<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |
sárkányos | Adatlap | 527435 | 2013. március 3. 10:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De ez volt. Akkor 99'. :) Előzmény: (527432) Neo954 2013. március 3. 10:13 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 527432 | 2013. március 3. 10:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 527431 | 2013. március 3. 10:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, és a Skay Husars (piros)festésű! Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 527430 | 2013. március 3. 10:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! Megint Jak kérdésem lenne.A 01-es,HA-HUJ, Jak 52-esről kellenének képek,amelyiken látszanak a szárnyakon lévő lajstromok,jelzések,festési séma,alul,felül. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 527429 | 2013. március 3. 10:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz SIG. Az eldugott repülőnapocska Pápa melletti Dákai füves reptéren volt talán 93-94-ben. Nem tudom pontosan. Üdv sárkányos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati75 | Adatlap | 527427 | 2013. március 3. 09:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 527414 | 2013. március 2. 23:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Urak ! A HA-JAD képet keresve, találtam pár fotót valami nagyon eldugott kis repülőnapocskáról :) Kicsi nosztalgiázás végett talán jó lesz és még illik is a topikba, mert itt talán még volt "Magyar Légierő"... A képek minősége miatt ismét elnézést, ez még vastagon analóg korszak volt, de a fotókon ennyire nem gyatrák a színek, csak a szkenner nincs a helyzet magaslatán :( Ja és a végén azért van egy kicsi Sky Husar is. Üdv és kellemes hétvégét mindenkinek... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 527403 | 2013. március 2. 21:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi,bízzunk benne! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
futár | Adatlap | 527398 | 2013. március 2. 20:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Úgy tudom, nagyjavítás előtt áll, ami nincs rajta az vásznazásra vár. Fog még repülni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 527397 | 2013. március 2. 20:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 527396 | 2013. március 2. 20:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igaz nem légierő, de még "él" Bócsa szélén a öregvas, 2013 februárban. A színesebb fotóim 2005-ből valók, ugyanonnan. Érdekes megfigyelni a szakértő módon felszerelt térfigyelő bevilágító berendezéseket, hogy lépjen Legora a tulajdonos. Most néhány hete nem mehettem be hozzá, 2005-ben órákat csámboroghattam benne. Legalább lábon áll. Van vagy 50 fotó 2005-ből. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 527395 | 2013. március 2. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs' az lehet tudni,hogy mi van ezekkel a gépekkel?Nagyon siralmasnak látszik.Köszi,hogy ha körbe "lövöd".Különösen az oldalán lévő két ábra volna jó,de a többi is,ha látszanak. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 527392 | 2013. március 2. 20:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! :-) ma vettem Szolnokon.Ez az egy volt neki.Itthon meg van a párja is az 52-es.Érdekel? Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 527391 | 2013. március 2. 20:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
TULU | Adatlap | 527388 | 2013. március 2. 20:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Piratvitorla! Természetesen nem volt magyar Spit. Az általad látott makett a "What if..." kategóriába készült. Kovács Gábor díjnyertes munkája. Üdv:TULU | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 527386 | 2013. március 2. 20:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Láttam egy makettversenyen egy magyar festésű Spitfiret. Tényleg létezett ilyen? Fotót látott már valaki? köszi Zoli | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
futár | Adatlap | 527383 | 2013. március 2. 20:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hol kapni ilyen Jak makettet? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
futár | Adatlap | 527381 | 2013. március 2. 20:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Most csak ezt tudom mutatni, de ha kell, jövő héten körbefotózom. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 527371 | 2013. március 2. 18:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! Segítséget kérek!A Jak-18T, HA-JAD, lajstromú,Skay Husar (piros) gépét szeretném megépíteni,de a gugli nem segít!A matricákat szeretném legyártatni,de nem találok,megfelelő méretű fotókat róla.A törzs két oldalán lévő képekről,jelzésekről kellenének színes fotók.Amiket találtam olyan kicsik,hogy nagyítva nagyon elmosódik.Kérem,aki tud segítsen,előre is köszönöm.Ide is jó,hátha mást is érdekel,vagy az adatlapomon az elérhetőségem. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NORAD | Adatlap | 527240 | 2013. március 1. 00:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 527221 | 2013. február 28. 20:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mindaddig, amíg az egy katonai bázis! Nézz szét Tökölön! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kferro | Adatlap | 527197 | 2013. február 28. 18:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Aligha hiszem, hogy valaki pl. egy plázát akarna felhúzni közvetlenül egy katonai bázis mellett... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 527194 | 2013. február 28. 18:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kérdeznék valamit , a telek ahol a jelenlegi múzeum van kinek a tulajdona ? nem arra fáj valakiknek a foga ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 527193 | 2013. február 28. 18:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Remélem tévedek, de: került valahonnan néhány milliárd forint,(EU, stb.) amit a haverok cégének kell eljuttatni. Ezért csinálunk valamit, aminek nem sok értelme van, szakmaisága nulla és mire befejeződik már nem is biztos, hogy mi leszünk hatalmon, ezért sietni kell. Tiszteletem a mai állapotot sok-sok éven át fenntartó gárdának! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 527160 | 2013. február 28. 12:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Az optimisták feltalálták a repülést a pesszimisták meg az ejtőernyőt kell ez is, az is, így van ez jól:-) Mindamellett, hiába élek a szomorú magyar valóságban, én még az előbbi táborhoz tartozom, hátha valami nagyon jó sül majd ki belőle... Üdv Viktor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
elmo | Adatlap | 527153 | 2013. február 28. 11:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Podva! En a "magyar valosagtol" feltem a muzeumot a leendo helyen. A mostani viszonylagos elszigeteltseg biztonsagot is jelent mert csak az dugja oda az orrat, akit tenyleg erdekel a dolog. Nem a latogatokra gondolok hanem a politikusokra, a haszonlesokre (tisztelet a keves kivetelnek, ha van meg ilyen). Feltem azt a bazis reszerol is tamogatott szakmai profizmust amit ott latok. Szerintem a szukos budzse ellenere igen csak kitesznek magukert. Ehhez jonne a vegyes iranyitas es a kozos finanszirozas! Felenk ez mostansag nen jo omen. Maga az indohaz is jo pelda! Kb. 10+ evvel ezelott szepen felujitottak, aztan meg ki tudja miert ( fordult a szel, valtoztak a szinek az erdekek, az emberek? ) hagytak lerohadni. Ha ezt a projektet valami mas, eszakabbra vagy nyugatabbra levo orszagban olvasnam, kevesbe aggodnek. Ennek ellenere drukkolok, hogy melto utoda lehessen az uj hely a reginek! Udvozlettel: Janka Edvard | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 527152 | 2013. február 28. 10:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A "lelkesek lesznek?/ maradnak?" után a rendszer kimoderálta a kérdőjeleket, pedig nagyon ott a helye! R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 527151 | 2013. február 28. 10:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Lesz ott probléma a régi madarak átköltöztetésével is,hogy mást ne mondjak, az Il-18 fesztávja leszerelt külső szárny-szekciók esetében is 21m, a Tu-134-ről a szárny leszerelése meg komoly ipari felkészültségű szintet igényel, ilyen munkát tán még Ferihegyen se végeztek soha! A kisebb gépekhez vajon hány készlet törzs- és szárny-szerelőkocsi van, hogy simán menjen a szétszerelés-átköltöztetés? Hogy szakemberről ne is beszéljünk, mert ilyen volumenű melóhoz nem 5-10 ember kell, hogy ne évekig tartson! Nem azt mondom, hogy nem lehet megcsinálni, csak lesz-e olyan szakember, akkora parancsnoki körrel felruházva, aki meg tudja szervezni, és adott esetben meg tudja előzni a minél gyorsabban/hamar/hajrá stilusban történő bontásokat, és SÉRÜLÉSMENTESEN, VESZTESÉG NÉLKÜL végre tudja hajTATNI a költöztetést! Mert azért ne feledjük, a fuvarozó/szállító cégek részéről ez csak pénzbevételt jelent, tehát "minél gyorsabban, gyerünk már, ez már úgyse repült és nem is fog..." stb., szóval ez az üzleti mentalitás simán romba döntheti a múzeumot. Ha meg KÖZBEN elfogy a pénz - mert hogy vastagon fog majd a fuvarozók ceruzája, és jól oda is nyomják, mikor a számla készül, arról senkinek se legyen kétsége - akkor majd maradnak azok a lelkes repülősök, akik eddig is vállukon vitték a múzeumot - bagóért! Lelkesek lesznek még! Maradnak! MINDENKI GONDOLKOZZON EL RAJTA, DE FŐLEG A FELE-LŐS/LŐTLEN DÖNTÉSHOZÓK! Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
p-51 | Adatlap | 527145 | 2013. február 28. 09:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igaz, ez is egy szempont. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 527143 | 2013. február 28. 09:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Nem ismerem az új helyet, de a múzeum honlapján az is szerepel, hogy ezáltal új funkciót kapna a régi indóház amely építészetileg értékes, megőrzendő, jelenleg funkció nélküli épület. A 4-eshez való közelség meg a város szempontjából nem volt okés, akinek eddig a múzeum volt a cél nem ment be a városba, nem áll meg meginni egy kávét, megenni egy ebédet, hanem ha végzettt húzzta tovább a csíkot. Idegenforgalmilag nem volt"kifizetődő"...szerintem Az más kérdés hogy hogyan fogják meglogisztikázni minden alkalommal, ha jön valami új madár Üdv VIktor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 527100 | 2013. február 27. 20:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Szerintem ha már valaki leutazik Szolnokra akkor az a 15-20 perc buszozás nem gáz. Annyit az új helyik is kéne sétálni. Kocsival a reptér meg sokkal jobban megközelíthető a 4-es útról... üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 527089 | 2013. február 27. 20:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Norad! Ja, értem. Baromság, ki az a marha, aki nem tudja megközelíteni a szolnoki múzeumot? Ilyen embernek a keceli tényleg nem való. :) Vajon melyik vadmarha találta ki ezt az indokot? Jóisten... De tényleg! Mi az, hogy nehezen megközelíthető? Minden megközelíthető, csak akarni kell. Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NORAD | Adatlap | 527017 | 2013. február 27. 00:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A szolnoki múzeum áttelepítésének egyik indoka hogy most nehezen megközelíthető. Ehhez viszonyítva Kecel szinte megközelíthetetlen tömegközlekedéssel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 527000 | 2013. február 26. 22:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Skacok! Bármelyikünk lehetne a miniszter, soha ne feledjétek: a politikusok adják a pénzt és ők szabnak irányvonalat ! Hende ráadásul ért is hozzá. Ez bizony így van. mind a két mondat. UFF! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 526994 | 2013. február 26. 21:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
:) "Kecel messze is van..." Honnan nézve? Ha Poltavából jössz, akkor télleg közelebb van, de ha Belgrádból, akkor... érted, ez így elég Budapest központú volt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PETI | Adatlap | 526992 | 2013. február 26. 21:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Az ilyen kamu átlajstromozgatásokkal nem értek egyet, de maga a gép repképessé tétele nagyon jó dolog! Reméljük, hogy tényleg összejön! Üdv | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 526989 | 2013. február 26. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igazad van Laci a politika!Iván meg mondta,nektek ebből,meg ebből ennyi kell és nem volt fontolgatás,hogy mennyibe kerül.Szerintem,de lehet,hogy nagyot nem tévedek. Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 526987 | 2013. február 26. 20:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igen így van , meg azért ő nekik inkább politikusnak kellett lenniük mint katonának ,nem teszem egyiket se személyesen hibásnak ,mert volt egy nagy létszámú vezető gárda mellettük akiknek a szakmai szempontokat kellett volna nézniük , De úgyis a politika döntött ,és nem ők, | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 526985 | 2013. február 26. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdítő kivételek mindig voltak és vannak is, de nem ez a jellemző az elmúlt általam ismert negyven évre. Talán volt egy időszak, amikor a szakmaiság is jelen volt, de lehet, hogy ezt más ágazatok másként látják. Kinek milyen érdeke és lehetősége vált valóra, illetve sérült! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 526981 | 2013. február 26. 20:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 526980 | 2013. február 26. 20:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én személyesen ismertem a cégnél eltöltött éveim alatt szinte az összeset , de talán 2főt tudok említeni akik említésre érdemesek , Oláh Pista bá , és Kárpáti Ferenc , a többi csak volt . | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 526978 | 2013. február 26. 20:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Az bizony! Mint az összes gengszterváltás utáni is! Az előttiekről nem is beszélve! De akkor legalább az igazi katonák tudtak valamit kompenzálni a hülyeségből, legalábbis a légierőnél.(a többit nem tudom!) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 526977 | 2013. február 26. 20:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Magyar terepfestésű Mig-15-ről keresnék képet,061,071 és UTI 114-ről. Segítségeteket előre is köszönöm! üdv. makettes | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 526975 | 2013. február 26. 20:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Mé világtalan ? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
búza | Adatlap | 526974 | 2013. február 26. 20:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Annak mondhatod! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NORAD | Adatlap | 526973 | 2013. február 26. 20:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ne nekem, Hendének mondd hogy hülyeséget csinál. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Varjúbácsi | Adatlap | 526906 | 2013. február 26. 09:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A szolnoki régi pályaudvar, ahova a múzeumot tervezik, a város azon negyede, ahol a négyzetméterenkénti "palesztin" sűrűség a legnagyobb. Szerinted meddig lesz ott alamíniom? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NORAD | Adatlap | 526900 | 2013. február 26. 00:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Van most egy terv hogy a szolnoki múzeumot új helyre telepítik a városon belül, valami régi vasúti épületbe. Inkább a keceli gépeket kellene odaszállítani. Kecel messze is van és a gépekre sem vigyáznak. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
NORAD | Adatlap | 526899 | 2013. február 26. 00:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kamovos | Adatlap | 526884 | 2013. február 25. 21:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A probléma a kertésznél keresendő! Az az őrült először botanikus kertet csinált a technikai parkból, aztán, hogy szép ződ gyep legyen automata locsolóberendezést telepítettet! A csővégre tűzött repülő technikákat többségében kibelezik! Sem olaj sem üzemanyag nem maradhat bennük. A hajtóművet kiépítik, az egyéb berendezéseket szintén, kevés esetben marad a műszerfal pár műszere. Üdv: kamovos |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157., | 158. |