<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
zkalos | Adatlap | 522747 | 2013. január 21. 19:58 | ![]() | |
Ahhaaa. Hát ez nem látszott a fotón. Attól még a hibái megvannak sajna. Előzmény: (522746) migi 2013. január 21. 19:39 | |||||
migi | Adatlap | 522746 | 2013. január 21. 19:39 | ![]() | |
Bocs hogy bele kotyogok de ez nem így van , mert ez 1/48as | |||||
zkalos | Adatlap | 522745 | 2013. január 21. 19:37 | ![]() | |
Hát sajna ahogy látom, a Fujimi-t alakították át. A elcsúszott főfutó akna törzs dudor rossz helyen van, akár a Fujimi esetébem. Megcsinálhatták volna, akár csak a nem elég mély főfutó aknát is kimélyíthették volna a már említett dudorig.Jobb lett volna. ha a Zvezdát alakítják át szerintem, és nem a méret-és alakhibás Fujimit. | |||||
kameraservice | Adatlap | 522735 | 2013. január 21. 17:54 | ![]() | |
Hali Cébés! Hát elírtam persze 1989-91 a helyes céldátum. Valószinű nem tökéletes állapotú gépek lehettek de az alapján amit én láttam ezt nem tudom ennyi idő után eldönteni. Abban az időben még nem érdekelt a katonai repülés csak pár hónapos kopasz voltam. De abban biztos vagyok hogy Mig 15-17 tipusok voltak. Üdv | |||||
migi | Adatlap | 522733 | 2013. január 21. 17:11 | ![]() | |
Cébés | Adatlap | 522675 | 2013. január 20. 22:43 | ![]() | |
Te visszamentél az időben? 1998-91 ig :) Ma már késő van,de holnap előszedek (megpróbálok) pár képet. Én is voltam Taszáron 97-98 és rémlik valami hasonló sztori. Bár inkább reptéri roncstelepnek mondanám.Hogy elásott gépek...ezt nem tudom. üdv G | |||||
kameraservice | Adatlap | 522674 | 2013. január 20. 22:24 | ![]() | |
kameraservice | Adatlap | 522673 | 2013. január 20. 22:22 | ![]() | |
Üdv mindenkinek. Keresnék információkat arról hogy tud e valaki arról hogy Taszáron elásott Mig-ek vannak illetve voltak. A sztori a következő 1998-1991-ig sorként szolgáltam Taszáron,eggyik nyári napon őrségben voltam a Javitó mögötti toronyban akkor először és soha többé. Itt az őr feladata az volt hogy ha jön jármű vagy személy azt igazoltatni kellett. Tehát ezért nem kellett fentlenni a toronyba, amikor egyszer bementem a szemközti erdőbe hűsölni akkor láttam hogy ott a földbe ásott gépek vannak. némelyiknek a szárnya vagy a függ vezérsikja lógott ki a földből de irtó sok alkatrész hajtómű is hevert ott. Érdeklődnék hogy tud e valaki erről infót? | |||||
Cébés | Adatlap | 522662 | 2013. január 20. 21:06 | ![]() | |
migi | Adatlap | 522659 | 2013. január 20. 20:29 | ![]() | |
migi | Adatlap | 522654 | 2013. január 20. 20:17 | ![]() | |
Elég sok gépen rajta van ez a beömlő csik jelzése , keresek képet még , elkezdtem rendezgetni , de nagy anyag , bár mostanában rá érek . | |||||
piratvitorla | Adatlap | 522650 | 2013. január 20. 20:08 | ![]() | |
búza | Adatlap | 522640 | 2013. január 20. 19:20 | ![]() | |
Szia! Élőben és képen sem! Érdekes. Jó lenne találni még képet róla. Gépágyúkonténer, de kíváncsi lennék a Pitot-csőre, van-e rajta DUASZ lapát? Szerintem nincs, anélkül meg nem sokat ér! Tudomásom szerint az oktató alakulatoknál volt ilyen számozás. A következő klubra intéztem a szabadnapot! Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 522639 | 2013. január 20. 19:07 | ![]() | |
búza | Adatlap | 522638 | 2013. január 20. 18:56 | ![]() | |
Szia Papa! Még mindig érdekelne az "alapanyag", vagyis milyen makettből alkotod 1/48-ban a 400-as U-t? Üdv: Búza | |||||
varobee | Adatlap | 522623 | 2013. január 20. 17:40 | ![]() | |
Sziasztok! Ha már a kétülésesekről van szó, valakinek van képe olyan gépről amelyiknek az első kabinja be van függönyözve. Nyilván a földön ez nem volt jellemző, de ellenőrzésnél, karbantartásnál esetleg készülhetett ilyen kép. Befüggönyözve csak a műszerfalat látta a pilóta? Esetleg 23-asról vagy 29-esről készült fotó is érdekelne ha van. Üdv: varobee | |||||
lacipapa | Adatlap | 522611 | 2013. január 20. 15:14 | ![]() | |
Köszi,erre voltam kíváncsi.Ha leszedem a lemezt,akkor jó lesz! Üdv,Laci | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 522609 | 2013. január 20. 14:46 | ![]() | |
A leszerelt fejvédő lemezen kívül be volt építve a rendszerbe egy blokkoló berendezés,ami a hátsó ülést nem engedte kilőni, amíg az első ülés a gépben volt (magyarán, a felelős oktató nem hagyhatta a lekvárban a tanulót, csak ordíthatott a fedélzeti telefonba hogy "katapult!", és ha az "inas" kattintott, utána neki is lehetősége volt követni (persze ha volt rá idő!). Halvány emlékeim szerint ez a bigyó egy gyufásdoboz méretű kis szerkezet volt a mellső ülésen jobboldalt deréktájékon, szóval makettméretben még 48-as léptékben se nagyon játszik. Üdv R. | |||||
lacipapa | Adatlap | 522606 | 2013. január 20. 14:33 | ![]() | |
Köszönöm!Mit takar a módosított SZK ülés?Csak a leszerelt lemezt? Búzának:a 400-ast,kis svancost szeretném megépíteni. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 522605 | 2013. január 20. 14:20 | ![]() | |
Szia lacipapa A korabeli hivatalos oktatási tananyag szerint a 21F-13 és PF tipusokban (valamint a kezdeti-szériás PFM/FL gépekben) SzK katapultülés volt, eredetileg mindkettőnél fejvédő lemezzel, később ezt nálunk leszerelték, a 21U-ban módosított SzK-ülés, eleve fejvédő lemez nélkül (egyformán a kis-svancos 400-as és nagy-svancos 600-as tipusokban). Üdv R. | |||||
lacipapa | Adatlap | 522590 | 2013. január 20. 12:27 | ![]() | |
Szia! PF-ből(ACADEMY),már félig összerakottan vettem.Valamilyen gyanta átalakítóval.Kaptam hozzá fő és orrfutó aknákat is,de mivel a törzs már össze volt ragasztva,így sajna kimarad,valószínű.Az orrfutó aknát még be tudom szerkeszteni. Tehát,ha jól értelmezem az U-kban SK ülés volt a lemez nélkül?A szolnoki múzeum honlapján a fejvédő lemezest írják a PF és az U-hoz is. Laci | |||||
migi | Adatlap | 522566 | 2013. január 19. 22:06 | ![]() | |
Persze hogy nem volt ,mert a oldalra nyíló kabintetős PFM ben már nem ez a ülés típus volt , | |||||
migi | Adatlap | 522565 | 2013. január 19. 22:00 | ![]() | |
búza | Adatlap | 522564 | 2013. január 19. 21:54 | ![]() | |
Az F-13-asok és a PF-ek üléseivel úgy is lehetett nagy magasságban és sebességnél ugrani, hogy a tető rájuk csukódott védőernyőként, majd a kellő lefékeződés és magasság elérése után levált, aztán az ülés is és a többi ment a szokás szerint. A lemez - ismereteim szerint - a tető leválása után az ülés "seggel előre" fordítását volt hivatott elősegiteni, hogy a hajózót ne "gallyazza le" a még mindig nagy sebességű áramlás. Már a PF-en sem alkalmazták, mert a gyakorlat bebizonyította, hogy nincs rá szükség. Az U-kon pedig nem is volt lehetőség a tetővel együtt ugrani, így a PF-es megoldás maradt, viszont az jól bevált! | |||||
migi | Adatlap | 522561 | 2013. január 19. 21:38 | ![]() | |
Akkor jól láttam a képeken hogy nincs az ülésen rajta , és tudomásod szerint akkor mi célt szolgált ? | |||||
búza | Adatlap | 522559 | 2013. január 19. 21:29 | ![]() | |
Csak az F-13-as ülésein volt a fejvédőnek nevezett lemez, tudomásom szerint nem pont ezzel a céllal. A 4420-as Indiában végezte pályafutását - hacsak nem repül veteránként most is - U3004 oldalszámmal. SAJNOS! | |||||
migi | Adatlap | 522556 | 2013. január 19. 21:14 | ![]() | |
És az ülésen rajta volt az a lehajtható fejvédő ? az is elvitték Indiába ? | |||||
búza | Adatlap | 522555 | 2013. január 19. 21:07 | ![]() | |
Szia Laci! Igen, az. Tulajdonképpen csak a nagyobb hátsórészben,a fenti fékernyőben különbözött. Érdekesség képpen a 4420-as U600-as volt az első igazi repülő, amin dolgoztam közel 37 éve! Üdv: G. | |||||
migi | Adatlap | 522554 | 2013. január 19. 21:07 | ![]() | |
migi | Adatlap | 522552 | 2013. január 19. 20:52 | ![]() | |
búza | Adatlap | 522550 | 2013. január 19. 20:46 | ![]() | |
Megnézheti, de ott az összes kabin kép UM-ről szól, Ő pedig sima U-t épít! Egyébként 400 vagy 600? Mondjuk a kabin egyforma, de érdekelnének a részletek! | |||||
polomalev | Adatlap | 522543 | 2013. január 19. 19:28 | ![]() | |
búza | Adatlap | 522539 | 2013. január 19. 18:59 | ![]() | |
Szia! Sajnos csak az elsőről van, meg annak jobb oldaláról. Miből alkotod? Üdv: Búza | |||||
lacipapa | Adatlap | 522525 | 2013. január 19. 16:49 | ![]() | |
Szervusztok! Mig-21U-t építenék,1/48-ban,magyart,de nem találok hozzá a kabinról képanyagot.Ha volna valakiknek,pláne színesben,kérem lepjen meg vele.Ide is jó a fórumra,hátha másnak is jó lenne.Keresek még,1/48-as,21U botkormányokat(2db),gyanta v. fröcsi is jó lenne. Üdv,Laci | |||||
Zoli | Adatlap | 522418 | 2013. január 18. 16:58 | ![]() | |
Szia, Szerintem az angolt könnyen le lehet fordíttatni a netes fordítókkal, viszont inkább a ProModell egy korábbi számát javaslom, abban elég részletes bemutató volt. z | |||||
CortoMaltese | Adatlap | 522417 | 2013. január 18. 16:30 | ![]() | |
Sziasztok! Az Eduard 48-as Mig-21-eseiről lehet valahol információkat, tesztet, leírást találni a neten magyarul? Üdv! Corto | |||||
joci232 | Adatlap | 522108 | 2013. január 15. 21:26 | ![]() | |
PL onnan is látható hogy makett: a hajtómű mögött nem "forr" a levegő... | |||||
migi | Adatlap | 522104 | 2013. január 15. 21:02 | ![]() | |
Szia Laci Igen tudom ,ráadásul 1/72 es . üdv: migi | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 522102 | 2013. január 15. 20:51 | ![]() | |
Szia migi Valaki már meg is csinálta, ugyanis ez makett, ha nem is túl pontos és precíz. Mindenesetre vannak rajta érdekes újítások! Üdv R. | |||||
migi | Adatlap | 522094 | 2013. január 15. 20:08 | ![]() | |
Neo954 | Adatlap | 520234 | 2012. december 31. 10:59 | ![]() | |
migi | Adatlap | 520229 | 2012. december 31. 10:49 | ![]() | |
Csatlakozom az előttem felszólalókhoz . üdv: migi | |||||
vatya1 | Adatlap | 520221 | 2012. december 31. 10:26 | ![]() | |
búza | Adatlap | 520216 | 2012. december 31. 10:14 | ![]() | |
TOmCSI | Adatlap | 519193 | 2012. december 20. 07:18 | ![]() | |
Talán írd meg neki: info@hphmodels.cz Ha ennyit tudnék áldozni a hobbimra akkor inkább az AIRWORLD cég MIG-21 PFM* modelljét vásárolnám meg az repülni is tud jó sok munka után.
www.airworld.online.de/deutsch/Jetmodelle/MIG21/index.htm * Erős jóindulattal lehet annak nevezni. | |||||
búza | Adatlap | 519165 | 2012. december 19. 21:23 | ![]() | |
Ennyi pénzért és fáradtsággal már egy korrekt makettet is csinálhatott volna! Versenyen nem kerülne vele döntőbe, főleg akkor nem, ha van olyan a zsűriben, aki látott már ilyent élőben! | |||||
TOmCSI | Adatlap | 519132 | 2012. december 19. 16:58 | ![]() | |
Üvegszálas törzs és fém szárnyak. sikerült kideríteni. | |||||
TOmCSI | Adatlap | 519130 | 2012. december 19. 16:54 | ![]() | |
Urak a segítségüket kérném. Megtudná valaki mondani, hogy milyen makett ez? Hagyományos fröccsöntött műanyag,műgyanta? Vagy fém makett. Impozáns a mérete de az ára is (3600 Euro) www.hphmodels.cz/kat20.html | |||||
búza | Adatlap | 519031 | 2012. december 18. 20:31 | ![]() | |
Készülget, talán most egy kicsit több napom lesz szabad, ezzel együtt a karácsonyi ünnepek után talán pár órám is. Még keresem az anyagot hozzá (a franciaágy alatt van valahol:-)))! ) A festéseknél tartok, jön a fegyverzet, a hajtómű, fúvócső, stb. Gondolkodunk egy Haditechnikás cikken, esetleg sorozaton, bár ez nagy falat lenne számomra, főleg így a napi meló mellett. Jelenleg 116 oldal, még lesz néhány, úgy kb. 150-ig. Mindent nem lehet belerakni, az erről a 24 gépről is több száz oldal lenne. | |||||
migi | Adatlap | 519028 | 2012. december 18. 20:19 | ![]() | |
De csak azért fogadnám el mert ilyen erőszakos vagy , szinte rám tukmálod a gépet . Mi újság a PF oldallal ? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |