<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
zoli1989 | Adatlap | 523916 | 2013. január 31. 21:21 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 523901 | 2013. január 31. 19:59 | ![]() | |
Továbbá a függőleges felső íve is kellően szögletes lett, meg a szeszlemez alakja is primitív, szögletes. Hát, ez a pár dolog már eleve kizárja. Az Edu szebb sokkal! | |||||
PETI | Adatlap | 523897 | 2013. január 31. 19:54 | ![]() | |
Szia Zoli! Abszollút. Meg a kabintetőt is elnyalták rendesen... "Remélem" au UM-et is elgányolják majd! Hála Istennek legalább a 23-as jó lett (szerintem)! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 523894 | 2013. január 31. 19:45 | ![]() | |
Nekem ennél a Trumpi MF makettnél a gerinc is mintha gyanús lenne. Nektek? | |||||
migi | Adatlap | 523883 | 2013. január 31. 18:27 | ![]() | |
Meg majd amit még kiadnak , a PFM is jön tőlük de szerintem akármelyik 21 eshez föl lehet használni a szárakat , a kerekek azok többfélék voltak , de a szárak én úgy tudom hogy egyformák voltak , minden változatnál, | |||||
ted978 | Adatlap | 523881 | 2013. január 31. 18:20 | ![]() | |
sziasztok! a cmk kiegészítők milyenek. gondolom nem egy aires vagy neomega. kíváncsiságból kérdezem, mert közelről még nem láttam. üdv.: Sanyi | |||||
lacipapa | Adatlap | 523878 | 2013. január 31. 18:03 | ![]() | |
Szervusztok! Láttátok már az Eduard MIG-21-hez a bronz futó műveket,48-ban?Az a baja,hogy csak az MF,BIS és az SMT-hez csinálták! | |||||
doky3 | Adatlap | 523874 | 2013. január 31. 17:39 | ![]() | |
Nekem a 21-es oldalnézetből mintha egy picit "dagadt" lenne a szárnyak kilépőélénél. A kabintető pedig nekem túl púposnak tűnik. Persze lehet, hogy nem jól látom. A Trumpeter 21-et nem igazán értem, mert az Eduard sem tegnapelőtt adta ki saját Mig-21 sorozatát, és azt a (képek alapján, mert sajátom még nincs) részletességben nem könnyű felülmúlni. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 523860 | 2013. január 31. 15:48 | ![]() | |
http://www.primeportal.net/models/thomas_voigt7/trumpeter/ Itt pedig már vannak képek az MF-ről is. Háát, szerintem maradok az Eduardnál. | |||||
pintair | Adatlap | 523852 | 2013. január 31. 15:04 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 523811 | 2013. január 31. 08:51 | ![]() | |
Valahogy amorf az egész... a főfutóakna ajtókat is érdemes megnézni... | |||||
pintair | Adatlap | 523789 | 2013. január 30. 21:35 | ![]() | |
Planes | Adatlap | 523699 | 2013. január 30. 10:13 | ![]() | |
A Precíz minden hónapban árúlja a klubban(Rebekán)! | |||||
lacipapa | Adatlap | 523696 | 2013. január 30. 10:00 | ![]() | |
Akkor ezt csak Kanadából lehet beszerezni?Esetleg hazai beszerzésről nem tudtok? | |||||
pintair | Adatlap | 523682 | 2013. január 30. 08:31 | ![]() | |
Az néköm is feltűnt, h ott vmi házi barkács vala, mert átlátszik az alatta lévő görbület... de ez itt meg nagyon törpös: www.ultracast.ca/products/Master/48%20Scale/MAM-48-063/default.htm | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 523444 | 2013. január 27. 21:33 | ![]() | |
Szia pintair Akkor viszont átfestették a számot! Most jobban megnéztem nagyítva is, és tényleg látszik a "8"-ban és a "9"-ben is a kerekebb szám fehér kontúrja ami átlátszik a szögletes szám pirosán! Üdv R. | |||||
pintair | Adatlap | 523440 | 2013. január 27. 21:16 | ![]() | |
Rumci! A fotó dátuma jó, mert a bátyám ül benne frissen végzetten, mikor hazajöttek Szu-ból, Kemétre kerültek mind és itt képezték őket át-vissza F-13-ra. Egyedüli kirepülésük előtt lettek fotózva beüléskor. Ez TUTI! Akkor én még giminazista voltam, és emléxem ezekre, mert akkor már engem a légcsavarszél megcsapott. Utána került Taszárra, ahol végig Pf-kedett, még ki nem vonták, ő volt az utsó szd pk- a tipusnak. Utána ült Biszre, ill bele. :) UFF! | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 523436 | 2013. január 27. 21:01 | ![]() | |
Szia pintair A "819"-es 21F-13 háromszor járt a PG-ben, 1966-ban, 69-ben és 74-ben, ami nekem azt jelenti, hogy a három fotó közül az elsőnél szerintem nem stimmelhet a dátum, a szám alakja miatt. Ez a szögletes, csak a sarkán kerekített számforma az eredeti gyári (vagy érkezés után nálunk alakulatnál) felfestett alak volt, a PG-ben festett szám jóval ducibb, kerekebb alakzat volt, tehát ez még a PG-javítás/festés előtt készült fotó - hacsak javítás után valami miatt alakulatnál újra nem festették a számot. Tudsz-e arról valamit esetleg, hogy PG-javítás után valami miatt más sablonnal újrafestették a gépszámot? Üdv R. | |||||
búza | Adatlap | 523384 | 2013. január 27. 14:04 | ![]() | |
Szia Laci! Egy dolgot tudok erre: 1976-ban a 819-es ülésén már nem volt! :-))) Üdv: G. | |||||
Murmuc | Adatlap | 523348 | 2013. január 27. 11:03 | ![]() | |
Nem erre kaptunk választ Rumcájsz 52-től, a 522605-ös válaszban? :) A harmadik képen látható 907-es amellyel kábellel ütköztek, és lenyírták a pótvezérsíkot. | |||||
migi | Adatlap | 523345 | 2013. január 27. 10:52 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 523340 | 2013. január 27. 10:39 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 523229 | 2013. január 26. 10:26 | ![]() | |
Skacok, a film 03:56 idejénél látszik a még felszerelt fejvédő. | |||||
doky3 | Adatlap | 523176 | 2013. január 25. 13:37 | ![]() | |
Még itt is megpróbálom, hátha... 1:48 cockpit sets ...NECP 48018 MiG-21 MF/bis (Academy/KP) 1/48 $24.00 ... Ezt a Neomega oldalán találtam. Ebből nekem "az jön le", hogy ez egy olyan kiegészítő ami mindkét készlethez jó. Namármost a két kit kabinmérete tapasztalatom szerint jelentősen különbözik. Van valakinek ötlete/tapasztalata ez most hogy? | |||||
cenci2 | Adatlap | 522782 | 2013. január 21. 23:25 | ![]() | |
Ezek a videók nem hiányozhatnak a jutyubról :www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch Jó szórakozást! | |||||
migi | Adatlap | 522765 | 2013. január 21. 21:24 | ![]() | |
Szia Kálmán ,akkor biztos ki hozza valaki vákuum húzottan , | |||||
migi | Adatlap | 522764 | 2013. január 21. 21:22 | ![]() | |
Na már este van , Szia Gabi Neomega gyártja és tőlük meg lehet rendelni , de gondolom több cégtől is aki forgalmazza a termékeiket , | |||||
zkalos | Adatlap | 522763 | 2013. január 21. 21:22 | ![]() | |
Ehhez meg kellene egy új kabintető, mert a gyári Trumpeter tető elszúrja a formáját, túl púpos. nem elég "áramvonalas". A múltkor láttam a klubbunkban összerakva, és hát cudarul látványosan elszúrja a gép szép formáját. | |||||
búza | Adatlap | 522762 | 2013. január 21. 21:20 | ![]() | |
Szia Laci! Gondolom F-13-as!:-))) Ki gyártja és honnan lehet megszerezni? Üdv: G. | |||||
migi | Adatlap | 522759 | 2013. január 21. 21:03 | ![]() | |
migi | Adatlap | 522750 | 2013. január 21. 20:04 | ![]() | |
Ebben igazad van , én meg nem írtam oda , de legalább van és lehet hogy elérhetős is, látszatra sokkal szebb a törzs mint a régi átalakító készletükben adott törzs eleje , de kicsit későn jöttek ki vele , mert a trumpi már katalógusba tette az ő gépüket , | |||||
zkalos | Adatlap | 522747 | 2013. január 21. 19:58 | ![]() | |
Ahhaaa. Hát ez nem látszott a fotón. Attól még a hibái megvannak sajna. | |||||
migi | Adatlap | 522746 | 2013. január 21. 19:39 | ![]() | |
Bocs hogy bele kotyogok de ez nem így van , mert ez 1/48as | |||||
zkalos | Adatlap | 522745 | 2013. január 21. 19:37 | ![]() | |
Hát sajna ahogy látom, a Fujimi-t alakították át. A elcsúszott főfutó akna törzs dudor rossz helyen van, akár a Fujimi esetébem. Megcsinálhatták volna, akár csak a nem elég mély főfutó aknát is kimélyíthették volna a már említett dudorig.Jobb lett volna. ha a Zvezdát alakítják át szerintem, és nem a méret-és alakhibás Fujimit. | |||||
kameraservice | Adatlap | 522735 | 2013. január 21. 17:54 | ![]() | |
Hali Cébés! Hát elírtam persze 1989-91 a helyes céldátum. Valószinű nem tökéletes állapotú gépek lehettek de az alapján amit én láttam ezt nem tudom ennyi idő után eldönteni. Abban az időben még nem érdekelt a katonai repülés csak pár hónapos kopasz voltam. De abban biztos vagyok hogy Mig 15-17 tipusok voltak. Üdv | |||||
migi | Adatlap | 522733 | 2013. január 21. 17:11 | ![]() | |
Cébés | Adatlap | 522675 | 2013. január 20. 22:43 | ![]() | |
Te visszamentél az időben? 1998-91 ig :) Ma már késő van,de holnap előszedek (megpróbálok) pár képet. Én is voltam Taszáron 97-98 és rémlik valami hasonló sztori. Bár inkább reptéri roncstelepnek mondanám.Hogy elásott gépek...ezt nem tudom. üdv G | |||||
kameraservice | Adatlap | 522674 | 2013. január 20. 22:24 | ![]() | |
kameraservice | Adatlap | 522673 | 2013. január 20. 22:22 | ![]() | |
Üdv mindenkinek. Keresnék információkat arról hogy tud e valaki arról hogy Taszáron elásott Mig-ek vannak illetve voltak. A sztori a következő 1998-1991-ig sorként szolgáltam Taszáron,eggyik nyári napon őrségben voltam a Javitó mögötti toronyban akkor először és soha többé. Itt az őr feladata az volt hogy ha jön jármű vagy személy azt igazoltatni kellett. Tehát ezért nem kellett fentlenni a toronyba, amikor egyszer bementem a szemközti erdőbe hűsölni akkor láttam hogy ott a földbe ásott gépek vannak. némelyiknek a szárnya vagy a függ vezérsikja lógott ki a földből de irtó sok alkatrész hajtómű is hevert ott. Érdeklődnék hogy tud e valaki erről infót? | |||||
Cébés | Adatlap | 522662 | 2013. január 20. 21:06 | ![]() | |
migi | Adatlap | 522659 | 2013. január 20. 20:29 | ![]() | |
migi | Adatlap | 522654 | 2013. január 20. 20:17 | ![]() | |
Elég sok gépen rajta van ez a beömlő csik jelzése , keresek képet még , elkezdtem rendezgetni , de nagy anyag , bár mostanában rá érek . | |||||
piratvitorla | Adatlap | 522650 | 2013. január 20. 20:08 | ![]() | |
búza | Adatlap | 522640 | 2013. január 20. 19:20 | ![]() | |
Szia! Élőben és képen sem! Érdekes. Jó lenne találni még képet róla. Gépágyúkonténer, de kíváncsi lennék a Pitot-csőre, van-e rajta DUASZ lapát? Szerintem nincs, anélkül meg nem sokat ér! Tudomásom szerint az oktató alakulatoknál volt ilyen számozás. A következő klubra intéztem a szabadnapot! Üdv: Búza | |||||
migi | Adatlap | 522639 | 2013. január 20. 19:07 | ![]() | |
búza | Adatlap | 522638 | 2013. január 20. 18:56 | ![]() | |
Szia Papa! Még mindig érdekelne az "alapanyag", vagyis milyen makettből alkotod 1/48-ban a 400-as U-t? Üdv: Búza | |||||
varobee | Adatlap | 522623 | 2013. január 20. 17:40 | ![]() | |
Sziasztok! Ha már a kétülésesekről van szó, valakinek van képe olyan gépről amelyiknek az első kabinja be van függönyözve. Nyilván a földön ez nem volt jellemző, de ellenőrzésnél, karbantartásnál esetleg készülhetett ilyen kép. Befüggönyözve csak a műszerfalat látta a pilóta? Esetleg 23-asról vagy 29-esről készült fotó is érdekelne ha van. Üdv: varobee | |||||
lacipapa | Adatlap | 522611 | 2013. január 20. 15:14 | ![]() | |
Köszi,erre voltam kíváncsi.Ha leszedem a lemezt,akkor jó lesz! Üdv,Laci | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 522609 | 2013. január 20. 14:46 | ![]() | |
A leszerelt fejvédő lemezen kívül be volt építve a rendszerbe egy blokkoló berendezés,ami a hátsó ülést nem engedte kilőni, amíg az első ülés a gépben volt (magyarán, a felelős oktató nem hagyhatta a lekvárban a tanulót, csak ordíthatott a fedélzeti telefonba hogy "katapult!", és ha az "inas" kattintott, utána neki is lehetősége volt követni (persze ha volt rá idő!). Halvány emlékeim szerint ez a bigyó egy gyufásdoboz méretű kis szerkezet volt a mellső ülésen jobboldalt deréktájékon, szóval makettméretben még 48-as léptékben se nagyon játszik. Üdv R. | |||||
lacipapa | Adatlap | 522606 | 2013. január 20. 14:33 | ![]() | |
Köszönöm!Mit takar a módosított SZK ülés?Csak a leszerelt lemezt? Búzának:a 400-ast,kis svancost szeretném megépíteni. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Hál'Istennek van itthon egy Eduard féle 21MF Profipack. Ahogy megjelent, meg is vettem Móváron. Csak el kellene már kezdeni :D