/ Fórumok /

Tengeralattjárók

Type II-től Type XXIII-ig,Akulától a Los Angelesig,lábbal tekerőstől a nukleáris meghajtásúig,vadásztól a rakétahordozóig minden-minden,ami víz alatt tekereg és nem hajófenék,ámbráns cet vagy uszadékfa.Igen,ez a MOK(Makettinfo Online Klub)tengeralattjáró szakosztályának hivatalos megjelenési felülete!... Hopp,mi az ott,csak nem egy mélységi bomba??!!

Keri
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77.
atu71 542213 2013. szeptember 21. 19:39
Válasz erre
IMG_8267
IMG_8267
IMG_8269
IMG_8269
IMG_8272
IMG_8272

Hali!
Az antenna behuzott allapotban es a korlatok balolda elkeszult,ebben a meretben nem volt egyszeru de nem akartam csak ugy felragasztani a koteleket.
Keri 542191 2013. szeptember 21. 09:00
Válasz erre
Szia!

Szuper!
Igen,előszeretettel szkreccselek,és most már a gépeim is megvannak hozzá szerencsére,tudok komolyabb dolgokat is összehozni.A gipszet szeretném kiváltani a folyamatok közül,mert szeretek ugyan vele dolgozni,de macerás,töredezik,sérülékeny,és azért nehéz is összességében(a balsához képest).Szóval érdekelne,te hogyan csinálod.

Keri
TAMÁS78 542104 2013. szeptember 19. 17:14
Válasz erre
Szia Keri!

Oké, összehozok egy cikket. A balzában egyébként az a jó, hogy szükségtelenné teszi a bordaközök bármivel történő kitöltését. Ha szabad egy példát mondanom: www.acelmonstrum.host22.com/cou.html

Ezek szeint te is szkreccselsz?

Tamás
Keri 542070 2013. szeptember 18. 21:50
Válasz erre
Tamás,erről a balsás technikádról írhatnál bővebben,mondjuk egy cikk keretében.Többünket érdekelne.Én a bordaközöket gipsszel szoktam kitölteni,de nem a legjobb megoldás.
Keri
TAMÁS78 542067 2013. szeptember 18. 20:38
Válasz erre
Köszi!
tyimosenko 542022 2013. szeptember 17. 23:13
Válasz erre
Sanjurjo 542015 2013. szeptember 17. 22:03
Válasz erre
Szép letisztult formái vannak az alfának, nem is tengeralattjáró, hanem valami hal, vagy delfin, a kőrvonalai alapján. Az egyik legszebb nukleáris szívar szerintem, és biztos szép lesz a kezed által a makettje is. Kíváncsian várjuk.
TAMÁS78 542014 2013. szeptember 17. 21:54
Válasz erre
Ehun van két sörtulajdonos. :) Sanjurjo, pontosan. Továbbá a sebessége is nagyon nagy volt, 40-42 csomó körül. 1/144-ben csinálgatom ezt is.
Sanjurjo 542012 2013. szeptember 17. 21:23
Válasz erre
Sziasztok!

Akkor Alfa osztály. Ha jól tudom titánium ötvözetből készült belőle néhány darab, borzasztó mélyre tudott merülni, és talán csak a franci Rubis osztály kisebb nála az atomeghajtásúak között.
tyimosenko 542011 2013. szeptember 17. 21:23
Válasz erre
TAMÁS78 542005 2013. szeptember 17. 21:04
Válasz erre
Sza Marci,

majdnem, kicsit régebbi és jóval kisebb.
tyimosenko 541999 2013. szeptember 17. 20:30
Válasz erre
TAMÁS78 541993 2013. szeptember 17. 20:02
Válasz erre
Gondolkoztam is rajta, odaírom, hogy az "elfuserált tengeralattjáró-kezdemény"-típusú válaszokat nem fogadom el, de aztán reménykedtem, hogy csak nem akad ilyen humoros kolléga. Oszt mégis akadt. :))
zsocate 541992 2013. szeptember 17. 19:46
Válasz erre
Szia!

Egy fél tengeralattjáró akar lenni.

A sört nem igazán szeretem, a gyümölcslé, bor jöhet :)
TAMÁS78 541990 2013. szeptember 17. 19:32
Válasz erre
DSCF3397
DSCF3397

Sziasztok!

Aki megmondja, mi akar ez lenni, a következő adandó alkalommal vendégem egy sörre.
Varjúbácsi 541459 2013. szeptember 9. 17:05
Válasz erre
Type VII
Type VII
Type IX
Type IX
Type XXI
Type XXI

Sziasztok!
Eladó a Vom Origal zum Modell sorozat három része. Ára 2500.-Ft/db
varjasikukacyahoo.com vagy az adatlapomon található telefonszám.
Gabusch 541246 2013. szeptember 5. 18:42
Válasz erre
Háromból akartam egy scratch belsőterest csinálni, csak közben megjelent az 1/72-es, maradt a fenébe. Amit elkezdtem összerakni belőle, az idők során többször leesett, meg nem is tetszett, úgyhogy az már nincs is meg. Ezeket az alkatrészeket is véletlenül találtam meg, mást kerestem. :)
atu71 541245 2013. szeptember 5. 18:35
Válasz erre
Gabusch 541225 2013. szeptember 5. 13:27
Válasz erre
Ha mindenáron meg akarod csinálni, van itt egy roncs 1:125-ös U47-em, meg egy U99-em, ha Pesten el tudsz érte jönni, odaadom. Kicsit belevágtam itt-ott, meg tömítgettem, meg lehet, hogy hiányzik ez-az, összeragasztva nincs, jórészt a kereten minden. Sok munkával ki lehet belőle hozni azt az izét.
Ceró 540843 2013. augusztus 30. 23:51
Válasz erre
Sziasztok!
Értem! :)
Köszönöm!
T.: Ceró
Gabusch 540814 2013. augusztus 30. 11:01
Válasz erre
Ahhoz a semmilyenhez? A Revell 1:125-ös U99 készletét. Az olyan szar, hogy kész öröm kihozni belőle bármit. :) De a torony (átalakítással), meg a test használható lehet, csak le kell vágni róla ahogy nézem az oldalsó tartályokat, meg lejjebb kell helyezni rajta az összes beömlőnyílást, illetve teljesen át kell szabni a fedélzetet.

Egyébként bármelyik VIIC típus jó lehet kiindulásnak, de ahogy ez kinéz, az újabbakról le kell szedned az összes szegecset, panelvonalat, mindent és ugyanúgy el kell rontanod, ahogy az a 40 éves Revell kit kinéz. Összességében azt lehet mondani, hogy annyi könnyebbséget kapsz egy kittel, hogy lesz egy hellyel-közzel használható tornyod és egy rettenetesen átalakítandó tested.
Ceró 540812 2013. augusztus 30. 10:11
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm a választ mindenkinek!
Melyik készletet ajánlanátok a megépítéséhez?
T.: Ceró
TAMÁS78 540695 2013. augusztus 27. 22:44
Válasz erre
Szia Tomi!

Köszi! Gondolkoztam is rajta, hogy javaslom a Thüringennél a használatát, de aztán ilyen mértékben nem akartam beleszólni a metódusba. :) Tényleg, hogy haladsz vele?

A balzát vegyesen, géles pillanatragasztóval és Palmatex-szel ragasztom a sztirolhoz, és most ez utóbbival, de sokszor Palma Fa Expresszel egymáshoz (mármint a balzát a balzához).

Tamás
hergert 540685 2013. augusztus 27. 20:36
Válasz erre
Szia TAMÁS78!

Tetszik az építési megoldásod. Én is kipróbáltam nemrég egy kishajóval. A balsát és a sztirolt mivel ragasztod össze? Én pillanat ragasztót használtam és elég tartós lett az eredmény.

Szép lesz!

Üdv.: Herger Tomi
TAMÁS78 540682 2013. augusztus 27. 19:58
Válasz erre
Navaga 13
Navaga 13
Navaga 14
Navaga 14
Navaga 15
Navaga 15

No kéremszépen, így néz ki bebalzázva. Következik a középső, rakétatároló rész íves átmenetének kialakítása a fedélzethez; nameg a torony, stb. Amihez inkább lesz kedvem.

Atu! Azt nem tudom, érdekes-e, de számos feladatra nagyon jól használható anyag. Én vitorlás hajók palánkozásához kezdtem el használni 6-7 éve, és nagyon megszerettem.
atu71 540665 2013. augusztus 27. 17:51
Válasz erre
Hali!
Erdekes lehet balzaval dolgozni,egyszer kiprobalom :)szepen alakul,
TAMÁS78 540640 2013. augusztus 27. 09:50
Válasz erre
Navaga 10
Navaga 10
Navaga 11
Navaga 11
Navaga 12
Navaga 12

Sziasztok!

A balza kezdi kirajzolni a test ívét. Az illesztések pontosságát itt-ott nem vittem túlzásba, hisz ennek a rétegnek csak az a szerepe, hogy sima, egyenletes alapot adjon a végső sztirolrétegnek.
Gabusch 540533 2013. augusztus 25. 21:47
Válasz erre
Ez egy fantázia-tengeralattjáró, pont olyan, mint azt hiszem ugyanebben a részben a tank. Az is valami I. VH-s alapokon nyugvó hibrid izé.
atu71 540525 2013. augusztus 25. 20:36
Válasz erre
Hali!
Hat igen :),neha mar tele is van a hocipom,de ezeket a kihivasokat szeretem.
TAMÁS78 540520 2013. augusztus 25. 20:13
Válasz erre
És még te mondod, hogy munkaigényes, amit csinálok... :) Mióta gyűröd a korlátokat? 2 hónapja?
atu71 540499 2013. augusztus 25. 18:51
Válasz erre
IMG_8212
IMG_8212
IMG_8203
IMG_8203

Hopsz,egybol ketto is lett,ime a plusz :)
atu71 540498 2013. augusztus 25. 18:49
Válasz erre
IMG_8214
IMG_8214
IMG_8214
IMG_8214
IMG_8205
IMG_8205
IMG_8206
IMG_8206

Hali!
Nehany kep a korlatokrol es a ketto kisebb letrarol,a masik ketto nagyobb meg gyartas alatt.A cicus lelekben tamogat a nehez pillanatokban :D
TAMÁS78 540463 2013. augusztus 25. 11:52
Válasz erre
Szia!

Azt mondják a többiek, hogy leginkább talán a II. világháborús német VII-es típusra próbál hajazni, de nagyon pontatlan, a test középső részének, és így a fedélzetnek a formája egészen más volt. Az ilyen egyenes vonalvezetés inkább a IX-esre jellemző, de azért nem pontosan így, továbbá annak más a tornya, stb.

de.wikipedia.org/wiki/U-Boot-Klasse_VII
atu71 540462 2013. augusztus 25. 11:37
Válasz erre
Ceró 540446 2013. augusztus 25. 08:13
Válasz erre
Sziasztok!
Pontosabban?
Német ugye?
T.: Ceró
Gabusch 540431 2013. augusztus 24. 23:07
Válasz erre
IXVII. Esetleg VIIIX. Vagy valami ilyesmi. :DDD
Neo954 540421 2013. augusztus 24. 21:12
Válasz erre
Szia!

Én VII-es típusnak nézem, de elég pontatlan modell.

Üdv.:Neo
Ceró 540414 2013. augusztus 24. 20:07
Válasz erre
Indiana-Jones-Deleted-Scene-Submarine
Indiana-Jones-Deleted-Scene-Submarine

Sziasztok!
Segítséget kérnék tőletek. Nem vagyok nagy tengeralattjáró szakértő.
Megtudnátok mondani,hogy az Indiana Jones Frigyláda részében mi volt a típusa a tengeralattjárónak?
Köszönettel: Ceró
cerka75@mailbox.hu
atu71 540401 2013. augusztus 24. 16:08
Válasz erre
hali!
Szepen haladsz,igen munka igenyes es erdekes valasztas,
TAMÁS78 540390 2013. augusztus 24. 13:24
Válasz erre
Navaga 5
Navaga 5
Navaga 6
Navaga 6
Navaga 7
Navaga 7
Navaga 8
Navaga 8
Navaga 9
Navaga 9

Sziasztok!

Haladtam egy kicsit. A fedélzetek vízszintes - vagy inkább közel vízszintes - részeit kivágtam sztirolból és végig felragasztottam. Az orr formáját pontosan kialakítottam balzából, a rakétákat tartalmazó szakasz megkapta az oldalait is. A nyitottnak tervezett tubus egyéb információ híján egyelőre így néz ki, majd feldobom néhány aprósággal és egy terveim szerint jól kidolgozott zárófedéllel. Gyorsan faragtam hozzá egy humanoidot, az eredeti méretének érzékeltetéséhez.

Most következik az egész hengeres test "palánkozása" balzával, majd csiszolás, és erre a végső réteg 0,5-ös sztirol a bekarcolt "panelvonalakkal", egyéb részletekkel.
atu71 540389 2013. augusztus 24. 13:23
Válasz erre
Hali!
Minden keppen kinn akarom hagyni,de azert koszi a tanacsot :)
Gabusch 540340 2013. augusztus 23. 20:26
Válasz erre
Csak jutott még eszembe, hogy elvileg behúzva is tartották, tehát ha nem akarsz mindent nyitva, kitolva, stb. ábrázolni, nyugodtan tegyél egy darab húzott szálat a nyílásba meghajlítva és kész.
TAMÁS78 540339 2013. augusztus 23. 20:20
Válasz erre
delta3
delta3

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni abban, hogy nagyjából hogy nézhetett ki egy Yankee I-es rekétaindító tubusa nyitott zárófedéllel? Hiába keresgélek a neten, semmi. Még ez a legjobb, amit találtam, a képaláírás szerint egy Delta III-asé.

Atu, ideje lenne a képeknek, rég láttuk, hol tartasz.

Tamás
atu71 540321 2013. augusztus 23. 18:37
Válasz erre
A haladasrol tolok fel kepeket a hetvegen.
Gabusch 540318 2013. augusztus 23. 17:57
Válasz erre
Szívesen, örülök, ha segítettem.
atu71 540304 2013. augusztus 23. 16:18
Válasz erre
Hali!
Koszi ezekbol mar kitudok indulni.
Gabusch 540284 2013. augusztus 23. 11:53
Válasz erre
tviic
tviic

Esetleg megpróbálhatod az alábbi 300 dpi-vel szkennelt kép alapján (Forrás: Vom Original Zum Modell) kiszámítani magadnak.
Gabusch 540283 2013. augusztus 23. 11:45
Válasz erre
Szia!

Ha jól mértem (nehezen hozzáférhető helyen van a cucc) a Revell 1/72-n 13,75 mm az átmérője, a huzalvastagság pedig 1,2 mm.
atu71 540240 2013. augusztus 22. 16:59
Válasz erre
K2
K2

Hali!
Tisztelt Urak,az alabbi kerdessel fordulok hozzatok,elveszett ez a koralaku (gondolom antenna).Szuksegem lenne a koralak atmeriojere es a huzal vastagsagra,nagyon megkoszonnem.Ez a kep nem azon a tipuson van mit en keszitek de szerintem ez is megfelel.
atu71 540104 2013. augusztus 20. 18:25
Válasz erre
Hali!
Udv a fedelzeten :),varom a folyt.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77.