<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Maz | Adatlap | 20904 | 2012. december 9. 17:00 | ![]() | |
Marv85 | Adatlap | 20903 | 2012. december 9. 15:15 | ![]() | |
Nem szeretném nagyon lecsúfítani, csak éppen annyira mint ahogyan kinéztek a háború alatt(a jobb állapotban lévők) :) Köszi a segítséget! | |||||
Sennás | Adatlap | 20902 | 2012. december 9. 15:13 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 20901 | 2012. december 9. 15:12 | ![]() | |
Szia Marv85! Sajnos ezen a téren nem tudok segíteni, mert én nem építek rozsdatemetőket csak újakat a múzeumba. :D De Pap Gyuri barátom ha erre jár az biztos eltudja mondani, hogyan kell lerohasztani a technikát. :) Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 20900 | 2012. december 9. 15:12 | ![]() | |
Mivel ez fém görgős a görgők felülete is ezüstös. | |||||
lacipapa | Adatlap | 20899 | 2012. december 9. 15:10 | ![]() | |
Sziasztok! + a lánckerék (meghajtó-csillag kerék), lánccal érintkező futó felület és a feszítőkerék lánc által fényesített (érintkező)része is ezüstösen fényes.A lánc futó felületén (a talajjal érintkező) lévő "bordázat" teteje is fényes lehet. Üdv,Laci | |||||
Marv85 | Adatlap | 20898 | 2012. december 9. 15:09 | ![]() | |
Marv85 | Adatlap | 20897 | 2012. december 9. 15:04 | ![]() | |
Köszi Kamovos, de én a módszerre is kíváncsi lennék, mert ez az első tankom..:) | |||||
Kamovos | Adatlap | 20896 | 2012. december 9. 15:01 | ![]() | |
Szia Marv85! Hát a láncot ne pont ilyenre csináljad, mert az így nem jó! Ahol a kerekek járnak ott fényesnek kéne lennie. Üdv: kamovos | |||||
Marv85 | Adatlap | 20895 | 2012. december 9. 14:57 | ![]() | |
Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni.. :) www.missing-lynx.com/articles/russia/amtis/is2m10.jpg Hasonló kivitelben szeretném én is elkészíteni a tankomat.. Hogyan csináljam pl a lánctalpat ilyenre? | |||||
lacipapa | Adatlap | 20894 | 2012. december 9. 14:45 | ![]() | |
Kedves Maz Barátom! Légy szíves mond meg,ha tudod,hogy akkor a Roden Kraz-214 kereke jó magyarnak?Sajnos eléggé járatlan vagyok Maz-Kraz dolgokban (többek között). Üdv,Laci | |||||
Maz | Adatlap | 20893 | 2012. december 9. 13:28 | ![]() | |
Tisztáznék pár dolgot. -MAZ-537 G elméletileg 18 db volt a Néphadsereg állományában HL-20-01-től HL-20-18-ig rendszámozva. (Azért elméletileg, mert vannak jelek, hogy a HL-20-12=HL-20-18) -A KrAZ-214 nem URAL 14.00-20-as gumikat hordott, hanem 15.00-20-asokat. -Mint TPilu is berakta a budafoki képen, volt 214-en PMP. A folyóparti képen valószínűleg nyompályás változat van, azzal szokták a hidat a part szélére kihúzni. Egy ilyet a szemem előtt vágtak szét Budafokon. | |||||
juge75 | Adatlap | 20892 | 2012. december 9. 13:00 | ![]() | |
A silka hossza: 90.83 mm, szélessége: 43,47 mm, a T-55-é h: 125 mm löveggel, 88,47 mm nélküle, sz: 45,41 mm (1/72). www.google.hu/search | |||||
TPilu | Adatlap | 20891 | 2012. december 9. 11:19 | ![]() | |
Az lehet. De kép van róla. (ugyan nem tudom honnan) | |||||
lacipapa | Adatlap | 20890 | 2012. december 9. 11:01 | ![]() | |
Szia Sennás! Matrica ügyben keresd szabiroli-t,nekem is csinált egy pár matricát. szabiroli@hotmail.com-ha rajzot küldesz és megadod a méretet,meg csinálja. Üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 20889 | 2012. december 9. 10:37 | ![]() | |
Szia juge75! Hát azt nagyon meg köszönném. Nekem gyanús.hogy rövidebb a Shilka kocsija mint a T-55. Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 20888 | 2012. december 9. 10:33 | ![]() | |
Azt nem ismerem, de az ARMO terméke meg van. Lemérjem? Elvileg az is 72-es. (és szép!) | |||||
Kamovos | Adatlap | 20887 | 2012. december 9. 10:25 | ![]() | |
Szia juge75. Nézzél rá légy szíves a 10804-hszben feltett kérdésemre. Köszi! Üdv: kamovos | |||||
juge75 | Adatlap | 20886 | 2012. december 9. 10:23 | ![]() | |
Valamennyire ismerem. Mért kérded? | |||||
juge75 | Adatlap | 20885 | 2012. december 9. 10:22 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 20884 | 2012. december 8. 22:12 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 20883 | 2012. december 8. 22:08 | ![]() | |
Sziasztok Urak! Shilkához nem ért senki? Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 20882 | 2012. december 8. 22:08 | ![]() | |
Szia Sennás! Börgöndről, 86-ban jártam határőrizetbe csirkecombbal Sopronkőhidára. Ott az első ajtón pajzs alakban HÖR felirat volt. Ezt a pajzsot viselték a feladat végrehajtására kijelölt csirkecombok az ajtajukon, illetve az alakulatunktól oda biztosított MAZ-500 Üzatöltő kocsi, GAZ-66 rádió állomás, és AZ UAZ-452 sebesült szállító is. Sajnos képeim nincsenek. De csirke combot mindjárt keresek. :) Üdv: kamovos | |||||
Sennás | Adatlap | 20881 | 2012. december 8. 21:49 | ![]() | |
Szia T.Csaba!Mint kiderűlt 1978-80ról beszélünk.Nyírbátor-Orosháza és ott még volt felirat rajta. | |||||
T.Csaba | Adatlap | 20880 | 2012. december 8. 21:26 | ![]() | |
Szia! Én sokat nem tudok segíteni a kérdésben,csak annyit talán,hogy én határőr voltam és ilyen Uaz-aink is voltak.Semmiféle jelzés nem volt rajtuk,csak a rendszám.A rendszám is teljesen hétköznapi volt,ha jól emlékszem még a régi pici.Ja és '94-'95-ben voltam katona. | |||||
Sennás | Adatlap | 20879 | 2012. december 8. 21:12 | ![]() | |
Sziasztok.Egy ismerősöm most kérdezte UAZ-469 van-e valami szép makettba mert építene egyet.Ajánlottam neki a Trumpis készletet.Viszont határörségeset szeretne(gondolom azon szolgált).Azt kérdezném ilyen képei vannak valakinek illetve beszerezhető ilyen MATRICA?Köszönet. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 20878 | 2012. december 8. 21:08 | ![]() | |
Törzsbusz | Adatlap | 20877 | 2012. december 8. 21:07 | ![]() | |
A "kukás" PMP Kraz csak a 255b-n volt. | |||||
lacipapa | Adatlap | 20876 | 2012. december 8. 20:36 | ![]() | |
Köszi Gabi,jó hogy meg csináltátok!Rajta vagyok! | |||||
TPilu | Adatlap | 20875 | 2012. december 8. 18:05 | ![]() | |
Én valahogy nagyobb eséllyel gondolom PMP-nek mint TMM-nek. Már csak a folyópart és a drótkötél miatt is. Elvetendő? | |||||
juge75 | Adatlap | 20874 | 2012. december 8. 15:13 | ![]() | |
Te tudod, én intézem a betűket... :-) | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 20873 | 2012. december 8. 15:11 | ![]() | |
1-re biztosabb vagyok,hogy az a Kraz részlet egy TMM hídrakó. nem véletlen a drótkötél elöl , és folyóparton van a gép. Én javasolnám a HV rendszámot.Még a 255-ösök is voltak HV sorral és az előbb kihagytam a Csepel D-566-ot. Szerintem a Kraz-214 olyan HV -28 - 43 például akár | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 20872 | 2012. december 8. 15:07 | ![]() | |
Pedig a Bronco Gaz-69-esére a HB kellene. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 20871 | 2012. december 8. 15:07 | ![]() | |
Yuge Barátom! Szerintem - ha nincs a kép folytatása - az a Kraz-214 egy TMM ollós. Rendszám betű és számsora szerint annak kell lenni. Bár platós kocsik is kaptak HP betűjelet, a Kraz-214-nek véleményem szerint HV betűjelűnek kell lenni valahol az elejéről származó számsorokban. Amik előzték a 214-et visszamenőleg a HV betűjelben is az a Csepel -B-300, Zil-157, Zisz-151. | |||||
juge75 | Adatlap | 20870 | 2012. december 8. 15:02 | ![]() | |
HF, bal oldalon a második (2). Nem tudom, HB-t miért nem rakott rá Feri, megrajzoltuk az egész betű készletet... | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 20869 | 2012. december 8. 14:59 | ![]() | |
papgyuri | Adatlap | 20868 | 2012. december 8. 13:11 | ![]() | |
Ajánlom Kamovosnak! Érdekesség: www.kits-discount.com/en/new-arrivals/hungarian-army-wwii-in-winter-dress-stalingrad.html | |||||
Kamovos | Adatlap | 20866 | 2012. december 8. 12:16 | ![]() | |
Törzsbusz | Adatlap | 20865 | 2012. december 8. 12:15 | ![]() | |
No végre magyar rendszám! Ami kellene viszont nincs rajta sajnos: HB -Gaz-69, HF - Ural-4320 | |||||
juge75 | Adatlap | 20864 | 2012. december 8. 08:48 | ![]() | |
Kraz-214 (ural használt gumis), magyar platós változat, rendszám: HP 13-37. Kapható ez a rendszám a HAD kínálatában, réz maratott alap és matrica! :-) www.hadmodels.com/hj35015_rendszemtablak_135_241 | |||||
lacipapa | Adatlap | 20863 | 2012. december 7. 22:53 | ![]() | |
Köszi Neked is,sajnos én nem tudok ezért Pestre menni,ezért kérek segítséget itt.Tudom az volna a legjobb,de hát ezt nem tudom megoldani. Üdv,Laci | |||||
lacipapa | Adatlap | 20862 | 2012. december 7. 22:47 | ![]() | |
Szervusz Törzsbusz! Köszönöm az infót,megkönnyebbültem,hogy volt nekünk is.Hátha még a rendszám is látszana? :-( Olyat nem tudnál? Üdv,Laci | |||||
Paul | Adatlap | 20861 | 2012. december 7. 18:50 | ![]() | |
Kamovos | Adatlap | 20860 | 2012. december 7. 16:13 | ![]() | |
Szia Törzsbusz! Köszönöm szépen a segítségedet. Remélem sikerül beszereznem is. :) Üdv: kamovos | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 20859 | 2012. december 7. 15:38 | ![]() | |
Üdv Paul! Nemhogy az oroszoknál de a magyaroknál hogyne,úgyhogy tessék magyarra csinálni! Megkeresem a fotókat konkrétan rendszámmal. A MH 25/88. jogelőd szervezeténél a 2000-es évek elejéig nem csak platós,hanem KF felépítményű műhely is. Ugyanígy Zil-130G hűtő, Uaz-469, és PSZH D-944. (mondjuk utóbbi nem Szolnoké volt) úgyhogy hajrá magyar, csináld meg csak arra szépen! :-) | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 20858 | 2012. december 7. 15:32 | ![]() | |
Üdv Páncélos! Dobj már 1 bejelentkezőt légyszi az m.h.g@mailbox.hu -ra nekem mert régen küldtem Neked mélt, pl a fotócserék miatt is - amit beszéltünk - szükség lenne akkor a Csepelesekre. Üdv! | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 20857 | 2012. december 7. 15:30 | ![]() | |
Üdv lacipapa! Ez itt például határozottan magyar 214. Tüzér, műszaki, repülő, és rádióelektronikai alakulatoknál volt rendszeresítve a 255-ig illetve a váltásnál párhuzamosan. A képen szerintem reptéri jármű lett fényképezve az ajtó számozás miatt. Üdv! Annyi,hogy a magyar vonatkozás megjelítéséhez gumit kell váltani, ugyanis az Uralon használt 1400-as van ezen a Krazon, illetve minden olyan magyar fotómon amin 214 -van ezzel a gumival szerelt mind. | |||||
páncélos | Adatlap | 20856 | 2012. december 7. 07:50 | ![]() | |
Volt Kraz-214, talán TMM első változatai is voltak 214-esen. De erre egy műszaki biztosabbat mondana. Utánajárásnak a könyvtárat ajánlanám, Hadtörténeti Intézet, vagy a Stefánia út. Ki kéred a Néphadsereg, és az Igaz Szó régi példányait, én is így tettem, láncos technikákat illetően. Olyan poros volt a Néphadsereg 1980-88-ig, hogy azt mondták, talán én néztem meg először amióta ott van. | |||||
lacipapa | Adatlap | 20855 | 2012. december 6. 18:04 | ![]() | |
Köszönöm!Bővebben is van valami anyagod,vagy hol keressem? Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 20854 | 2012. december 6. 17:33 | ![]() | |
Sziasztok! Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítségét a MAZ 537G makettel kapcsolatban. Üdv: kamovos |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Megnéztem most a Roden féle KrAZ kerekeit. Sajnos ez nem csak magyar KrAZ-nak nem jó, hanem egyik nációénak sem. Végignéztem a fényképeimet, ezt a mintázatot egyetlen rajzon lehet felfedezni. Sejtésem szerint ezt mintázhatták le. A valódi mintázat a törzsbusz által is írt, annyi, hogy az URAL gumijánál 1"-lal szélesebb. Ez 1:35-ben kevesebb mint 1 mm eltérés, tehát nem túl nagy hiba az URAL gumi felhasználása. Persze abból is a külön készlet, mert amennyire emlékszem a makettel adott is mérethibás.