<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
migi | Adatlap | 23203 | 2012. április 28. 13:03 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 23202 | 2012. április 28. 12:52 | ![]() | |
migi! Gondolom tudod, hogy lassan terrányi cuccom van szovjet-orosz tipusokból, ezeket is birtoklom, oké is, DE AKKOR MÉRT ADNAK MAGUKRA VALAMIT IS ADÓ VILÁGCÉGEK BAROM SZÍNEKET? Alapszíne ez volt a 15-ös, 17-es kabinoknak mindenütt a sárgolyón, de miért is festették volna át pl. a vietnámiak Humbrol 27, 106, 87 árnyalatokra. KP, AZ Models, Hobby Boss, SMER, Trumpeter..egy se ad egyformát. A kínaiak rendben van, individuális népek, átkenyték, meg gyártották is. Jóvan, tudomásul vesszük, abban a barom nagy titkos világban kabint fotózni főbűn volt. Én 1983-ban fiatal őrmesterként úgy rajzoltam Kecskeméten létrán állva a kesziben Mig-21 felsőszárny camo-t, hogy 2 fegyveres katona és az elhárítók egyik hadnagy elvtársa erőssen őrizett engemetet, amíg nem végeztem. Aztán fénymásolták, iktatták maguknak, az eredetit meg nekem meghagyták. Meg is van azóta...Szerintem az első hivatalos foltrajzok egyike Mig-21 MF-ről. De érdekes, hivatalosan sose engedték az Albáknál ugyanezt, pedig már túl voltunk 1989-en...Eccer lesétáltam egy vasárnap délután a 3. szd gépeihez a toronyból, ott álltak előttem, és a nyűgöző tiszttel kitakartunk 1-et és lefirkantottam. Istenem, mi titok volt rajtuk? Azért még várom Viet 17-es ügyben a vitát köcce: pintair | |||||
Tibcsi | Adatlap | 23200 | 2012. április 28. 11:54 | ![]() | |
Ha gyári festés, akkor szürkéskék. :) Szerintem. :) | |||||
pintair | Adatlap | 23199 | 2012. április 28. 11:31 | ![]() | |
Skacok! Mondjátok meg nem az igazat, lécci-lécci, de a színtiszta igazat!: milyen színű volt a vietnámi Mig-17-esek kabinja? Mert ahány forrás, ahány makettgyártó, annyi változata a kéknek és szürkének... Csak köszönni tudom: pintair | |||||
PETI | Adatlap | 23198 | 2012. április 25. 20:23 | ![]() | |
Sziasztok! Keresem azon szerencsés 1:48-as Eduard Su-27UB tulajdonosokat, akik megválnának a számukra felesleges festésekhez adott matricáktól (egyéni jelzések: felségjelek, oldalszámok, századjelvények, stb.) Ár, részletek, stb. az e-mail-emen: kape21@gmail.com Üdv | |||||
pintair | Adatlap | 23197 | 2012. április 20. 07:10 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 23196 | 2012. április 17. 12:08 | ![]() | |
Monox | Adatlap | 23195 | 2012. április 17. 12:07 | ![]() | |
Sajnos ennél rosszabb a helyzet. A jövőjéről konkrétat nem tudok a Hodinkai gyűjteménynek, de az a tény, hogy eldózerolták a gépeknek otthont adó múzeumot - nos az eléggé egyértelmű jel. Egyébként én személy szerint hálás vagyok az őrnek, aki nem látta el a munkáját megfelelően, hiszen így volt lehetőségem nekem is a gépek közelébe jutnom, amit ezek a fiatalok is tettek. Igaz nem rongálni mentem, hanem fotózni (képek a linken), viszont az is igaz, hogy ezzel együtt nekem talán nincs ennyire tenyérbemászó pofám... www.panoramio.com/user/1222070/tags/Moscow-Hodinka | |||||
Weizi | Adatlap | 23194 | 2012. április 13. 14:40 | ![]() | |
Szia! Tavaly még volt egy őr,aki nappal vigyázott a gépekre!Azt mondta hogy jókor mentünk,mert idén elkezdik elbontani?/elszállítani? onnan a gépeket. Fel lesz számolva a gépállomány! Mondjuk már akkor is nagyon rettenetes állapotban voltak sajnos.Kibelezve,összetörve,összefestve,rajzolva stb...:( | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 23193 | 2012. április 13. 13:21 | ![]() | |
Szia Taylor2 Ezek egy moszkvai szabadtéri gyűjtemény maradványai/roncsai a régi hogyinkai repülőtéren, ahol valaki/k repülő-múzeumot terveztek. Idővel szépen körbenőtte a terjeszkedő város (ma már metróval is eljuthatsz ide),aztán úgy tünik, mindenki levette róla a kezét, kivéve a vandálokat. Sajnos! Üdv R. | |||||
Taylor2 | Adatlap | 23192 | 2012. április 13. 13:02 | ![]() | |
sztriki | Adatlap | 23191 | 2012. március 30. 22:01 | ![]() | |
Mert nekem ugy jobban tetszene, konnyebb kiemelni is oket, a kiemelt panelvonalak latvanya mindig hianyzott nekem az Italeri Hindekrol, akarmilyen rezmaratas , meg gyantafeljavito volt benne... A maszkoloszalagos megoldas valoban jo otlet, tovabbgondolva akar vastagabb szigeteloszalag is jo lenne...kosz a tippet, es bocs az ekezet hianyaert... | |||||
Freddy | Adatlap | 23190 | 2012. március 30. 13:16 | ![]() | |
Hogy az eredetin hogy áll, nem tudom, de a szegecsek leragasztása pl maszkolószalaggal talán jó ötlet lehet, ha nem is védi meg őket mindentől. | |||||
Benedek | Adatlap | 23189 | 2012. március 30. 12:35 | ![]() | |
Miért is kell újrakarcolni?Az eredetin is kiállnak a lemezek.Meg kell nézni egyet a valóságban,és el kell felejteni ezt a karcolósdit. Szerintem. | |||||
sztriki | Adatlap | 23188 | 2012. március 30. 11:38 | ![]() | |
Valaki próbált már Italeri Mi-24-es panelvonalakat bekarcolni? Mit lehetne tenni, a pluszos vonalak karcolásakor még véletlen se rondítsak bele a pluszos szegecselésbe? | |||||
Levix | Adatlap | 23187 | 2012. március 29. 15:51 | ![]() | |
Csapó | Adatlap | 23186 | 2012. március 27. 15:26 | ![]() | |
Murmuc | Adatlap | 23185 | 2012. március 26. 16:54 | ![]() | |
Üdv! Egyszer már értekeztünk e témában. Én '85-ben voltam ott, Sztrela 1-el. Egyébként Pécsi vagyok, de nem csak a távolsággal, de az idővel is hadilábon állok. :( | |||||
Planes | Adatlap | 23184 | 2012. március 26. 16:23 | ![]() | |
Planes | Adatlap | 23183 | 2012. március 26. 16:18 | ![]() | |
Szia! A Szu-24-esen a határréteg terelő nem tartozék,vagy szerelvény.Hanem szériától függően van,vagy nincs.A Trumpi jelenlegi verzióján (M)pl. nincs,de bent van a dobozban,ezért valószínűleg kiad még további variánsokat is.Egy orosz könyv rajza szerint az "MK" -n a terelőbe van beépítve az infra csapda kivető,más források szerint az "MK"-n nincs terelő. Üdv.! Planes | |||||
Csapó | Adatlap | 23182 | 2012. március 26. 15:30 | ![]() | |
Sziasztok Érdeklődni szeretnék hogy egyes Su-24MK-kon a belső pilon fölött a fix szárny végénél,van áramlásterelő lap, viszont a legtöbb képen viszont nincs. Gondoltam a nagy póttartály miatt teszik fel hogy stabilabb legyen a gép, de számos fotón csak a pótartály van felrakva a terelőlap viszont nincs. A trumpeter 1/48-as szuhoja miatt kérdezem, mert az összerakásin nincs utalás a változatokra. Köszönettel: Csapó Ferenc | |||||
vandork | Adatlap | 23181 | 2012. március 26. 10:43 | ![]() | |
Merre laksz? Mivel a tábor díjában szállás, minden benne van, és többen jönnek az ország különböző szegleteiből, még az is lehet, hogy beférsz valakihez:) mikor voltatok a nagyiváni lőtéren, s milyen technikával? | |||||
Murmuc | Adatlap | 23180 | 2012. március 25. 11:57 | ![]() | |
Üdv! Sajna messze van nekem a helyszín. :( Mikor éleslövészeten voltunk a kunmadarasi lőtéren a fejünk felett húztak el a 22-esek, 24-esek, repültek rá a célra, mentek gépágyú lövészetre. Egy élmény volt! Szerencsésnek mondhatom magam, hogy én még láttam őket, ha nem is voltam a repülőterükön. :) | |||||
vandork | Adatlap | 23179 | 2012. március 25. 10:32 | ![]() | |
Egy érdekes programajánló: egy kis kunmadarasi múltidéző:). DHDSCs Légierő élménytábor (Berekfürdő, Kunmadaras) májusban, a "Szovjet repülőtér titkai" című kiállításon és a kunmadarasi reptéren. www.soviet-airforce.com/turizmus.html üdv: Karesz www.soviet-airforce.com/ | |||||
Muzzy | Adatlap | 23178 | 2012. március 22. 17:07 | ![]() | |
A legelső fotónál IL-20RT szerepel, mint típus. Rákeresve ez Ил-20РТ — самолётный измерительный пункт для испытаний ракетной техники (телеметрическая летающая лаборатория). Repülőgépes mérési pont rakéta technikai kisérletekhez, (telemetrikus repülő labor) A púp nem a pilóták fegyelmezésére, vagy tyúkok nevelésére van :) kik-sssr.narod.ru/Air_KIK.htm Muzzy | |||||
Benedek | Adatlap | 23177 | 2012. március 22. 13:30 | ![]() | |
Ha mérőállomás,akkor Letajuscsaja Laboratoria,egyébként pedig a hátán lévő púpban büntetik a fegyelmezetlen pilótákat.Látszik,hogy az oldalán van valami ajtó féle. 3.verzió.Hosszú-hosszú repülések alatt tyúkokat tartanak odafönn,hogy mindíg legyen friss rántotta alapanyag. Odakinn is drágult a tojás... | |||||
Altengernagy | Adatlap | 23176 | 2012. március 22. 11:04 | ![]() | |
Hm, ez valami laborgép... Repülő mérőállomás. Sejtelmem sincs mire használják... mármint most jelenleg. Meteorológia gondolom, sarkköri... | |||||
sanyi | Adatlap | 23175 | 2012. március 21. 15:47 | ![]() | |
polomalev | Adatlap | 23174 | 2012. március 11. 09:35 | ![]() | |
Köszönöm! | |||||
p-51 | Adatlap | 23173 | 2012. március 3. 18:07 | ![]() | |
Szia Silent8! Bocsi, meg kellene állnom szó nélkül, de nem teszem. A Tibcsi és a polomalev közötti diskurzus nem a gépről szól, hanem a FAB bombák színeiről, és ha megfigyeled a képeket, tényleg kétféle szürke FAB bomba van a gép mellett, a második képen látszik mind a két árnyalat. Ami a gép orra előtt van, az sötétszürke, a mi a gép mellett, az világosabb. Jól végig kell olvasni mindent. Üdvözlettel: p-51 | |||||
silent8 | Adatlap | 23172 | 2012. március 3. 13:04 | ![]() | |
Szia Tibcsi! A két képen u.a a gép van. 30-as oldalszámú mindkettő. A színeltérés inkább a fényviszonyok változása miatt van. Az egyik háttal a napnak készült, a másik enyhén szembe. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 23171 | 2012. március 3. 12:08 | ![]() | |
Elég kicsik a képek, de talán látszik a kétféle árnyalat. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 23170 | 2012. március 3. 12:05 | ![]() | |
Kicsit utánanéztem a guglin. A szürke jó szín lesz, de úgy láttam, nem egységes a színük: van világosabb és van sötétebb árnyalatú is. Magyarul: olyan szürkére fested, amilyenre akarod. :) | |||||
polomalev | Adatlap | 23169 | 2012. március 2. 21:19 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 23168 | 2012. február 29. 08:53 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 23167 | 2012. február 28. 15:42 | ![]() | |
Érdekes: algériai MiG-23BN Mk-82-vel: elhangardetj.blogspot.com/ | |||||
Tibcsi | Adatlap | 23166 | 2012. február 27. 06:14 | ![]() | |
Érdekes az Asia Minor (vagy ahhoz nagyon hasonló) sémát látni egy Szuhojon. :) | |||||
Levix | Adatlap | 23165 | 2012. február 26. 21:07 | ![]() | |
polomalev | Adatlap | 23164 | 2012. február 23. 13:40 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 23163 | 2012. február 23. 12:31 | ![]() | |
Ezen én is agyalni szoktam... | |||||
sanyi | Adatlap | 23162 | 2012. február 23. 12:31 | ![]() | |
Nem há'! Nekik kéééne mondani hogy csakis olyan gépeket rendszeresítsenek amiket épkézláb minőségben meg lehet szerezni és persze agggyák is ki 72-ben normális matricában:) | |||||
piratvitorla | Adatlap | 23161 | 2012. február 22. 20:48 | ![]() | |
PETI | Adatlap | 23160 | 2012. február 22. 20:21 | ![]() | |
Nem jó Sanyi! F-16-osuk mér nincs? :) | |||||
sanyi | Adatlap | 23159 | 2012. február 22. 16:42 | ![]() | |
sanyi | Adatlap | 23158 | 2012. február 22. 16:41 | ![]() | |
Sziasztok! Nem vörös, hanem fehér, ráadásul forgószárny, de érdekes és keleti gyártmányú. A képen az egyenlítői-guineai légierő Mi-26-osa. Kis ország bazinagygépe:) Nekik aztán van minden: Szu-25, Mi-24, L-39, An-26 állítólag Ka-29 és immár Mi-26. | |||||
migi | Adatlap | 23157 | 2012. február 14. 20:52 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 23156 | 2012. február 14. 20:37 | ![]() | |
Szia migi Drótkötélen kiengedhető vontatott céltárgy, géppuskás/gépágyús lövészeteken használták, sokszor a földi légvédelem is. üdv R. | |||||
notarius | Adatlap | 23154 | 2012. február 14. 10:36 | ![]() | |
migi | Adatlap | 23153 | 2012. február 14. 10:16 | ![]() | |
Altengernagy | Adatlap | 23152 | 2012. február 13. 13:20 | ![]() | |
A Tu-22 stratégiai bombázó ezred utolsó repülése. Ritka felvétel a Tu-22U kiképzőgépről is. (1994) www.youtube.com/watch |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66. |
Ezek az adatok még akkor készültek és kerültek nyilvántartásba a cégeknél mikor még élt a titoktartás ,és nem sok minden került ki nyugatra , nézd meg a Mig-21 es kabin festést , gyártja-gyártotta már kb 10-15 cég , és melyik a helyes festés ?
nem tudták volna már azóta megnézni ? ki javítani az utasítást ? de hogy nem , csak nem érdekli őket ,nem néznek utána , S szerintem ez fen áll a többi gépre is ,
üdv: migi