<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
búza | Adatlap | 531869 | 2013. április 23. 20:13 | ![]() | |
manyus | Adatlap | 531842 | 2013. április 23. 14:29 | ![]() | |
sziasztok! van valakinek pontos listája, hogy Taszáron mely oldalszámok melyik századhoz tartoztak? köszi | |||||
cenci2 | Adatlap | 531758 | 2013. április 22. 15:15 | ![]() | |
Köszi az infót ! | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 531725 | 2013. április 21. 21:42 | ![]() | |
Köszönöm! Mondtam én, hogy régen láttam. :-) Idő közben átrepült Budaörsre szépen halkan. | |||||
Nyugger | Adatlap | 531724 | 2013. április 21. 21:36 | ![]() | |
Laci-bácsi ! Április 13. óta a 091-s gép már Budaörsön van. Jelenleg a 6021-s és a 6009-s 75AP társaságában hangárban áll. Üdv. Nyugger | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 531720 | 2013. április 21. 21:24 | ![]() | |
Laci-bacsi | Adatlap | 531719 | 2013. április 21. 21:17 | ![]() | |
cenci2 | Adatlap | 531383 | 2013. április 16. 14:11 | ![]() | |
Nem tudja valaki hogy Pápán hány mig21-es és su-22 maradt még ,illetve Tökölön vannak a pápai gépekből vagy csak a mi24-es maradványok vannak kint ? | |||||
Ati75 | Adatlap | 531332 | 2013. április 15. 18:48 | ![]() | |
Szu-22 | Adatlap | 531329 | 2013. április 15. 18:24 | ![]() | |
Ja...meg még jó volna, ha valaki a sok megmaradt közül egyet reptetésre is összehozna...mint szegény pórul járt Mig-15UTI... :( De ez valóban szép eredmény! A 091-es az UM? | |||||
Ati75 | Adatlap | 531286 | 2013. április 15. 09:02 | ![]() | |
Ez nagyon jó lesz! Valami hasonló kéne a 29-eseknek is... | |||||
PETI | Adatlap | 531259 | 2013. április 14. 20:46 | ![]() | |
Állítólag a 091-es is megérkezett már! | |||||
lacipapa | Adatlap | 531109 | 2013. április 12. 20:17 | ![]() | |
Végre,nyugdíjas korukra hangárba kerülnek. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 531105 | 2013. április 12. 19:51 | ![]() | |
Hú ez nagyon tuti! :) | |||||
PETI | Adatlap | 531074 | 2013. április 12. 15:50 | ![]() | |
Lehet. Össze lesznek rakva, és elvileg még 2 géppel együtt itt lesznek tárolva, néha (rendezvény, repülőnap, stb.) ki lesznek húzva a hangárból, egyébként bent lesznek. Teljesen fullos, nagyon jó lenne, ha így lenne! | |||||
lacipapa | Adatlap | 531072 | 2013. április 12. 15:40 | ![]() | |
Nagyszerű!Akkor,talán nem lesznek szétvágva!Lehet tudni,hogy mit 'csinálnak' ott? Laci | |||||
PETI | Adatlap | 531066 | 2013. április 12. 15:16 | ![]() | |
badboy | Adatlap | 531009 | 2013. április 11. 18:56 | ![]() | |
Igen, ott voltam. Sőt aug. 3-án szereltem le, úgyhogy a gyakorlást is többször végig tudtam nézni. Azóta és előtte is megfordultam sok repülőnapon, de messze ez volt a legszebb kötelék és legszebb repülés amit láttam. Lanecker ezredes úr pedig egy igazi úriember volt. Nyugodjon békében! | |||||
Weizi | Adatlap | 530966 | 2013. április 11. 09:56 | ![]() | |
Biztosan sokan élőben is látták! www.youtube.com/watch | |||||
manyus | Adatlap | 530622 | 2013. április 7. 23:02 | ![]() | |
Sziasztok! én 87-88-ban voltam Taszáron a 2. műszakinál EMO-s sorszerelő, nekünk a télisapka olyan volt mint a repülőshaubé műszőr béléssel zöld gyakorló anyag külső, tépőzáras volt, állalatt mindig be kellett csatolni, nehogy "leszipantsa a repülő" a vagányabb öregek a fejük tetején csatolták össze, de a HT állomány nem mindig díjazta a vagányokat, nyáron nem hordtunk sapkát a szerelőruhához, ha szerelőruha volt rajtad nem foglalkoztak veled a tisztek hogy nem tisztelegsz, hát enyi ha van valakinek kérdése szivesen válaszolok, Attila | |||||
polomalev | Adatlap | 530348 | 2013. április 5. 11:05 | ![]() | |
Bocs, hirtelen az irányított rakéta alatt a földi célpontok elleni irányított rakétát értettem. | |||||
búza | Adatlap | 530347 | 2013. április 5. 10:52 | ![]() | |
A Wikipédia elég jól megválaszolja ezt a kérdéskört, viszonylag kevés hibával. Azért a kétüléses gépek szárny alatti tartójára senki ne függesszen póttartályt! :-))) | |||||
polomalev | Adatlap | 530342 | 2013. április 5. 09:53 | ![]() | |
Mit? H-23-ast? | |||||
Miggyuri | Adatlap | 530313 | 2013. április 4. 20:42 | ![]() | |
polomalev | Adatlap | 530307 | 2013. április 4. 19:52 | ![]() | |
A 21-es használhatott irányított rakétát? | |||||
búza | Adatlap | 530293 | 2013. április 4. 18:01 | ![]() | |
búza | Adatlap | 530292 | 2013. április 4. 17:47 | ![]() | |
Csak a pontosság kedvéért: A szárny alatti tartóra (БД3–60–21Д - BD3-60-21D)lehet függeszteni a fegyverzetet ami lehet bomba, rakéta blokk, és - indító sin közbeiktatásával - irányított és nem irányított rakéta is. A külső tartó lehet üzemanyag póttartály számára szolgáló darab is. Üdv: Búza | |||||
Murmuc | Adatlap | 530276 | 2013. április 4. 13:34 | ![]() | |
De, azok is a gerendákra vannak felrakva. Csak a pontosság kedvéért. :) | |||||
búza | Adatlap | 530226 | 2013. április 3. 20:37 | ![]() | |
migi | Adatlap | 530222 | 2013. április 3. 19:55 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 530121 | 2013. április 2. 12:02 | ![]() | |
Szia Rumcájsz 52! Így hogy mondod az USA lajstromot:)Ezt találtam nem100% a fordítás de lényeg érthető. forum.valka.cz/viewtopic.php/t/51869 | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 530120 | 2013. április 2. 11:22 | ![]() | |
Szia Sennás MF-nek MF, de N-el kezdődő USA-lajstromot seholsem látok rajta, de nem valószínű, hogy az eredeti cseh légierő lenne a tulaj. Mindenesetre elég csúnyán elbántak vele, nehezen képzelhető el, hogy még repülni fog. Az 50-es sebességkorlátozást is tuti, hogy túllépték, úgyhogy sokba fog kerülni!:-( Üdv R. | |||||
Sennás | Adatlap | 529874 | 2013. március 30. 12:10 | ![]() | |
Nyugger | Adatlap | 529413 | 2013. március 25. 08:19 | ![]() | |
elöl Körömi J., hátul Pinkóczi J. | |||||
Murmuc | Adatlap | 529406 | 2013. március 24. 22:50 | ![]() | |
Üdv az uraknak! Jól látom, hogy a pilóta Körömi"Csücsör"? | |||||
cenci2 | Adatlap | 529284 | 2013. március 23. 23:10 | ![]() | |
PG-s Mig-21UM berepülése még a festés előtt natúr fémszínben . www.youtube.com/watch | |||||
migi | Adatlap | 529091 | 2013. március 21. 19:53 | ![]() | |
Sziasztok vajon mi lehet svanc barátunkkal , hol merre járhat , különböző külföldi oldalakon ahol előfordul pár hazai kép is néha látok szignózott képeiből pár darabot . | |||||
komppeter | Adatlap | 528323 | 2013. március 13. 15:12 | ![]() | |
Köszönöm Rumcájc a kimerítő választ:) | |||||
búza | Adatlap | 528265 | 2013. március 12. 21:29 | ![]() | |
Ők röhögnek, mi sírunk! | |||||
migi | Adatlap | 528261 | 2013. március 12. 20:50 | ![]() | |
Szia Gabi akkor jól gondoltam a barkácsolást, sajnos nagyon sok ilyen után mázolt gép képe van fönt a neten , a fegyverzetről meg nem is beszéljünk , múltkor egy amcsi oldalon voltak a Keceli gépek képi hogy mik vannak rajtuk , nem tudom hogy sírtak e rajtuk vagy röhögtek , | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 528260 | 2013. március 12. 20:47 | ![]() | |
Szia komppeter A csillagos felségjel szemközti csúcsai közötti távolság 710 mm volt (ebben a 10 mm-es fehér keret is benne van),az ék mérete hosszirányban 800, szélességben 400 mm de ehhez jött a plusz 10 mm-es fehér keret. A számok magassága 525 mm a fehér kerettel együtt, a "kövér" karakterek (3-5-8 stb.) szélessége 305 mm, az egyes szám szélessége 210 mm, a számok közti hézag kb. 45 mm, egy négyjegyű szám befoglaló méretei 525x1400 mm, a "vonalvastagság" 95 mm (75 mm piros felület + 2x10 mm fehér keret),ezek a PG-ben nagyjavított gépekre festett ún. "gömbölyű" számokra vonatkoznak. Az eredeti szovjet gyári festésű számok (szögletes, csak a sarkokon kerekített számok) méretei : "kövér" karakterek 520x265 mm, az egyes 520x140 mm. Jó munkát és üdv R. | |||||
búza | Adatlap | 528259 | 2013. március 12. 20:44 | ![]() | |
Barkácsolták, a sint nem lehet másképp tartó nélkül felrakni. Az R-60-nak meg hiányzik az eleje! És ha nem vigyázunk, valaki még ezt is igaznak fogja tekinteni! | |||||
komppeter | Adatlap | 528239 | 2013. március 12. 15:54 | ![]() | |
Sziasztok, Megtudja valaki mondani a magyar csillagos, ill. ék felségjel, valamint az oldalszámok eredeti méreteit? 1/100-as migekhez kellene matricát kreálnom... Előre is köszönöm | |||||
migi | Adatlap | 528228 | 2013. március 12. 12:19 | ![]() | |
Azért kíváncsi lennék rá hogy ez megoldható e vagy barkácsolták a dolgot , Nálunk nem volt szokás a 4db R-60 as függesztése de a Bolgárok, Szerbek , Jugóknál , több képen is látható a 4 db rakéta , | |||||
Yeagger | Adatlap | 528226 | 2013. március 12. 11:08 | ![]() | |
meg nem is nagyon volt jellemző négy r-60-as egyidejű hordozása.. | |||||
doky3 | Adatlap | 528221 | 2013. március 12. 09:57 | ![]() | |
Igaz, azt nem is figyeltem. | |||||
charles | Adatlap | 528219 | 2013. március 12. 09:50 | ![]() | |
Nem az az érdekes, hogy R-60 van fenn, hiszen ezt hordozta, hanem az, hogy a rakéta sin közvetlenül a szárnyra van függesztve, nincs tartó. | |||||
doky3 | Adatlap | 528218 | 2013. március 12. 09:43 | ![]() | |
Az mindenesetre érdekes, hogy R-60-as rakéték vannak a felfüggeszőkön, vagy azok makettjei. | |||||
Taylor2 | Adatlap | 528198 | 2013. március 11. 20:47 | ![]() | |
Nem mig-21, de ez is el lett csúfítva. :S | |||||
migi | Adatlap | 528187 | 2013. március 11. 19:08 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Milyen altipusról, melyik évről kérdezel?
Üdv: Búza