<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
TAMÁS78 | Adatlap | 524573 | 2013. február 6. 16:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A hajótest hullámkeltő ellenállása mellett, azzal, hogy maga fölé tolja az áramló vizet, létrehoz egy másodlagos hullámzást, amely - megfelelő tervezés esetén - lényegében kioltja, pontosabban nagymértékben csökkenti az elsőt. Úgy tudom, elsősorban nem a sebességnövelés a tervezők célja, hanem az, hogy a megkívánt sebességet kisebb gépteljesítménnyel és így fogyasztással el lehessen érni. Előzmény: (524571) tyimosenko 2013. február 6. 16:26 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
tyimosenko | Adatlap | 524571 | 2013. február 6. 16:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok, Ahogy láttam újabban alkalmazzák a vízfelszín alatt előrenyúló orrot a hajótervezésben, az utasszállítóknál, meg tán az amerikai repülőgéphordozóknál is szembetűnő. Valami olyasmit hallottam, hogy ez a bizonyos előrenyúló orr semlegesíti a felcsapódó hullámok egy részét és ezáltal némi sebességnövekedést is eredményez. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
T.Csaba | Adatlap | 524568 | 2013. február 6. 15:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tamás! Köszönöm! Így már világos.Tehát nem fizikai oka volt. Köszi még 1x! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
TAMÁS78 | Adatlap | 524567 | 2013. február 6. 15:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Tudomásom szerint az 1866-os lissai csatában történt nagyon sikeres Teggethoff-féle kosolás késztette arra a tervezőket, hogy hajóikat még sokáig lékelésre alkalmas döfőorral szereljék föl. Ezek a döfőorrok néha egészen abnormális méreteket és formákat öltöttek, pl. a francia hajóknál. Ettől a hagyománytól szabadultak meg azután nagyon-nagyon nehezen és lassan, hiába növekedett már a század elejére is akkorára a hajók sebessége és lövegeik lőtávolsága, ami gyakorlatilag kizárttá tette a kosolást. Még néhány II. Vh-s hajó is ehhez hasonló orral készült, vagy lett tervezve eredetileg. De végül győzött az a szempont, hogy a kifele hajló, ún. atlanti orr sokkal jobb tengerállóságot biztosít, a döfőorr meg a bulbaorrokban élt-él tovább, főként a kereskedelmi hajózásban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
T.Csaba | Adatlap | 524566 | 2013. február 6. 15:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Urak! Egy meglehetősen laikus kérdés foglalkoztat régóta,amit sehol nem tudtam-mertem eddig megkérdezni. Az I.vh-s és korábbi hajók orra oldalról nézve alul előbbre állt,mint felül viszont a későbbi hajóknál fordult a helyzet és most már az orr teteje van előbbre (legalább is a vízfelszín fölött). A kérdésem,hogy ez miért fordult meg? Hullámtörés miatt?Vagy,hogy ne verje a fedélzetre a vizet? Miért volt a régieknek olyan orra?Nem volt kellő tapasztalat ezzel a sebességgel? Előre is köszi! Csaba | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 524561 | 2013. február 6. 14:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Neo954! Ilyet találtam,nem tudom,hogy ez mennyire jó neked. scale-models.nl/cc-vallejo.html A "Vallejo acrylics Model Color - opaque colours"-ban találod meg a "930 Dark Blue (53)" alatt. Remélem tudtam segíteni! Zs180! Majdnem eltaláltad a számot.Ez a hullámtörő 137 db-ból áll... :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 524542 | 2013. február 6. 10:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Gyuri! Nagyon szép lesz a kicsike! Ez az S.M.S. Derfflinger? Olyan kérdésem lenne az urakhoz, hogy a Home Fleet 507A Dark Blue színnek van makettfestékben megfelelője, vagy keverni kell? A segítséget előre is köszönöm! Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 524533 | 2013. február 6. 09:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nagyon szép hajó lesz. Annyit kérdeznék, hogy miként fogod festeni? Ecsettel az egészet vagy fújva is lesz? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 524519 | 2013. február 5. 22:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci hajóján a legegyszerűbb alkatrész is 150 darabból áll össze... Gratulálok! Nálam készül az első kémény - még kell rá létra és a tetejére rács. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 524247 | 2013. február 3. 23:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 524180 | 2013. február 3. 15:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Zs180! Ez a "jó eséllyel sosem fognak látszani" nekem is ismerős.Az én hajómon is vannak olyan részek,amik nem látszódnak.De maga a tudat,hogy ott van,nagyon meg tud minket nyugtatni.Szóval ha nem is fog látszódni,de mégis ott van és nem egy üres semmi van a helyén! Jó lett! Én most az első hullámtörőt készítettem el,volt vele mit szenvednem.Na meg ráadásul a sok nyomozás utána,hogy valójában hogy is nézett ki elég fárasztó volt.Mert ugye ahány modell annyiféle elkészítés,és ugye csak az igazi a mérvadó. Üdv! U.i.:Képek később lesznek róla. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 524165 | 2013. február 3. 13:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 524114 | 2013. február 3. 01:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Imi! Igen, korlátból építettem őket, bár azt hittem, hogy fel fogom használni az e célra való FlyHawk maratást. De mint a mellékelt képen látható (alsó darab), túl vastag. A középső a WEM, a felső a GMM ultrafine korlát darabolásának eredménye. Kár, hogy túl durva a FlyHawk-féle, mert jó sűrűn vannak rajta a támasztékok. A WEM-en nagyon ritkák - normál korlátnak megfelelőek, ezért a rohadt drága GMM-et darabolom... Látható még az első kémény, ahol most tart - a külseje csak ezután következik - illetve mindkét kémény természetes életterében - a hajón. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 524051 | 2013. február 2. 13:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Gyuri! Nagyon részletes ez a kémény! A kapaszkodósorokat korlátból építetted? Gondolom, ezeket félted, amikor azt írod, hogy nem lehet megfogni a kéményt. Ha jól emlékszem, van még egy kémény... kezd izgalmas lenni a "játék"... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 524015 | 2013. február 2. 02:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ismerem az építőt, nagyon szépen dolgozik. A cikkben épp azt részletezi, hogy nem nagyon tuningolta fel a Tirpitz-et, mert nem a Kriegsmarine a fő érdeklődési területe... A hátsó kéményt én egy kissé felrészleteztem, elérve, hogy csak nézegetni lehet, megfogni nem. A képeken nem látszik, de a belsején is dolgoztam egy kicsit - több, mint egy hétig tartott ennek az alkatrésznek a feljavítása, persze munka mellett. P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 524004 | 2013. február 1. 21:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
SSzabi! Mivel én nem tudok ilyen szép vizet csinálni,ezért építek ilyen nagy hajót és ráteszem a vízre.A többit csinálja ő maga! :D Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 523938 | 2013. február 1. 08:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Szép kis Tirpitz: www.modellversium.de/galerie/5-schiffe-ww2/10278-tirpitz-revell.html Én is akarok ilyen vizet a Scharnhorst-om alá :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 523693 | 2013. január 30. 09:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Hergert,SSzabi! Köszönöm az elismeréseket!Nem tudom,hogy élőben mikor lehet legközelebb látni,ha lehet is csak Szolnokon.Az idén kérdéses,de ha itthon leszek,megpróbálom. Esetleg ha valaki Mezőtúron jár szabadidejében,akkor nyugodtan feljöhet megnézheti. Persze előre egyeztetve! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 523675 | 2013. január 30. 07:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci! Nagyon jó lett a kész lánc a horgonnyal. A seklik külön nagyon tetszenek. Az orr rész így egyben nézve nagyon király. A fedélzet deszkázása is tetszik. Remélem egyszer élőben is láthatom. Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
SSZABI | Adatlap | 523630 | 2013. január 29. 20:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szép lesz, csodálom a kitartásod, én van hogy egy makettnél csak 1 hetet töltök, aztán másikhoz fogok (ezért van az, hogy míg másoknál 1 hónap alatt megvan egy harckocsi is, nálam ugyanaz vagy 2 évig készülget...) Ha elkészül egyszer szívesen megnézném élőben is ;) A többieknek köszönöm az infókat a Warspite-ről, de most hirtelen egy másik hajó került az előtérbe, amit nem szabad kihagyni, így ez marad későbbre... (de az a kiegészítő amit mondtatok, az bitang jól néz ki) További szép estét! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 523624 | 2013. január 29. 20:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Simi! Az idén biztos nem lesz kész.Nagyon sok híja van még,2-3 év még biztos.Első felépítmény 45%-ban van kész,hiányzik a kémény,mentőcsónakok,csónakház,kisebb fegyverzet,meg apró cseprő kiegészítők.Viszont ha kész lesz akkor nagyon szívesen örömmel állok a rendelkezésedre! Köszi az elismerést,de szerintem ha a világon nem is,de idehaza esetleg. Hidd el én is alig várom már,hogy kész legyen! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 523621 | 2013. január 29. 20:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Neo954! Nagyon köszi!A képek jók,minőségben nem változott semmit! Köszi még 1x! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 523620 | 2013. január 29. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Most újra kérdezem: ugye, az idén elkészül ez a csodálatos alkotás! Az biztos, ha valaha is fogok építeni Bismarckot (persze csak 1/350-ben), a te hajód alapján fogom elkészíteni.ValószínŰleg ez lesz az egyik legélethűbb modell a világon... büszkék vagyunk/leszünk rád! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 523617 | 2013. január 29. 20:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci! Megkaptam a képeket átlagosan 1,5 MB-osak voltak én csak annyit csináltam, hogy mentés másként jpeg formátumban lettek mentve, és most nálam átlag 0,5 MB-osak a képek. :) Szerintem minőségben sokat nem romlottak. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
stug | Adatlap | 523607 | 2013. január 29. 18:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 523604 | 2013. január 29. 18:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Neo954! Küldtem az "emiledre" képeket! Köszi előre is! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 523598 | 2013. január 29. 16:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci! Ha gondolod próbáld ki az Irfanview nevű programot, minimális méretű, és ha csak kb 1 megapixelt kicsinyítesz a képen vele akkor kb 1/3, 1/4-e lesz a kép mérete byte-ban. Ha kell eltudom küldeni neked mélben is. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 523595 | 2013. január 29. 15:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Képeket mellékeltem volna,de nem teszi fel,pedig a legnagyobb méretű is 1,18 MB. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 523594 | 2013. január 29. 15:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! A betyár mindenit!Csak kész lett a horgonyok lánca a rögzítő láncokkal együtt.Be kell valljam nagyon megszenvedtem vele,nem volt olyan egyszerű,mint ahogy az elsőnek látszott.Mivel feszesnek kell lennie,és természetesen koppra ki vannak számolva a láncszemek hossza a feszítők stb. óvatosan kellett feszítenem a helyére a dolgokat.Persze a gyengéd "erőszaknak" ára is volt,ugyanis itt a festést javítani kellett utólag.Ez megint feladta a leckét,ugyanis már 3 féle szín találkozott egymással.El is hagyta egy-két cifra szó a számat,de a végeredmény elfeledtette ezeket a nehézségeket.Most örülök neki,hogy végre ez is kész lett,újabb mínusz a hátralévő elemek listáján. Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 523560 | 2013. január 28. 23:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Mérd meg a korlát magasságát, ha kb 3 mm magas, akkor helyes a mérete. Az acél maratás gyakorlatilag ugyanúgy kezelendő, mint a réz, csak nehezebben alakítható, formálható; viszont kevésbé sérülékeny, mert jóval merevebb. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
stug | Adatlap | 523530 | 2013. január 28. 19:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
egy kérdéssel fordulnék hozzátok. beszereztem az eduard 99010 es 1/350 német hajókorlátok készletét ( Csitei Béla segítségével. köszönet érte). Mennyire mérethelyes? az academy Graf Spee készlethez gyártott (eduard 53050)maratásban dupla akkora korlátok vannak. Academy Bismarckhoz szerettem volna felhasználni, de elbizonytalanodtam. most már acélból vannak az eduard maratásai. ezt ugyan úgy kell/lehet használni mint a rezet? ( a forrasztást kivéve persze). köszönet a segítségéért. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 523194 | 2013. január 25. 16:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Én azt mondom,hogy le a kalappal a hajód előtt.Annak idején ugye volt szerencsém látni élőben a Hood csatacirkálódat (na és persze személyesen is találkozhattunk),és azt kell mondjam nem csalódtam benned.Nagyon szép lesz.Én többre tartom a Te hajódat,ugyanis sokkal kisebb dolgokat kell kidolgoznod az enyémmel szemben.Csak így tovább!Kíváncsi leszek a végeredményre! Hergert! Köszi-köszi!Ismétlem magam,de mindig próbálom a legjobbat kihozni belőle.Mivel ez a nagy Ő,így nem szeretnék úgy ránézni,hogy látom hol a hiba és mégis úgy hagyom,hogy jól van ez így,hasonlít rá.Ha kell inkább újraépítem,újra csinálom.Remek példa erre az első felépítmény,mikor már kb 80%-ban kész volt igaz fából,és újra kezdtem az egészet rézből.Pedig akkor már 3 éve építettem... Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 523191 | 2013. január 25. 16:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci! Nagyon tetszik a kész lánc a horgonnyal. Olyan, mint az 1:1 méretű. Simi! Szeretném megkérdezni, hogy a "vászon" borítású korlátot te hogyan csináltad? Nagyon szép lesz a hajód! Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 523181 | 2013. január 25. 14:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kicsit felrészletezted...hm... Kedves Barátom! Esetleg küldj egy fotót a gyártónak, hogy a sok kis részlet összeállítása után az övének kellene így kinézni. Nagyon szép munka! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 523173 | 2013. január 25. 13:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci! Ez igen szépen sikerült! Az gondoltam, hogy majd nem lesznek egyformák a láncszemek, amint azt más, hasonló próbálkozásoknál tapasztaltam. De nem lett "igazam" - hála Istennek, te nagyon-nagyon ügyes és kitartó vagy! Én közben elkészültem a Repulse fő távmérőjével, amelyet - szokásomhoz híven - kicsit "felrezeztem"... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
ZétaZoll | Adatlap | 523144 | 2013. január 25. 00:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szuper! Nagyon köszönöm a segítséget nektek! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
zs180 | Adatlap | 523131 | 2013. január 24. 21:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Laci, bámulatos, ez már nekem is sok, ennek én sem álltam volna neki, de az eredmény meggyőző lett. Többet dolgoztál a horgonylánccal, mint sok makettező komplett hajókkal. Gratulálok a kitartásodhoz! P.Gy. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 523113 | 2013. január 24. 19:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ja, bocs, de mégvalami! Ha pedig '44-es Corsairt szeretnél, akkor az 1942 revised deck blue 20B-t használd az alaphoz. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 523110 | 2013. január 24. 19:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Neonak igaza van. Tegyél fafedélzetet a Corsair alá. Ha pedig javasolhatok valamit, nézd meg ezt a színkártyát: www.modelwarships.com/reviews/books-plans/snyder-short/usn-1/usn-02.jpg és a fedélzet árnyalatát próbáld meg összehozni arra a színre, amit flight deck stain 21-nek hívnak. Ezt a színt 1943-tól használták a hordozókon. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 523096 | 2013. január 24. 18:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Üdv mindenkinek! Képekkel illusztrálnám a horgony lánc elkészítését. Legelőször ugye zégergyűrű fogóval meghajtottam a láncszemeket.Ezt drótvágóval eldaraboltam,majd 2 db fogóval méretre igazítottam.Kissé elhajtottam az egyik végét,hogy össze tudja őket kapcsolni,majd újra visszahajtogattam őket.Egy darab rézhuzal végét elcsiszoltam egyenesre,hogy jobban illeszkedjen.A láncszemhez igazítva bejelöltem a vágás helyét,majd drótvágóval méretre vágtam.csipesszel a helyére próbáltam és ha nagyobb volt,akkor fogóba fogva méretre csiszoltam.Újra beillesztettem és az egyik végét elforrasztottam,majd körbe forrasztottam az egészet. Még jó,hogy "csak" 120 db ilyet kellett csinálnom,mert nem leeresztős a horgonylánc.Még így is 4 horgonyhoz kellett legyártanom ilyen peckes láncszemeket.Elég idegölő és hosszadalmas munka. Hergert! Köszi a segítséget a láncszemek nevével kapcsolatban,legalább ezt is tudom! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
ZétaZoll | Adatlap | 523094 | 2013. január 24. 18:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 523087 | 2013. január 24. 17:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A kép alapján szerintem fa fedélzete van. Üdv.:Neo | |||||||||||||||||||||||||||||||||
ZétaZoll | Adatlap | 523085 | 2013. január 24. 17:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nem egészen csatahajó, de remélem azért maradhat a kérdésem: milyen anyagból lehetett a USS Princeton repülőfedélzete? Egy Hellcat alá szeretnék egy kis fedélzet-részletet készíteni, és a neten talált képek/írások alapján nem vagyok biztos a dolgomban... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 522996 | 2013. január 23. 19:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok urak Egy bizonyos helyen megtalálható az alábbi könyv pdf állományban . Az Osztrak Magyar-Monarchia Hadihajoi 1867-1918. üdv: migi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Sebi | Adatlap | 522995 | 2013. január 23. 19:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Tiszteletem Uraim! Látom mindenki jól halad az építkezéssel. Szép munkák! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 522994 | 2013. január 23. 19:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
hergert | Adatlap | 522956 | 2013. január 23. 13:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci! Tetszik a horgony lánc készítési módszered és a kész lánc is. Egyébként peckes láncnak hívják az általad építeni kívánt láncot és azért ilyen, hogy a teherbírása nagyobb legyen a láncnak(főleg amikor megfeszül az egész ledobott lánc) Üdv.: Herger Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
hatvanilaci | Adatlap | 522954 | 2013. január 23. 13:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Simi! Íme itt van a horgonylánc elkészítése képekben.Igaz a belső részt utólag fogom bele forrasztgatni.Úgy ahogy mondtad!Jobban szeretem magam elkészíteni,bíbelődni vele,mint megvenni és kész. Varjúbácsi! Köszönöm az infót,de nem találtam 1:100-st! Üdv! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 522950 | 2013. január 23. 12:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ezt ismeritek? Hajókhoz horgonylánc, 0,6mm-estől. northstarmodels.com/2012/12/new-photoetched-items/ | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Simi | Adatlap | 522943 | 2013. január 23. 11:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Valóban, az autentikus horgonylánc nem kis kihívás. Én ékszerboltokat szoktam látogatni, ha a problémával szembesülök és próbálok megfelelő láncot találni. Persze 1/350-ben tökéletes horgonylánc - tudomásom szerint - nincs. Kompromisszumokat kell kötni az embernek. Kutakodásaim során találkoztam ezüst un. "anker" (magyarul: horgony! ami ilyen, a képen látható kivitelű) lánccal az ékszerészeknél elérhető áron, csak nekem mindig nagynak bizonyult. Neked is javaslom, hogy nézz körül. Bár a saját készítésű dolgok mindig közelebb állnak az alkotó szívéhez... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |