<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |
Sennás | Adatlap | 540798 | 2013. augusztus 29. 21:20 | ||
Jó a szemmértéked:-) Fotózáshoz lesz csak fellrakva vagy gyártok egy ilyen "átlátszóst" és díszne az lesz fent az meg akkors esz mint a szekrény. Előzmény: (540796) f2d 2013. augusztus 29. 21:13 | |||||
f2d | Adatlap | 540796 | 2013. augusztus 29. 21:13 | ||
Ha felrakod rá a rotorlapátokat be se fér abba a vitrinbe. | |||||
Sennás | Adatlap | 540790 | 2013. augusztus 29. 20:01 | ||
Sennás | Adatlap | 540788 | 2013. augusztus 29. 19:34 | ||
Szia.Most így 47cm hosszú és 5.5cm széles.Impozáns!A rotorhoz még hozzá se kezdtem az talán 45cm átmérőjű lesz. | |||||
f2d | Adatlap | 540787 | 2013. augusztus 29. 19:26 | ||
Na, akkor legalaább ez egy jó Zvezda makett. Még mindig brutál a mérete. Amúgy mekkora mindennel együtt, hossz/szélesség? | |||||
Sennás | Adatlap | 540786 | 2013. augusztus 29. 19:14 | ||
f2d | Adatlap | 540648 | 2013. augusztus 27. 11:04 | ||
Köszi. A képek mindig csalnak, mert ezek erős megvilágításban/vakuval és felnagyítva készülnek, ezért teljesen másként jelnnek meg a részletek, mint élőben, főleg olyan kicsi méretarányoknál, mint az 1/72. Lehet, hogy ezek a megoldások képeken túlzottnak tűnnek, de vitrinbe, vagy akár veresenyen az asztalra letéve kellőképpen jól mutatnak. Számomra ez a követendő út.:) | |||||
Zoli | Adatlap | 540644 | 2013. augusztus 27. 10:21 | ||
Nekem ez a Tomcat kabin is túl plasztikus. A Harrier ülés jobban tetszik, amúgy az egész makett is, nagyon szép lett, gratula! Az ennyire világos szín kihúzása helyett egyébként esetleg az élekről le is lehet csiszolni a festéket, az is ugyanazt eredményezi, szerintem. (Legalábbis általában világosszürke anyagból öntik a maketteket.) z | |||||
f2d | Adatlap | 540595 | 2013. augusztus 26. 16:38 | ||
Az fura. :) Az első linken a HB tomcat cockpitján szépen kihúzva minden él. Egyébként innen tetszett meg ez a technika, sokkal tisztább és élesebb minden, 1/72-es belsőkön sokat dob szerintem. hcmodelling.com/viewtopic.php A másodikon, pedig az én általam elkövetett Harrier, itt a katapulton nagyon jól látszik, hogy itt még szárazecseteltem, ami szerintem sokkal bénább, mint az előző megoldás. www.makett.org/smf/index.php/topic,5626.0.html | |||||
Zoli | Adatlap | 540568 | 2013. augusztus 26. 10:16 | ||
Nekem ugyanilyen lett. Lehet, hogy élőben nem ilyen feltűnő, a képeken tényleg erősnek tűnik. z | |||||
Sennás | Adatlap | 540566 | 2013. augusztus 26. 09:45 | ||
f2d | Adatlap | 540562 | 2013. augusztus 26. 09:09 | ||
Nem ugyan az, még véletlen sem. Egyébként a vaku miatt ennyire erős, élőben teljesen más, mint általában minden makett. Befolyatás nálam csak a panelvonalaknál, a többit inkább megfestem véknyecsettel. | |||||
Zoli | Adatlap | 540559 | 2013. augusztus 26. 08:11 | ||
Szia, Mindegy, az eredmény ugyanaz. Szárazecseteléssel is könnyen megoldható szerintem, legalábbis régen nálam működött, akkor pedig másnál is működnie kell. Nekem épp az a gondom, hogy túl erős lett így, sötétebb színnel nem lenne olyan feltűnő. Ugyanígy vagyok a fekete befolyatással. Sokan pl a kabin átmosását is túlzásba viszik, mintha mocskos lenne a valóságban. Gyakran a zárt kabin sokkal koszosabbnak tűnik, mint a gép külseje. Egy ismerősöm erre azt szokta mondani, mintha összeszarták volna... z | |||||
pintair | Adatlap | 540539 | 2013. augusztus 25. 22:31 | ||
englishrussia.com/2013/08/24/international-maritime-defence-show-helicopters/1/ érdekes ventillátrok :) | |||||
piratvitorla | Adatlap | 540517 | 2013. augusztus 25. 19:56 | ||
Szia Én nem követem a tendereket. Úgy godolom bárki is nyerjen helyi partnere lesz onnantól kezdve... üdv | |||||
f2d | Adatlap | 540505 | 2013. augusztus 25. 19:12 | ||
Nem szárazecset, egyszerűen világos szürkével kihúztam az éleket. Szárazecseteléssel sajnos összekeni az ember az egészet, főleg az ilyen mini dolgokat, így kultúráltabb, legalábbis szerintem. Húzhattam volna sötét szürkével is, de a beltérbe elég kevés fény esik, ezért ott egy kicsit erősíteni kell mindent. | |||||
Zoli | Adatlap | 540502 | 2013. augusztus 25. 19:00 | ||
Szia, Nekem tetszik, csak a szárazecset túl látványos lett szerintem. z | |||||
f2d | Adatlap | 540493 | 2013. augusztus 25. 18:34 | ||
Sennás | Adatlap | 540119 | 2013. augusztus 20. 21:43 | ||
Posta fordúltával:-) ?Èn köszönöm! | |||||
Sennás | Adatlap | 540117 | 2013. augusztus 20. 21:33 | ||
Bocs enyire nem jó csak besokaltam:-) | |||||
Sennás | Adatlap | 540116 | 2013. augusztus 20. 21:30 | ||
pintair | Adatlap | 540114 | 2013. augusztus 20. 21:23 | ||
Intéztem, várom választ vonyilla ügyben | |||||
piratvitorla | Adatlap | 540108 | 2013. augusztus 20. 20:08 | ||
Szia Ha jól tudom, még a gyártó se pályázik arra, hogy Marine One legyen a V-22-ből | |||||
migi | Adatlap | 540099 | 2013. augusztus 20. 16:48 | ||
Sennás | Adatlap | 540065 | 2013. augusztus 20. 11:16 | ||
Sennás | Adatlap | 540063 | 2013. augusztus 20. 10:38 | ||
Sennás | Adatlap | 540056 | 2013. augusztus 20. 09:43 | ||
Esetleg azt meg tudnád kérdezni miért látszik úgy néha a gép segge le van ülve másikon meg jóval magasabban van.Az orr futót lehet állítani vagy a fő futóművet lehet süllyeszteni?Köszi | |||||
Sennás | Adatlap | 540054 | 2013. augusztus 20. 09:36 | ||
Előre is köszi!Soha rosszabb barátokat:)Én már a pót tartályt megépítettem de esetleg ha rá mérne hossz-átmétő STB..Köszi! SENNÁS | |||||
pintair | Adatlap | 540053 | 2013. augusztus 20. 09:28 | ||
Skacok! Mi-26 vonyilla (zsargonban ez a vontato villa)ugyben talan tudok segiteni: van cimbim Beloruszban, aki ezek kozott szolgal, toluk jott Pestre a brusz vilisz filmhez a nagy pulykacomb. Intezzem? | |||||
f2d | Adatlap | 540050 | 2013. augusztus 20. 08:59 | ||
Sennás | Adatlap | 540044 | 2013. augusztus 19. 22:19 | ||
Köszönet még egyszer!Ügyes vagy.Ezek szerint jó 30cm lehet az átmérője.Akkor én jól alá löttem 4.7m és a 21cm átmérővel. | |||||
Flanker | Adatlap | 540031 | 2013. augusztus 19. 20:40 | ||
Az 1:72-es (Zvezda) makettnél az orrfutó bekötése és az orrkúp vége 5.9 cm. A te 1093447-es képeden ez 2.9 cm. A vontatóvilla teljes hossza a képen 3,7 cm. Arányosítva a villa hossza 1:72 arányban 7.5 cm. Így a valós teljes hosszra 5.5 m jön ki.(Persze, ha jól mértem).Remélem segítettem valamit. | |||||
Sennás | Adatlap | 540021 | 2013. augusztus 19. 19:38 | ||
Köszönöm.Jó képek!Érdekes a "sárga szín".Esetleg Flanker te ezt mennyinek számolod?Photo19 kép alapján?Van Mi-26-od hozzá tudsz mérni? | |||||
Flanker | Adatlap | 540015 | 2013. augusztus 19. 18:42 | ||
Sennás | Adatlap | 540014 | 2013. augusztus 19. 18:32 | ||
Sennás | Adatlap | 540013 | 2013. augusztus 19. 18:16 | ||
Igen látszik sajna nem ugyan az a kettő.Ez olyan"pálcika".Mi-26 kicsit vaskosabb.más fotóm már tényleg nincs.Talán a Budaörsiek között van valami jobb kép. | |||||
Flanker | Adatlap | 540010 | 2013. augusztus 19. 18:02 | ||
Sennás | Adatlap | 540007 | 2013. augusztus 19. 17:50 | ||
Szia.Igen kicsit más.Azok a "dobozok" sincsenek rajta.Meg talán vastagabb is.A képen nem úgy néz ki(nem olyan vastag) mint az APA kocsi lökhárítolya? | |||||
Flanker | Adatlap | 540005 | 2013. augusztus 19. 17:09 | ||
Sennás | Adatlap | 540004 | 2013. augusztus 19. 16:55 | ||
Szia.Köszönöm az információt!Talán talán lesz valaki aki tud majd segíteni.Köszi! | |||||
Flanker | Adatlap | 540001 | 2013. augusztus 19. 16:25 | ||
Szia! Ez a Mig-29 vontatóvillája. Kecsó vagy Szolnok környékéről valaki biztosan tudja. Keresgélek én is.Üdv | |||||
f2d | Adatlap | 539999 | 2013. augusztus 19. 16:18 | ||
Most a hosszú hétvégén a húrok közé csaptam. És az első tapasztalataimat a "blogtopic"-omba le is írtam. Akit érdekel itt találja:hcmodelling.com/viewtopic.php | |||||
Sennás | Adatlap | 539969 | 2013. augusztus 19. 10:36 | ||
Lehetségesek ezek a méretek.0.3mm átmérő 21.6cm 5.5mm rúd 396cm 6.5mm teljes hossz 468cm | |||||
Sennás | Adatlap | 539968 | 2013. augusztus 19. 10:00 | ||
f2d | Adatlap | 539705 | 2013. augusztus 15. 13:28 | ||
Már letettem a magyrról, az első gondolatom az volt, hogy hasznosítom a matricát. Esetleg, ha lenne fölöslegbe valakinek helikopteres, akkor azzal szívesen elcserélném a repülőkhöz valót. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 539703 | 2013. augusztus 15. 13:23 | ||
Szia Nézd meg a konkrét gépet. Lagalább kétféle oldalszám van/volt a 17-eseken... üdv | |||||
f2d | Adatlap | 539701 | 2013. augusztus 15. 12:45 | ||
Áá, köszi, akkor csak jól láttam én. | |||||
juge75 | Adatlap | 539696 | 2013. augusztus 15. 11:59 | ||
Szia! Méretaránytól és típustól függően vannak matricáink, nézz körül a honlapunkon. Repülőgépekhez és helikopterekhez eltérő számsor lett alkotva (mert például nem fért el a helikopteren a Mig-21 re való szám). A felségjel szabványos méretű. www.hadmodels.com/matric%C3%A1k%20/rep%C3%BCl%C5%91g%C3%A9pekhez/1:72/72093_mi_17_hungarian_706_707_110 | |||||
f2d | Adatlap | 539695 | 2013. augusztus 15. 11:48 | ||
Lenne egy kérdésem azokhoz akik már építettek magyar MI-17-et. Van nekem egy HAD magyar ék és számsor matricám repülőgépekhez. Ezt feltudom használni magyar Mi-17-hez? Nekem mind az ék, mind a számok túl nagynak tűnnek. Esetleg van külön helikopterekhez való magyar matrica is? | |||||
Zoli | Adatlap | 539321 | 2013. augusztus 9. 13:51 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56. |