/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
lukács zsolt 528106 2013. március 10. 20:51
Válasz erre
szia.kemény lett a műszer!nem tudom tudatos volt-e,hogy el van kormányozva balra!mert ha csak lehet egyenesen szoktunk billenteni.ha viszont csak így fér el a szerelvény betörve-ennél jobban soha!-akkor már a billentés előtt ellen kell kormányozni és leengedni a húzóból a levegőt és ha lehet fel kell húzni a bogit.így amennyire csak lehet rá terhel a húzóra mert az anyag a laza talajon mindenképp el kezdi kitolni a szerelvényt.ha nincs észnél az ember akkor becsukódik mint egy bicska.nagyon életszerű lett,most írigykedek mikre van időd!és persze ügyességed!
rolikacsa 528082 2013. március 10. 16:58
Válasz erre
Kép 001
Kép 001
Kép 007
Kép 007
Kép 009
Kép 009
Kép 009
Kép 009
Kép 017
Kép 017
Kép 020
Kép 020
Kép 023
Kép 023
Kép 028
Kép 028
Kép 029
Kép 029
Kép 036
Kép 036
Kép 037
Kép 037
Kép 042
Kép 042
Kép 050
Kép 050
Kép 053
Kép 053

Sziasztok!

Ezt a diórámát késznek tekintem (lesz több is :) )!
Felkerült a scaniára az ablaktörlő ami szolnokra lemaradt, plusz a hidraulikatartályra egy beöntősapka.Kapott még az építkezés egy kis szalagot is.
További szép napot...

Roli
rolikacsa 527662 2013. március 5. 18:51
Válasz erre
Szia Józsika!

Örülök hogy találkoztunk és tudtam segíteni.Az infót köszönöm már beszéltem is az illetővel.A magnum amire gondoltam első széria nem kettes széria.Arról nem nagyon van infóm tefuval kapcsolatban.

Norbi!

Köszönöm a szavakat de azért remekműtől messze vannak.Maradjunk annyiba nekem is tetszik és jelek szerint másoknak is de még nincs kész.

Roli
94-es Norbi 527648 2013. március 5. 15:49
Válasz erre
Köszönöm Kusti :) Lementem. Valójában sok változat megfordult a fejembe de még nem döntöttem igazán melyik lenne a legjobb :)
Kusti 527626 2013. március 5. 10:04
Válasz erre
6x2
6x2

94-es Norbi!

Igaz ez egy P-s Scania, meg csak 6x2-es de a duplahúzós is ugyanezekkel a méretekkel rendelkezik, csak mindkét híd hajtott.

Kusti
94-es Norbi 527615 2013. március 4. 21:50
Válasz erre
Egy segítséget kérnék. 6x4-es Scaniaról nincs véletlen valakinek tervrajza felülről és oldalról? szemügyre venném és ha van fantázia akkor lehet hogy elkészítenék egyet vagy is próbálkoznék vele :) Segítséget előre is köszönöm
rpsmith 527592 2013. március 4. 18:10
Válasz erre
Scania M500 10500Ft
Scania M500 10500Ft
MAN TGX 11500Ft
MAN TGX 11500Ft
DAF 3300 11500Ft
DAF 3300 11500Ft
Raba1 5100Ft
Raba1 5100Ft
Raba2
Raba2
Mercedes 2238 12200Ft
Mercedes 2238 12200Ft

Sziasztok!

Eladóak az alábbi kamionok, költözés miatt ezúttal akciós áron, legkésőbb március 31-ig, vagy a készlet erejéig. :) Árak a képek alatt, elérhetőségeim az adatlapomon.
Üdv,
Rp
robi 527506 2013. március 3. 19:33
Válasz erre
Sziasztok!
Keresek 1/24-es tűzoltó makett felépítményt.Ha valaki megválna tőle kérem jelezze.
rupcsik@gmail.com
Előre is köszi.
Üdv Robi
"Irány ár:1ft :)"
94-es Norbi 527502 2013. március 3. 19:20
Válasz erre
Ja így már más :) Habár az se esett volna ki mert jó magam is Szegedi vagyok és úgy gondolom nem nagy táv, na de majd legközelebb :) Látom Rolikacsa is megjelent a remekműveivel :) MamoLaciról már nem is beszélve :DD
Józsika 527500 2013. március 3. 19:14
Válasz erre
Szia! Bocsi elírtam, csak közbe szegedi képekről beszélgettem ismerősömmel és ezért írtam. Amúgy Szolnokon volt
94-es Norbi 527499 2013. március 3. 19:10
Válasz erre
jó képek :) De hagy legyen már két kérdésem. Hol volt helyileg pontosan és mikor? :) Szegedi vagyok és nem is hallottam efelől :( Elmentem volna szívesen.
Józsika 527495 2013. március 3. 18:58
Válasz erre
226944_338504696250235_912366590_n
226944_338504696250235_912366590_n
APDC0660
APDC0660
APDC0662
APDC0662
APDC3586
APDC3586
APDC3587
APDC3587
APDC3595
APDC3595
APDC3596
APDC3596
APDC3606
APDC3606
APDC3621
APDC3621
APDC3654
APDC3654
APDC3655
APDC3655
APDC3659
APDC3659
APDC3661
APDC3661
APDC3662
APDC3662
APDC3666
APDC3666
APDC3674
APDC3674

Sziasztok!
A hétvégén sikerült eljutni Szegedre a kiállításra. Nagyon jól éreztük magunkat sikerült megismerkedni egy pár emberrel, és segítséget is kaptam amit köszönök. Néhány kép a kamionos részről.

Rolikacsa!
Beszéltem az ismerősömmel a volvo miatt amiről beszéltünk. Ezen a számon tudsz vele beszélni:06306675082. Találtam róla képet és itt van a tefus magnum is amit beszéltünk. Szerintem erre gondoltunk. Még egyszer köszi a segítséget amiket mondtál!
üdv. Józsika
kisati 527310 2013. március 1. 18:14
Válasz erre
Sziasztok! Elkezdett de hiánytalan kamiont keresek. Ajánlatokat a kereskedes01@t-online.hu címre várom. Üdv. Attila
lukács zsolt 527293 2013. március 1. 16:28
Válasz erre
szia,ne darázz!mint írtam világbajnok szélvédőt lehet csinálni a kajás dobozok átlátszó tetejéből!nem tudod annyiszor elrontani amennyi ilyen dobozt lehet kapni.annyi kell hogy át kell rajzolni a szélvédő körvonalait egy áttetsző papírra ésa kész a sablonod.
Zabos 527276 2013. március 1. 13:54
Válasz erre
Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm a jó tanácsokat.
Remélem nem rontom el a szélvédő és a lámpatestek ragasztását.
Ettől a kettőtől nagyon fázok.Ilyenkor annyira koncentrálok,
hogy még a kezem is elkezd remegni.
Köszönöm mindegyikőtöknek a kedvességét.
Üdv:Zabos
Atis 527225 2013. február 28. 21:18
Válasz erre
Ahoj

Ahogy Zsolti is írta, mikor már mindent beragasztottál a fülkébe.. a teljes száradás kábé 12 óra, ugyhogy az utolsó pillragacs használata után 12 órával nyugodtan rakhatod be a szélvédőket és az oldalsó ablakokat. De ha steril... ahogy Zsolt is csinálja.. akkor nem kell ennyit várnod, nem fog a gőz semmivel sem reakcióba lépni.:)

üdv.
lukács zsolt 527195 2013. február 28. 18:41
Válasz erre
szia,szerintem arra gondolt atis,hogy az üvegezést akkor csináld amikor azok a dolgok már helyükön vannak amiket pillragasztóval rögzítesz!egyébként macerás de ha vékony gumikesztyűvel dolgozol és szappanos vízzel zsírtalanítod az üvegeket akkor nem igen lesz homályos a ragasztó gőztől.a pillanatragasztó gőzét régebben használták ujjlenyomatok vételéhez is mert a gőze a zsíros részeket marja meg.én építek-szokásomhoz híven már 1 éve-egy ausztrál kenworth k124-est és a szélvédőt nem is ragasztom csak a külső szélein.ott a mr hobby japán üveg ragasztóját használom.alul és felül pici síneket készítettem és oldalról betolható,cserélhető a szélvédő.első osztályú szélvédőt lehet készíteni egyébként az elviteles éttermi kajadobozok tetejéből!ráadásul annyi van belőle mint égen a csillag és élethűbb mert lehelet vékony.ráadásul nem is torzít mint a gyári szélvédők.csá!
Zabos 527184 2013. február 28. 17:31
Válasz erre
Szia Atis!
Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
Gondolom, vékonyan kell felvinni, illetve vékony ecsettel.
De kb, menyi idő múlva lehet berakni az átlátszó részeket?
Mert írtad, hogy a gőze károsítja.
Ne haragudj amiért ilyen körülményes vagyok, de én csak az amatőr
oldalt erősítem csak./sajnos/
Üdv:Zabos
Atis 527082 2013. február 27. 19:36
Válasz erre
195_rd
195_rd

Szia Zabos

Az átlátszó alkatrészekre ezt ajánlom, ez száradás után is átlátszó marad, illetve nem homályosítja a felületet. A többire pillanatragasztót ajánlom, abból is a gél változatot. nem csepeg.. igazgatni is lehet pár mp-ig míg megköt.

De az üvegeket csak teljes száradás után rakd be mert a pill. ragacsnak a gőze sajnos megmattíthatja az átlátszó részeket.
üdv.
Zabos 527079 2013. február 27. 18:54
Válasz erre
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy ti milyen
ragasztót használtok, illetve milyet ajánlatok.
Mert én revell-t, de ezzel nem vagyok megelégedve.
Félek, hogy hibázok a szélvédőknél/és azt nem tudnám helyre hozni/, meg a festett lámpáknál, alkatrészeknél
mintha fakulna, vagy vesztene a színéből.
Elöre is köszönöm az infót.:Zabos
ChevyG 526910 2013. február 26. 10:55
Válasz erre
Szeva!
Nagyon disznó lett!
Gratula!
A pót még elég steril, adj neki még rendesen!
üdv!
lukács zsolt 526759 2013. február 25. 00:58
Válasz erre
nem is vettem úgy!itt még csak segítőkész figurákkal találkoztam.csak leírtam,hogy a típus ezen megoldása ismeretlen volt mert nálunk langendorf,menci meg fliegel van.a langi tényleg kilóg a sorból.azon minden el van találva.a ponyva fel is le is úgy tekeredik mintha valaki tekerné a másik felét is.mindíg mosolyt csal az arcomra mert elejébe még h...nek néztem a főnököt amikor áradozott róla.a legjobb helyen dolgozol,vagy volvo vagy scania a lényeg,hogy svéd legyen!mechanikusváltó mániás vagyok de amit az i shift tud az világbajnok!mostanság meccselek a youtubeon egy-két besült amerikai mack mániással,de nem nagyon akarják megemészteni amiket az európai kamionokról írok nekik!mack mp10=fh 16,mack m drive=i shift.majd beszélünk még sziasztok!
usatika 526744 2013. február 24. 22:04
Válasz erre
Üdv!

Nem rossz indulatúan akartam hozzászólni, ne vedd rossz néven, te vezeted én javítom őket...hungaro,révész, gémes...ezért vagyok ilyen "okos". Meg mostanság volvo hungaria...szegeden
Ha küldesz képet vagy típust, megmondom hogy működhet langerdorfon is...mert ez elvileg schmitz-re találták ki de csak opcióként volt...
Természetesen szívesen vesszük mindenki hozzászólását!, akiét nem azt meg majd törlik az adminok,vagy nem?
lukács zsolt 526734 2013. február 24. 21:16
Válasz erre
sziasztok.szia usatika köszönöm az infót a gumipókról,majd kipróbálom működik-e a langendorfon is!igen kezdő kamionos vagyok,jól látod.35 vagyok 3 éves korom óta vagyok meghalva mindenért ami diesel.nagyapám busz,teherautó szerelő volt ő fertőzött meg.most nyáron lesz 16 éve,hogy kamiont vezetek.7,5-es,18 t hátfalas 6 év,ural 4320 vadászgép cibálás 1 év,rönk szállítás alkalomszerűen,billencs pót nélkül 1 év.utána 3,5 év nemzetközi-horváth rudolf-1 év ferrosped túlméret túlsúly olajfúrótornyok hurcolása stb...ismét fél év nemzetközi,3 éve egy barátomnak hordom heti 2-3 nap a raklapot belföldön.ehhez jött másfél éve a billencs heti 3-4 nap.makett építés az már megvan 10 éve de alig van rá időm!hát ennyi...megint elnézést mindenkitől,hogy nem a makettépítés témához kapcsolódóan írtam itt.lassan kileszek tiltva a monológjaim végett,de hát kell egy hülye minden csapatba!sziasztok
MemoLaci 526723 2013. február 24. 20:18
Válasz erre
Sziasztok!

Árpi, Roli!

Örülök hogy tetszik Nektek, mert nélkületek nem jött volna így össze egyik sem!

Laci
usatika 526622 2013. február 24. 12:07
Válasz erre
schmitz-ski-24,e7183709
schmitz-ski-24,e7183709

Üdv!

Látom fiatal kamionos vagy még,:) akkor elárulom mire van az a gumikötél ott hátul.
A soför munkáját segíti a ponyvafeltekerésnél hogy egyformán "feszesre" tekeredjen fel,
mert ugye hátul nincs aki tekerje...olyan rogóféle.
A képen látod hogy honnan hova megy a többi roli dolga hogy jól kösse be ahogy anno mondtam neki...
Ja a billentőhenger nem végleges,neki készül egy mindenki által irigylésre való fémből...olyan odaba..ós.

ü
lukács zsolt 526620 2013. február 24. 11:34
Válasz erre
sziasztok,már megint bele dumálok más dolgába.max egyszer elvernek...vagy nem...roli,a billentő ágyú az végleges?mert legalább 4-5 tagos igazából.csupa olaj és zsíros is az alsó csapszegnél.tudom nem egy szerű kivitelezni de meg érné a babrálást mert nagyon szép a te munkád is!a kocsi hátulján a ponyva feszítő zsinór hová megy egyik oldalról a másikra.én 1-5 éve billencsezek de nem hiszem,hogy rá lehetne tekerni így a ponyvát.aztán meglehet,hogy most új trükköt fogok tanulni!sajnos még nem volt keret beszereznem ilyen pótot és nem tudom,hogy nem bogis az első tengely?mert ha igen akkor az ürítés közben amikor lecsúszik az anyag fele akkor kb 3 másodperc alatt felhúzza a pót.eleve ha szerencséd van akkor kitol az anyag de nagy segítség,hogy felhúzza a tengelyt is.nálunk az összes autónak eleve át lett kötözve a bogi vezérlése mert majd én eldöntöm mikor vegye fel,hogy ne akadjak el.
rolikacsa 526487 2013. február 22. 20:59
Válasz erre
Kép 845
Kép 845
Kép 877
Kép 877
Kép 886
Kép 886
Kép 892
Kép 892
Kép 898
Kép 898

Sziasztok!

Laci nagyon ügyi emberke vagy sok sok xanaxal a fiókban :).Mire a téglát egyenként kicsoszoltad öregem addig mennyi ötös lottót kivittek :).De megérte!
Szerelvényed úgy fasza ahogy van meg a konti pót is.

Na de én se maradtam tétlenül!
Én itt tartok!

Roli
rpsmith 526419 2013. február 21. 22:33
Válasz erre
Hihi CMA! :)

Amúgy szia Laci!

Na ez tetszik! Marha élethő lettek mind a járgányok, mind a talaj. Szép munka! Különösen az fog meg, amilyen élethűek lettek a kontik! A saját készitésű összecsukható pótról nem is beszélve! Remélem előbb utóbb én is fogom látni őket élőben. Ha ilyen témában fogsz még csinálni valamit, szólj bátran, segitek referencia anyaggal ahogy beszéltük!
Üdv,
Rp
lukács zsolt 526406 2013. február 21. 20:49
Válasz erre
félre értés ne essék,nekem nincs ilyen élethű kamionom...hacsak nem az igazi...a térköves buliról meg csak annyit,hogy a szó jó értelmében véve tuti beteg vagy!géppisztollyal nem lehetett volna rávenni a 200 darab kivágására,pedig egy rendes régi konténer kikötőben ilyen burkolat van,pl:antwerpen,rotterdam stb
MemoLaci 526386 2013. február 21. 18:02
Válasz erre
Sziasztok!

Tami!

A térkő 2mm-es sztirol lapból készült (csupán ilyen vastag volt itthon), vékonyabb jobb lett volna, mert minden egyes darabot külön-külön vágtam, csiszoltam és ragasztottam az alapra! A méretük 10×5mm! Kb 200 db-ból áll :) ...kicsit ár fájt a kezem a vagdosástól...

Zsolt!

Hááát öööö (tudom hogy így nagyon csúnya mondatot kezdeni) :D ...a difik olajfolyása, erre legközelebb odafigyelek! A gumipókot már nem tudom pótolni, viszont az igaz, hogy még jobban fel lett volna turbózva ezzel a kis extrával!
Köszönöm az észrevételt!

Üdv. Laci
lukács zsolt 526289 2013. február 20. 18:32
Válasz erre
laci mivel egy kukacos k...ög vagyok csak annyi észre vételem van még a billencshez,hogy a difik végeiből 150000km után minden tipusból szivárog az olaj.pláne itt nálunk ahol 50-55 tonnában szaladgálnak ezek a műszerek!a ponyva mind két végén ki kellene lógjanak a ponyva feszítő gumipókok.ezek a menetszél hatására ráadásul még meg is polírozzák finoman a teknő menetirány szerinti baloldalát.
Tami 526280 2013. február 20. 17:37
Válasz erre
Üdv!
Jól néz ki mind a kettő projekt. A talapzatok is ott vannak, a konténeres térköve miből van?
lukács zsolt 526251 2013. február 20. 13:41
Válasz erre
szia laci.nagyon élethűek lettek a konténerek meg a billencs is!koszolások tutik.és végre egy igazán élethű billencs.alacsony fülkés.ott koszos ahol igazából is,viseletes gyűrött 1000x feltekert ponyva.a konténer elé egy bogis scania v volvó dukálna...szerintem.
MemoLaci 526190 2013. február 19. 20:33
Válasz erre
P1040783
P1040783
P1040784
P1040784
P1040787
P1040787
P1040785
P1040785
P1040788
P1040788
P1040791
P1040791
P1040791
P1040791
P1040796
P1040796
P1040798
P1040798
P1040748
P1040748
P1040750
P1040750
P1040751
P1040751
P1040752
P1040752
P1040755
P1040755
P1040758
P1040758
P1040727
P1040727
P1040729
P1040729
P1040730
P1040730
P1040731
P1040731
P1040732
P1040732
P1040760
P1040760
P1040737
P1040737
P1040742
P1040742
P1040745
P1040745

Sziasztok!

Két elkészül projekt! :)
kisati 526175 2013. február 19. 18:40
Válasz erre
lukács zsolt 526173 2013. február 19. 18:35
Válasz erre
rosszul írtam a nevét:international 9900 transtar eagle.
lukács zsolt 526172 2013. február 19. 18:20
Válasz erre
szia,international eagle legújabb verziója lehet.caterpillar vagy m.a.n. international közös fejlesztésű maxxforce motorral szerelik.nem tudom létezik-e makettben.a képen egy leültett custom változat van.vérzik a szívem amikor sport autót építenek egy kamionból...egyéni véleményem..ettől még szépek.
kisati 526154 2013. február 19. 16:31
Válasz erre
560227_489394394454224_40260422_n
560227_489394394454224_40260422_n

Sziasztok! Erről a gépről szeretnék némi információt kérni ha ismeritek. Meg azt is tudni szeretném hogy van-e ilyen makett? Köszi
NoExcess 526130 2013. február 19. 13:02
Válasz erre
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Sziasztok!

Jelenleg a képeken látható DAF Xf 105-ös kamionon munkálkodom.
Ez az első makett kamion amit eddig összeraktam( próbáltam :) ) ,éreztem magamban egy kis kihívást így döntöttem a kamion mellett,előtte építettem már makettet de mindenről szólt csak a lényegről nem ...:)
Próbáltam törekedni,hogy minél jobban sikerüljön összerakni illetve,hogy kis profizmust bele vigyek de itt az oldalon böngészve kiderült,hogy sehol nem tartok :)
Első látásra Nekem tetszik,jobban sikerült mint amire gondoltam/vártam,nagyon sok hiba/baki van rajta( kezdő dolgok ) ...
Neo954 525992 2013. február 17. 22:03
Válasz erre
desert-highway
desert-highway

Szia!

Nagyon pofás lett a Keni! Minden elismerésem!

Egy tipp az alaphoz. :)

Üdv.:Neo
rpsmith 525978 2013. február 17. 20:44
Válasz erre
Sziasztok!

Köszi az elismerésket! Ezt a tökrözést Rolival hosszasan beszéltük, ő is azt mondta h kellett volna. Viszont tükrözve a bal felső kék alapú csillagok átkerültek volna jobb fentre, az meg nekem szúrta volna a szememet. Szal ezért hagytam meg normál helyzetben. De hát ahogy irtátok is, "izlések és pofonok". :) De ez a tépett stilus elsőre megtetszett. :)
Viszont segitsetek inkább légyszi, hogy milyen alap kerüljön alá. Előre valamilyen apró zúzottköves útra gondoltam...
Rp
Lacika09 525974 2013. február 17. 20:10
Válasz erre
Szia Árpi!
Nagyon szépen sikerült, igazi kis vagány gépszörny :) Jók lettek a matricák is rajta, tetszik az a tépett stílus rajta, bár azt sajnálom, hogy a jobb oldalára nem tükrözted a matricád, így olyan, mintha visszafelé lobogna, bár ízlések és pofonok...
Szép lett az összkép, gratula! :)
Üdv Lacika
rolikacsa 525965 2013. február 17. 18:43
Válasz erre
Szia Árpi!

Baromi jó a szerelvény!De még akkor is tartom magam a matricával kapcsolatban főleg hogy láttam.Amúgy jobb lett volna de így is príma ízlések és pofonok.
Csak így tovább!

Roli
Trucker 525947 2013. február 17. 16:02
Válasz erre
DSC0317
DSC0317
DSC03615_renamed
DSC03615_renamed
DSC03618_renamed
DSC03618_renamed

Sziasztok!
Egy pár kép legújabb épitésemről.
lukács zsolt 525930 2013. február 17. 14:15
Válasz erre
sziasztok,disznó a k 100-as.két fehér hátsó sárvédő gumi meg előre a húzó fölé egy-egy hosszú sárvédő egyszer használatos sütő tálcából és kész.vagy az italeri konténer saszé készletből a sárvédő alu színre fújva.több mint egy éve építek én is egy ausztrál k123-ast két póttal.az életben nem lesz kész!le kellett vágnom az aerodyne fülke púpot,rövidíteni rajta meg ilyenek.kivagyok már tőle.ráadásul az egész szerelvény rugózni fog úgyhogy ha berényre kész lenne az maga volna a csoda.
rpsmith 525911 2013. február 17. 11:58
Válasz erre
Szia Gabi!

Örülök, h tetszik! :) Irtam is h pár műtyűr még hiányzik rá, köztük, igen a végére a sárfogó. Koszolásnál a tengelyek környékét, mind elől a vontató miatt, mind a végén kicsit jobban fogom, a többi részét kevésbé. A rozsgamentes tartályra inkább csak "időjárás okozta foltokat" tennék, más nem kéne rá. És bevallom, h van 1-2 gyári hiba is, amit eddig nem vettem észre, azokat is el kell még rejtenem. :)
Rp
Sjoca69 525903 2013. február 17. 11:06
Válasz erre
Kék Kobra-ban láttam még pár dobozzal.
Gabi 525880 2013. február 17. 09:00
Válasz erre
Szia!

Látványos eddig nagyon a szerelvény, nem vagyok egy amerikás, de tetszik. Én a pót koszolásánál max az alváz részen csinálnék valamit, tartályt nem lenne szívem koszolni. A pót végére raksz még sárfogó gumit?

Gabi
MemoLaci 525842 2013. február 16. 19:51
Válasz erre
Szia Árpi!

Baromira tetszik a szerelvény! A lámpák, a kis matricák, agyon rendben van! Remélem látom majd élőben!

Üdv. Laci
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.