<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Kamovos | Adatlap | 523614 | 2013. január 29. 19:41 | ![]() | ||
piratvitorla | Adatlap | 523596 | 2013. január 29. 15:18 | ![]() | ||
Sziasztok www.legiero.blog.hu: "Újabb részelet a bolgár Mi-24-es nagyjavításról. 6 db V változatról lenne szó, 1000 órás vagy 7 éves üzemidő hosszabbítást akarnak elérni. A 6 gép 1986-os gyártású, és 2010 óta nem repültek. A munka semmilyen korszerűsítést nem foglal majd magába. Négy év alatt zajlik le, idén kezdődne, az utolsót 2016-ban adnák át. A program költsége 12,78 millió Euro." Az kb 3,7 milliárd Ft. üdv | ||||||
Kamovos | Adatlap | 523531 | 2013. január 28. 19:40 | ![]() | ||
Szia piratvitorla! :) Azt mondják ami nem kínai az hamisítvány. :D Üdv: kamovos | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 523529 | 2013. január 28. 19:30 | ![]() | ||
Szia Lehet, hogy ez is MADE IN CHINA, csak még nem tudjuk :) Megmondták az egyik flmben, hogy az orosz és az amerikai is az, az olasz miért lenne más :) üdv | ||||||
Kamovos | Adatlap | 523526 | 2013. január 28. 18:57 | ![]() | ||
Sziasztok! Hö-hö. Az Oroszok felvásárolják előlünk az AW139 helikoptereket. :) www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/olasz_vip_helikoptereket_vasarol_az_orosz_vedelmi_miniszterium/ Na most akkor mit is mondtak nekünk, nem akarnak függeni az oroszoktól! :) Hát ezeket hol rakják össze? :D Üdv: kamovos | ||||||
Zoli | Adatlap | 523286 | 2013. január 26. 18:29 | ![]() | ||
A választ más megírta, akkor már csak az a kérdés, hogy miért nem vesz már senki 29-est? z | ||||||
myROB | Adatlap | 523285 | 2013. január 26. 18:01 | ![]() | ||
Néztük hogy mennek tönkre...sajnos | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 523284 | 2013. január 26. 17:35 | ![]() | ||
Mi meg ingyen kaptuk a 20 darab Mi-24-est és mi lett velük? | ||||||
Weizi | Adatlap | 523283 | 2013. január 26. 17:31 | ![]() | ||
A lengyelek annak idején megvásárolták a jogokat a teljes körű hozzáféréshez a MiG-29-ekhez.Nem nagyon vannak,vagy voltak rászorulva az oroszokra!Még azt is elképzelhetőnek tartom,hogy sok mindent saját maguk gyártottak le hozzájuk,bár erről nincsenek infóim,viszont a hajtóművek nagyjavítását saját maguk végzik! Na meg persze valóban,a németektől kapott gépek is kapóra jöttek számukra. | ||||||
myROB | Adatlap | 523279 | 2013. január 26. 16:42 | ![]() | ||
Igen Algéria adta vissza mert az oroszok átverték őket. A lengyelek meg gondolom azért tartották meg mert szinte ingyen kapták egy részüket a németektől és egy darabig jó nekik hazai légvédelemre. NATO műveletekbe nem sok hasznukat vennék. | ||||||
NORAD | Adatlap | 523278 | 2013. január 26. 16:28 | ![]() | ||
A MiG repülőgépgyártása már a végét járja. Az indiai haditengerészeten kívül vett valaki az utóbbi években új gépet? Csak a régi gépek korszerűsítése, alkatrészellátása maradt nekik. Illetve nagyméretű UAV-k gyártásával próbálkoznak mostanában. Ki adta vissza a MiG-29SMT-ket, Algéria? Valamelyik afrikai ország rémlik. | ||||||
Ati75 | Adatlap | 523277 | 2013. január 26. 16:11 | ![]() | ||
Lengyel légierő: www.youtube.com/watch F-16 vs Mig-29. Érdekes,ott megférnek egymás mellett... vajon ők miért nem dobták a szemétre a 29-est? Talán nem véletlen.Pedig ahogy olvasom újabban mindenhol, biztos elég xar lehet... :( Szép napot! | ||||||
Zoli | Adatlap | 523275 | 2013. január 26. 16:01 | ![]() | ||
Talán mert van iparuk, hátterük, infrastruktúra, igény stb. Én is kérdezek: miért van az, hogy mások pedig visszaadják az új 29-eseket? Teljesen mindegy, én a tények alapján jobban örülnék egy jobb képességű nyugati típusnak, az orosz gépek tudásának elismerése mellett. z | ||||||
zsury | Adatlap | 523274 | 2013. január 26. 15:53 | ![]() | ||
Érdekes lesz az idei kecskeméti repülőnap... bármennyire is "szenzációsnak" ígérkezik, azért nekem nagyon foghíjas lesz a magyar Mi-24, L-39, Mig-29 nélkül...:( | ||||||
NORAD | Adatlap | 523273 | 2013. január 26. 15:50 | ![]() | ||
A bolgárok határeset. Ők most döntöttek használt portugál F-16-osok beszerzéséről, még 1-2 évet kihúznak az orosz gépekkel. | ||||||
NORAD | Adatlap | 523271 | 2013. január 26. 15:47 | ![]() | ||
Az miért van hogy más országok látszólag probléma nélkül üzemeltetnek orosz típusokat? Horvátok, csehek helikoptereket, lengyelek repülőgépeket. Csak a szlovákoknak sikerült azt megcsinálni, amit nekünk: nincs már Mi-24, a MiG-29 felújítása után is alig van repképes gépük. | ||||||
Zoli | Adatlap | 523250 | 2013. január 26. 13:39 | ![]() | ||
Sziasztok, Szerintem nem lenne baj, ha nyugati technikára váltanánk már. Az orosz típusok nagyon sok tekintetben (élettartam, javítások közti üzemidők, fogyasztás, hatósugár stb...) elmaradnak pl az amerikaiakhoz képest. Szakmailag ugyanúgy amerikai típust kellene választani, mint ahogy tették a vadászgépek esetében. (Más kérdés, hogy a szakmát ezúttal is figyelmen kívül fogják hagyni, mint akkor...) A legnagyobb gond továbbra is az oroszok megbízhatatlansága lenne. A helikopterek is ugyanúgy ócskavasként végeznék, mint a MiG-29-esek. És ha már nyugati gépek közül kell választani, akkor ne a katonai feladatokra erősen korlátolt képességű olasz típusra essen a választás. z | ||||||
Ati75 | Adatlap | 523244 | 2013. január 26. 12:46 | ![]() | ||
Hali! Azért, mert ahogy Hofi Géza mondta egyszer: "Csak a segg változott" a gengszterváltás után! A mai túláradó nyugat- és Eu imádatba nem fér bele semmilyen "elavult" orosz technika használata...politikailag.Szakmai indokokat pedig egy ilyen "kaliberű" honv. miniszternél ne várjunk. | ||||||
Mad_Nick | Adatlap | 523243 | 2013. január 26. 12:30 | ![]() | ||
Én azt nem értem miért nem orosz "fronton" keresgélnek, ezek az agyament hülyék! | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 523242 | 2013. január 26. 12:22 | ![]() | ||
Hogyan tovább Mi-24? http://forgoszarny.blog.hu/2013/01/25/hogyan_tovabb_mi?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2013_01_26&utm_campaign=index | ||||||
Weizi | Adatlap | 523236 | 2013. január 26. 11:10 | ![]() | ||
Kamovos | Adatlap | 522921 | 2013. január 23. 10:00 | ![]() | ||
Itt a mutyi, ott a mutyi, mit lehet még ellopni? lhsn.hu/eladtak-a-honvedseg-harom-mi-8-as-helikopteret/ | ||||||
silent8 | Adatlap | 522901 | 2013. január 22. 21:47 | ![]() | ||
Főleg a Török továbbfejlesztett változat. | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522898 | 2013. január 22. 21:20 | ![]() | ||
Kamovos | Adatlap | 522893 | 2013. január 22. 20:46 | ![]() | ||
Szia piratvitorla! Köszönöm a segítségedet! Azt azért nehezen hiszem, hogy az A-129 azonos harcértékű a Mi-24-el. :D Minden esetre nem kapkodom el az Italeri 1:72 A-129 össze építését. :) Üdv: kamovos | ||||||
NORAD | Adatlap | 522875 | 2013. január 22. 19:18 | ![]() | ||
Ugyanez a téma más hírportálokon: hvg.hu/itthon/20130122_Hende_Uj_katonai_partnert_talalt_maganak www.hirado.hu/Hirek/2013/01/22/07/Hende_Olaszorszagtol_is_vehet_helikoptereket_a_honvedseg.aspx biztonsagpiac.hu/agusta-helikoptereket-vasarol-a-honvedseg Minden cikkben közös hogy a pdf-ből másolás miatt lett az A129-ből AI29. | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522870 | 2013. január 22. 18:55 | ![]() | ||
Szerintem leginkább nem a cikkíró kavarja a típusokat... üdv | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522868 | 2013. január 22. 18:54 | ![]() | ||
Próbáltam korrektül átmásolni... | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522867 | 2013. január 22. 18:53 | ![]() | ||
Németh Zsolt országgyűlési képviselő Budapest Válasz a K/9660. számú, „Van-e köze a helikopte r beszerzéshez a 199/2012 (XI1.17.) ME határozatnak? ” című írásbeli kérdésr e Tisztelt Képviselő Úr! A Magyarország Kormánya és az Olasz Köztársaság Kormánya közötti, a katonai é s haditechnikai területen történ ő együttműködésre, valamint haditechnikai eszközök átadásár a vonatkozó Megállapodás létrehozására adott felhatalmazásról szóló 149/2012. (XI117.) ME határozat alapján Magyarország és az Olasz Köztársaság között lehet őség nyílik széleskörű katonai együttműködés kialakítására. Ez az együttműködés többek között vonatkozhat kifejezetten katonai alkalmazásra gyártott helikopterekre is . A kérdésben említett Augusta típuscsalád valóban rendelkezik a meglév ő harci helikopte r kiváltására alkalmas változattal . Budapest, 2013 . január 16-án Hende Csaba | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522866 | 2013. január 22. 18:52 | ![]() | ||
Németh Zsolt országgyűlési képviselő K 9(0 La Írásbeli kérdés Kövér László úrnak, Az Országgyűlés elnökének Helyben Tisztelt Elnök Úr! Az Országgyűlésről szóló 2012. évi XXXVI. törvény 42. § (8) bekezdése alapján írásbel i választ igénylő kérdést kívánok intézni a Honvédelmi Minisztériumot vezet ő miniszterhez, minta tárgyban illetékes minisztérium vezetőjéhez „Van –e köze a helikopter beszerzéshez a 149/2012 (XII.17.) ME határozatnak?” címmel. A benyújtott kérdésemre a választ írásban várom . Tisztelt Miniszter Úr! A Miniszterelnök Úr 2012.december 17-ei határozata értelmében Ön, vagy az Ön által kijelöl t személy végzi a tárgyalásokat az Olasz Köztársaság Kormányával haditechnikai eszközö k területén történő együttműködésről, átadásról. Tisztelt Miniszter Úr! Kérem, engedje meg, hogy megkérdezzem, hogy pontosan milyen haditechnikai eszközö k átadásáról, fejlesztéséről van szó. A határozat esetleg magába foglalja -e a helikoptere k kérdését, amelynek megoldására - az Ön sajtótájékoztatója szerint - ebben az évben fog sor kerülni.Tisztelt Miniszter Úr! Elrugaszkodott ötletnek tartja –e középtávon az olasz Agusta Al29-es helikopter típu s (esetleg annak török verzióját) beszerzését 2014 utánra? Hiszen akkor már a Mi-24-es helikoptereink is üzemidejük végéhez érnek. Várom érdemi válaszát! Budapest, 2013. január 3. Tisztelettel: Németh Zsolt Jobbik | ||||||
Kamovos | Adatlap | 522864 | 2013. január 22. 18:34 | ![]() | ||
Szia NORAD! Számomra is olvasható formátumot lehet valahol találni lenti két linkről? Szívesen elolvasnám csak nem jeleníti meg. Üdv: kamovos | ||||||
NORAD | Adatlap | 522854 | 2013. január 22. 17:12 | ![]() | ||
Mielőtt nagyon beleélnétek magatokat... Hende Csaba honvédelmi miniszter írásbeli válasza, amelyet hétfőn tettek közzé az Országgyűlés honlapján. kérdés: www.parlament.hu/irom39/09660/09660.pdf válasz: www.parlament.hu/irom39/09660/09660-0001.pdf Ennyi. Minden más kitaláció és belemagyarázás. | ||||||
Zoli | Adatlap | 522850 | 2013. január 22. 16:37 | ![]() | ||
Szia, Nem kell! Én úgy tudtam, hogy az olasz gépek nemcsak gyengébbek, de drágábbak is, mint az amerikaiak. De ha mégis olcsóbbak lennének, akkor sem kellenének. Megint csak a saját zsebükre gondolnak ezek a .uzik... z | ||||||
silent8 | Adatlap | 522831 | 2013. január 22. 14:13 | ![]() | ||
Bár a cikk írója nem teljesen világosan fogalmaz a típussal/típusokkal kapcsolatosan. Illetve az A-129-est mire tudná használni a katasztrófa védelem? :) Lehet inkább elírás, és nem A-129 hanem aw-139. :) Üdv | ||||||
silent8 | Adatlap | 522830 | 2013. január 22. 14:07 | ![]() | ||
Korábban már voltak A-129-esek Magyarországon. Akkor bemutatóba hozták a gépeket, és ha jól tudom, még lőtéren is bemutatták. Lehet, nem is lesz ebből semmi, de a korábbi eseményekből kiindulva akkor nem véletlenül voltak itt a gépek. Na így már egész kis korrekt flotta lehetne. :) | ||||||
myROB | Adatlap | 522824 | 2013. január 22. 13:14 | ![]() | ||
Ha ez igaz és nem elírás akkor kellemes meglepetés. | ||||||
Kferro | Adatlap | 522823 | 2013. január 22. 13:05 | ![]() | ||
cenci2 | Adatlap | 522690 | 2013. január 21. 10:22 | ![]() | ||
A PG-s kollégáknak újabb felvételeket tettem fel a jutyubra.Jak-52 Dózsa Gyuri ,BigWind firefighter . www.youtube.com/watch www.youtube.com/watch | ||||||
hörbi | Adatlap | 522519 | 2013. január 19. 16:06 | ![]() | ||
ohh azt hittem ennél valamivel bonyolultabb magyarázata van. Köszi a felvilágosítást! :) | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522506 | 2013. január 19. 14:01 | ![]() | ||
Szia Pontosan, hogy ne guruljon le a fedélzetről... Több ilyen típus is van. Ha jól emlékszem pl a Westlwnd Scout is ilyen volt... üdv | ||||||
elmo | Adatlap | 522469 | 2013. január 18. 22:52 | ![]() | ||
Szia horbi! Igy nem gurul el a fedelzeten (sem). : ) Komolyan. udv, elmo | ||||||
hörbi | Adatlap | 522467 | 2013. január 18. 22:39 | ![]() | ||
Üdv! Tudom hogy z nem pont ide illő téma előre is elnézést érte! Meg tudná mondani valaki hogy az AW-159 Lynx helikopterek fő futója miért áll "csálén"? Nem a megszokott párhuzamosan állnak, legalább is repülés közben nem, a földön sem? Ez biztos nem gyártási hiba, valami oka van. Előre is köszi ha tudja valaki. | ||||||
denkmeyer | Adatlap | 522365 | 2013. január 18. 07:34 | ![]() | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 522288 | 2013. január 17. 10:14 | ![]() | ||
Bocs, melléütöttem, a "1904" gyári száma természetesen 75061904 volt! R. | ||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 522279 | 2013. január 17. 08:19 | ![]() | ||
Szia denkmeyer A három- és négyjegyű gépszámok a gyári szám utolsó három-négy karakteréből lettek kialakítva, pl. a "313" számú MiG-21F-13 gyári száma 741313 volt, a "919"-es MiG-21U 660919, a "1904"-es Cápeti 75061914-es gyári számot kapott a dokumentációkban. Üdv R. | ||||||
Tibcsi | Adatlap | 522276 | 2013. január 17. 08:10 | ![]() | ||
A gyártási szám utolsó négy számjegyét. Általában, de ez nem törvényszerű... | ||||||
denkmeyer | Adatlap | 522269 | 2013. január 17. 07:47 | ![]() | ||
Sziasztok! Vajon mit takarhat a magyar Mig-21-esek és talán más típusok 4 jegyű oldalszáma? Senk | ||||||
Kamovos | Adatlap | 522249 | 2013. január 16. 21:58 | ![]() | ||
![]() | ||||||
piratvitorla | Adatlap | 522219 | 2013. január 16. 19:42 | ![]() | ||
Repült az első Oroszországban szerelt AW139-es http://www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/repult_az_elso_oroszorszagban_szerelt_aw139-es/ |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Ez az összeg semmi ahhoz képest amit stadionokra költenek!
Üdv: kamovos