<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
piratvitorla | Adatlap | 522870 | 2013. január 22. 18:55 | |||
piratvitorla | Adatlap | 522868 | 2013. január 22. 18:54 | |||
Próbáltam korrektül átmásolni... | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522867 | 2013. január 22. 18:53 | |||
Németh Zsolt országgyűlési képviselő Budapest Válasz a K/9660. számú, „Van-e köze a helikopte r beszerzéshez a 199/2012 (XI1.17.) ME határozatnak? ” című írásbeli kérdésr e Tisztelt Képviselő Úr! A Magyarország Kormánya és az Olasz Köztársaság Kormánya közötti, a katonai é s haditechnikai területen történ ő együttműködésre, valamint haditechnikai eszközök átadásár a vonatkozó Megállapodás létrehozására adott felhatalmazásról szóló 149/2012. (XI117.) ME határozat alapján Magyarország és az Olasz Köztársaság között lehet őség nyílik széleskörű katonai együttműködés kialakítására. Ez az együttműködés többek között vonatkozhat kifejezetten katonai alkalmazásra gyártott helikopterekre is . A kérdésben említett Augusta típuscsalád valóban rendelkezik a meglév ő harci helikopte r kiváltására alkalmas változattal . Budapest, 2013 . január 16-án Hende Csaba | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522866 | 2013. január 22. 18:52 | |||
Németh Zsolt országgyűlési képviselő K 9(0 La Írásbeli kérdés Kövér László úrnak, Az Országgyűlés elnökének Helyben Tisztelt Elnök Úr! Az Országgyűlésről szóló 2012. évi XXXVI. törvény 42. § (8) bekezdése alapján írásbel i választ igénylő kérdést kívánok intézni a Honvédelmi Minisztériumot vezet ő miniszterhez, minta tárgyban illetékes minisztérium vezetőjéhez „Van –e köze a helikopter beszerzéshez a 149/2012 (XII.17.) ME határozatnak?” címmel. A benyújtott kérdésemre a választ írásban várom . Tisztelt Miniszter Úr! A Miniszterelnök Úr 2012.december 17-ei határozata értelmében Ön, vagy az Ön által kijelöl t személy végzi a tárgyalásokat az Olasz Köztársaság Kormányával haditechnikai eszközö k területén történő együttműködésről, átadásról. Tisztelt Miniszter Úr! Kérem, engedje meg, hogy megkérdezzem, hogy pontosan milyen haditechnikai eszközö k átadásáról, fejlesztéséről van szó. A határozat esetleg magába foglalja -e a helikoptere k kérdését, amelynek megoldására - az Ön sajtótájékoztatója szerint - ebben az évben fog sor kerülni.Tisztelt Miniszter Úr! Elrugaszkodott ötletnek tartja –e középtávon az olasz Agusta Al29-es helikopter típu s (esetleg annak török verzióját) beszerzését 2014 utánra? Hiszen akkor már a Mi-24-es helikoptereink is üzemidejük végéhez érnek. Várom érdemi válaszát! Budapest, 2013. január 3. Tisztelettel: Németh Zsolt Jobbik | ||||||
Kamovos | Adatlap | 522864 | 2013. január 22. 18:34 | |||
Szia NORAD! Számomra is olvasható formátumot lehet valahol találni lenti két linkről? Szívesen elolvasnám csak nem jeleníti meg. Üdv: kamovos | ||||||
NORAD | Adatlap | 522854 | 2013. január 22. 17:12 | |||
Mielőtt nagyon beleélnétek magatokat... Hende Csaba honvédelmi miniszter írásbeli válasza, amelyet hétfőn tettek közzé az Országgyűlés honlapján. kérdés: www.parlament.hu/irom39/09660/09660.pdf válasz: www.parlament.hu/irom39/09660/09660-0001.pdf Ennyi. Minden más kitaláció és belemagyarázás. | ||||||
Zoli | Adatlap | 522850 | 2013. január 22. 16:37 | |||
Szia, Nem kell! Én úgy tudtam, hogy az olasz gépek nemcsak gyengébbek, de drágábbak is, mint az amerikaiak. De ha mégis olcsóbbak lennének, akkor sem kellenének. Megint csak a saját zsebükre gondolnak ezek a .uzik... z | ||||||
silent8 | Adatlap | 522831 | 2013. január 22. 14:13 | |||
Bár a cikk írója nem teljesen világosan fogalmaz a típussal/típusokkal kapcsolatosan. Illetve az A-129-est mire tudná használni a katasztrófa védelem? :) Lehet inkább elírás, és nem A-129 hanem aw-139. :) Üdv | ||||||
silent8 | Adatlap | 522830 | 2013. január 22. 14:07 | |||
Korábban már voltak A-129-esek Magyarországon. Akkor bemutatóba hozták a gépeket, és ha jól tudom, még lőtéren is bemutatták. Lehet, nem is lesz ebből semmi, de a korábbi eseményekből kiindulva akkor nem véletlenül voltak itt a gépek. Na így már egész kis korrekt flotta lehetne. :) | ||||||
myROB | Adatlap | 522824 | 2013. január 22. 13:14 | |||
Ha ez igaz és nem elírás akkor kellemes meglepetés. | ||||||
Kferro | Adatlap | 522823 | 2013. január 22. 13:05 | |||
cenci2 | Adatlap | 522690 | 2013. január 21. 10:22 | |||
A PG-s kollégáknak újabb felvételeket tettem fel a jutyubra.Jak-52 Dózsa Gyuri ,BigWind firefighter . www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch | ||||||
hörbi | Adatlap | 522519 | 2013. január 19. 16:06 | |||
ohh azt hittem ennél valamivel bonyolultabb magyarázata van. Köszi a felvilágosítást! :) | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522506 | 2013. január 19. 14:01 | |||
Szia Pontosan, hogy ne guruljon le a fedélzetről... Több ilyen típus is van. Ha jól emlékszem pl a Westlwnd Scout is ilyen volt... üdv | ||||||
elmo | Adatlap | 522469 | 2013. január 18. 22:52 | |||
Szia horbi! Igy nem gurul el a fedelzeten (sem). : ) Komolyan. udv, elmo | ||||||
hörbi | Adatlap | 522467 | 2013. január 18. 22:39 | |||
Üdv! Tudom hogy z nem pont ide illő téma előre is elnézést érte! Meg tudná mondani valaki hogy az AW-159 Lynx helikopterek fő futója miért áll "csálén"? Nem a megszokott párhuzamosan állnak, legalább is repülés közben nem, a földön sem? Ez biztos nem gyártási hiba, valami oka van. Előre is köszi ha tudja valaki. | ||||||
denkmeyer | Adatlap | 522365 | 2013. január 18. 07:34 | |||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 522288 | 2013. január 17. 10:14 | |||
Bocs, melléütöttem, a "1904" gyári száma természetesen 75061904 volt! R. | ||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 522279 | 2013. január 17. 08:19 | |||
Szia denkmeyer A három- és négyjegyű gépszámok a gyári szám utolsó három-négy karakteréből lettek kialakítva, pl. a "313" számú MiG-21F-13 gyári száma 741313 volt, a "919"-es MiG-21U 660919, a "1904"-es Cápeti 75061914-es gyári számot kapott a dokumentációkban. Üdv R. | ||||||
Tibcsi | Adatlap | 522276 | 2013. január 17. 08:10 | |||
A gyártási szám utolsó négy számjegyét. Általában, de ez nem törvényszerű... | ||||||
denkmeyer | Adatlap | 522269 | 2013. január 17. 07:47 | |||
Sziasztok! Vajon mit takarhat a magyar Mig-21-esek és talán más típusok 4 jegyű oldalszáma? Senk | ||||||
Kamovos | Adatlap | 522249 | 2013. január 16. 21:58 | |||
piratvitorla | Adatlap | 522219 | 2013. január 16. 19:42 | |||
Repült az első Oroszországban szerelt AW139-es http://www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/repult_az_elso_oroszorszagban_szerelt_aw139-es/ | ||||||
makettes | Adatlap | 522200 | 2013. január 16. 17:55 | |||
Sziasztok! Szerintetek a csillag felségjelet mikor festették fel a gép nyolc pontjára? 1951-ben vezették be új felségjelként,de régi fotókon sok gépen csak hat helyre van felfestve,a szárny felső részére nem.(pl.Li-2,An-2,Ut-2,Jak-18,Mig-19,Mig-15..) 1961-ben jöttek a Mig-21-es gépek,ott már ez nem volt kérdéses.. üdv.makettes | ||||||
Taylor2 | Adatlap | 522188 | 2013. január 16. 16:52 | |||
Sziasztok! Érdekes téma! http://index.hu/tech/2013/01/16/a_magyar_agyra_is_rafer_az_uj_radarelnyelo_bevonat/ | ||||||
Ati75 | Adatlap | 522085 | 2013. január 15. 18:55 | |||
Sziasztok! Más téma... Most találtam ezt a cikket: iho.hu/hir/hind-a-varos-felett-120609 Főleg az utolsó bekezdések elszomorítóak. :( | ||||||
NORAD | Adatlap | 522067 | 2013. január 15. 16:23 | |||
Ezek szerint vagy nem akarnak a jövőben teljesen az ukránoktól függni a szállító flotta terén (A-124, An-70, An-140, csak az IL-476 orosz gyártás),vagy az Iljusin cégnek ügyes lobbistái vannak. Kb 5-10 év mire az első Il-112 a csapatokhoz kerülhet. | ||||||
Kamovos | Adatlap | 521991 | 2013. január 14. 19:13 | |||
Na tessék! Csak nyugat imádóknak. :D www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/ujraelesztik_az_il-112-es_programot/ Nincs pénz mi? | ||||||
Ati75 | Adatlap | 521977 | 2013. január 14. 17:28 | |||
Azta... Erre nincs szó!ez aztán a repülés! nem is gondoltam volna,hogy így is tud hasítani... | ||||||
Kamovos | Adatlap | 521943 | 2013. január 14. 14:33 | |||
Egy Csirkecomb bemutató a fészkében 2012-ből! Van aki póttartály nélkül, üresen tud vele mű repülni is. :) Voltak akinek a feltöltött póttartályokkal, és az utasokkal, már gondot okozott a felszállás is. :( www.youtube.com/watch | ||||||
Ati75 | Adatlap | 521849 | 2013. január 13. 19:12 | |||
A miniszter "úr" szerint ez a kifutó technika: m.index.hu/video/2013/01/13/a_legpusztitobb_szarvastehen/ érdekes...azért valamit tudhat. :) A 29-es mellett a másik nagy kedvencem! | ||||||
Kamovos | Adatlap | 521790 | 2013. január 13. 14:00 | |||
Nekem mindegy, csak legyen már valami! Vagy Mi-171, vagy vadkan. :D | ||||||
lacipapa | Adatlap | 521783 | 2013. január 13. 13:20 | |||
Úgy járna,mint a Fejedelem a vadkannal?Hm...állítólag,az sem volt véletlen! | ||||||
Kamovos | Adatlap | 521773 | 2013. január 13. 12:20 | |||
Lehetne az véletlen 24db is. Biztos ürülnének, akik még repülhetnének vele. | ||||||
Kamovos | Adatlap | 521771 | 2013. január 13. 12:18 | |||
Azt sem bánnám, ha valaki nem medvét lőne. :D | ||||||
Flanker | Adatlap | 521718 | 2013. január 12. 23:58 | |||
piratvitorla | Adatlap | 521698 | 2013. január 12. 20:09 | |||
Az ilyen jellegű lehetőségeket valószínűleg akkor szúrták el, amikor a maradék államadósság töredékéért készpénzt kaptunk... | ||||||
Ati75 | Adatlap | 521695 | 2013. január 12. 19:45 | |||
Vagy esetleg 1-2 ilyen is befigyelne... www.primeportal.net/hangar/kevan_vogler/mi-171_hip/ | ||||||
Ati75 | Adatlap | 521694 | 2013. január 12. 19:39 | |||
Kamovos | Adatlap | 521692 | 2013. január 12. 19:27 | |||
Szia piratvitorla! Remélem Putyin elviszi medve vadászatra is! Csak legyen elég célzó víz is, nehogy mellé lőjenek! :D Üdv: kamovos | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 521617 | 2013. január 12. 07:43 | |||
A kormányfőre még a moszkvai látogatása előtt gyakorolnának nyomást a helikopterek felújítása miatt - írja a Magyar Nemzet. http://www.hir24.hu/belfold/2013/01/12/lobbistak-gyakorolnanak-nyomast-orbanra/ | ||||||
Solo | Adatlap | 521610 | 2013. január 12. 00:33 | |||
A többi katonai felszerelésre gondolsz? Azok nem a Gripen ellentételezés részei, hanem egyéb, szintén ellentételezéshez kötött beszerzések. Szerintem. | ||||||
Flanker | Adatlap | 521607 | 2013. január 11. 23:38 | |||
Szia! Ha ez így igaz, ahogy le van írva, nem szóltam. A katonai résszel nagyjából tisztában vagyok, bár egy részről nem sejtettem, hogy a kompenzálás része.(Mivel a típushoz tartozik). ave | ||||||
Solo | Adatlap | 521537 | 2013. január 11. 14:06 | |||
Flanker | Adatlap | 521506 | 2013. január 10. 23:51 | |||
Sziasztok! Teljesen igazad van, de én a Gripen svéd ellentételezésről is csak az elején hallottam pár infót, azóta semmi.Lehet, hogy működik, de agyon hallgatva az a feltételezésem , hogy valami nem kerek. Úgy nem lehet venni semmit - pláne nem rg-t -, hogy ne kerüljön semmibe, se az eladó még ígérjen is rá valami bónuszt is.Márpedig vezetőink így gondolkodnak, nagyon úgy néz ki. ave | ||||||
Flanker | Adatlap | 521505 | 2013. január 10. 23:44 | |||
Sziasztok! Pont erre gondoltam. Tehát, vásárolni kell, de sürgősen. A legvalószínűbb, hogy minden jó lehetőségről lemaradunk, azután kényszerből belevágunk valami éktelen baromságba, régi jó szokás szerint. ave | ||||||
kopcos | Adatlap | 521492 | 2013. január 10. 20:33 | |||
Gripen NG promó videó...www.youtube.com/watch | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 521472 | 2013. január 10. 17:52 | |||
szia C-130: "... Ennek is vannak határai és a költségek.Gondolok itt pl.: több gép, vagy forduló egy feladat végrehajtásához, vagy a váltó személyzet szükségessége, több leszállás tankolás miatt... ez mind hozzáadódik. S ezt nem veszik sokan bele - pl.az okosok. Kíváncsi lennék, kiszámolta-e vmelyik nagyokos, hogy pl. a török kitelepülés kinek jött ki olcsóbban - nekünk, v. a román Herc-nek." Én egyszer végeztem egy gyors fejszámítást az ügyben. Kb 1-2 C-130 tudná ellátni az eredetileg ötgépes Ancsa század feladatát. Minél nagyobb a távolság annál nagyobb a különbség az Ancsa kis terhelhetősége, kis sebessége, alacsony csúcsmagassága, kisebb hatótávolsága miatt... üdv | ||||||
Zoli | Adatlap | 521467 | 2013. január 10. 16:59 | |||
Szia, Épp nem arra az ellentételezésre gondoltam, de az is igaz, biztos vagyok benne. És valószínű ezért is lesz megint európai gépünk, ha lesz. Itt elterjedtebb a korrupció (franciák, olaszok, angolok, svédek...), az egyéb tényezők mellékesek... Egyébként a C-130 se tetszett eddig igazán, de valahogy úgy gondoltam, egy valamirevaló szállítógép legyen legalább akkora. Főleg, ha nem fér bele a keretbe több kategória is, csak egy. A Fiat számomra sose volt komoly, mintha kivettek volna egy darabot a törzséből. De az új változat egyre jobban tetszik. Amúgy egyetértek az általad leírtakkal, ezért hangsúlyoztam én is a helikopterek esetében, hogy inkább legyen egy nagyobb teherbírású, erősebb gép, amiből egyszerre kevesebb is elég, vagy kevesebbet kell vele fordulni nagyobb hatótávja miatt. Az An-26 biztos nagyon sokat kibírt és jó gép volt, de a régi orosz technikát szerintem el kéne már felejteni. Az azonos kategóriájú nyugati gépek szinte mindenben jobbak (teherbírás, hatótáv, fogyasztás, üzemeltetési költségek, stb. Lehet, hogy a C-27 lesz a váltótípus, tényleg jónak tűnik, de pár használt Herc se jönne rosszul. Mindegy, csak lépjenek valamit! z |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
üdv