<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
lacipapa | Adatlap | 525904 | 2013. február 17. 11:07 | ![]() | |
kelair74 | Adatlap | 525759 | 2013. február 16. 13:13 | ![]() | |
Chrisi | Adatlap | 525742 | 2013. február 16. 11:26 | ![]() | |
Szia Lacee, A Tu-144 érdekelne, amennyiben még nem kelt el. (e-mail:krisztian.c.molnar@gmail.com) Üdv, Chrisi | |||||
lacee | Adatlap | 525606 | 2013. február 15. 12:19 | ![]() | |
Sziasztok, Pár eladó gép: Airbus A340 Wiener (Revell 1/144) 4500 Ft (megkezdetlen pilótafülke alkatrész nélkül!) Boeing 767-300 (ACE-Revell 1/144) 4000 Ft (megkezdetlen, HAD Malév matricával, a gyári matrica nélkül,a pilótafülke ablakelem törött, a törzs kicsit el van vetemedve, nem vészes, de így korrekt, ha leírom) Tu-144 (Entex 1/144) 2000 Ft (prototípus, Aeroflot matricával, elég egyszerű makett...) Concorde BA (Airfix 1/72) 11.000 Ft (megkezdetlen!) Átvétel Gödöllőn vagy Bp.-en, Örs környékén személyesen, vagy +postaköltségért küldöm. Üdv, Lacee | |||||
rittal | Adatlap | 525139 | 2013. február 10. 22:49 | ![]() | |
Sziasztok! Keresek 1/144-es Aer Lingus A330-300 matricát! Hátha akad aki megválna tőle, illetve aki tudja honnan lehet venni kérem írja meg! Köszönöm: rittal | |||||
rittal | Adatlap | 525138 | 2013. február 10. 22:47 | ![]() | |
Szia Szabi77! Ilyen szép matricát honnan lehet szerezni? rittal | |||||
Szabi77 | Adatlap | 525125 | 2013. február 10. 20:07 | ![]() | |
Tjoe | Adatlap | 524771 | 2013. február 7. 22:30 | ![]() | |
Cébés | Adatlap | 524475 | 2013. február 5. 15:20 | ![]() | |
Osztogatni max a felfujhatós gépet osztogatták. Ha lehetett venni a fedélzeten,akkor az 1/200-as volt! Ezt az 1/100-ast a Malév saját,privát rendelésére gyártották. Lehet most is kapni a terminálban csak nem ezzel a dobozzal. 11-12e ft körül van G | |||||
Cébés | Adatlap | 524474 | 2013. február 5. 15:16 | ![]() | |
Akkor jó áron vetted! :) | |||||
rittal | Adatlap | 524399 | 2013. február 4. 22:23 | ![]() | |
Persze, hogy nem titok: 6200 volt! | |||||
Sennás | Adatlap | 524395 | 2013. február 4. 22:04 | ![]() | |
Szia igazából mindegy ki gyártotta mert talán csak a gépeken osztogatták meg promós anyagként.Én egy pilótától kaptam egy ilyen sorozatút csak CRJ-ben (ő akkor azon repült)eltettem emlékben.Látványos de csak polc dísz,4-5 alkatrész.De meg nem válnék tőle. | |||||
Cébés | Adatlap | 524394 | 2013. február 4. 21:50 | ![]() | |
Mennyibe fájt ha nem titok? Kíváncsi vagyok hogy árában vetted e... Sokan még mindíg szerencsétlen Malévon akarnak keresni! Láttam hirdetőt aki 30e-ért árulta! Szánalmas! G | |||||
Cébés | Adatlap | 524392 | 2013. február 4. 21:42 | ![]() | |
rittal | Adatlap | 524386 | 2013. február 4. 21:05 | ![]() | |
rittal | Adatlap | 524379 | 2013. február 4. 20:47 | ![]() | |
Szia Lapi! Ha lesz listád, hogy mi és mennyiért kerül eladósorba, ne kimélj! :)) Köszi: Laci | |||||
Tibcsi | Adatlap | 524334 | 2013. február 4. 19:05 | ![]() | |
Ez nem akármi. :) Lesz külön szobája is? :) | |||||
Cébés | Adatlap | 524307 | 2013. február 4. 17:42 | ![]() | |
Sziasztok! :) Itt van pár kép...Persze hogy most kezd haldokolni a fényképezőgépem! Ha beszereztem egy másik gépet,pótolom a részletfotókat. Próbáltam utánajárni a modell történetének,nem sok sikerrel. Nagyon kevés infó van 1/50 Tu-154-ről.Láttam már Aeroflot ill Malév festéssel de ez nekem új.Igen koros,már már antik modell! Gyanítom hogy ez egy gyári Tupoljev,magát a típust bemutató,reklámozó darab. Előző gazdája szerint legalább 30 éves! Kissebb sérülések ill kopások természetesen vannak rajta,de ez a korából adódóan természetes. Ha megjavult a gépem,lesznek még fotók! üdv G | |||||
harold | Adatlap | 524267 | 2013. február 4. 12:02 | ![]() | |
Szia! Na, hát hol vannak a képek? Ma már holnap VAN! :-) Grat. Hozzá! Üdv. Levi | |||||
Cébés | Adatlap | 524236 | 2013. február 3. 21:38 | ![]() | |
Sziasztok! Hatalmas öröm ért a hétvégén egy 1/50 méretarányú Tu-154 formájában! :) El sem hiszem hogy egy ilyen modellel gazdagodott a gyüjteményem! Képek holnap! üdv Gábor | |||||
Richyke90 | Adatlap | 524193 | 2013. február 3. 16:55 | ![]() | |
hüha. Bevállalnám mindkettőt. | |||||
newman | Adatlap | 524173 | 2013. február 3. 14:34 | ![]() | |
Gratula a 777-hez, gyönyörű lett! | |||||
newman | Adatlap | 524172 | 2013. február 3. 14:33 | ![]() | |
Nekem van egy Aeroflot 777-200-asom. Az én példányomon a törzs és a szárnyak rendben vannak. A hajtóműburkolat az, amin ezek a beszívódások vannak. Ettől függetlenül építhető makett, persze több meló van vele, mint egy Zvezda 154-essel... A 757 sem rossz, de az is munkás, ott kevesebb a felületi hiba, viszont a két törzsfél enyhén vetemedett.. Ha elől összefogtam, hátul kb. 1,5 cm volt az elállás... Egyben viszont nem mutat rosszul... | |||||
Tjoe | Adatlap | 524171 | 2013. február 3. 14:25 | ![]() | |
Külföldi fórumon volt kép az Eastern 777 dobozbontásáról. Tényleg annyira brutális beszívódások vannak mindegyiken? | |||||
Tjoe | Adatlap | 524170 | 2013. február 3. 14:22 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 524166 | 2013. február 3. 13:52 | ![]() | |
A második... Jajj :D | |||||
newman | Adatlap | 524157 | 2013. február 3. 13:13 | ![]() | |
Varjúbácsi | Adatlap | 524037 | 2013. február 2. 10:54 | ![]() | |
Igen, az a BOA matricája. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 524018 | 2013. február 2. 07:07 | ![]() | |
Lehet, hogy Ferinél is azt láttam. Egyet mindenesetre ma reggel rendeltem, egy még maradt... Ez volt az: www.hadmodels.com/gyermek__es_ifjusagi_20/ifjusagi_irodalom_35/1144_66/tu_134a_malev_1144_327 | |||||
mirazsmarci | Adatlap | 524007 | 2013. február 1. 22:19 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 523987 | 2013. február 1. 19:07 | ![]() | |
Szia, Nekem van HAD matricám 1/100-ban, és mintha tavaly Egerszegen láttam volna HADvezér táskájában 1/144-ben is. Egy 1/144-esre nekem is fáj a fogam, mert karácsonyra megleptem magam a Zvezda gyönyörű 134-esével és ahhoz kellene. Igaz, a dobozban adott Aeroflot festés is jól néz ki... :) Üdv: Tibcsi | |||||
migi | Adatlap | 523984 | 2013. február 1. 19:00 | ![]() | |
Sziasztok Lenne egy kérdésem , a régi Malév festéssel létezik valamilyen méret arányban Tu-134 kitt ? vagy a típushoz matrica ? üdv: migi | |||||
Lapi | Adatlap | 523982 | 2013. február 1. 18:44 | ![]() | |
sziasztok ! Holnap délutánig felszámolom a makettező birtokomat, igy eladó sorba kerül néhány félig-meddig összerakott régi keletnémet utasszállító. 10-15 db. . Javarésze hiánytalan. Ha lesz rá egyáltalán igény, akkor próbálok feltölteni képeket, listát. Amit biztosan nem adok, ne is kérdezzétek. : Tu-134. Tu-154, Il-18. . Szerintem a többiből mind van. . Üdv : Lapi | |||||
simonkaroly9 | Adatlap | 523981 | 2013. február 1. 18:22 | ![]() | |
Helló! Nagyon szép a madár. A matricát milyen programmal csináltad? Helló | |||||
Chrisi | Adatlap | 523941 | 2013. február 1. 10:14 | ![]() | |
Sziasztok, Azt nem tudtam, hogy a lépcsővel Ferihegyen is gond volt, de amikor 1959-ben Hruscsov az Egyesült Államokba látogatott, az amerikaiaknak bizony meggyűlt a bajuk a gép magasságával. (A Tu-114 ekkor még nem ment át az összes teszten, de a pártfőtitkárt azért átvitte Washingtonba.) | |||||
Cébés | Adatlap | 523939 | 2013. február 1. 09:29 | ![]() | |
Sziasztok! A legenda valóban igaz! Mikor Ferihegyen járt a gép (nekem Ferihegy marad örökre) raklapokból csináltak még pár lépcsőfokot hogy elérjék az ajtót. G | |||||
Sanjurjo | Adatlap | 523937 | 2013. február 1. 08:31 | ![]() | |
Sziasztok! Igen én is úgy láttam a képeken, és olvastam, hogy a Tu 114-es gigantikus magasságú futókon állt, de elég csak megnézni közeli rokonát, a mundért húzott Tu 95-öst is mekkora. Gondolom azért, hogy a hatalmas légcsavarok ne kalapálják a földet. Állítólag, amikor Ferihegyen (tudom ma már Liszt Ferenc de akkor még az volt) járt a hagyományos utaslépcsők nem is érték fel úgy kellett egyet össze tákolni, bár ez utóbbi már lehet valami urban legenda. Mondjuk nem tudom egy ilyen magas gépet, hogy tudtak volna egy vészkiürítéssel elhagyni, szerintem már abból súlyos sérülés lett volna, ha valaki csak az álló gépből kiugrik, bár úgy tudom nem volt rossz baleseti statisztikája ennek a madárnak, úgyhogy szerencsére erre nem sűrűn kerülhetett sor. Sziasztok! | |||||
zoli1989 | Adatlap | 523892 | 2013. január 31. 19:43 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 523869 | 2013. január 31. 17:25 | ![]() | |
zoli1989 | Adatlap | 523861 | 2013. január 31. 15:55 | ![]() | |
Nagyon szép lett! Nemsemmi meló lehetett! Le a kalappal. :) (Nem kukackodásból, de az orrfutó talán nem magas egy picit? De lehet csak én látom rosszul egyébként.) | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 523827 | 2013. január 31. 10:58 | ![]() | |
Nagy kalaplengetés! | |||||
Chrisi | Adatlap | 523821 | 2013. január 31. 10:17 | ![]() | |
Szia Tibcsi, A matrica házi gyártás. Ez volt az első próbálkozásom. Van még hova fejlődnöm matricagyártás terén, de így első nekifutásra elégedett vagyok az eredménnyel. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 523812 | 2013. január 31. 08:51 | ![]() | |
Szép munka! A matrica házi gyártású? | |||||
Chrisi | Adatlap | 523794 | 2013. január 30. 22:59 | ![]() | |
Lapi | Adatlap | 523441 | 2013. január 27. 21:21 | ![]() | |
rittal | Adatlap | 523435 | 2013. január 27. 20:48 | ![]() | |
Szia Lapi! Engem érdekelne, kérlek adj meg egy elérhetőséget! Köszönöm! | |||||
Lapi | Adatlap | 523431 | 2013. január 27. 20:27 | ![]() | |
Sziasztok ! nagyon bosszús vagyok, mert rossz méretben kaptam meg egy repülőt, ezért eladóvá vált ! konkrétan egy CRJ-200 as Lufthansa színekben. a méretarányt nem tudom megmondani pontosan, de az biztos, hogy nagyobb mint 1/100 pedig én azt akartam venni, és a dobozára is az volt írva... állapota új, hibátlan. ára 5000.- (ennyibe került nekem is plusz posta) vagy cserélhető más 1/100 méretű repülőre nagyon keresek pl Bea 146-ot | |||||
sanyi | Adatlap | 523417 | 2013. január 27. 18:23 | ![]() | |
Hali! Jó és szép lenne pl. Fokvárosban egy piros-fehér-zöld gépmadár, de amikor a Malév is töküresen üzemeltette a 767-eseket, elgondolkoztató a hosszútávú gépek ötlete. Ettől fogva az egész cikk... Hozzáteszem: ne legyen igazam, jó volt egy Nat.Geos filmben az egyik magyar 767-est látni a JFK-n. | |||||
Sennás | Adatlap | 523319 | 2013. január 26. 22:58 | ![]() | |
Titokban nagyon megy az egyezkedés Kinaiakkal lehet ez lesz a tuti. | |||||
lacee | Adatlap | 523317 | 2013. január 26. 22:42 | ![]() | |
Szia Sennás, Hát, ha régi pilóta mondta, akkor biztosan konkrét. Ami erről az egészről elérhető a neten, az alapján ez szerintem reménytelen... 640M Eur tőkeigény, magyar KKV-k és külföldi befektetők pénze, interkontinentális járat(!). Magyar Légiutak a Világra Zrt. Monty Python... Honnan vesznek repülési jogot? A Malévét széthordták. De ne legyen igazam... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Nagyon szép.Sajnos ilyet eredetiben már nem láthatunk többet!Se MALÉV se IKARUSZ!Milyen méret arányú?
Üdv,Laci