/ Fórumok /

Forma-1

Forma-1 es autók,pályautók,versenyautók épitése
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.
Schumi7vb 530304 2013. április 4. 19:40
Válasz erre
1
1
2
2
3
3

Itt tartok a ferrarival,hátsó szárnyat kell még matricázni,köténylemezt alakítani stb...még pár napi munka.ha végre jó idő lesz,tudok normálisabb képeket készíteni.
rolikacsa 529803 2013. március 29. 19:05
Válasz erre
Szia!

Megpróbáltam, sajnos ott sem jártam sikerrel.
Köszi szépen azért...
Keresgélek tovább csak van egy nyavajás kép róla!

Roli
gaborka 529771 2013. március 29. 12:25
Válasz erre
index.hu/nagykep/2013/03/17/f1/

sokat változott a világ!

c[ ]
Sztanyi 529672 2013. március 27. 21:47
Válasz erre
Akkor már nem is keresem a Mclaren-ét,mert kb 95%-ban ugyan ez.
Ennél az elnagyolt kis magazinnál sajnos értek kellemetlenebb dolgok is az építés során.Viszont nézzük a másik oldalt:Klassz kihívás...!Persze sikerülhetett volna jobbra is,de mivel ez még csak a második ilyen makettem, úgy gondolom azért jó lett.
Matton 529670 2013. március 27. 21:16
Válasz erre
CIMG3351
CIMG3351
CIMG3352
CIMG3352
CIMG3353
CIMG3353

Ahogy ígértem itt az összeépítési útmutató
Matton 529593 2013. március 27. 08:15
Válasz erre
Matton 529592 2013. március 27. 08:12
Válasz erre
Nézz szét a gurneyflap.com-on rengeteg kép van hátha találsz olyat ami neked kell!
rolikacsa 529588 2013. március 27. 07:23
Válasz erre
0501
0501

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem.Kellene egy forma 1 es ferrariról kép totál hátúlnézeti kép.1999-2005-ig mindegy melyik változata.Nézet úgy kellene hátúlról nézve a felső kis t szárny látszódjon a többit már takarja ki a hátsó szárny.Fontos lenne...

Előre is köszi a segítséget.

Roli
GUGEE 529560 2013. március 26. 19:17
Válasz erre
Tényleg pazar lett!
(hogy állna bele a reuma a kezedbe)
Gratulálok!
GUGEE 529559 2013. március 26. 19:13
Válasz erre
Sziasztok!
Keresek Revell R 23-ast!
Megkezdett-is érdekel,csak a matrica legyen érintetlen!
Profin összerakott kész gép is érdekel!
üdv
Sztanyi 529495 2013. március 26. 09:28
Válasz erre
Igen Gyuri ez jó ötlet!Több,mint valószínű,hogy ugyan olyan...!Tedd be és megnézem,úgy is fejből tudom a Mclaren-ét...!:)
Matton 529491 2013. március 26. 08:22
Válasz erre
Rá se ránts Petya! Ha Bercsinek megfelel fel tudom tenni a 2011-es ferrarinak az összerakási rajzát ami ugyanezen gyártótól van.
Sztanyi 529481 2013. március 25. 23:23
Válasz erre
Bercsi rossz hírem van,nem találom az összerakási füzetet.Csak a dobozát találtam meg,de abban nincsen.Egyszerűen nem tudom hova raktam,még az is lehet,hogy kidobtam...!Ha előkerül,lefotózom...
Sztanyi 529281 2013. március 23. 22:41
Válasz erre
Szia Shumi.
Köszi szépen!
Van egy-két típus abból az időből,ami tetszik,de megvenni már más tészta.Mivel én többféle témában makettezek,így nem fér bele minden F1 autó megvásárlása,ami tetzsik.Viszont egy MP4/4-et egyértelműen megcsinálnék,majd egyszer vagy egy Senna Lotust,mondjuk a 98T-t.
Jelenleg 5db F1 autóm és egy Cart autóm van kész,ezen kívül 3db van dobozban.
üdv
Schumi7vb 529238 2013. március 23. 16:00
Válasz erre
Szupi lett!Gratula!
Régi F1-est nem akarsz építeni,mondjuk a 70-80as évekből?
rolikacsa 529216 2013. március 23. 09:38
Válasz erre
024
024
008
008
011
011
067
067
086
086
002
002
057
057
001
001

Sziasztok!

Ma keresgéltem a cd eim közt és egy hivatalos 1999 es forma 1 képsorozatra találtam.Futamonként 120 darab képpel az egész évadról.Ha valakit érdekel akkor emailen szívesen elküldöm.Néhány kép ízelítésűl...

Roli
bercsi 529156 2013. március 22. 14:23
Válasz erre
Köszönöm a választ Peti, kíváncsi vagyok nagyon rá. Még nem volt alkalmam ilyennel dolgozni...
Sztanyi 529126 2013. március 22. 08:08
Válasz erre
Gabi,Bercsi,Nezelod,Köszi szépen nektek is!

Nezelod,valószínűleg nem lesz ennyi problémád a Fujimivel,sok sikert hozzá,kiváncsi leszek rá,főleg a különbségekre.

Bercsi,a válasz az,hogy sokkal.Egy 5-ös skálán a műanyag makettek általában 3-as fokazatúak,a gyanta makettek meg 5-ös.Nem véletlen.
A kasztnival dolgozni sokkal könnyebb,mert egyben van,de minden más embert próbáló.
Majd berakom az összerakási "füzetet",ami 3-lapból áll,már abból is sok minden kiderül...
Gabi 529085 2013. március 21. 18:50
Válasz erre
bercsi 529083 2013. március 21. 18:45
Válasz erre
Igaz hithű ferrari drukker vagyok, de azt kell mondjam szép lett ez az autód is! :D
Mennyivel nehezebb egy ilyen készletet megcsinálni mint egy fröccsöntöttet?
nezelod 529081 2013. március 21. 18:35
Válasz erre
Nagyon szép lett !
Gondolatban már én is elkezdtem a Fujimi félét, de csak addig jutottam vele, hogy idén még remélem elkészül :)
Sztanyi 529079 2013. március 21. 18:12
Válasz erre
MP4-27 112
MP4-27 112
MP4-27 113
MP4-27 113
MP4-27 114
MP4-27 114
MP4-27 117
MP4-27 117
MP4-27 119
MP4-27 119

Gyuri,Robi!

Köszi szépen!
ezeken a képeken picit jobban látszik a valóság,de persze ezek sem tökéletesek.
Matton 529008 2013. március 21. 08:09
Válasz erre
Petya! Gyönyörű darab lett belőle! Gratulálok! A "gyantás" kihívás még rám is vár, de előtte szeretnék még mást megvalósítani.
rrobbie 528999 2013. március 20. 22:10
Válasz erre
Sztanyi 528997 2013. március 20. 21:44
Válasz erre
MP4-27 087
MP4-27 087
MP4-27 091
MP4-27 091
MP4-27 090
MP4-27 090
MP4-27 103
MP4-27 103
MP4-27 102
MP4-27 102

Sziasztok!
A hétvégén kész lett a Mclaren.Már csak egy kis korrekciót kell csinálnom a hátsó szárnyon.Azt a pár hibát,amit az építés közben csináltam és a roppant nehéz megépítést szerencsére kárpótolja az összkép látványa.Ha végre jó idő lesz,lefotozóm szabadban,úgy azért jobban fog mutatni...
Ez volt a második gyanta/fém autóm,de azt hiszem maradok a fröccsöntöttnél.
gaborka 528762 2013. március 18. 16:23
Válasz erre
Mennyire ismerik Vettelék a saját autójukat, avagy hogy kell matricázni mostantól:

www.vezess.hu/forma1/f1_dekoralast_ne_bizzuk/42708/

c[ ]
Sztanyi 528362 2013. március 13. 21:36
Válasz erre
Ferrari F12 Yellow
Ferrari F12 Yellow

Szia,

Köszi!Igaziból nem én találtam fel a felniket,hanem erről a Novitec Rosso verzióról jött az ihlet.Ja és szerencsére lehet is kapni!:)

A hétvégén megpróbálom befejezni a Mclarent,aztán lassan leveszem a polcról a következő F1 autót.Valószínűleg a Ferrari F2012.
nezelod 528310 2013. március 13. 12:26
Válasz erre
Szia !

Nagyon szép mindkét jármű ! A Mclaren önmagáért beszél, a Ferrarin a felniket már megint nagyon eltaláltad :-) Gratula !
Sztanyi 528298 2013. március 13. 10:04
Válasz erre
Köszi Gyuri!

Nekem ez a második ilyen gyanta/fém F1 makettem,de kijelenthetem,egy ilyet megépíteni nem gyerekjáték. :)
Tapasztalni fogod Te is.Hiába ragyogó készlet,sok esetben olyan helyzetekkel találtam szembe magamat,ami műanyag maketteknél fel sem merül.
Az hagyján, hogy a kasztnin be vannak jelölve a illesztési lyukak,de az nem, hogy pontosan mekkora fúróval és milyen szögben kell fúrni...,ja és pl. a fékegységeken még az összes lyuk sincs feltüntetve, így kb nekem kellett kitalálni, hogy az adott felfüggesztési elem,hol is csatlakozzon...,de a legnagyobb kihívás talán a felfüggesztések helyes dölésszögének a beállítása volt, hogy 4 keréken álljon a gép és az elsők még terpesszenek is.

Nem egyszerű az biztos,azért is vettem elő közben egy műanyag makettet.:)
Matton 528290 2013. március 13. 08:11
Válasz erre
Petya! Egyszerűen gyönyörű mind a kettő! Pedig baromira nem egyszerű a futóművet és a szárnyakat beállítani. Tudom mert eléggé átnéztem már a 2011-es ferkámat. És a gyártó ugyanaz mint a McLarened. De nálam még egy kicsit várat ez a projekt.
NHZsolt 528285 2013. március 13. 07:13
Válasz erre
dtm155
dtm155

Egy picit koszos lett...
Sztanyi 528271 2013. március 12. 21:50
Válasz erre
MP4-27 077
MP4-27 077
MP4-27 079
MP4-27 079
MP4-27 084
MP4-27 084
MP4-27 085
MP4-27 085
MP4-27 086
MP4-27 086
Ferrari F12 020
Ferrari F12 020
Ferrari F12 017
Ferrari F12 017
Ferrari F12 012
Ferrari F12 012

Hali,
Kis update a Mclarenről.Most egy kicsit lassabban halad,mert nem gondoltam volna,hogy ennyire macerásas lesz a szárnyakat és egyéb terelő idomokat megcsinálni.
Még van meló bőven a pozíciónáláson és egyéb részeken,de készülget.
Közben "pihentetésül" csinálgatok egy utcai autót is.Ferrari F12 a F2012 Forma1 Ferrari festékével,ami nagyon jó és jó lesz a Fujimi F2012-re,majd a Mclaren után...
NHZsolt 527856 2013. március 8. 00:21
Válasz erre
24176
24176

Sziasztok!
Tamiya 24176 Alfa Romeo DTM autót keresek, ha valakinek van esetleg "pangóban" egy, kérem szóljon.
nhrallye kukac citromailponthu
Sztanyi 525604 2013. február 15. 12:05
Válasz erre
Igen,de ezt ki kell tapasztalni.Nekem van egy spéci gagyi kb 500ft-os tescos hajszárítóm rendszeresítve a matricázáshoz,hiába használom legalább 6-7 éve még így néha hibázok vele.
ltom74 525601 2013. február 15. 11:54
Válasz erre
Köszi az infót

A kék nekem néha leoldja még a festéket is...

Közben hajszárítózód a gyorsítás érdekében?
Sztanyi 525600 2013. február 15. 11:45
Válasz erre
Szia,köszi neked is!
A gumin a feliratok sima vizes matricák,csak a "R" és "L" betőket festettem ecsettel rá.
Én mindig a Mr.Hobby kék és zöld kupakos lágyítóit használom,a trükk meg a hajszárító.

üdv
Sztanyi 525599 2013. február 15. 11:44
Válasz erre
Gyuri,köszi szépen!Az eredeti csillag is rajta van,de az nem néz ki jól.Viszont ez a metal transfer levehető,mert a lakkozás után tettem rá.Viszont szerintem rajta hagyom,mert jól mutat rajta és más autóra úgy sem lenne jó ez a méret.

Most már lassan nekiállok az első, az oldalsó és hátsó szárnyaknak.De előtte még megcsinálom a hátsó kerekek beállítását.
ltom74 525598 2013. február 15. 11:32
Válasz erre
Sztanyi,

Hát ez állat jól néz ki!

A gumin a feliratot fújtad? Ha igen ki gyárt ilyen sablont?

A karbonozásnál milyen matrica lágyítót használsz vagy van valami trükk?

Köszi
Matton 525585 2013. február 15. 08:30
Válasz erre
Gyönyörűen haladsz vele! Bár én az eredeti merci matricát tettem volna fel a nózijára mert az eredetin sem domborodik ki. (na jó ez az én személyes faxnim) de ettől eltekintve tényleg szemet gyönyörködtető látvány!
Sztanyi 525539 2013. február 14. 18:01
Válasz erre
MP4-27 054
MP4-27 054
MP4-27 055
MP4-27 055
MP4-27 056
MP4-27 056
MP4-27 058
MP4-27 058
MP4-27 059
MP4-27 059
MP4-27 060
MP4-27 060
MP4-27 061
MP4-27 061
MP4-27 063
MP4-27 063
MP4-27 064
MP4-27 064
MP4-27 065
MP4-27 065

Hali,

kész lett a követlező fázis.Kerekeken áll a gép.Befejeztem a panelozást is.Már csak egy kis polírozás van hátra és a jobb hátsó kerék pozícióján kell állítani egy kicsit.Leméricskéltem pár fontos dolgot és meglepődtem,hogy szinte tökéletesen sikerült beállítani a felfüggesztéseket.Az autó hasmagassága és a teljes magassága tuti lett.Viszont az autó tengelyeinél mért szélessége kicsit nagyobb lett,mondjuk ez több tényezőből is adódhat.Tőcsavarok benyúlása,vagy éppen a tengely túlnyúlása,nem tudom.A jó hír viszont,hogy elsőre sikerült úgy beállítani a kerekeket,hogy nem billeg az autó és jó minden.Ezt nem gondoltam volna ettől a készlettől,pláne úgy,hogy első nekifutásra eltörtem a komplett jobb első futóművet...!De nem kis munka árán sikerült egész jól visszaállítani a jó pozíciót.
Matton 525433 2013. február 13. 16:43
Válasz erre
Igy van ahogy leírtad Petya! Az autók legtöbbet a szabadedzéseken változnak. Ekkor próbálják ki a különböző szárnyakat, karosszéria elemeket. Sőt az sem ritka,hogy egy csapaton belül a két autó különbözően néz ki.Mert az egyikre felpakolják az új fejlesztést a másikra nem. A karbon alkatrészekhez annyit fűznék hozzá, hogy vannak olyan karbon elemek amelyeket nem fényesítenek ki. (nem kap plusz gyanta réteget mert nem feltétlen kell a sima felület) Itt csak akkor látni a karbonra jellemző szövetmintát ha közelről alaposan megnézed. Én ezeket az alkatrészeket csak selyemmatt feketével szoktam megfesteni.
EC3388 525326 2013. február 12. 19:19
Válasz erre
Szia,

Természetesen mindenben egyetértek veled, és köszönöm kimerítő válaszod!

Üdv:Ernő
Sztanyi 525319 2013. február 12. 18:39
Válasz erre
MP4-27 018
MP4-27 018

Szia,

Amit a képen látsz,na erre gondoltam,amikor írtam,hogy az alvázat bekarbonoztam és pluszban használtam karbon matricát azon kívül,amit a maketthez adtak.
Amúgy simán el tudom képzelni,hogy a Te képeiden lévő bemutató autón is karbon minden,csak ott azok a részek olyanok,mintha le lenne festve valamivel,vagy egyszerűen más fajta anyagból van.Látod a Ferrarin is össze-vissza versenyről-versenyre változott minden az alvázon.Ehhez a maketthez a karbon matricákat úgy adták,hogy az egész alváz felülről csíkos mintájú karbon,alulra meg semmit sem,ezért én azt is bekarbonoztam.Tudod jól hogy a Forma1-es autók szinte napról-napra változnak,így simán lehet,hogy ami végül az enyémből kisül még az is előfordult vala egyszer.Pedig úgy építem,ahogy a papírja írja.Eddig csak pár helyen kiegészítettem a karbonozást,meg kicseréltem az emblémákat ennyi.Elvileg ez a készlet az Ausztrál GP verzió,de el tudod képzelni,hogy az egész futam hétvégéjén ugyan úgy nézett ki?Ebben Gyuri,majd megerősít...

Szerintem a Fujimi-k is klassz makettek,de ezek a multimedia kit-ek azért komolyabbak,minden értelemben.Persze vannak olyan alkatrészek,amelyek pl a Fujimi vagy a Tamiya fröccsöntésében jobbak,mint gyantából vagy fémből.A Sauber C30 és a Ferrari F2012 is szuper,sőt a Tamiya Red Bull is.Bármelyiket megveheted...
EC3388 525302 2013. február 12. 17:01
Válasz erre
Szia Peti!
Bocsi!
Köszi, megint egy kicsit okosabb lettem.
Remélem a közeljövőben nekem is sikerül beszereznem ezt a gépet(fránya anyagiak), és az itt tanultakat fel tudom használni.

Üdv:Ernő
Sztanyi 525297 2013. február 12. 15:58
Válasz erre
a_splitter_kialakitasa_ferrari_bahreini_nagydij_2012
a_splitter_kialakitasa_ferrari_bahreini_nagydij_2012
d12esp3354
d12esp3354
Ferrari-Auspuff-GP-Kanada-2012-19-fotoshowImageNew-d43fde58-602979
Ferrari-Auspuff-GP-Kanada-2012-19-fotoshowImageNew-d43fde58-602979

JA és egy csomó olyan fotó van,amikor az alváz felső részén is úgy lehet látni,hogy egy része csíkos,egy része meg festett.Mint pl ennél a Ferrarinál.
Sztanyi 525296 2013. február 12. 15:53
Válasz erre
6999878873_6aae09f78e_z
6999878873_6aae09f78e_z
MP4-27 decal item_22739142B2005-4
MP4-27 decal item_22739142B2005-4
Másolat - mclaren_mp4-27_2012-10
Másolat - mclaren_mp4-27_2012-10

Szia,

köszi szépen neked is!Ezek a képek,amiket beraktál a DEMO autóról készültek.Lehet,hogy azon le van festve,de tuti,hogy minden eleme valamilyen karbon-kevlár anyag.Néztem,hogy a felfüggesztéseknek is csak egy részén lehet látni a csíkokat és a matrica lapon is csak részére van karbon!Meg azt is láttam,hogy a pilóta fejtámasza igazából bőrből van,de én bekarbonoztam,így jobban mutat,szürke bőrom meg úgy sem volt.Lefestve meg nem az igazi.
EC3388 525294 2013. február 12. 15:08
Válasz erre
mp4-27_front203-4 (1024x768)
mp4-27_front203-4 (1024x768)
mp4-27_sidepodfronts (1024x764)
mp4-27_sidepodfronts (1024x764)
mp4-27_wheel
mp4-27_wheel
mp427-cooling
mp427-cooling
mp427-podinlets
mp427-podinlets
mp427-rollhoop
mp427-rollhoop

Peti!
Találtam még pár fotót.
EC3388 525293 2013. február 12. 14:46
Válasz erre
mclaren_mp4-27_technical_launch_2012-472. (1024x767) (1024x770)
mclaren_mp4-27_technical_launch_2012-472. (1024x767) (1024x770)

Szia Peti!

Nagyon szépen alakul a géped, csak gratulálni tudok hozzá!
A színe tökéletesen élethű nagyon tetszik, na és a karbonozás is nagyot dob az összképen! Itt szettném megkérdezni, hogy az alvázat biztos, hogy karbonozni kell?
Lehet, hogy hülye kérdés. Találtam egy fotót amin nem úgy tűnik, de lehet, hogy én tévedek.(Fotót csatolom) Ha,én látom rosszul akkor elnézést kérek!

Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra! Gratula!

Üdv:Ernő
nezelod 525291 2013. február 12. 13:57
Válasz erre
Szia !

Nagyon látványos, én is kíváncsi vagyok rá mit mutat élőben.
Na majd Móváron.

Üdv.
Sztanyi 525270 2013. február 12. 09:49
Válasz erre
Apcyrobi,Gyuri!

Köszönöm!Élőben Mosonon láthatjátok,ha addigra be tudom fejezni...!
A készletről előjáróban annyit,ha lenne pénzem rá,megvenném a Lotus E20-at és a Red Bull RB7-est is...!Persze "sokkal" nehezebb megépíteni egy ilyet,mint egy műanyagot,de vannak előnyei is.Az ilyen készlethez semmit sem kell megvenni külön,mert minden benne van a dobozban és nincsenek feleslegesen szétbontott alkatrészei, mint pl egy Fujimi esetében. Ennek az alváza 2 fő elemből áll,a Fujimi F2012-es Ferrarié meg ha jól számoltam minimum 9 egységből.Minek ha úgy is össze kell építeni? Amúgy eddig összesen maximum egy 2/3 lap karbont használtam fel hozzá pluszban,de annak a nagy része az alváz aljára került. és annyi,hogy a 3 merci emblémát kicseréltem metal transferre,ami meg volt itthon.

üdv
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225.