<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24. |
Freddy | Adatlap | 144948 | 2010. április 10. 17:39 | ![]() | |||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 144947 | 2010. április 10. 17:26 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szerintem nem pocskondiázás, ha felteszik a kérdést, hogy egy EU állam elnökének miért egy negyven éves géppel kell utaznia... Semmi bajom nincs az ex-ruszki/keletiblokkos gépekkel, technikával, magam is használok közel 40 éves objektívet, amit a keleti blokkban terveztek és gyártottak, de egy államelnöknek 2010-ben nem egy Tu-154-esen kellene utaznia. | |||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 144946 | 2010. április 10. 17:11 | ![]() | |||||||||||||||||||
A csúnya azt egészben, hogy ezt az esetet is a volt-szovjet repülőgépek pocskondizálására használják fel. | |||||||||||||||||||||||
korzaar | Adatlap | 144945 | 2010. április 10. 15:28 | ![]() | |||||||||||||||||||
És pont a katyini mészárlás emléklnapjára utaztak ki:(( | |||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 144944 | 2010. április 10. 14:02 | ![]() | |||||||||||||||||||
horvathp | Adatlap | 144943 | 2010. február 14. 23:00 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! '75-ben vagy '76-ban lezuhant a falum, Vásárosmiske mellett (Celldömölktől 10km-re) egy szovjet harci gép. A pilótája katapultált. Csak ennyit tudok róla. Erről szeretnék többet megtudni, ha tudnátok segíteni. Előre is köszönöm. | |||||||||||||||||||||||
Monox | Adatlap | 144942 | 2009. november 16. 16:41 | ![]() | |||||||||||||||||||
Radom, 2009.08.31. 13:15-17. Talán egy kicsit közelebb hozhatja a nyílvánosságra került rádiólevelezés ahhoz, hogy mi történhetett azokban a pillanatokban. www.youtube.com/watch A videó alatt lévő rádiólevelezés magyarra fordítva: -inditsatok a motort - vettem. -magasság 1400-1500m -menjetek az auto után -valahol a ti területeteken - egy kicsit magasabban. a "fekete zsák" repül. - a felszallosáv kőzepe felé repül. - vigyázzatok. - lehet, hogy átrepül. - a "kirepülés"? elött nyugodjatok meg. - és ugy mint otthon. - a figura befejezése után hátszelet fogtok kapni. - ezért pontosabban repüljetek. - gyertek le 150 m-re. - 1..2..3.. emelkedj, emelkedj. - katapultálj, katapultálj. - A Szu-27es összetört, itt a mentöegység. | |||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 144941 | 2009. július 26. 11:27 | ![]() | |||||||||||||||||||
én a nagy repülő fan vagy 20 éves kihagyás után ültem újra repülőre és fostam is rendesen. közben meg minden nap elmegyek az Üllőin a járdán olyan erkélyek alatt, amik bármelyik pillanatban a nyakamba eshetnek. igen, szerintem is az emberek már jó előre felspannolják magukat és akkor még itt vannak ezek a béna cikkek is. amúgy sincs mitől félni, a lassú halál a gyakoribb légi katasztrófáknál. :) | |||||||||||||||||||||||
bigboy | Adatlap | 144940 | 2009. július 26. 11:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
Üdv alapvető törvényszerűség van .Még egyetlen repülőgép sem maradt fen az égen.Lehet sokat nézték a Képlet című filmet.Vagy egyszerűen unatkoznak.bigboy | |||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 144939 | 2009. július 26. 11:08 | ![]() | |||||||||||||||||||
Na ez a kérdés. :D | |||||||||||||||||||||||
litlebubu | Adatlap | 144938 | 2009. július 26. 11:07 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ebben a cikkben, a katasztrófák között, mi volt a különös törvényszerűség? | |||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 144937 | 2009. július 26. 10:32 | ![]() | |||||||||||||||||||
Báááz, elolvastam a cikket. Van aki tényleg ezért kapja a fizetését? :) www.borsonline.hu/news.php Kis családom nemrég meglátogatott, természetesen repülővel. Húgom barátja még sosem repült előtte, rettegett is rendesen, rá akarta beszélni őket ara, hogy vágjanak át Európán autóval, mert az sokkal biztonságosabb. 1400 km autóval, kb. 18-20 óra vezetés megállás nélkül vs. 950 km repülővel, 1,5 óra alatt. Nem sokkal drágábban, teszem hozzá. Szerencsére nem hagyták magukat rábeszélni, jöttek repülővel. A srác állítólag nagyon szenvedett - szerintem azért mert egyszerűen előre felhúzta magát. Na persze a szűkebb család szerencsére nem tart a repüléstől, éveken keresztül Péren lógtam, "ki vannak már képezve" rendesen vitorlázógépeken, Gawronon meg An-2-esen. Egy 737-es nem hozza őket izgalomba. :D | |||||||||||||||||||||||
HUJBI | Adatlap | 144936 | 2009. július 26. 09:18 | ![]() | |||||||||||||||||||
a Bors már elemezget. teheti, hiszen kevesen olvasnak egyszerre bulvárt és repülős szaklapokat is, legalább is kevesebben vannak, mint akik csak az egyiket. arról nem is beszélve, hogy olszaszbaaa, görögbeee és horvátbaaa autóval szokás menni, szóval ezeknek a kedves olvasóknak a repülés eléggé misztikus dolog. | |||||||||||||||||||||||
mig23papa | Adatlap | 144935 | 2009. július 25. 11:36 | ![]() | |||||||||||||||||||
sanyi Tudjuk hát. A média akkor lenne korrekt, ha azonos időszakra, kilóméterre, órára a közúti vasúti stb-stb baleseteket is közölgetné. | |||||||||||||||||||||||
sanyi | Adatlap | 144934 | 2009. július 15. 21:56 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hat hét alatt három súlyos eset... Ha a média ezt nem fújja fel akkor semmit. Ennek ellenére a legbiztonságosabb közlekedés, de gondolom ezt Ti is tudjátok. Üdv sanyi | |||||||||||||||||||||||
Rag | Adatlap | 144933 | 2009. július 15. 21:31 | ![]() | |||||||||||||||||||
Úgyérzem 2009 túl termékeny ebben a témában sajnos.. | |||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 144932 | 2009. július 15. 12:18 | ![]() | |||||||||||||||||||
Újabb utasgép zuhant le. Caspian Airlines Tu-154. 169 halott | |||||||||||||||||||||||
mirazsmarci | Adatlap | 144931 | 2009. február 24. 14:01 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! Lenne néhány amatőr szinten összeépített 1:72-es makettem, melyektől megválnék. Dobozból épültek, 90 %-uk nincsen tömítve, csak ragasztva és festve. 1-2 kivételével mindegyik Rewell, Italeri v. KP. Amelyek egyben vannak: F-14A Tomcat F-15E Strike Eagle Tornado ECR AH-1W Super Cobra MiG-17PF MiG-19S Ju-88A4 P-51D Mustang F/A-18A Hornet Amelyek kicsit széthullottak (pár alkatrészük le van törve, de 90%-ban megvannak) Su-27 Su-15 A-10A Mi-28 OH-58 Combat Scout Seasprite Su-22 M? MiG-29 9-12 Spitfire MK IX Me-109E Devoitine 520 Jak-3 Esetleg ha van rá igény, a dobozukat is előbányászhatom. Ezek mellett még van egy dobozban levő KP Il-10, csak a szárnyfelek vannak összeragasztva (600 Ft). Árak: 150 -től 500 Ft-ig mirazsmarci@freemail.hu | |||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 144930 | 2009. január 20. 14:11 | ![]() | |||||||||||||||||||
Figaro | Adatlap | 144929 | 2008. december 17. 23:27 | ![]() | |||||||||||||||||||
Profi pilóta! www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||
Peti347 | Adatlap | 144928 | 2008. december 14. 13:32 | ![]() | |||||||||||||||||||
Mty | Adatlap | 144927 | 2008. február 6. 20:51 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztuk én egy vízbe zuhanó repcsit fogok csinálni. | |||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 144926 | 2007. szeptember 23. 15:02 | ![]() | |||||||||||||||||||
Tudtam volnea erről a repnapról akkor biztosan kiugrok megnézni. Ezért megérte volna. | |||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 144925 | 2007. szeptember 23. 14:54 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szerintem fantasztikusat repült a pilóta,tudta ő nagyon is hogy mit csinál.Volt szerencsém nekem is hasonló kaliberü repüléshez az egyik 737-es gépünkkel,remekül szórakoztunk de emellett mindenki nagyon észnél volt. Állati mikor egy ilyen nagy géppel hajtanak végre extrém manővereket. | |||||||||||||||||||||||
harold | Adatlap | 144924 | 2007. szeptember 23. 11:35 | ![]() | |||||||||||||||||||
www.youtube.com/watch?v=lhUO4pdGCf8 Ez se gyenge! | |||||||||||||||||||||||
Zebi | Adatlap | 144921 | 2007. szeptember 22. 18:16 | ![]() | |||||||||||||||||||
Ez is majdnem. www.youtube.com/watch | |||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 144920 | 2007. szeptember 22. 17:39 | ![]() | |||||||||||||||||||
www.youtube.com/watch Majdnem... | |||||||||||||||||||||||
RPG | Adatlap | 144919 | 2007. szeptember 21. 21:23 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szenko | Adatlap | 144918 | 2007. szeptember 6. 22:03 | ![]() | |||||||||||||||||||
A Zelazny Team több zlin tipussal is rendelkezett: Z-50L/S, Z-526F és Z-526AFS. a 2 Z-50-es ütközött össze | |||||||||||||||||||||||
momi | Adatlap | 144917 | 2007. szeptember 3. 13:28 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok. A pontos hír Radom-Sadkow repülőtér-légibázisról ahol a hétvégén repülőnapot tartottak lengyel barátaink. Természetesen vasárnap törölték a programot. "Zelazny" team crash at airshow During the International Airshow two Zlin aircrafts from "Zelazny" team collided while flying arobatic manouvre called "rozeta" very similar to the "cardioid" flown by Frecce Tricolori during their crash at Ramstein in 1989. The debris felt on the ground at the airbase. Two pilots leader-Lech Marchelewski and left wingman-Piotr Banachowicz were killed. Nobody was hurt on the ground. Sunday event has been cancelled. link:www.air.radom.pl/eng/indexeng.htm momi | |||||||||||||||||||||||
Rumcájsz | Adatlap | 144916 | 2007. szeptember 2. 20:28 | ![]() | |||||||||||||||||||
Akárhányszor nézem, egyre inkább úgy tünik, ezek nem Zlin-50-ek, hanem valamilyen Trener-tipusváltozatok /de legalább az is Zlin-gyártmány- | |||||||||||||||||||||||
Kalóz | Adatlap | 144915 | 2007. szeptember 2. 19:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
Kért pilóta meghalt szombaton egy lengyelországi légibemutatón. A két cseh gyártású Zlin-50-es légijármű szerencsétlensége több ezer néző előtt történt. A légibemutatóra látogatók közül senki sem sérült meg, a baleset okát vizsgálják. Az eredeti cikk az fenti linken: www.hirszerzo.hu/cikk.tragedia_tortent_egy_legibemutaton_lengyelorszagban.43762.html | |||||||||||||||||||||||
hofi | Adatlap | 144914 | 2007. szeptember 2. 16:43 | ![]() | |||||||||||||||||||
És sajnos lezuhant egy Corvus is, meghalt a pilóta és az utas. Ma olvastam az Aeromagazinban. | |||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 144913 | 2007. szeptember 2. 16:39 | ![]() | |||||||||||||||||||
Azt a rohadt...esélyük nem volt... | |||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 144912 | 2007. szeptember 2. 16:37 | ![]() | |||||||||||||||||||
A lengyelországi repülőgép-baleset: www.liveleak.com/view | |||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 144910 | 2007. augusztus 20. 15:09 | ![]() | |||||||||||||||||||
Leszállás után felrobbant a China Airlines egyik Boeing 737-esének hajtóműve, és a gép teljesen kiégett. Az utasok és a személyzet megmenekült. www.cnn.com/2007/WORLD/asiapcf/08/20/japan.plane/index.html | |||||||||||||||||||||||
Robidoki | Adatlap | 144909 | 2007. július 29. 23:23 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szása beletüsszentett a keróba és eltömődött a TF.(tyoplivofilter)? | |||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 144908 | 2007. július 29. 22:09 | ![]() | |||||||||||||||||||
www.origo.hu/nagyvilag/20070729-lezuhant-egy-orosz-teherszallito-repulogep-moszkva-mellett.html Ma hajnalban történt. Cébés | |||||||||||||||||||||||
Fodi | Adatlap | 144907 | 2007. július 28. 18:31 | ![]() | |||||||||||||||||||
www.hirado.hu/cikk.php
http://www.cnn.com/2007/US/07/27/helicopter.crash/index.html http://www.cnn.com/2007/US/07/27/airshow.crash.ap/index.html A mai nap sajnos mozgalmas volt... | |||||||||||||||||||||||
Miggyuri | Adatlap | 144904 | 2007. június 27. 08:07 | ![]() | |||||||||||||||||||
Az An-24-et kisrepülőgépként emlegetni, hát, nmem is tudom. Finoman szólva, merészség. Miggyuri | |||||||||||||||||||||||
Mekett | Adatlap | 144903 | 2007. június 27. 07:47 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sihanoukville-nél megtalálták a lezuhant AN-t Megtalálták szerdán Kambodzsában az ország délkeleti vidékén két nappal korábban lezuhant kisrepülőgép roncsait, de azt továbbra sem lehet tudni, hogy a szerencsétlenségnek vannak-e túlélői. A belföldi útra bérelt, Siem Reapból Sihanoukville-be tartó AN-24 típusú repülőgép az indokínai ország délkeleti csücskében, a Thai (Sziámi)-öböl partján elterülő Kampot tartományban zuhant le öt perccel a landolás kitűzött időpontja előtt. A gépen, amelyet egy orosz pilóta vezetett, az ötfős kambodzsai személyzeten kívül 13 dél-koreai és három cseh turista utazott. index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/ | |||||||||||||||||||||||
boriszjelszint | Adatlap | 144902 | 2007. március 7. 18:32 | ![]() | |||||||||||||||||||
Sziasztok! Mit tudtok az ausztriai szerencsétlenségről? én annyit, hogy heli+kisgép. fő hír volt az ORF en, meg csomó helyen, csatornán, csak magyarországi adókban nem hallottam semmitsem. Ha jól emlékszem hétfő délelőtt, délkörül volt. Láttam menni menteni Blackhawkot(?) mag még valamit, amiről csak a felségjelet láttam, meg azt, hogy két csúcsal arrébb leszáll | |||||||||||||||||||||||
Zoli | Adatlap | 144901 | 2007. február 17. 10:14 | ![]() | |||||||||||||||||||
Újabb baleset sajnos: www.jetfly.hu/rovatok/repules/katonai/hirek/mig31_crash_070217/. z | |||||||||||||||||||||||
Bendeguz | Adatlap | 144898 | 2007. február 2. 22:38 | ![]() | |||||||||||||||||||
köszi, valahogy elkerülte a figyelmemet | |||||||||||||||||||||||
Tophatters | Adatlap | 144897 | 2007. február 2. 14:51 | ![]() | |||||||||||||||||||
Szia Bendegúz! 221 és 222 hozzászólásokban le van írva. :) | |||||||||||||||||||||||
Bendeguz | Adatlap | 144896 | 2007. február 1. 23:42 | ![]() | |||||||||||||||||||
Hi lehet, hogy én vagyok tudatlan, de nem ismerem a történetet, le tudnád írni, hogy mi történ anno? | |||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 144894 | 2007. február 1. 22:35 | ![]() | |||||||||||||||||||
Nem is tudnál bántani. :)) Azt meg, hogy pontosan mi történt, nem lehet megmondani. Nem állíthatsz ilyet, hogy nem vezetett senki egy leszállásban lévő gépet. Azt mondtad te is repültél, akkor tudnod kell, hogy a repülés legveszélyesebb része a leszállás. Nincs az a pilóta aki leszállás közben bambulna el. Elrontani el lehet ,de az más kérdés. | |||||||||||||||||||||||
Robidoki | Adatlap | 144893 | 2007. február 1. 22:30 | ![]() | |||||||||||||||||||
Értsd meg ROBI!!!nem akartalak bántani ezzel a k műszerrel. Visszatérve az Ancsára,az az RV nem 300ig mér,hanem jóval tovább,Ott és akkor senki nem vezette a madarat.Vagy túlságosan megosztott volt a figyelem. Jóéjt! | |||||||||||||||||||||||
Solo | Adatlap | 144892 | 2007. február 1. 22:17 | ![]() | |||||||||||||||||||
Na a te agyad teljesen más dimenziókban jár. :)) Ha figyelmesen olvastál, akkor észrevetted, hogy a műszerer szerinti repülésekről beszéltem. Az RV-t kis magasságban használjuk inkább. Jelzi ha elérjük a beálított magasságot. Függés közben, földközelben nem a barometrikus alapján emelkedünk pl 10 méterre. Szóval jó dolog az RV. 300m alatt, de inkább 100m alatt. Műszerrepülésnél, Minyóval ha rendszert repülünk akkor 100m-re kell állítani az RV-t, hogy halljuk mikor kellene a közeli fölött lennünk. Rá se nézek közben az RV-re mert a barometrikus alapján repülök. Ezenkívül földközeli útvonalon is jól jön, mikor 15 méterre kell állítani. Az ember szeret minél alacsonyabban suhanni a fák fölöt. Az RV szól ha túl alacsonyra merészkedünk. Nem tudom miből gondoltad, hogy egyátalán nem használjuk az RV-t. Most már kiváncsi vagyok, hogy szerinted miért tették be az RV-t. :) | |||||||||||||||||||||||
Cébés | Adatlap | 144891 | 2007. február 1. 22:02 | ![]() | |||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
Egyébként meg miért ne lehetne régi repülőgépe egy elnöknek, ha az megfelelő állapotban van? Ráadásul ha lecseréli, akkor meg az a baj, visít mindenki, hogy minek ekkora luxuskiadás. Igy válságban meg pláne.