<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Törzsbusz | Adatlap | 508628 | 2012. november 11. 18:27 | ||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 508627 | 2012. november 11. 13:52 | ||||||||||||||||||||
Szervusztok! Igaz,hogy nem orosz,de teher autós a kérdésem. A Bedford és a Federal teher autók nem azonos típusok?Bár a nevük szerint nem úgy tűnik,de hátha valamelyikőtök jobban tudja, a formájuk nagyon hasonlónak tűnik. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508626 | 2012. november 9. 07:33 | ||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Huh. Már azt hittem, hogy valami idegen befolyás alá kerültél. :D Most így már meg nyugodtam! :) És hol tartanak a Csepel makettek? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508625 | 2012. november 8. 18:41 | ||||||||||||||||||||
Üdv Kamovos! Bocsi, a képet "találtam" nem az Én produktumom, csak azért tettem fel,hogy lássuk milyen a Trumpi Uaza. Én - mint továbbra is - csak magyar változatban - KIZÁRÓLAG! :-) | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 508624 | 2012. november 8. 16:39 | ||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508623 | 2012. november 8. 16:33 | ||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Ez miért lett Szovjet? Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508622 | 2012. november 8. 16:30 | ||||||||||||||||||||
Csapó | Adatlap | 508621 | 2012. november 5. 14:39 | ||||||||||||||||||||
Szerbusztok Kaptam egy összerakott 1/35 ICM URAL 4320-ast, a gumi kerekei kikezdték a műanyag felniket, szabályosan elkezdték megolvasztani őket.Szeretném megmenteni a maketet, ha van valamelyikőtöknek műgyanta kereke, vagy felnie hozzá (6 db) szívessen megvásárolnám őket. Köszönettel Csapó F. | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508620 | 2012. november 5. 09:33 | ||||||||||||||||||||
Szia juge75! Köszi a segítséget! Hát ez kiváló, akkor meg is építem! Már van egy ponyvás UAZ-469, és egy UAZ-469 Fagottal, a Balaton Modelltől. Egyszerű, és gyorsan építhetők voltak. Az UAZ-469-re a Fagottot egy ACE makettből pótoltam. Üdv: Kamovos | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 508619 | 2012. november 5. 04:47 | ||||||||||||||||||||
Igen, mindkettőn Valdimirov KPVT 14,5 mm-es nehéz géppuska van. | |||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508618 | 2012. november 4. 23:02 | ||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 508617 | 2012. november 4. 19:08 | ||||||||||||||||||||
Szia Törzsbusz! Ha minden igaz! Akkor amit építesz annak a pontos megnevezése: UAZ-452 EK-1 telefonos hírközpont kocsi. 24db Telefon vonal 1db Géptávíró vonal 1db RH Vevő 1db URH Adó-vevő Központ Készlet: (felszerelései) 2db K-12 telefon központ. (12-12 telefonvonal) 10db TBK-67 (Tábori távbeszélő készülék) 1db HAT-2 típusú akku töltő (TBK-67 akku töltésére) 1db R-107 URH adó-vevő. 1db R-326 RH vevő 1db Dalibor géptávíró. (ezek folyamatosan cserélődtek, SZT, majd F2000 Géptávíróra) Ezeken kívül a kocsi belsejében van még egyéb extra is. Mint pl: ÉVB relé, forrasztó páka trafó, ventilátor stb. Az áramforrásai: 4db 12V 45Aó Akkumulátor, és a hozzájuk tartozó töltő. 1db AB-1 220V 2kw-os aggregátor (Kutya) Van egy kevéske képem, magyar járműről, de nem tudom honnan. Üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508616 | 2012. november 4. 17:26 | ||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508615 | 2012. november 4. 17:23 | ||||||||||||||||||||
Üdv az elnémult fórumon! Kis gépet építek és szándékosan nem a "mi készül éppen " fórumra szánom. No nem a Tőlem megszokott gép épül,de témába vágó. Mikor rám jön a kínlódás a mesterdarabok építése mellett kis "kikapcsolódás" gyanánt dobozból építgetek "Nekem valót" Nos így történik ez most is mivel előkaptam egy BILEK 35-ös Uaz-452-t. Természetesen magyar lesz, eszem ágában sincs oroszt irakit,ndk-t csehszlovákot ,vagy bármi más gépet építeni belőle mert - mint látom - legalább is a szolnoki versenyen - hát magyar téma csak nyomokban mint földimogyoró a pudingban. Ép ezért témaválasztásom eredményét megmutatom a szolnoki versenyen jövőre. tehát egy Uaz-452 késői változata van a BILEK dobozban ami - kicsit egyszerű és silány is -de jó téma. Úgy döntöttem csinálok belőle egy EK típusú telefonközpontot amely rendszerben volt az MN-ben. Csak kívülről jelenítem meg, a belső térhez kevés az anyag. Korai változat lesz belőle ami abból derül ki leginkább,hogy régi lámpái van hátul csak úgy mint ua. az a lámpa elöl indexként. A hátsó ablakok mögötti ablakhelylemez mélyítve elfordul a hátfalra, továbbá a hátsó rendszámtartó még süllyesztetett kivitelű. Kívülről talán ennyi, a több kis módosítás már az EK központhoz tartozó. Talán az egyik kis látványos része a hátfalra épített, R-326 rádió antennatőkéje. Majd még mutatok róla képeket, addig is üdv! | |||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508614 | 2012. november 2. 19:48 | ||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508613 | 2012. november 1. 18:43 | ||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 508612 | 2012. november 1. 10:52 | ||||||||||||||||||||
Köszi az infókat. Szerinted mennyit ér ez a maratás? Ugyértem forintben mekkora az értéke ha esetleg eladnám. | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 508611 | 2012. október 30. 12:03 | ||||||||||||||||||||
Ami a makettről teljesen hiányzik, és rajta van a rezen, és látható is tedd fel. | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 508610 | 2012. október 30. 12:02 | ||||||||||||||||||||
Aránylag sok mindent ad a gyártó (Eduard), de ami a lényeg: mit akarsz megmutatni majd a maketteden? Mi lesz látható? Például: hűtőborda látható, de a hűtő lapátkerék nem. Műszerfal: csak akkor látszik igazán, ha az üveget is cseréled, ablakot kinyitod, le ereszted. Érdemes cserélni: sárvédők, plató dolgok. | |||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508609 | 2012. október 30. 11:38 | ||||||||||||||||||||
Érdekes ez a kép! Mit lehet tudni róla? Próbapéldány? Vagy rendszeresítettek is pár darabot? | |||||||||||||||||||||||
laja | Adatlap | 508607 | 2012. október 28. 11:57 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok Van egy revell Ural 4320 1:35 készletem Eduard rézmaratással. Szerintetek érdemes a rezet hajtogatni pillanatragasztózni stb? Annyival szebb lesz tőle makett mint amennyivel több munkát jelent? Van esetleg képe valakinek rézzel és annélkül készült Uralról? | |||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 508606 | 2012. október 27. 19:43 | ||||||||||||||||||||
Köszönjük! Ez csak 1-2 kép a kincseid közül:) Üdv. | |||||||||||||||||||||||
Törzsbusz | Adatlap | 508605 | 2012. október 27. 19:25 | ||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508604 | 2012. október 27. 18:45 | ||||||||||||||||||||
Ezt megint csak hallottam... Kiírták az amcsik a tendert új tanker gép beszerzésre és lám az AIRBUS nyert.(elsőre)majd újra tendereztek és lám most már a Boeing nyert. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508603 | 2012. október 27. 18:35 | ||||||||||||||||||||
Lehet azt tudni AN-124 és AN-225 mennyi készült? 225ből persze hogy csak az az egy repül de mintha láttam volna olyan fotót ahol még 1-2 épülgetett.(de lehet hogy nem)Szóval miért nem építik-fejezik be őket.(vagy csak a 124 seket).Nem mindenkinek telik Cargo Jumbora Cargos Airbusra JÓ AZ OROSZ TECHNIKA.Fel lehet ezeket szerelni olyan műszerrel ami "NATO kompatibilis"--az AN-225 bizti így van.Az USA miért nem vesz bérbe egy rahedli AN-124est? | |||||||||||||||||||||||
silent8 | Adatlap | 508601 | 2012. október 27. 18:12 | ||||||||||||||||||||
Szia Muzzy! Egy nagyon egyszerű oka van, hogy az Amerikaiak/Nato orosz gépekkel oldják meg a felszerelés reptetését. Ez pedig, az Amerikai teherflotta igénybevétele. A NATO pedig nem rendelkezik saját, ilyen méretű teherszállítókkal/. Amerikának olcsóbb és egyszerűbb külső forrásokat igénybe venni, mint a saját gépeikbe /amiből aztán nincs túl sok, értem itt a C-5 Galaxykat/ rakják a repült órákat. Egyébként meg ha jól tudom ugyanez a mutatvány megoldható a Galaxyval is. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508600 | 2012. október 27. 18:11 | ||||||||||||||||||||
Köszi a válaszokat Muzzy!Elgondolkodtató. | |||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 508598 | 2012. október 27. 17:47 | ||||||||||||||||||||
Szia Sennás! Megnézném, hogy melyik nyugati csodába tudnál 3 MI-8-ast berakodni kevesebb megbontással! A PG-ben nagyjavítással foglalkoztunk, ere így nem volt normaidő. Levegő rendszere meg van a minyónak, a főreduktorra szerelt saját Ak 50-es kompresszorral fel is tölthető a redszer, nem kell hozzá külön pumpa! :) Elnézést kérek az OFF topikért, de a Ruszláncsik minden külső hókusz pókusz nélkül tevékenykedik, nem kell hozzá kitelepített bonyolult rakodó rendszer meg hasonlók. Meg érdekes, miért is a NATO stratégiai szállításokhoz a Ruszláncsikot veszik gyakran igénybe! Az általad említett ami csodák már újabb generációhoz tartoznak, másra tervezték őket, más elvek szerint. Az amik a haditengerészet miatt megszoktág az összecsukható dolgokat, az oroszok meg a koax rotort kedvelik jobban ilyen helyen. Az afgánokat melyik helikopterre képezik is ki? De ez már tényleg OFF Topic Muzzy | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508597 | 2012. október 27. 11:43 | ||||||||||||||||||||
Szia Muzzy! Köszi a választ.Így már érthető.De sajnálatos is ahogy írod mert hiába van egy jó technikád ha a be-ki pakolásnál elszöszmötölsz és utána minden finombeállítást újra kezdeni.Nem vagyok nagy helikopter szakértő de olyat hallottam az amerikai cuccokat(blackhawk STB) kitolják a tehergépből széthajtják a rotorlapátokat rögzítik és szinte már lehet is használni.Ha ezek mellet még mindent le is kell szerelni mindent+ a kereket leengedni(gyerekek hol hagytuk a pumpát?).Háát! Nálatok volt "norma" idő az összeszerelésre?Éles helyzetben mennyi időt vett igénybe? | |||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 508596 | 2012. október 27. 11:29 | ||||||||||||||||||||
Szia Sennás! Gondolom azért, mert nem férne be a repülőgép rakterébe. Pontosabban a betolás során amikor a rámpáról a törzsbe érne, a belső magasság már nem elegendő, mert a rámpa és a raktér szögben állnak egymáshoz. Annó amikor a PG-ből szállítottak MI-8-as helikoptereket Ruszláncsikkal, ugyan ez volt a helyzet, a törzsben bőségesen elfért a helikopter, de a betolásnál fennakadt ezért trükközni kellett (leszerelni a forgószárny agyat, faroklégcsavart és levegőt kiengedni a kerekekeből. Muzzy | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 508595 | 2012. október 27. 11:21 | ||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508594 | 2012. október 26. 10:21 | ||||||||||||||||||||
Tényleg, Magyarországon melyik Ya-12-es volt (natúr, tehát nem Cs-800), korai vagy késői? | |||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 508593 | 2012. október 26. 08:26 | ||||||||||||||||||||
Törzsbusz! Szeptember 24-én azt írtad, hogy készül a D-800 átalakító a Ya-12-höz. Érdeklődnék, hogy kb. mikorra várható az elkészülte. Megérkezett a MiniArt cucc,a korai verzió, gyönyörű, és szeretnék 800-ast csinálni belőle. | |||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 508592 | 2012. október 24. 21:25 | ||||||||||||||||||||
Helló! Köszönöm már kaptam fotókat. Várom, hogy Törzsbusz fel rakja a Trabis fotót:((( Üdv. | |||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508591 | 2012. október 24. 14:23 | ||||||||||||||||||||
Én lehet, majd megnézem. | |||||||||||||||||||||||
jokogeri | Adatlap | 508590 | 2012. október 22. 21:28 | ||||||||||||||||||||
Szia mindenkinek! A munkásőrségnek voltak ilyen Trabijai. | |||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 508589 | 2012. október 21. 19:39 | ||||||||||||||||||||
Vik30 | Adatlap | 508588 | 2012. október 21. 07:55 | ||||||||||||||||||||
Pár a munkám:) | |||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508587 | 2012. október 19. 13:17 | ||||||||||||||||||||
Akkor nagyon kíváncsi vaqyok! Trabanton szállni élvezet:) | |||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 508586 | 2012. október 19. 12:17 | ||||||||||||||||||||
Ez nem az a kép! | |||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 508585 | 2012. október 19. 11:59 | ||||||||||||||||||||
Én egy olyan képet ismerek, ahol egy magyar Szu-22-es mellett látható egy. De az a kép valószínűleg egy NDK-beli repülőtéren készült, amikor a Szu-22-esek Északi-tenger feletti gyakorlólövészeten voltak. | |||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 508584 | 2012. október 19. 11:49 | ||||||||||||||||||||
Létezet Joci! Látam az eredeti fotót! Megkérem az egyik forumozó társunkat ha ideje engedi mutassa meg a képet viz jellel. Üdv. | |||||||||||||||||||||||
Joci.kun | Adatlap | 508583 | 2012. október 18. 21:49 | ||||||||||||||||||||
Szia ! Én elég sokfelé jártam az ősidőkben, de egy darabbal sem találkoztam. Szerintem csak a (kelet)német határőrségnek volt. | |||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 508582 | 2012. október 18. 20:40 | ||||||||||||||||||||
akkokoko | Adatlap | 508581 | 2012. október 18. 11:06 | ||||||||||||||||||||
Köszönöm! :-) Azért tettem oda, mert vegyes képek. Egyébként most válogattam ki a második adagot. Az is ott lesz. Szintén vegyes. Üdv! | |||||||||||||||||||||||
Farkas469 | Adatlap | 508580 | 2012. október 18. 11:00 | ||||||||||||||||||||
Helló Akkokoko! Nagyon jó fotók! Köszönjök! Máskor inkább ide rakjad. Ha nem írod akkor azt a topokot nem is nézem:) Üdv. | |||||||||||||||||||||||
akkokoko | Adatlap | 508579 | 2012. október 18. 10:12 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Csak jelezném, hogy a "Fotók" topikba raktam fel vegyes képeket magyar gépekről. Van köztük Kraz, Ural, Zil és Tatra is. Remélem hasznát tudjátok venni! Üdv: akkokoko | |||||||||||||||||||||||
charles | Adatlap | 508578 | 2012. október 17. 18:33 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy cserét szeretnék ajánlani. Ha valakinek mindegy, hogy a Trumpeter MAZ-537 készletéből melyiket építi meg, akkor adnám a 01006-s készletet ( MAZ-537 Last Prod. - magyar matricás ) a 00211-s készletben lévőért ( természetesen a ChMZAP-5247G nem kell ). | |||||||||||||||||||||||
kopcos | Adatlap | 508577 | 2012. október 14. 16:04 | ||||||||||||||||||||
Szia. Még az is lehet hogy az az alapja...de aránylag szélseb mint a többi ilyen jármű. | |||||||||||||||||||||||
akkokoko | Adatlap | 508575 | 2012. október 12. 09:46 | ||||||||||||||||||||
Szia! Megnéztem az itt és máshol ajánlott színeket. A RAL 3410 Yellow olive elég hasonlónak tűnik. Konkrétan MM-ben nem találtam egyezőt (én is azt használok), de a MM2050 (Olive Drab)a leghasonlóbb hozzá. Ebbe már ugye belefér az is, ahogyan többen is írták: nem volt két egyforma festés+ környezeti hatások. Talán segít ilyen esetekben: scalemodeldb.com/paintcharts/ral Felül csak azt hagyod kipipálva, amit tudsz.Ráklikkelsz a színre, a következő oldalon rányomsz a \"searc simular colors\"-ra a és feldobja a különböző gyártók leghasonlóbb színeit. Biztos lehet ennél több mindent is, de arra még nem jöttem rá. Biztos volt már: MH RAL6003 Olivgrün (tudomásom szerint) Üdv: akkokoko |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
Üdv!
Csepel Autó falinaptár 2013-ban! Rendelhető: automuseum@mailbox.hu