<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99. |
lacipapa | Adatlap | 526533 | 2013. február 23. 15:31 | ||
Elnar | Adatlap | 526526 | 2013. február 23. 14:36 | ||
Ezt fotó alapján csináltad? | |||||
Freddy | Adatlap | 526523 | 2013. február 23. 14:20 | ||
Elnar | Adatlap | 526512 | 2013. február 23. 12:39 | ||
Inkább annak tűnik nekem. Bár első világháborús dolgokban nem vagyok otthon. | |||||
Sennás | Adatlap | 526510 | 2013. február 23. 11:57 | ||
Emerick | Adatlap | 526307 | 2013. február 20. 19:59 | ||
Stét! Uhri felépítményes kábeldobszállító. Részletekbe nem megyek bele... Minden Uhri csomagtartós, de nem minden csomagtartós Uhri. I. | |||||
romsitsa | Adatlap | 526306 | 2013. február 20. 19:59 | ||
Szia Elnar, a többi manufaktúra munkáját nem ismerem, így nem jelenteném ki, de Uhryék a Krupp Kábelkocsira is ugyanilyen csomagtartót szerkesztettek. Meg a Blitz fülkék tetején is hasonló volt. Üdv ad | |||||
romsitsa | Adatlap | 526303 | 2013. február 20. 19:57 | ||
Finta László: Ikarus Story I-IV, ebből a III-IV ami túlnyomó részt honvédségi megrendelésekkel foglalkozik. Pl. itt beszerzhető: www.marotikonyvker.hu/content/form_113.html Üdv ad | |||||
migi | Adatlap | 526301 | 2013. február 20. 19:20 | ||
Szia Megkérdezhetem mi a könyv címe ? és ki az írója ? üdv: migi | |||||
Elnar | Adatlap | 526300 | 2013. február 20. 19:16 | ||
Sajnos azt a könyvet nem bírtam megszerezni, de köszönöm. Kijelenthető, hogy minden magyar jármű aminek poggyásztartó volt a fülke tetején az Uhry, vagy csak ennél érvényes? | |||||
romsitsa | Adatlap | 526294 | 2013. február 20. 18:59 | ||
Az Uhry könyvből. És a fülke tetején lévő poggyásztartóból. Üdv ad | |||||
Elnar | Adatlap | 526242 | 2013. február 20. 11:27 | ||
És az honnan látszik? :) | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 526214 | 2013. február 19. 23:26 | ||
Ezt úgy látom UHRY karosszériás. | |||||
Elnar | Adatlap | 526207 | 2013. február 19. 21:52 | ||
Igen, valami ilyesmit sejtettem én is a háttérben :D Esetleg erről az oldalajtósról tudsz valamit? Kb 3 képen láttam, és lövésem sincs, miért kellett plusz ajtó a plató oldalára. | |||||
Emerick | Adatlap | 526191 | 2013. február 19. 20:33 | ||
...mert a jenki Fordok platói legalább ennyi cégnél készültek. ^_^ | |||||
Bogesz | Adatlap | 526157 | 2013. február 19. 16:48 | ||
skywarior | Adatlap | 526153 | 2013. február 19. 16:28 | ||
Elnar | Adatlap | 526138 | 2013. február 19. 13:33 | ||
Első blikkre a hűtőrács és a szélvédő. A 817T-nél 3 borda van függőlegesen középen a rácson, a 917T-nél már csak egy. A szévégő a német (G - German) gyártású G917T-nél egy darabból van, míg az ameriaki típusoknál osztott. Apróbb eltérések, amik még látványosak: 871T-n nincs hátsó sárvédő, és a plató oldalfala 4 egyenlő részre van osztva. Ez a G917T-nél 1 kicsi-3 nagy-1 kicsi osztású (többnyire). Bár ahogy láttam, a magyar Fordok legalább 4-5 féle platóval voltak szerelve. | |||||
Freddy | Adatlap | 526133 | 2013. február 19. 13:15 | ||
Kérdeztem én, azért is csináltam a topikot. De a mesterdarab készítője maga sem dúskált a háttéranyagban. Mindenesetre köszönöm a felajánlott segítséget! Egyébként azt természetesen gondoltam, hogy nem maga a forgó tengely tartja a merevítőt, hanem azon a környéken valami szilárd dologhoz van odakötve. Mivel nem látszott, hogy pontosan mihez, azért inkább úgy hagytam, ahogy van, mint hogy megpróbáljak kitalálni valamit. Ezen a képen látszik amúgy, hogy nem ér a motorig: www.makett.org/forum/index.php Ami a magyar kocsik hátterét illeti: az amerikaiak legjellegzetesebb vonása a díszcsíkok mellett az osztott szélvédő. Sajnos a legtöbb képen ilyen van, nem az általam megépített változat. Ezen kívül arra is figyeljetek, hogy sokat alakítottak át négykerékhajtásosra (hátsókerekesről), ezek látványosan magasabbak. És persze a legszembetűnöbbek a ponyvatetősök, ezekhez teljesen új, szögletes kabin készült (nem csak a tetőt flexelték le), de ez jól látszik a képeken. | |||||
Kamovos | Adatlap | 526126 | 2013. február 19. 12:27 | ||
Szia Elnar! Hát ha Amerikai akkor a krómozott díszléces teóriám már meg is dőlt. :) Viszont akkor az XF-58 olaj zöld jó kell hogy legyen, mivel ők tudomásom szerint ezt a színt használták. Lehet, hogy már volt kérdés, akkor bocsi, ma kicsit szita az agyam ezért megkérdezném. Az USA Ford 817T-k ami Amerikából jött és a német gyártású G917T magyar változat között mi a különbség? Vagy semmi különbség, csak a nevük más? Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 526124 | 2013. február 19. 12:22 | ||
Szervusz! Elnar fényképén Ford van az enyém Opel.Nem gondolom,hogy ugyan azt a színskálát használták mind két országban.Döntöttem,mert találtam,TS-5 Olív Drab festéket.Ez elég sötét is,meg zöldes is.Majd,ha fölteszem mustrára,jól meg kritizálják,hogy hogyan kellett volna,de nem baj. Üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 526122 | 2013. február 19. 12:13 | ||
Szia Freddy! A Googlen sok kép van! Én rengeteget járok oda nézelődni, kutakodni mégis előfordul, hogy nem találom amit keresek. Ilyenkor jövök és kérdezek itt! Nekem az alapszakmám Gépész, ez eléggé sokrétű szakma, és ehhez én még hozzá is tanultam jó pár dolgot. Számomra nem nagy gond ha nincs összeállítási rajz. Egyszerűbb maketteknél Pl Balaton Modell Csepeljeinél elő sem vettem az összeállítási rajzott, mert olyan csekély az alkatrészek száma, hogy nincs minek a helyét keresni a rajzon. Mondjuk az azért érdekes, hogy azon az oldalon ahová betetted a képeket senki nem szólt, hogy a hátsó híd kitámasztását, ne ragasszad a gardán tengelyhez, mert az forgó alkatrés. Arra tanítottak, hogyha nem tudok valamit kérdezze, minthogy el ba...valamit. Te is nyugodtan kérdezzél szívesen segítek, és rajtam kívül vannak itt még sokan akik szívesen segítenek neked ha kérdezel. Üdv: kamovos | |||||
Elnar | Adatlap | 526119 | 2013. február 19. 11:54 | ||
Ne felejtsük el, hoyg aképeimen 817T-k vannak, Amerikából. Nem tudom, átfestették-e őket magyarra, de ha nem, akkor könnyen lehet, hogy eltérő színük volt a német/magyar G917T-től | |||||
Kamovos | Adatlap | 526114 | 2013. február 19. 11:45 | ||
Szerbusz lacipapa! Hát tetszeni nekem is jobban tetszik a világosabb szí. :) De Elnar Barátunk 2. képe alapján inkább sötétebb zöld kéne, hogy legyen.:( Az XF-58 talán jó. Az első képen szereplő lehet, hogy civil, mert a sárvédő fényes fekete rajta. A díszlécezés, Motorborítás lécezése, Ford felirata krómozott, az eddigi leírások alapján akkor az magyar gyártású fülke lehet rajta. A többi színt nehezen tudom meghatározni. A fülke tetejét nézve ami nekem fakó, XF-65-nek tűnik. Talán a történelmi hű színeket is megtudja valaki pontosan mondani szám szerint. :) Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 526077 | 2013. február 18. 20:53 | ||
Szervusz Kamovos! Köszi a bemutatót,most már tényleg nem tudom milyen legyen?Én spray-vel festek és pl. az üveges XF-65 FIELD GREY más színű,mint a spray ugyan ilyen nevű festék.Jó lenne,valami autentikus magyar gép színe.Pillanatnyilag TS-66 IJN GRAY színben pompázik,de át festem,ha találok megfelelő színt.Talán az XF-26 plató színe tetszik a legjobban. Üdv,Laci | |||||
Freddy | Adatlap | 526042 | 2013. február 18. 15:14 | ||
Az összeállítási utasítás alapján akár Mari nénihez is ragaszthattam volna, örültem, hogy valamihez hozzáért. De köszi az infót, a következőnél figyelek erre. | |||||
Elnar | Adatlap | 526017 | 2013. február 18. 11:30 | ||
Kamovos | Adatlap | 526008 | 2013. február 18. 10:06 | ||
Szerbusz lacipapa! Ford színekre visszatérve. Festettem neked pár mintát, hogy eltudjad dönteni melyik a jobb szín. A járművek még nincsenek készen csak a bemutatás kedvéért rakosgattam egymásra az alkatrészeket. :) Üdv: Kamocos | |||||
lacipapa | Adatlap | 525891 | 2013. február 17. 10:19 | ||
Szia! Köszi,de sajna ezek mind resin,ez nekem túl drága.Nézegetni azért jó lesz.Fröcsiben meg reszkíroznák egy mentőt,mondjuk. Üdv,Laci | |||||
migi | Adatlap | 525882 | 2013. február 17. 09:10 | ||
Szia Laci Itt is körülnézhetsz sok érdekes 35 ös dolog van , még hazai gépek is , www.freewebstore.org/DNEPROMODEL/Opel_Blitz_1t_Plateau_2,0-12_Bj_1934/p877256_8635963.aspx | |||||
lacipapa | Adatlap | 525852 | 2013. február 16. 21:03 | ||
Kamovos | Adatlap | 525851 | 2013. február 16. 21:02 | ||
Bocsi! Az utolsó kép csak véletlen került fel, az már nem a hosszirányú merevítés, ő a Turbó! :) | |||||
Kamovos | Adatlap | 525850 | 2013. február 16. 21:00 | ||
lacipapa | Adatlap | 525846 | 2013. február 16. 20:05 | ||
Bíz az oda van ragasztva (pilka fűrész!).A motor felőli végét a vázhoz kell rögzíteni? Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 525844 | 2013. február 16. 19:55 | ||
Szia Freddy! Megnéztem azt az oldalt ahová feltöltötted a készülő Ford képeit! www.makett.org/forum/index.php Te tényleg hozzá ragasztottad a gardán tengelyhez a hátsóhíd útirányú kitámasztását? Vagy én látom rosszul? Tudomásom szerin a hátsó futómű útirányú merevítése közös bekötési csomóponton van az első futómű útirányú merevítésével. Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 525843 | 2013. február 16. 19:54 | ||
Azt tudom.Bocs' gondoltam,jártadban-keltedben,egy óvatlan pillanatban,hát ha láttál ilyet. Üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 525841 | 2013. február 16. 19:51 | ||
Szerbusz lacipapa! Én nem foglalkozom 1:35-ös makettekkel, csak 1:72-vel! De azt aktívan :D Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 525838 | 2013. február 16. 19:41 | ||
Kedves Fijjug! Ez,vajon kapható 1/35-be?Végig pörgettem az általam ismert helyeket,de nem találtam. Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 525837 | 2013. február 16. 19:33 | ||
Szia Elnar! Köszi! Már én is lementettem. :) Jó lehet ez még valamire. :) Üdv: kamovos | |||||
Elnar | Adatlap | 525817 | 2013. február 16. 17:53 | ||
Én mentettem le anno még vateráról. A leírás szerint ezzel szállították a lezuhant Horthy Istvánt. | |||||
Kamovos | Adatlap | 525764 | 2013. február 16. 13:34 | ||
Kamovos | Adatlap | 525762 | 2013. február 16. 13:29 | ||
Szerbusz lacipapa! Szerintem XF65 Fild Green nem annyira világos. A Ka-26ot nem tudom. :( Üdv: kamovos | |||||
lacipapa | Adatlap | 525756 | 2013. február 16. 12:57 | ||
Szervusz János! Köszi a segítséget.A Field Green nemvilágos az Opelhez?Van nekem is,csak sprayben.Pillanatnyilag TS-66-al fújtam le,de nem biztos,hogy így marad.Ha mégis zöldre fújnám az AS-23 Light Green sprayt tenném rá.Nem tudom ,hogy melyik XF-nek felel meg?A 35-ös méret miatt nem akarom ecsettel festeni.Kicsit drágább,de majdnem két ilyen teherre elég.Nem tudod,véletnenül,hogy a Ka-26-ost kiadta-e valamelyik gyártó 48-ban?Egy olyat nagyon össze raknék! Üdv,Laci | |||||
Kamovos | Adatlap | 525751 | 2013. február 16. 12:31 | ||
Szia Emerick! Köszönöm szépen a segítségedet! Még mielőtt feltenném az újabb kérdésemet, hogy a Kölni Ford V8-51, kölni Ford G917T, kölni Ford BB Typ 42-es tartálygépkocsi közül, melyiken milyen típusú felépítmény volt a tartály kicsit szét nézek Google barátomnál is. :) A Kölni Ford V8-51 nem problémás hiszen azt a Hunor gyártja és nekem már meg is van. kölni Ford G917T és a kölni Ford BB Typ 42-es ami Kakukk tojás egyenlőre. Aztán ha ezeket tisztáztam én is jövök az Opel Blitzhez kérdezni. Addig is annyit azért elmondanék mindenkinek, hogy mozgósítás esetén a népgazdaságból, bevonultatott civil gépjárműveket nagyon szigorúan vették át! Állapot felmérést végeztek rajtuk, majd ezt követően szükséges javítások elvégzése után adták csak át az alakulatnak. Visszaadáskor pedig az állapot felmérési jegyzőkönyvben szereplő állapotban kellet vissza adni, az elvégzett javítások nem lettek kiszámlázva az üzemeltető felé. Tehát pont ezért nem lehetett átfesteni sem! Így alakulhatott ki az, hogy egyes menetoszlopok úgy néztek ki mint amikor a cirkusz sátrat bont és áttelepül sz új előadás helyszínére. Üdv: kamovos | |||||
Kamovos | Adatlap | 525744 | 2013. február 16. 11:49 | ||
Kamovos | Adatlap | 525741 | 2013. február 16. 11:26 | ||
Szerbusz lacipapa! A következő Tamiya matt színek vannak: XF13 Japan Green Ez csak van, hogy legyen. :D XF26 Deep Green Orosz technikákhoz használtam. XF58 Olive Green Magyar Orosz US technikákhoz használtam. XF61 Dark Green Magyar Ford V81/51 festettem le vele, de szerintem sötét lett! XF65 Fild Green Magyart festek vele néha. XF67 NATO Green Magyar Orosz NATO technikákhoz használtam. XF70 Dark Green 2 UN hát ez is van, de nem tudom minek. :D Üdv: kamovos | |||||
Emerick | Adatlap | 525707 | 2013. február 15. 20:58 | ||
Stét! Honvédség feliratot pacekra nem adtak. Ez a tábla arra lett létrehozva, hogy hadműveleti területen a polgári gépjárművek leszerelt eredeti rendszámtáblái helyére tegyék fel, jelezvén, éppen nem polgári, hanem katonai feladatot lát el az adott gépjármű. A polgári táblák a kesztyűtartóban voltak és mentesítés esetén visszakerültek a helyükre. I. | |||||
Törzsbusz | Adatlap | 525667 | 2013. február 15. 17:37 | ||
Igen látom,behívott kocsik,de a rendszám tekintetében az állításom változatlan. | |||||
Elnar | Adatlap | 525593 | 2013. február 15. 10:26 | ||
És egy pár ugyanolyan: | |||||
romsitsa | Adatlap | 525591 | 2013. február 15. 10:16 | ||
Ez magyar, civil Blitz. Nézd össze a fülkéjét egy katonai Blitzzel. Üdv ad |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99. |
Ne szerénykedj,rakd fel az összes magyart.Légy szíves!
Laci