/ Fórumok /

Érdekes képek és videók

Esténként mikor nem makettezem, a neten kutatok érdekes, repülös, és harcjármüves képek után. Kedvencem az airliners.net repülös képhalom. Ezt a webold< látogatom leggyakrabban képek után nyomozva. Úgy gondolom mások is tudnak jó linkeket, így hát osszuk ezt meg egymás között!!!
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.
ssanyi 531551 2013. április 18. 23:04
Válasz erre
Építőiparban dolgozom, egyik főnökömnek volt egy találó mondása.
"Az a legdrágább gép amelyik nem dolgozik!"
Még annyit fűznék hozzá hogy a "józan paraszti ész" és találékonyság valamint előrelátás bizonyos szint fölött már nem létezik.
Nyugger, pontosan azért írtam hogy ami megtörtént az szégyen mert amennyi pénz idő és energia bele lett ölve ezekbe a gépekbe (is) a legdrágább megoldás lett a vége.
Jól emlékszem hogy ekkoriban a PG-ben még megoldható lett volna a gépek üzembe helyezése (szükséges javításokkal együtt)?
Nyugger 531529 2013. április 18. 19:13
Válasz erre
Pechemre tisztába vagyok, voltam a gépek állapotával.
Üzembe állítani mindent lehet csak elhatározás és PÉNZ kérdése.
Zoli 531526 2013. április 18. 18:45
Válasz erre
Én csak a cikkre hagyatkoztam. De Te is visszakérdezel, így akkor Te sem tudod pontosan, hogy milyen állapotban voltak. És ha üzembe állítani nem lehetett ezeket, akkor alkatrésznek sem lettek volna jók?
De teljesen mindegy, akkor azt kérdem, ha annyira sokba került a nagy semmi, akkor minek hozták ide?
z
Nyugger 531525 2013. április 18. 18:37
Válasz erre
Csupán csak az alábbi dolgokra szeretném felhívni szíves figyelmedet :
Mire magyaroszágra értek már ipari nagy javítással kellett volna talpra állítani a gépeket. Minden naptári üzemidővel bíró eszköz lejárt. 1995 ben talán csak a 6 db 24P-t lehetett volna üzembe állítani. A kiszerelt hmű.-ek és egyéb berendezések a tárolás alatt konzerválva voltak? Ha igen, elvégezték az időszakos feladatokat ?
Ha nem akkor game over….. Ha lett volna akarat és pénz akkor a saját gépeink is javíthatóak lettek volna. Német ajándékról van szó, /bár szerintem baromi sokba került a nagy semmi…/ szerződés szerint nem értékesíthető tovább.
Az internetes portálon egy nevét eltitkoló katonai repülési szakértő nyilatkozik akkor azért ne essünk hasra, aztán a cikkben is van egy nagy kavarás mert alig száz órás gépek kijelentés csak a Mi-24P-re igaz. A 6 db 24P 1989 decemberében érkezett NVA-hoz és az egyesítés után is repültek még egy ideig, a ledolgozott rep.idő 136 óra és 257 óra között volt. A most siratott gépek a Mi-24D-k egyidősek a mi 005-s ill. 104-s sorozatú gépeinkel de van egy különbség az ex. DDR gépek 1990-ig repültek annyit mint a mi leállított gépeink 2000-ig. Ez a típus megmaradt a korai 80-s évek szintjén, javaslom, hasonlitsd a mai gépek felszereltségéhez, tudás szintjéhez.

Na ezért lehetne egy jót sírni !
ssanyi 531517 2013. április 18. 17:29
Válasz erre
Üdv!

Érdemes az említett cikk kommentárjait is elolvasni, no nem mindet de akad elgondolkodtató.
Tisztelt Nyugger pontosan az Ön áltel felsoroltak miatt is az!
Zoli 531515 2013. április 18. 16:53
Válasz erre
Miért ne lenne szégyen! Állítólag (a cikk szerint) jó állapotúak voltak a gépek, így csak nyerni lehetett volna rajtuk. Üzembe helyezhetőek lettek volna, vagy tartalékként, alkatrészként fel lehetett volna használni ezeket. Most hány üzemképes harci helikopterünk van? Vagy esetleg később továbbértékesíteni is lehetett volna.
Az a probléma, hogy a valós értékéhez képest minimális költségeik voltak? Könyörgöm, akkor ott kellett volna hagyni nekik, rohasszák ők szét. Így nincs gép, nincs költség és tennivaló. Ezt a hozzáállást...
z
silent8 531510 2013. április 18. 15:07
Válasz erre
Ott a pont. Végre valaki reálisan látja a dolgot. Hetek óta csak a siránkozást olvasom, hogy szétdarabolják a heliket. Rendben. Tegyék. Inkább azzal kellene foglalkozni, hogy hogyan tovább...
Nyugger 531509 2013. április 18. 15:02
Válasz erre
Miért is szégyen ill. elkeserítő ?
18-éve is köztudott volt, hogy teljesen felesleges befogadni a Mi-24D technikát mert nekük is volt már akkor bőven üzemképtelen. Azért egyszer érdemes lenne kiszámolni, hogy mennyibe is került ez az elmúlt időszak ezzel a kvázi ingyenes de lepusztult technikával. Kiutaztak a mérnökök és kiválasztották a logjobb állapotban lévőket, a német fél leszámlázta az előkészítés költségeit, majd fizettük az szállítási ktg.-t. Aztán bevontatták a repülőtérre őket és a tárolás során is felmerültek költségek,pl. a MMSz embereinek az óra díja melyek a klf.ápolások és egyéb dolgokra fordítottak. A reptér bezárása után átszállították Mezőfalvára, a Kskadú sem levegővel ment. Az előkészítéshez is ember munkaórákra volt szükség és ennek is van díja. stb...stb.
Ezért a nagy semmiért mi fizettünk, teljesen feleslegesen.
Arra azért törekedni kellene, hogy a laktanyák, repülőterek ne egy jól szituált MÉH telepre hasonlitsanak ! Természeten múzeumi példányok ill. laktanyai kiállítási darabok maradjank, de a többiért miért is sírjak ?
Ati75 531494 2013. április 18. 09:04
Válasz erre
Igazad van, ez szégyen!
ez is csak nálunk fordulhat elő... :(
Ronin 531482 2013. április 18. 00:05
Válasz erre
Weizi 531455 2013. április 17. 18:49
Válasz erre
Roncstelepi művészet!:)

theboneyardprojects.com/images.html
Mauro 531163 2013. április 13. 15:43
Válasz erre
what if ide vagy oda, ez elég szépen sikerült szvsz

www.twenot-forums.nl/viewtopic.php
PETI 530929 2013. április 10. 20:47
Válasz erre
Mindig lehagyok egy 0-át.. Bocsánat. :)
sanyi 530927 2013. április 10. 20:41
Válasz erre
PETI 530926 2013. április 10. 20:35
Válasz erre
sanyi 530896 2013. április 10. 17:16
Válasz erre
Hali!
Videó, de mocsokkkirály lehetett:
htka.hu/2013/04/10/hatalmas-c-17-formacio/
Kecskeméten kérünk valami hasonlót!:)
Freddy 530733 2013. április 9. 10:13
Válasz erre
Egy régi Top Gunban volt erről egy cikk, bonyolult volt a célzás, és egy örökkévalóságig tartott az újratöltés, ezért csak egy példány készült.
oneonine 530687 2013. április 8. 18:06
Válasz erre
1
1
2
2

Sziasztok.
És akkor itt egy érdekesség a "vörös"oldalrol.
TAMÁS78 530669 2013. április 8. 16:00
Válasz erre
TAMÁS78 530667 2013. április 8. 15:50
Válasz erre
oneonine 530664 2013. április 8. 15:38
Válasz erre
156857_151758608325988_919281352_n
156857_151758608325988_919281352_n
bactofront-plane
bactofront-plane

Sziasztok.
Tegnap csemegéztem. Az első kép érdekes, és ha valakinek lenne róla bővebb informácioja, azt szívessen venném. A második kép, peddig csak tetszik. Esetleg valakinek jó ötlet lesz, hétvégi kikapcsolodó átépítésnek, egy-két hár hónapra.
Zali 530460 2013. április 6. 15:48
Válasz erre
Gruppen
Gruppen
Gimnasztyorka
Gimnasztyorka

http://makettinfo.hu/upload/201304/1524336_55944_Gruppen.jpg?rnd=702809710&randkey=1852193937

http://makettinfo.hu/upload/201304/1524336_56025_alca.jpg?rnd=73507716&randkey=1852193937
sanyi 530389 2013. április 5. 17:12
Válasz erre
Sziasztok!
Aki nem csak dobozból matricázik, javaslom bogarásszon itt:
kevsaviationpics.blogspot.hu/search
Magyar sítalpas Gólya, nigériai MiG-15UTI, Jet Provost Sri Lankából és hasonló nyalánkságok.
sanyi 530204 2013. április 3. 18:01
Válasz erre
Sziasztok!
Ki akar feküdni a röhögéstől?
hir.ma/egeszseg/titkos-repulogepek-mereggel-permetezik-az-embereket-megdobbento-kepek-es-video/18598
Aki ismeri a flájtradart, tudja, hogy már az elején sántít a cikk.
myROB 530182 2013. április 2. 23:59
Válasz erre
Helyből felszálló drón grafika

www.lockheedmartin.com/us/products/adp.html
Csaszi 530176 2013. április 2. 21:25
Válasz erre
Delfin Albatros orral... :-)

spotters.net.ua/file/
Csaszi 530171 2013. április 2. 21:05
Válasz erre
Sennás 530159 2013. április 2. 19:36
Válasz erre
3182772898_5580509525
3182772898_5580509525

A franc se bánná ha újra kellene tapétáznom utánna:)
olizsoli 530047 2013. április 1. 14:29
Válasz erre
523382_548004328572704_354793874_n
523382_548004328572704_354793874_n
tumblr_m25vvprkvq1qke845o1_500
tumblr_m25vvprkvq1qke845o1_500

Ha már Húsvét...
Sulaco 529836 2013. március 29. 23:19
Válasz erre
Freddy 529638 2013. március 27. 15:41
Válasz erre
Ez már akkor vsz nem számított csúcstechnikának.

Viszont vicces a linkben a Yak-24-et a Chinookra adott válasznak nevezni, tekintve hogy kb 10 évvel megelőzte.
NORAD 529546 2013. március 26. 16:41
Válasz erre
Nekem az a hihetetlen a történetben hogy az amerikaiak csak úgy adtak a szovjeteknek 4 helikoptert.
Freddy 529535 2013. március 26. 14:58
Válasz erre
Én el tudom képzelni, az oroszok minden amerikai technikára kíváncsiak voltak.
NORAD 529534 2013. március 26. 14:51
Válasz erre
Persze lehet hogy ez is csak legenda.
NORAD 529533 2013. március 26. 14:49
Válasz erre
Persze lehet hogy ez is csak legenda.
NORAD 529532 2013. március 26. 14:45
Válasz erre
Jó hely, kétszer voltam már itt :)

Közeben lehet hogy rátaláltam a kakukktojás történetére:
Vertol 44A N74056 (cn 417)

" In 1959 during a visit to the USA, Soviet leader Khrushchev enjoyed his ride in an S-58 helicopter. When President Eisenhower challenged him to order some, Khrushchev said yes and in the end, two HUS-1Zs as well as two V-44s were actually sold and shipped to the USSR. This Flying Banana is still in Vertol company livery"

Én azt gondoltam hogy Vietnámban zsákmányolták.
Elektrolakatos 529530 2013. március 26. 14:07
Válasz erre
Kamovosnak! Szerintem több napot el lenne ott! :-)

englishrussia.com/2012/11/08/helicopters-as-museum-exhibits/
pintair 529526 2013. március 26. 13:25
Válasz erre
englishrussia.com/2013/03/04/thanks-all-spring-is-here/

Eccótse szóljunk!... :D Dúúúúrva
pintair 529524 2013. március 26. 13:14
Válasz erre
Kijev tél 2013 márc
Kijev tél 2013 márc
Kijev tél 2013 márc_2
Kijev tél 2013 márc_2

ott tél-e van-e is?
silent8 529440 2013. március 25. 15:34
Válasz erre
Buccaner, Gannet és még pár szépség..

www.youtube.com/watch
Sennás 528994 2013. március 20. 21:27
Válasz erre
5998_original
5998_original
5302_original
5302_original
5499_original
5499_original
5676_original
5676_original

Kalinyingrád egy 110km séta 3 SU-27el.
silent8 528924 2013. március 20. 00:22
Válasz erre
A németek mielőtt rendszeresítették a PZ-2000-eket, M109-eseket használtak. Azokat adták volna nekünk. Lehet, hogy pont ezt a változatot nem, de minden egyéb kiegészítővel együtt adták volna az M-109-eseket.
Sennás 528851 2013. március 19. 17:02
Válasz erre
038686
038686
008719
008719
038683
038683

Egy halvány reménysugár a kiállított gépek "megmentése" érdekében.
Képek:1988-2009-2011
vary.tamas 528833 2013. március 19. 12:38
Válasz erre
2013-03-19-753
2013-03-19-753

Sziasztok!
Ma ezt a képet találtam a szekrény mélyén.
Tamás
dieselheaven 528815 2013. március 19. 08:23
Válasz erre
Ilyet biztos nem adtak volna át a németek, mivel nincs és nem is volt nekik. Ez egy oszták fejlesztés / átalakítás.
G4beM 528809 2013. március 18. 23:31
Válasz erre
Persze, mert az ingyenből nem lehet zsebrerakni.
silent8 528802 2013. március 18. 21:45
Válasz erre
Ezeket, a hozzá tartozó M109-es lövegekkel és egyéb kiszolgáló járművekkel együtt adták volna át a Németek a Honvédségnek. Természetesen "ingyen" /szolgálatba állítás-rendszeresítés költségei/. Az sem kellett...
Barni83 528801 2013. március 18. 21:42
Válasz erre
Szia dieselheaven!

Köszönöm a kiemerítő választ. Ilyen géppel még nem találkoztam.
Jók a belinkelt képek!
Barni
dieselheaven 528797 2013. március 18. 21:16
Válasz erre
Ez egy ReStPz (Rechenstellenpanzer) M-109, tűzvezetési pont.
www.bhi.at/geraeteseiten/m109-rest.htm
Barni83 528691 2013. március 17. 20:04
Válasz erre
Sziasztok!

A neten bóklászva ezt találtam:www.bmlv.gv.at/images_skaliert/200906_rest_m109_960x720_1363546881.jpg
Erről tud valaki többet mondani?
Ahogy elnézem egy M109-es lövegcső nélkül az osztrák hadsereg kötelékében.
Barni
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270.