<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
bikedoki | Adatlap | 424042 | 2012. november 10. 17:43 | ||||||||||||||||||||
atyitibi | Adatlap | 424041 | 2012. november 10. 14:00 | ||||||||||||||||||||
Köszönöm Luthor,mookush és atu71.Igen a kopások a képeken elég intenzívek,a valóságban nem ennyire szembe tűnőek.Kinai olaj festékkel készültek ma,és az a tapasztalatom hogy száradás után fakulnak.Most is ebben bízom,:) | |||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 424040 | 2012. november 10. 12:52 | ||||||||||||||||||||
Hali! Jol sikerult,de ugyelj a kopasokra tul elesek konturosak,tompitani kell oket,gratu. | |||||||||||||||||||||||
mookush | Adatlap | 424039 | 2012. november 10. 12:14 | ||||||||||||||||||||
Luthor | Adatlap | 424038 | 2012. november 10. 12:11 | ||||||||||||||||||||
Tragédiából hősköltemény ... gratulálok az újjászüléshez. | |||||||||||||||||||||||
atyitibi | Adatlap | 424037 | 2012. november 10. 12:08 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ezt a makettet itt a csereberén vettem néhány társával együtt,amolyan régi elfeledett kész alkotások.Miután kézbe vettem őket láttam hogy mindegyiknél egy sima átfestéssel már nem boldogulok mert ecsettel lettek festve és túl vastagon.Szerencsémre viszont olyan festékkel amit old a lakkbenzin így néhány órás benzines fürdő után lejött a festék, jó pár alkatrésszel együtt.(gyakorlatilag darabokra hullott)De így is örültem mert magának a műanyagnak nem lett semmi baja.Már csak néhány hiánytó alkatrész pótlását,legyártását kellett megoldanom.Így a két első lámpa teljesen saját ,amit nem is bánok mert a megmaradt egyet látva elég hitvány volt.A motorház tetőt és a hátsó ajtót is pótolnom kellet.Végül is meg érte a sok plusz munkát és a ráfordított időt,mert a végeredménnyel elégedett vagyok,és most már bátran vágok bele 11 társának a restaurálásába. | |||||||||||||||||||||||
ANT | Adatlap | 424036 | 2012. november 7. 19:52 | ||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 424035 | 2012. november 7. 19:14 | ||||||||||||||||||||
ANT | Adatlap | 424034 | 2012. november 7. 18:24 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok. Haladás a Mörserrel: matricázás, lakkozás, itt-ott megelőlegezve egy kis koszolás. A lánctalp lefújva Vallejo mud brown színnel és fémesítve Gunze Mr. Metal ironnal. A lánc még csak ideiglenesen van felrakva a meghajtó görgőkkel együtt. üdv. | |||||||||||||||||||||||
Lorco | Adatlap | 424033 | 2012. november 7. 15:08 | ||||||||||||||||||||
Segítő észrevétel? Építs még sok ilyet, nagyon szép lett! Üdv: Lorco | |||||||||||||||||||||||
tankos_srac | Adatlap | 424032 | 2012. november 7. 10:14 | ||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 424031 | 2012. november 7. 07:10 | ||||||||||||||||||||
Hali! Nagyon sok az atszorodas,es a barna szin sem egyseges plane a baloldalon.De ezek meg javithatok,mintakat probald megnezni a fotokrol hogy milyen alakja legyen.Ha ezeket kijavitod szerintem nem lesz rossz,gyakorolj egy regi jarmuvon. | |||||||||||||||||||||||
BalEee | Adatlap | 424030 | 2012. november 6. 23:31 | ||||||||||||||||||||
bikedoki | Adatlap | 424029 | 2012. november 6. 19:51 | ||||||||||||||||||||
Köszi srácok! Lesz még kép, ha egy kicsit még haladok vele. Meg ha tudok majd természetes fénynél fotózni, mert ezek csak zárt térben készültek, ami látszik is. | |||||||||||||||||||||||
ANT | Adatlap | 424028 | 2012. november 6. 19:23 | ||||||||||||||||||||
atyitibi | Adatlap | 424027 | 2012. november 6. 18:59 | ||||||||||||||||||||
Szia! Ez tetszik nekem ,igazán jól néz.Szívesen megnéznék róla több képet,több szögből. üdv Tibi. | |||||||||||||||||||||||
Toth_Gabor | Adatlap | 424026 | 2012. november 6. 17:47 | ||||||||||||||||||||
Szia! Szép kabin lesz! Az orrát és a kabintetőt korrigálod valahogy, vagy marad dobozból? | |||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 424025 | 2012. november 6. 17:32 | ||||||||||||||||||||
Hali! Egy dolgot hianyolok,az pedig a tornyon a heg.varratok.A jobb sarkon kulonosen latszik hogy jo lett volna pluszba elkesziteni,egyebkent jol mutat,varom a folyt. | |||||||||||||||||||||||
Hubcsi | Adatlap | 424024 | 2012. november 6. 17:32 | ||||||||||||||||||||
zsury | Adatlap | 424023 | 2012. november 6. 17:21 | ||||||||||||||||||||
Szerintem jó lesz...bár itt-ott még van egy kis fejetlenség...:) | |||||||||||||||||||||||
bikedoki | Adatlap | 424022 | 2012. november 6. 17:13 | ||||||||||||||||||||
Vik30 | Adatlap | 424021 | 2012. november 6. 07:40 | ||||||||||||||||||||
G-cart | Adatlap | 424020 | 2012. november 5. 22:31 | ||||||||||||||||||||
Sziasztok! Hosszú ideje kissé alapjáraton maketteztem, de lassan elkészül egy Trumpeter 1/72-es BTR-80. Hátra van még némi matricázás, antikolás, átmosás, porolás. Meg persze készre szerelés is, a kerekek is csak oda vannak dobva a tengelycsonkokra. A festésnél próbáltam egy különlegesebb példányt keresni, a háttérben látható fotók egy 2004 augusztusi kazah gyakorlaton készültek. A KAZBAT (Kazah Békefenntartó Zászlóalj -Kazakhstan?s peacekeeping battalion) egyik járműve lesz a járgány, egy kis vignettán elhelyezve. Üdv:G' | |||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 424019 | 2012. november 5. 21:52 | ||||||||||||||||||||
köszi :) | |||||||||||||||||||||||
atyitibi | Adatlap | 424018 | 2012. november 5. 20:02 | ||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 424017 | 2012. november 5. 20:01 | ||||||||||||||||||||
Laac | Adatlap | 424016 | 2012. november 5. 19:54 | ||||||||||||||||||||
Szia! Én nem vagyok nagy rajongója az 1/72-es méretarányú járműveknek,(Sokszor ronda , idomtalanul vastag, ormótlan lánctalp...stb.) de itt ellent kell mondjak ennek. Ez nagyszerűen néz ki! Gratula! | |||||||||||||||||||||||
atyitibi | Adatlap | 424015 | 2012. november 5. 19:44 | ||||||||||||||||||||
Szia! Nekem tetszik ,akár 1 35-nek is elmenne.A fotózást meg nagyon érzed,:)gratulálok. | |||||||||||||||||||||||
sziklakks | Adatlap | 424014 | 2012. november 5. 15:58 | ||||||||||||||||||||
demizol | Adatlap | 424013 | 2012. november 4. 22:54 | ||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 424012 | 2012. november 4. 16:51 | ||||||||||||||||||||
Szia juge75!Köszi.Igaz erről a linkről megfeledkeztem.Itt látszik minden.Még jó hogy csak házi barkácsolás az a vonófej nem kell tovább keresnem hogy milyen "modifikáció":) | |||||||||||||||||||||||
juge75 | Adatlap | 424011 | 2012. november 4. 16:04 | ||||||||||||||||||||
Szürke. www.asphm.com/vehicules/flak_sw_36_sd_ah_51_stromaggregat/flak_sw_36_sd_ah_51_stromaggregat.html A Vonófejre gondoltál? Szerintem nem igaz, sima 37 mm gépágyú talpa van alá szerelve. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 424010 | 2012. november 4. 15:26 | ||||||||||||||||||||
Helló!SW36 keresőlámpában lévő állítható lamellák a valóságban milyen színűek lehettek?Sima acél lap volt benne?Az AfvClub réz maratást ad hozzá de nem írja kell-e festeni.Illetve egy ilyen helyreállított lámpán lévő hátsó vontató kampó-készülék utólag lett felszerelve vagy "gyári"?Más képen nem láttam még. | |||||||||||||||||||||||
glitter | Adatlap | 424009 | 2012. november 4. 12:10 | ||||||||||||||||||||
Köszi srácok! McFrost: igen van több ideiglenes "barkács-megoldás" is, tudod elkeveredett, összetört, elcseszett alkatrészek, majd amint lesznek, cserélgetek...:))) atu71: címet nem tudom, egy ideiglenesen visszafoglalt kis városkarészlet, jó nagy zűrzavar...majd kiötlök valamit, üdv. | |||||||||||||||||||||||
Rommel93 | Adatlap | 424008 | 2012. november 4. 11:22 | ||||||||||||||||||||
igen, ez nekem is feltűnt, de emúgy állati! :) | |||||||||||||||||||||||
McFrost | Adatlap | 424007 | 2012. november 4. 10:33 | ||||||||||||||||||||
Szia Endre! Nagyon jó sorozat ismét! Ám a 17. képen a Tigris lánc rendszeridegen. | |||||||||||||||||||||||
atu71 | Adatlap | 424006 | 2012. november 4. 08:36 | ||||||||||||||||||||
glitter | Adatlap | 424005 | 2012. november 4. 08:02 | ||||||||||||||||||||
kerge | Adatlap | 424004 | 2012. november 3. 14:36 | ||||||||||||||||||||
Szia Köszi igyekeztem. Megnéztem a honlapukat és én is D-nek látom,viszont ha tudsz még várni a vásárlással ,akkor figyeld a makettvilág weboldalát mert a bólyain beszéltem velük és rendeltek belőle párat!És az ára sem lesz eget verő. Azt mondták gödöllőig nem biztos ,hogy megérkezik a szállítmány de utána érdemes sűrűbben látogatni őket. Festék ügyben meg próbáld meg világosítani fehérrel,később mikor átmosod egészen máshogy fog majd mutatni. | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 424003 | 2012. november 3. 14:05 | ||||||||||||||||||||
Szia ettől féltem.Csak el kell ballagjak másik festéket venni:( De a tied nagyon klassz!A Flak 37-t én egy Pantherre rakni.Ha valós ez a kép akkor nagyon pofás,én megépítem.Kicsit túlzónak találom a Hobby Boss 11-13 ezres árát de az összerakási alapján(belelestem)simán egy D panther és Flak37 egymásra rakunk.Ha mákod van 7-8 ezerből megúszod:)Jó gondolat? | |||||||||||||||||||||||
kerge | Adatlap | 424001 | 2012. november 3. 13:53 | ||||||||||||||||||||
Helló Sennás Bár nem került még a cikkek közé ,de tegnap raktam fel ezt a jószágot ,és szerintem ez a sárga jobban hasonlít az eredetire. Lehet ,hogy csak a fények miatt de mintha a tiéd kicsit citromsárga lenne. | |||||||||||||||||||||||
Weizi | Adatlap | 424000 | 2012. november 3. 13:49 | ||||||||||||||||||||
Szia! Még mielőtt nagymértékű átalakításokra vetemednél leírnám,hogy hogy is ment ez az életben! A pilóták valóban ellenőrizték a kormányfelületeket kigurulás előtt!Ekkor már járt a hajtómű,és az esetek 90%-ban a kabintető is zárva volt!Ekkor a szívócsatorna zárt helyzetben ,a felső levegő bevezető kopoltyúi viszont teljesen nyitva voltak (hajtóművek szívóereje nyitotta,és tartotta nyitva)! Szóval ezeket a részeket nem kell átalakítanod!Ezzel semmi gond nincsen! a kabintetőn lévő általad "szellőzőnek" nevezett dolog valójában a periszkóp,melynek segítségével a hátul ülő pilóta is kilát előre!egy levegővel működtetett tükörrendszer,semmi más!Ha ki akarod nyitni kinyithatod,de nem kötelező!Bár általában kinyitotta a pilóta,de voltak esetek amikor csak közvetlen felszállás előtt nyitották ki,de szerintem olyan is amikor egyáltalán nem! Ha nyitott állapotban szeretnéd megcsinálni,akkor előtte keress róla képeket,mert két mozgó elemből tevődött össze!Az külső rész a gép orra fele nézett,a belső meg a pilóta orra fele!:-) Na és akkor most jön a feketeleves!:-) Kerge már felhívta a figyelmed a jobb oldali hőadóra ami valójában a függőleges vezérsík külső oldalán helyezkedik el! Ami viszont nagyobb gond!persze csak akkor ha élethű makettet,mozdulatot szeretnél megjeleníteni,az a törzsféklap! Nagyon szépen elkészítetted,és beépítetted a gépbe,de sajna a földön blokkolva volt ez a funkció!Vagyis ha a főfutók berugózott helyzetben vannak,akkor a pilóta hiába nyomkodja a törzsféklap kapcsolóját,az nem fog engedelmeskedni!:) A jobb főfutó gondolájában viszont volt egy kapcsoló,aminek kapcsolásával,és folyamatos nyomva tartásával földön is működésbe lehetett hozni a féklapokat!Ezen funkciót csak szarvíz körülmények között alkalmazták. Remélem tudtam segíteni!ha esetleg volna kérdésed,akkor a MiG-29-es rovatban nyugodtan felteheted őket,vagy írj az a adatlapomon levő e-mail címre! További jó építést kívánok!:) | |||||||||||||||||||||||
Sennás | Adatlap | 423999 | 2012. november 3. 13:40 | ||||||||||||||||||||
kerge | Adatlap | 423998 | 2012. november 3. 13:39 | ||||||||||||||||||||
Az biztos,hogy járó hmü.vel lehet a kormányfelületeket tesztelni és ilyenkor a kopoltyú nyitva a szívócsatorna viszont zárva van. A kabintetőt pedig szeretném nyitva hagyni ha már ennyit szívtam vele! | |||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 423997 | 2012. november 3. 13:12 | ||||||||||||||||||||
Alaphelyzetben mikor a hajózók már benn ülnek bekötve de a hmü. még nem jár akkor a kormányfelületek alaphelyzetben a kopoltyúk zárva és a szívócsatorna nyitva.A kabintetőn lévő szellőzőt nem tudom azt sosem figyeltem/láttam. | |||||||||||||||||||||||
kerge | Adatlap | 423996 | 2012. november 3. 13:03 | ||||||||||||||||||||
helló Ezt bebuktam mert akkor zárt kopoltyúra és nyitott szívócsatornára kell módosítani + ki kellene fűrészelni nyitottra a kabintetőn lévő szellőzőt . Ha nem tévedek megint üdv kerge | |||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 423995 | 2012. november 3. 12:55 | ||||||||||||||||||||
Szevasz kerge. Annyiban módosítanálak, hogy kigurulás előtt járó hajtóművekkel és lezárt kabintetőnél ellenőrizték a kormányfelületeket. Üdv sárkányos | |||||||||||||||||||||||
kerge | Adatlap | 423994 | 2012. november 3. 12:32 | ||||||||||||||||||||
Helló Egyáltalán nem sértődtem meg és köszi hogy szóltál ,egyébként is csörömpös vagyok úgy hogy minden észrevételre nyitott vagyok :) A koncepció az lenne hogy egy állóhelyen indulásra készülő gépet csinálok. És remélem nem lőttem nagy bakot azzal ,hogy a kormányfelületeket kitérítettem mintha ellenőriznék azok működését. Mert nem láttam még őket ilyen ellenőrzés közben,vagyis hogy tesztelik-e az összes kormányfelületet egyszerre? kerge | |||||||||||||||||||||||
Zsolt75 | Adatlap | 423993 | 2012. november 3. 11:35 | ||||||||||||||||||||
Szia ! Nagyon szép eddig. Egy apró dolog ha nem sértelek meg vele. A jobb oldali függ vezérsíknál nem belül van az érzékelő, hanem a külső oldalon. Ezt az Aca, és az Edu is rosszul jelöli. Simi | |||||||||||||||||||||||
kerge | Adatlap | 423992 | 2012. november 3. 08:18 | ||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok!
Készítettem még pár képet, meg némi haladás is történt.