<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 527152 | 2013. február 28. 10:52 | ||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 527151 | 2013. február 28. 10:40 | ||
Sziasztok Lesz ott probléma a régi madarak átköltöztetésével is,hogy mást ne mondjak, az Il-18 fesztávja leszerelt külső szárny-szekciók esetében is 21m, a Tu-134-ről a szárny leszerelése meg komoly ipari felkészültségű szintet igényel, ilyen munkát tán még Ferihegyen se végeztek soha! A kisebb gépekhez vajon hány készlet törzs- és szárny-szerelőkocsi van, hogy simán menjen a szétszerelés-átköltöztetés? Hogy szakemberről ne is beszéljünk, mert ilyen volumenű melóhoz nem 5-10 ember kell, hogy ne évekig tartson! Nem azt mondom, hogy nem lehet megcsinálni, csak lesz-e olyan szakember, akkora parancsnoki körrel felruházva, aki meg tudja szervezni, és adott esetben meg tudja előzni a minél gyorsabban/hamar/hajrá stilusban történő bontásokat, és SÉRÜLÉSMENTESEN, VESZTESÉG NÉLKÜL végre tudja hajTATNI a költöztetést! Mert azért ne feledjük, a fuvarozó/szállító cégek részéről ez csak pénzbevételt jelent, tehát "minél gyorsabban, gyerünk már, ez már úgyse repült és nem is fog..." stb., szóval ez az üzleti mentalitás simán romba döntheti a múzeumot. Ha meg KÖZBEN elfogy a pénz - mert hogy vastagon fog majd a fuvarozók ceruzája, és jól oda is nyomják, mikor a számla készül, arról senkinek se legyen kétsége - akkor majd maradnak azok a lelkes repülősök, akik eddig is vállukon vitték a múzeumot - bagóért! Lelkesek lesznek még! Maradnak! MINDENKI GONDOLKOZZON EL RAJTA, DE FŐLEG A FELE-LŐS/LŐTLEN DÖNTÉSHOZÓK! Üdv R. | |||||
p-51 | Adatlap | 527145 | 2013. február 28. 09:51 | ||
Igaz, ez is egy szempont. | |||||
Podva | Adatlap | 527143 | 2013. február 28. 09:40 | ||
Sziasztok Nem ismerem az új helyet, de a múzeum honlapján az is szerepel, hogy ezáltal új funkciót kapna a régi indóház amely építészetileg értékes, megőrzendő, jelenleg funkció nélküli épület. A 4-eshez való közelség meg a város szempontjából nem volt okés, akinek eddig a múzeum volt a cél nem ment be a városba, nem áll meg meginni egy kávét, megenni egy ebédet, hanem ha végzettt húzzta tovább a csíkot. Idegenforgalmilag nem volt"kifizetődő"...szerintem Az más kérdés hogy hogyan fogják meglogisztikázni minden alkalommal, ha jön valami új madár Üdv VIktor | |||||
piratvitorla | Adatlap | 527100 | 2013. február 27. 20:48 | ||
Sziasztok Szerintem ha már valaki leutazik Szolnokra akkor az a 15-20 perc buszozás nem gáz. Annyit az új helyik is kéne sétálni. Kocsival a reptér meg sokkal jobban megközelíthető a 4-es útról... üdv | |||||
PETI | Adatlap | 527089 | 2013. február 27. 20:02 | ||
Szia Norad! Ja, értem. Baromság, ki az a marha, aki nem tudja megközelíteni a szolnoki múzeumot? Ilyen embernek a keceli tényleg nem való. :) Vajon melyik vadmarha találta ki ezt az indokot? Jóisten... De tényleg! Mi az, hogy nehezen megközelíthető? Minden megközelíthető, csak akarni kell. Üdv | |||||
NORAD | Adatlap | 527017 | 2013. február 27. 00:57 | ||
A szolnoki múzeum áttelepítésének egyik indoka hogy most nehezen megközelíthető. Ehhez viszonyítva Kecel szinte megközelíthetetlen tömegközlekedéssel. | |||||
pintair | Adatlap | 527000 | 2013. február 26. 22:15 | ||
Skacok! Bármelyikünk lehetne a miniszter, soha ne feledjétek: a politikusok adják a pénzt és ők szabnak irányvonalat ! Hende ráadásul ért is hozzá. Ez bizony így van. mind a két mondat. UFF! | |||||
PETI | Adatlap | 526994 | 2013. február 26. 21:18 | ||
:) "Kecel messze is van..." Honnan nézve? Ha Poltavából jössz, akkor télleg közelebb van, de ha Belgrádból, akkor... érted, ez így elég Budapest központú volt. | |||||
PETI | Adatlap | 526992 | 2013. február 26. 21:10 | ||
Szia! Az ilyen kamu átlajstromozgatásokkal nem értek egyet, de maga a gép repképessé tétele nagyon jó dolog! Reméljük, hogy tényleg összejön! Üdv | |||||
lacipapa | Adatlap | 526989 | 2013. február 26. 21:02 | ||
Igazad van Laci a politika!Iván meg mondta,nektek ebből,meg ebből ennyi kell és nem volt fontolgatás,hogy mennyibe kerül.Szerintem,de lehet,hogy nagyot nem tévedek. Laci | |||||
migi | Adatlap | 526987 | 2013. február 26. 20:55 | ||
Igen így van , meg azért ő nekik inkább politikusnak kellett lenniük mint katonának ,nem teszem egyiket se személyesen hibásnak ,mert volt egy nagy létszámú vezető gárda mellettük akiknek a szakmai szempontokat kellett volna nézniük , De úgyis a politika döntött ,és nem ők, | |||||
búza | Adatlap | 526985 | 2013. február 26. 20:49 | ||
Üdítő kivételek mindig voltak és vannak is, de nem ez a jellemző az elmúlt általam ismert negyven évre. Talán volt egy időszak, amikor a szakmaiság is jelen volt, de lehet, hogy ezt más ágazatok másként látják. Kinek milyen érdeke és lehetősége vált valóra, illetve sérült! | |||||
búza | Adatlap | 526981 | 2013. február 26. 20:45 | ||
migi | Adatlap | 526980 | 2013. február 26. 20:44 | ||
Én személyesen ismertem a cégnél eltöltött éveim alatt szinte az összeset , de talán 2főt tudok említeni akik említésre érdemesek , Oláh Pista bá , és Kárpáti Ferenc , a többi csak volt . | |||||
búza | Adatlap | 526978 | 2013. február 26. 20:38 | ||
Az bizony! Mint az összes gengszterváltás utáni is! Az előttiekről nem is beszélve! De akkor legalább az igazi katonák tudtak valamit kompenzálni a hülyeségből, legalábbis a légierőnél.(a többit nem tudom!) | |||||
makettes | Adatlap | 526977 | 2013. február 26. 20:31 | ||
Sziasztok! Magyar terepfestésű Mig-15-ről keresnék képet,061,071 és UTI 114-ről. Segítségeteket előre is köszönöm! üdv. makettes | |||||
migi | Adatlap | 526975 | 2013. február 26. 20:26 | ||
Mé világtalan ? | |||||
búza | Adatlap | 526974 | 2013. február 26. 20:22 | ||
Annak mondhatod! | |||||
NORAD | Adatlap | 526973 | 2013. február 26. 20:21 | ||
Ne nekem, Hendének mondd hogy hülyeséget csinál. | |||||
Varjúbácsi | Adatlap | 526906 | 2013. február 26. 09:16 | ||
A szolnoki régi pályaudvar, ahova a múzeumot tervezik, a város azon negyede, ahol a négyzetméterenkénti "palesztin" sűrűség a legnagyobb. Szerinted meddig lesz ott alamíniom? | |||||
NORAD | Adatlap | 526900 | 2013. február 26. 00:15 | ||
Van most egy terv hogy a szolnoki múzeumot új helyre telepítik a városon belül, valami régi vasúti épületbe. Inkább a keceli gépeket kellene odaszállítani. Kecel messze is van és a gépekre sem vigyáznak. | |||||
NORAD | Adatlap | 526899 | 2013. február 26. 00:10 | ||
Kamovos | Adatlap | 526884 | 2013. február 25. 21:37 | ||
Sziasztok! A probléma a kertésznél keresendő! Az az őrült először botanikus kertet csinált a technikai parkból, aztán, hogy szép ződ gyep legyen automata locsolóberendezést telepítettet! A csővégre tűzött repülő technikákat többségében kibelezik! Sem olaj sem üzemanyag nem maradhat bennük. A hajtóművet kiépítik, az egyéb berendezéseket szintén, kevés esetben marad a műszerfal pár műszere. Üdv: kamovos | |||||
Freddy | Adatlap | 526791 | 2013. február 25. 13:24 | ||
Szerintem nem véletlenül nem tesznek repülőket csak úgy ki, biztos van egy halom jogszabály közterületen póznára tűzött veszélyes anyagokat tartalmazó (elektronika is az, szóval nem elég az olajat leengedni) katonai felszerelésre. Hogy múzeum nincs, az tényleg gáz. ,,Banska Bstrica" Banská Bystrica helyesen, de szerintem maradjunk annál, hogy Besztercebánya. | |||||
lacipapa | Adatlap | 526684 | 2013. február 24. 17:27 | ||
Szervusztok! Ha,már Ancsa,tudjátok-e,hogy a szolnoki S.A.R. Hungary Alapítvány ,egy mezőgazdaságból "kiöregedett" AN-2 est szándékozik repülő képes állapotba hozni.Az első magyar Ancsa "emlékére a HA-ANA lajstromot kapta.A gépet ingyen! adta a vállalkozó,igaz eléggé siralmas állapotban van,de,ha minden igaz,repülni fog. Laci | |||||
futár | Adatlap | 526674 | 2013. február 24. 17:10 | ||
Szervusz! Igen, igazad van. Egy ilyen ritka gépnek valóban múzeumban illene lenni, de úgy tudom, teljesen ki van belezve. Hogy a múzeumban mutasson is valahogy, ahhoz meg pénz kellene. Az itthoni repülésben meg lassan az üzemelő repülőkre sincs pénz. Egyébként az Ancsáról jut eszembe hogy ha minden igaz, itthon csak két darab An-2M maradt, abból csak az egyik van kiállítva, a másik lassan fémhulladékként fogja végezni. Mivel az állam kivette a kezét a repülésből és az embereknek nincs pénze egy ilyen drága hobbira, a műszakiaknak utánpótlásuk nincs és a repterek helyére újabban bevásárlóközpontokat terveznek, a munkarepülést meg lassan betiltja az EU, nem túl szép jövő áll előttünk... Szóval a rozsdás roncsoknál sokkal gyalázatosabb dolgok mennek errefelé. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 526669 | 2013. február 24. 16:48 | ||
Szia A Belfegorral az a baj, hogy egy ritkaság, aminek múzeumban lenne a helye. Az érdeklődők meg tudnák normálisan nézni. A sportreptérre meg ki lehetett volna állítani egy An-2-est vagy más oda illő gépet... Állványra azért nem a ritkaságokat szokták kirakni, pláne ha nem az adott környezetbe való. (Svédországban se kínai Q-5 bombázót vagy F-111-est tesznek ki állványra...) A hagyományőrzésnek és a repülésnek (ebbe a makettezést is beleértem) sajnos nincs kultúrája itthon... (Elég csak bemenni egy cseh makettboltba...) üdv Zoli | |||||
futár | Adatlap | 526668 | 2013. február 24. 16:43 | ||
Még a kis-bunkó Kossuthban is jó helye lett volna neki. Mondjuk ott is csak rohadnak a gépek... | |||||
magyaralba | Adatlap | 526662 | 2013. február 24. 16:01 | ||
Szia! Az állvánnyal semmi gond nem lenne hisz több remek példa van rá hogy ez remekül elsüllyedt, lásd Svédország, csak hogy egy gazdag át említsünk, ahol a repterek mellett menő autóutak mellé a reptéri szakemberek àlltal rendbe hozott, felújjított repülőket tesznek ki monumentekre, csak hogy a polgár tudja ha arra jár itt egy ég reptér van a közelben. De hasonló képpen van ez a Lengyeleknél is Szlovákiában pedig írd és mond egy igazi (nem repülőképes) Mig-29 volt kiállítva a Banska Bstrica belvárosában a repülőnapot reklámozandó-csak hogy csóró országok példáit is említsek... A lényeg a lényeg, hogy sajnos kis hazánkban még mindig nincs megfelelő kultúrája a hagyomány őrzésnek, történelmi értékeink tiszteletben tartásának, lásd II. Világháború és azt követő időszak típusai teljesen hiányoznak, még szerencse, hogy fényképeken megtalálhatóak...bár egy két dolog alig-alig, lásd Jak-9, Tu-2, Il-10 stb... | |||||
migi | Adatlap | 526627 | 2013. február 24. 12:27 | ||
Sziasztok Tavaly olvastam egy cikket erről a témáról , és azt fontolgatták benne , hogy mivel nem minden a saját tulajdona , mert van benne állami tulajdonú jármű ,repülő stb. hogy állami tulajdon hanyag kezeléséért és szándákos rongálásáért , föl fogják jelenteni , Kíváncsi lennék hogy megtörtént e a dolog . üdv: migi | |||||
piratvitorla | Adatlap | 526625 | 2013. február 24. 12:20 | ||
Szia A szolnoki múzeumból a ritka Belphegor sugárhajtású mezőgazdasági gép meg a sportreptérre került egy állványra. Idegen környezetben ott rohad, a múzeumban sokkal jobb helye volt... üdv | |||||
magyaralba | Adatlap | 526624 | 2013. február 24. 12:14 | ||
Megérte ilyen szakbarbárnak oda adni kincset érő haditechnikai és történelmi relikviákat... addig volt fontos amíg be nem harácsolta, most meg amolyan magyarosan le van sz@rva hisz már meg van amit akart az újgazdag "műgyűjtő" vállalkozó... Szolnokon meg a hozzáértő igazi szak emberek pénzhiányos forrásokból próbálnak meg csodát tenni. Ez van... sajnos. P. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 526606 | 2013. február 24. 08:17 | ||
Szia Ez azért is érdekes, mert ha megnézed hátul az ágyukat: az egyik barna mellette a másik nem... Hátrébb szintén vegyes... Akár be is lehetne úgy állítani a locsolót, hogy ne érjen technikát? üdv Zoli | |||||
pintair | Adatlap | 526605 | 2013. február 24. 08:15 | ||
www.flickr.com/photos/nilsmosberg/4950639242/sizes/o/in/photostream/ a ritkának számító J-35 se úszta meg a vasat... | |||||
pintair | Adatlap | 526604 | 2013. február 24. 08:13 | ||
www.flickr.com/photos/nilsmosberg/4950081267/sizes/o/in/photostream/ csak ennyire barnák a vasas locsolóvíztől Kecelen a gépek | |||||
lacipapa | Adatlap | 526200 | 2013. február 19. 20:50 | ||
Köszi,már találta olyat ,amin úgy van ahogy mondod.A matricát most már ellőtem,csináltathatok másikat. Üdv,Laci | |||||
Tibcsi | Adatlap | 526196 | 2013. február 19. 20:43 | ||
Szerintem nem. Felül a jobb szárnyfélre, alul a másikra. | |||||
lacipapa | Adatlap | 526195 | 2013. február 19. 20:40 | ||
Ennél azt gyanítom,hogy nem nálunk és hibásan festették fel.Lehet,hogy a másik oldalra kellett volna? | |||||
lacipapa | Adatlap | 526193 | 2013. február 19. 20:38 | ||
Nna...itt baszkuráltam el,mert azt a verziót kezdtem,amelyiknek a szárny egyik felén van a lajstrom.A felsőre,már feltettem a bal oldalra ,mert ilyen képet találtam a Magyar Repülés-honlapon :-( | |||||
Tibcsi | Adatlap | 526192 | 2013. február 19. 20:38 | ||
Később viszont már ide festették (de ez már múzeumi példány): | |||||
Tibcsi | Adatlap | 526189 | 2013. február 19. 20:32 | ||
lacipapa | Adatlap | 526186 | 2013. február 19. 20:17 | ||
Szervusztok! Segííítség! matricáznám a HA-ANA ,AN-2-est ,és nemlátom,találom,hogy az alsó szárny melyik oldalára kerül a lajstrom? Köszi,Laci | |||||
NORAD | Adatlap | 526150 | 2013. február 19. 16:10 | ||
Freddy | Adatlap | 526090 | 2013. február 18. 23:33 | ||
Szépek, de az enyémről sajnos három héttel lekéstek. (El ne felejtsetek a Hobby Boss Mi-4-es orrába súlyt tenni!) | |||||
búza | Adatlap | 526074 | 2013. február 18. 20:18 | ||
piratvitorla | Adatlap | 526064 | 2013. február 18. 18:10 | ||
migi | Adatlap | 526058 | 2013. február 18. 17:30 | ||
Szia Zoli Mindenből lehet de nem érdemes , nagyon sok meló ,az egészet át kell karcolni a P már fém építésű gép volt , Amodell JAk-9 P inkább azt szerezd be , | |||||
piratvitorla | Adatlap | 526056 | 2013. február 18. 17:18 | ||
Sziasztok Ebből az Airfix D-ből lehet magyar Jak-9-est csinálni? Mondjuk nem éppen P... http://www.model-making.eu/products/Soviet-IIWW-fighter-Yakovlev-Yak-9D.html köszi Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 526043 | 2013. február 18. 15:17 | ||
Sziasztok! Korábban szó volt a magyar Mi-4-esek lapátjairól. A cserebere rovatban megnézhetitek és aki magyart akar építeni meg is veheti... üdv Zoli |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
R.