| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
| 81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
| 101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
| 121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
| 141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
| denkmeyer | Adatlap | 522269 | 2013. január 17. 07:47 | ![]() | ||
| Kamovos | Adatlap | 522249 | 2013. január 16. 21:58 | ![]() | ||
![]() | ||||||
| piratvitorla | Adatlap | 522219 | 2013. január 16. 19:42 | ![]() | ||
|
Repült az első Oroszországban szerelt AW139-es http://www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/repult_az_elso_oroszorszagban_szerelt_aw139-es/ | ||||||
| makettes | Adatlap | 522200 | 2013. január 16. 17:55 | ![]() | ||
|
Sziasztok! Szerintetek a csillag felségjelet mikor festették fel a gép nyolc pontjára? 1951-ben vezették be új felségjelként,de régi fotókon sok gépen csak hat helyre van felfestve,a szárny felső részére nem.(pl.Li-2,An-2,Ut-2,Jak-18,Mig-19,Mig-15..) 1961-ben jöttek a Mig-21-es gépek,ott már ez nem volt kérdéses.. üdv.makettes | ||||||
| Taylor2 | Adatlap | 522188 | 2013. január 16. 16:52 | ![]() | ||
|
Sziasztok! Érdekes téma! http://index.hu/tech/2013/01/16/a_magyar_agyra_is_rafer_az_uj_radarelnyelo_bevonat/ | ||||||
| Ati75 | Adatlap | 522085 | 2013. január 15. 18:55 | ![]() | ||
|
Sziasztok! Más téma... Most találtam ezt a cikket: iho.hu/hir/hind-a-varos-felett-120609 Főleg az utolsó bekezdések elszomorítóak. :( | ||||||
| NORAD | Adatlap | 522067 | 2013. január 15. 16:23 | ![]() | ||
|
Ezek szerint vagy nem akarnak a jövőben teljesen az ukránoktól függni a szállító flotta terén (A-124, An-70, An-140, csak az IL-476 orosz gyártás),vagy az Iljusin cégnek ügyes lobbistái vannak. Kb 5-10 év mire az első Il-112 a csapatokhoz kerülhet. | ||||||
| Kamovos | Adatlap | 521991 | 2013. január 14. 19:13 | ![]() | ||
|
Na tessék! Csak nyugat imádóknak. :D www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/ujraelesztik_az_il-112-es_programot/ Nincs pénz mi? | ||||||
| Ati75 | Adatlap | 521977 | 2013. január 14. 17:28 | ![]() | ||
|
Azta... Erre nincs szó!ez aztán a repülés! nem is gondoltam volna,hogy így is tud hasítani... | ||||||
| Kamovos | Adatlap | 521943 | 2013. január 14. 14:33 | ![]() | ||
|
Egy Csirkecomb bemutató a fészkében 2012-ből! Van aki póttartály nélkül, üresen tud vele mű repülni is. :) Voltak akinek a feltöltött póttartályokkal, és az utasokkal, már gondot okozott a felszállás is. :( www.youtube.com/watch | ||||||
| Ati75 | Adatlap | 521849 | 2013. január 13. 19:12 | ![]() | ||
|
A miniszter "úr" szerint ez a kifutó technika: m.index.hu/video/2013/01/13/a_legpusztitobb_szarvastehen/ érdekes...azért valamit tudhat. :) A 29-es mellett a másik nagy kedvencem! | ||||||
| Kamovos | Adatlap | 521790 | 2013. január 13. 14:00 | ![]() | ||
|
Nekem mindegy, csak legyen már valami! Vagy Mi-171, vagy vadkan. :D | ||||||
| lacipapa | Adatlap | 521783 | 2013. január 13. 13:20 | ![]() | ||
|
Úgy járna,mint a Fejedelem a vadkannal?Hm...állítólag,az sem volt véletlen! | ||||||
| Kamovos | Adatlap | 521773 | 2013. január 13. 12:20 | ![]() | ||
|
Lehetne az véletlen 24db is. Biztos ürülnének, akik még repülhetnének vele. | ||||||
| Kamovos | Adatlap | 521771 | 2013. január 13. 12:18 | ![]() | ||
|
Azt sem bánnám, ha valaki nem medvét lőne. :D | ||||||
| Flanker | Adatlap | 521718 | 2013. január 12. 23:58 | ![]() | ||
| piratvitorla | Adatlap | 521698 | 2013. január 12. 20:09 | ![]() | ||
|
Az ilyen jellegű lehetőségeket valószínűleg akkor szúrták el, amikor a maradék államadósság töredékéért készpénzt kaptunk... | ||||||
| Ati75 | Adatlap | 521695 | 2013. január 12. 19:45 | ![]() | ||
|
Vagy esetleg 1-2 ilyen is befigyelne... www.primeportal.net/hangar/kevan_vogler/mi-171_hip/ | ||||||
| Ati75 | Adatlap | 521694 | 2013. január 12. 19:39 | ![]() | ||
| Kamovos | Adatlap | 521692 | 2013. január 12. 19:27 | ![]() | ||
|
Szia piratvitorla! Remélem Putyin elviszi medve vadászatra is! Csak legyen elég célzó víz is, nehogy mellé lőjenek! :D Üdv: kamovos | ||||||
| piratvitorla | Adatlap | 521617 | 2013. január 12. 07:43 | ![]() | ||
|
A kormányfőre még a moszkvai látogatása előtt gyakorolnának nyomást a helikopterek felújítása miatt - írja a Magyar Nemzet. http://www.hir24.hu/belfold/2013/01/12/lobbistak-gyakorolnanak-nyomast-orbanra/ | ||||||
| Solo | Adatlap | 521610 | 2013. január 12. 00:33 | ![]() | ||
|
A többi katonai felszerelésre gondolsz? Azok nem a Gripen ellentételezés részei, hanem egyéb, szintén ellentételezéshez kötött beszerzések. Szerintem. | ||||||
| Flanker | Adatlap | 521607 | 2013. január 11. 23:38 | ![]() | ||
|
Szia! Ha ez így igaz, ahogy le van írva, nem szóltam. A katonai résszel nagyjából tisztában vagyok, bár egy részről nem sejtettem, hogy a kompenzálás része.(Mivel a típushoz tartozik). ave | ||||||
| Solo | Adatlap | 521537 | 2013. január 11. 14:06 | ![]() | ||
| Flanker | Adatlap | 521506 | 2013. január 10. 23:51 | ![]() | ||
|
Sziasztok! Teljesen igazad van, de én a Gripen svéd ellentételezésről is csak az elején hallottam pár infót, azóta semmi.Lehet, hogy működik, de agyon hallgatva az a feltételezésem , hogy valami nem kerek. Úgy nem lehet venni semmit - pláne nem rg-t -, hogy ne kerüljön semmibe, se az eladó még ígérjen is rá valami bónuszt is.Márpedig vezetőink így gondolkodnak, nagyon úgy néz ki. ave | ||||||
| Flanker | Adatlap | 521505 | 2013. január 10. 23:44 | ![]() | ||
|
Sziasztok! Pont erre gondoltam. Tehát, vásárolni kell, de sürgősen. A legvalószínűbb, hogy minden jó lehetőségről lemaradunk, azután kényszerből belevágunk valami éktelen baromságba, régi jó szokás szerint. ave | ||||||
| kopcos | Adatlap | 521492 | 2013. január 10. 20:33 | ![]() | ||
|
Gripen NG promó videó...www.youtube.com/watch | ||||||
| piratvitorla | Adatlap | 521472 | 2013. január 10. 17:52 | ![]() | ||
|
szia C-130: "... Ennek is vannak határai és a költségek.Gondolok itt pl.: több gép, vagy forduló egy feladat végrehajtásához, vagy a váltó személyzet szükségessége, több leszállás tankolás miatt... ez mind hozzáadódik. S ezt nem veszik sokan bele - pl.az okosok. Kíváncsi lennék, kiszámolta-e vmelyik nagyokos, hogy pl. a török kitelepülés kinek jött ki olcsóbban - nekünk, v. a román Herc-nek." Én egyszer végeztem egy gyors fejszámítást az ügyben. Kb 1-2 C-130 tudná ellátni az eredetileg ötgépes Ancsa század feladatát. Minél nagyobb a távolság annál nagyobb a különbség az Ancsa kis terhelhetősége, kis sebessége, alacsony csúcsmagassága, kisebb hatótávolsága miatt... üdv | ||||||
| Zoli | Adatlap | 521467 | 2013. január 10. 16:59 | ![]() | ||
|
Szia, Épp nem arra az ellentételezésre gondoltam, de az is igaz, biztos vagyok benne. És valószínű ezért is lesz megint európai gépünk, ha lesz. Itt elterjedtebb a korrupció (franciák, olaszok, angolok, svédek...), az egyéb tényezők mellékesek... Egyébként a C-130 se tetszett eddig igazán, de valahogy úgy gondoltam, egy valamirevaló szállítógép legyen legalább akkora. Főleg, ha nem fér bele a keretbe több kategória is, csak egy. A Fiat számomra sose volt komoly, mintha kivettek volna egy darabot a törzséből. De az új változat egyre jobban tetszik. Amúgy egyetértek az általad leírtakkal, ezért hangsúlyoztam én is a helikopterek esetében, hogy inkább legyen egy nagyobb teherbírású, erősebb gép, amiből egyszerre kevesebb is elég, vagy kevesebbet kell vele fordulni nagyobb hatótávja miatt. Az An-26 biztos nagyon sokat kibírt és jó gép volt, de a régi orosz technikát szerintem el kéne már felejteni. Az azonos kategóriájú nyugati gépek szinte mindenben jobbak (teherbírás, hatótáv, fogyasztás, üzemeltetési költségek, stb. Lehet, hogy a C-27 lesz a váltótípus, tényleg jónak tűnik, de pár használt Herc se jönne rosszul. Mindegy, csak lépjenek valamit! z | ||||||
| Flanker | Adatlap | 521449 | 2013. január 9. 23:46 | ![]() | ||
|
Szia! Hát igen, ellentételezés. Lásd Gripen program. Jó sok fejes kapott ellentételezést.Félre a tréfát, igazad lehet.Anno a C-130-asokat is elbaltázták, a románok meg röhögt(n)ek rajtunk.Törökországba kellett menni egy hétre, két vadásszal.Mi az Ancsával, + a kiszolgáláshoz szükséges eszközök.Több forduló, és még így sem volt kinn minden.Mellénk begurult a román Herc., csak a hangárt nem hozták magukkal. Nem bántom az Am-26-t.Iszonyú jó kis gép, és elképesztő, mit meg tudnak a srácok vele oldani(Irak, Afganisztán).(Mondjuk vannak történeteik...). DE! Ennek is vannak határai és a költségek.Gondolok itt pl.: több gép, vagy forduló egy feladat végrehajtásához, vagy a váltó személyzet szükségessége, több leszállás tankolás miatt... ez mind hozzáadódik. S ezt nem veszik sokan bele - pl.az okosok. Kíváncsi lennék, kiszámolta-e vmelyik nagyokos, hogy pl. a török kitelepülés kinek jött ki olcsóbban - nekünk, v. a román Herc-nek. Szóval, kell egy váltótípus, és per-pillanat ez az ász szerintem. Az Ancsákat utána villám gyorsan értékesíteni kell, amíg van bennük még érték.Ez is hoz vissza valamit az új típus költségeiből.Ne járjanak úgy, mint a többi kivont gépünk. ave | ||||||
| búza | Adatlap | 521441 | 2013. január 9. 20:40 | ![]() | ||
|
"A WZ–10-esnek nem erőssége az utasbiztonság, az eddig legyártott, ötvennél is kevesebb példányból végül kihagyták a katapultülést, a személyzet túlélése azon múlik, hogy mennyire törik össze a lezuhant gép." Ez minden helikopternél így van, viszont ennek mértéke a nem mindegy! | ||||||
| silent8 | Adatlap | 521382 | 2013. január 9. 08:51 | ![]() | ||
| Zoli | Adatlap | 521371 | 2013. január 8. 22:15 | ![]() | ||
|
Semmi gond, nem maradtunk le semmiről. Én régen a Herc-hez hasonlítottam mindent laikusként, és ahhoz képest nem nagyon értékeltem ezt sem kisebb mérete miatt, de formára se tetszett. Felnőtt fejjel azért másképp látom a dolgokat. Ez a típus a mi igényeinknek épp megfelelne, minden szempontból. Biztos kedvező feltételekkel meg lehetne venni a felesleges gépeket, az eladó is gondolom minden egyes eladott darabnak örülne. Az árakat nem tudom, de szerintem nagy eltérések nem lehetnek, inkább az lehet a fő szempont nekünk, ki milyen ellentételezést vállalna. z | ||||||
| Flanker | Adatlap | 521364 | 2013. január 8. 21:33 | ![]() | ||
|
Üdv Mindenkinek! Bocs a késői kommentért, de csak most értem ide. A C-27-t volt szerencsém műszaki szempontból "bevizsgálni".Üzemeltetése az állománynak nem okozna semmi gondot. Méretei tökéletesek, szabvány konténerekre van méretezve.Aki látta már repülni, tudja mire képes. A legyártott és fölöslegessé vált készletből be lehetne szerezni, de... végre dönteni kéne. Ez talán jóval olcsóbb lenne, mint más új típus rendszeresítése. De az UH-1N-re sem volt meg a min.összeg, erre sem lesz. ave | ||||||
| Zoli | Adatlap | 521286 | 2013. január 8. 10:59 | ![]() | ||
|
Kíváncsi leszek rá, mert eddig csak erős fejvakargatásról hallottam, ha szóba került valahol, hogy lassan nem lesz szállítógépünk. És ha helikopterre sincs pénz, akkor hogy lesz szállítógépre? Na mindegy, felőlem a központi költségvetésből is vehetik. A törp-Herc-ként aposztrofált típus régen nagyon nem volt szimpatikus nekem, de egyre jobban tetszik, és a modernizáltsága mellett talán a mérete is megfelel nekünk. És ehhez legalább már megvan a makett... z | ||||||
| NORAD | Adatlap | 521285 | 2013. január 8. 10:55 | ![]() | ||
|
>Ezeket szerintem már olvasta mindenki akit érdekel a dolog. OK, nem tudtam hogy milyen infó maradt ki neked. De kb. ez minden, amit tudni lehet. | ||||||
| NORAD | Adatlap | 521284 | 2013. január 8. 10:52 | ![]() | ||
|
A C-27-ről még semmi konkrét infó nincs. Egy jólértesült újságíró annyit mondott hogy az AN-26 kérdés is meg lesz oldva és 2015-ben, amikor megyünk a Baltikumot védeni, már nem lesz szállítógép problémánk. (Jelenleg két rep.képes An-26-osunk van.) Bár azóta ötletként felmerült még a civil gépek (B737, BAe-146) bérlése is. Csak ez a két gyors megoldás van. | ||||||
| myROB | Adatlap | 521283 | 2013. január 8. 10:48 | ![]() | ||
|
Ezeket szerintem már olvasta mindenki akit érdekel a dolog. A C-27J-ről lehet sejteni, hogy az egyik nagy esélyes. | ||||||
| NORAD | Adatlap | 521282 | 2013. január 8. 10:42 | ![]() | ||
|
Illetve ezt még érdemes elolvasni az UH-1N-gyel kapcsolatban: http://www.aranysas.hu/cikk_haztuznezoben.php | ||||||
| Zoli | Adatlap | 521281 | 2013. január 8. 10:40 | ![]() | ||
|
Szia, Ez már régóta tudható, több helyen is találkoztunk már ezzel a cikkel, engem a C-27 érdekelt volna, arról még nem hallottam. z | ||||||
| NORAD | Adatlap | 521280 | 2013. január 8. 10:37 | ![]() | ||
|
Illetve a hivatalos dokumentumok: 149/2012. (XII. 17.) ME határozat Magyarország Kormánya és az Olasz Köztársaság Kormánya közötti, a katonai és haditechnikai területen történõ együttmûködésre, valamint haditechnikai eszközök átadására vonatkozó Megállapodás létrehozására adott felhatalmazásról 28350 www.magyarkozlony.hu/pdf/15326 Keretszerződés 2 db Mi-24, 7 db Mi-17, 5 db Mi-8 típusú helikopter fenntartására honvedelmibeszerzes.kormany.hu/75500-12-71-044 | ||||||
| myROB | Adatlap | 521278 | 2013. január 8. 10:32 | ![]() | ||
|
Követem a dolgokat, ezért lepett meg,hogy egy "hozzáértő" össze-vissza beszél mindent. Még az UH-1N-t is alig bírta kinyögni. | ||||||
| NORAD | Adatlap | 521277 | 2013. január 8. 10:28 | ![]() | ||
|
Röviden összefoglalva, amit eddig tudni lehet: mno.hu/phalanx/olaszok-a-kapuk-folott-1126853 Illetve egyesek tudni vélik hogy C-27J is lesz. | ||||||
| myROB | Adatlap | 521274 | 2013. január 8. 10:05 | ![]() | ||
|
Jó határeset ez a Mi-25, de az AW119-ről eddig szó sem esett. Vagy neki vannak új infói vagy nagyon el van tévedve. | ||||||
| Taylor2 | Adatlap | 521260 | 2013. január 8. 08:27 | ![]() | ||
|
Meg az is hihetetlen számomra, hogy miért kell az utolsó pillanatokra tartogatni ezt a kérdést! Ha esetleg egy pár évvel hamarabb jut eszükbe a típusváltás gondolata, nem hoznak elhamarkodott, felelőtlen döntést az idő hiánya miatt. Figyeljétek meg, ugyan ezt fogják eljátszani a AN-26-okkal is! Úgy érzem elég sokat fogom még használni a nagy levegőt beszív, és kifúj technikát. :D :( | ||||||
| SIG | Adatlap | 521251 | 2013. január 8. 00:23 | ![]() | ||
|
Így Nálad a pont, valószínűleg tényleg ez lehet az oka a típuskavalkádnak :) Üdv... | ||||||
| NORAD | Adatlap | 521249 | 2013. január 7. 23:46 | ![]() | ||
|
Csak egy tipp hogy honnan eredhet az elnevezés. | ||||||
| SIG | Adatlap | 521246 | 2013. január 7. 23:34 | ![]() | ||
|
Értelek és igazad van. A wikipedia egy rettentően autentikus forrás... Úgy gondolod, hogy nekünk volt (van) Mi-25 típusjelzésű harcihelikopterünk ? Ha az aktuális döntéshozót a tanácsadói a wikipediából készítik fel, akkor annak külön örülök. Üdv... | ||||||
| NORAD | Adatlap | 521245 | 2013. január 7. 23:24 | ![]() | ||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| 21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
| 41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
| 61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
| 81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
| 101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
| 121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
| 141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Vajon mit takarhat a magyar Mig-21-esek és talán más típusok 4 jegyű oldalszáma?
Senk