<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
pintair | Adatlap | 538217 | 2013. július 25. 13:55 | ![]() | |
Podva | Adatlap | 538211 | 2013. július 25. 12:06 | ![]() | |
Szia Ha megtalálom az AS cikkett bescannelem és küldöm magánba... Üdv Viktor | |||||
pintair | Adatlap | 538209 | 2013. július 25. 11:46 | ![]() | |
Podvám! Köszönöm, ezután így teszek! :) Tanulni jó a fiatalabbaktól! Á. | |||||
Podva | Adatlap | 538207 | 2013. július 25. 11:37 | ![]() | |
Szia Árpi Így jár az aki nem olvassa a Mago cikkeit: Több zsákmányolt il-2-nk is volt. Valamelyi ki is lett állítva, illetve az RKI-nál is járt legalább egy... A fotó történetét úgy ismerem, hogy a pilóta eltévedt és emiatt szállt le az orosz fronton egy magyar reptérre. A fickót elfogták, a gépet részlegesen átfestették, de a motor annyira elhasználódottnak bizonyult, hogy repülni nem tudtak vele. Az oldalnézeti rajz, fals szimpla 18-as gyár beli festése volt... Üdv Viktor | |||||
pintair | Adatlap | 538206 | 2013. július 25. 10:52 | ![]() | |
Planes | Adatlap | 537843 | 2013. július 20. 09:05 | ![]() | |
Sziasztok! Elkészűlt a Ju-88 D-2 átalakító készlet 48-ban,mellyel szeretném felhívni a figyelemet a Magyar Távolfelderítők tevékenységére (méltatlanul kevés szó esik róluk) a keleti hadszíntéren 1942-43-ban(bővebben a cserebere rovatban) Üdv.! Eses Sándor | |||||
cenci2 | Adatlap | 537567 | 2013. július 15. 11:04 | ![]() | |
Pápa 1994 nagyüzem . A Miklós végre feltett még egy nagyon jó videót .Köszönet érte ! www.youtube.com/watch | |||||
Farkas469 | Adatlap | 537382 | 2013. július 12. 19:55 | ![]() | |
Képzeld, a helyszinen festették le! Hangárban könnyebb lett volna... | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 537379 | 2013. július 12. 16:28 | ![]() | |
Hurrá, ez legalább nem megy a kohóba (legalábbis remélem, ha már ekkora munkát fektettek belé)! Akárkik csinálták, szép munkát végeztek, köszönet és gratula Nekik! Üdv R. | |||||
Farkas469 | Adatlap | 537378 | 2013. július 12. 16:18 | ![]() | |
sárkányos | Adatlap | 536321 | 2013. június 24. 20:27 | ![]() | |
Weizi | Adatlap | 535712 | 2013. június 15. 13:09 | ![]() | |
A saját,és az összes kecskeméti társam nevében is köszönöm szépen! | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 535710 | 2013. június 15. 12:41 | ![]() | |
Üdv és Hip-Hip hurrá az árvizi "hajósoknak", akár földön/vízben, akár égen tették a dolgukat! Mostmár jó pihenést, mert ezek után megérdemlitek, akárcsak mindenki, aki ott volt! Üdv R. | |||||
piratvitorla | Adatlap | 535703 | 2013. június 15. 12:07 | ![]() | |
De... De miért is reméled? | |||||
piratvitorla | Adatlap | 535698 | 2013. június 15. 10:53 | ![]() | |
Akkor már tudom kit keressek majd fotók miatt :) | |||||
Weizi | Adatlap | 535697 | 2013. június 15. 10:31 | ![]() | |
Megjártuk az árvizet!A helyzet úgy hozta,hogy Szigetmonostornál segíthettünk a helikoptereknek!Mi töltöttük a közel 1 tonnás zsákokat! Eszméletlen nagy élmény volt együtt dolgozni veletek srácok!Nagy megtiszteltetés volt a számunkra! A kalocsai laktanya feletti 4-es kötelék pedig egyszerűen feledhetetlen! | |||||
Weizi | Adatlap | 535075 | 2013. június 5. 17:39 | ![]() | |
Szép makett!Vajon itthon megcsinálta már valaki? A műszaki állomány körében nem egy népszerű festés!Rengeteg látványterv készült!Szebbnél szebbek,de végül egyik sem került megvalósításra! Visszatérve a makettre!A foltozás színe szerintem nem az igazi!Sokkal kékesebbek a foltok! A póttartály is elég fura!:-) Kicsit talán rövid,vagy csak nagyon hátra került. A szívócsatorna/felső bemenet kombinációja sajnos ez esetben sem sikerült élethűen ábrázolni. Ja!És nem látom a "Gracy" feliratot a bal szívócsatorna oldalán! Meg persze még tudnám sorolni,de a lényeg,hogy szép a makett,és külön örülök neki hogy Németországban is vannak akiknek tetszik ez a gép! | |||||
Csobi21 | Adatlap | 535050 | 2013. június 5. 12:38 | ![]() | |
plusz link gomb | |||||
Csobi21 | Adatlap | 535049 | 2013. június 5. 12:37 | ![]() | |
http://www.modellversium.de/galerie/8-flugzeuge-modern/10559-mig-29-fulcrum-a-academy.html | |||||
Weizi | Adatlap | 535007 | 2013. június 4. 21:34 | ![]() | |
Helikopterek időszakos javítása Szolnokon.www.szoljon.hu/galeria/65132 | |||||
Elnar | Adatlap | 534825 | 2013. június 2. 11:12 | ![]() | |
pintair | Adatlap | 534695 | 2013. május 30. 22:44 | ![]() | |
hörbi | Adatlap | 534503 | 2013. május 28. 18:32 | ![]() | |
üdv: flightplanet.com/aircraft-for-sale/aero-vodochody/l-39-albatroszo__266.php főleg az utolsó két kép amiért ezt belinkeltem... | |||||
cenci2 | Adatlap | 534289 | 2013. május 26. 13:24 | ![]() | |
Taszári video 94-ből .Szép felvételek .www.youtube.com/watch | |||||
Daala | Adatlap | 534153 | 2013. május 24. 18:55 | ![]() | |
Azért vegyük az is figyelembe, hogy a gép időszakos munkáit a honi bázison kell elvégezni. Ez ugye Szolnok. Mindenki úgy aggódik, mintha nem lett volna még ilyen. Utána biztos újra lesz Pápán is gép. | |||||
sárkányos | Adatlap | 534135 | 2013. május 24. 13:56 | ![]() | |
Szevasz zsury! A cikkhez csak annyit , hogy Pápán nem szolnoki műszaki dolgozik hanem pápai ! Üdv sárkányos | |||||
Freddy | Adatlap | 534123 | 2013. május 24. 12:18 | ![]() | |
Hát, ez egy nagyon dobozból építés volt, pilótét kapott, meg a faroktámaszt cseréltem le. | |||||
zsury | Adatlap | 534103 | 2013. május 24. 07:55 | ![]() | |
Miggyuri | Adatlap | 534067 | 2013. május 23. 17:20 | ![]() | |
Nem akarok bele vau, de úgy tudom, hogy a magyar szolgálatba állt PZL-11 "a" változat volt, ez itt a képen meg egy "c". | |||||
Elnar | Adatlap | 534023 | 2013. május 23. 07:34 | ![]() | |
Láttam én már azt 3-asnak meg 7-esnek is... De ezek szerint ez egy ismeretlen gép, nem csak ismeretlen fotó. Próbálok majd kifotosopolni belőle valami használhatót. | |||||
romsitsa | Adatlap | 534014 | 2013. május 22. 22:40 | ![]() | |
A sas lábánál a fehér háttér nem stimmel, a Winkler képen nem követi olyan szorosan a sas körvonalát. A másik fotón én 3-nak látom a törzsgyűrűbe lógó számot. Üdv ad | |||||
Elnar | Adatlap | 534010 | 2013. május 22. 22:09 | ![]() | |
Igen, amin látható a lajstrom, az ismert. Az a viszonyítási pont az újhoz :) | |||||
Planes | Adatlap | 534003 | 2013. május 22. 20:03 | ![]() | |
Üdv.! A Z0+96 -ról ez egy közismert,a tulaj által több helyen is publikált szines, diáról készült fotó. Eses Sándor | |||||
lacipapa | Adatlap | 534001 | 2013. május 22. 19:45 | ![]() | |
Szerintem meg ZG,vagy ZQde nem biztos | |||||
Elnar | Adatlap | 533978 | 2013. május 22. 13:25 | ![]() | |
A Me 210 Ca-1 állítólag teljesen ismeretlen fotó (gondolom, a többi is, de ez elég ritka típus), legalábbis Bernád Dénes sem látta még, az orgon. Az eladó szerint semmi csak egy egyes látszik a lajtstromból sajnos, de a sas körüli fehér folt engem erősen a Z0+96-ra emlékeztet (kép az avia-infóról) | |||||
Freddy | Adatlap | 533974 | 2013. május 22. 12:11 | ![]() | |
A fénykép torzít, nem lóg, a két szárny egy nagy felületen illeszkedő egybeöntött masszív darab műanyag. | |||||
Elnar | Adatlap | 533973 | 2013. május 22. 11:44 | ![]() | |
A lencse torzít vagy tényleg lóg a szárnya? | |||||
Freddy | Adatlap | 533968 | 2013. május 22. 09:46 | ![]() | |
Elnar | Adatlap | 533794 | 2013. május 20. 01:24 | ![]() | |
Sennás | Adatlap | 533769 | 2013. május 19. 18:30 | ![]() | |
Le a kalappal előtte.Köszönöm Kuolema! | |||||
Kuolema | Adatlap | 533767 | 2013. május 19. 18:14 | ![]() | |
Hali! Szabó Ákos kolléga már elkövette, nem is akármilyen minőségben. www.albatros.extra.hu/makettek/2004/csorike/index.htm | |||||
Sennás | Adatlap | 533765 | 2013. május 19. 17:49 | ![]() | |
Sziasztok.Mai nap családommal ellátogattunk a Szolnoki Rep.Múzeumba.Lenyűgöző még mindig többszöri látogatásra is.Gyerkőcök most voltak először éy lám csodát mi tetszett meg nekik elsőre a CSŐRIKE. Esetleg van rá esély valaha is ezt megépíteni makettban?1:72 a standard méret de talán még a 48-ast is bevállalnám csak lenne hozzá matrica.(festeni pisztollyal ahhoz még 100 évet kellene élnem) | |||||
Levix | Adatlap | 533175 | 2013. május 10. 20:54 | ![]() | |
russianplanes.net/id106757
russianplanes.net/f!b!t!a!c!d!l20!g!m!s10!u!r!k!v1!p2!reg!ser!n Ha nem jön be akkor a Foto Foto dnya. | |||||
NORAD | Adatlap | 533172 | 2013. május 10. 20:32 | ![]() | |
Linkeld már be. Nem találom. K! | |||||
migi | Adatlap | 533170 | 2013. május 10. 18:50 | ![]() | |
Újra van pár csodás minőségű hazai kép a russianplanes oldalon | |||||
Elnar | Adatlap | 533136 | 2013. május 10. 10:02 | ![]() | |
Köszi! Elég homályos volt ez az altípus, bár sok helyen emlegetik. | |||||
Rumcájsz_52 | Adatlap | 533134 | 2013. május 10. 09:07 | ![]() | |
Szia Elnar A Re 2000 GA kapott plusz 340 liternyi üzemanyagtartályt és 170 literes póttank-függesztési lehetőséget, ettől lett Grande Autonomia, vagyis - nagy önállóságú. Mellékesen kissé módosították a kabinberendezést. Összesen 12 épült belőle, csak az olaszoknak volt. Üdv R. | |||||
Csobi21 | Adatlap | 532952 | 2013. május 7. 17:58 | ![]() | |
Sziasztok! Miért nincs fent a youtube-on "Az ég katonái" c. film, eddig fent volt... | |||||
Elnar | Adatlap | 532132 | 2013. április 27. 10:25 | ![]() | |
A Re 2000 és a Re 2000 Grande Autonomia közt mi volt a különbség? A Királyi Légierőnek melyik volt? | |||||
Weizi | Adatlap | 532029 | 2013. április 25. 22:50 | ![]() | |
Szép volt! www.youtube.com/watch |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
21., | 22., | 23., | 24., | 25., | 26., | 27., | 28., | 29., | 30., | 31., | 32., | 33., | 34., | 35., | 36., | 37., | 38., | 39., | 40., |
41., | 42., | 43., | 44., | 45., | 46., | 47., | 48., | 49., | 50., | 51., | 52., | 53., | 54., | 55., | 56., | 57., | 58., | 59., | 60., |
61., | 62., | 63., | 64., | 65., | 66., | 67., | 68., | 69., | 70., | 71., | 72., | 73., | 74., | 75., | 76., | 77., | 78., | 79., | 80., |
81., | 82., | 83., | 84., | 85., | 86., | 87., | 88., | 89., | 90., | 91., | 92., | 93., | 94., | 95., | 96., | 97., | 98., | 99., | 100., |
101., | 102., | 103., | 104., | 105., | 106., | 107., | 108., | 109., | 110., | 111., | 112., | 113., | 114., | 115., | 116., | 117., | 118., | 119., | 120., |
121., | 122., | 123., | 124., | 125., | 126., | 127., | 128., | 129., | 130., | 131., | 132., | 133., | 134., | 135., | 136., | 137., | 138., | 139., | 140., |
141., | 142., | 143., | 144., | 145., | 146., | 147., | 148., | 149., | 150., | 151., | 152., | 153., | 154., | 155., | 156., | 157. |
ehhez mit szólsz? -tok?