/ Fórumok /

Csatahajók, hadihajók

Minden vizi szörnyeteg, ami mai napig csodálattal tölt el minket...
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.
hatvanilaci 524865 2013. február 8. 20:25
Válasz erre
Simi!
Tudsz e nekem csinálni 0,5-s lyukasztót a sztirol laphoz szegecsek gyártására?
Köszi előre is a választ!
Üdv!
zs180 524843 2013. február 8. 16:48
Válasz erre
Imi, Laci, köszönöm a dícséretet.
Imi,nagyon szépen csillognak a polírozott csőtorkolatok, és a blast bag-jeid is igen jól sikerültek!
Laci, tudom, milyen a Bismarck kéménye - Kálmán barátom hajóján és máshol is láttam, mik vannak rajta - felér három egyszerű kéménnyel, ami a szükséges munkamenyiséget illeti.

P.Gy.
hatvanilaci 524824 2013. február 8. 14:02
Válasz erre
Zs180!
Nagyon jók lettek a kémények!Én az egész hajómon ettől tartok a legjobban.Azon aztán van minden ami csak lehet.20mm-s gépágyúk,reflektorok,futómacska stb.Na meg elég ránézni és már látni a bonyolultságot.Különböző merevítők,ezernyi kapaszkodó,platform meg ilyen olyan "nyalánkságok".Talán ezért is hagyom utoljára a felépítmények közül.

Simi!
Nagyon jók lettek a barbetták.Szépen alakul a te hajód is.Mint mindig,most is remekművet alkotol.
Üdv!
Simi 524815 2013. február 8. 12:54
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4

Gyuri!
Nagyon élethűek lettek a kéményeid! A kapaszkodósorok nagyon szabályosak lettek!Némelyik hajónak igen kacifántos a kéménye. Nekem a legszivatósabbak a POW kéményei voltak; talán egy hónapot is el kellett velük pepecselnem.
Én a fő tornyokat befejeztem, (ill az egész fegyverzet kész van már) íme az eredmény. Most a parancsnoki tororny áll építés alatt.
zs180 524774 2013. február 8. 01:47
Válasz erre
DSC04947
DSC04947

Végre kész a két kémény. Volt velük munka...
Most jön az egyik legnehezebb rész: a teljesen saját építésű tripod árboc.

P.Gy.
hatvanilaci 524703 2013. február 7. 15:43
Válasz erre
Szia boatman!
Az e-mail címed nincs meg,ha el tudod nekem küldeni,akkor szívesen válaszolok neked,terjedelmesebben.

Hergert!
Küldök neked "emilt".
Ebben a Bismarckos újságban minden számban bemutatják a következő alkatrészeket.A 123,124,125 és 126. számban lehet kapni majd a hidroplánt benne.Ezen a héten jön a 42. szám.Hetente jön tehát van még pár hét,mire arra kerül a sor.
Üdv!
boatman 524671 2013. február 7. 12:07
Válasz erre
Szia Laci!
Egy éve nem hallottam a Bismarck meghajtásáról. Mi lett a tönkcsővel,mert az e mailre nem válaszoltál.
üdv:Cs.j
hergert 524651 2013. február 7. 08:06
Válasz erre
Szia Laci!

Köszönöm az infót! Megnéztem a linkeket, Kaiser úrnak valóban szerencséje volt, a hajója igen szép.

A filmeket szívesen megnézném magyarul. ( vagy ad meg az e-mail címed, vagy írj nekem:hergertomi@gmail.com-ra , hogy személyesen megbeszéljük a részleteket)

Ebben a Bismarck újságból építhető hajóhoz van valami tájékoztatás, hogy melyik számban
mi található? ( idővel szükségem lesz egy Aradao vizirepülőgépre 1:200-ban)

Üdv.: Herger Tomi
zs180 524647 2013. február 6. 23:52
Válasz erre
02_sms_derfflinger_1914
02_sms_derfflinger_1914

SSZABI, Neo954,

Igen ez az S.M.S. Derfflinger. Amit csak lehet, fújni akarok rajta, de természetesen rengeteg részlet ecsettel lesz megfestve. Kissé rozsdásra és koszosra akarom megcsinálni, hiszen vagy fél éve horgonyoz elhagyatottan Scapa Flow-ban...

P.Gy.
narn08 524643 2013. február 6. 22:49
Válasz erre
hatvanilaci 524641 2013. február 6. 22:26
Válasz erre
Szia Hergert!
Van 4 db dvd lemezem.Egy könyv amiben a hajó főbb vázlati rajzai vannak,igaz,nagy segítség,de nem egészen pontos (www.amazon.com/Battleship-Bismarck-Anatomy-Ship-Brower/dp/0851779824.Van egy másik könyv ez nagyon nagy segítség több,mint 500 képpel.Ebben egy német úriember építette meg a Bismarckot az eredeti tervrajzok alapján -mellékesen volt szerencséje megtekintenie James Cameronnal a roncsot is- www.amazon.de/Schlachtschiff-Bismarck-Modell-Josef-Kaiser/dp/3938494026 Pár könyv még német illetve magyar kiadványban,amiket itthon és kint vásároltam.
Rengeteg kép a Bundesarchive bild képtárából,sok egyéb linkek és olyan 1:100 megépített modellek amik a neten vannak.Ezek közül is kiemelném a következőt.modellbauer.forum-aktiv.com/t271-gustis-1100-bismarck.
Na meg kapott képek.Most éppen a Bismarck újságot veszegetem amiben fából és ebből abból össze kell építeni a hajót.Azokban is van leírás a hajó történetéről illetve a bemutatásáról,képekkel illusztrálva.Nagy örömömre vannak benne olyan nekem új képek is amiket a neten még nem látta eddig.
Nagyjából ennyi!
Ja a filmeket -magyar szinkronnal- kiírom neked dvd-re ha kell.
Üdv!
hergert 524634 2013. február 6. 21:11
Válasz erre
Szia Laci!

Ok rendben! Jó neked, hogy láttad a filmet én sajnos lemaradtam róla. A you tube-on is csak a Cameron félét láttam németül,az egész jó volt.

A hajód építését már régóta figyelem, az iciri piciri kütyükkel együtt.

Milyen rajzból, könyvekből dolgozol?

Üdv.: Herger Tomi
hatvanilaci 524631 2013. február 6. 20:44
Válasz erre
portside11[1]
portside11[1]

Szia Hergert!
Én nem arra gondoltam,amiket te bejelöltél.(De azért köszi a fáradozásod!)Ezeket már megcsináltam a hajón és 6 db van belőle összesen.Én a citadella páncélzaton lévő kapaszkodóra gondolok.Tegnap a magam szórakoztatása végett megnéztem a "Bismarck elsüllyesztése" című dokumentum filmet,és abban láttam a roncson egy szép közeli felvételt róla.Utána nyomoztam és az a tat felé van a legközelebb.Ezt be is kereteztem neked,bár a kép elég kis és sz@r felbontású.
A tűzoltócsapokat is és a tömlőket is ugyanúgy meg fogom csinálni rajta,mint az eredetin volt.Ezen a hajón mindent megcsinálok az utolsó részletekig ami rajta volt.Mármint amit ekkora arányban meglehet csinálni.Ha úgy van időd és kedved,akkor nézz vissza oldalakat,ott találsz elég sok képet a hajóról és annak építési szakaszairól.Nem tudom,hogy tudod e,de nagyon sok itt lévő barátunknak köszönhetem,hogy a hajó "életre kel".Gondolok itt a világításra,a hajó felépítményének elkészítési technológiájára rézből,meghajtás stb.
Eredetileg csak saját célra kezdtem építeni,de az építés folyamán egyre több minden kezd működni rajta,így most márt kezd a verseny felé irányulni.Ha nem is indítom versenyen,de kiállítani elviszem.
Üdv!
hergert 524620 2013. február 6. 19:42
Válasz erre
20100319161643-71296-fulla
20100319161643-71296-fulla

Itt van még egy kép, igaz ez a Tirpitz. Az orrban is van ilyen kötélterelő.
hergert 524616 2013. február 6. 19:29
Válasz erre
paintbism19418a
paintbism19418a

Szia Laci!

Ez a kapaszkodó véletlenül nem egy kötélterelő csiga pár. Amit mellékeltem képet az alsó részén egy hasonló látható.

Ha szabad megkérdeznem a tűzoltó csapokat, tömlőket is meg fogod csinálni?

Üdv.: Herger Tomi
hatvanilaci 524597 2013. február 6. 18:35
Válasz erre
Ja a Tennesee azért van fent,mert azt akartam ezzel is érzékeltetni,hogy a bulba orr nélkül ilyen szép hullámok keletkeztek a hajóorr után.
hatvanilaci 524595 2013. február 6. 18:33
Válasz erre
Tennesee
Tennesee
Bismarck wreck
Bismarck wreck

Üdv!
Itt van egy videó a bulba orr jótékony hatásáról.Látni,ahogy a bulba orr tolja maga előtt a vizet,így kiegyenlítve a hullámzást.
www.youtube.com/watch
Ez pedig egy hagyományos orr:
www.youtube.com/watch

Google a barátom!Találtam a Bismarck roncsáról készült képen a páncélövnél egy kapaszkodó szerű "képződményt".Mivel ez a roncson rajta van így eredetileg is rajta volt,tehát nekem is meg kell majd csinálnom.Még jó hogy rátaláltam,mert így még élethűbbé tehetem a hajót.
Üdv!
Neo954 524579 2013. február 6. 16:47
Válasz erre
Na szóval ezt is leírtad! Köszönjük! :)
tyimosenko 524576 2013. február 6. 16:45
Válasz erre
Köszi Tamás, igen, így van, egy mesterséges hullámsor semlegesíti a természetes hullámokat és takarékosabb üzemmódot eredményez.
Neo954 524575 2013. február 6. 16:45
Válasz erre
Sziasztok!

Laci köszönöm! Úton van felém a humbrol 96-os RAF Dark Blue, azt a vallejo-s szín alapján majd keverem ha kell.

A döfőorr témához: Tamás78 leírta a lényegét, később talán a Yamato osztály hajóin alkalmazták először a bulbaorr-t a lényege, azt hiszem, hogy a hullámokat eloszlatja, a maradék később éri a hajótestet, és kisebb lesz az víz ellenállása, és növekszik a sebesség.

Üdv.:Neo
TAMÁS78 524573 2013. február 6. 16:41
Válasz erre
A hajótest hullámkeltő ellenállása mellett, azzal, hogy maga fölé tolja az áramló vizet, létrehoz egy másodlagos hullámzást, amely - megfelelő tervezés esetén - lényegében kioltja, pontosabban nagymértékben csökkenti az elsőt. Úgy tudom, elsősorban nem a sebességnövelés a tervezők célja, hanem az, hogy a megkívánt sebességet kisebb gépteljesítménnyel és így fogyasztással el lehessen érni.
tyimosenko 524571 2013. február 6. 16:26
Válasz erre
Sziasztok,

Ahogy láttam újabban alkalmazzák a vízfelszín alatt előrenyúló orrot a hajótervezésben, az utasszállítóknál, meg tán az amerikai repülőgéphordozóknál is szembetűnő. Valami olyasmit hallottam, hogy ez a bizonyos előrenyúló orr semlegesíti a felcsapódó hullámok egy részét és ezáltal némi sebességnövekedést is eredményez.
T.Csaba 524568 2013. február 6. 15:58
Válasz erre
Szia Tamás!

Köszönöm!

Így már világos.Tehát nem fizikai oka volt.

Köszi még 1x!
TAMÁS78 524567 2013. február 6. 15:50
Válasz erre
Szia!

Tudomásom szerint az 1866-os lissai csatában történt nagyon sikeres Teggethoff-féle kosolás késztette arra a tervezőket, hogy hajóikat még sokáig lékelésre alkalmas döfőorral szereljék föl. Ezek a döfőorrok néha egészen abnormális méreteket és formákat öltöttek, pl. a francia hajóknál. Ettől a hagyománytól szabadultak meg azután nagyon-nagyon nehezen és lassan, hiába növekedett már a század elejére is akkorára a hajók sebessége és lövegeik lőtávolsága, ami gyakorlatilag kizárttá tette a kosolást. Még néhány II. Vh-s hajó is ehhez hasonló orral készült, vagy lett tervezve eredetileg. De végül győzött az a szempont, hogy a kifele hajló, ún. atlanti orr sokkal jobb tengerállóságot biztosít, a döfőorr meg a bulbaorrokban élt-él tovább, főként a kereskedelmi hajózásban.
T.Csaba 524566 2013. február 6. 15:35
Válasz erre
Sziasztok Urak!

Egy meglehetősen laikus kérdés foglalkoztat régóta,amit sehol nem tudtam-mertem eddig megkérdezni.

Az I.vh-s és korábbi hajók orra oldalról nézve alul előbbre állt,mint felül viszont a későbbi hajóknál fordult a helyzet és most már az orr teteje van előbbre (legalább is a vízfelszín fölött).
A kérdésem,hogy ez miért fordult meg?
Hullámtörés miatt?Vagy,hogy ne verje a fedélzetre a vizet?
Miért volt a régieknek olyan orra?Nem volt kellő tapasztalat ezzel a sebességgel?

Előre is köszi!

Csaba
hatvanilaci 524561 2013. február 6. 14:54
Válasz erre
Szia Neo954!
Ilyet találtam,nem tudom,hogy ez mennyire jó neked.
scale-models.nl/cc-vallejo.html
A "Vallejo acrylics Model Color - opaque colours"-ban találod meg a "930 Dark Blue
(53)" alatt.
Remélem tudtam segíteni!

Zs180!
Majdnem eltaláltad a számot.Ez a hullámtörő 137 db-ból áll... :)
Neo954 524542 2013. február 6. 10:02
Válasz erre
Sziasztok!

Gyuri! Nagyon szép lesz a kicsike! Ez az S.M.S. Derfflinger?

Olyan kérdésem lenne az urakhoz, hogy a Home Fleet 507A Dark Blue színnek van makettfestékben megfelelője, vagy keverni kell?

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv.:Neo
SSZABI 524533 2013. február 6. 09:32
Válasz erre
Szia!

Nagyon szép hajó lesz. Annyit kérdeznék, hogy miként fogod festeni? Ecsettel az egészet vagy fújva is lesz?
zs180 524519 2013. február 5. 22:36
Válasz erre
DSC04946
DSC04946

Laci hajóján a legegyszerűbb alkatrész is 150 darabból áll össze...
Gratulálok!
Nálam készül az első kémény - még kell rá létra és a tetejére rács.

P.Gy.
Neo954 524247 2013. február 3. 23:54
Válasz erre
hullámtörő
hullámtörő
hullámtörő (2)
hullámtörő (2)
tekerő
tekerő

Sziasztok!

Gyuri! Nagyon pofásak a kémények! :)

Én hoztam a Laci képeit a hullámtörőről. :D

Üdv.:Neo
hatvanilaci 524180 2013. február 3. 15:32
Válasz erre
Zs180!
Ez a "jó eséllyel sosem fognak látszani" nekem is ismerős.Az én hajómon is vannak olyan részek,amik nem látszódnak.De maga a tudat,hogy ott van,nagyon meg tud minket nyugtatni.Szóval ha nem is fog látszódni,de mégis ott van és nem egy üres semmi van a helyén!
Jó lett!
Én most az első hullámtörőt készítettem el,volt vele mit szenvednem.Na meg ráadásul a sok nyomozás utána,hogy valójában hogy is nézett ki elég fárasztó volt.Mert ugye ahány modell annyiféle elkészítés,és ugye csak az igazi a mérvadó.
Üdv!
U.i.:Képek később lesznek róla.
zs180 524165 2013. február 3. 13:49
Válasz erre
DSC04945
DSC04945

Közben haladtam az első kémény fényszóró-platformjával. Az alján levő merevítések jó eséllyel sosem fognak látszani, ezért érdemes részletesen elkészíteni őket.

P.Gy.
zs180 524114 2013. február 3. 01:09
Válasz erre
kapaszkodók
kapaszkodók
első kémény 2
első kémény 2
első kémény 1
első kémény 1
hátsó kémény a helyén
hátsó kémény a helyén
így áll most
így áll most

Imi!
Igen, korlátból építettem őket, bár azt hittem, hogy fel fogom használni az e célra való FlyHawk maratást. De mint a mellékelt képen látható (alsó darab), túl vastag. A középső a WEM, a felső a GMM ultrafine korlát darabolásának eredménye. Kár, hogy túl durva a FlyHawk-féle, mert jó sűrűn vannak rajta a támasztékok. A WEM-en nagyon ritkák - normál korlátnak megfelelőek, ezért a rohadt drága GMM-et darabolom...
Látható még az első kémény, ahol most tart - a külseje csak ezután következik - illetve mindkét kémény természetes életterében - a hajón.

P.Gy.
Simi 524051 2013. február 2. 13:18
Válasz erre
Gyuri!
Nagyon részletes ez a kémény! A kapaszkodósorokat korlátból építetted? Gondolom, ezeket félted, amikor azt írod, hogy nem lehet megfogni a kéményt. Ha jól emlékszem, van még egy kémény... kezd izgalmas lenni a "játék"...
zs180 524015 2013. február 2. 02:33
Válasz erre
Ilyen volt
Ilyen volt
ilyen lett 1
ilyen lett 1
ilyen lett 2
ilyen lett 2
ilyen lett 3
ilyen lett 3

Sziasztok!
Ismerem az építőt, nagyon szépen dolgozik. A cikkben épp azt részletezi, hogy nem nagyon tuningolta fel a Tirpitz-et, mert nem a Kriegsmarine a fő érdeklődési területe...
A hátsó kéményt én egy kissé felrészleteztem, elérve, hogy csak nézegetni lehet, megfogni nem. A képeken nem látszik, de a belsején is dolgoztam egy kicsit - több, mint egy hétig tartott ennek az alkatrésznek a feljavítása, persze munka mellett.

P.Gy.
hatvanilaci 524004 2013. február 1. 21:37
Válasz erre
SSzabi!
Mivel én nem tudok ilyen szép vizet csinálni,ezért építek ilyen nagy hajót és ráteszem a vízre.A többit csinálja ő maga! :D
Üdv!
SSZABI 523938 2013. február 1. 08:49
Válasz erre
Üdv!

Szép kis Tirpitz:
www.modellversium.de/galerie/5-schiffe-ww2/10278-tirpitz-revell.html

Én is akarok ilyen vizet a Scharnhorst-om alá :)
hatvanilaci 523693 2013. január 30. 09:33
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
Hergert,SSzabi!
Köszönöm az elismeréseket!Nem tudom,hogy élőben mikor lehet legközelebb látni,ha lehet is csak Szolnokon.Az idén kérdéses,de ha itthon leszek,megpróbálom.
Esetleg ha valaki Mezőtúron jár szabadidejében,akkor nyugodtan feljöhet megnézheti.
Persze előre egyeztetve!
Üdv!
hergert 523675 2013. január 30. 07:30
Válasz erre
Szia Laci!

Nagyon jó lett a kész lánc a horgonnyal. A seklik külön nagyon tetszenek. Az orr rész így egyben nézve nagyon király. A fedélzet deszkázása is tetszik. Remélem egyszer élőben is láthatom.

Üdv.: Herger Tomi
SSZABI 523630 2013. január 29. 20:41
Válasz erre
Nagyon szép lesz, csodálom a kitartásod, én van hogy egy makettnél csak 1 hetet töltök, aztán másikhoz fogok (ezért van az, hogy míg másoknál 1 hónap alatt megvan egy harckocsi is, nálam ugyanaz vagy 2 évig készülget...)

Ha elkészül egyszer szívesen megnézném élőben is ;)

A többieknek köszönöm az infókat a Warspite-ről, de most hirtelen egy másik hajó került az előtérbe, amit nem szabad kihagyni, így ez marad későbbre... (de az a kiegészítő amit mondtatok, az bitang jól néz ki)

További szép estét!
hatvanilaci 523624 2013. január 29. 20:22
Válasz erre
Szia Simi!
Az idén biztos nem lesz kész.Nagyon sok híja van még,2-3 év még biztos.Első felépítmény 45%-ban van kész,hiányzik a kémény,mentőcsónakok,csónakház,kisebb fegyverzet,meg apró cseprő kiegészítők.Viszont ha kész lesz akkor nagyon szívesen örömmel állok a rendelkezésedre!
Köszi az elismerést,de szerintem ha a világon nem is,de idehaza esetleg.
Hidd el én is alig várom már,hogy kész legyen!
Üdv!
hatvanilaci 523621 2013. január 29. 20:15
Válasz erre
Szia Neo954!
Nagyon köszi!A képek jók,minőségben nem változott semmit!
Köszi még 1x!
Üdv!
Simi 523620 2013. január 29. 20:13
Válasz erre
Szia!
Most újra kérdezem: ugye, az idén elkészül ez a csodálatos alkotás! Az biztos, ha valaha is fogok építeni Bismarckot (persze csak 1/350-ben), a te hajód alapján fogom elkészíteni.ValószínŰleg ez lesz az egyik legélethűbb modell a világon... büszkék vagyunk/leszünk rád!
Neo954 523617 2013. január 29. 20:03
Válasz erre
horgonylánc
horgonylánc
horgonylánc (1)
horgonylánc (1)
horgonylánc (2)
horgonylánc (2)
horgonylánc (3)
horgonylánc (3)
horgonylánc (4)
horgonylánc (4)
horgonylánc (5)
horgonylánc (5)
horgonylánc (6)
horgonylánc (6)

Szia Laci!

Megkaptam a képeket átlagosan 1,5 MB-osak voltak én csak annyit csináltam, hogy mentés másként jpeg formátumban lettek mentve, és most nálam átlag 0,5 MB-osak a képek. :)

Szerintem minőségben sokat nem romlottak.

Üdv.:Neo
stug 523607 2013. január 29. 18:38
Válasz erre
hatvanilaci 523604 2013. január 29. 18:01
Válasz erre
Szia Neo954!
Küldtem az "emiledre" képeket!
Köszi előre is!
Üdv!
Neo954 523598 2013. január 29. 16:41
Válasz erre
Szia Laci!

Ha gondolod próbáld ki az Irfanview nevű programot, minimális méretű, és ha csak kb 1 megapixelt kicsinyítesz a képen vele akkor kb 1/3, 1/4-e lesz a kép mérete byte-ban.

Ha kell eltudom küldeni neked mélben is.

Üdv.:Neo
hatvanilaci 523595 2013. január 29. 15:16
Válasz erre
Képeket mellékeltem volna,de nem teszi fel,pedig a legnagyobb méretű is 1,18 MB.
hatvanilaci 523594 2013. január 29. 15:04
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
A betyár mindenit!Csak kész lett a horgonyok lánca a rögzítő láncokkal együtt.Be kell valljam nagyon megszenvedtem vele,nem volt olyan egyszerű,mint ahogy az elsőnek látszott.Mivel feszesnek kell lennie,és természetesen koppra ki vannak számolva a láncszemek hossza a feszítők stb. óvatosan kellett feszítenem a helyére a dolgokat.Persze a gyengéd "erőszaknak" ára is volt,ugyanis itt a festést javítani kellett utólag.Ez megint feladta a leckét,ugyanis már 3 féle szín találkozott egymással.El is hagyta egy-két cifra szó a számat,de a végeredmény elfeledtette ezeket a nehézségeket.Most örülök neki,hogy végre ez is kész lett,újabb mínusz a hátralévő elemek listáján.
Üdv!
Simi 523560 2013. január 28. 23:04
Válasz erre
Mérd meg a korlát magasságát, ha kb 3 mm magas, akkor helyes a mérete. Az acél maratás gyakorlatilag ugyanúgy kezelendő, mint a réz, csak nehezebben alakítható, formálható; viszont kevésbé sérülékeny, mert jóval merevebb.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307.