<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Levix | Adatlap | 498128 | 2012. november 18. 17:19 | ||
Ja, jó lehet a 36081. | |||||
Levix | Adatlap | 498127 | 2012. november 18. 17:13 | ||
kamuflazs-camouflage.blogspot.hu/2012/11/az-ukranok-digitalizalnak.html Én már egy picit tovább léptem :). Egy szerény összefoglaló az Ukrán Légierő festésmintáiról 2000-től, napjainkig. | |||||
Sennás | Adatlap | 498126 | 2012. november 18. 15:32 | ||
Szia.Jó az a szín jól kiválasztottad. | |||||
Keri | Adatlap | 498125 | 2012. november 18. 15:00 | ||
Hú,nagyon tetszik ez az árnyalat! | |||||
p-51 | Adatlap | 498124 | 2012. november 18. 14:40 | ||
1 - Szerintem a dielektronikus panelek 36118, az egész gép meg 36081. De csak azért írom ide, hogy Levix-megnyilvánulást generáljon. 2 - Én akkor is ezekkel a színekkel fogom festeni. 3 - Megyek a csere-berébe, keresek Fulcrumot. | |||||
Sennás | Adatlap | 498123 | 2012. november 18. 14:11 | ||
Ha egy ilyet szeretnél építeni milyen színt kell erre keresni?Vajon adtak már neki valami fantázia nevet? | |||||
NORAD | Adatlap | 498122 | 2012. november 18. 12:58 | ||
Élőben azért van különbség a két szín között. Persze az orosz gépeken még friss a festés, az amerikai gépeken pedig már évtizedek óta fakul. | |||||
silent8 | Adatlap | 498121 | 2012. november 18. 11:53 | ||
Egyébként az feltűnt, hogy a háttérben ott a PAK-FA? :) | |||||
Sennás | Adatlap | 498120 | 2012. november 18. 10:58 | ||
Mostanra keverték ki a szint:) | |||||
vlevi | Adatlap | 498119 | 2012. november 18. 10:51 | ||
Nahát, én azt hittem, azért ennél gyorsabb a szovjet hírszerzés. Mert ez F-15E Strike Eagle nagyon régóta ilyen színű. | |||||
Sennás | Adatlap | 498118 | 2012. november 18. 10:02 | ||
Mondom hogy SZÜRKE! | |||||
Sennás | Adatlap | 498117 | 2012. november 18. 09:33 | ||
Szia úgy látszik amit a németek otthagytak ww2 german grey festéket most találták meg most legalább elhasználják.Én nem bánom tetszik az orosz zöld:) | |||||
Levix | Adatlap | 498116 | 2012. november 18. 09:25 | ||
kamuflazs-camouflage.blogspot.hu/ Ez k... jó. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 498114 | 2012. november 11. 11:20 | ||
Izé... áttelepüléseknél. :) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 498113 | 2012. november 11. 11:19 | ||
Végülis igaz: hosszú távú repüléseknél (áttelepóléseknél) használják, csak nem keró van benne, hanem fogkefe és tiszta gatya. :) | |||||
migi | Adatlap | 498112 | 2012. november 11. 10:34 | ||
Látod , lehetséges , bár én ezt úgy olvastam hogy hosszú távú repüléseknél használják, de ki tudja , | |||||
Tibcsi | Adatlap | 498111 | 2012. november 11. 10:32 | ||
Tibcsi | Adatlap | 498110 | 2012. november 11. 10:31 | ||
Szerintem az nem is üzemanyagtartály, hanem egyfajta "csomagtartó" (azt hiszem, személyi csomag gondola a hivatalos neve). | |||||
Weizi | Adatlap | 498109 | 2012. november 11. 10:31 | ||
Igen!Ez sem rossz!Viszont szerintem ez nem üzemanyagtartály!Ez egy csomagszállító tartály lehet,amibe a pilóták a cuccaikat rakják,meg egy-két olyan géphez tartozó felszerelést,ami belefér!Településeknél használhatják. Ha butaságot írtam,akkor bocs mindenkitől előre!:-) Kecskeméten láttam ilyen tartályokat az A-10-en,és oda hazamenetelnél a pilóták a nagy csomagjaikat rakták!:) viszont ez a hagyományos géphez rendszeresített bombazárra van felrakva. | |||||
migi | Adatlap | 498108 | 2012. november 11. 10:21 | ||
Weizi | Adatlap | 498107 | 2012. november 11. 10:04 | ||
Szia! Szerintem nyugodtan fel lehet használni hozzá!Sajnos biztosra nem tudom,de külsőre/részletekre semmi különbséget nem bírtam felfedezni!Méretben sem hinném hogy lenne különbség! Ami viszont biztos,hogy a tartályok tartóit neked kell majd elkészítened,mert gondolom a készletben csak a rendszeresített bombazár van,vagy az sem. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 498105 | 2012. november 11. 08:47 | ||
Én úgy tudom, hogy csak a púposokra lehet szárnytartályt függeszteni. A mostani Aranysasban olvastam, hogy a 35-ösön a Szuhoj tankokat rendszeresítették, de ha függesztve vannak, akkor a fékszárny nem működtethető... | |||||
migi | Adatlap | 498104 | 2012. november 10. 20:54 | ||
Sziasztok Lenne egy kérdésem , 1/48as méretben szeretnék a 29 esre szárny alatti póttartályt tenni , esetleg a Su-22 sé megfelelne szerintetek erre a célra ? üdv: migi | |||||
pintair | Adatlap | 498103 | 2012. november 10. 20:14 | ||
hát gyűrhetik őket rendesen...fogyóeszköz az ott. | |||||
Keri | Adatlap | 498102 | 2012. november 10. 19:59 | ||
Hm,elég rossz minőségű a lemezelés a gépen,nem? | |||||
pintair | Adatlap | 498101 | 2012. november 10. 19:54 | ||
gyurci | Adatlap | 498100 | 2012. november 6. 21:35 | ||
Srácok leköteleztetek.Köszönöm a segítségeteket Figaro,és Murmuc. Üdv:Gyurci | |||||
Figaro | Adatlap | 498099 | 2012. november 6. 19:00 | ||
Murmuc | Adatlap | 498098 | 2012. november 6. 17:49 | ||
Üdv Gyurci! Egyet találtam: | |||||
gyurci | Adatlap | 498097 | 2012. november 6. 17:36 | ||
Köszönjük Murmuc. Ez nagyon klassz.Csak az alja ezeken sem látszik:( Azért ez nagyon klassz. Köszi mégegyszer! Üdv :Gyurci | |||||
Murmuc | Adatlap | 498096 | 2012. november 6. 16:55 | ||
Sziasztok! A Facebook-on, Vári Gyula oldalán, megjelent a "sas" 29-es festésének fázisai képekben. www.facebook.com/photo.php | |||||
Weizi | Adatlap | 498095 | 2012. november 3. 20:45 | ||
kerge | Adatlap | 498094 | 2012. november 3. 20:02 | ||
Köszi szépen még egyszer az infókat,megyek "fűrészelni"a NAGYVASAT | |||||
Weizi | Adatlap | 498093 | 2012. november 3. 19:39 | ||
Igen ez az! Kicsit szedett-vedett kinézetük volt!:-) Egy jó pár méter kábelből (rajta egy kapcsolóval),egy fülhallgatóból,és egy gégemikrofonból állt!Igazából az effektíve rádiónak nevezett berendezés a gépben volt beépítve,és a műszakiak arra csatlakoztak fel kívülről! | |||||
Weizi | Adatlap | 498092 | 2012. november 3. 19:34 | ||
Sajnos az nem lenne életszerű,mert mint ahogy írtam,ezt csak szerviz célokból alkalmazták,az indító zónában nemigen! Viszont olyan előfordult,hogy ha a gép nagyon sokat volt használaton kívül,akkor egy kicsit a törzsféklap alsó tagja kicsit megereszkedett a súlyából adódóan!Viszont egyáltalán nem nagy mértékben!Illetve járó hajtóművek esetén a rendszerben más volt nyomás,így aztán a lógás sem lenne indokolt! | |||||
kerge | Adatlap | 498091 | 2012. november 3. 17:49 | ||
kerge | Adatlap | 498090 | 2012. november 3. 17:45 | ||
Szia Köszönöm az infót,bár ezen a fotón nem látok (kapcsolót)de ha valahova ide helyezek egy figurát akkor maradhat a törzsféklap is nyitva? | |||||
Weizi | Adatlap | 498089 | 2012. november 3. 17:32 | ||
Szia! Az elképzelés szerintem nem rossz! A figurák közül egyet akár a gép alá (szárnyak alá,vagy akár a két hajtómű közé nem túl hátra) is berakhatsz,mert míg régebben volt egy úgynevezett start ellenőr aki a felszállópálya előtt még megállította a guruló gépeket,és még egyszer átnézte,hogy minden rendben van-e vele,nem csepeg-e belőle semmi!(Mármint rendellenesen:) A reptéri szlengben "cseppesnek" is nevezték! Ez a munkakör azonban a gépek létszámával egyetemben leépült,így a gépek ellenőrzése,minden szempontból még az állóhelyen megtörtént! Természetesen ekkor még be volt helyezve az egyik főfutó elé a féktuskó! Általában rádiós összeköttetésben voltunk a pilótával,aki indítás közben folyamatosan sorolta az indítási adatokat,vagy azt,hogy éppen mit kapcsol!Mi pedig visszaigazoltuk a dolgokat,ha éppen működtette a fékszárnyakat,vagy például,hogy a megfelelő fordulatszám elérésénél csukódtak-e be a szívócsatorna paneljei! Esetek többségében tehát volt egy rádiónk erre a célra,ami egy jó hosszú vezetékkel volt összekötve a géppel (a gép orrán alul volt a csatlakozó)a mechanikus pedig gégemikrofonon keresztül beszélt a pilótával,így minimalizálták a kintről beszűrődő hajtómű zaját. Volt azonban olyan is,hogy minden rádiónk tönkrement,és ekkor jöhetett a "pantomim"!:-) Az esetek többségében azért volt rádiónk! | |||||
gyurci | Adatlap | 498088 | 2012. november 3. 14:30 | ||
Szia Regal. A sasos festéssel kapcsolatosan engem is érdekelnének ,színek illetve festési infók. Ha tudnál segíteni ,nagyon hálás lennék. A privát címem:gyur76@gmail.com Előre is köszönöm. Üdv:D.György | |||||
kerge | Adatlap | 498087 | 2012. november 3. 14:18 | ||
Szia Weizi Szóval elmondanám az elképzelésem a dióval kapcsolatban. Állt volna a gépem a kis betonon felszámozott állóhelyén (sárga csík,koordinátapontok) a pilóták a helyükön,kabintető még nyitva, egy két figura a gép körül (de nem alatta)egy közülük mintha a pilótával kommunikálna (kézjellel agy rádión) miközben a kormányfelületeket ellenőriznék. Kb ennyi. Amit idáig módosítani kell a féklapok vissza alaphelyzetbe+Aca átrakása a másik oldalra. Szerinted ebben a formában megvalósítható? A segítséged előre is köszönöm. kerge | |||||
Kamovos | Adatlap | 498086 | 2012. november 1. 08:47 | ||
Sziasztok! A cikkből azt olvastam ki, hogy a gépek nagy része repülhető lehetne. HA(!)akarnánk! De ha ilyen jó az állapotuk miért nem cseréljük el az oroszokkal Mi-117-re? Helikopterünk úgysem lesz hamarosan. De! Ugyan ezt kérdezhetném az összes többi technikai eszközről amiket tőlük vásároltunk. Üdv: kamovos | |||||
vatya1 | Adatlap | 498085 | 2012. november 1. 08:31 | ||
Szia!Regal Köszönöm az infót, és a referencia fotókat pedig nagyon meg köszönném. az adatlapon az email cimem. | |||||
Caprice | Adatlap | 498084 | 2012. november 1. 02:06 | ||
Regal | Adatlap | 498083 | 2012. október 26. 22:05 | ||
Szia, tudtommal matricát nem adtak ki, de meg lehet csinálni fújva szépen, kimaszkolgatva. Az alapszín Revell 85, a vörösbarna ha jól emlékszem Humbrol 133, a sötétbarnának utána kell még néznem. Ezen kívül kell fehér, fekete és citromsárga. Referencia fotókat tudok küldeni. Üdv, Regal | |||||
Weizi | Adatlap | 498082 | 2012. október 26. 18:15 | ||
Hát elég ismerős látvány!:-))) www.youtube.com/watch | |||||
vatya1 | Adatlap | 498081 | 2012. október 25. 07:18 | ||
sanyi | Adatlap | 498080 | 2012. szeptember 25. 19:27 | ||
Sziasztok! Király kép lengyel gépekről. Nagyon jó ez a festés. www.mycity-military.com/imgs2/143473_337063165_MIG-29-POLAND%20AF-AUG2012-Sky%20van.jpg | |||||
Ati75 | Adatlap | 498079 | 2012. augusztus 30. 07:20 | ||
Az jó,legalább van esélye a megmenekülésre! | |||||
Weizi | Adatlap | 498078 | 2012. augusztus 29. 22:51 | ||
A 27-es Kecskeméten van egy zárt hangárban! | |||||
Ati75 | Adatlap | 498077 | 2012. augusztus 29. 20:11 | ||
Szia! Itt találsz képeket Róla: hunavia.freeweb.hu/TYPE/MiG-29%20base/SERIAL/MiG29UBIDNo27/index.html És hogy hol van most? Ha jól tudom,a kecskeméti \"Jurassic park\"-ban...:( Üdv. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |