<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
badboy | Adatlap | 262288 | 2012. szeptember 28. 20:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 262287 | 2012. szeptember 28. 18:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Marci! Ezért kell meghívni a kínaiakat! Van pénzük, nyugat felé nyitni akarnak, van érdekes technikájuk, pl. J-10, JF-17 és nem sok ember látta idáig a gépeiket. Mondjuk pakisztáni JF-17-es már volt Angliában repülőnapon, de ha itt megjelenne ez a páros garantált lenne + néhány ezer látogató! Üdv: Búza | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 262286 | 2012. szeptember 28. 17:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Véleményem szerint: Egy nemzetközi repülőnap, melyet az adott ország katonai bázisán bonyolítanak le, és ahova a többi ország katonai eszközei érkeznek, az egy olyan szintű esemény, amit már nem a repülőbarátok,alakulatok, klubok stb. határoznak meg. Hogy mi jön el, és mi nem , azt elsősorban a politika, diplomáciai kapcsolatok, az országok egymáshoz való viszonya, és a pénz dönti el. Mivel mi egy katonai tömbhöz tartozunk, ezért egy ilyen eseményen elsősorban NATO gépek lesznek, mert őket \"illik\" meghívni, és nekik \"illik\" megjelenni. Azok az országok, melyek ennek a politikai/katonai tömbnek nem tagjai vagy megfigyelői, azokat vagy nem hívjuk meg, mert mondjuk jaj, mit szólna az USA, vagy egyszerűen nem jönnének el, mert nem érdekük megjelenni. Ebből a megközelítésből Fehéroroszország egyből kiesik. Szerbia próbál nyitni a nyugat felé, ezért az utóbbi években sok helyen ott voltak/vannak. Oroszországnak nem nagyon vannak érdekei jelenleg Európában, a gázt így is, úgy is megveszik, így nem valószínű, hogy a magyar makettezők kedvéért küldenek az Urálon túlról egy MiG-31-est. Másik fő ok, hogy a számunkra izgalmas típusokat üzemeltető országok sincsenek túl jó anyagi helyzetben. Pár éve azért nem jött a szerb 21-es, mert egyszerűen nem volt elég gumiabroncs, és spórolni kellett vele.Lehet hogy mi elküldjük az igényünket a bolgároknak a Szu-25-re , és azt válaszolják hogy köszönjük a meghívást, szívesen küldenénk, de az 5 db üzemképes gépünkre szükség van hadgyakorlat/kiképzés stb okokból, ezért küldünk egy PC-9-est. Arról nem is beszélve, hogy gondolom próbálnak spórolni az üzemidővel, így nem nagyon fér bele, hogy különböző helyeken bemutatózzanak vele. Ukrajna is hasonló eset, lehet hogy papíron van egy nagy kalap Su-24-25-27, de vajon ezek közül mennyi üzemképes? Szerintem Su-24-ből van pár darab amivel repkednek, és ennyi. Szóval szerintem kisebb részt a szervezőktől, nagyobb részt a diplomáciától függ, hogy kik/mik jelennek meg egy ilyen eseményen. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szu-22 | Adatlap | 262285 | 2012. szeptember 28. 17:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát én nemtudom mi hogy volt, mindamellett sokótoknak igaza lehet. Én már rég feladtam a harcot magamban arról, hogy keleti technikát lássak többet, be kell érni azzal, hogy gyerekkoromban csak azt láttam. Azért nem kellene a szervezőknek feladni, hogy úgyse jönnek el, így meg sem hívjuk őket(a keleti technikásokat). Ha egy két újdonság, vagy régen látott ritkaság, vagy Old Timer kategória is eljönne sűrűbben ,már megérné nekik, mert sokan lennének kíváncsiak rá! Külföldi repnapokhoz sajnos nem tudok hozzászólni, mivel annyi pénzünk nincs, hogy kimenjünk külföldre! De ha valaki befizet... :) Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 262284 | 2012. szeptember 28. 17:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Témához hozzátartozik a tény, hogy az eredeti elképzelések szerin egy MiG találkozó lett volna 2005-ben, de elmaradt ,mert kevés meghívott MiG jött el | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 262283 | 2012. szeptember 28. 14:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Két F-1-es volt, gondolom meg volt szabva, hogy hipertitkosak, ezért nem lehet őket közelről megnézni. Az egyiket a statikus végébe állíthatták volna, így ha a bemutatóra szánt gép megpistul, odatolják és már repül is - a DC-6-os, Corsair, B-25-ös így volt pár éve. Egyébként én is örültem hogy láthattam a levegőben ezt a gépet, de könyörgöm, tizenéveket kellett várni rá... Ha meg sem hívják őket, akkor persze nem jönnek. Szu-25 repül ukrán, belorusz, bolgár, orosz színekben - pár éve még macedon is volt. Szu-24 és -27: ukrán, orosz, belorusz. Egyik sem tudott volna eljönni pedig nincsenek messze... Én erre gondoltam, teljesen világos hogy a gyári Szu-35 nem fog eljönni, amikor eszünk ágában sincs venni. Ezt nyugodtan elhiheti mindenki, hogy még nem is gondolnak ezek meghívására, hiszen akkor a piszkos kelet felé kellene nyitni, a nyelvnek pedig már megvan a helye a nyugatnál. Írhat akárki akármit, 14 év repnapos termése megmutatja... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zoli1989 | Adatlap | 262282 | 2012. szeptember 28. 13:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hát azért pl. a Mirage F1-et én személy szerint nagyon nem bántam, hogy inkább repült 2 éve... Ami meg a kiállítását illeti, úgy tudom jött volna egy kétüléses! példány, csak félúton meghibásodott, így csak valamelyik olasz reptérig jutott. Az meg, hogy a nem férünk el a Szuhoj, MiG, Mil termékei miatt, nem feltétlen a rendezők hibája, hogy ezek a cégek nem látnak vásárlási potenciált Magyarországban. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 262281 | 2012. szeptember 28. 11:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az elmúlt 12 év repnapjai alapján tényleg... Nem fértünk el a Szuhoj, MiG, Mil termékei miatt... Mennyi Szu-22, -24, -25, -27, -30 nyüzsgött a betonon, fujjj gusztustalan volt... Vagy esetleg én maradtam le valamiről? Okés, az izraeli légierő nagy show volt de csak pár példa hogy ha már \"nem fogadják el a meghívást\" a keletiek, el lehetett volna csalni egy P-3-ast, ami ritkaság, de mégis sok helyen szolgál, vagy egy Sea Kinget, CH-53-ast, vagy amikor még repült F-104S. Én nem akartam elhinni hogy a Flankert elhívták, bár nem okoztak csalódást hogy az Mirage F-1-est nem lehetett körbemászni, mert nem volt a statikuson... Idiotizmus csúcsa... Na mindegy, tudom, telhetetlen vagyok, de ha más országok - akik hasonlóan le vannak gatyásodva - olyan gépeket hívnak és kapnak meg, hogy az fogalom, itt szinte ugyanazok vannak. Mondjuk ez a gatyásodás is jó téma, mert tudtommal 80 ezernél már hasznot hoz, annyian pedig egy nap alatt kinn vannak - kinn vagyunk. Hogy egyeseknek nem csöppen? Ez az igazi ok csak épp van kifogásuk és kész. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 262280 | 2012. szeptember 28. 11:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Engem is pont ezek érdekelnének, a lengyelek idén több repnapon repültek Szu-22-essel, bolgár Szu-25 egy helyen volt látható, MiG-21 és Szu-27-es viszont tudtommal sehol NY-Európában. A Rszk MiG egy-egy szlovák és szerb airshown vett rész MiG-29M2-vel. Én is egyetértek, hogy nem csak a szervezőkön múlik, hogy ki jön el. Kiváncsi vagyok mennyi F-16-os lesz, ha lesz repnap. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 262279 | 2012. szeptember 28. 10:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ha ismernéd a szervezőbizottság tagjait, esetleg kicsit tájékozottabb volnál, ilyen butaságot nem írnál. Elnézést. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 262278 | 2012. szeptember 27. 21:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Így legyen, ezekből megnéznék egy statikus sort, de sajnos kétlem hogy a csomó \"F\" mellett valaki is mer arra gondolni, hogy csúf, beteg és gonosz keleti technikát is meghívjanak... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szu-22 | Adatlap | 262277 | 2012. szeptember 27. 21:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Olvastátok a legutóbbi Jetfly hírekben, hogy reménykedhetünk(talán tényleg) a jövő évi Kecskemét Airshow-ban? A dátum saccra ugye már megvolt, meg az elrendelése is az esemény megszervezésének! Remélem időben elkezdik kiosztani a meghívókat, mondjuk: Ukrajna Szu-27, Bulgária Szu-25, Lengyelország Szu-22, Románia Mig-21. Hát igen, voltaképpen mindegyik országnak több esze van mint nekünk, mert értéket becsülnek nagyra. No aztán egy Mig-29OVT-t sem vetnék meg! Ti? Üdv: Józsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szu-22 | Adatlap | 262276 | 2012. szeptember 26. 15:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Sajnos az idén semmilyen megörökítést nem csináltam a Szatymazon bemutatózó An-2-eskről! Esetleg beteszek majd korábban készült képeket a gépekről, de a bemutatóról csak filmet csináltam, amin pont akkor voltunk a parkolóban, amikor az ő bemutatójuk volt, úgyhogy az nemsok! De általában mindenki ááá-zik, amikor a fák fölött, a hátunk mögül feltűnik a három ancsa... Az alattam :) lévő géppel repült Szatymazon is Zoli. Nemtudom mi az! Esetleg valaki tudja? Üdv: Józsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 262275 | 2012. szeptember 9. 21:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 262274 | 2012. szeptember 9. 20:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 262273 | 2012. szeptember 9. 20:52 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Tibcsi! Ma, az általam belinkel repülővel tartott bemutatót Börgöndön. üdv: kamovos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 262272 | 2012. szeptember 9. 20:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Valaki tudna mutatni képeket, vagy videót erről a szatymazi An-2-es témáról? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 262271 | 2012. szeptember 9. 20:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kecsón ezzel a pirossal volt Veres Zoli. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 262270 | 2012. szeptember 9. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szu-22 | Adatlap | 262269 | 2012. szeptember 9. 19:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Hát túl vagyunk a Szatymazi repülőnapon! Szerintem tök jó volt! Igazi kis színvonal! A Románok ismét kitettek magukért, és a szatymaziak büszkék lehetnek rá, hogy Kecskeméten még ugyan nem jártak, de náluk már másodjára! Az Ancsák is kitettek magukért, s nem semmi volt a sugárhajtású vitorlázó repülőgép sem, a vitorlázó műrepülésről és a többiről nem is beszélve! Veres Zoli egy ismeretlen ismerős géppel jött, a nevét ne kérdezzétek, amerikai típus, kétfedelű, és orosz motorral felszerelt. Nekem gyanús, hogy 2003-ban ezzel láttam repülni a Kecskeméti repülőnapon, :) hmmm, most is bőrsapka volt Zolin! Képeket sajnos nem készítettem, mert nemrég elpusztult a fényképező gépem,, de hamarosan viszem javíttatni! Szatymaz büszke lehet rá, hogy évek óta, így most is ingyenes belépéssel tette kellemesebbé ezt a napot is! Remélem nem voltam itt felesleges...üdvözlettel: Józsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szu-22 | Adatlap | 262268 | 2012. szeptember 8. 23:15 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Évek óta repülik ezt a bemutatót a saját flottájuk 3 gépével! Ez gyakorlatilag áthúzás kötelékben és szembepermetezések sorozata, úgy értem egymással szemben repülve, míg a harmadik közönséggel szemből jön! :) Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 262267 | 2012. szeptember 8. 19:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Heló! Köszi az infókat! Az An-2 kötelékről lehet tudni valami bővebbet? Köszi! Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szu-22 | Adatlap | 262266 | 2012. szeptember 8. 18:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helóka! Ugyan nem nemzetközi, de hazai repülőnap a holnapi Szatymazon! Románia így is eljön: Romániai Sólymok(4xExtra-300) és vitorlázó műrepülés is lessz! Nomeg An-2 kötelék, Veres Zoli. Ha ráértek :) Üdvi: Józsi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 262265 | 2012. szeptember 4. 15:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia cenci2.Örülök hogy el tudott menni valaki(én sajnos ithol feküdtem).Jó idő,jó program mi kellhet még. Én csak ilyen netes képet felrakni.De biztató nem mindenki szeretne az új tenderbe Nato gépeket. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 262264 | 2012. szeptember 4. 13:42 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sanyi Akkor irány 22-23.-án Ostrava, mert ott repülni is fog a B-52! (Csak el ne kiabáljam...!) Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
milesChristi | Adatlap | 262263 | 2012. szeptember 4. 13:27 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akkor csak hajrá! De ez egy repülőnap volt, nem kalandtúra, vagy túlélőtábor. Sok kisgyermekes családot láttam, idősebbeket, vagy épp babakocsis anyukákat, sőt, terhes nőket is. Ők valószinűleg nem igy gondolták a B52, meg a 4km(40..) relációját.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 262262 | 2012. szeptember 4. 12:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia HUJBI Nincs mit megcáfolni, az is benne van, amit írtál, meg valószínűleg pluszként az is, hogy lehet játszani a gép súlyával is. Hátranyilazott szárnnyal igaz, hogy azonos sebességnél kisebb a felhajtóerő, nagyobb állásszög kell, de sokat segít az is, ha a nyilazott szárnyú Szu-22-est kevésbé tankolják fel, mint a nyitott szárnyú géppárját. Ilyenkor persze kissé más lesz a két gép manőverképessége, gyorsulása, de a kötelék tartása a pilótákon múlik, és hát a lengyelek nem kezdők a Szuhojokon! Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 262261 | 2012. szeptember 4. 12:37 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy B-52 miatt 40km-t is gyalogolnék, nem hogy négyet:) Egyébként a két évvel ezelőtti kecskeméti műsor nálam leküldte a biztosítékot, hogy két és fél óra alatt totyogtuk le a bejáratnál lévő 80métert, mert négy jegykezelő volt összvissz... Addigra persze már ment a műsor... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
milesChristi | Adatlap | 262260 | 2012. szeptember 4. 11:35 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az sem sokat segitett, hogy a cca 20 ezres nézősereget egy 400m-es szakaszon engedték csak a felszállópálya melletti kordonhoz. Mélységben vagy 120-150m, ezen kellett osztozni a statikus sorral, az árusokkal. A szemét hegyekbe gyúlt, sem elszállítva, sem elég kuka. A parkolás meg... ehh! Kecskeméttől egy egész világ választja el, de még Pozsony, vagy Pöstyén mellett sem rúghat labdába szervezés terén. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
cenci2 | Adatlap | 262259 | 2012. szeptember 3. 20:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én most voltam itt először és nagyon kellemesen csalódtam batajniciában ,nagyon jó volt a felhozatal csak szemetesek és a 2m-es kordon egy kicsit zavaró . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 262258 | 2012. szeptember 3. 19:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Jó kis gyalogtúra volt nekünk is... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 262257 | 2012. szeptember 3. 19:14 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nekünk az nem tetszett, hogy a parkoló 4km-re volt a reptértől. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lucky13 | Adatlap | 262256 | 2012. szeptember 3. 15:34 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 262255 | 2012. szeptember 2. 18:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 262254 | 2012. szeptember 2. 18:22 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gondolom minden szárnyállásnál van egy -tól - ig sebességtartomány és vannak átfedések, amit itt kihasználtak. de cáfoljanak meg a hozzáértők. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 262253 | 2012. szeptember 2. 18:19 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
szerintem jó volt a program és a szervezés is egy-két apró, de bosszantó dologtól eltekintve. egyrészt nem lehetett közelről fotózni a fel- és leszálló gépeket, másrészt az elnök fogadását és a statikus sor kialakítását is érdekes módon oldották meg, körbe kellett menni, sehol nem lehetett átvágni. az időről meg nem tehettek. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
badboy | Adatlap | 262252 | 2012. szeptember 2. 15:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szerintem a repülőprogram jó volt, a szuhojok nagyot repültek, és hát a Mig-29 és L-39 is nosztalgikus látványt nyújtott. A B-52 az meg B-52. Mondjuk a statikus sor kicsit szellős volt, pl. Mi-24 egy sem került oda. Ami nekem csalódás volt egy kicsit, az a kevés makettes, könyves sátor, a cseh repülőnapokon nagyobb felhozatal szokott lenni. Azért egy blanik-ot így is sikerült beszereznem. Összességében soha rosszabbat. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 262251 | 2012. szeptember 2. 13:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pár kép, ha valaki volt Szerbiában, megköszönném, ha felrakna ő is 1-2 fotót. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 262250 | 2012. szeptember 2. 13:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ti mit szóltok a szervezéshez? A Felhozatal tényleg jó volt, az időjárás egy fokkal lehetett volna azért jobb is. A fene vinné el, hogy a sukhoiokat csak kívülről láttam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 262249 | 2012. szeptember 2. 12:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 262248 | 2012. szeptember 2. 11:46 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Úgy bizony! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 262247 | 2012. szeptember 2. 09:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 262246 | 2012. augusztus 15. 14:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Körvonalazódik Szliács és Batajnica. Előbbin lesz többek közt B-52, spitfire, mustang, Szu-22 dinamikus bemutató, valamint a háromszínű nyilak. Utóbbin az érdekes szerb légierőn kívül ott lesz az orosz fecskék műrepülő kötelék is (állítólag). | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 262245 | 2012. augusztus 13. 12:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Privátban megírtam hogy mit éreztem amikor láttam az élőt a neten:) Enyhén sárgultam a nyolc Flanker láttán:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 262244 | 2012. augusztus 12. 23:24 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlevi | Adatlap | 262243 | 2012. augusztus 11. 21:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is remélem, hogy összejön. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vini | Adatlap | 262242 | 2012. augusztus 11. 15:28 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
polomalev | Adatlap | 262241 | 2012. augusztus 11. 15:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mit látnak szemeim! airshowinfo.hu/hirek.html | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 262240 | 2012. augusztus 6. 20:17 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Sanyi! Látom te is műkedvelő vagy! Csak így tovább! :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 262239 | 2012. augusztus 6. 13:57 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi a képet, nagyon állat lehetett:) Gyönyörű ez a Kamov... |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69. |
Szerintem már az is negyszerű lesz, hogy lesz újra repülőnap. Én eddig mindig elmentem Kecskemétre 1997-től kezdve, de voltam a 92-es Taszárin is, meg Pozsonyban, Brnoban, Sliacon is jártam. Mindig jó előre lekezdtem tanulmányozni a programot és mindig megtaláltam azt a típust ami a pluszot jelentette. Persze vannak olyan típusok amiket én is szívesen látnák/láttam volna(Szu-24, F-14, A-6, Red Arrows). És a fotókat nézegetve 1998-ban járt nálunk egy Orion, 2000-ben meg egy német Ch-53.