<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
zoli1989 | Adatlap | 539984 | 2013. augusztus 19. 13:15 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 539935 | 2013. augusztus 18. 19:36 | ![]() | |
Minden gépnél ez lesz? | |||||
Sennás | Adatlap | 539934 | 2013. augusztus 18. 19:35 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 539933 | 2013. augusztus 18. 19:27 | ![]() | |
Nem. :) Fészbúúk. :) | |||||
Sennás | Adatlap | 539932 | 2013. augusztus 18. 19:26 | ![]() | |
Hali.Én is csak sz.gépen láttam.Jó lett volna ott lenni.Így is addig bambultam a monitort lekéstem a vonatom(éjszakára jöttem dolgozni).jó képek--print screen?:) | |||||
Tibcsi | Adatlap | 539917 | 2013. augusztus 18. 16:55 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 539911 | 2013. augusztus 18. 15:04 | ![]() | |
Kezdődik! | |||||
Sennás | Adatlap | 539897 | 2013. augusztus 18. 12:05 | ![]() | |
Varjúbácsi | Adatlap | 539790 | 2013. augusztus 16. 17:31 | ![]() | |
EDE | Adatlap | 538696 | 2013. július 31. 22:16 | ![]() | |
apuka86 | Adatlap | 538682 | 2013. július 31. 20:52 | ![]() | |
Sziasztok! Hátha érdekel valakit, mivel úgy látom kapcsolódik az aktuális témához: Újra kinyit a Budapest Airport kilátóterasza: "Augusztus 9-én, pénteken újra megnyílik a bő négy éve bezárt repülőtéri kilátóterasz. Az utasok és az őket kísérők, valamint a repülésrajongók és fotósok kedvenc repteres helyszíne egész hétvégén ingyenesen látogatható augusztus 9-11. között, reggel 8:00 és este 20:00 között a 2A Terminál tetején." További infó: www.bud.hu/budapest_airport/media/hirek/ujra-kinyit-a-budapest-airport-kilatoterasza!-13548.html travelo.hu/hirek/2013/07/30/negy_ev_utan_ujra_kinyit_a_repteri_kilato/ Üdv: Peti | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 538663 | 2013. július 31. 18:16 | ![]() | |
Bízzunk benne, hogy a helyzet javulni fog. | |||||
EDE | Adatlap | 538655 | 2013. július 31. 15:50 | ![]() | |
Elnézést ha triviális dolgot írnék, de örömmel fedeztem fel, hogy az M5 TU-144 jelű kép szerepelt az Égi utakon c. könyvben, amit nagy élvezettel forgattam gimis koromban. Akkoriban még minden érdekelt aminek szárnya van, később sajnos beszűkültem a II. vh-s témára. Mostanában megint nyitottam, és sajnálattal tapasztaltam, ami Ferihegyen történik. Itt lakok a közelben, ott voltam az 1-es záró napján a teraszon. (Bicajjal) Én nem bántam az üvegkalitkát sem, legalább ki lehetett menni. (Egyébként a régi, kerítésmentes időkben jóval távolabb áltak a gépek, hajítási távolságon kívül.) A 2-esen ahányszor voltam, mindig azt írták ki, hogy műszaki okokból nem látogatható. (Biztos valakinek hiányzik egy fogaskerék) Pedig a kölyköm már 9 éves, hátha sikerülne beoltani. | |||||
Tibcsi | Adatlap | 538637 | 2013. július 31. 10:09 | ![]() | |
Hmm, ez nem tűnik rossznak, a matricák is szebbnek látszanak, mint at eredeti. Az ára sem vészes. Reméljük, jön a többi is. :) | |||||
Fóka | Adatlap | 538634 | 2013. július 31. 09:17 | ![]() | |
Fóka | Adatlap | 538633 | 2013. július 31. 09:13 | ![]() | |
Sziasztok! Nézzétek csak, mit leltem. Valami Reifra nevű cég mintha elkezdte volna újra gyártani a Plasticart maketteket. A makettlistájukon lévő készletek egyértelműen a régi klasszikus Plasticart termékek, új (kevésbé szép) dobozba rakva. Egyelőre két 1:100-as utasszállító látható köztük, (Tu-154 és Il-62), szerintem versenyképes áron: 18,95 EUR. Hátha megjelenik majd a többi is :-) A lista: www.reifra.de/shop/index.php Il-62: www.reifra.de/shop/product_info.php Tu-154 www.reifra.de/shop/product_info.php | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 538584 | 2013. július 30. 18:29 | ![]() | |
Igen, ez már a felújított terasz lesz, legalábbis az üvegfal. A tervek szerint a tranzitból és az utcáról is nyitnak vagy nyitottak egymástól természetesen elválasztott teraszokat, ahol legalább valami kávézók/büfék is helyet kapnak. | |||||
airchive | Adatlap | 538544 | 2013. július 29. 23:49 | ![]() | |
airchive | Adatlap | 538539 | 2013. július 29. 22:11 | ![]() | |
A múlt héten ilyen üvegezéssel találkoztam. | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 538530 | 2013. július 29. 21:05 | ![]() | |
Apropó üvegfal... Elég otromba alkotmány, és ha azt vesszük, amit írtál, nos azt pont nem akadályozza meg. Ezen röhögött mindenki. Én egy ellenőrző pontot javasoltam, értékmegörző szekrénnyel, de hát az egyszerűbb lett volna, meg olcsóbb is. A T2-n még egy röntgent is feldaruztattam a tetőre, mert másképp nem lehetett felvinni. Akkor úgy volt, az A380 érkezésére megnyitják a teraszt, de német barátainknak ez is túl nagy falat volt. Mindenesetre futtattak egy kört velünk feleslegesen.(Hozzátartozik persze az is, hogy előtte hagyták tönkremenni a teraszt, még a fű is benőtte...) Mikor kiléptem téma volt egy szinte teljes átépítés. Nem tudom azóta mi van ezzel a témával, őszintén szólva nem érdekel. Ma valóban komoly kerítés választja el már a steril területeket, de ha belegondolunk a hétköznapokba, nem is feltétlenül a terrorizmus jelent közvetlen veszélyt. Ha több tíz kilovoltos kábeleket ellopnak a város közepén, mit művelne a "Holdfény Kft" egy repülőtéren? Ráadásul ott sok az alumínium... :-) T.G. | |||||
airchive | Adatlap | 538515 | 2013. július 29. 19:27 | ![]() | |
Szépen, sorban: 1. Elpöttyintettem szösszenetemben a nevet. Nem Kocsebó, hanem Kocsedo. 2. Fókának: Igazad van, egyetértek. Jó dolog egy kicsit visszaemlékezni, és erre nagyon jók, ha időnként megnézünk egy-egy régebbi képet. A Deák térről menő buszok tényleg tömve voltak, a magam részéről én kétszer is kint voltam. Sajnos csak az egyik alkalommal (szeptember 30-án) vittem magammal fényképezőgépet. Valamelyik nap a munkahelyemről léptem meg, amit úgy tudtam megtenni, hogy elcsábítottam a főnökömet is. Na, akkor nem volt nálam gép. Én is elmerengtem az egyik képen, ahol jól látszik a B porta nyitott teherkapuja - és a sorban állók. Nem igen emlékszem én sem arra, hogy a mezei honpolgár valami más alkalommal - leszámítva az autóversenyeket - ennyire "mélyen" bejuthatott az apronra. De úgy egyébként, személyesen szörnyű belegondolni, hogy lassan már minden évtizedekkel ezelőtt történt... 3. Chrisinek: Szívesen! Örülök, ha egy-két fotóról ki tudsz bányászni némi infót. Ha esetleg szükséged lenne a nagyobb felbontású képekre, jelentkezz, és küldöm. (airchive@freemail.hu) 4. Tóth Gábornak: Persze Gábor, jó párszor találkoztunk Papáddal. És egyáltalán nem mellékesen, de neki köszönhetek pár több órás hiénázást, korábban a HA-YLR-en, később, néhányszor a HA-LAF-on. Szeretettel üdvözlöm! Írhatnál pár mondatot Róla - és persze Magadról. (cím: kicsit feljebb) Ha valamit láthattál a fotókból, az talán az Aero Magazinban lehetett. Valamikor írtam a Tu-144-esekről, és talán ott... De tárlatot még biztosan nem rendeztem. Üdv. Zsille Péter | |||||
Toth_Gabor | Adatlap | 538511 | 2013. július 29. 18:51 | ![]() | |
Kedves Péter! Köszönet a fotókért! Szerintem már láttam ezekből, jól emlékszem, hogy rendeztél már tárlatot a képeidből? A gépet, ahogy tudtam befejeztem, és Apámnak adtam - talán neked mond valamit, Tóth Sándor, az egykori LRI egykori navigációs osztályának a vezetője. Ő 42 én csak 15 évig koptattam a betont. Még aznap fel is szálltam egy repülőre, búcsút mondva Ferihegynek és az országnak. Annyit mindenképp ért a dolog, hogy egy kicsi öröm is vegyült abba a napba. A másik makett egy KLM DC-3-as volt, a kedvenc típusa. A sietség miatt nem készült róluk fotó, sajnos. A fotókat elküldöm neki, biztosan tetszeni fog. (Chrisi, neked is köszi) Üdv, Tóth Gábor | |||||
Chrisi | Adatlap | 538490 | 2013. július 29. 12:05 | ![]() | |
Sziasztok, Először szeretnék köszönetet mondani Zsille Péternek, amiért megosztotta ezeket a ritka fotókat. Én is pont ezen a madárkán dolgozom, és minden olyan segítséget nagyra értékelek, ami elősegíti a makettem minél pontosabb elkészítését. Jelenleg a gép panelezésén dolgozom, illetve a hétvégén sikerült elkészítenem a maketthez tartozó matricákat is. Ehhez kapcsolódna a kérdésem Gáborhoz, hogy sikerült-e megoldani a matrica problémát? A matricát én az 1:144-es makettemhez szabtam, de csináltam egy felnagyított verziót az 1:100-as méretarányhoz a lajstromjelekről, a Tupoljev logóról és a vízszintes vezérsíkon található Tu-144 feliratról illetve a szovjet zászlóról. Ha még szükséged van rá, szívesen átküldöm e-mail-ben, .pdf formátumban, hogy rá tudd próbálni a makettre, és ha kell, még tudok rajta módosítani, hogy passzoljon a maketthez a végleges nyomtatás előtt. Az saját gépemhez ezek mellett még elkészítettem az ablaksort, illetve az elülső szélvédő matricát. Ha van rá igény, ezt is tudom mellékelni 1:100-as méretarányban. Jó makettezést. Üdv, Molnár Krisztián | |||||
Fóka | Adatlap | 538487 | 2013. július 29. 11:40 | ![]() | |
Szia Péter! Köszönet a képekért! Fantasztikus emlék! Próbáltam megkeresni a felvételeken nyolcéves önmagam, amint papám társaságában tátott szájjal bámultam ezt a gépcsodát. Lehet, hogy ott is vagyok valahol, csak a szemem nem (illetve: sem) a régi már... Én arra emlékszem, hogy a Deák térről BKV különjáratok indultak Ferihegyre a Tu-144-es tiszteletére "R" betűvel jelzett autóbuszokkal, és tömve voltak. Gyerekként külön élmény volt a "B" porta mellett megnyitott kapun bemenni a betonra, abból a perspektívából addig még sosem láttam a guruló és felszálló repülőgépeket. De akkor a Tu-144 volt a sláger, ami csak állt, pedig emlékszem, egy Tu-104-es és egy Caravelle is felszállt, amikor ott voltunk, a régi festésű Malév Il-18-asokról nem is beszélve. Az a régi kőkorlát - mennyit ágaskodtam én is ott annak idején. A mai szinte hermetikus bezártsággal szemben volt még egy hatalmas előnye: az orrunkat is kényeztette! Még mindig élénken emlékszem az Il-14-esekből kipufogó repülőbenzin illatára, a máig otthonos kerozinszagról nem is beszélve. Bárcsak lehetséges lenne az időutazás... Fóka | |||||
airchive | Adatlap | 538474 | 2013. július 29. 05:09 | ![]() | |
Üdv a légiforgalom kedvelőinek! Nem vagyok állandó olvasója a Makettinfónak, így csak jó pár hónapos késéssel vettem észre Tóth Gábor Tu-144-esre vonatkozó kérdéseit, amire Lapi egy képet is küldött. Lehet, hogy már késésben vagyok Gábor szempontjából, de azért belenyúltam az "airchiv"-umomba, és kivettem pár 1972-ben készült képemet a nagy eseményről. Ezeket szeretném megosztani Veletek, már ha vén hülye lévén sikerül feltöltenem. A minőség olyan, amilyen, bár megpróbáltam a photoshopon átzavarni őket, de az ORWO színes negatív (és pozitív)filmjei fénykorukban is elég messze jártak a világszínvonaltól. A képek azt hiszem magukért beszélnek, de az M6-oshoz van hozzátenni valóm. Érdemes a mai spottereknek rácsodálkozni Ferihegy (ma már: 1)teraszára, ahol még senki nem hitte, hogy kézigránátot akar valaki bedobni az apronra, vagy mozsárágyúval akar lövöldözni, pedig már akkor is térítgettek Kubába amerikai repülőgépeket. Ebből a hitéből (hitetlenségéből) adódóan meg senki nem akart három méter magas és négy centi vastag üvegfalat emelni, ami mint tudjuk, töri a fényt, és ott koszos, ahol éppen nem kellene annak lennie. Ajánlom a figyelembe a még Dávid Károly által tervezett eredeti kőkorlátot, amelyek felső és vízszintes felülete nagyszerűen megfelelt arra, hogy az ember letegye a fényképezőgépét rá, és akár este fotózzon - némi térdhajlítás megkockáztatásával viszont megspórolva az állvány hurcolásának fáradtságát. És csak mellékesen említem, hogy akkor a terasz még teljes hosszában és szélességében várta az integetőket és a fotósokat. A morgáson túl, persze akad ennek a képnek más érdekessége is. Persze, jó, hogy a képen egy ritka repülőgép van, de lehet, hogy adott esetben a háttér adta információ még fontosabb. Ha alaposabban megnézzük,jól látható, hogy még csak készülnek az új állóhelyek (úgy emlékszem 10-17-ig számozták be később őket). Ezekre hamarosan égető szükség lett, mert a Malév már készült, hogy 1973 szeptemberétől átveszi az első három Tu-154-esét. És ha kitekintünk Vecsés felé, az is észrevehető, hogy a műszaki előtéren három Tu-134-es áll, mögöttük pedig két kandeláber-oszlop - mai szemmel nézve keresztben - zárja a horizontot, nagyjából az akkori motorjavító műhely után. Itt ért véget a civilizált világ. Nem véletlen, hogy ezen a tájékon egy műhelyt a ferihegyi köznyelv csak Kocsebónak nevezett, bár már 1972-ben is alig-alig tudta valaki, honnan a név. (A koreai háború és annak egy félelmetes hírű hadifogoly tábora volt a keresztszülő.) Bocs az eszmefejtésért, és most megpróbálkozom a képfeltöltés emberfeletti műveletével. Ha csődbe jutok, küldjétek a felmentő sereget! Zsille Péter | |||||
Tibcsi | Adatlap | 537750 | 2013. július 18. 12:05 | ![]() | |
Az Airportal.hu fórumán olvastam (még mindig Sólyom témában): link: www.airportal.hu/ap/viewtopic.php Mielőtt egymás torkának estek, fogaljuk össze mije van eddig a cégnek. Biztosan van: - neve; - festési terve (ha hivatalos); - több KFT-je szerteágazó tevékenységek végzésére; - szándéka megvenni az ACE-t és a MGH-et; - szándéka áthúzni. Talán van: - irodája (illetve két fotó egy folyosóról); - dolgozói (nem a management-et értem ez alatt, hanem az effektív munkát végzőket); - szerződése gépbérlésről; - pénze, befektetője (?). Biztosan nincs: - AOC-je; - légijárműve; - saját személyzete; - meghirdetett stratégiája; - meghirdetett célállomásai; - airport slot-ja bármelyik nagy reptérre való üzemeléshez; - weboldala; - utasai. Ha bérelnek, az AOC, a személyzet és a légijármű megoldódik (legalábbis az elején). Ha saját hatáskörben akarják megoldani, az még hónapokig fog tartani. Ezek fényében aki már ma el tudja dönteni, hogy lesz-e egyáltalán cég (és ha igen, sikeres lesz-e), az az aviatika akkora mágusa, aki előtt mindenkinek meg kell hajolnia. | |||||
Sennás | Adatlap | 537711 | 2013. július 17. 19:19 | ![]() | |
Szia.Pedig ezt adták a hivatalos honlapon:)De típus zavaró egy kicsit.Elméletileg egyik régi Malév pilóta sem rendelkezik Airbus típus vizsgával.(magánba meg sok pénz lenne)akkor ki fogja repülni az első hónapokban ezeket a gépeket?Min 6 hónap egy típus vizsga!"Jegyeket már Augusztusban kezdik árulni"--ezt is ők mondták!Vissza a gépekre én viszont a 2.képre voksolnék ez még egy kicsit emlékeztet a "dicső múltra":)De ízlések és pofonok.Majd meg látjuk!:) | |||||
sanyi | Adatlap | 537702 | 2013. július 17. 15:32 | ![]() | |
Az első tuti nem lesz, mert ennyi nemzeti színnel és jelképpel, gyűlölet- és félelemkeltő... Amúgy nagyon szép lenne, bár nekem a 3. is nagyon tetszik. | |||||
sys | Adatlap | 537672 | 2013. július 16. 18:03 | ![]() | |
Már Sólyom László?:D:D:D | |||||
Sennás | Adatlap | 537667 | 2013. július 16. 17:33 | ![]() | |
MikePapa | Adatlap | 537321 | 2013. július 11. 11:46 | ![]() | |
Köszönöm a választ; ha mégis lenne valakinek elfekvőben egy olyan roncs B-2 változatú makettje 1/144-ben, amelytől megválna (teljesen, vagy akár csak a gondoláktól), akkor azt szívesen megüzletelném! :-) További legjobbakat! MikePapa | |||||
dzsoniendoszkop | Adatlap | 537308 | 2013. július 11. 09:25 | ![]() | |
Sajnos tényleg mostohagyerekként kezelik a B2-t. ÁtalakÍtó készletet eddig még nem nagyon láttam, láttunk, úgyhogy két lehetőséged maradt. Vagy nekiállsz te magad átalakÍtgatni rengeteg munkával a kitet, vagy beszerzel egy OKB kitet, ami rettenetes minőség, de legalább B verzió, vagy a már általad is emlÍtett RusAir gépét horror áron... | |||||
MikePapa | Adatlap | 537222 | 2013. július 10. 08:21 | ![]() | |
Sziasztok! Egy kis segítséget kérnék Tőletek! Kaptam ajándékba egy Zvezda Tu-154M makettet, melyet magyar színekben szeretnék megépíteni, ha már sok éven keresztül szántották kis hazánk egét. A gond csak ott van, hogy át kellene operálni B-2 változattá, és ahogy néztem, leginkább a hajtóműgondola igényli a legnagyobb beavatkozást. Tudnátok-e segíteni abban, hogy lehet-e találni valamiféle leírást ezen alakítgatásra vonatkozólag, avagy átalakítókészletet, netán gyanta vagy réz "kütyüket", hogy élethű legyen? Vagy ha lenne esetleg valakinek már átalakított, netán gyári (pl. RusAir)gondolája, gyantából ki tudná-e önteni nekem? Kerestem én a neten, de eddig vakvágányon futottam, valahogy ez a változat kicsit "mostohagyereknek" tűnik számomra az M-verzió mellett! Előre is köszönöm a válaszokat, további szép napot! Üdv: MikePapa | |||||
vackor | Adatlap | 537056 | 2013. július 7. 17:24 | ![]() | |
Hiába, az emlékek egymást generálva jönnek elő: a Dob utcában a kirakatban volt egyszer egy Do-17 bombázó égszínkékre festve és hatalmas vörös csillagokkal.. | |||||
Fóka | Adatlap | 537050 | 2013. július 7. 16:03 | ![]() | |
Emlékszem :-) Kis üvegek parafadugóvl lezárva, szín a dugó tetején. Az ezüstjük remek volt, ecsettel kenve is szép egyenletes felületet adott. Märklin játékbolt volt a neve az üzletnek, ha nem tévedek. Aztán még volt egy maszek a Keleti melletti Nefelejcs utcában, ahová Bécsből hozták a maketteket és kiegészítőket, meg egy másik a Dob utcában, ahol egy öreg néne árult képtelenül drágán, de a beszállítói gyakran átverték: egyszer egy NDK An-24-es viharvert dobozát pillantottam meg nála, de csak egy félig összebarmolt Il-28-as volt benne. | |||||
vackor | Adatlap | 537048 | 2013. július 7. 15:54 | ![]() | |
Aztán volt még egy bolt (viszonylag sokáig működött, még a 80-as évek elején is vásároltam ott ezt-azt) a Váci utcában, közel a valamikori Dimitrov-térhez: főleg vasútmodellezési cuccokat árult, de voltak makettjei is és főleg kis üvegecskékben sokféle fényes és matt festék... Ezeket már tudtam higítani-keverni, akár a dobozképek, akár saját elképzeléseim szerint. Egy-két üveg még van is belőlük... | |||||
Fóka | Adatlap | 537047 | 2013. július 7. 15:28 | ![]() | |
Igen, ez volt a hőskor :-) A gyárilag festett példányokkal én már csak elvétve találkoztam (egy DC-8-asra emlékszem konkrétan - mintha a gyári festés kicsit fel is marta volna rajta itt-ott a műanyagot), viszont az ezüst festékek fura szaga máig itt van az orromban. Volt még piros festék is a választékban, amit kizárólag a Mi-4-es készlethez mellékeltek. Az alumíniumtubusok háromszámjegyű jelölése (001 - ragasztó, 002 - ezüst, 003 - piros) ajapján annak idején abban bíztam, hogy a gyár további színek megjelentetését tervezi, persze ebből nem lett semmi. Aztán a Hobby bolt a hetvenes évek közepén egy ideig árult üveges Heller enamel festékeket, és emlékszem, mennyire frusztrált, hogy ecsettel szinte kenhetetlenek voltak és csúnya, egyenetlen felületet adtak - merthogy azokat szórópisztolyhoz szánták, aminek akkor még a hírét sem hallottam. | |||||
vackor | Adatlap | 537045 | 2013. július 7. 14:38 | ![]() | |
A kályhaezüstöt én is használtam, bár néhány makett alsó fele eleve ezüstre volt gyárilag festve (Tu-104, Il-14, Il-18), a későbbiekben jöttek a tiszta fehér (illetve sárgásfehér) variációk; a parafadugóval lezárt ragasztós üvegfiolák is eléggé bonthatatlanok voltak... | |||||
Fóka | Adatlap | 537038 | 2013. július 7. 12:05 | ![]() | |
Köszönöm! Ezek az alumínium tubusok azért nem ritkán okoztak bosszúságot annak idején: szerettek szivárogni (a lentiek közül a Mercure készlet törzsfelein látszik is ilyen nyom), kibontáskor pedig fröcskölt falra, szembe, szőnyegre, makettre - legalábbis nekem :-) A Caravelle és az Il-18-as készletben az ablakokra szánt celofán is ott van, a Tu-114-esben pedig a szálantenna damilja. Figyelemreméltó, hogy az akkori 30-40 forintos készletekben mindent beleraktak, ami kellhetett az építéshez: raasztó, festék, kiegészítők - persze akkor még nem volt ekkora választék pl. festékekből. Én ifjúkoromban a háztartási boltokban kapható kályhaezüsttel, meg Trinát és Neolux zománccal dolgoztam, nem is volt olyan rossz :-) | |||||
vackor | Adatlap | 537036 | 2013. július 7. 11:54 | ![]() | |
Gratulálok a gyűjteményedhez, Fóka ! Még az eredeti ragasztó- és festéktubusok és az átható "illatú" gyurma is rendelkezésedre áll... Ezek valóban feledhetetlen élmények! | |||||
Tjoe | Adatlap | 537032 | 2013. július 7. 10:49 | ![]() | |
Köszönöm! Fóka! Ezek a képek visszahozzák a gyerekkori emlékeket. Lehet nekem is be kellene szereznem legalább egy Nagytuskót 1/100-ban a B732 mellé. | |||||
Fóka | Adatlap | 537030 | 2013. július 7. 10:31 | ![]() | |
Sziasztok! Fejembe vettem, hogy a sok megépített makettem mellé beszerzek még pár meglévőt, de nem állítom össze őket, hogy újra és újra megélhessem a boldog emlékű hetvenes évek dobozbontásainak euforikus örömét. Természetesen kedvenceim, az NDK utasszállítók képezték a keresés fő tárgyait, és az eredmény 6-8 hónap után a várakozásomon felül parádés lett. Hadd osszam meg most azt a boldogságot, amit e patinás készletek kibontása szerezhet - én már életem végéig elleszek ezekkel, mint Füles a kidurrant léggömbbel: előveszem és visszarakom végeláthatatlanul, megidézve az eltékozolt aranykor idilljét. Fóka | |||||
Keri | Adatlap | 537028 | 2013. július 7. 10:03 | ![]() | |
Lapi | Adatlap | 537020 | 2013. július 7. 08:20 | ![]() | |
Tjoe ! Ámulok és bámulok, milyen szép ! irigykedve, mert nekem azóta sem készült el egyetlen darab sem... | |||||
Tibcsi | Adatlap | 537011 | 2013. július 6. 22:30 | ![]() | |
Gyanús, hogy az a sólyom inkább kacsa... :/ | |||||
Szabi77 | Adatlap | 536985 | 2013. július 6. 14:26 | ![]() | |
Tjoe! Nagyon szép,gratula! Szabi77 | |||||
Tjoe | Adatlap | 536983 | 2013. július 6. 12:48 | ![]() | |
Tjoe | Adatlap | 536982 | 2013. július 6. 12:47 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 536972 | 2013. július 6. 10:29 | ![]() | |
Tibcsi | Adatlap | 536930 | 2013. július 5. 15:51 | ![]() | |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135. |
Na akkor pár kép az új magyar társaság első gépéről. Plusz még egy kis érdekesség, ami ugyan katonai, de polgári forgalomban sajnos már nemigen látható...