<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
NORAD | Adatlap | 523273 | 2013. január 26. 15:50 | ![]() | ||
A bolgárok határeset. Ők most döntöttek használt portugál F-16-osok beszerzéséről, még 1-2 évet kihúznak az orosz gépekkel. Előzmény: (523271) NORAD 2013. január 26. 15:47 | ||||||
NORAD | Adatlap | 523271 | 2013. január 26. 15:47 | ![]() | ||
Az miért van hogy más országok látszólag probléma nélkül üzemeltetnek orosz típusokat? Horvátok, csehek helikoptereket, lengyelek repülőgépeket. Csak a szlovákoknak sikerült azt megcsinálni, amit nekünk: nincs már Mi-24, a MiG-29 felújítása után is alig van repképes gépük. | ||||||
Zoli | Adatlap | 523250 | 2013. január 26. 13:39 | ![]() | ||
Sziasztok, Szerintem nem lenne baj, ha nyugati technikára váltanánk már. Az orosz típusok nagyon sok tekintetben (élettartam, javítások közti üzemidők, fogyasztás, hatósugár stb...) elmaradnak pl az amerikaiakhoz képest. Szakmailag ugyanúgy amerikai típust kellene választani, mint ahogy tették a vadászgépek esetében. (Más kérdés, hogy a szakmát ezúttal is figyelmen kívül fogják hagyni, mint akkor...) A legnagyobb gond továbbra is az oroszok megbízhatatlansága lenne. A helikopterek is ugyanúgy ócskavasként végeznék, mint a MiG-29-esek. És ha már nyugati gépek közül kell választani, akkor ne a katonai feladatokra erősen korlátolt képességű olasz típusra essen a választás. z | ||||||
Ati75 | Adatlap | 523244 | 2013. január 26. 12:46 | ![]() | ||
Hali! Azért, mert ahogy Hofi Géza mondta egyszer: "Csak a segg változott" a gengszterváltás után! A mai túláradó nyugat- és Eu imádatba nem fér bele semmilyen "elavult" orosz technika használata...politikailag.Szakmai indokokat pedig egy ilyen "kaliberű" honv. miniszternél ne várjunk. | ||||||
Mad_Nick | Adatlap | 523243 | 2013. január 26. 12:30 | ![]() | ||
Én azt nem értem miért nem orosz "fronton" keresgélnek, ezek az agyament hülyék! | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 523242 | 2013. január 26. 12:22 | ![]() | ||
Hogyan tovább Mi-24? http://forgoszarny.blog.hu/2013/01/25/hogyan_tovabb_mi?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2013_01_26&utm_campaign=index | ||||||
Weizi | Adatlap | 523236 | 2013. január 26. 11:10 | ![]() | ||
Kamovos | Adatlap | 522921 | 2013. január 23. 10:00 | ![]() | ||
Itt a mutyi, ott a mutyi, mit lehet még ellopni? lhsn.hu/eladtak-a-honvedseg-harom-mi-8-as-helikopteret/ | ||||||
silent8 | Adatlap | 522901 | 2013. január 22. 21:47 | ![]() | ||
Főleg a Török továbbfejlesztett változat. | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522898 | 2013. január 22. 21:20 | ![]() | ||
Kamovos | Adatlap | 522893 | 2013. január 22. 20:46 | ![]() | ||
Szia piratvitorla! Köszönöm a segítségedet! Azt azért nehezen hiszem, hogy az A-129 azonos harcértékű a Mi-24-el. :D Minden esetre nem kapkodom el az Italeri 1:72 A-129 össze építését. :) Üdv: kamovos | ||||||
NORAD | Adatlap | 522875 | 2013. január 22. 19:18 | ![]() | ||
Ugyanez a téma más hírportálokon: hvg.hu/itthon/20130122_Hende_Uj_katonai_partnert_talalt_maganak www.hirado.hu/Hirek/2013/01/22/07/Hende_Olaszorszagtol_is_vehet_helikoptereket_a_honvedseg.aspx biztonsagpiac.hu/agusta-helikoptereket-vasarol-a-honvedseg Minden cikkben közös hogy a pdf-ből másolás miatt lett az A129-ből AI29. | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522870 | 2013. január 22. 18:55 | ![]() | ||
Szerintem leginkább nem a cikkíró kavarja a típusokat... üdv | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522868 | 2013. január 22. 18:54 | ![]() | ||
Próbáltam korrektül átmásolni... | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522867 | 2013. január 22. 18:53 | ![]() | ||
Németh Zsolt országgyűlési képviselő Budapest Válasz a K/9660. számú, „Van-e köze a helikopte r beszerzéshez a 199/2012 (XI1.17.) ME határozatnak? ” című írásbeli kérdésr e Tisztelt Képviselő Úr! A Magyarország Kormánya és az Olasz Köztársaság Kormánya közötti, a katonai é s haditechnikai területen történ ő együttműködésre, valamint haditechnikai eszközök átadásár a vonatkozó Megállapodás létrehozására adott felhatalmazásról szóló 149/2012. (XI117.) ME határozat alapján Magyarország és az Olasz Köztársaság között lehet őség nyílik széleskörű katonai együttműködés kialakítására. Ez az együttműködés többek között vonatkozhat kifejezetten katonai alkalmazásra gyártott helikopterekre is . A kérdésben említett Augusta típuscsalád valóban rendelkezik a meglév ő harci helikopte r kiváltására alkalmas változattal . Budapest, 2013 . január 16-án Hende Csaba | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522866 | 2013. január 22. 18:52 | ![]() | ||
Németh Zsolt országgyűlési képviselő K 9(0 La Írásbeli kérdés Kövér László úrnak, Az Országgyűlés elnökének Helyben Tisztelt Elnök Úr! Az Országgyűlésről szóló 2012. évi XXXVI. törvény 42. § (8) bekezdése alapján írásbel i választ igénylő kérdést kívánok intézni a Honvédelmi Minisztériumot vezet ő miniszterhez, minta tárgyban illetékes minisztérium vezetőjéhez „Van –e köze a helikopter beszerzéshez a 149/2012 (XII.17.) ME határozatnak?” címmel. A benyújtott kérdésemre a választ írásban várom . Tisztelt Miniszter Úr! A Miniszterelnök Úr 2012.december 17-ei határozata értelmében Ön, vagy az Ön által kijelöl t személy végzi a tárgyalásokat az Olasz Köztársaság Kormányával haditechnikai eszközö k területén történő együttműködésről, átadásról. Tisztelt Miniszter Úr! Kérem, engedje meg, hogy megkérdezzem, hogy pontosan milyen haditechnikai eszközö k átadásáról, fejlesztéséről van szó. A határozat esetleg magába foglalja -e a helikoptere k kérdését, amelynek megoldására - az Ön sajtótájékoztatója szerint - ebben az évben fog sor kerülni.Tisztelt Miniszter Úr! Elrugaszkodott ötletnek tartja –e középtávon az olasz Agusta Al29-es helikopter típu s (esetleg annak török verzióját) beszerzését 2014 utánra? Hiszen akkor már a Mi-24-es helikoptereink is üzemidejük végéhez érnek. Várom érdemi válaszát! Budapest, 2013. január 3. Tisztelettel: Németh Zsolt Jobbik | ||||||
Kamovos | Adatlap | 522864 | 2013. január 22. 18:34 | ![]() | ||
Szia NORAD! Számomra is olvasható formátumot lehet valahol találni lenti két linkről? Szívesen elolvasnám csak nem jeleníti meg. Üdv: kamovos | ||||||
NORAD | Adatlap | 522854 | 2013. január 22. 17:12 | ![]() | ||
Mielőtt nagyon beleélnétek magatokat... Hende Csaba honvédelmi miniszter írásbeli válasza, amelyet hétfőn tettek közzé az Országgyűlés honlapján. kérdés: www.parlament.hu/irom39/09660/09660.pdf válasz: www.parlament.hu/irom39/09660/09660-0001.pdf Ennyi. Minden más kitaláció és belemagyarázás. | ||||||
Zoli | Adatlap | 522850 | 2013. január 22. 16:37 | ![]() | ||
Szia, Nem kell! Én úgy tudtam, hogy az olasz gépek nemcsak gyengébbek, de drágábbak is, mint az amerikaiak. De ha mégis olcsóbbak lennének, akkor sem kellenének. Megint csak a saját zsebükre gondolnak ezek a .uzik... z | ||||||
silent8 | Adatlap | 522831 | 2013. január 22. 14:13 | ![]() | ||
Bár a cikk írója nem teljesen világosan fogalmaz a típussal/típusokkal kapcsolatosan. Illetve az A-129-est mire tudná használni a katasztrófa védelem? :) Lehet inkább elírás, és nem A-129 hanem aw-139. :) Üdv | ||||||
silent8 | Adatlap | 522830 | 2013. január 22. 14:07 | ![]() | ||
Korábban már voltak A-129-esek Magyarországon. Akkor bemutatóba hozták a gépeket, és ha jól tudom, még lőtéren is bemutatták. Lehet, nem is lesz ebből semmi, de a korábbi eseményekből kiindulva akkor nem véletlenül voltak itt a gépek. Na így már egész kis korrekt flotta lehetne. :) | ||||||
myROB | Adatlap | 522824 | 2013. január 22. 13:14 | ![]() | ||
Ha ez igaz és nem elírás akkor kellemes meglepetés. | ||||||
Kferro | Adatlap | 522823 | 2013. január 22. 13:05 | ![]() | ||
cenci2 | Adatlap | 522690 | 2013. január 21. 10:22 | ![]() | ||
A PG-s kollégáknak újabb felvételeket tettem fel a jutyubra.Jak-52 Dózsa Gyuri ,BigWind firefighter . www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch | ||||||
hörbi | Adatlap | 522519 | 2013. január 19. 16:06 | ![]() | ||
ohh azt hittem ennél valamivel bonyolultabb magyarázata van. Köszi a felvilágosítást! :) | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522506 | 2013. január 19. 14:01 | ![]() | ||
Szia Pontosan, hogy ne guruljon le a fedélzetről... Több ilyen típus is van. Ha jól emlékszem pl a Westlwnd Scout is ilyen volt... üdv | ||||||
elmo | Adatlap | 522469 | 2013. január 18. 22:52 | ![]() | ||
Szia horbi! Igy nem gurul el a fedelzeten (sem). : ) Komolyan. udv, elmo | ||||||
hörbi | Adatlap | 522467 | 2013. január 18. 22:39 | ![]() | ||
Üdv! Tudom hogy z nem pont ide illő téma előre is elnézést érte! Meg tudná mondani valaki hogy az AW-159 Lynx helikopterek fő futója miért áll "csálén"? Nem a megszokott párhuzamosan állnak, legalább is repülés közben nem, a földön sem? Ez biztos nem gyártási hiba, valami oka van. Előre is köszi ha tudja valaki. | ||||||
denkmeyer | Adatlap | 522365 | 2013. január 18. 07:34 | ![]() | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 522288 | 2013. január 17. 10:14 | ![]() | ||
Bocs, melléütöttem, a "1904" gyári száma természetesen 75061904 volt! R. | ||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 522279 | 2013. január 17. 08:19 | ![]() | ||
Szia denkmeyer A három- és négyjegyű gépszámok a gyári szám utolsó három-négy karakteréből lettek kialakítva, pl. a "313" számú MiG-21F-13 gyári száma 741313 volt, a "919"-es MiG-21U 660919, a "1904"-es Cápeti 75061914-es gyári számot kapott a dokumentációkban. Üdv R. | ||||||
Tibcsi | Adatlap | 522276 | 2013. január 17. 08:10 | ![]() | ||
A gyártási szám utolsó négy számjegyét. Általában, de ez nem törvényszerű... | ||||||
denkmeyer | Adatlap | 522269 | 2013. január 17. 07:47 | ![]() | ||
Sziasztok! Vajon mit takarhat a magyar Mig-21-esek és talán más típusok 4 jegyű oldalszáma? Senk | ||||||
Kamovos | Adatlap | 522249 | 2013. január 16. 21:58 | ![]() | ||
![]() | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522219 | 2013. január 16. 19:42 | ![]() | ||
Repült az első Oroszországban szerelt AW139-es http://www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/repult_az_elso_oroszorszagban_szerelt_aw139-es/ | ||||||
makettes | Adatlap | 522200 | 2013. január 16. 17:55 | ![]() | ||
Sziasztok! Szerintetek a csillag felségjelet mikor festették fel a gép nyolc pontjára? 1951-ben vezették be új felségjelként,de régi fotókon sok gépen csak hat helyre van felfestve,a szárny felső részére nem.(pl.Li-2,An-2,Ut-2,Jak-18,Mig-19,Mig-15..) 1961-ben jöttek a Mig-21-es gépek,ott már ez nem volt kérdéses.. üdv.makettes | ||||||
Taylor2 | Adatlap | 522188 | 2013. január 16. 16:52 | ![]() | ||
Sziasztok! Érdekes téma! http://index.hu/tech/2013/01/16/a_magyar_agyra_is_rafer_az_uj_radarelnyelo_bevonat/ | ||||||
Ati75 | Adatlap | 522085 | 2013. január 15. 18:55 | ![]() | ||
Sziasztok! Más téma... Most találtam ezt a cikket: iho.hu/hir/hind-a-varos-felett-120609 Főleg az utolsó bekezdések elszomorítóak. :( | ||||||
NORAD | Adatlap | 522067 | 2013. január 15. 16:23 | ![]() | ||
Ezek szerint vagy nem akarnak a jövőben teljesen az ukránoktól függni a szállító flotta terén (A-124, An-70, An-140, csak az IL-476 orosz gyártás),vagy az Iljusin cégnek ügyes lobbistái vannak. Kb 5-10 év mire az első Il-112 a csapatokhoz kerülhet. | ||||||
Kamovos | Adatlap | 521991 | 2013. január 14. 19:13 | ![]() | ||
Na tessék! Csak nyugat imádóknak. :D www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/ujraelesztik_az_il-112-es_programot/ Nincs pénz mi? | ||||||
Ati75 | Adatlap | 521977 | 2013. január 14. 17:28 | ![]() | ||
Azta... Erre nincs szó!ez aztán a repülés! nem is gondoltam volna,hogy így is tud hasítani... | ||||||
Kamovos | Adatlap | 521943 | 2013. január 14. 14:33 | ![]() | ||
Egy Csirkecomb bemutató a fészkében 2012-ből! Van aki póttartály nélkül, üresen tud vele mű repülni is. :) Voltak akinek a feltöltött póttartályokkal, és az utasokkal, már gondot okozott a felszállás is. :( www.youtube.com/watch | ||||||
Ati75 | Adatlap | 521849 | 2013. január 13. 19:12 | ![]() | ||
A miniszter "úr" szerint ez a kifutó technika: m.index.hu/video/2013/01/13/a_legpusztitobb_szarvastehen/ érdekes...azért valamit tudhat. :) A 29-es mellett a másik nagy kedvencem! | ||||||
Kamovos | Adatlap | 521790 | 2013. január 13. 14:00 | ![]() | ||
Nekem mindegy, csak legyen már valami! Vagy Mi-171, vagy vadkan. :D | ||||||
lacipapa | Adatlap | 521783 | 2013. január 13. 13:20 | ![]() | ||
Úgy járna,mint a Fejedelem a vadkannal?Hm...állítólag,az sem volt véletlen! | ||||||
Kamovos | Adatlap | 521773 | 2013. január 13. 12:20 | ![]() | ||
Lehetne az véletlen 24db is. Biztos ürülnének, akik még repülhetnének vele. | ||||||
Kamovos | Adatlap | 521771 | 2013. január 13. 12:18 | ![]() | ||
Azt sem bánnám, ha valaki nem medvét lőne. :D | ||||||
Flanker | Adatlap | 521718 | 2013. január 12. 23:58 | ![]() | ||
piratvitorla | Adatlap | 521698 | 2013. január 12. 20:09 | ![]() | ||
Az ilyen jellegű lehetőségeket valószínűleg akkor szúrták el, amikor a maradék államadósság töredékéért készpénzt kaptunk... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |