<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
cenci2 | Adatlap | 543699 | 2013. október 15. 15:15 | ![]() | |
Rumcájsz_52 | Adatlap | 543481 | 2013. október 11. 20:36 | ![]() | |
Üdv Egy hátsóval egyszerre csak egy lovat..., szóval szerintem visznek majd mindent szép sorban ami mozgatható méretű! Persze ez a munka nagyságát tekintve (meg a létszám szűkösségét) hosszú hónapokig eltarthat. R. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 543480 | 2013. október 11. 20:22 | ![]() | |
Helló! Nem erre gondoltam! Felújított gépre! Ami ott van a múzeumba. Üdv. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 543479 | 2013. október 11. 20:20 | ![]() | |
Szia Farkas469 Ép, "kész" gépeket visznek, csak épp leszerelt szárnyakkal és vizszintes vezérsíkokkal. A 21-es fesztávja 7,15 méter, felszerelt szárnyakkal szerinted elférne az úttesten, be tudnának vele venni egy szűk kanyart? És ennél kisebb fesztávú gép csak a Starfighter van a múzeumban (de még az is hosszabb), az összes többi szélesebb, tehát közúti szállításhoz mindegyiket szét kell szerelni. Van néhány gép, ami még szétszerelt méretben se mozgatható közúton, pl. az utasszállítók vagy talán még az Il-28 sem. Üdv R. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 543477 | 2013. október 11. 19:36 | ![]() | |
Helló! Akkor miért nem kész, épp gépeket visznek a múzeumból? Két kiállítás marad? Üdv. | |||||
sárkányos | Adatlap | 543476 | 2013. október 11. 19:24 | ![]() | |
Szevasz. A szandaszőlősi múzeumot költöztetik Szolnok városába. Üdv sárkányos | |||||
Farkas469 | Adatlap | 543474 | 2013. október 11. 19:06 | ![]() | |
varobee | Adatlap | 543235 | 2013. október 7. 21:11 | ![]() | |
Én 2010-ben találkoztam a jóemberrel Zamárdiban, akkor ott volt az 51-es Bisz és a 01-es Mig-23-as. Próbáltam kérdezősködni, de tényleg nem túl beszédes bár éppen egy T-55-ösbe próbáltak életet lehelni. A "pénztáros" kiscsaj hozzá irányított mondván ő a főnök. Akkor 500 Ft volt a "belépő" és 500 beülni egy gépbe. Barátnőmmel voltam és beültem mindkét vadászba, adott egy létrát és megkért nem vigyek haza semmit. :-) otthagytam 2000 Ft-ot. Ha a gépek megóvására, karbantartására ment a pénz, akkor csak egy apró morzsa. Ha az esti piára nem sokra ment vele. Szerintem megérte, az 51-es is Budörsre került, talán méltóképpen álldogálhat tovább, sőt néhány "szerve" még akár repülhet is. | |||||
cenci2 | Adatlap | 543224 | 2013. október 7. 19:44 | ![]() | |
Állítólag 10 gépre bővül a gyűjtemény ,de a fickóból nagyon nehéz bármit is kiszedni a gépek sorsáról ,nekem azt mondta hogy nem is ő a tulaj ,de a reptéren mindenki más azt állította hogy ő az .Mindenből pénzt akart csinálni a gépbe 500ft-ért lehetett beszállni a Krazba 400-ért és tőlem a hangárfotózásáért is pénzt akart kérni ,de megkértem inkább egy a kordonnal elzárt hangárban tartózkodó hölgyet hogy készítsen nekem pár képet a gépemmel . Én úgy tudom hogy Magyarországon magánszemély külföldre haditechnikát nem adhat el ,de lehet hogy rosszul tudom .Az biztos hogy a gépek rendszerei működnek valamelyiket hajtóművezték is pár éve .A fegyverzet hatástalanítása nem tudom hogy ténylegesen megtörtént e ezeken a gépeken ,az biztos hogy a gépágyú benne volt és a fegyverkonzolok is . | |||||
sanyi | Adatlap | 543207 | 2013. október 7. 15:39 | ![]() | |
Lehet hogy megy külföldiába hobbigépnek... Volt már rá példa, az egyik U/UM pont most eladó ámérikában, átszámítva 17,5 misiért. | |||||
denkmeyer | Adatlap | 543181 | 2013. október 7. 08:00 | ![]() | |
Szia! Szombaton a Budaörsi Reptéren járva az általad ajánlott embert próbáltam megkérdezni, hogy mi lesz a sorsa annak a 6 db. Mig-21-esnek, amik a hangárban (3 db. egyűlésű és egy db. kétülésű), a hangár előtt nagyban kibelezve és a régi kiállított ezüst színű Mig-21 mellett (egy Kraz? társaságában) vannak. De a rövid válasza annyi volt, hogy nem tud semmit... Éngem is zavarna, ha túristák mindenféle hülyeségeket kérdeznének a szombati munkanapomon a napi munkámmal kapcsolatban, de azért nem tűnt annyira elfoglaltnak. De lehet, hogy titkos a dolog és nem beszélhet. Valaki tudja mi lesz a repülőkkel? denk Denkmeyer | |||||
cenci2 | Adatlap | 543129 | 2013. október 6. 10:16 | ![]() | |
Sziasztok ! Akit érdekel feltettem a 99-es Kositzy Attila búcsúrepülés felvételemet . www.youtube.com/watch | |||||
Keri | Adatlap | 543060 | 2013. október 5. 10:31 | ![]() | |
Jó látni őket,köszi a videót! | |||||
cenci2 | Adatlap | 543059 | 2013. október 5. 10:00 | ![]() | |
Feltettem még egy kis pápai felvételt a bázisról amikor 2001-ben páran meglátogattuk a repteret .www.youtube.com/watch | |||||
cenci2 | Adatlap | 542957 | 2013. október 3. 15:58 | ![]() | |
Ez a gép amit fotóztál nem a zánkai 4405 MF ? Ja most látom hogy a csepeli tanműhelynél készült a felvétel . | |||||
Kuolema | Adatlap | 542949 | 2013. október 3. 13:15 | ![]() | |
Sziasztok! Látom nagy a nyüzsgés a 21-esek körül, ezért gondoltam lövök Nektek néhány képet a keddi gyakorlaton. Egyébként a budaörsi Migeket nekem is volt szerncsém látni, nagy élmény volt megtapizni egy igazi UM-et (előtte sajnos csak képeken láttam). Üdv.: Kuolema | |||||
cenci2 | Adatlap | 542923 | 2013. október 2. 23:38 | ![]() | |
Sziasztok! Akit érdekel a 2000-es pápai búcsúrepülés feltöltöttem a felvételemet .www.youtube.com/watch | |||||
Szabi77 | Adatlap | 542846 | 2013. október 1. 17:16 | ![]() | |
Ok!Legközelebb jobban figyelek! Kösz a javítást! Szabi77 | |||||
Szabi77 | Adatlap | 542839 | 2013. október 1. 16:25 | ![]() | |
cenci2! Köszi az infókat! Szabi77 | |||||
opetrovics | Adatlap | 542837 | 2013. október 1. 15:02 | ![]() | |
Szia, Nagyon köszönöm,ha haza értem megnézem...Csütörtökön jön az Úriember ismét Pápára,újabb gép menekül meg...készítek,képeket,videót,és linkelem majd... | |||||
cenci2 | Adatlap | 542809 | 2013. október 1. 07:26 | ![]() | |
Szia ! Feltettem a videót a youtube-ra ! A felvétel a budaörsi rendezvény mások napjáról ad egy kis ízelítőt és majd a végén látható a Mig21-es is. www.youtube.com/watch | |||||
cenci2 | Adatlap | 542808 | 2013. október 1. 00:46 | ![]() | |
Szabi77 | Adatlap | 542796 | 2013. szeptember 30. 20:31 | ![]() | |
Sziasztok! Lehet,hülye kérdés és volt is már róla szó biztos,de Engem az foglalkoztat,hol vannak a 23-asok? Szabi77 | |||||
zoli75 | Adatlap | 542792 | 2013. szeptember 30. 19:49 | ![]() | |
Szia, Köszönöm az infót. Megpróbálom felvenni Vele a kapcsolatot. Üdvözlettel, Gyarmati Zoltán | |||||
opetrovics | Adatlap | 542753 | 2013. szeptember 30. 11:42 | ![]() | |
Szia, Ahogy a Pápai légifelvételen is látszik 4db SU22 van még... A Videó nagyon érdekelne a 6145-ről,már csak azért is,mert fater volt az első műszakija itt Pápán... Köszönöm a képeket fater nevében is! | |||||
cenci2 | Adatlap | 542747 | 2013. szeptember 30. 10:53 | ![]() | |
Amiről tudtam az 5 milla ,de tuti hogy ennél sokkal olcsóban is hozzá lehet jutni . Szerintem kérdezd meg Budaörsön a képen látható úriembert . | |||||
zoli75 | Adatlap | 542735 | 2013. szeptember 30. 07:33 | ![]() | |
Sziasztok, Mennyibe kerülne egy "pápai" MiG-21-es amennyiben egy magángyűjtő szeretne szert tenni rá? Kivel kell a kapcsolatot felvenni? Gondolkozom nagyon a dolgon... Üdv.: Gyarmati Zoltán | |||||
cenci2 | Adatlap | 542730 | 2013. szeptember 29. 23:07 | ![]() | |
Sziasztok! Tökölön a képen látható Mig21-ből még mennyi lehet kint .A Mi24-ek ügye elkerültek csepelre a Solar Kft-hez illetve a csepeli tanműhelybe is került 1db .A Mig-21bis-ből 4db ill.a 21UM-ből 2db Budaörsre került a többi gép sorsa mi lett ,illetve Pápán a jurassik parkban még mennyi gép lehet su-22 ill. mig21-es? | |||||
NORAD | Adatlap | 542717 | 2013. szeptember 29. 20:43 | ![]() | |
Állítólag a hajtóműindítás Tökölön történt. Ezek szerint Pápa és Budaörs között volt még egy hosszabb tököli tartózkodás is? | |||||
búza | Adatlap | 542710 | 2013. szeptember 29. 19:45 | ![]() | |
Az bizony hm. indítás! | |||||
Szu-22 | Adatlap | 542704 | 2013. szeptember 29. 19:10 | ![]() | |
Azt tudja valaki, hogy mi lesz ezekkel a 21-esekkel? Mert ha valamelyiket repképes állapotba akarnák hozni, az tuti volna! Bár lehet nem ugyanaz a két helyszín, sőt... | |||||
NORAD | Adatlap | 542703 | 2013. szeptember 29. 19:02 | ![]() | |
Ha jól látom ezeken a videókon a felsorolt gépek közül hajtóműveznek egyet. | |||||
NORAD | Adatlap | 542702 | 2013. szeptember 29. 19:01 | ![]() | |
cenci2 | Adatlap | 542698 | 2013. szeptember 29. 18:01 | ![]() | |
Sziasztok ! Ma kint voltam én is a Budaörsi reptéren megnézni a 6db mig21-est és állítólag majd a gyűjtemény 10db-os lesz,amiből a maradék 4 gépet valamikor a közeljövőben fogják leszállítani .Az itt lévő gépek lajstroma a következő : Mig-21bis 6009 ,6021 ,6145 ,51 Mig21UM 5081 ,091 .A mai nap a hidraulika rendszer lett beüzemelve a 6145-ön és a futómű ,fékszárny ,kormányművek ,féklapok ,GSF rendszer lett működtetve .A youtube-ra majd teszek fel egy kis videót erről ha valakit érdekel . | |||||
Daala | Adatlap | 542652 | 2013. szeptember 29. 00:33 | ![]() | |
Igen, Pápára az első 1977-ben, nem az országba. Előtte már érkezett egy korábbi RSZBN-es szállítmány 1976-ban Taszárra az 5321-es vezetésével. Azt megelőzően pedig a "lazúros" biszek 1975-ben ugyancsak Taszárra. | |||||
opetrovics | Adatlap | 542640 | 2013. szeptember 28. 19:50 | ![]() | |
Szívmelengető képek,köszönöm!Fater volt az Első Műszakija a 6145-nek,ami egyébként az első BISZ volt ami kis Hazánkba érkezett... | |||||
Nyugger | Adatlap | 542633 | 2013. szeptember 28. 18:47 | ![]() | |
Sziasztok ! Mai képek. Igaz az 51-s először Zánkán volt majd Budapesten a Balatoni úton, de a héten ért a budaörsi repülőtérre a 6145-el. | |||||
opetrovics | Adatlap | 542622 | 2013. szeptember 28. 14:36 | ![]() | |
Sziasztok, Gondoltam,megosztom Veletek a legfrissebb eseményeket Magyar MIG-21 ügyben...múlt hét szombaton kezdték szétkapni a 6145-ös Bisz-t,és a 49-est is...mennek Budaörs felé...ezen kívül,még további hat gép is menni fog...köztük az 55-ös UM is... Nagyon jó érzéssel töltött el a dolog... Idő közben a 6145,és az 51-es,már fel is ért: http://www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/napok/hazai/legendak_a_levegoben_2013_es_malev_retro/ Készítettem Pár képet a "kikonzerválásról",és egy kis videóba össze is fűztem: http://www.youtube.com/watch?v=apjj8EdEYXs&feature=youtu.be Ami még itt van Pápán,nagyon gyalázatosan néz ki...SU22 is van még 4db... | |||||
búza | Adatlap | 542478 | 2013. szeptember 26. 09:18 | ![]() | |
http://englishrussia.com/2013/09/25/mig-21-detailed-pictures/ | |||||
búza | Adatlap | 542323 | 2013. szeptember 23. 17:13 | ![]() | |
Egyébként nem UM hanem u-600-as. | |||||
búza | Adatlap | 542322 | 2013. szeptember 23. 17:13 | ![]() | |
Nem makett hanem 1/1-es model és csak 17.5 milka! Plusz szállítás, kiképzés, egyéb háttér. Sajnos nem én nyertem a lottó ötóst, pedig akkor lecsaptam volna rá. A szárny alján a felségjelet sem kellene festeni. | |||||
Ati75 | Adatlap | 542319 | 2013. szeptember 23. 16:51 | ![]() | |
Egy 21UM valakinek esetleg? Méretarány 1:1... :) Bepapírozva, repképesen,csak kissé drága, meg messze van. www.controller.com/listingsdetail/aircraft-for-sale/MIKOYAN-MIG-21-UM/1967-MIKOYAN-MIG-21-UM/1163877.htm | |||||
Chance | Adatlap | 542201 | 2013. szeptember 21. 13:48 | ![]() | |
Szia Rumcájsz! Köszönöm a gyors segítséget. Üdv: Chance | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 542197 | 2013. szeptember 21. 11:55 | ![]() | |
Szia Chance A Nagy Testvér is gyári szabvány-festékekkel dolgozott, így a beérkező 21 bisz-ek elvileg azonos színnel voltak festve. A legtöbb helyen ezt a teflon-szürke színt FS 26495, 26493-ra, vagy ezek között jelzik. Ez azt jelenti, hogy félfényes, nagyon világos vagy egyenesen halványszürke volt (a 26495 az USAF délkelet-ázsiai álcázófestésének alsó színe volt, a másik ennél kissé sötétebb árnyalat). Az biztos, hogy nem kékes-szürke árnyalatú volt,a fotókon látható meg különbség abból adódik, hogy más-más volt a megvilágítás fotózáskor,és ugye akkoriban még sokféle film-anyag létezett, egyik zöldes, másik sárgás színeket adott ki, meghát az előhívó vegyszereket se laborban keverték ki tizedgrammos mérlegeken. Én csak festett orrgyűrűs gépeket láttam a PG-ben, de valamennyire mindegyiknek le is volt kopva róla a festés (gondolom, attól függött, hogy az adott géppel mennyit repültek hangsebesség fölött, meg esetleg jó szeles, poros körülmények között). Hogy egyes szériák közt volt-e más különbség, azt mi nem nagyon vehettük észre, mert hozzánk egyesével jöttek a gépek javításra, két összehasonlítható szürke gép egymás mellett nálunk nemigen fordulhatott elő. Egy különlegességre emlékszek : a futóaknák is teflonszürkék voltak belülről! Üdv R. | |||||
Chance | Adatlap | 542174 | 2013. szeptember 20. 19:46 | ![]() | |
Sziasztok! A múltkor tisztáztuk, hogy a frissen "import"-ból érkezett taszári biszek festése az a bizonyos teflonszürke volt. A topicban visszalapozgatva találtam is sok jó képet, amin az egyik teflon már-már fehér, a másik képen pedig alig látszik a különbség az alu- fém szín között. Mármost a kérdésem az, tudható-e ennek a teflonszürke színnek valamiféle színkódja, vagy a Nagy Testvér csak ötletszerűen festette le olyan világos szürkére a gépeket amilyen szürkét éppen lehetett kapni a GUM áruházban? Esetleg a beérkező szériák közt is volt különbség? Ha igen az miben jelentkezett? Gondolok itt az orrgyűrű festett, vagy festetlen voltára, illetve egyéb jellegzetességekre. Köszönöm, ha tudtok segíteni. Üdv. Chance | |||||
Daala | Adatlap | 541193 | 2013. szeptember 5. 05:55 | ![]() | |
Gondolom először orosz, a javítások után meg magyar...de a szakértők majd közelebbit mondanak! | |||||
Wrecker | Adatlap | 541189 | 2013. szeptember 4. 23:05 | ![]() | |
Üdv ! A magyar MiG-21F-13-ok szerelőnyílás feliratai magyar vagy orosz nyelvűek voltak-e ? | |||||
Daala | Adatlap | 541185 | 2013. szeptember 4. 22:15 | ![]() | |
Köszi a helyesbítéseket fiúk, mindig tanul a kíváncsi műszaki...:-) | |||||
migi | Adatlap | 541173 | 2013. szeptember 4. 20:22 | ![]() | |
Hirdess a csere-berén ,nekem legtöbbször bejött , ha nem ma akkor majd legközelebb , | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 541172 | 2013. szeptember 4. 20:19 | ![]() | |
Szia Daala Az együléses 21-esek orrgyűrűjén az olajbarnás szín nem festés, hanem ún. kemény-elox, vagyis galvanikus úton felvitt védőréteg volt. Ezért nem kopott, és alig fakult, kellett vagy 15-20 év, mire a barnás árnyalatból szürkés-zöld lett, nem is mindegyik gépen,mert amelyiknek sokat volt leponyvázva az orra, az tán még most is barnás lehet. Ami változó, hogy melyik festési módnál mennyire, vagy semennyire nem volt lefestve az orrgyűrű. Üdv R. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Feltettem újabb videókat akit érdekel . www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch