<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |
Elnar | Adatlap | 525453 | 2013. február 13. 20:11 | ||
Én Ford V8/51 tartálykocsikról tudok csak Előzmény: (525437) Kamovos 2013. február 13. 17:39 | |||||
TAMÁS78 | Adatlap | 525452 | 2013. február 13. 20:08 | ||
A HB elnézte, zöld az alapszín. | |||||
Laac | Adatlap | 525449 | 2013. február 13. 19:45 | ||
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni, hogy a Toldi I ami terepmintájúra készül annak mi az alapszíne? A HB szerint a sárga és arra mennek a minták. A képeken és a kész maketteken pedig a zöld tűnik alapszínnek és arra a foltok. Szóval a teknő színére lennék kíváncsi. Üdv: Laac | |||||
Kamovos | Adatlap | 525438 | 2013. február 13. 17:40 | ||
Ú | |||||
Kamovos | Adatlap | 525437 | 2013. február 13. 17:39 | ||
Sziasztok! Köszönöm szépen mindenkinek a Fordokkal kapcsolatos eddigi kérdéseimre adott választ. Ujabb kérdésem az lenne velük kapcsolatban, hogy milyen színűek voltak? Szürke XF-22, XF-24,? Zöld XF-58? Azt kérdezném még, hogy Ford V3000 volt-e nekünk üzemanyag töltős? Vagy csak Ford G917 volt üzemanyag töltős? Féllánctalpas Fordok voltak-e? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: Kamovos | |||||
Elnar | Adatlap | 525145 | 2013. február 11. 05:21 | ||
Nem láttam még olyan képet róla igazából, azért kérdeztem. Magát az Ursus A-30-at is csak egy híradófelételen láttam egyedül. | |||||
Emerick | Adatlap | 525124 | 2013. február 10. 19:57 | ||
Az volt nekik. Meg lengyel is. | |||||
Elnar | Adatlap | 525040 | 2013. február 10. 10:31 | ||
És tényleg! Köszi. Én PF 621L-nek néztem, de az oldala nem stimmelt. Ezeknek vajon magyar renszáma volt, nem tudod? | |||||
lacipapa | Adatlap | 524993 | 2013. február 9. 22:29 | ||
Szia! A Friulról biztosan tudom,hogy igen.Én is vettem. Laci | |||||
Emerick | Adatlap | 524965 | 2013. február 9. 20:36 | ||
Jó lesz az Ursusnak is. :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 524880 | 2013. február 9. 08:25 | ||
Talán Zis-5 lehet még. | |||||
Emerick | Adatlap | 524870 | 2013. február 8. 21:36 | ||
romsitsa | Adatlap | 524794 | 2013. február 8. 10:29 | ||
Hello, a Friulmodel és a Spade Ace Models gyárt fém láncot a Toldihoz. Üdv ad | |||||
romsitsa | Adatlap | 524793 | 2013. február 8. 10:27 | ||
A háttérben nem egy AA álldogál? Üdv ad | |||||
Kamovos | Adatlap | 524787 | 2013. február 8. 09:39 | ||
Szia Elnar! Hát ez így eléggé ingoványos terület, lehet nem is érdemes belemenni. Egyedi esetetek mindig előfordultak. A szükség nagy úr, és a Magyar eléggé kreatív ember ahhoz, hogy ne legyen megoldása a problémára. így aztán bármi bármit vihet, húzhat, mindent mindennel lehet párosítani ha muszáj. Gondolom, a haditudósítóknak átépített felépítményű kocsijaik Ford/GAZ AA nem volt nagy létszámban. Üdv: kamovos | |||||
Elnar | Adatlap | 524772 | 2013. február 7. 22:39 | ||
Platósról nem tudok, egyikről sem. A haditudósítóknak voltak átépített felépítményű kocsijaik Ford/GAZ AA alvázon, ha az ismereteim nem tévesek | |||||
Kamovos | Adatlap | 524767 | 2013. február 7. 22:14 | ||
Szia Elnar! Köszönöm a válaszodat! Akkor ezek szerint ne is akarjak 3 tengelyes platós Fordot építeni. :) Nekünk volt a Ford AA platós, vagy amik voltak azok GAZ AA-k voltak? Üdv: kamovos | |||||
Elnar | Adatlap | 524712 | 2013. február 7. 16:34 | ||
A GAZ AA azért az, mert a Ford AA licencgyártása. Az AAA már orosz továbbfejlesztés. Kívülről nagyon is különböznek. Nézz szét a vanpeltsales-en, ott sok infó van az A, AA, B, BB változatokról is. | |||||
Kamovos | Adatlap | 524701 | 2013. február 7. 15:18 | ||
Szia Elnar! Köszönöm a válaszodat! Ezek szerint kívülről nem látszik különbség, csak a motortérben. Viszont most újabb gondom támadt! Eddig azt hittem, hogy a Ford (GAZ)AA azt jelenti, hogy 2tengelyes az AAA pedig, hogy 3 tengelyes. Üdv: kamovos | |||||
Elnar | Adatlap | 524661 | 2013. február 7. 11:06 | ||
A - személy, AA - teher (GAZ-nál is) B - személy, BB - teher - 4hengeres motorral | |||||
Sennás | Adatlap | 524626 | 2013. február 6. 20:23 | ||
2 fényképes oldal Ford917 és Ford918(V3000) photo.qip.ru/users/coast70/151196123/ photo.qip.ru/users/coast70/151196124/ | |||||
Kamovos | Adatlap | 524612 | 2013. február 6. 19:23 | ||
Sziasztok! Ez "BB" mit jelent a Fordnál? Mert nálam Balatonboglári dühítőt. :) Bocs, de ehhez sem értek. :( Üdv: kamovos | |||||
bero89 | Adatlap | 524048 | 2013. február 2. 13:06 | ||
Sziasztok! A Hobby Boss 1:35-ös Toldi kettöjét épitem! Lehet hozzá venni szemenkénti fém lánctalpat valahol? Üdv.: Bero89 | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 523925 | 2013. január 31. 23:01 | ||
Emerick | Adatlap | 523907 | 2013. január 31. 20:32 | ||
Szia! Ez a változat nem. Duplafülkés sima BB és szintén duplafülkés 42-es változatú BB-k voltak csak és kizárólag. ;) I. | |||||
Elnar | Adatlap | 523906 | 2013. január 31. 20:31 | ||
Ez a Christian Miesen féle felépítmény. Ilyen volt, de csak BB alapon. A V3000 külsejű BB-n nem. Azon hasonló volt, de nem uyganilyen. | |||||
Kamovos | Adatlap | 523898 | 2013. január 31. 19:56 | ||
Freddy | Adatlap | 523863 | 2013. január 31. 16:04 | ||
Ez az én fotóm, a sajátomról :) Itt a teljes építés, a végén a kész makettel (küzdelmes volt): www.makett.org/forum/index.php/topic,4610.0.html | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 523822 | 2013. január 31. 10:21 | ||
Elnar | Adatlap | 523798 | 2013. január 31. 00:20 | ||
Lánctalpas, kommersz, nem spéci magyar: RSO 1; Pz. IV F-1, F-2, G, H; Pz 38(t); JPz 38 Hetzer; StuG 40G; Tiger IE Zsákmányok (ezek már nem annyira gyakoriak makettben szerintem, bár csak a tengelyhatalmi dolgokat ismerem): M3A1 Stuart; M2A2 Lee; BT-7; T-38; Opel Blitzből én nem láttam túl sokat a magyar járművek közt, azok is civil eredetűek voltak. | |||||
Sennás | Adatlap | 523796 | 2013. január 30. 23:11 | ||
Szia.Nézegetem már régen a Magyar "járgányokat" de lánctalpast nem találtam ami elsőre megfogott volna így mondom ránézek a gumisokra.Opel Blitz van bőven ,szépek és ami lényeg jók.Vagy egy olyat vagy egy ilyen ICM V3000 veszek majd. | |||||
Freddy | Adatlap | 523795 | 2013. január 30. 23:05 | ||
Nekem is ez lenne a szándékom, azért vetettem fel a témát. (a Marmonom már meg van építve, nem volt egy egyszerű menet:)) | |||||
Sennás | Adatlap | 523786 | 2013. január 30. 21:28 | ||
Sziasztok.Én csak figyelek és jegyzetelek.Ez egy szép teherautó.Ha nem lesz nyitva a motortér akkor veszek egy ICM V3000 építhetek belőlle Magyar BB-t? | |||||
Murmuc | Adatlap | 523785 | 2013. január 30. 21:21 | ||
És vele együtt jött a "marmon" kanna is! :) | |||||
Elnar | Adatlap | 523778 | 2013. január 30. 20:44 | ||
Tehát csak a motorban különbözött ez a fajta BB a V3000-től? Így már azt hiszem, értem. Kösziszépen. | |||||
Emerick | Adatlap | 523777 | 2013. január 30. 20:26 | ||
Stét! V3000 alvázra V8-as motort, BB Typ 42-be négyhengeres blokkot építettek. Ez az egyetlen, vagy legalábbis legjelentősebb különbség. A Honvédségben nem volt V3000. BB mentő és teherautó annál több. (...hát ha nem gyártották 1940 után a BB-t, akkor sok fantom dokumentum kóricál hivatalos papírként. :) ) Az I-821 teljesen mellément, A-021-es próbarendszám van a platós kocsin. A másik kettő sima Typ 42 duplafülkés mentő. Marmonok megint más tészta. :) I. | |||||
Elnar | Adatlap | 523766 | 2013. január 30. 19:50 | ||
Elnar | Adatlap | 523764 | 2013. január 30. 19:45 | ||
Ez a G917T, nem pedig a V3000. A Marmon-Herrington átalakítás pedig csak az alvázat érintette. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 523761 | 2013. január 30. 19:29 | ||
Igen,volt az M.Kir-ben- Marmon-Herrington conversion Ford 39M | |||||
Elnar | Adatlap | 523759 | 2013. január 30. 19:15 | ||
Valami biztos volt ilyen fülkével. Emerick szerint 43M BB, amit viszont azért nem tudok feldolgozni agyilag (elhinni elhiszem), mert sehol nem olvastam arról hogy a BB-t 40 után gyártották volna. | |||||
Misike | Adatlap | 523749 | 2013. január 30. 18:09 | ||
Bocsánat most láttam, hogy van Néphadsereges fórum is nyitva. | |||||
polomalev | Adatlap | 523732 | 2013. január 30. 14:01 | ||
Nem baj, én is tévedtem már nagyobbat is. | |||||
Freddy | Adatlap | 523730 | 2013. január 30. 13:52 | ||
What-if:) Az ICM által kiadott Ford V3000 egyébként állt szolgálatban Magyarországon? (talán azt hiszem, V8 volt ezzel a fülkével). Erre gondolok: t1.gstatic.com/images | |||||
Misike | Adatlap | 523728 | 2013. január 30. 13:43 | ||
Minden esetre ha ennyire bántja a szemeteket akkor töröltessétek. | |||||
polomalev | Adatlap | 523727 | 2013. január 30. 13:40 | ||
Hát, tényleg nem. | |||||
Számvéber | Adatlap | 523726 | 2013. január 30. 13:32 | ||
DE miért ebben a topicban? :) | |||||
Misike | Adatlap | 523716 | 2013. január 30. 12:07 | ||
Nem vagyok szakértője a magyar honvédségnek csak érdekesség képen mutattam. | |||||
Számvéber | Adatlap | 523714 | 2013. január 30. 11:44 | ||
Ez a gépjármű egész pontosan mikor is állt rendszerben a Magyar KIRÁLYI Honvédségben! :) | |||||
Misike | Adatlap | 523706 | 2013. január 30. 11:06 | ||
Elnar | Adatlap | 523666 | 2013. január 29. 22:45 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101. |