012. szeptember 9. 13:40
Válasz erre
Frankó! Egy az egyben a CoD:UO Ponyri nevű pályája jutott eszembe :) A fa felületekre viszont még ráférne némi antikolás :) 
Cosworth1981 423666 2012. szeptember 9. 11:05
Válasz erre
DSC_0102
DSC_0102
DSC_0103
DSC_0103
DSC_0104
DSC_0104

Kurszki tanya...:)
Cosworth1981 423665 2012. szeptember 9. 10:01
Válasz erre
Piros és sárga üvegfestékkel.. Elég erős a színük, és fényes is. Áttetsző ffesték, önmagukban nem fednek.
glitter 423664 2012. szeptember 9. 09:39
Válasz erre
Szia. Én eddig cigifüsttel próbálkoztam, az vattaszálakból elég hiteles tud lenni...talán egy kis megfelelően formázott vattacsomót finoman lefújni tűz-színűre, de nagyon óvatosan, távolról? Ha csak permetszerűen éri, talán nem tapad össze...ez csak egy kósza elmélet...:))
tank 423663 2012. szeptember 9. 08:34
Válasz erre
DSC_0034
DSC_0034

itt a kép volt még egy hátulról is de azt még keresem
tank 423662 2012. szeptember 9. 08:18
Válasz erre
hello Kamovos!én is meglepődtem de ez van a képen elő kell kutassam hogy te is lásd.(lehet hogy sör volt benne)
Kamovos 423661 2012. szeptember 8. 20:58
Válasz erre
Szia ANT!

Jobban belegondolva semmi képen nem tennék fel rá 200 literes teli hordót benzinnel, ha támadásban, vagy menetben van!

Ne keverjük a Dolgokat!
Az üzemanyag szállítására ott voltak az Opel Blitzek!
Ez a hadtáp dolga!

Egy menetben vagy támadásban lévő harckocsi motortere fölé elhelyezett benzines hordó egyetlen lövéssel, egyetlen egy forró repessze szanaszét repítiheti a Tigrist!

Lehet, hogy voltak akik feltették, de ők nem voltak százasok, az tuti.

Harcszerű körülmények között, én az ilyen tankra nem RPG-ve, hanem AK világító lövedékkel lőnék.
A többit úgyis elintézi a benzin.

Egy 200 literes, meggyújtásra váró Molotov koktéllal a motor felet, harcba indulni nem túl logikus dolog.
Még ha volt aki meg is tette.

Üres vödör a kipufogó környékére felakasztva viszont klasszikus megjelenésnek mondható.

Hát én így gondolom.
Döntés a tiéd!

Üdv: kamovos
ANT 423660 2012. szeptember 8. 20:25
Válasz erre
Szia.
Jobban belegondolva igazad van. A z üzemanyaghiányt mint motívumot tényleg meg kell jeleníteni, úgyhogy lesz benzineskanna. Meg lesznek még képek is, ahogy haladok, de a többi figura arca még nincs kész.
Apropó, egy kérdés (mindenkihez): a pipára gyújtó katona keze ügyébe szeretnék lángot varázsolni. Ezt hogyan-miből lehetne?
tank 423659 2012. szeptember 8. 19:54
Válasz erre
hello!nem azt írtam hogy rakd tele csak néhány cuccot.én eredeti képen láttam ezt gondoltam ötletnek elmegy.meg tudván a németek örökös benzin hiányát abban az időben ...egyébbként MÉG KÉPET!kíváncsi vok milyen lessz!
ANT 423658 2012. szeptember 8. 17:12
Válasz erre
P9080008
P9080008
P9080009
P9080009
P9080010
P9080010
P9080011
P9080011
P9080012
P9080012
P9080013
P9080013

Sziasztok.
Köszi az észrevételeket.
Koszolás, porozás már megvolt, de ezexerint még kevés, tehát kap még egy kis homok színű pigmentet.
tank: benzines hordóm nincs, kannák dögivel. De ha telerakom mindenfélével a Tigert, szerintem úgy fog kinézni, mint az ószeres talicskája...vagy nem?
romsitsa: valóban, a virágok szárai 1,5-2 cm hosszúságúak, ami egy kicsit sok. Felezem a szárakat és visszaültetem őket. A bokrok színét majd megpróbálom árnyalni egy kicsit.
Laac: az út menti növényzet porolása tervbe volt véve. Valószínűleg a talajt is kezelni fogom pigmentekkel.
jerry82:teljesen érthető voltál. De így nem lesz már túl sok az amúgy sem kevés zöld?
Közben az első figurával is haladtam. Matt lakkozás és a ruha koszolása még hátra van. Ezt leszámítva van valami hiányosság rajta?
jerry82 423657 2012. szeptember 8. 09:32
Válasz erre
kép1
kép1
kép 2
kép 2

Hello
Nekem a föld út jellegzetességei hányóznak a az előző járművek által hagyott nyomok (mélyedés) és a középen hagyott zöld sáv.
Remélem valamennyire érhető voltam
Laac 423656 2012. szeptember 8. 08:48
Válasz erre
Sziasztok!
Talán a természet egyhangú zöld színét sárga és kék színű festékkel lehetne megtörni. Továbbá ahol ezek a vasak dübörögtek ott nagy port vertek fel így az út felől egy kis por sem ártana a zöldnek, de még a tanknak sem. A talaj is egyszínű én azt is foltszerűen viszem fel nem festékszóróval és legalább három árnyalatot használok.
Úgy a makettet én is sajnálom összekoszolni, de ha már dióra teszed akkor egyszerűen muszáj!
Üdv: Laac
Kamovos 423655 2012. szeptember 7. 23:04
Válasz erre
Sziasztok!

Hm.

Az élet egyik tipikus esetével állunk szemben!
Mikor is a jármű álcafestésével kirí a környezetéből.

De ezért nem a dioráma készítője a felelős!
Hanem a természet!

Mert az ugye mindig változatos színű környezetet ad háttérnek.

Márpedig a harckocsi nem kaméleon! :D

Üdv: kamovos
romsitsa 423654 2012. szeptember 7. 21:22
Válasz erre
Hello,

innen nézve a virágok a tigris meghajtókerekéig érnek az azért elég magas szerintem.
De lehet kép csal.

Szintén kép alapján nekem monoton a zöld, a fűnek és minden bokornak ugyan az a színe.

ad
tank 423653 2012. szeptember 7. 20:31
Válasz erre
szia ANT!nagyon atom.de egy kis koszolás ráférne.Meg esetleg a hátuljára egy benzines hordó meg pót láncszemek(egy archiv képen láttam és ha emlékeim nem csalnak az a gép is pont az ss502es ből való)egyébbként gratula!
ANT 423652 2012. szeptember 7. 19:52
Válasz erre
Szia.
Az álcanövényzet korábban nekem is megfordult a fejemben, de akkor még nem volt mindkét oldalon sövény. Ha most lomboznám a Tigert, a végén nem látszana belőle semmi.
Cosworth1981 423651 2012. szeptember 7. 19:40
Válasz erre
A fene tudja... Nekem így is tetszik...:)
Cosworth1981 423650 2012. szeptember 7. 19:40
Válasz erre
Ha nem is koszolni, de némi álcagally elférne a tankon. Bár lehet hogy akkor meg nem lesz mutatós a Tiger...
ANT 423649 2012. szeptember 7. 19:15
Válasz erre
Szia.
Milyen változatosságra gondoltál a bokrokkal kapcsolatban? Bocage képeket nézegetve mindenhol végeláthatatlan levélrengeteget láttam.
Másrészt a virágok milyen értelemben nagyok? Hosszú a száruk?
üdv.
ANT 423648 2012. szeptember 7. 19:12
Válasz erre
Szia Tibi!
Köszi. Ezek így sikerültek, majd a következő jobb lesz.
üdv.
romsitsa 423647 2012. szeptember 7. 18:28
Válasz erre
Szia,

szépen alakul, még össze kéne lőni a harckocsi színét a tereppel (koszolni) és a bokrokba egy változatosságot vinni.
A virágok a sarokban nekem gyanúsan nagyok.

ad
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546., 547., 548., 549., 550., 551., 552., 553., 554., 555., 556., 557., 558., 559., 560.,
561., 562., 563., 564., 565., 566., 567., 568., 569., 570., 571., 572., 573., 574., 575., 576., 577., 578., 579., 580.,
581., 582., 583., 584., 585., 586., 587., 588., 589., 590., 591., 592., 593., 594., 595., 596., 597., 598., 599., 600.,
601., 602., 603., 604., 605., 606., 607., 608., 609., 610., 611., 612., 613., 614., 615., 616., 617., 618., 619., 620.,
621., 622., 623., 624., 625., 626., 627., 628., 629., 630., 631., 632., 633., 634., 635., 636., 637., 638., 639., 640.,
641., 642., 643., 644., 645., 646., 647., 648., 649., 650., 651., 652., 653., 654., 655., 656., 657., 658., 659., 660.,
661., 662., 663., 664., 665., 666., 667., 668., 669., 670., 671., 672., 673., 674., 675., 676., 677., 678., 679., 680.,
681., 682., 683., 684., 685., 686., 687., 688., 689., 690., 691., 692., 693., 694., 695., 696., 697., 698., 699., 700.,
701., 702., 703., 704., 705., 706., 707., 708., 709., 710., 711., 712., 713., 714., 715., 716., 717., 718., 719., 720.,
721., 722., 723., 724., 725., 726., 727., 728., 729., 730., 731., 732., 733., 734., 735., 736., 737., 738., 739., 740.,
741., 742., 743., 744., 745., 746., 747., 748., 749., 750.