<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Joce1214 | Adatlap | 539088 | 2013. augusztus 6. 12:54 | ||
Maz | Adatlap | 536671 | 2013. június 30. 18:32 | ||
Sziasztok! A zamárdi gyűjtemény tulajdonosa kért meg, hogy érdeklődjek, nincs-e valakinek szabályzata elsősorban MIG-21 BISZ-hez (, de más változaté is jobb lenne, mint a semmi.) Fénymásolat, beszkennelt verzió is érdekelné, természetesen honorálná is. | |||||
migi | Adatlap | 534576 | 2013. május 29. 18:34 | ||
Szia István Erre gondoltam én is hogy valami külföldi repülés miatt kellett felfesteni ezeket , | |||||
piratvitorla | Adatlap | 534539 | 2013. május 29. 06:12 | ||
Szia "Ez a biztonságtechnikai módszer is hungaricum volt ! " Még ne beszéljünk múlt időben... Persze szerintem a bíróság kiröhögné a dolgot... üdv | |||||
Nyugger | Adatlap | 534530 | 2013. május 28. 22:07 | ||
Szia Migi ! Egy kis okoskodás: az 1993-s Fairfordi IAT 93’-n csak a 1904 Cápetin voltak ezek a jelzések, a többi gépen nem. Halkan megjegyzem, hogy a MENTÉS szót nem sokan értették volna ebben a régióban. Még 4 gépen van (volt) fennt ez a jelzés sor - 1844, 1968, 9099, 9125. Ez utóbbi gépek soha nem repültek a Sky Hussars színeiben. Nekem nem sikerült kiderítenem az eredetét ezeknek a jelzéseknek, de lehet, hogy 1x megoldódik, de bizton állítható a taszári vonal, mint a festési helyszínt. Egy kis kiegészítés a feltett képhez. Ez a gép nem az 1968-s, képen a 1844-ról a tűző nap hatására csúszik le, a pecsételésre használt gyurma. Ez a biztonságtechnikai módszer is hungaricum volt ! Üdv. István | |||||
migi | Adatlap | 534518 | 2013. május 28. 20:36 | ||
manyus | Adatlap | 532507 | 2013. május 1. 20:47 | ||
Hello! Taszár, 1987-90 1,2,3, század gépeinek oldalszámai érdekelnének, előre is köszi | |||||
Nyugger | Adatlap | 532498 | 2013. május 1. 19:19 | ||
migi | Adatlap | 532496 | 2013. május 1. 19:12 | ||
manyus | Adatlap | 531876 | 2013. április 23. 21:05 | ||
én 87-88-ban voltam ott sorszerelő ott, annakidején kivűlről tudtam az egészet, de 25 év alatt megkopott a memom, ebben az időkben érdekelne az 1,2,és a 3 század oldalszámai, esetleg ha valaki tudná, vagy egy link ahol megtalálható, köszi | |||||
búza | Adatlap | 531869 | 2013. április 23. 20:13 | ||
Szia! Milyen altipusról, melyik évről kérdezel? Üdv: Búza | |||||
manyus | Adatlap | 531842 | 2013. április 23. 14:29 | ||
sziasztok! van valakinek pontos listája, hogy Taszáron mely oldalszámok melyik századhoz tartoztak? köszi | |||||
cenci2 | Adatlap | 531758 | 2013. április 22. 15:15 | ||
Köszi az infót ! | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 531725 | 2013. április 21. 21:42 | ||
Köszönöm! Mondtam én, hogy régen láttam. :-) Idő közben átrepült Budaörsre szépen halkan. | |||||
Nyugger | Adatlap | 531724 | 2013. április 21. 21:36 | ||
Laci-bácsi ! Április 13. óta a 091-s gép már Budaörsön van. Jelenleg a 6021-s és a 6009-s 75AP társaságában hangárban áll. Üdv. Nyugger | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 531720 | 2013. április 21. 21:24 | ||
Laci-bacsi | Adatlap | 531719 | 2013. április 21. 21:17 | ||
cenci2 | Adatlap | 531383 | 2013. április 16. 14:11 | ||
Nem tudja valaki hogy Pápán hány mig21-es és su-22 maradt még ,illetve Tökölön vannak a pápai gépekből vagy csak a mi24-es maradványok vannak kint ? | |||||
Ati75 | Adatlap | 531332 | 2013. április 15. 18:48 | ||
Szu-22 | Adatlap | 531329 | 2013. április 15. 18:24 | ||
Ja...meg még jó volna, ha valaki a sok megmaradt közül egyet reptetésre is összehozna...mint szegény pórul járt Mig-15UTI... :( De ez valóban szép eredmény! A 091-es az UM? | |||||
Ati75 | Adatlap | 531286 | 2013. április 15. 09:02 | ||
Ez nagyon jó lesz! Valami hasonló kéne a 29-eseknek is... | |||||
PETI | Adatlap | 531259 | 2013. április 14. 20:46 | ||
Állítólag a 091-es is megérkezett már! | |||||
lacipapa | Adatlap | 531109 | 2013. április 12. 20:17 | ||
Végre,nyugdíjas korukra hangárba kerülnek. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 531105 | 2013. április 12. 19:51 | ||
Hú ez nagyon tuti! :) | |||||
PETI | Adatlap | 531074 | 2013. április 12. 15:50 | ||
Lehet. Össze lesznek rakva, és elvileg még 2 géppel együtt itt lesznek tárolva, néha (rendezvény, repülőnap, stb.) ki lesznek húzva a hangárból, egyébként bent lesznek. Teljesen fullos, nagyon jó lenne, ha így lenne! | |||||
lacipapa | Adatlap | 531072 | 2013. április 12. 15:40 | ||
Nagyszerű!Akkor,talán nem lesznek szétvágva!Lehet tudni,hogy mit 'csinálnak' ott? Laci | |||||
PETI | Adatlap | 531066 | 2013. április 12. 15:16 | ||
badboy | Adatlap | 531009 | 2013. április 11. 18:56 | ||
Igen, ott voltam. Sőt aug. 3-án szereltem le, úgyhogy a gyakorlást is többször végig tudtam nézni. Azóta és előtte is megfordultam sok repülőnapon, de messze ez volt a legszebb kötelék és legszebb repülés amit láttam. Lanecker ezredes úr pedig egy igazi úriember volt. Nyugodjon békében! | |||||
Weizi | Adatlap | 530966 | 2013. április 11. 09:56 | ||
Biztosan sokan élőben is látták! www.youtube.com/watch | |||||
manyus | Adatlap | 530622 | 2013. április 7. 23:02 | ||
Sziasztok! én 87-88-ban voltam Taszáron a 2. műszakinál EMO-s sorszerelő, nekünk a télisapka olyan volt mint a repülőshaubé műszőr béléssel zöld gyakorló anyag külső, tépőzáras volt, állalatt mindig be kellett csatolni, nehogy "leszipantsa a repülő" a vagányabb öregek a fejük tetején csatolták össze, de a HT állomány nem mindig díjazta a vagányokat, nyáron nem hordtunk sapkát a szerelőruhához, ha szerelőruha volt rajtad nem foglalkoztak veled a tisztek hogy nem tisztelegsz, hát enyi ha van valakinek kérdése szivesen válaszolok, Attila | |||||
polomalev | Adatlap | 530348 | 2013. április 5. 11:05 | ||
Bocs, hirtelen az irányított rakéta alatt a földi célpontok elleni irányított rakétát értettem. | |||||
búza | Adatlap | 530347 | 2013. április 5. 10:52 | ||
A Wikipédia elég jól megválaszolja ezt a kérdéskört, viszonylag kevés hibával. Azért a kétüléses gépek szárny alatti tartójára senki ne függesszen póttartályt! :-))) | |||||
polomalev | Adatlap | 530342 | 2013. április 5. 09:53 | ||
Mit? H-23-ast? | |||||
Miggyuri | Adatlap | 530313 | 2013. április 4. 20:42 | ||
polomalev | Adatlap | 530307 | 2013. április 4. 19:52 | ||
A 21-es használhatott irányított rakétát? | |||||
búza | Adatlap | 530293 | 2013. április 4. 18:01 | ||
búza | Adatlap | 530292 | 2013. április 4. 17:47 | ||
Csak a pontosság kedvéért: A szárny alatti tartóra (БД3–60–21Д - BD3-60-21D)lehet függeszteni a fegyverzetet ami lehet bomba, rakéta blokk, és - indító sin közbeiktatásával - irányított és nem irányított rakéta is. A külső tartó lehet üzemanyag póttartály számára szolgáló darab is. Üdv: Búza | |||||
Murmuc | Adatlap | 530276 | 2013. április 4. 13:34 | ||
De, azok is a gerendákra vannak felrakva. Csak a pontosság kedvéért. :) | |||||
búza | Adatlap | 530226 | 2013. április 3. 20:37 | ||
migi | Adatlap | 530222 | 2013. április 3. 19:55 | ||
Sennás | Adatlap | 530121 | 2013. április 2. 12:02 | ||
Szia Rumcájsz 52! Így hogy mondod az USA lajstromot:)Ezt találtam nem100% a fordítás de lényeg érthető. forum.valka.cz/viewtopic.php/t/51869 | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 530120 | 2013. április 2. 11:22 | ||
Szia Sennás MF-nek MF, de N-el kezdődő USA-lajstromot seholsem látok rajta, de nem valószínű, hogy az eredeti cseh légierő lenne a tulaj. Mindenesetre elég csúnyán elbántak vele, nehezen képzelhető el, hogy még repülni fog. Az 50-es sebességkorlátozást is tuti, hogy túllépték, úgyhogy sokba fog kerülni!:-( Üdv R. | |||||
Sennás | Adatlap | 529874 | 2013. március 30. 12:10 | ||
Nyugger | Adatlap | 529413 | 2013. március 25. 08:19 | ||
elöl Körömi J., hátul Pinkóczi J. | |||||
Murmuc | Adatlap | 529406 | 2013. március 24. 22:50 | ||
Üdv az uraknak! Jól látom, hogy a pilóta Körömi"Csücsör"? | |||||
cenci2 | Adatlap | 529284 | 2013. március 23. 23:10 | ||
PG-s Mig-21UM berepülése még a festés előtt natúr fémszínben . www.youtube.com/watch | |||||
migi | Adatlap | 529091 | 2013. március 21. 19:53 | ||
Sziasztok vajon mi lehet svanc barátunkkal , hol merre járhat , különböző külföldi oldalakon ahol előfordul pár hazai kép is néha látok szignózott képeiből pár darabot . | |||||
komppeter | Adatlap | 528323 | 2013. március 13. 15:12 | ||
Köszönöm Rumcájc a kimerítő választ:) | |||||
búza | Adatlap | 528265 | 2013. március 12. 21:29 | ||
Ők röhögnek, mi sírunk! | |||||
migi | Adatlap | 528261 | 2013. március 12. 20:50 | ||
Szia Gabi akkor jól gondoltam a barkácsolást, sajnos nagyon sok ilyen után mázolt gép képe van fönt a neten , a fegyverzetről meg nem is beszéljünk , múltkor egy amcsi oldalon voltak a Keceli gépek képi hogy mik vannak rajtuk , nem tudom hogy sírtak e rajtuk vagy röhögtek , |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Kicsit lusta vagyok visszanézni a fórumot, de a következőkben szeretnék segítséget kérni.
1. Milyen FS kódnak, vagy ismertebb festékmárka mely színének felel meg a MIg-21-en is alkalmazott "Teflonszürke" színnek?
2. Milyen oldalszámmal szerepeltek a fenti színnel, csillagos felségjelzéssel a taszári BIS változatok?
Előre is köszönve segítségeteket: Joce