<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Freddy | Adatlap | 528903 | 2013. március 19. 21:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Podva | Adatlap | 528902 | 2013. március 19. 21:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Amennyiben valaki magyar PZL-11a-t akar építeni, az inkább szerezzen be egy PZL-7-et és faragja át... A PZL-11c-ből ez szinte lehetetlen... Üdv Viktor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 528893 | 2013. március 19. 20:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 528883 | 2013. március 19. 20:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 528878 | 2013. március 19. 19:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 528877 | 2013. március 19. 19:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lehet, de arról honnan tudjuk, hogy a 927-es? ;-) (Bocs, Tibcsi!) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 528874 | 2013. március 19. 19:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs, felületes voltam. Nem néztem meg elég alaposan a makettet, csak "izomból" reagáltam. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Elnar | Adatlap | 528873 | 2013. március 19. 19:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem ő a félig takart G.9+xx jelzésűre gondolt. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 528872 | 2013. március 19. 19:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért a P.11a és a P.11c között van "némi" különbség. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 528871 | 2013. március 19. 19:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocsánat, de szerintem a makett a G.927-es gépet ábrázolja, a Klagenfurt-i fotó pedig a G.935-öst... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 528870 | 2013. március 19. 19:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 528867 | 2013. március 19. 18:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Laci Nem akarom lebecsülni a hazai boltok választékát , de a legtöbb bolt beszerzi neked ha megbízod vele , a Replikában nem egyszer volt ilyen készlet , meg börzéken is sokszor látni , A külföldi beszerzés egyesek szerint néha könnyebb és egyszerűbb mint egy itthoni megrendelés ,de itt az infón is többen foglalkoznak vele hogy ( szívességből ) megrendelik ha megkéred őket , | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
fidel | Adatlap | 528810 | 2013. március 19. 00:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ez ám a "what if" a négyzeten! www.arcair.com/Gal8/7401-7500/gal7423-AradoE555-Wearmouth/00.shtm Üdv, fidel | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 528798 | 2013. március 18. 21:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia migi! Köszönöm,egy-kettőt én is találtam,csak sajnos mind külföldi boltokban,nekem meg ez nem jó.Hazaiban egyet sem találtam 48-ban. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibcsi | Adatlap | 528794 | 2013. március 18. 20:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
makettes | Adatlap | 528793 | 2013. március 18. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 528780 | 2013. március 18. 19:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 528779 | 2013. március 18. 19:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
PZL P.11a-t a Broplan adott ki annak idején 48-ban, vákuumformázott makettként. Létezett 72-ben vákuumosként (a cég neve nem jut eszembe), de most már műgyanta kivitelben is kapható - ha valaki áldoz rá ennyit: www.martola.com.pl/en306/produkty46869/pzl_p_11a | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
migi | Adatlap | 528775 | 2013. március 18. 18:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ez kérlek nagyon könnyelmű kijelentés volt , fél perc alatt ennyit találtam , | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 528706 | 2013. március 17. 21:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OK. kár,hogy nincs 48-ban,akkor én is megépíteném.Régen,nekem is volt,akkor még 72-ben építettem.Nagyon pici. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 528704 | 2013. március 17. 21:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nem akartam sárgarézre, inkább olyan égett fémre, mint pl egy modern repülő hajtóműkifúvója. De akkor lesz ilyen szürkés, majd nézek még képeket, onnantól, hogy nem festék, sokat egyszerűsödött a dolog. Viszont még egy kérdés: az lehet, hogy a szárny alja is zöld volt? A képen nagyon sötét. lacipapa: ZTS, 1/72, nagyon egyszerű kis makett, de legyen meg ez is a gyűjteményben. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 528702 | 2013. március 17. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igaz, nem P 11. de azonos elven készültek www.clubhyper.com/forums/forum.htm www.clubhyper.com/forums/forum.htm P 11 Ez semmi esetre sem sárgaréz upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/ee/PZLP11C_CURRENT.jpg/300px-PZLP11C_CURRENT.jpg Ez alapján sem www.youtube.com/watch Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 528688 | 2013. március 17. 19:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A gugliba beírod,hogy PZL P11c és ott találsz színes képeket,amin jól látszik az elszineződés.Videókat is találsz,lengyel modellről,eredeti színekkel,sőt múzeumi gép kabin belsőt is.Ilyet építesz?Milyen méretben? Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 528680 | 2013. március 17. 19:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ahogy lejjebb írtam a wikin van színes kép róla,ott látszik a hő hatására,enyhén barnás árnyalat. Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Muzzy | Adatlap | 528678 | 2013. március 17. 19:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy! NE fest le réz színre! Ahogy Rumcájsz írta, a kipufogót előre felé vezették ki, azért az orrgyűrű hőálló fémlemezből készült. Az üzemidőtől függően szineződött el. Ilyen megoldású motor van a Beaufighteren, a Hyperscalen sokat tárgyalták ezt, és sok képet is raktak fel, tuti biztos találsz képeket róla. Még egyszer, hőálló acéllemez volt, nem sárgaréz! Muzzy | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 528642 | 2013. március 17. 13:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm a válaszokat! Akkor égett fémszínű lesz, egy kis Devlan Mud-dal beeresztve, mint ezen a Blenheimen: www.flugzeuginfo.net/acimages/blenheimiv_svendebevere.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Planes | Adatlap | 528640 | 2013. március 17. 13:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! egy BRISTOl motorról lévén szó hőtől elszineződött vörösréz,mint a Blenheim ,Hampden,Beaufort,Stirling,Sunderland stb. Üdv.! Eses Sándor | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 528635 | 2013. március 17. 12:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Ahogy Rumcájsz írta,égett színe lehet,a Wikiben találsz róla képet is (zöldes-barna). Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 528633 | 2013. március 17. 12:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Freddy Lehetséges, hogy festés nélküli natúr, hőálló fémszín volt, mivel akkoriban sok angol csillagmotornál a burkológyűrűbe bevezetett kipufogógázzal oldották meg a gyűrű fűtését, jégtelenítését. Itt is látszik a motor felől a gyűrűbe vezető több vastag csővezeték az áttételház fölött és alatt. A szín ez esetben kissé sárgás-szürkés árnyalatú, de itt-ott barnásra-kékre égett natúr fémszín lehet. Biztos azért nem vagyok a dologban, úgyhogy várd meg nálamnál nagyobb szakértők válaszát is! Üdv R. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Freddy | Adatlap | 528628 | 2013. március 17. 12:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A magyar P-11-esnek milyen lehetett a színe? Gondolom zöld (khaki), a törzscsík sárga, de a motorburkolat elején látható világosabb színnel kapcsolatban nincs ötletem: avia-info.hu/Kep/Katonai2/PZL-P-11-G-191.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hörbi | Adatlap | 527537 | 2013. március 3. 23:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A képeket elküldtem. üdv.: Hörbi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 527536 | 2013. március 3. 23:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusz! Köszönöm,az adatlapomon mindent megtalálsz.Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
hörbi | Adatlap | 527529 | 2013. március 3. 21:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Nekem vannak róla képeim (HA-JAD) de valami miatt nem tudom feltölteni ide őket, ha egy mail címet tudsz mondani akkor elküldöm őket oda. A pumás és a Dessewfy Arisztid is jól kivehető, bár ott sajnos az idő megette a festést a gépen... Annó '11ben hasonló célzattal fotóztam le én is a gépet a bőnyi reptéren. üdv.: Hörbi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 527450 | 2013. március 3. 12:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is köszönöm a képeket,ezeket én is megtaláltam.Olyan képeket szeretnék ahol jól látszanak a szárny végeken és a svancon lévő ábrák,valamint az oldalakon lévő huszár és a pumás ábra.Matrica készítéshez kellene.1/48-ban készülnek a gépek,18T és 52-es. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Horvath_Balazs | Adatlap | 527445 | 2013. március 3. 11:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Sky Hussars-os Jak-52 témában néhány fotó látható a honlapunkon is: www.avia-info.hu/talalat.php www.avia-info.hu/talalat.php | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 527438 | 2013. március 3. 11:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönöm Urak ! Azért tettem fel a levegőből készült képeket, hátha valaki felismeri a helyszínt. Próbálom a régi képeimet is rendbe tenni és ez egy fehér folt volt. van még egy fotó, ahol egy picit látszik a szárny alsó része. Üdv és még egyszer kösz a fejtágítót :))) Meg jó érzés nézegeti ilyen régi cuccokat, mint 95-ös, 97-es Pozsony vagy a régi Honvédelmi Napok Budaörsön... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 527435 | 2013. március 3. 10:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De ez volt. Akkor 99'. :) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neo954 | Adatlap | 527432 | 2013. március 3. 10:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 527431 | 2013. március 3. 10:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ja, és a Skay Husars (piros)festésű! Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 527430 | 2013. március 3. 10:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusztok! Megint Jak kérdésem lenne.A 01-es,HA-HUJ, Jak 52-esről kellenének képek,amelyiken látszanak a szárnyakon lévő lajstromok,jelzések,festési séma,alul,felül. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sárkányos | Adatlap | 527429 | 2013. március 3. 10:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szevasz SIG. Az eldugott repülőnapocska Pápa melletti Dákai füves reptéren volt talán 93-94-ben. Nem tudom pontosan. Üdv sárkányos | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati75 | Adatlap | 527427 | 2013. március 3. 09:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SIG | Adatlap | 527414 | 2013. március 2. 23:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Urak ! A HA-JAD képet keresve, találtam pár fotót valami nagyon eldugott kis repülőnapocskáról :) Kicsi nosztalgiázás végett talán jó lesz és még illik is a topikba, mert itt talán még volt "Magyar Légierő"... A képek minősége miatt ismét elnézést, ez még vastagon analóg korszak volt, de a fotókon ennyire nem gyatrák a színek, csak a szkenner nincs a helyzet magaslatán :( Ja és a végén azért van egy kicsi Sky Husar is. Üdv és kellemes hétvégét mindenkinek... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 527403 | 2013. március 2. 21:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi,bízzunk benne! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
futár | Adatlap | 527398 | 2013. március 2. 20:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Úgy tudom, nagyjavítás előtt áll, ami nincs rajta az vásznazásra vár. Fog még repülni! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 527397 | 2013. március 2. 20:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
pintair | Adatlap | 527396 | 2013. március 2. 20:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igaz nem légierő, de még "él" Bócsa szélén a öregvas, 2013 februárban. A színesebb fotóim 2005-ből valók, ugyanonnan. Érdekes megfigyelni a szakértő módon felszerelt térfigyelő bevilágító berendezéseket, hogy lépjen Legora a tulajdonos. Most néhány hete nem mehettem be hozzá, 2005-ben órákat csámboroghattam benne. Legalább lábon áll. Van vagy 50 fotó 2005-ből. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 527395 | 2013. március 2. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bocs' az lehet tudni,hogy mi van ezekkel a gépekkel?Nagyon siralmasnak látszik.Köszi,hogy ha körbe "lövöd".Különösen az oldalán lévő két ábra volna jó,de a többi is,ha látszanak. Üdv,Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
lacipapa | Adatlap | 527392 | 2013. március 2. 20:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! :-) ma vettem Szolnokon.Ez az egy volt neki.Itthon meg van a párja is az 52-es.Érdekel? Laci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
piratvitorla | Adatlap | 527391 | 2013. március 2. 20:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
Hasonló festést akarok neki, de én a fényképen nem látom a P11 feliratot a gép farkán, és a légcsavart is inkább zöldre festem, szerintem a fotón akkor is túl világos feketének, ha éppen süti a nap.