<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
migi | Adatlap | 520388 | 2013. január 1. 13:27 | ||
Weizi | Adatlap | 354885 | 2012. november 30. 17:06 | ||
G-cart | Adatlap | 354884 | 2012. november 19. 14:20 | ||
Sziasztok! Tudja valaki, hogy a leállított Mi-8,-17,-24 helikoptereinket hol tárolják? Esetleg meg lehet őket tekinteni? Üdv: G' | |||||
piratvitorla | Adatlap | 354883 | 2012. november 8. 20:22 | ||
Különös történet Afganisztánból? http://lhsn.hu/ugy-hallottuk-mind-meghaltak/ | |||||
silent8 | Adatlap | 354881 | 2012. november 3. 20:04 | ||
Mozgolódás az Amerikai UH-1N körül. Valami konkrét típus csak lesz ebből. htka.hu/2012/11/03/elesedik-a-harc-a-honvedseg-kegyeiert/ | |||||
silent8 | Adatlap | 354880 | 2012. november 1. 22:04 | ||
piratvitorla | Adatlap | 354879 | 2012. november 1. 17:17 | ||
Ha már Minyó... http://www.mc-modellbau.de/html/mi-8_tb.html | |||||
piratvitorla | Adatlap | 354878 | 2012. november 1. 17:01 | ||
Sziasztok Mi-18 átalakítás Mi-17-ből... http://www.flankers-site.co.uk/modl_mi-18.html | |||||
pintair | Adatlap | 354877 | 2012. október 29. 11:40 | ||
piratvitorla | Adatlap | 354876 | 2012. október 27. 20:59 | ||
Szia Ennyi képet találtam. Félig benne van a csörlő is... üdv | |||||
piratvitorla | Adatlap | 354875 | 2012. október 27. 18:40 | ||
Szia Majdnem ugyanolyan, mint a Mi-8-asok. A legnagyobb különbség a belülre szerelt SzLG csörlő. Majd szétnézek találok-e képet. A padlón nincs nyílás a külső súlyozáshoz, ezért írtam, hogy leginkább a Mi-8-asokhoz hasonlít... üdv Zoli | |||||
dioevil | Adatlap | 354874 | 2012. október 27. 18:29 | ||
Hello Magyar Mi-17-est építek 1:35-ben, a 707-es oldalszámút. Az a problémám hogy a belső tehertérről nem igazán találtam fotókat sehol, csak az oldalajtó körüli részről. 2005-ben szállítógéppé alakították, és nem tudom mennyire változott a belseje ez által. Tudna valaki segíteni ez ügyben? Köszi | |||||
Spike | Adatlap | 354873 | 2012. október 27. 13:57 | ||
Kamovos | Adatlap | 354872 | 2012. október 27. 09:07 | ||
Szia Spike! No! Ez a neked "Döfi"! www.jasu.org/pz/hw/hwa/vladimir_cereba/mi-4%20%28kbely%29/index.htm Kicsit konkrétabb mint az előbbi. :) De ez is ott van! :D Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 354871 | 2012. október 27. 09:04 | ||
Szia Spike! Nekem Google barátom a Mi-4 kérdésre ezeket mutatta. :) Üdv: kamovos | |||||
piratvitorla | Adatlap | 354870 | 2012. október 27. 07:17 | ||
Spike | Adatlap | 354869 | 2012. október 26. 23:12 | ||
Szevasztok! A KP Mi-4/Z-5-ösét építem éppen és fel lehet rá szerelni 2x2 UB-blokkot. Na erről nem találok semmilyen fotót. Valaki tud róla fényképen mutatni, hogy is néz ez ki valójában? Plussz még kéne fotó észak-koreai Z-5-ösről. Egy vagy kettő biztos létezik. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 354868 | 2012. október 26. 19:22 | ||
Sziasztok! Olyan embereket keresek, akik rendelkeznek jó minőségű, saját készítésű repülős képekkel. piratvitorla@freemail.hu piratvitorla@citromail.hu köszi Zoli | |||||
Kamovos | Adatlap | 354867 | 2012. október 24. 16:41 | ||
Sziasztok! Hát... Mindent azért ne higgyetek el belőle, mer kicsit csúsztatnak. De viszont érdekes! :D www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/tipusok/megkezdodott_a_raider_prototipusainak_osszeszerelese/ Üdv: kamovos | |||||
silent8 | Adatlap | 354866 | 2012. október 23. 09:27 | ||
Nagyon szép fotók egy Orosz Ka-26-osról. englishrussia.com/2012/10/22/soviet-helicopter-ka-26/ | |||||
Sziluboy | Adatlap | 354865 | 2012. október 20. 19:42 | ||
Tibcsi | Adatlap | 354864 | 2012. szeptember 12. 08:53 | ||
Viszont neki köszönhető a dőlés automata, ami az útirányú vezérlést végezte. És a csuklós rotorlapát felfüggesztés is, ami sokat javított a stabilitáson. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 354863 | 2012. szeptember 11. 10:09 | ||
Szia Egy Cierva autogirót én is építette, igaz 1/72-ben :) Volt is kép a Mi készül éppen rovatban... üdv | |||||
Kamovos | Adatlap | 354862 | 2012. szeptember 11. 09:57 | ||
Szia piratvitorla! Juan de la Cierva autogirot épített. Cierva Compani néven jó pár típust építettek. Viszont neki köszönhető a dőlés automata, ami az útirányú vezérlést végezte. Üdv: kamovos | |||||
piratvitorla | Adatlap | 354861 | 2012. szeptember 10. 20:14 | ||
Szia Sose bánd, mindenki hibázhat! Egy alezredes helikopteres könyvében az egyik autogirós rajzhoz azt írja, hogy helikopter... Pedig a vonó légcsavar miatt még feltűnőbb... \"Cierva helikopter 1923-ból\" Ha jól emlékszem Cierva egy darab helit se csinált... üdv | |||||
Kamovos | Adatlap | 354860 | 2012. szeptember 10. 19:40 | ||
Szia piratvitorla! Hát látod! Én meg levezetem itt, mi a különbség a helikopter, és az autogiro között. Csak azt a csekélységet nem vettem észre, hogy a toló légcsavar sincs is rá építve! :D Szerintem ez már kóros! Lehet, hogy ragályos is! Egy darabig most ne üljetek mellém, nehogy elkapjátok. :D Üdv: kamovos | |||||
piratvitorla | Adatlap | 354859 | 2012. szeptember 10. 19:07 | ||
Sziasztok Én a légcsavar hiányából következtettem ki, hogy nem autogiró! üdv | |||||
Kamovos | Adatlap | 354858 | 2012. szeptember 10. 19:02 | ||
Kuolema | Adatlap | 354857 | 2012. szeptember 10. 18:56 | ||
Az általad linkelt oldalon rákattintottam a fenti, oldalnézeti képre, és kiadott egy csomó képet a helikopterről.diora.hu/hu/a-heli-toertenete Üdv.: Kuolema | |||||
Kamovos | Adatlap | 354856 | 2012. szeptember 10. 18:52 | ||
Szia Kuolema! Köszi a képet! Igen, ez vezérlő automata a javából. Képet hol találtad? Üdv: kamovos | |||||
Kuolema | Adatlap | 354855 | 2012. szeptember 10. 18:47 | ||
Tiszteletem! Mintha ezen a képen a meghajtó rendszer lenne... ezek szerint helikopter. Üdv.: Kuolema | |||||
Kamovos | Adatlap | 354854 | 2012. szeptember 10. 18:45 | ||
Szia Tibcsi! Ezenken a képen azt látom, hogy a csőtengelyből két rúd jön ki mindegyik lapáthoz külön külön. Na így viszont már lehet diferenciált vezérlése! www.diora.hu/hu/kepek/64-album4 www.diora.hu/hu/kepek/64-album4 No! Így készült! www.youtube.com/watch Üdv: kamovos Ui: Jó hogy szóltál még mindig azt hinném, hogy autogiró! | |||||
Kamovos | Adatlap | 354853 | 2012. szeptember 10. 18:38 | ||
Szia Tibcsi! Hát ekkora fadugós nem lőttem még! Ultrakönnyű helikopter! diora.hu/ Itt mintha dőlés automatát látnék. www.flickr.com/photos/pby/3411539442/in/photostream/ Még nézelődök! Üdv: kmovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 354852 | 2012. szeptember 10. 18:23 | ||
Szia Tibcsi! legalább négyszer mentem oda, és néztem meg a lapátok vezérlését! De nem találtam rajta a vezérlő automatát. Fent is csak a cső tengelyből felül kijövő egyesített vezérlét látom, és nincs felső dőlés automata se. Nagyon megfogott ez a szerkezet! De, hogy nem vettem észre, hogy nincs tolólégcsavarja, az azért már nekem is furcsa! :D Még a végén kiderül róla, hogy ez tényleg koaxiális elrendezésű helikopter! Akkor viszont hogy repül? :D Meg kérdem Google barátom mit tud a típusról! :) Üdv: kamovos | |||||
Tibcsi | Adatlap | 354851 | 2012. szeptember 10. 12:26 | ||
Mondjuk a fékkar a boton legalábbis gyanús. De a Mi-24-esen is volt. :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 354850 | 2012. szeptember 10. 12:24 | ||
Én hiszek neked, de én sem látok semmiféle, tolóerő létrehozására alkalmas eszközt. Légcsavart legalábbis nem, hacsak nem sugárhajtány a szerkezet. :) Ezért gondoltam, hogy nem autogiro, hanem normál koax heli. :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 354849 | 2012. szeptember 10. 09:56 | ||
Ja kérem, aki a freemaillal kínlódi levelező program helyett, az ne csodálkozzon! :D A freemail címemre több alkalommal nem érkeztek meg küldemények, ezért váltottam a mostanira. kamovos@vipmail.hu Üdv: kamovos | |||||
piratvitorla | Adatlap | 354848 | 2012. szeptember 10. 09:39 | ||
Szia Kamovos! Próbáltam neked emailt küldeni Mi-2 ügyben, szükségem lenne egy kis segítségre. Sajnos visszadobta a rendszer... Tudnál küldeni egy küldeni egy mailt és akkor már válaszként hátha elmenne? piratvitorla@freemail.hu köszi Zoli | |||||
piratvitorla | Adatlap | 354847 | 2012. szeptember 10. 09:37 | ||
Szia! \"Az előre haladását nem a forgószárny lapát síkjának útirányú döntésével, hanem hátul a tolólégcsavar teljesítmény növelésével hozzuk létre.\" Vagy vonó légcsavarral pl. Cierva autogirók. Ezen viszont nem látok egy légcsavart se... üdv Zoli | |||||
Kamovos | Adatlap | 354846 | 2012. szeptember 10. 09:27 | ||
Szia Tibcsi! Már pedig ez egy autogiro. :) Ne zavarjon meg a bot kormány! Volt még egy sárga kétszemélyes nyitott is. Az is botkormányos volt. No akkor nézzük tudományos alapon az autogiro, és a helikopter lapátok vezérlését. :D Az autogironak, mindegy hány sorban van a lapátja. Kelen esetben a két soros lapát elrendezés nem azért van, hogy a két ellentétesen forgó lapátsor által keletkezett reakció nyomaték kiegyenlítse egymást. Ebben az esetben semmi egyébről nincsen szó csak arról, hogy a lapátok által súrolt felületet meg növelhessék úgy, hogy ne 8-10-es lapát átmérő legyen. Ennek a lapát átmérője 6,4 méter a lappátok által súrolt felület pedig 64 m2. Ez nem kevés! Az autogiro lapátjainak állásszögét csak egyszerre lehet állítani. Növelem vagy csökkentem. Az előre haladását nem a forgószárny lapát síkjának útirányú döntésével, hanem hátul a tolólégcsavar teljesítmény növelésével hozzuk létre. A forgószárny lapátok tengelye nem hajtott mint a helikoptereknél. Helikoptereknél a lapátok egyesített állásszögét a sággal (egyesített gázkar baloldalt a padlón)adjuk. Az útirányú döntést pedig a botkormánnyal. Mint ahogy a botkormánnyal végezzük a hátra, balra, jobbra, döntést is. Ezek az autogiron nincsenek, egyenlőre. Hiányoznak azok az alkatrészek, amikkel ezt tudják csinálni. Ha esetleg valamit nem értettetek kérdezzetek bátra. Azt is elmagyarázom. Üdv: kamovos | |||||
Tibcsi | Adatlap | 354845 | 2012. szeptember 10. 07:44 | ||
A mostani autogirókon sem mindig a plafonról lóg le a bot. A mostani (szeptemberi) AeroMagazin 43. oldalán jól látszik, hogy azon például a padlóból áll ki. De ettől függetlenül egyetértek veled. :) | |||||
piratvitorla | Adatlap | 354844 | 2012. szeptember 10. 06:59 | ||
Igen, normál koaxiális elrendezésű helinek tűnik. Ráadásul hagyományos botkormány van benne, nem csak egy plafonról lelógó valami. üdv | |||||
Tibcsi | Adatlap | 354843 | 2012. szeptember 10. 05:38 | ||
Szia Kamovos, Nem szeretnék okoskodni, de szerintem ez a piros Zseb-Kamov nem autogiro, hanem rendes helikopter. Szerintem. :) Tibcsi | |||||
Kamovos | Adatlap | 354842 | 2012. szeptember 9. 21:45 | ||
piratvitorla | Adatlap | 354841 | 2012. július 18. 13:05 | ||
silent8 | Adatlap | 354840 | 2012. július 16. 22:16 | ||
Guglizás közben, gondoltam keresgélek egy kicsit, kíváncsi voltam, mit lehet találni a témádban. Lehet ez a fotó már megvan neked, de az egyik gépből konkrétan ennyi maradt a felrobbantása után. | |||||
Snowman | Adatlap | 354839 | 2012. július 16. 19:45 | ||
Köszi Silent8 :-) Igyekszem... Lecseréltem az antennákat és utána rájöttem, hogy a földet érés után valószínűleg ezek azonnal leszakadtak...A FLIR is megizzasztott, főleg mire találtam egy megfelelő gyöngyöt :D Most a farok sérülésén gondolkodom...nem találtam pontos infot arra nézve, hogy mit talált el az rpg és milyen kárt okozott...Véletlenül nem tudja valaki? | |||||
silent8 | Adatlap | 354838 | 2012. július 14. 16:28 | ||
Nagyon jó lesz! Háttérből figyelek! :)) Jöhet még a tudósítás! :) | |||||
Snowman | Adatlap | 354837 | 2012. július 13. 22:21 | ||
Snowman | Adatlap | 354836 | 2012. július 7. 17:07 | ||
Sziasztok! Tombol a hőség én meg egyedül vagyok itthon (ritka alkalom...) így sikerült haladnom. Megcsináltam a pilóták melletti páncélt, miután kivágtam az ajtókat, elkészült a két lövész ülését tartó vázszerkezet és még néhány dolog... Amíg ezek száradnak, csinálom az épületeket :D Kellemes hétvégét mindenkinek! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Sziasztok BUÉK mindenkinek ,
Ezt a könyvet ajánlom figyelmetekbe , e kezdetektől nagyon jó kis kép anyag van benne a típus afganisztáni átalakításairól , A borító is nagyon tetszetős dioráma téma .
üdv: migi