<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 540189 | 2013. augusztus 21. 20:12 | ||
juge75 | Adatlap | 540188 | 2013. augusztus 21. 20:11 | ||
Én meg SMT-n láttam kapcsolódobozt, ugyanott. (az más célra lett odatéve.) Lehet, volt átépítve valami más célra MF. | |||||
varobee | Adatlap | 540186 | 2013. augusztus 21. 19:55 | ||
A GS-23 tényleg ott van tehát R nem lehet elvileg mert annak a pitot csöve "kopasz". Akkor a kérdésem az, hogy a "szélvédő" keretén felül mi az a kapcsolódoboz? 0:38-nál megállítva jól látszik. Tényleg kíváncsi vagyok mert ilyet még csak R-en láttam. | |||||
juge75 | Adatlap | 540182 | 2013. augusztus 21. 19:41 | ||
juge75 | Adatlap | 540180 | 2013. augusztus 21. 19:37 | ||
Éles szeműek még a gs-23 gépágyút is felfedezhetik az első képkockákon. | |||||
juge75 | Adatlap | 540179 | 2013. augusztus 21. 19:33 | ||
PFM, négy tartóval, bal oldali pitotcsővel és helyesbítő szárnyakkal gépágyú célzáshoz? Az egy Mf. | |||||
varobee | Adatlap | 540173 | 2013. augusztus 21. 18:32 | ||
Én a reklám filmre gondoltam de lehet, hogy félre értettem valamit.:-) A reklámban szerintem R verzió van. Amúgy az első képen PF-ek vannak, bár a középső valami trükkös lehet mert a fékernyőtokja a svanc alján van és nem a stabilizátor alatt. A nálam okosabbak biztos tudják miért. A második képen tényleg PFM van felül/oda is van írva/. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 540168 | 2013. augusztus 21. 18:04 | ||
Dede! :) Az első képen PFM-ek vannak, a másodikon csak a legfelső az. A középső Sz, az alsó SzM. Oda is van írva, oroszul. Tibcsi | |||||
varobee | Adatlap | 540162 | 2013. augusztus 21. 17:36 | ||
Szia! Szerintem ez nem PFM, a gerinc nem vékonyodik el annyira és nincs rajta antenna. Ez inkább egy Mig-21R. Üdv: varobee | |||||
pintair | Adatlap | 540036 | 2013. augusztus 19. 21:15 | ||
www.britmodeller.com/forums/index.php még PFM, bár hamarosan tele lesz vele a net rendesen, mint előbbi tesóival | |||||
pintair | Adatlap | 540035 | 2013. augusztus 19. 21:07 | ||
valahol középen www.cybermodeler.com/special/ipmsusa2013.shtml | |||||
pintair | Adatlap | 540034 | 2013. augusztus 19. 21:06 | ||
Tibcsi | Adatlap | 540029 | 2013. augusztus 19. 20:23 | ||
f2d | Adatlap | 540002 | 2013. augusztus 19. 16:30 | ||
Ááá, nagyon cool! :D | |||||
Levix | Adatlap | 539995 | 2013. augusztus 19. 15:13 | ||
www.youtube.com/watch Eduard MiG-21PFM 1/48 reklám :). | |||||
pintair | Adatlap | 539540 | 2013. augusztus 12. 18:30 | ||
Szia! Megtaláltam a lapon a 2 szigonyt, a szemem gúvadt, de rajta van a szerelési utasításon is, 75-ös számmal...mért ne azzal :) Oké mögvöszök egyet, mégegyszer köszi a tippet! Ja, pont Zvezda Bisz-em van. Pintair | |||||
varobee | Adatlap | 539536 | 2013. augusztus 12. 18:13 | ||
Szia! A Part gyárt a Zvezda Mig-21 Bis-hez 1/72-ben maratást. A készletben benne vannak az RSZBN antennák is. Hogy jó-e a mérete nem tudom pontosan, de ugyanolyan mint a Mig-29-hez kiadott antenna. Az Eduard Mig-29 maratásához nézve viszont hosszabb. Szerintem érdemes beszerezni ezt a maratást, mert sok kis részletet tartalmaz és jó minőségű. www.jadarhobby.pl/part-s72244-mig21bis-172-p-14313.html Üdv: varobee | |||||
pintair | Adatlap | 539494 | 2013. augusztus 11. 22:03 | ||
Kozben talaltam Mig-23-ashoz csak maratast, Extratech es Edu is, azokon van. mar csak a merete kell hogy egyezo legyen! Szerintetek ugyan az a meret? 1:1-ben? Mert miert is lenne mas?, hiszen ugyanaz az Rszbn jel ment oda is. szerintem... beugrok Kecelre megnezni, megmerni ha mas nincs... | |||||
Zoli | Adatlap | 539484 | 2013. augusztus 11. 19:04 | ||
Szia, Úgy rémlik az RV maratása tartalmazza, de azért megvenni az egész makettet? Ha megvennéd, a makettet elfogadom... z | |||||
pintair | Adatlap | 539482 | 2013. augusztus 11. 18:55 | ||
Skacok! Kerestem, de nem sokaig, inkább megkerdezem: gyart-e vki 72-es bisz-hez fem maratasbol rszbn szigony antennakat?, vagy szkreccselni kell? koszonom | |||||
Joce1214 | Adatlap | 539088 | 2013. augusztus 6. 12:54 | ||
Sziasztok! Kicsit lusta vagyok visszanézni a fórumot, de a következőkben szeretnék segítséget kérni. 1. Milyen FS kódnak, vagy ismertebb festékmárka mely színének felel meg a MIg-21-en is alkalmazott "Teflonszürke" színnek? 2. Milyen oldalszámmal szerepeltek a fenti színnel, csillagos felségjelzéssel a taszári BIS változatok? Előre is köszönve segítségeteket: Joce | |||||
Maz | Adatlap | 536671 | 2013. június 30. 18:32 | ||
Sziasztok! A zamárdi gyűjtemény tulajdonosa kért meg, hogy érdeklődjek, nincs-e valakinek szabályzata elsősorban MIG-21 BISZ-hez (, de más változaté is jobb lenne, mint a semmi.) Fénymásolat, beszkennelt verzió is érdekelné, természetesen honorálná is. | |||||
migi | Adatlap | 534576 | 2013. május 29. 18:34 | ||
Szia István Erre gondoltam én is hogy valami külföldi repülés miatt kellett felfesteni ezeket , | |||||
piratvitorla | Adatlap | 534539 | 2013. május 29. 06:12 | ||
Szia "Ez a biztonságtechnikai módszer is hungaricum volt ! " Még ne beszéljünk múlt időben... Persze szerintem a bíróság kiröhögné a dolgot... üdv | |||||
Nyugger | Adatlap | 534530 | 2013. május 28. 22:07 | ||
Szia Migi ! Egy kis okoskodás: az 1993-s Fairfordi IAT 93’-n csak a 1904 Cápetin voltak ezek a jelzések, a többi gépen nem. Halkan megjegyzem, hogy a MENTÉS szót nem sokan értették volna ebben a régióban. Még 4 gépen van (volt) fennt ez a jelzés sor - 1844, 1968, 9099, 9125. Ez utóbbi gépek soha nem repültek a Sky Hussars színeiben. Nekem nem sikerült kiderítenem az eredetét ezeknek a jelzéseknek, de lehet, hogy 1x megoldódik, de bizton állítható a taszári vonal, mint a festési helyszínt. Egy kis kiegészítés a feltett képhez. Ez a gép nem az 1968-s, képen a 1844-ról a tűző nap hatására csúszik le, a pecsételésre használt gyurma. Ez a biztonságtechnikai módszer is hungaricum volt ! Üdv. István | |||||
migi | Adatlap | 534518 | 2013. május 28. 20:36 | ||
manyus | Adatlap | 532507 | 2013. május 1. 20:47 | ||
Hello! Taszár, 1987-90 1,2,3, század gépeinek oldalszámai érdekelnének, előre is köszi | |||||
Nyugger | Adatlap | 532498 | 2013. május 1. 19:19 | ||
migi | Adatlap | 532496 | 2013. május 1. 19:12 | ||
manyus | Adatlap | 531876 | 2013. április 23. 21:05 | ||
én 87-88-ban voltam ott sorszerelő ott, annakidején kivűlről tudtam az egészet, de 25 év alatt megkopott a memom, ebben az időkben érdekelne az 1,2,és a 3 század oldalszámai, esetleg ha valaki tudná, vagy egy link ahol megtalálható, köszi | |||||
búza | Adatlap | 531869 | 2013. április 23. 20:13 | ||
Szia! Milyen altipusról, melyik évről kérdezel? Üdv: Búza | |||||
manyus | Adatlap | 531842 | 2013. április 23. 14:29 | ||
sziasztok! van valakinek pontos listája, hogy Taszáron mely oldalszámok melyik századhoz tartoztak? köszi | |||||
cenci2 | Adatlap | 531758 | 2013. április 22. 15:15 | ||
Köszi az infót ! | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 531725 | 2013. április 21. 21:42 | ||
Köszönöm! Mondtam én, hogy régen láttam. :-) Idő közben átrepült Budaörsre szépen halkan. | |||||
Nyugger | Adatlap | 531724 | 2013. április 21. 21:36 | ||
Laci-bácsi ! Április 13. óta a 091-s gép már Budaörsön van. Jelenleg a 6021-s és a 6009-s 75AP társaságában hangárban áll. Üdv. Nyugger | |||||
Laci-bacsi | Adatlap | 531720 | 2013. április 21. 21:24 | ||
Laci-bacsi | Adatlap | 531719 | 2013. április 21. 21:17 | ||
cenci2 | Adatlap | 531383 | 2013. április 16. 14:11 | ||
Nem tudja valaki hogy Pápán hány mig21-es és su-22 maradt még ,illetve Tökölön vannak a pápai gépekből vagy csak a mi24-es maradványok vannak kint ? | |||||
Ati75 | Adatlap | 531332 | 2013. április 15. 18:48 | ||
Szu-22 | Adatlap | 531329 | 2013. április 15. 18:24 | ||
Ja...meg még jó volna, ha valaki a sok megmaradt közül egyet reptetésre is összehozna...mint szegény pórul járt Mig-15UTI... :( De ez valóban szép eredmény! A 091-es az UM? | |||||
Ati75 | Adatlap | 531286 | 2013. április 15. 09:02 | ||
Ez nagyon jó lesz! Valami hasonló kéne a 29-eseknek is... | |||||
PETI | Adatlap | 531259 | 2013. április 14. 20:46 | ||
Állítólag a 091-es is megérkezett már! | |||||
lacipapa | Adatlap | 531109 | 2013. április 12. 20:17 | ||
Végre,nyugdíjas korukra hangárba kerülnek. | |||||
zoli1989 | Adatlap | 531105 | 2013. április 12. 19:51 | ||
Hú ez nagyon tuti! :) | |||||
PETI | Adatlap | 531074 | 2013. április 12. 15:50 | ||
Lehet. Össze lesznek rakva, és elvileg még 2 géppel együtt itt lesznek tárolva, néha (rendezvény, repülőnap, stb.) ki lesznek húzva a hangárból, egyébként bent lesznek. Teljesen fullos, nagyon jó lenne, ha így lenne! | |||||
lacipapa | Adatlap | 531072 | 2013. április 12. 15:40 | ||
Nagyszerű!Akkor,talán nem lesznek szétvágva!Lehet tudni,hogy mit 'csinálnak' ott? Laci | |||||
PETI | Adatlap | 531066 | 2013. április 12. 15:16 | ||
badboy | Adatlap | 531009 | 2013. április 11. 18:56 | ||
Igen, ott voltam. Sőt aug. 3-án szereltem le, úgyhogy a gyakorlást is többször végig tudtam nézni. Azóta és előtte is megfordultam sok repülőnapon, de messze ez volt a legszebb kötelék és legszebb repülés amit láttam. Lanecker ezredes úr pedig egy igazi úriember volt. Nyugodjon békében! | |||||
Weizi | Adatlap | 530966 | 2013. április 11. 09:56 | ||
Biztosan sokan élőben is látták! www.youtube.com/watch | |||||
manyus | Adatlap | 530622 | 2013. április 7. 23:02 | ||
Sziasztok! én 87-88-ban voltam Taszáron a 2. műszakinál EMO-s sorszerelő, nekünk a télisapka olyan volt mint a repülőshaubé műszőr béléssel zöld gyakorló anyag külső, tépőzáras volt, állalatt mindig be kellett csatolni, nehogy "leszipantsa a repülő" a vagányabb öregek a fejük tetején csatolták össze, de a HT állomány nem mindig díjazta a vagányokat, nyáron nem hordtunk sapkát a szerelőruhához, ha szerelőruha volt rajtad nem foglalkoztak veled a tisztek hogy nem tisztelegsz, hát enyi ha van valakinek kérdése szivesen válaszolok, Attila |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Üdv R.