<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Marcell 0708 | Adatlap | 89334 | 2011. június 20. 10:52 | ||
Mortyi | Adatlap | 89333 | 2011. június 19. 19:45 | ||
Különben tényleg ? Mit művelnek? | |||||
sziklakks | Adatlap | 89332 | 2011. június 19. 19:36 | ||
Nem értek hozzá,de 2 perc mire az első csónak odaért,plusz még egy perc mire az első ember vízbe ugrott,az is lubickolni.:S | |||||
Mortyi | Adatlap | 89331 | 2011. június 19. 19:24 | ||
Isten nyugosztalja! De szerintem ez pilóta hiba volt egyszerűen benézte :( | |||||
Neo954 | Adatlap | 89330 | 2011. június 19. 19:01 | ||
HUJBI | Adatlap | 89329 | 2011. június 19. 18:50 | ||
Jimbow | Adatlap | 89328 | 2011. június 18. 11:34 | ||
Dél-koreaiak lőttek tévedésből saját gépre. Gépkarabéllyal :) "A határvonaltól kevesebb mint két kilométerre fekvő Jongdzson szigeten szolgálatot teljesítő katonák K-2 típusú karabélyokból tüzet nyitottak az Asiana légitársaság egyik utasszállító gépére, amely Kínából érkezett a szokásos útvonalon, és leszállásra készült az Incshon nemzetközi repülőtéren. A katonák tévedésből észak-koreai gépnek nézték a járművet, s mintegy tíz percig tüzeltek irányában. A 119 utast szállító repülőgép a fegyverek hatótávolságán kívül esett, ezért nem esett baja." | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 89327 | 2011. június 18. 10:29 | ||
Lásd "Utasgépek" topic 3480-81. sz hozzászólást! Üdv R. | |||||
The_Ori | Adatlap | 89326 | 2011. június 18. 09:33 | ||
Nem járat, egyszeri alkalom. Egy új gép jön a gyárból. A Lufthansa kénytelen volt elhalasztani a gép első útját, mert késik a gép technikai átvétele a közlemény szerint. | |||||
balaton | Adatlap | 89325 | 2011. június 18. 08:07 | ||
2 hét késés? Nem semmi járat :D | |||||
The_Ori | Adatlap | 89324 | 2011. június 18. 03:20 | ||
Nem jön hétfőn az A380-as, kb 2 hetet késni fog. | |||||
Grande | Adatlap | 89323 | 2011. június 17. 14:19 | ||
Katonás kívánság A hatéves, Tiszafüreden élö Patrik leukémiában szenved és folyamatos gyógykezelés alatt áll. Az ô kívánsága volt, hogy szeretne egy igazi tankba beülni és azt vezetni. honvedelem.hu/cikk/26483/katonas-kivansag | |||||
Roadblock | Adatlap | 89322 | 2011. június 17. 09:28 | ||
Kivontak a Harriereket, gondolom ez utan nincs szukseguk arra, hogy a reptereken rohadjanak el...Inkabb eladjak az amiknak, akik majd leamortizaljak oket. A nyelvtanulasrol meg azt irja a cikk. hogy 5 pilota kezdtett bele (a tervezett 30bol) egy 16 hetes nyelvtanfolymba azert, hogy a de gaulle-on meg tudjak ertetni magukat a "helyiekkel"... Ja es a csavar, hogy Rafaelle-eken (brrr) fognak repulni, amig a JSFek nem lesznek hdrendben... Ez mar tenyleg Monty Pythonos.. A cikk vegen van a lenyeg, a DoD szovivo szerint ez egy oriasi dolog ... ennek kicsit ellent mond, egy Royal Navy parancsnok nyilatkozata: "Ki hitte volna, hogy tobb mint 200 evvel Trafalgar utan a franciakat fogjuk arra kerni, hogy a pilotainkat kepezzek? A ket orszag kapcsolat mindig is kisse feszult volt, ez a kooperacio nagy tesztje lesz" | |||||
Levix | Adatlap | 89321 | 2011. június 17. 08:58 | ||
Harrier jump-jets sold 'for peanuts' Dozens of British Harrier jump jets are to be sold to the United States Marine Corps for £34 million after more than £1 billion has been spent on them in the last decade. Az angoloknak tényleg elment az eszük. Eladják a Harriereket az US Marine Corpsnak 34 millió fontért, miközben az utolsó tíz évben több mint 1 milliárdot költöttek el rájuk. | |||||
Levix | Adatlap | 89320 | 2011. június 16. 21:21 | ||
:) Hát nem én mondom :), hanem az angolok. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 89318 | 2011. június 16. 21:18 | ||
Ezt nemmondod komolyan... :D | |||||
Levix | Adatlap | 89317 | 2011. június 16. 21:15 | ||
www.telegraph.co.uk/news/uknews/defence/8570983/Royal-Navy-pilots-forced-to-learn-French.html Az angol pilóták franciául tanulnak, hogy 2020-ig kihúzzák az idejüket francia hordozókon, amíg megjönnek az F-35-ösök. Ezt még a Monty Python sem gondolta. Ez megavicces! Azt azonban megjegyzik, hogy a kaja jobb lesz mint az angol hordozókon. | |||||
The_Ori | Adatlap | 89316 | 2011. június 16. 20:43 | ||
Ferihegy Budapest XVIII. kerületének egyik városrésze. Területének majdnem egészét a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér (régebbi nevén a Ferihegyi Repülőtér) foglalja el. http://hu.wikipedia.org/wiki/Ferihegy És ahogy p-51 írja, nem alkalmas a reptér a gép kiszolgálására. A gép méretei és a gurulóutak miatt egy terminálnak sem tud a közelébe menni. Csak ott tud megállni ahol az AN-225 is állt. | |||||
vlevi | Adatlap | 89315 | 2011. június 16. 11:09 | ||
"Ferihegyen már tényleg nem fog" Dehogynem. Liszt Ferihegyen :D :D | |||||
p-51 | Adatlap | 89314 | 2011. június 16. 10:50 | ||
Valószínűleg nincs hozzá a kiszolgáló infrastruktúra felszerelve. Annak idején az 1970-es években a 747-essel is ez volt a helyzet, oda tudott repülni, ahol fel voltak készülve a kiszolgálására. | |||||
miles | Adatlap | 89313 | 2011. június 16. 07:10 | ||
? és utána? Soha többé nem száll le Magyarországon A380-as? Ferihegyen már tényleg nem fog. De ott most sem. | |||||
The_Ori | Adatlap | 89312 | 2011. június 15. 18:50 | ||
Most már nagyon sok helyen olvasható a neten, de hátha még valaki nem olvasta: Június 20-án, hétfőn 18 óra körül a Lufthansa A380-as gépe érkezik Ferihegyre. Egyszeri alkalom lesz. | |||||
Fodi | Adatlap | 89310 | 2011. június 14. 22:01 | ||
Egy veteránrepülős magazinban vitatkoztak tavaly arról, hogy az ilyen gépeknek vajon a levegőben, vagy a múzeumban van a helyük. Az egyik fő érv a múzeum mellett ez volt - így elég könnyű elveszteni nagyon ritka és értékes gépeket. Persze a másik oldalnak is igaza van abban, hogy hatalmas élmény látni őket a levegőben. | |||||
vlevi | Adatlap | 89309 | 2011. június 14. 21:18 | ||
Ja, ezt Tamás már írta. | |||||
vlevi | Adatlap | 89308 | 2011. június 14. 21:17 | ||
TV2-t akkor meg se hallgasd. Mert ott vadászgép zuhant le. ÁÁÁ. Ettől függetlenül nagyon nagy kár érte :( | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 89307 | 2011. június 14. 20:36 | ||
pincehonvéd | Adatlap | 89306 | 2011. június 14. 20:35 | ||
Így nézett ki második fénykorában+egy kis nosztalgia zene: www.youtube.com/watch És már a kényszerleszállás után:-( www.youtube.com/watch | |||||
Tamás | Adatlap | 89305 | 2011. június 14. 20:29 | ||
A másik gagyi csatornán azt mondták rá hogy egy repülőerőd második világháborús vadászgép lezuhant. | |||||
A-3 | Adatlap | 89304 | 2011. június 14. 19:42 | ||
Nagyon sajnálom az öreg madarat de ha korrekt tájékoztatást akartok keressetek rá amerikai forrásra mert ott tárgyszerűen kommentálják az égő gép feletti Cessnából készített videofelvételt. Sajátos retekklubos magyaros tálalás : "lezuhant". | |||||
gaben21 | Adatlap | 89303 | 2011. június 14. 19:08 | ||
Amerikában lezuhant egy B-17-es bombázó. Kár érte.:-(www.rtlklub.hu/hirek/kulfold/cikk/370833 | |||||
Miggyuri | Adatlap | 89302 | 2011. június 14. 19:08 | ||
tv2-híradója: lezuhant egy veterán vadászgép az USA-ban."Ez a vadászgéptípus" több, mint 600 ezer tonna bombát dobtak le németországi célpontokra. (B-17-ről van szó.) | |||||
HUJBI | Adatlap | 89301 | 2011. június 12. 09:25 | ||
zaran | Adatlap | 89298 | 2011. június 11. 19:14 | ||
Szervusz Romeo Ezek szerint nem lehetetlen, hogy ez történjen. (ha jól értelmezlek). Mindenesetre igyekszem nem elbízni magam, ámbátor szívesen megnéznék ezekről képeket, hogy hogyan nézhetnének ki. | |||||
romeo | Adatlap | 89297 | 2011. június 11. 16:52 | ||
Üdv Zaran! Nos nézzük a tényeket: 1. harckocsi: A hollandok kivonták az összes Leopard-2A6-ost az osztrákok kivonnak kb. 50 db Leopard-2A4-est (elvileg ezekből vásárolhatnánk) 2. Helikopter: Lengyelországban a Black Hawk licenicia gyártása megkezdődott... 3. harci helikopter: 2000-2003 közt a hollandok felajánlottak megvételre 12 db AH-64-est (nekünk akkor nem kellettek). A másik oldalon a honvédelmi költségvetésből zároltak 26 milliárd Forintot... | |||||
PETI | Adatlap | 89295 | 2011. június 11. 15:48 | ||
Hali zaran! Hogy lenne kacsa? A gond az, hogy kihagyták belőle a Super Horneteket, Growlereket és Silent Eagle-eket. A többi szerintem korrekt... | |||||
Jimbow | Adatlap | 89294 | 2011. június 11. 14:37 | ||
Hát az Apache kicsit sok lenne forintban... | |||||
zaran | Adatlap | 89288 | 2011. június 11. 12:00 | ||
Szervusztok. Mostanában éjszakás vagyok és ritkán jutok netre. Ennek ellenére a hét elején találtam egy oldalt. Két nappal később mikor kerestem, nem találtam. Az oldalt letiltották. Gondoltam helyre áll, de ma néztem, hogy abszolute törölték mintha nem létezett volna. Az oldalon az alábbi dolgok voltak egy blogban: A magyar hadsereg az alábbi fejlesztésekre készül: Kivont, vagy kivonásra szánt Leopard 2 (volt holland, osztrák) harckocsikra cserélné a T-72-eseket. A Mi-17 szállítóhelikoptereket Black Hawkokra cserélné. Jelenlegi Grippen haderőnket megkétszerezné. Mi-24-es csatakoptereink cseréje végett felmerült a Eurocopter Tiger és az Amerikai Apache és Super Cobra vásárlása is. Szerintetek ez az infó kacsa? (azért kezdtem el gondolkodni azon, valós lehet-e mert a blog ahol olvastam megszűnt :S ) | |||||
doky3 | Adatlap | 89283 | 2011. június 10. 23:01 | ||
Biztos, hogy a Phantom még mindig nagyon komoly csapásmérő képességgel rendelkezik, feltéve, hogy a fegyverzet is járna hozzá, de azért a horvátoknak sem lenne aprópénz a gépeket fenntartani. Elég a csak pl. a két hajtómű fogyasztását nézni, az átképzésről nem is beszélve. Nem tartanak rá igényt, szerintem. | |||||
Levix | Adatlap | 89282 | 2011. június 10. 20:20 | ||
http://www.flightglobal.com/articles/2011/03/21/354585/croatia-offered-german-phantoms-to-replace-mig-21s.html A németek felajánlották a kivonásra kerülő Phantomjaikat a horvátoknak! | |||||
p-51 | Adatlap | 89281 | 2011. május 31. 14:04 | ||
www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/elkeszult_az_elso_torok_block_50-es_f-16-os/ Nagygerincű F-16D-k (block 50) a török légierőben. | |||||
punyam97 | Adatlap | 89209 | 2011. május 23. 18:34 | ||
Nincs több képed a K-61-ről? | |||||
jagdtigger | Adatlap | 89208 | 2011. május 23. 18:27 | ||
Kicsit megkésve de itt vannak a 12. Arrabona rakétaezred nyílt napján készült képek: www.dropbox.com/gallery/1201829/1/nyilt_nap_2011 És itt a videó is amit ezekből raktam össze(remélem nem lett túl unalmas): www.youtube.com/watch | |||||
Lajos | Adatlap | 89207 | 2011. május 23. 17:37 | ||
Itthonról minden olyan pofonegyszerű!Mondjuk egy afganisztáni terepviszonyokat hűen visszaadó vezetési pályát azért én is kipróbálnék!Magyarországon!:)Azért jó azt tudni, hogy azok a pilóták akik kinn szolgálnak ilyen járgányok kormánya mögött nem igazán null kilóméteres tacskók!Jól írtad vannak olyan balesetek amik ellen semmilyen kiképzés vagy megszerzett rutin és tapasztalat nem tud felvértezni!Ha csak a forma-1 ből hozok fel példát lásd Senna!Nos szerintem ezt ilyen nézőpontból nem érdemes tovább firtatni! | |||||
Jimbow | Adatlap | 89206 | 2011. május 23. 15:45 | ||
Kint volt csak képzés ha jól tudom! | |||||
exec | Adatlap | 89204 | 2011. május 23. 15:11 | ||
A rádióban ezt már úgy kommentálták, hogy "A járművek kivonásán nem gondolkozik a honvédség" Miért kéne kivonni? marhaság. Igazából én innen Pestről úgy látom, hogy kiképzés beli hiányosság lehet e mögött. A járművet azoknak, akik ilyen helyzetben vezetnek, úgy kell(kéne) ismerniük, mint a tenyerüket. Nem emlékszem pontosan, hogy hányat vettünk belőle, de egyet itthon hagyhattak volna, a kikészülők masszív kiképzésére. Nem tudom, lehet hogy van belőle. De biztos, hogy a vezetők képzésére többet kéne fordítani. És még úgy sem kerülhető el a baleset... Üdv. exec | |||||
Levix | Adatlap | 89203 | 2011. május 23. 13:56 | ||
Érdekes riport. hvg.hu/velemeny/20110523_friedman_zentai_nato Z.P.: Ön, ezek szerint, lebeszélne bennünket, magyarokat a NATO-ról? G.F.: Semmiképpen sem. Csakhogy egy előrelátó kormánynak kötelessége felkészülnie a legrosszabb forgatókönyv bekövetkeztére is. | |||||
HUJBI | Adatlap | 89202 | 2011. május 23. 12:19 | ||
igen, olvastam, hogy többen halnak meg az úton arrafelé, mint mondjuk helikopter balesetben. viszont nekem ez akkor is alkalmasabbnak tűnik afganisztáni feladatokra, mint amit mi használunk. | |||||
Farkaskoma | Adatlap | 89201 | 2011. május 23. 10:51 | ||
Ránézésre is az szerintem... nagy hasmagasság hosszú rugó utak, keskeny, magas nehéz felépítmény... a wartburg sem tűnik borulékonynak, pedig kritikus helyzetben rengeteg sofőrt hozott nehéz helyzetbe, és sokakkal végzett is. A gond a jávorszarvas teszt szokott lenni. Vagy egy nagy sebességű (rossz úton 30-40kmh már az) kormány félre kapás, és a fizika mindig üzembiztosan működik. elforduló kerék, ami ugye eleve instabilitást ad mert megváltozik az első híd geometriája, a bekövetkező forduló hatására a centrifugális erő a fordulóból eleve kifele akarja dönteni a járművet, ha ekkor fékezel, mert érzed hogy sodródsz, dőlsz, azzal csak növeled az erőt ami ki akar billenteni, ha ez nem sima úton van, a terep dobásai csak növelik ezeket az erőket. Ezekhez vedd hozzá hogy nem max 2 tonnás hobbi terepjárót terelgetsz, ami kikapcsolt ESP-vel már nagyon meredeken viselkedik, hanem ezek a szekerek 7 tonnától vannak felfele... Tömeg szorozva sebességgel ugye, és ehhez jön hozzá az erőkar... Rengeteg baleset van ezekkel a szörnyekkel. Keressetek rá. | |||||
HUJBI | Adatlap | 89200 | 2011. május 23. 10:02 | ||
Marci | Adatlap | 89199 | 2011. május 23. 09:46 | ||
Mindenkitől elnézést kérek, akit megbántottam a múltkori kirohanásomért. Átgondoltam és sajnálom. (afgán szerepvállalás) Igazatok volt a politikusok miatt vagyunk Afganisztánban és erről az állomány nem tehet. Mea culpa Marci Jobb későn mint soha! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/hirek/lezuhant_egy_t-45_goshawk/